73. forduló, 75. forduló, Lady Változás összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. febr. 28. 9h:34'
EZ A 78. JÁTÉKHETED, 74. FORDULÓD
79. játékheted kezdete: márc. 2.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
E-mail!
KALANDOZÓ: #5098
SZÁMLA : XXXX

LADY VÁLTOZÁS KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [73,59] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol egy fekete, copfos hajú, kék szemű kobudera nővel. A bőre kreolszínű. Elenios kisebb papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy fekete, rangjelzésekkel teli egyenruhát, és egy sötét színű köpönyeget hord. A fején pedig egy ryuku hadúr sisakja! Honnan szerezhette? Réginek tűnő, de nagyszerű állapotban lévő fegyverzetet visel. Rangja a Kompániában: ágyútöltelék. Ruházatát egy szutykos remák trófea, egy földsárkány trófea és egy varkaudar bajnok trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: csaták viharától tépett lobogó. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. Elég egy mentális pillantás aurájára: a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Mosolyogni próbál, de Te csak komoran végigméred. Továbbmész.
Az 1. napon összeakadsz egy vörös, göndör hajú, zöld szemű gnóm férfival. Egy bíbor erőövet, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. zafírját, egy rejtőköpenyt, egy smaragd védőgyűrűt, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar csizmát és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy kardfogú fülemüle trófea, egy nukleáris cickány trófea és egy dombi yeti trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy kristálygömb belsejében épülő mágustorony. Jobb kezében egy ryuku szablyát, bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy gnóm nyílpuska. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd kőszáli disznó. Elég egy mentális pillantás aurájára: jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat. Határozatlanul biccent feléd, de Te nem viszonzod a köszönését. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
Az 1. napon összefutsz egy hosszú ezüsthajú, barna szemű kobudera férfival. Bőre bronzként csillog. Chara-din felszentelt papja. Mellkasán a Jáde Sárkány tetoválását viseli. Egy gromak páncélt, egy káosz szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy ryuku csizmát, egy sárga erőövet, egy tankány karmot és egy umbatari karkötőt visel. Ruházatát egy quwarg harcos trófea, egy tüskés harci gromak trófea és egy dehidrátor trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Otthonát védelmező Jáde-sárkány. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Málhásállata egy sörényes ubuk. Auráját érzékelve máris tudod, fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Barátságosnak néz ki, de Te nem vagy túl barátkozós kedvedben. 4 tanítvány kíséri, lesi minden mozdulatát. Mikor elhaladsz mellettük, egy tanítvány megszólít: Nézd csak meg a Mestert! Energikus mozgása látványnak sem utolsó! Az ifjoncok elköszönnek tőled, és te magadra maradsz a gondolataiddal. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
Az 1. napon összeakadsz Guglival. Elenios követője. Egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy ritualista amulettet, egy szem szimbólumot, egy topáz erényövet, egy umbatari karkötőt és egy vasvértet visel. Fegyverzetét egy púpos burástya trófea, egy gyilkos tetű trófea és egy piromenyét trófea ékesíti. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Auráját érzékelve máris tudod, tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben! Kérdőn néz Rád, de Te csak távolról végigméred. Folytatod utadat.
Az 1. napon találkozol egy hosszú ezüsthajú, zöld szemű elf férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Fairlight hűséges követője. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy bronzsisakot, egy fekete bőrcsizmát, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy obszidián függőt, egy obszidián karkötőt, egy rejtőköpenyt és egy villám szimbólumot visel. Felszerelését egy szeppent rákfatty trófea, egy bíbor szulfagor trófea és egy liumbe trófea ékesíti. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy rákpajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Vertigo. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 csontkulcsot (799 arany kikiáltási áron), 7 gyöngymangót (59 arany kikiáltási áron), 1 kőkalapácsot (16 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Kifizetted a megvett 4 vasércet (6 arany).
Az 1. napon találkozol egy fekete, rövid hajú, zöld szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és harcsabajsza van. Fekete a bőre. Leah hittérítője. Sötét színű, rangjelzésekkel teli egyenruhát, jobb napokat látott, dísztelen acélsisakot és egy fekete köpönyeget visel. Fegyverein nem csak a temérdek használat, de a gondoskodás is meglátszik. Harcokban megedződött arcát réginek tűnő forradások borítják. Rangja a Kompániában: ágyútöltelék. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy ryuku csapásvezető trófea és egy Tguarkhan trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: csaták viharától tépett lobogó. Hátasállata egy mutáns pók! Mentális auráját felismered, sötét, mert gonosz. Mosolyogni próbál, de Te csak komoran végigméred. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
A 2. napon találkozol egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű, hosszú szakállas törpe nővel. A bőre világosabb az átlagosnál. Fairlight püspöke. Egy arany papi karkötőt, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy Jerome köpenyét, egy korinthai talizmánt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy regeneráló gyűrűt, egy ritualista amulettet, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy villám szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy vadász quwarg trófea, egy varkaudar íjász trófea és egy Poomr Ko trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd quwarg harcos. Csicskása egy élőholt quwarg. Éppen a gazdája talpát nyalja. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Etorlán. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Motyogni kezd: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+6 varázspont).
A 2. napon találkozol egy fekete, copfos hajú, zöld szemű alakváltó nővel. A bőre kreolszínű. Elenios tanítványa. Egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy lánckesztyűt, egy Luthius karkötőjét, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy smaragd védőgyűrűt, egy szem szimbólumot és egy vassisakot visel. Ruházatát egy bibircsók-óriás trófea, egy halálmadár trófea és egy törpemammut trófea ékesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Tisztán érzed auráját: tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben! Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Gyorsléptű Sheara. Telepatikus kapcsolatot létesíttek.
A 2. napon összeakadsz egy fekete hajú, zöld szemű árnymanó férfival. Körszakálla és bajsza van. A bőre kreolszínű. Leah hittérítője. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy ezüst karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy koponya szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy tüskés harci gromak trófea, egy varkaudar bajnok trófea és egy quwarg harcos trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Kékes fényben úszó, derengő szellemalak. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Teherhordója is van: egy ragyás burástya! Szegény állat majd megszakad. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Kérdőn néz Rád, de Te csak távolról végigméred. Otthagyod a másik kalandozót.
Az 5. napon összefutsz egy copfos ezüsthajú, piros szemű kobudera nővel. Bőre bronzként csillog. Egy gromak páncélt, egy Luthius karkötőjét, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy rézsisakot, egy sárga erőövet és egy tankány karmot visel. Ruházatát egy ork sámán trófea, egy khór darázs trófea és egy sóhajtó dorony trófea teszi egyedivé. Bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Összeismerkedtek. Az ő neve Vakmerő Bagoly. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést.
Nocsak, kaptál egy aranypikkelyt! (ld. enc.)
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+10 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+19 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) Új rendeletet hoztak a banki kamatokkal kapcsolatban. (ld. enc.)

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [+4% teo] [5 pontot használtál fel, van még 209.]

* 2. KP: energia fejlesztése 1
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-1 TU.] A befejezéshez még 1649 TU szükséges. Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 199.]

* 3. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [-6 varázspont.] [+4% teo] [5 pontot használtál fel, van még 194.]

cir vándorcirkusz látogatása
Minden cir parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 194.]

m 4 mozogsz délre
[73,60] Továbbmész a város utcáján. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy főutcát. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fellegvárat. (no:1. építését xadornix kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fellegvárat. (no:2. építését Ősi Hajnal Lovagjai kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Utad során felfedezel egy kastélyt. (no:3. építését magenta Jade kezdte, eddig 6750 TVP épült bele.)

Érdekesek ezek a városi népek, fel nem foghatod, hogy bírnak éjjel-nappal ennyit nyüzsögni. Az egész arra emlékeztet, midőn zöldfülű kalandozó korodban belekukkantottál az acéldarazsak fészkébe... Azért az itteniek javára szól, hogy legalább nem szurkálnak össze, huhh, még mindig vakarózhatnékod támad, ha azokra a gonosz fullánkokra gondolsz. Ráadásul az eső lába is lóg, nem sok jót jósolnak az eget betakaró sötét fellegek. De nini, mintha valahol mégis átkukucskálna rajtuk a nap! De mégse, az a meleg fény a következő sarok mögül sugárzik, kicsit barátságosabbá téve a környék hangulatát.
- Vajon mi lehet az? - Kíváncsian megindulsz, átverekeded magad a különböző kétes származású portékákat kínálgató árusokon, vigyázva elkerülöd a megbízóikat kísérgető troll testőröket, a sarkon befordulva viszont szinte elfelejted, hol is vagy. A házak közötti nyílt térséget egy hatalmas, fénylő gömb uralja. Elképedve bámulod a valószerűtlen látványt, amit tovább fokoz a gömb körül futkározó barnás szőrű állatka izgő-mozgó csapata. A komolyabb tanulmányozásukban néhány fogócskázó gyerek zavar meg, mire sikerül közülük kikecmeregned, már csak annyit látsz, hogy az izgága szőrpamacsok egy barna hajú, csillogó páncélt viselő lányt követve eltűnnek a gömbben. Közelebb sétálva, figyelmed egy cikornyás betűkkel teleírt aranyszín tábla vonja magára. Kíváncsian olvasni kezded a rajta álló szöveget:
"Szeretne csomagot küldeni barátainak, ismerőseinek, nagy távolságokra, gyorsan és olcsón?! Mi segítünk ebben Önnek. Keressen fel minket, és elmondjuk hogyan. Nem kell mást tennie, lépjen be a fénygömbbe, és máris új lehetőségek tárulnak fel Ön előtt. Szeretettel várja Solina, a futárszolgálat felügyelője."
Elgondolkodsz az írás tartalmán. Szóval ez az a messze földön híres Trikornis Futárszolgálat. Legközelebb talán közelebbről is meglátogatod. (711. épület.)
[9 pontot használtál fel, van még 185.]

be 711 bemész a 711. épületbe
Óvatosan méregeted a néhány méterre az orrod előtt lebegő, kisebb háznyi méretű fénylő gömböt. A felületén szüntelenül kisebb-nagyobb szivárványszín örvények futnak végig, és az egész környék enyhe sárgás színben dereng. Bátorságod összeszedve közelebb araszolsz, és óvatosan megérinted a fénylő felületet. Az érintés pillanatában a gömb fénye körülöleli a testedet, az érzékeid összezavarodnak, elmerülsz a különös vibráló, kavargó közegben, olyan érzésed van, mintha lebegnél. Mielőtt azonban igazán megijednél, újra szilárd talajt érzel a lábad alatt, és káprázó szemeid előtt hihetetlen látvány bontakozik ki. Meleg napfényben állsz egy selymes fűvel borított hatalmas tisztáson, mindenfelé békés trikornisok legelésznek, néhányan feléd néznek, de pár pillanat múlva már figyelemre sem méltatnak. A tisztás közepén egy hatalmas koronájú, göcsörtös törzsű fa áll - talán már az idők kezdetétől - aranyszín levelein incselkedő játékot játszik a fény. Megvakarod a kobakodat, de mielőtt teljesen elbizonytalanodnál, némi mozgást látsz a fa árnyékában, ezért arra indulsz. És nicsak, igazad lett, egy kecses alak játszadozik egy csoportnyi apró, visítozva kergetőző, barna bundás állatkával a fűben! Ahogy közelebb érsz, rájössz, hogy az állatkák vikócmajmok, és éppen játékos fogócskázással múlatják az időt. Közeledtedre abbamarad a gondtalan bohóckodás, és minden szem rád szegeződik. Ekkor tudatosul benned, hogy a kecses alak egy arany pikkelyvértet viselő, barna hajú lány, a hátára egy kéken izzó kard van felcsatolva, nyakában mintha egy nap szimbólumot látnál megvillanni. A harcias külsőt alaposan lerontja az a majomkölyök, amely éppen a lány vállán ülve húzogatja annak göndör fürtjeit, ezzel láthatóan cseppet sem zavarva őt. Mielőtt összeszednéd a gondolataidat, a lány megszólal:
- Üdvözöllek a Trikornis Futárszolgálatnál, vándor! A nevem Solina, én felügyelem a szolgálat működését. A futárszolgálat célja, hogy a lehetőségeihez mérten és a rendelkezésre álló eszközökkel feltámassza a világégés előtt már mindenki megelégedésére működő rendszert. A működési feltételekről ebben a tájékoztató tekercsben (ezzel átnyújt némi papírost) találhatsz információkat. A szolgáltatás díját a már meglévő állomások fenntartása mellett, újabb kirendeltségek felállítására fordítjuk. Amennyiben ezen alapfeladatokat meghaladó bevételre tennénk szert, a nyereséget az alapítók a Nővérek Az Elesettekért Alapítványnak utalják át, amely a városok szegény sorsú lakói számára biztosít ingyenes orvosi ellátást. És most bocsáss meg, de a kis barátaim már türelmetlenek...
Ezzel a leány kacarászva, a majomcsapattal körbevéve faképnél hagy. Tekinteted a kezedbe kapott tekercsre téved. Kicsit sikerült összegyűrnöd a nagy izgalomban. Óvatosan leoldod róla az átkötésére használt aranyszín szalagot, és érdeklődve belepislantasz. Szép, cikornyás betűkkel megírt szöveget látsz, rögtön neki is állsz az elolvasásának:
"Tisztelt Ügyfeleink!
Örömmel tájékoztatjuk Önöket a Trikornis Futárszolgálat megalapításáról. Szolgálatunk némi díjazás ellenében lehetőséget biztosít Önöknek, hogy csomagot küldjenek távoli családtagjaiknak, barátaiknak, és ismerőseiknek a Túlélők Földje eddig ismert területeire, és talán majd a jövőben felfedezettekre is. A szolgáltatást nem befolyásolja a távolság, és a szolgáltatásunkat igénybevevőnek nem kell foglalkoznia a címzettek KT-jával vagy szövetségi státuszával. Mindenkinek és mindenhová szállítunk, de természetesen a helyi törvények betartása mellett. Ez néhány területen okozhat némi problémát, de azon vagyunk, hogy e maradi törvényeket megváltoztassák, és idővel az ezeken a területeken élő kalandozók is részesülhessenek a Trikornis Futárszolgálat tevékenységének teljes körű áldásaiban. Kicsit részletesebben, hogy mi az, amit nem vállalunk: az Alanori Királyságból a nyugati területekre irányuló csomagszállítást sajnos tiltják a helyi törvények, melyet mi sem hághatunk át, a nyugati megbízóink csomagjait azonban mindenféle korlátozások nélkül juttatjuk el a címzetteknek; a nevezéstől az olimpia lezajlásáig terjedő időben, Alanor kérésére, mi sem szállítunk csomagokat; átadhatatlan és átkozott tárgyakat szintén nem veszünk át; az átváltozott alakváltóknak, a láthatatlanságot használó, a legutolsó ismert helyéről D.E.M.-ezéssel eltávozott, illetve meghalt kalandozóknak sajnos szintén nem tudunk csomagokat kézbesíteni; ezenkívül egyféle tárgyból ötszáz darabnál többet egy fuvarral nem tudunk elszállítani.
Kedves Ügyfeleink, amennyiben igénybe szeretnék venni a szolgáltatásainkat, csak annyit kell tenniük, hogy meglátogatják a helyi kirendeltségeinket, és az adott mezőn állva kiadják az FA (Futárnak Átad), vagy FAA parancsokat. Ezen parancsok paraméterezése az A, illetve AA parancséval teljesen megegyezik. [Az FAA-nak három tárgyszám paramétert adhatsz meg, és ezekből a tárgyakból az összes nálad levőt annak a karakternek postázod majd, akinek az előző parancsban is küldtél FA-val tárgyakat. Tehát ezt a parancsot semmiképp ne használd, ha még nem használtál előtte a fordulódban FA-t.]
A szolgáltatásunk időköltsége az FA parancs esetében 3 TVP, az FAA estében annyiszor 3 TVP, ahány paramétert a parancsnak a megrendelő megad. A költségekhez tartozik egy kisebb, aranyban fizetendő összeg is, amelynek alapdíja tárgyfajtánkként 23 arany, plusz még minden feladott darab, illetve megkezdett kilogramm után 1 arany pótdíj. Ezenkívül a folyadékok, porok és minden olyan tárgy szállításáért, amelyhez a futárszolgálatnak tartót kell biztosítani, még 10 arany költséget számítunk fel (akkor is, ha pl. vizet is és vizetömlőt is adsz fel - a víz után felár jár). Amennyiben egy tartót adsz fel, amiben még van folyadék (vagyis elfolyna, ha elvesztenéd), automatikusan feladod a folyadékot is (már ha van pénzed rá). Utóbbi esetben a 10 arany felárat nem kell kifizetned, mivel a folyadékot a saját tartódban szállítják.
Köszönjük, hogy elolvasták tájékoztatónkat és reméljük ez alapot ad a hosszútávú és gyümölcsöző együttműködésünkhöz.
A TFSZ menedzsmentje."
Hooha, mik vannak! Rendkívüli üzleti értéke lehetett annak a csapatnak, amelyik létrehozta ezt a vállalkozást. Apró betűkkel, a pergamen alján még a következőt találod: "A Lélektisztító Irgalmas Nővérek Közös Tudat tagjait 20 százalékos kedvezmény illeti meg a szolgáltatásunk mindenkori árából." Vajon ez azt jelenti, hogy ezt az épület az ő fennhatóságuk tartozik? Lehet. Vajon hogyan lehet innen kijutni? - merül fel a jogos kérdés az elmúlt percek hatásától még kicsit lassan forgó agyadban. Körbetekintve, megnyugvással fedezed fel a téged idejuttató fénygömb ikertestvérét a közelben. A visszaút a már-már megszokott fényjelenségek közepette zajlik le, csak valahogy a városba visszatérve mintha hidegebb lenne, és a város is sokkal ridegebbnek tűnik, mint az utazás előtt. De tényleg, hol is voltál? Ezen morfondírozva folytatod utadat. [5 pontot használtál fel, van még 180.]

m 2 mozogsz keletre
[74,60] Ritkul a növényzet, és meredek kapatató áll előtted. Hegyvidéken vagy. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy megsebzett bíbor szulfagor közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. (ld. enc.) Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 dárda. Becsapódva, megdöfi a bíbor szulfagor testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (7 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a bíbor szulfagor testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a bíbor szulfagor vörös bundáját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 4 életpontot sebeztél. [+7% tau] Néhány döfést ejt rajtad a bíbor szulfagor agyarával. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 szulfagor agyart. (ld. enc.) 431 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Utad során felfedezel egy oltárt. Raia hívői építették. Találsz egy olvasztókemencét. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 vasércet! Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Hmm, csak egy emberevő. Ettől nincs semmi félnivalód. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. ubuk dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 mérg. ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az emberevő vizenyős szemét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az emberevő testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod az emberevő bal oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 8 életpontot sebeztél. [+7% tau] Az emberevő karmai majdnem eltalálnak! Véres nyál csordul ki az emberevő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északra vezetnek.
Összefutsz egy fekete, tüsi hajú, barna szemű árnymanó férfival. Fekete a bőre. Chara-din követője. Egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy káosz szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy sötét kámzsát és egy vassisakot visel. Ruházatát egy karmos tankány trófea, egy bibircsók-óriás trófea és egy szürke rinocérosz trófea díszíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy csontkést tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Elég egy mentális pillantás aurájára: sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Mogorván egymásra bámultok. Azért harcra nem fog sor kerülni. Otthagyod a másik kalandozót.
[17 pontot használtál fel, van még 163.]

kt 189 4 elkészíted a 189. tárgyat (4 darabot)
Legyártottál 4 vas dobónyilat. [40 pontot használtál fel, van még 123.]

m 8 mozogsz északra
[74,59] Lakott területre érkeztél.

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " ELF vagy? Aurád NEM FEHÉR? Ne gondolkozz tovább: állj a drow-ok közé. " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt vaskohót. Észreveszel egy főutcát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt világítótornyot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy sárkánytanyát. (ld. enc.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fellegvárat. (no:1. építését Haláltánc kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Aranysárkány és Rend hívei! Erőnk alatt tör szét a Káosz csarnokának oszlopa! AKHI " Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Nem mindig az erő a nyerő! Vigyázz! Jön az ÁRNYMENŐ! U.M.A. (5569) az ÁRNYMENŐ! " Két karcsú, színezüstként csillogó ikertorony magasodik egy kisebb park közepén, melyeket egy törékenynek tűnő, kecses híd köt össze a magasban. Megfájdul a nyakad, mire tekinteted megtalálja a csúcsokat az alacsonyan szálló felhők közt, tetejükön az Ezüst Kígyó Szövetségének szimbólumával, a két egymásba fonódó ezüstkígyóval. Érdekes, három fiatornyot is megpillantasz a távolabbi oldalán...
Az előtted elterülő, gondosan nyírt sövénylabirintuson fehér kavicsokkal felszórt utak kígyóznak keresztül, melyek elvezetnek a közelebbi toronyhoz. Az épület tövét hatalmas szent tölgyek övezik, közelebb érve pedig az alattuk kialakított barátságos pihenőlugasokat is meglátod már. A résnyi ablakokban pislákoló zöldeskék fények földöntúli hangulatot adnak a helynek, szerencsédre azonban a kapu melletti tábla tudtodra adja, hogy az Ezüst Toronyban jársz, így nem kell tartanod semmitől. Itt őrzik ugyanis Fairlight messzi földön híres relikviáját, az Ezüst Kódexet! (670. épület.)
Megpillantasz egy óriási épületet. Magas, fekete falai nyitott térséget zárnak közre. Ez nem lehet más, mint a Sötét Elfek által épített kalandozó aréna! (683. épület.)
Megpillantasz egy épületet a sziklák között. Döbbenetes, hogy itt, a hóhatár fölött még élnek emberek! Közelebbről szemügyre véve látod, hogy egy egyszerű, szürke épület, mindenfajta díszítés nélkül. Először, a vastag falak miatt erődítménynek véled, de aztán rájössz, hogy ez egy kolostor. (690. épület.)
Hatalmas sziklabérc tör az ég felé, büszkén a város legmagasabb hegyének tetején. A közelébe érve sziklába vésett elfeledett hősies csaták elevenednek fel előtted, s tekintetedet egy rejtett barlangnyílás felé vezetik - ez nem lehet más, csak a legendás Földelem Kapuja Harci Iskola, amiről a város lakói is meséltek neked. Bizonyára a legjobb mesterek tökéletesíthetik itt harci tudásodat. (698. épület.)
Találkozol egy fekete hajú, zöld szemű árnymanó férfival. Körszakálla és bajsza van. A bőre kreolszínű. Leah hittérítője. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy ezüst karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy koponya szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt és egy vassisakot visel. Ruházatát egy tüskés harci gromak trófea, egy varkaudar bajnok trófea és egy quwarg harcos trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Kékes fényben úszó, derengő szellemalak. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Málhásállata egy ragyás burástya. Érzékeled auráját: feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Barátságosnak néz ki, de Te nem vagy túl barátkozós kedvedben. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Álljon-e tábla az ősi Istenek tiszteletére. Hirdesse Rhatt és Bufa régvolt nagyságát és tanait. Állította Hexeter az Ősi Hajnal Lovagjai [9167] K.T. tagja közül. " [9 pontot használtál fel, van még 114.]

be 492 bemész a 492. épületbe
Amint kifelé sétálsz a városból a sárkánybarlanghoz, már menet közben megtelsz jóleső várakozással, és nem is kell csalódnod. Az aranyfényű derengésben, óriási vendéglátód vigyázó pillantása mellett teljesen megnyugszol, és kicsit mélyebben is elkezdesz gondolkodni a kalandozólét értelméről és a világ fonákságairól. Hát, ma is bölcsebb lettél egy kicsit... (lopás és kalandozóra kiadott FT parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy nagyobb tudatpajzsot.) (+1 jóság.) [5 pontot használtál fel, van még 109.]

be 683 bemész a 683. épületbe
Ezt a parancsot épületben nem használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 109.]

be 670 bemész a 670. épületbe
Ezt a parancsot épületben nem használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 109.]

be 690 bemész a 690. épületbe
Ezt a parancsot épületben nem használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 109.]

be 698 bemész a 698. épületbe
Ezt a parancsot épületben nem használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 109.]

m 8 mozogsz a 8. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 109.]

be 709 bemész a 709. épületbe
Ezt a parancsot épületben nem használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 109.]

m 8 6 4 mozogsz a 4. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 109.]

m 6 4 mozogsz a 4. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 109.]

ea 237 2 eladod a 237. tárgyat 2
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 109.]

ea 15 2 eladod a 15. tárgyat 2
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 109.]

ea 33 2 eladod a 33. tárgyat 2
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 109.]

m 2 mozogsz a 2. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 109.]

be 684 30 3 bemész a 684. épületbe
Ezt a parancsot épületben nem használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 109.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 106.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 66.]

tf 4 36 fejleszted a 4. tulajdonságodat 36 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 64 TVP-t kell elköltened.] [36 pontot használtál fel, van még 30.]
Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! Vacsorára kacsapecsenyét kapsz fehér borral. Jóllakottan vonulsz fel a szobádba, és némi tisztálkodás után ágyba bújsz, és már húzod is a lóbőrt. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Túl sok tárgy van már a zsákodban! A problémára azonban létezik megoldás. (ld. enc.) Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 215 pontot. A következő körben tehát 245 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ARANYPIKKELY (415. TÁRGY)
"Gyönyörű." Ez az első szó, amely eszedbe jut, ahogy kezedbe fogod, és közelebbről is szemügyre veszed ezt a színaranyból készült tenyérnyi sárkánypikkelyt. És milyen kellemesen, simogatóan meleg! A felületére vésett sárkány olyan élethű, hogy szinte várod, hogy megmozduljon. Elolvasod a hátára írt rejtélyes szöveget is: "Párosan jó élni. Ne aggódj, nemsokára kerül másik." Vajon mit jelenthet? Mikor beleakadt a kezed, még el akartad dobni, mint fölösleges, értéktelen holmit, most viszont elviselhetetlennek érzed már a gondolatát is, hogy valami baja essen. Gondosan bebugyolálva visszadugod a zsákod mélyére, és miközben továbbindulsz, jólesően figyeled az egész belsődben szétáradó meleget. [Megjegyzés: az aranypikkelynek nincs hatása a semleges kalandozókra, valamint azokra, akik épphogy jók ill. gonoszak (azaz csak néhány jellempontjuk van).]

KAMATOK A BANKBAN
A visszaélések elkerülése végett módosult a bankba rakott pénzed után kapott kamat rendszere. Eddig egy havi kamatot 3 forduló után kaptál, függetlenül attól, hogy hány nap telt el közben. Ezentúl nemcsak a fordulók, hanem az eltelt napok is számítani fognak, fordulónként legalább 7 napnak kell eltelnie ahhoz, hogy a fordulószámnak megfelelő kamatot megkapd. Ha tehát 42 nap alatt 10 fordulót lépsz, akkor is csak 2 havi kamatot kapsz meg (42/7=6 forduló). De persze hiába táborozol 100 napig, ha eközben csak egy fordulót lépsz, akkor csak egy fordulónak megfelelő kamatot fogsz kapni. A hitelfelvétellel kapcsolatos szabályok nem változtak. Az új szabály ettől a fordulódtól érvényes, ezzel egyidejűleg a régi szabályok alapján a kamatot hozzáírtuk a bankbetétedhez (ld. karakterlap), így semmilyen hátrányt nem szenvedsz visszamenőleg.

BÍBOR SZULFAGOR (358. SZÖRNY)
Ezek a vörös bundájú, disznóagyarú, menyétszerű teremtmények az alacsonyabb hegység apró ragadozói. Természetes tűzleheletüknél fogva elevenen megsütik áldozatukat, és utána már nincs más hátra, csak a ropogós, omlós húsú ebéd elfogyasztása.

SZULFAGOR AGYAR (677. TÁRGY)
Leölve a bíbor szulfagort, trófeaként elteheted hatalmas agyarait. A kemény, tűznek tökéletesen ellenálló csont bizonyára felkelti majd valamelyik faragómester érdeklődését.

SÁRKÁNYTANYA (492. ÉPÍTMÉNY)
Amint eléred a város határát, az utcák lassan eltünedeznek, csak egy keskeny, ám jól kitaposott ösvény vezet kifelé a vadonba. Kíváncsian követni kezded. Az út kanyarogva vezet előre, be a hegyek közé. Az egyik kanyar előtt úgy tűnik, mintha véget érne egy meredek, semmitmondó sziklafal tövében, ám kalandozóösztöneid nem hagynak nyugodni, és addig keresel, amíg egy bokrokkal benőtt rést fel nem fedezel, amelyen túl ismét a jól ismert ösvény folytatódik. Még párszáz méteren át csalogat maga után és játszik veled bújócskát, de végül kiérsz egy völgybe, és tátva marad a szád: szemközt veled egy barlang nyílása tátong. A bejárat akkora, hogy egy kultúrmasztodon-csorda kényelmesen átsétálhatna rajta különösebb tülekedés nélkül, és a nyílás fölött egy furcsa jel fénylik - Egy napkorong előtt körívbe gömbölyödött sárkány varázsgömböt őriz, amelyben viszont egy napot ölelő háromszög látszik. Még sosem láttál hasonlót, ezért rutinosan feltúrod a hátizsákod, előkapod és fellapozod az Encyclopedia Fantasia vonatkozó passzusát, amely természetesen kimerítően tájékoztat a jel erdetéről és történetéről. Megtudod, hogy részeiben a szimbólum már régtől fogva létezik (hiszen Raia, az Aranysárkányok és Rhatt szent jelképeiről van szó), ám ebben a formájában csak egyetlen helyet díszít: a világunkba lassan visszaköltöző aranysárkányok lakóhelyét. Lassan becsukod a szádat, és közelebb óvakodsz. A barlang belsejéből meghatározhatatlan eredetű derengés szűrődik ki. Alighogy belépsz a bejárat homályába, bármilyen halkan is igyekszel osonni, bentről mozgolódást hallasz, és alig pár lépés után egy óriási fejjel találod szemközt magad. Mögötte ott tornyosul maga a sárkány is, de a te látómeződnek így öt-tíz méterről még a fej is sok. Minden bátorságod és harcedzettséged ellenére önkéntelenül teszel két lépést hátra, és ismét becsukod a szádat. Uramisten! Lehet élőlény egyáltalán EKKORA? Egy északi tűzsárkány vidáman körbeszaladgálhatna a hasa alatt (ha nem tiltaná a méltósága :))! Ennek ellenére arckifejezése, bár évezredek bölcsességéről és tapasztalatáról árulkodik, teljesen barátságos. Száját nem nyitja ki, szavait mégis a fejedben hallod zengeni: "Üdvözöllek, kalandozó! Tudom, mi jár a fejedben, de ne félj. Lehet, hogy a világ gonosz, és lehet, hogy más sárkányok is azok, de az aranysárkányok sohasem bántották a magadfajta halandókat. Mi a rend és teremtés Urát szolgáljuk, ezért csak figyelünk, tanulunk, és tanítunk, ha van kit. Ha egy kis nyugalomra vágysz a folyamatos készenlét után, barlangom előtted is nyitva. Nyugodt pihenésed lesz, én vigyázok rád." A következő pillanatban félelmed semmivé foszlik, csak egy kis kellemes csodálkozás marad a helyén. "Nézz körül nyugodtan." - olvas tovább vendéglátód a gondolataidban. Ahogy beljebb sétálsz, egy monumentális barlangteremhez érsz, amelynek teteje a homályba vész. Aranyos derengés tölti be a teret, amelynek forrása a terem közepén álló kőkút. Belepillantva mintha egy másik világot látnál a fenekén - mint ahogy azt is látsz. Felhőből épült paloták sorakoznak a messzeségben, közöttük kisebb-nagyobb sárkányok és humanoidok repkednek. Ki nem mondott kérdésedre azonnal érkezik a válasz: "Ez a tudatkút, amit pedig odaát látsz, az az a sík, ahová Mesterünkkel együtt annak idején visszahúzódtunk. Nem, te nem tudsz innen odajutni. Érintsd csak meg a "vizet": folyékonynak tűnik és hullámzik, de ha hozzáérsz, kemény, mint a legkeményebb gyémánt. Ehhez még sokat kell nőnöd... de legalább láttad, hogy van remény. Felfedezel még egy sor kisebb-nagyobb benyílót és járatot is, de valami azt súgja, hogy neked arra semmi dolgod, így csak körbejárod a központi termet, és megcsodálod a reliefeket a falakon. "Nos, maradsz? Most nem? Járj akkor szerencsével, és ne felejtsd, hogy van egy hely, ahol ha nyugalmat keresel, biztosan megtalálod. Minden jót, kis barátom!" Válladra emeled motyódat, és jóleső érzéssel a szívedben, magadban sosem hallott dallamokat dudorászva lassan visszabattyogsz a városba. (Megjegyzés: Ha a barlangban pihensz, védve vagy mindenféle tudati abajgatásoktól, ingyen felkerül rád egy letörhetetlen nagyobb tudatpajzs. Emellett kapsz +1 jóságot, agressziód háromra csökken és kalandozóra kiadott feltételes támadásaid, valamint feltételes lopásaid törlődnek. Figyelem! A tudatpajzs csak forduló végén kerül fel, és csak azokra, akik nem állították azóta vissza az agressziót vagy a lopást! A barlangot Raia hívei oltárként használhatják. A barlang semmilyen módon nem rombolható le, vagy pusztítható el.)

RENGETEG TÁRGY
Most, hogy ilyen sok különböző fajta tárgy halmozódott fel a hátizsákodban, ideje lenne hatékonyabbá tenni a felesleges tárgyak managementjét. Erre szolgál három új parancs, a DD, az EE és az AA.
DD. Az univerzális eldobásnak maximum három paramétert adhatsz. A paraméterekben megadott tárgyakból az összes nálad levőt el fogod dobni. Pl. DD 1 4 50 hatására eldobod az összes dem-ed, botod és aranyad.
EE. Ez a DD megfelelője a tárgyak eladására. Az EA parancshoz hasonlóan használhatod, max. három paraméterrel, a paraméterben megadott tárgyakat eladod a boltban. EE 1 4 eladja az összes dem-et és botot.
AA. Ez az univerzális átadás. Csak akkor használhatod, ha a fordulóban már volt sikeres A parancsod. Az AA paramétereiben megadott tárgyakból az összeset átadod annak a karakternek, akinek a fordulódban legutoljára sikeresen átadtál tárgyat a sima A paranccsal. Az AA-val természetesen tudatkinézist is lehet végrehajtani, ami annyiszor 5 TVP-be kerül, ahány paramétert az AA-nak megadsz.
Végezetül egy jótanács: nagyon vigyázz a fenti parancsok használatával, véletlenül se keverd őket a sima D, EA és A parancsokkal, mert az drasztikus következményekkel járhat!

KARAKTERLAP

Lady Változás, egy vörös, göndör hajú, barna szemű alakváltó nő vagy. A bőröd kreolszínű. Fairlight tanítványa vagy. Papi hited: 53. Az Ezüst Kígyó Szövetsége (#9107) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 74. fordulód.

Erő: 19 (20) Szint: 13 Merészség: 6/5 Magasság: 166 cm
IQ: 21 Támadás: 12 Agresszió: 3 Testsúly: 81 kg
Ügyesség: 15 (17) Védekezés: 20 Menekülés: 30 % Életkor: 38/38 év
Egészség: 14 Életpont: 191/114 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 0
Szerencse: 13 Varázspont: 95/1 Pénz: 600 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 11/0 EFejl: 10
Eddig összesen 391 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 791 TP-t kaptál. Jelenleg 46028 TP-d van. A következő szinthez még 1972 TP szükséges. Trófeáid: karmos tankány, nukleáris cickány, törpemammut.

HARCI ISMERETEK
vágófegyverek: 1/21 ütőfegyverek: 16/30 (+6%) dobófegyverek: 16/27 (+6%)

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (200%) << vasalt bunkó (#181)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); bumeráng (#249) (2 -4.); ubuk dobónyíl (#138) (5 -6.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (7 .); vas dobónyíl (#189) (8 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2/99 2. nyomkövetés: 15/57 (+4%) 3. mászás: 3/61
4. csapdakészítés: 7/70 (+7%) 5. csapdaészlelés: 3/4 6. gyógyítás: 24/62
7. titkosírás: 1/40 8. felderítés: 5/71 9. teológia: 3/66 (+8%)
10. taumaturgia: 2/29 (+14%) 11. szerencsejáték: 1/44 12. versengés: 1/23
13. szörnyismeret: 2/32 14. vadászat: 8/72 15. bányászat: 16/61 (+15%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), dárdát (#10) (max. 1 darabot, csak egyszer), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot )
mászol max. 20 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 12)
mérges pók (#20), drótszőrű pincsi (#22), bo-skorpió (#54), gyilkos sallank (#85), móleon (#68) (csak egyszer), technokolin (#50), fabontó szójer (#71), acéldarázs (#140), szőrlajhár (#141)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Hah, ezt nem fogod egyhamar megcsinálni! Ölj meg egy ragyás burástyát.
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Nem árt, ha kitanulod a szörnyelfogás tudományát: áldozz fel oltáromnál egy élő hegyi rákot!

Összsúly: 65.65 kg Megterheltség: 109%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 63 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 kaja (#2) 4 madártoll (#112) 1 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
16 pirkit (#153) 7 vasérc (#152)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranypikkely (#415) 2 szulfagor agyar (#677) 4 vas dobónyíl (#189)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(73,59) fogadó # (#684), városháza (#685), piroslámpás ház (#696)
(73,60) Trikornis Futárszolgálat (#711), főutca (#399), oltár, ház (#400)
(74,59) ezüst mágustorony (#670), olimpiai aréna (#683), kolostor (#690), Földelem Kapuja Harci Iskola (#698), vaskohó (#155), főutca (#399), világítótorony (#156), oltár, sárkánytanya (#492), ház (#400), egy árnymanó férfi
(74,60) bíbor szulfagor (#358), egy ismeretlen isten rúnaköve, vaskohó (#155), világítótorony (#156), Raia oltár, olvasztókemence (#86), érclelőhely, emberevő (#119), egy árnymanó férfi

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Amennyiben elvesztetted szent szimbólumodat (pl. mert egy szörny lehelete elégette), fohászkodhatsz istenedhez az IM 5 paranccsal, hogy adjon egy újat.

Üzenet küldése a karakternek