Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. okt. 30. 12h:06' EZ A 184. JÁTÉKHETED, 74. FORDULÓD 185. játékheted kezdete: nov. 6. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4523 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
d 48 2 | eldobod a 48. tárgyat (2 darabot) |
d 44 | eldobod a 44. tárgyat |
d 5 6 | eldobod az 5. tárgyat (6 darabot) |
d 95 | eldobod a 95. tárgyat |
hu 4 5 95 | hulladék: 4 5 95 |
ba | nem támadod parancsok törlése |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
go 41 | gonoszkodsz: 41 |
m 7 7 6 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, nyugatra |
Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a sóhajtó dorony testét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a sóhajtó dorony, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 399 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [76,-43] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy ork sámán nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: lángcsóva varázslatot lő rád. 7 életpontot vesztettél. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az ork sámán nyakát. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy lángcsóva varázslatot, majd rád küldi. 12 életpontot vesztettél. Az ork sámán szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 425 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
(Továbbmész...) [75,-43] Még mindig füves síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Úgy gondolod, hogy a közeledő sóhajtó dorony nem jelenthet komoly veszélyt. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a sóhajtó dorony fejét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony feléd harap, de sikertelenül. A sóhajtó dorony szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 399 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 6 7 7 | mozogsz nyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) A rőtmanó berzerker csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával jól megszúrod a rőtmanó berzerker rőt pofáját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A rőtmanó berzerker csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Mosolyogva kidobod a nevetséges törpemammut trófeát, és kiszedsz egy rőtmanó berzerker trófeát. 661 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 53, gyógyulás: 0, összesen: -53 ÉP}
(Továbbmész...) [73,-44] Vált a terep, ahogy egyre többet mászol felfelé. Ez már magashegység. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt világítótornyot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy mély szakadékot. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy olvasztókemence van. Nyugatra egy olvasztókemence van. Északnyugatra egy Leah oltár van. Északra egy sziklafészek van. Elteszed a látcsövet. keletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Havet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy nyuhaj karbin. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a drasmólyom jobb lábát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) A drasmólyom megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 6 madártollat. 144 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [72,-45] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység.
m 6 | mozogsz nyugatra |
be | bemész |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 11: 1. térkép 14. pont 14: 1. térkép 11. pont |
Elhagyod a kastélyt, még mindig csodálkozva: hogyan úszhattad meg ép bőrrel ezt a találkozást? [5 pontot használtál fel, van még 111.]
m 1 | mozogsz északkeletre |
ep 155 110 | építed a 155. tárgyat 103 pontért |
f 166 | kísérletezel a 166. tárggyal |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
* 3. BP: szk 10 0 0 | keresed a 10. szörnyet |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 20 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 20 pontért |
TUDATKINÉZIS II. (511. TUDATI KÉPESSÉG) Amint elkészült a Tudati Erőd, azonnal neki is fogtatok a kibővítésének. A legelső feladatok egyike a kasztroplanáris teleporter kialakítása volt. Ez egy nagyon különleges "helyiség", ami tárgyak továbbítására szolgál. Természetesen egyetlen valódi tégla, vagy terméskő sincs benne, és nincs benne semmilyen mechanika, vagy mágia által mozgatott alkatrész se. Így azonban könnyebb felfogni egy olyan valamit, ami szinte felfoghatatlan. Ha kézzel fogható szerkezetként képzelitek el, akkor persze az lesz. A kasztroplanáris síkon minden az, aminek elképzeled. Nem is ez a lényeg, hanem a működése. (Mostantól a tudatkinézist hatótáv korlát, TU elköltése nélkül használhatjátok, függetlenül a célszemély távolságától, a tárgy súlyától, és mennyiségétől (de a parancs kiadása ugyanúgy 5 TVP-be kerül, mint eddig). Az Alanori Csatorna, azonban továbbra is a tárgyküldés korlátja marad.) |
RŐTMANÓ BERZERKER (369. SZÖRNY) A rőtmanókat a legtöbb kalandozó veszélytelen, ártalmatlan lényeknek tartja. Az utóbbi időben azonban megjelentek a dombok között a vérben forgó szemű, ámokfutóként támadó és harcoló rőtmanók. A legtöbbek szerint valamiféle betegség támadta meg a nyomorult lényeket, de a jobban értesültek állítják: a ryuku mágusok oltják be a félsziget szörnyeit valamiféle gonosz méreggel, a kontinens lényeit fordítják először a lakosság ellen, ezzel megtéve inváziójuk első lépését. Akárhogy is, a rőtmanó berzerkerrel szemben készülj fel a legrosszabbra, hiszen nem ismer fájdalmat, egyetlen célja a pusztítás. |
Erő: | 22 (24) | Szint: | 14 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 169 cm |
IQ: | 18 | Támadás: | 13 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 90 kg |
Ügyesség: | 22 | Védekezés: | 27 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 21/21 év |
Egészség: | 20 | Életpont: | 213/192 | Jellem: | semleges (+2) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 18 | Varázspont: | 83/77 | Pénz: | 501 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 15/15 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 17/34 (+15%) | vágófegyverek: | 5/88 | ütőfegyverek: | 11/58 |
lőfegyverek: | 11/31 | dobófegyverek: | 2/12 |
Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) << bronzkard (#2083) << göcsörtös bunkó (#123) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); nyílvessző (#108) (4 -5.); ubuk tüske (#131) (6 .); mérgezett tüske (#23) (7 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
72,69 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 104 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 5/98 (+22%) | 2. nyomkövetés: | 15/90 (+41%) | 3. mászás: | 6/11 |
4. csapdakészítés: | 8/57 (+10%) | 5. csapdaészlelés: | 4/88 | 6. gyógyítás: | 11/85 |
7. titkosírás: | 1/88 | 8. felderítés: | 3/49 | 9. szörnyidomítás: | 1/54 |
10. teológia: | 3/64 (+4%) | 11. szörnyismeret: | 5/17 | 12. zárnyitás: | 1/6 |
13. vadászat: | 4/36 | 14. bányászat: | 12/67 (+33%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
ásol max. 72 TVP-ért |
mászol max. 40 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50) |
sörényes ubuk (#89), piromenyét (#99), vadász tatu (#10) |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
erőpajzs I (#12) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 0) |
2.) Jó erőfejlesztés egy kis fizikai munka végzése: építs vaskohót. |
3.) Szeretnék valamit látni eddigi eredményeidből: áldozz fel oltáromnál két trófea nyakláncot. |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 felderítő, 4 szabotőr, 7 harcos, 7 királynő, 3 élőholt. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
elnyomók gyűlölete (190) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | * | bakkura csizma (#96) | 1 | * | bronzpajzs (#89) | 1 | * | kígyóbőr kesztyű (#49) |
1 | * | láncing (#222) | 1 | mászókarom (#78) | 1 | * | vassisak (#160) | |
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | bronzkard (#2083) | 1 | ezüsthegyű nyíl (#323) | 1 | * | fúvócső (#20) | ||
1 | göcsörtös bunkó (#123) | 1 | kőkalapács (#13) | 1 | kőkés (#6) | |||
2 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 1 | mérgezett vasnyíl (#187) | 3 | orgyilkos tőr (#225) | |||
1 | rövid íj (#107) | 2 | ubuk dobónyíl (#138) | 1 | * | vashegyű lándzsa (#182) | ||
1 | vashegyű nyíl (#176) | |||||||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
1 | aranylánc (#191) | 1 | ezüst gyűrű (#180) | 1 | ezüst karkötő (#158) | |||
1 | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | * | két kard szimbólum (#144) | ||||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | ásó (#34) | 2 | bronzkulcs (#76) | 4 | csontkulcs (#74) | |||
3 | + | deus ex machina (#1) | 1 | dobóháló (#221) | 1 | fáklya (#36) | ||
1 | + | hebrencs csapda (#147) | 9 | kaja (#2) | 1 | kis vaskulcs (#40) | ||
1 | mászókampó (#165) | 3 | rézkulcs (#75) | 1 | távcső (#42) | |||
2 | vaskulcs (#183) | |||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
4 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 20 csepp tinta (#101), fér még: 20] | ||||||
2 | fűszertartó (#210) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
1 | huhogó bibe (#332) | [üres, kapacitás: 12] | ||||||
2 | kavadu iszák (#25) | [bennük 20 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0] | ||||||
1 | sullár hólyag (#168) | [benne 3 csepp spiritusz (#170), fér még: 17] | ||||||
4 | uzbány csőr (#169) | [bennük 14 csepp ugh méreg (#166), fér még: 34] | ||||||
2 | vizestömlő (#3) | [bennük 34 korty víz (#27), fér még: 6] | ||||||
1 | zöld üveg (#82) | [benne 12 csepp ragasztó (#83), fér még: 8] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
3 | acélpengőke (#231) | 5 | álompor (#396) | 3 | aurach fog (#657) | |||
1 | darázsszárny (#652) | 3 | dorony tüdő (#212) | 5 | drótszőr (#37) | |||
1 | etra hályog (#712) | 4 | ezüstdarab (#326) | 3 | fabontó (#106) | |||
3 | fekete gyöngy (#99) | 2 | grákóbőr (#41) | 2 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | kőszem (#304) | 4 | lajhár csont (#236) | 29 | madártoll (#112) | |||
3 | magszim bél (#103) | 1 | Morgan kristálya (#659) | 1 | móri gyümölcs (#116) | |||
18 | óndarab (#85) | 1 | púderkő (#119) | 21 | rézdarab (#70) | |||
3 | smirglilevél (#29) | 2 | szulfagor agyar (#677) | 1 | szuperkötél (#209) | |||
2 | szvó-ektoplazma (#151) | 4 | vadász tatu bőr (#15) | 2 | varányszem (#30) | |||
5 | vasérc (#152) |
Összsúly: 56.14 kg | Megterheltség: 96% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 71 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | antilopbőr (#48) | 1 | bakkura bőr (#95) | 6 | bunkó (#5) | |||
4 | kaja (#2) | 1 | királygyík bőr (#44) | 6 | spiritusz (#170) | |||
3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | dorony tüdő (#212) | 6 | madártoll (#112) | 1 | óndarab (#85) | |||
3 | rézdarab (#70) |
70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | |
-47 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-46 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-45 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-44 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-43 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-42 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-41 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-40 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-39 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|