Karakterszám: |
8191 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
75 |
Játékhét: |
81 |
E
forduló ára: |
15 zs. |
Maradék zseton: |
2678 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2014. már. 28. 9h:05' |
A következõ
fordulód táplálható: 2014. már. 29. |
|
E-mail!
ZÖLD IJJAS KALANDJAI
Pihenésed alatt a következõ történt:
**
1. NAP ** Látogatót kapsz, aki
Varanus komodoensis, egy sárgán izzó szemû,
zöldes-fekete pikkelyes bõrû, villás nyelvû férfi. A Tudósok klánjának
oktató rangú tagja. A Remény Küldöttei szövetségbe tartozik. Viselt tárgyai:
Akadémiai nyaklánc, az enyészet ezüstsisakja, a királynõ karkötõje, xenomorf
csuklópánt, Xirnox vaspajzsa, Örökkévalóság Smaragdja, görényfarok, a sebesség
gyíkbõr öve, az enyészet arany fülbevalója, a ragadozó vívótõre, a gyorsaság
rövid tõre, Enyészmester, Xirnox márványgyûrûje, a regenerálódás ezüst
fülbevalója, a tudás zafírja, az enyészet bíbor köpenye, a kalmár nyaklánca,
a sebezhetetlenség bíbor köntöse, az enyészet fekete csizmája, a sebezhetetlenség
jádegyûrûje, az enyészet háromszögszimbóluma, orglingbõr karkötõ, az enyészet
ezüst lemezpáncélja, a teknõs jádegyûrûje, platina nadrág, csapdamester.
Megkezdõdik a küzdelem.
*** 1. KÖR *** Armageddon harci íjával meglövöd Varanus komodoensist.
(5
találattal 5 sebzést okoztál.) Varanus komodoensis odajön hozzád. Varanus
komodoensis téged támad. Varanus komodoensis savat lehel rád.
(87 ép-t
sebzõdtél). Bûze kellemetlen számodra.
(-29 ép.) Regenerálsz (+15 ép)
*** 2. KÖR *** Megtámadod Varanus komodoensist. Savat lehelsz ellenfeledre.
(Õ meg sem rezzent.) Varanus komodoensis rád támad. Varanus komodoensis
savat lehel rád.
(90 ép-t sebzõdtél). Bûze nehezen elviselhetõ számodra.
(-30 ép.) Ezer sebbõl vérezve, elveszted az eszméletedet.
[A csatában összesen 5 sebzést okoztál, és 236 sebzést kaptál.] Mi tagadás,
legyõztek. Lassanként magadhoz térsz. Ellenfeled tiszteleg elõtted, jelezve,
hogy méltó ellenfél voltál. Varanus komodoensis elbúcsúzik, és kilép a
barlang ajtaján.
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Varanus komodoensis 2 legenda
pont árán megvásárolta az áttörés obszidiángyûrûjét a szövetségi kincstárból.
Többen is ajánlottak fel ennyit, végül sorsolás döntötte el, hogy hozzá
került. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Endyr Nova 4 legenda pont árán
megvásárolta a császári dekrétumot a szövetségi kincstárból. Többen is
ajánlottak fel ennyit, végül sorsolás döntötte el, hogy hozzá került. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Eszelõs Edric 4 legenda pont árán
megvásárolta a pszi követ a szövetségi kincstárból. Többen is ajánlottak
fel ennyit, végül sorsolás döntötte el, hogy hozzá került. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Erhij Mergen 2 legenda pont árán
megvásárolta az áttörés obszidiángyûrûjét a szövetségi kincstárból. Többen
is ajánlottak fel ennyit, végül sorsolás döntötte el, hogy hozzá került.
***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Ursus Maritimus 2 legenda pont
árán megvásárolta az áttörés obszidiángyûrûjét a szövetségi kincstárból.
Többen is ajánlottak fel ennyit, végül sorsolás döntötte el, hogy hozzá
került. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Zex 4 legenda pont árán megvásárolta
a császári dekrétumot a szövetségi kincstárból. Többen is ajánlottak fel
ennyit, végül sorsolás döntötte el, hogy hozzá került. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Tam 4 legenda pont árán megvásárolta
a pszi követ a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb ajánlat.
***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Zorkó 1 legenda pont árán megvásárolta
a pszi követ a szövetségi kincstárból. Többen is ajánlottak fel ennyit,
végül sorsolás döntötte el, hogy hozzá került. ***
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Ambassadar, egy magas, szúrós
tekintetû, arany rúnákkal díszített fekete köpenyt viselõ férfi. (hírneve
32696.) A te szinteden a legnevesebb
Mélységben Szuttyogó, egy galetki
szavakat meghaladóan ocsmány férfi. (hírneve 8213.)
Táborozásod alatt messzi hírek jutottak el hozzád:
*már. 6.* Piromaca gyõzelmet aratott Sam felett.
*már. 7.* Shai-Hulud
a férgek ura szolgálatába állt egy lávaelementál.
*már. 11.* Csillag és
Sam megküzdöttek egymással, és Csillag gyõzött.
*már. 12.* Csillag csatában
legyõzte Samet.
*már. 17.* A Remény Küldöttei szövetség fényes gyõzelmet
aratott Takaidia felett!
*már. 19.* Shai-Hulud a férgek ura pszionikus
párviadalban legyõzte Hoodedet.
*már. 21.* Shai-Hulud a férgek urát majdnem
felfalta egy kristálypók.
*már. 21.* Shai-Hulud a férgek urát majdnem
felfalta egy kifejlett xenomorf.
*már. 25.* Shai-Hulud a férgek ura pszionikus
párviadalban legyõzte Hoodedet.
*már. 26.* Arhippa Perttunen pszionikus
párviadalban legyõzte Aranyszemû Reglinde-et.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 285.]
A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan
dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az
eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete:
110. Ezenkívül helyet vájsz még a holmijaidnak is, hiszen már alig tudod
õket hová rakni. 5 új fajta tárgynak sikerült helyet csinálni!
[25 TVP-t használtál fel, maradt még 260.]
ep 59 45 6 |
építed az 59. épületet 45 TVPért |
[Rendben, az építkezés során
a gyorsaság tulajdonságot ill. képességet fogod
fejleszteni.] Hozzájárulsz az építkezéshez 100 arannyal. Nekilátsz, hogy
te is bekapcsolódj társaid munkájába, és részt vállalj
a vadászház megépítésében.
Beindítod az építõgépet. A korszerû gnóm szerkezet zümmögni kezd. Keményebben
dolgozol, mint bármely orgling rabszolga. Persze hol is érhetne fel egy
orgling tehozzád! Ezzel eleget is tettél bõvítési kötelezettségeinek, legközelebb
folytathatod más épülettel!
[43 TVP-t használtál fel, maradt még 217.]
bsz |
belépés szövetségi barlangba |
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Mielõtt bármi máshoz kezdenél, jót lakmározol az élelmiszerraktárban. (+7%
jóllakottság.) Már majdnem berozsdásodtak az izmaid! A szövetség más tagjaival
együtt küzdesz a katonai gyakorlópályán. (+10% támadás, +4 lehelet kör
végéig.) Jólesõen ellazulsz a barlangfürdõben. (+2 rugalmasság, +2 bûz/illat)
Gyakorolsz egy kicsit a lõtéren. (+2 lõfegyver, +2 gyorsaság) Imádkozol
az õsök oltáránál (+10% lélekenergia). Karbantartod szerszámaidat (+2 mászás,
+2 zárnyitás). A kutatólaborban felfedezed, hogyan kell fenõgépet építeni!
[ld. enc.]
Megvizsgálod a szövetség kincseskamrájában levõ varázstárgyakat: az áttörés
obszidiángyûrûje (#31830), császári dekrétum (#254), pszi kõ (#277), az
áttörés obszidiángyûrûje (#31830).
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 214.]
(13. kaland:) A Myrda járat egy nem túl népszerû lakrész a szolgaszinten.
A végén levõ tóból áradó hõség kellemetlenné teszi az életet. Aki teheti
elköltözik innen. Így erre már csak a koldusok és az élhetetlenek maradtak.
Nem a legideálisabb társaság... Megérkezel a tóhoz. Nem gondoltad volna,
hogy a tóban bármilyen élet lehetséges volna, de úgy látszik, vannak olyan
perverz életformák, amik a meleget szeretik.
Beleveted magad a vízbe.
A mutatványt a környék lakói õszinte érdeklõdéssel figyelik. Még hallod,
hogy fogadásokat kötnek, mi fog történni megfulladsz, vagy megfõsz?
Nem
törõdsz a csõcselékkel, lemerülsz a tó aljára. A víz iszonyatosan forró.
[8 életpontot sebzõdsz.] Szerencsére ennél komolyabb dolgokat is kibírtál
már. Ha elég hamar megtalálod a növényt nem lesz gond. Kezd elfogyni a
levegõd, de kék növényt még nem találtál. Nincs más lehetõséged, fellököd
magad a felszínre. Egy mély levegõvétel, és máris irány a tó feneke. A
víz továbbra is éget. [8 életpontot sebzõdsz.] Folytatod a kutatást. Végre
megpillantasz egy kék növényt. Már épp nyúlnál felé, mikor a tófenék irányából
egy csáp tekeredik feléd. Szóval nem csak növények élnek ebben a furcsa
tóban! Ellenfeled egy gõzpolip (#183).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** A gõzpolipot próbálod megsebezni. Savat lehelsz ellenfeledre.
(61 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá
(11 sebzés). A gõzpolip
téged támad. Villámgyorsan elõrevág jobb csápjával.
(4 ép-t sebzõdtél).
Körbe-körbe forgatva üt bal csápjával.
(9 ép-t sebzõdtél). Odacsap neked
jobb csápjával.
(8 ép-t sebzõdtél). Körbe-körbe forgatva üt bal csápjával.
(8 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+15 ép)
*** 2. KÖR *** Megtámadod a gõzpolipot. Savat lehelsz ellenfeledre.
(55
ép-t sebeztél). Bûzöd nehezen elviselhetõ számára
(14 sebzés). A gõzpolip
kileheli lelkét. Regenerálsz (+15 ép)
[A csatában összesen 141 sebzést okoztál, és 29 sebzést kaptál.] Ezt a
csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a
lélekenergiát (+73%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy
kapj egy képességpontot. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 35 arany és
egy hamis arany. Már alig bírod levegõ nélkül, muszáj a felszínre menned.
Fent nagy levegõt veszel, és már fordulsz is vissza a kék mitindák felé.
[8 életpontot sebzõdsz.] Most már tudod, hol láttad a növényt, egyenesen
oda úszol. Szerencsére nem ér újabb támadás! Kitéped a mitindát, és kimászol
a vízbõl. Ugyan csak egyet szereztél, de nincs erõd újabbra! Majd ha valamennyire
leápoltad az égési sebeidet... Amikor kiérsz a partra, többen is gratulálnak.
A vesztedre fogadók már más szemmel néznek rád, legszívesebben visszadobnának
a tóba. Elégedetten indulsz vissza, nem is igen foglalkozol a körületted
lévõkkel. Egyszer csak egy hatalmas ütést érzel a koponyádon.
[Egészség
próba 15-ös küszöbre: sikeres]
Egy pillanatra elsötétül minden, és majdnem elesel. De aztán erõt veszel
magadon, és sikerül talpon maradnod. Döbbenten veszed észre, hogy egy idegen
galetki a kék mitindádat próbálja elvenni tõled. Nagyot ütsz a kezére:
Nem takarodsz innen a jó... - kiáltod. A másik látja, hogy terve nem sikerült,
ezért menekülni kezd. Nincs erõd üldözni. Szerencsére az akadémiáig vezetõ
további út eseménytelenül telik. Sajnos nem rendelkezel a szükséges tárggyal
- kénytelen vagy visszafordulni.
[35 TVP-t használtál fel, maradt még 179.]
m 12 3 892 3333 2222 2223 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 12,3) Izgatottan keresed fel a fajod zarándokhelyét, az Õsök Csarnokát.
(M 8 92) A legközelebbi feladat megoldásánál 92 lesz a válaszod.
(M 12,4) A térképen még egyszer ellenõrizve, déli irányba indulsz. Kavarogni
kezd a por a földön, és lassan alakot ölt. Ijedten hátralépsz: egy õsi
szellem! Mély hangon szólal meg, és közli, hogy meg kell oldanod egy egyszerû
feladatot, ha tovább akarsz menni:
Történt egyszer, hogy egy öreg paraszt
elindult, hogy eladja Cendelítia városában a terményét. Útközben számolta
a lépéseit - 41 alkalommal számolt el 100-ig, míg elért Mahammat város
fõterére. Mivel innen már nem vezetett tovább út, elõvette iránytûjét,
41 fokot elfordult balra, és erre ment tovább, míg végül újabb 58 százas
lépés után érkezett meg Cendelítia városába. Este a paraszt gondolt egyet,
és egyenesen ment haza, Mahammat érintése nélkül. Rájött, hogy sokkal rövidebb
így az út! Vajon hányszor száz lépéssel ért haza? (max. 5-öt tévedhetsz)
Haha, ez könnyû! Megmondod a választ. [92] - Rendben, a válasz tökéletes
- hallod a szellemet. Elégedett az õsöd! (+20% lélekenergia.)
(M 12,5) A térképen még egyszer ellenõrizve, déli irányba indulsz. Ahogy
belépsz a következõ terembe, torzszülöttek rohannak meg. Ellenfeleid 2
káoszkígyó (#146).
*** 1. KÖR *** Armageddon harci íjával meglövöd az 1. káoszkígyót. Gránitbõr
védi.
(5 találattal 125 sebzést okoztál.) Az 1. káoszkígyó kileheli lelkét.
A 2. káoszkígyó elmormol egy sötétség varázslatot. Ezt most megúsztad.
A 2. káoszkígyó elõhív egy elemi védelem varázslatot. Regenerálsz (+15
ép)
*** 2. KÖR *** Felemelve az Armageddon harci íját, a 2. káoszkígyót lövöd.
Gránitbõr védi.
(5 lövéstõl 121 ép-t sebzõdött.) A 2. káoszkígyó holtan
terül el. Regenerálsz (+8 ép)
[A csatában összesen 246 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a
lélekenergiát (+127%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy
kapj egy képességpontot. Viszed, ami mozdítható: 2 káoszkígyó pikkely,
73 arany és 4 hamis arany. Hmm, talán enni kéne. Tömni kezded magadba a
finomságokat. (+44% jóllakottság.)
(M 12,6) Nem sokat töprengesz, mész dél felé. Az elhagyatott teremre nyomasztó
csend telepszik.
(M 12,7) Dél felé sétálsz az õsi barlang falai közt. Hûs, páradús levegõ
csapja meg az arcodat, és a következõ pillanatban egy kis barlangtavat
pillantasz meg. Lehasalva, iszol a vízbõl. Kellemesen hideg. Mágikus bizsergést
érzel... (vesztesz 15% lélekenergiát.)
(M 13,7) Tovább keletre! Egy aprólékosan díszített oltárt látsz, mellette
üres áldozati kehely. Az oltár oldalát cirkalmas rúnák százai borítják.
Letérdelsz az oltárhoz, és az õsökhöz imádkozol. Szellõ fúj végig a termen.
(kaptál 20 TVP-t.)
(M 14,7) Lépteid visszhangoznak, ahogy keleti irányba indulsz. Szerencsétlenségedre,
torzszülöttekkel benépesített helyiségbe toppansz be. Ellenfeled egy fekete
özvegy (#144).
*** 1. KÖR *** Armageddon harci íjával meglövöd a fekete özvegyet.
(5 találattal
194 sebzést okoztál.) A fekete özvegy hörögve elterül.
[A csatában összesen 194 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+77%).
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Elteszed a zsákmányt, ami 3 drágakõ és egy xenópete.
(M 15,7) Kelet felé mész a labirintusban. Vízcsobogást hallasz. Egy földalatti
patakot találtál, körülötte furcsa növények nõnek. Útközben észreveszel
egy
mátekel gombát. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen
begyûjtesz 6 darabot.
(M 16,7) Kelet felé sétálsz a Csarnok barlangfalai közt. A barlangszobában,
ahová az út vezet, nincs semmi néhány kövön kívül.
(M 17,7) Rövid töprengés után kelet felé indulsz. A teremben, ahová érkezel,
mocorgás támad. Csak nem egy kitrancsírozandó torzszülött? Ellenfeled
egy savelementál (#147).
*** 1. KÖR *** Megcélzod a savelementált az Armageddon harci íjával, és
lõsz.
(4 lövéstõl 136 ép-t sebzõdött.) A savelementál közelebb jön, hogy
támadhasson. A savelementál téged támad. Rád vág jobb csápjával. Elkerülted.
*** 2. KÖR *** Megtámadod a savelementált. Kitátod a szádat, és villámokat
küldesz ellenfeledre.
(46 ép-t sebeztél). A savelementál halálos sebet
kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 182 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+75%). Elegendõ
lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(M 18,7) Keletre mész tovább. A csarnok egy újabb, kongóan üres termébe
lépsz be.
(M 19,7) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 18,8) A térképen még egyszer ellenõrizve, déli irányba indulsz. Egy óriási
szellemalak bontakozik ki elõtted, teste halvány fényben izzik. Remegve
borulsz térdre. Az õsi szellem végtelen bölcsességében egy kérdést tesz
fel neked. Csak akkor folytathatod utadat, ha tudod a megoldást:
Tudjuk,
hogy egy ízben 7 csésze orgling butaság és 6 vaspajzs 316 aranyért, míg
egy másik alkalommal 4 csésze orgling butaság és 9 vaspajzs 253 aranyért
cserélt gazdát. Vajon hány aranyat érhet egy csésze orgling butaság?
Egy kis gondolkodási idõt kérsz.
[28 TVP-t használtál fel, maradt még 151.]
m 115 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 18,6) Tovább északra! A csarnok egy újabb, kongóan üres termébe lépsz
be.
(M 18,5) Északra mész. A földön egy fekete nyílást látsz. Egyszercsak elõsuhan
belõle valami. Egy szellem, minden bizonnyal egy õsé! Tudod, hogy próbatétel
következik. A szellem egy kérdést tesz fel, amelyre válaszolnod kell:
Ha 3 púpos molad 7 hét alatt 105 kiló mocskot fal fel, akkor 5 púpos molad
2 hét alatt hány kiló mocskot eszik meg?
Sajnos nem tudsz azonnal válaszolni,
ki kell gondolnod a megoldást.
Elhagyod a Csarnokot.
[6 TVP-t használtál fel, maradt még 145.]
Hozzálátsz, hogy átalakítsd az étrendedet. Tested recseg-ropog, ahogy a
belsõ átalakulások végbemennek. A fájdalom iszonyatos! (-10 életpont.)
Nem tudod, meddig tartott az irtózatos procedúra, de még utána is hosszú
ideig csak heversz a földön. Végül lassan magadhoz térsz. Új étrended:
rovarevõ.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 135.]
kno 58 13 |
58. képességre 13 képességpont |
Elköltesz 13 képességpontot a nyomkeresés szakértelmed növelésére. A sok
gyakorlás meghozta eredményét, a nyomkeresés szakértelmed 15. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 135.]
ism 3 |
a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal |
[Pusztító szójer torzszülöttet próbálsz elejteni.] Ezúttal a torzszülöttek
közt fogsz portyázni. Rövid sétálás után eljutsz az egyik jól õrzött járathoz,
amelyen a galetkik vadászni járnak az alsó szintre, de amelyen még élõ
torzszülött nem jutott ki. Egy meredek lejtõ szélén állsz. Óvatosan, minden
lépésre ügyelve leereszkedsz. Figyelsz a meredély oldalán levõ üregekre,
hisz bármelyikbõl elõugorhat egy lény. Egy szûk oldaljáratot találsz, az
elején alig bírod magad belepréselni, de aztán késõbb kiszélesedik. Aha,
egy torzszülött rejtekhely! Ellenfeled egy mélységi ent (#133).
*** 1. KÖR *** A mélységi entet célzod, amikor az Armageddon harci íjával
lõsz.
(5 találattal 104 sebzést okoztál.) A mélységi ent kileheli lelkét.
Regenerálsz (+10 ép)
[A csatában összesen 104 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+65%).
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Elteszed a zsákmányt, ami 3 drágakõ, egy xenópete és egy void gyémánt.
[ld. enc.]
[11 TVP-t használtál fel, maradt még 124.]
[Pusztító szójer torzszülöttet próbálsz elejteni.] Úgy döntesz, hogy vadászol
egyet. Egy szûk járatban való kúszás-mászással közelíted meg a torzszülöttek
szintjét. A távolból kiáltások, robbanások hangja szûrõdik el hozzád, egy
borzalmas halálsikoly, aztán néma csend. Útközben észreveszel egy
mitulen
füvet. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 2
darabot. Egy árny suhan el melletted. Aha, egy torzszülött! Üldözõbe veszed.
Lehet, hogy nem is egyedül van? Befordulva egy sarkon, szembesültök. Ellenfeled
egy pusztító szójer (#154).
*** 1. KÖR *** A pusztító szójert célzod, amikor az Armageddon harci íjával
lõsz.
(5 lövéstõl 141 ép-t sebzõdött.) A pusztító szójer halálos sebet
kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 141 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+83%). Elteszed
a zsákmányt, ami egy szójer csáprágó. Itt az ebédidõ! A kajára veted magad.
(+27% jóllakottság.)
[14 TVP-t használtál fel, maradt még 110.]
[Pusztító szójer torzszülöttet próbálsz elejteni.] Rövid gondolkodás után
úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. A szokásos vadászösvények egyikét
választod, amely egyenesen a sötét alsó szintekre vezet. A barlangteremben,
ahová érkezel, óriási szobrokat pillantasz meg. Egy letûnt, barbár civilizáció
idoljai, õseid már ledöntötték, lerombolták õket. Észreveszel 1
velparajt.
Szakértõ módon leszeded. Ahogy továbbindulsz, valami megmoccan az árnyak
között. Odaveted magad, mire elõugrik valami! Ellenfeled egy pusztító
szójer (#154).
*** 1. KÖR *** Felemelve az Armageddon harci íját, a pusztító szójert lövöd.
(5 találattal 138 sebzést okoztál.) A pusztító szójer hörögve elterül.
[A csatában összesen 138 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ezt a csatát
te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+83%).
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Összegyûjtöd a "kincset": egy szójer csáprágó. A küzdelemben megéheztél.
A legfinomabb falatokkal kezdesz. (+27% jóllakottság.)
[17 TVP-t használtál fel, maradt még 93.]
(16. kaland:) Felkeresed Éliás kámzsamestert, és közlöd vele, hogy szívesen
végeznél némi templomi munkát. A kámzsamester arca felderül, de aztán rögtön
gyanakvóvá válik - ritka az olyan galetki, aki csak úgy besétál ide, munkát
vállalni. Elárulod neki, hogy Notromodo fõtisztelendõ atyánál szeretnél
kihallgatásra jelentkezni, de többet nem árulsz el. Éliás bólint. Elsõ
feladatként igencsak megalázó takarítási feladatot kapsz. A kövér papok
a templom szûkebb sarkaiba már be sem férnek - a hozzád hasonló nyúlánk
galetkire van szükség ahhoz, hogy az ilyen helyeken rendet tegyenek.
[Rugalmasság próba 10-es küszöbre: sikeres]
Eltelik egy óra, és érkezik a kámzsamester, a munkádat ellenõrizni. Hümmögve
járkál körbe a templomban, de úgy látszik semmi kivetnivalót nem talál,
alaposan kitakarítottál minden sarkot. Következõ feladatként két órát kell
strázsálnod az éléskamra elõtt, amelyet folyton kártevõk dézsmálnak.
[Éberség próba 11-es küszöbre: sikeres]
Éberen õrködsz. Egyszercsak zörgést hallasz az éléskamra hátuljából. Felemelve
a milgandot, körbevilágítasz. Egy jól megtermett lény próbálja betuszkolni
magát egy résen, csáprágói már a rudakon lógó húsrudak felé szaglásznak!
Gyorsan cselekedned kell. Ellenfeled egy pusztító szójer (#154).
*** 1. KÖR *** Felemelve az Armageddon harci íját, a pusztító szójert lövöd.
(5 találattal 130 sebzést okoztál.) A pusztító szójer holtan terül el.
[A csatában összesen 130 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+83%). Elegendõ
lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elrakod
a zsákmányt, ami egy szójer csáprágó, 24 arany és egy hamis arany. Megéheztél.
A legfinomabb falatokkal kezdesz. (+27% jóllakottság.)
Na, elintézted a kártevõt! Amikor végül a kámzsamester megérkezik, mindent
rendben talál.
- Látom, egész tehetséges templomszolga vagy! Most egy
kényesebb feladatot fogok rád bízni. A templom homlokzatát restauráljuk.
Legügyesebb papjaink, és néhány tudós galetki is segít. Az õseink által
készített szoborfaragványokat kéne eredeti állapotukba visszaállítani.
Nagyban értékelnénk a segítségedet!
[Régészet próba 10-es küszöbre:
sikeres]
Kiválóan tudsz együtt dolgozni a többiekkel. Kezed munkája nyomán sorban
bukkannak elõ a gyönyörû dombormûvek, egykori galetki õsök tetteit ábrázolok
faragványok. Egyszercsak megérzed, hogy valaki áll mögötted. Megfordulsz.
Éliás kámzsamester az! Szeretetteljesen mosolyog.
- Kiváló munkát végeztél!
Nem tudom, miért akarsz Notromodo fõtiszteletessel beszélni, de az biztos,
hogy kiérdemelted a lehetõséget! Megemlítem neki, hogy beszélni szeretnél
vele, és bizonyos vagyok benne, hogy néhány napon, de legkésõbb néhány
héten belül össze tudunk hozni egy találkozót. Most pedig a jól végzett
munka örömére légy a vendégem! - jóízûen falatoztok együtt a munkaszünetben.
(+30% jóllakottság.)
(+3 képességpont.)
(+1 hõsiesség pont.)
[50 TVP-t használtál fel, maradt még 43.]
ism 4 |
a következõ parancs ismétlése 4 alkalommal |
Egy több száz évvel ezelõtt elhagyott barlangkomplexumba mész, tanulmányozni
a falfeliratokat. Talán valamit megtudsz õseidrõl! Egy kürtõ mellett mész
el, amelybõl friss légáramlatot érzel. Lepillantasz. Nem látsz semmit,
de hangfoszlányok jutnak el hozzád! Csak a kincs szót bírod kivenni. Hmm!
Késõbb érdemes lenne visszajönni, és lemászni.
(302. kaland, összköltsége
10 TVP.) Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 2
mitulen füvet.
Folytatod a lelet feltárását. Ez hihetetlen! Torzszülöttek, itt? Ellenfeleid
egy gnóm útonálló (#148), egy törpe útonálló (#149) [aura: erõ: 16.]
és egy troll útonálló (#150).
*** 1. KÖR *** Armageddon harci íjával meglövöd a troll útonállót.
(5 találattal
111 sebzést okoztál.) A troll útonálló halálos sebet kapva a földre zuhan.
Heves kézmozdulatok közepette a gnóm útonálló elmormol egy ellenáll.megtörését.
A gnóm útonálló elõhív egy elemi védelem varázslatot. A törpe útonálló
feléd mozog. A törpe útonálló rád veti magát. Törpe baltával sújt rád.
(11 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+11 ép)
*** 2. KÖR *** A gnóm útonálló a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött
egy isteni harag!
17 ép-t sebzõdtél. Támadod a törpe útonállót. Kitátod
a szádat, és fekete savat köpsz rá!
(24 ép-t sebeztél). A törpe útonálló
rád veti magát. Törpe baltával próbál megsebezni.
(8 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz
(+12 ép)
*** 3. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, a gnóm útonálló elvarázsol
egy isteni haragot.
18 ép-t sebzõdtél. Támadod a törpe útonállót. Kitátod
a szádat, és fekete savat köpsz rá!
(18 ép-t sebeztél). A törpe útonálló
rád támad. Meglengetve egy törpe baltát, megpróbál eltalálni.
(9 ép-t sebzõdtél).
Regenerálsz (+12 ép)
*** 4. KÖR *** A gnóm útonálló ellõ egy isteni harag varázslatot.
16 életpontnyit
sebzõdsz. A törpe útonállót próbálod megsebezni. Savat lehelsz ellenfeledre.
(22 ép-t sebeztél). A törpe útonálló téged támad. Törpe baltával próbál
megsebezni.
(3 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+12 ép)
*** 5. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette a gnóm útonálló elmormol egy
isteni haragot.
10 életpontnyit sebzõdsz. Megtámadod a törpe útonállót.
Savat lehelsz ellenfeledre.
(21 ép-t sebeztél). A törpe útonálló halálos
sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+12 ép)
*** 6. KÖR *** Megcélzod a gnóm útonállót az Armageddon harci íjával, és
lõsz.
(5 lövéstõl 179 ép-t sebzõdött.) A gnóm útonálló holtan terül el.
Regenerálsz (+12 ép)
[A csatában összesen 348 sebzést okoztál, és 92 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+169%). Elegendõ
lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ
lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elrakod
a zsákmányt, ami egy pikkelypáncél, egy törpe pikkelyvért, egy csonttõr,
egy törpe balta, 30 arany és 2 hamis arany. Nos, hol is tartottál az ásatásban?
Az izzadságos munkád nem jár eredménnyel. Talán nem jó helyen keresgéltél...
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 33.]
Régészeti kutatásba kezdesz az arra kijelölt területen. Már más kutatók
is dolgoznak itt, de remélhetõleg te leszel az, aki talál is valamit!
Egy sziklaperemen sétálsz végig. Hideg borzongás fut végig rajtad, ahogy
lenézel a mélybe. Várjunk csak! Mi az ott? Kapaszkodók vezetnek le egy
helyen a falon. Valami van ott! Rejtekhely? Fészek? Ha legközelebb erre
jársz, megnézheted esetleg.
(316. kaland, összköltsége 20 TVP.) Torzszülött
támadás ér! Ellenfeled egy mutilátor kölyök (#145).
*** 1. KÖR *** Megcélzod a mutilátor kölyköt az Armageddon harci íjával,
és lõsz.
(5 lövéstõl 118 ép-t sebzõdött.) A mutilátor kölyök kileheli lelkét.
Regenerálsz (+12 ép)
[A csatában összesen 118 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+81%).
Viszed, ami mozdítható: egy méregellenállás itala, 50 arany és 3 hamis
arany. Folytatod a munkát, mintha mi sem történt volna. Régi ruhák foszlányos
maradványaira bukkansz. Az igazi tudósok biztos, hogy rengeteg érdekes
dolgot tudnak ebbõl kideríteni. (+1 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 23.]
Egy több száz évvel ezelõtt elhagyott barlangkomplexumba mész, tanulmányozni
a falfeliratokat. Talán valamit megtudsz õseidrõl! Észreveszel 4
ragálygombát.
Szakértõ módon leszeded. Folytatod a lelet feltárását. A legváratlanabb
pillanatban ér támadás! Ellenfeleid egy vérfarkas (#94) és egy gonosz
banya (#93) [aura: tûzimmunitás: 13.].
*** 1. KÖR *** Megcélzod a gonosz banyát az Armageddon harci íjával, és
lõsz.
(5 lövéstõl 164 ép-t sebzõdött.) A gonosz banya halálhörgés közepette
a földre zuhan. A vérfarkas feléd rohan. A vérfarkas rád veti magát. Állkapcsát
csattogtatva, harapásra készül fogával.
(8 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz
(+12 ép)
*** 2. KÖR *** Támadod a vérfarkast. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát
köpsz felé.
(34 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára
(5 sebzés). A
vérfarkas rád veti magát. Harapásra nyitja száját, támad fogával.
(8 ép-t
sebzõdtél). Vámpirizál. Regenerálsz (+12 ép) A vérfarkas regenerálódik.
*** 3. KÖR *** A vérfarkast próbálod megsebezni. Savat lehelsz ellenfeledre.
(40 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja
(6 sebzés). A vérfarkas kileheli lelkét.
Regenerálsz (+1 ép)
[A csatában összesen 234 sebzést okoztál, és 16 sebzést kaptál.] Ismét
látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a
lélekenergiát (+111%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy
kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz,
hogy kapj egy képességpontot. Elrakod a zsákmányt, ami egy díszes köpeny,
56 arany és 3 hamis arany. Ez bizony nem hiányzott! Hol is tartottál? A
hosszú munka meghozza gyümölcsét - elõásol valamit: egy óriásnövés itala.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 13.]
Egy több száz évvel ezelõtt elhagyott barlangkomplexumba mész, tanulmányozni
a falfeliratokat. Talán valamit megtudsz õseidrõl! Valamiben megakad a
szemed. Nocsak, itt
csótányláb nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni. Miután
a zsebedbe gyûrted a növényt, hozzálátsz az igazi régészkedéshez. Egy korhadozó
fatáblát találsz, rajta fekete tintával felirat: "...városa innét..." Ez
meg mi lehet? (+1 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 3.]
A siker ezüstveretes öve segítségével 6 aranyat kerestél ebben a körben,
és 2 TVP-t spóroltál meg. Az Örökkévalóság Kristályának köszönhetõen kaptál
egy hõsiesség pontot.
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Xenópetéd megduzzadt! Óriásira
nõtt xenó petéid nagy reccsenéssel szétnyílnak, és valami fertelmes dolog
kel ki belõlük. Ha mindez nem lenne elég, a frissen kikelt xenókhoz néhány
sötét árny csatlakozik, a barlangod végében levõ nyílás mélyérõl! Ellenfeleid
3 xenomorf csecsemõ (#419), egy xenomorf embrió (#417) és 2 xenó féreg
(#418).
[BA parancsod van a lényre:] Nincs esélyed a gyõzelemre. Futsz, ahogy a
lábad bírja. Hmmm! A menekülõ xenók a barlangod hátuljában levõ nyílást
tovább nagyították. Most már talán tényleg ideje lenne betömni! Ehhez a
B 99 99 parancsod add ki, 60 TVP árán.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +1 galetki
erõt és +6 hírnevet kaptál. A kör során összesen 1981 sebzést okoztál,
és 407 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
16
képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 5 TVP-t viszel át a következõre.
Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
283 TVP-t költhetsz
majd el.
KARAKTERLAP
Zöld Ijjas, egy zöld ruciban csuklyával a fején, ki tudja
honnan szerzett ijjal rohangáló férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: szolgaszint
(6. szint). Táplálkozásod: rovarevõ. Ez a 75. fordulód.
|
[1] erõ: |
11 (18) / 0.90 |
[2] IQ: |
8 (12) / 1.08 |
[3] ügyesség: |
7 / 0.90 |
[4] egészség: |
10 (13) / 0.51 |
[5] mágia: |
8 (12) / 2.10 |
[6] gyorsaság: |
32 (34) / 4.24 |
[9] Méret/ép: |
107 (167) / 167 |
Min. méret: |
106 |
Barlangméret: |
110 |
|
|
Varázspont: |
229 / 245 |
Képességpont: |
160 / 10% |
Hõsi pont: |
31 (20) |
Tám.bónusz: |
50% |
Véd.bónusz: |
44% |
Galetki erõ: |
539 / 259 |
Hírnév : |
908 |
Jóllakottság: |
200% |
Életkor: |
13 / 13 |
|
|
Galetki csaták: |
13 (1) |
Galetki gyõzelmek: |
11 (0) |
Torzsz. csaták: |
602 (11) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
582 (11) |
Leölt torzszülött: |
906 (15) |
Pszi csaták: |
71 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
38
(0) |
Ájulások száma: |
5 (0) |
|
A Tisztogatók Klánjának (#14) tagja vagy.
Rangod: vadász (36)
Speciális
képességeid:
+12 sebzés torzszülöttek ellen ütésre és leheletre. +4 nyomkövetés.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hozz 10 szójer csáprágót. 2.) Ölj le 7 mélységi
entet! [számláló: 1] 3.) Teljesíts barátaiddal együtt három többszemélyes
kalandot. [számláló: 2] |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[12] savlehelet: |
9 (22) / 7.56 |
[13] elektr.lehelet: |
3 (14) / 1.40 |
[15] regeneráció: |
11 (24) / 0 |
[17] vastag bõr: |
10 (12) / 0.80 |
[18] tûzimmunitás: |
3 (7) / 1.80 |
[19] hidegimmunitás: |
1 (5) / 0 |
[20] savimmunitás: |
1 (15) / 0 |
[21] elkt.immunitás: |
1 (5) / 0.40 |
[22] imm.mérg.gázra: |
1 (5) / 0 |
[23] imm.ktkt.méreg: |
5 / 0 |
[24] rezisztencia: |
5 (9) / 0 |
[25] bûz: |
5 (9) / 0 |
[26] lõfegyver: |
12 (24) / 9.12 |
[31] áttörés: |
0 (4) / 0 |
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
4 / 0.10 |
[46] csapdaészlelés: |
6 / 0.95 |
[47] zárnyitás: |
8 / 1.35 |
[48] mászás: |
8 / 0.47 |
[49] rugalmasság: |
6 / 0.30 |
[50] meggyõzõkészség: |
5 / 0.82 |
[51] transzformáció: |
10 / 1.90 |
[52] auraészlelés: |
3 / 1.25 |
[53] ékszerészet: |
6 / 0.79 |
[54] kereskedelem: |
8 / 1.09 |
[55] szívósság: |
9 (20) / 0.20 |
[56] varázsitalfõzés: |
7 / 0.75 |
[57] gyógynövények: |
7 / 1.25 |
[58] nyomkeresés: |
15 (21) / 0.49 |
[59] vezetõkészség: |
3 (16) / 0.70 |
[60] pszi támadás: |
8 / 0.73 |
[61] pszi energia: |
6 / 4.67 |
[62] lopás: |
5 / 0.30 |
[63] éberség: |
3 (9) / 0.25 |
[64] átokszórás: |
8 (10) / 2.06 |
[65] álcázás: |
25 / 0.30 |
[66] lopakodás: |
7 / 0.27 |
[67] régészet: |
8 / 1.62 |
[68] zene: |
5 / 0.25 |
[69] tanulás: |
6 / 1.24 |
[70] idézés: |
4 / 0.05 |
[71] javítás: |
4 / 0.05 |
[72] építés: |
28 / 4.19 |
[73] felderítés: |
5 (6) / 1.07 |
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb karom |
[100] méret: |
1 / 0.16 |
[101] szakért.: |
2 / 0.65 |
|
|
vérfarkas
agyar |
bal láb |
[103] méret: |
1 / 0 |
[104] szakért.: |
1 / 0.69 |
|
|
|
fog |
[106] méret: |
1 / 0 |
[107] szakért.: |
1 / 0.69 |
|
|
|
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[147] alkímia: |
1 (3) / 0.32 |
[36] csábmosoly: |
1 (3) / 0 |
[42] csendvarázs: |
2 (4) / 0.06 |
[29] életszívás: |
1 (3) / 0.16 |
[172] gázpajzs: |
3 (5) / 0.06 |
[15] jégpajzs: |
1 (3) / 0 |
[163] kineport: |
1 (5) / 0 |
[146] kontakt.õseiddel: |
6 (8) / 2.48 |
[158] láth. észlelése: |
4 (6) / 0.06 |
[157] láthatatlanság: |
2 (4) / 0.06 |
[165] manafókuszálás: |
4 (6) / 0.18 |
[35] mágiatörés: |
5 (7) / 0.06 |
[34] méregfelhõ: |
5 (7) / 0.24 |
[161] sebezhetetlenség: |
3 (5) / 0.16 |
[131] sz.áll.roncsolása: |
2 / 0.60 |
[176] szélpajzs: |
1 (3) / 0 |
[132] tudati méreg: |
9 / 0.38 |
[14] vakító fény: |
4 (6) / 0.06 |
MAKRÓID |
1. Makró |
pta 131 131 131 |
p 5190 |
p 5190 |
pta 132 132 132 132 132 |
ext |
|
2. Makró |
h 68 |
pv 4 |
p 3134 |
pv 7 4 5 8 |
p 8411 |
p 8411 |
|
3. Makró |
hp 1 0 15 89 254 |
tk 51 732 732 |
ht 0 0 0 0 254 |
|
HARCI PROGRAMOD |
1: Lõfegyver használata a harc 1. körétõl. Prioritás: 90. |
2: savlehelet használata ha ellenfeled torzszülött. Prioritás: 80. |
3: savlehelet használata ha ellenfeled #9. Prioritás: 110. |
4: savlehelet használata ha ellenfeled #66. Prioritás: 110. |
5: savlehelet használata ha ellenfeled #1900. Prioritás: 110. |
6: elektr.lehelet használata ha ellenfeled #1901. Prioritás: 85. |
7: Lõfegyver használata ha ellenfeled #142. Prioritás: 150. |
8: Lõfegyver használata ha ellenfeled #75. Prioritás: 150. |
9: Lõfegyver használata ha ellenfeled #19. Prioritás: 150. |
10: életszívás t.var. ha ellenfeled #111. Prioritás: 150. |
11: Lõfegyver használata ha ellenfeled #128. Prioritás: 150. |
12: Lõfegyver használata ha ellenfeled #78. Prioritás: 150. |
13: Lõfegyver használata ha ellenfeled #93. Prioritás: 150. |
14: Lõfegyver használata ha ellenfeled #34. Prioritás: 150. |
15: Lõfegyver használata ha ellenfeled #80. Prioritás: 150. |
16: Lõfegyver használata ha ellenfeled #135. Prioritás: 150. |
17: méregfelhõ t.var. ha ellenfeled #30. Prioritás: 250. |
18: Lõfegyver használata ha ellenfeled #87. Prioritás: 150. |
19: Közelharc támadás ha ellenfeled #290. Prioritás: 250. |
20: óriásnövés itala v.var. ha ellenfeled #100. Prioritás: 251. |
21: Közelharc támadás ha ellenfeled #100. Prioritás: 250. |
22: Lõfegyver használata ha ellenfeled #138. Prioritás: 253. |
23: Lõfegyver használata ha ellenfeled #162. Prioritás: 250. |
24: Közelharc támadás ha ellenfeled #212. Prioritás: 255. |
ELLENFÉL LISTÁK 1900: molitár (#35), púpos molad (#26), tehemót (#24),
kõzúzó (#49).
1901: orgling kutya (#42), orgling szolga (#23), óriáscsótány (#7), zöld
nyálka (#8), vérfarkas (#94).
FELTÉTELES PARANCSAID GY 55 0 20 9 50;
VI erõ:250% ép:25%;
PV 5;
PSZ
48 47 46;
BA 419 220;
HE 3;
PTA 132 132 132 132 132;
ÁTADÁS PARANCSAID: VG 5190 23 1;
SPECIALIZÁCIÓD: Kuporgató. (Drágakövek és õsi relikviák eladásakor több
pénzt kapsz, nagyobb eséllyel találsz gyógyfüvet, és többet. Tudsz aranyat
és elrohadó tárgyat rakni a feneketlen zsákba.)
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID:
#13 (4. épület), #20 (7. épület), #22 (3. épület), #52 (20. épület),
#213 (65. forduló), #391 (65. forduló), #257 (66. forduló), #215 (66.
forduló), #206 (68. forduló), #418 (69. forduló), #234 (67. forduló),
#261 (69. forduló), #321 (74. forduló), #417 (70. forduló), #485 (73.
forduló), #302 (75. forduló), #316 (75. forduló).
SZÖVETSÉGED:
Remény Küldöttei (#15024). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod
jelenleg a 3581. karakternél van. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele:
vhrathag pók. Még 4 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 0 legenda pontod
van.
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
* |
1 a bölcsesség vassisakja (#17726) |
|
1 a füvész köpenye (#193) |
|
1
a harcos kék köpenye (#7887) |
|
1 a káosz harmadik csizmája (#21834) |
|
1 a káosz szürke öve (#4329)
|
* |
1 a mágia vándorcsizmája (#3371) |
|
1 a mentát bronz mellvértje (#12747) |
|
1 a nyomkeresés fejpántja (#194)
|
|
1 a siker ezüstveretes öve (#252) |
* |
1 a sólyom kerek pajzsa (#29411) |
* |
1 a sólyom könnyû pikkelyvértje
(#29366) |
|
1 a titán zöld köntöse (#5651) |
|
1 a tökéletesség díszes fejpántja (#21806) |
|
1 a tudás csontmaszkja
(#1992) |
|
1 az erõ vándorcsizmája (#1571) |
* |
1 Dexkill öve (#324) |
|
1 díszes köpeny (#1138) |
|
11 ében láncing (#134)
|
* |
1 ezüst nadrág (#176) |
|
2 pikkelypáncél (#223) |
|
1 suhanó csizma (#195)
|
|
1 szent templomi maszk (#232) |
|
1 törpe pikkelyvért (#4) |
|
1 zöld köntös
(#1151) |
Ékszerek, kincsek |
|
1 a gyõzelem márványgyûrûje (#21026) |
|
1 a háború köve (#156) |
|
1 a
kalmár nyaklánca (#142) |
* |
1 a királynõ karkötõje (#496) |
* |
1 a sólyom malachitgyûrûje (#29577)
|
|
1 a sólyom szimbóluma (#29560) |
|
1 a szívósság malachit karkötõje (#14741) |
|
1 a tárgyalás gyûrûje (#144)
|
|
1 a teknõs malachit karkötõje (#25541) |
|
1 a titán márványgyûrûje (#5726) |
* |
1 a törpék kõamulettje (#6596) |
|
1 a túlélés karikaszimbóluma (#21461) |
|
6102 arany (#1) |
|
1 az egyensúly gyûrûje (#213) |
* |
1 az entek ezüst
fülbevalója (#9807) |
|
1 az enyészet ezüst fülbevalója (#23307) |
* |
1 bronzmedál (#207) |
|
1
díszes karkötõ (#1242) |
|
83 drágakõ (#2) |
|
504 hamis arany (#809) |
|
1 Istencsászár bronz amulettje
(#42148) |
|
3 karikaszimbólum (#1211) |
* |
1 kék mutációs gyûrû (#190) |
|
1 kristályamulett
(#130) |
* |
1 óriás fülbevaló (#225) |
* |
1 Örökkévalóság Kristálya (#481) |
|
1 ozin
fülkarika (#211) |
* |
1 Reménysugár (#545) |
|
1 Rogan karkötõje (#145) |
* |
2 üvegszimbólum
(#138) |
* |
1 xenóbõr karkötõ (#497) |
* |
1 xenomorf csuklópánt (#498) |
Felszerelés |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
1 elsõ kulcsdarab (#226) |
|
4 fekete dukát
(#218) |
|
1 Fortuna kiskorsója (#521) |
|
1 harmadik kulcsdarab (#228) |
|
1 kincskeresõ
kisködmön (#519) |
|
2 kötél (#128) |
|
15 Krónika (#783) |
|
20 mágustóken (#672) |
|
1 második kulcsdarab (#227) |
|
5 õskõ (#8) |
|
6 varázskõ (#210) |
|
1 void gyémánt (#280) |
Fegyverek |
|
1 a káosz második íja (#21534) |
|
1 a Kõ Kardja (#216) |
|
1 a kobra nehéz
nyílpuskája (#7587) |
* |
1 Armageddon harci íja (#44474) |
|
1 csonttõr (#1301) |
|
10 ében nyílpuska
(#133) |
|
10 ében tündekard (#132) |
|
1 fogazott kard (#1318) |
|
1 Ödlerkbél íj
(#391) |
|
2 tõr (#1300) |
|
1 törp szekerce (#235) |
|
1 törpe balta (#224) |
|
1 Tûzúr nyílpuskája (#39535) |
* |
1 vérfarkas agyar (#384) |
Varázsitalok
és füvek |
|
1 bajnokok itala (#62) |
|
1 csapdaészlelés itala (#65) |
|
34 csótányláb
(#25) |
|
25 elfu moha (#33) |
|
28 elonotichlan (#31) |
|
5 fehér gyógyital (#50)
|
|
26 gyilkos boróka (#27) |
|
13 hónakkupók (#30) |
|
2 kék mitinda (#255)
|
|
1 kincskeresés itala (#64) |
|
23 liánvirág (#24) |
|
1 mágiaellenállás
(#76) |
|
19 mátekel gomba (#21) |
|
4 méregellenállás itala (#51) |
|
17 mézfû (#29)
|
|
30 mitulen fû (#20) |
|
5 muskil (#37) |
|
3 óriásnövés itala (#60) |
|
32 ragálygomba (#26) |
|
4 rémcserje (#34) |
|
3 sárga gyógyital (#61)
|
|
13 sárkányvirág (#32) |
|
1 savlehelet itala (#55) |
|
19 sötét mák (#23)
|
|
11 szemani gomba (#36) |
|
20 tejfonál (#28) |
|
15 üvegcse (#14) |
|
2 védelem itala (#59) |
|
11 velparaj (#35) |
|
21 winropu moha (#22) |
Egyéb kacatok |
|
10 barna manakõ (#149) |
|
5 duzzadt xenópete (#479) |
|
15 ekinda haj
(#147) |
|
12 elektronit (#141) |
|
6 húsevõ bibe (#151) |
|
32 káoszkígyó pikkely
(#230) |
|
2 lemúr hártya (#161) |
|
15 mandibula (#157) |
|
4 molad púp (#16) |
|
6 molitár háj (#165) |
|
2 nohnetár gumó (#212) |
|
2 nordkristály (#146)
|
|
41 õsi relikvia (#17) |
|
6 pirgamit (#152) |
|
6 smaragd esszencia (#229)
|
|
10 szójer csáprágó (#231) |
|
2 xenópete (#278) |
|
4 yeti csont (#160)
|
A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet
foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes
ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem
adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat. |
|
Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a bérmágus
utazóköpenye #17336 (8).
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 174 arany (#1), 14 hamis arany
(#809), 1 csótányláb (#25), 6 drágakõ (#2), 4 ragálygomba (#26), 1
pikkelypáncél (#223), 4 mitulen fû (#20), 1 óriásnövés itala (#60),
2 õsi relikvia (#17), 1 kék mitinda (#255), 6 mátekel gomba (#21), 2
káoszkígyó pikkely (#230), 1 méregellenállás itala (#51), 1 void gyémánt
(#280), 1 törpe pikkelyvért (#4), 1 velparaj (#35), 1 xenópete (#278),
1 csonttõr (#1301), 1 duzzadt xenópete (#479), 1 törpe balta (#224),
1 díszes köpeny (#1138), 3 szójer csáprágó (#231).
Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 3 óriási xenópete (#480).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
FENÕGÉP (#65) Építési költség: 2500 TVP
Egyéb költség: nincs
Min
építés: 100 TVP
Elõfeltétel: Futószalag (#47), javítómûhely (#39)
Mit
ér egy valamirevaló javítómûhely fenõgép nélkül? Folyamatosan forog a fegyverek
élesítése egyszerûbb, mint valaha. Nyilvánvalóan egy élesebb fegyver halálosabb
gondolod, de amikor már órák óta vársz a sorban, megnézed, ki tartja fel
a sort. Hát szövetségetek egyik tüskésebb tagja feni tüskéit még hegyesebbre.
Hmm érdekes gondolat.
Ha felépült, megfened a megfennivalókat, akár fegyverrõl
vagy tüskérõl van szó. A tüskés bõröd +3, fegyvered +4 sebzést ad.
VOID GYÉMÁNT (280. TÁRGY) Egy tökéletesen fekete gyémánt, amely minden
fényt elnyel. Hipnotikus erõvel vonzza a tekintetedet. Meg vagy róla gyõzõdve,
hogy a Hegymély legcsodálatosabb drágakövét tartod a kezedben, amelytõl
a világ minden kincséért sem válnál meg - holott valójában ez egy átkozott
tárgy, amely varázstárgyaid mágikus energiájával táplálja magát. A void
gyémánt nem KF-eli magát, azonban mindig mûködik. Sok tulajdonságodra és
képességedre kapsz bónuszt, a void gyémánt ezt a bónuszt csökkenti átmenetileg.
Az 1-2-es bónuszt nem befolyásolja, a 3-5-ös bónuszt eggyel, a 6-8-as bónuszt
2-vel csökkenti, és így tovább. Ha egy képességedet valamilyen varázslattal
vagy varázsitallal növeled meg, a void gyémánt erre a bónuszra is befolyással
van! A támadást, védekezést és méretet a void gyémánt nem befolyásolja.
Szerencsére, ez a gonosz kõ idõnként elhagy téged, továbbpattan egy másik
galetkihez - néha azonban jól érzi magát nálad, és elkezd szaporodni...