73. forduló, 75. forduló, Könnyűkéz Ssiqua összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. szept. 5. 9h:07'
EZ A 486. JÁTÉKHETED, 74. FORDULÓD
487. játékheted kezdete: szept. 9.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 27 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3411
SZÁMLA : XXXX

KÖNNYŰKÉZ SSIQUA KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [50,0] koordinátán.
Fura érzésed van, mintha valamid hiányozna... És még valami... Körös-körül árnymanó nyomokat fedezel fel, itt-ott egy-egy hajszál és szőrszál. Fegyvereid sehol, erszényedet se találod. Törsz magadnak egy botot (-8 TVP), magadhoz veszed megmaradt vizestömlődet, és átkozódva indulsz útnak. Csak órák múlva érsz el álmod végére.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+1 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+8 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)

* 1. KP: v 1 2 0 elmormolod az 1. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmondtad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 213.]

* 2. KP: tps 3 0 0 TVP spórolása: 3 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 3 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [3 pontot használtál fel, van még 210.]

kpk 2 kezd. parancs kivétele: 2
TPS 3 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 210.]

kpb kezd. parancs berakása:

tps 5 TVP spórolása: 5 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 5 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [5 pontot használtál fel, van még 205.]
[A parancs tárolásra került.]

d 106 5 eldobod a 106. tárgyat (5 darabot)
Elhajítasz 5 fabontót. [0 pontot használtál fel, van még 205.]

ef 4 501 energia fejlesztése 4
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-4 TU.] [28 pontot használtál fel, van még 177.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[50,1] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Úgy gondolod, hogy a közeledő xirnox nem jelenthet komoly veszélyt. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (8 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával jól megszurkálod a xirnox fejét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a xirnox fejét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Sikeres döféseket ejt testeden a xirnox. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Nyelvét a xirnox feléd löki, de eredménytelenül. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a xirnox lila hasát. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a xirnox bal hátsó lábát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A xirnox meglök agyarával. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A xirnox nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-1 varázspont.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 19, gyógyulás: 8, összesen: -11 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Nyakon csípsz egy majomdisznó-macát. Bár a húsa emészthetetlen, a teje majdnem olyan finom, mint a tehéné! Gyorsan megfejed. (+2 kaja.) Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [50,2] Füves síkságra érkeztél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Sheran rúnaköve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy tűzbokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy kaffogó hebrencs. Itt csata lesz.

Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kaffogó hebrencs testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a kaffogó hebrencs csíkos hátát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A kaffogó hebrencs most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a bronzkardot, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hopp, egy nyákalma-bokor! Egy fél kiló érett gyümölcsöt aratsz le. (+2 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nagyon régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 fáklyát.

(Továbbmész...) [50,3] Dombos terepre érkeztél. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy olvasztókemencét. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy rőtmanó berzerker lehet. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 sallank nyíl. Alaposan megsorozod a rőtmanó berzerker bal karját. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod a rőtmanó berzerker testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) A rőtmanó berzerker többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A rőtmanó berzerker most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 rőtmanó kacagány. 661 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 rézgolyót. [41 pontot használtál fel, van még 136.]

kt 324 1 elkészíted a 324. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 ezüsthegyű lándzsát. [40 pontot használtál fel, van még 96.]

m 1 2 2 mozogsz északkeletre, keletre, keletre
[51,2] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy evaporőr. Itt csata lesz.

Meglengetve a bronzkardot ellenfeledre rontasz. Bronzkarddal többször mélyen végigmetszed az evaporőr hengertestét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod az evaporőr testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csápjaival az evaporőr lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Véres nyál csordul ki az evaporőr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 1 evaporőr hájat. 117 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gumifát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Chara-din híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Alaposan körülnézel a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [52,2] A sík vidék mocsarassá válik. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. A feléd közeledő félelem-járó mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Marokra fogva a bronzkardot ellenfeledre támadsz. Bronzkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a félelem-járó fekete bőrét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a félelem-járó nyakát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A félelem-járó megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A félelem-járó csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 110 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [53,2] Véget nem akar érni a dögletes bűzű mocsár. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy lápi hajlékot. (ld. enc.) Megtudod, hogyan szerezhetsz nyomkereső talizmánt. (ld. enc.) A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy pacaszúnyog. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Megmarkolva a bronzkardot ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Bronzkarddal egy irtózatos ütéssel felvágod a pacaszúnyog bal oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a pacaszúnyog testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 1 csepp tintát. 11 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[36 pontot használtál fel, van még 60.]

m 1 7 6 mozogsz északkeletre, északnyugatra, nyugatra
[54,1] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy phua-kúpot. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [53,0] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy félelem-járó. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! A következő másodpercben elhatalmasodik rajtad a rettegés, a kilátástalanság! Túl sok sebet kaptál. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra.


(Továbbmész...) [52,0] Véget nem akar érni a dögletes bűzű mocsár.

Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [36 pontot használtál fel, van még 24.]

f 101 kísérletezel a 101. tárggyal
Tudós munkába kezdesz, hátha feltalálsz valami kézzelfoghatót. Vadul gondolkozol... Valami dereng, de mindig a megvilágosodás előtt elcsusszan az agyad markolásából. (Ahhoz, hogy ezt a tárgyat feltalálhasd, magasabb IQ szükséges.) [10 pontot használtál fel, van még 14.]

f 128 kísérletezel a 128. tárggyal
A felfedezés izgalma áramütésként fut végig rajtad: ki tudja, talán most fogsz Meinstein, a nagy elf tudós nyomdokaiba lépni! Vadul gondolkozol... A próbálkozás semmi új eredményt nem hozott, legfeljebb egy kis gyomorkorgást. [10 pontot használtál fel, van még 4.]

bpk 2 bef. parancs kivétele: 2
H 147 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

bpk 1 bef. parancs kivétele: 1
TPF 3 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

bpb bef. parancs berakása:

tpf 5 TVP elővétele: 5 pontért
Felszabadítottunk neked 5 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 9.]
[A parancs tárolásra került.]

bpb bef. parancs berakása:

h 243 használod a 243. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 4.]
[A parancs tárolásra került.]

e 20 élelemszerzés 4 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [4 pontot használtál fel, van még 0.]

t 96 támadod a 96. szörnyet
Sajnos nem ismered azt a szörnyet. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

szk 96 keresed a 96. szörnyet
Sajnos nem ismered azt a szörnyet. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Etetési idő! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 3 pontod maradt, ebből a következő körre 3 pontot vihetsz át. Kapsz még 215 pontot. A következő körben tehát 218 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


LÁPI HAJLÉK (670. TEREPTÁRGY)
Egyszercsak egy apró, nádból épített, takaros kis házat pillantasz meg az egyik stabilabbnak tűnő zsombékon. Közelebb merészkedsz. A ház előtt egy töpörödött gnóm üldögél. Amikor megpillant téged, elmosolyodik.
- Á, egy kalandozó! Mi járatban erre, a mocsár szívében?
Te is illően köszöntöd, bemutatkoztok, mesélsz a külvilág híreiről. A kimondhatatlan nevű gnóm elgondolkodva bólogat, majd megkérdezi.
- Mondd csak, nem hallottál esetleg Tiumbéről? Már jó ideje, hogy eltűnt, de hiába keressük a többi mocsárlakóval együtt. Segíts nekünk megtalálni őt, és megtaláljuk a módját, hogy megjutalmazzunk téged.
Megígéred, hogy megteszel minden tőled telhetőt, aztán búcsút intesz a remetének.
[Figyelem: a küldetést bármely lápi hajlékban leadhatod (több is van), nem csak ebben.]

NYOMKERESŐ TALIZMÁN (671. TÁRGY)
A lápi hajlékban élő gnóm egy nyomkereső talizmánt ajánl neked, ha hírt hozol Tiumbéról! Tiumbe batyuján kívül a gnómnak el kell vinned 2 rókafarkat és 12 elkarog szőrt is, hogy a mágikus tárgyat elkészíthesse neked. A tárgyak átadásához a lápi hajlékon a Küldetés Teljesítése: KT 671 parancsot kell kiadnod, 5 TVP-ért.
A talizmánt nem kell KF-elned, varázsereje enélkül is működik: ha a birtokodban van, az SZK parancs sikerére 13%-kal nagyobb esélyed van, és ezzel az esély az SZK-nál leírt maximális fölé is mehet!

KARAKTERLAP

Könnyűkéz Ssiqua, egy szőke, hosszú hajú, kék szemű, rövid bajszú elf férfi vagy. Fekete a bőröd. Leah követője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 74. fordulód.

Erő: 16 (17) Szint: 14 Merészség: 6/4 Magasság: 157 cm
IQ: 19 Támadás: 13 Agresszió: 4 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 25 Védekezés: 20 Menekülés: 30 % Életkor: 158/158 év
Egészség: 14 Életpont: 178/178 Jellem: gonosz (21) Tul. pont: 0
Szerencse: 15 Varázspont: 72/0 Pénz: 412 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 13/9
Eddig összesen 368 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 098 TP-t kaptál. Jelenleg 57 271 TP-d van. A következő szinthez még 17 729 TP szükséges. Trófeáid: bibircsók-óriás, törpemammut, rőtmanó berzerker.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/9 szúrófegyverek: 16/50 (+11%) vágófegyverek: 8/54 (+15%)
ütőfegyverek: 8/68 (+5%) lőfegyverek: 14/16 (+4%) dobófegyverek: 7/24

Feltételes fegyverváltás: bronzkard (#2083) << szöges bunkó (#8) << bronzhegyű lándzsa (#87)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); ubuk dobónyíl (#138) (3 -5.); rézgolyó (#343) (6 -9.); sallank nyíl (#129) (10 -); ezüstshuriken (#327) (997 .);
Óvatosság (labirintusokban): 3
52,58 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1312 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 7/97 2. nyomkövetés: 21/80 (+13%) 3. lopás: 4/47
4. mászás: 5/86 5. csapdakészítés: 7/3 (+25%) 6. csapdaészlelés: 1/50
7. gyógyítás: 12/17 8. titkosírás: 1/44 9. felderítés: 2/53
10. szörnyidomítás: 3/53 11. teológia: 6/52 (+5%) 12. taumaturgia: 1/33
13. szörnyismeret: 4/33 14. zárnyitás: 2/88 15. vadászat: 11/52 (+6%)
16. bányászat: 6/57

FELTÉTELES PARANCSOK (még 27 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
lopsz az emberektől (1) bármit, az elfektől (2) bármit, a törpéktől (3) bármit, az árnymanóktól (4) bármit, a trolloktól (5) bármit, a gnómoktól (6) bármit, az alakváltóktól (7) bármit, a kobuderáktól (8) bármit
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 15 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 4 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 6 darabot ), tüskét (#22) (max. 8 darabot ), lapkorongot (#80) (max. 1 darabot, csak egyszer), ubuk dobónyílat (#138) (max. 3 darabot ), rézgolyót (#343) (max. 4 darabot ), távcsövet (#42) (max. 1 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 4 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 3 darabot ), sallank nyilat (#129) (max. 3 darabot )
mászol max. 16 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
grákó denevér (#25) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
pszi elementál (#221)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
7. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
energiatüskék (#29)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tüskepajzs (#30)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: éhes
királygyík (#26) (málhás: +3 kg teher) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Beszélgess egy halott lelkével.
2.) Egy igazán kemény feladat: ölj meg egy szintszívót.
3.) Ölj meg egy színes dözmöngöt.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
emlékezetfrissítés (177)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
új remény, új élet (369)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 25 TU. szükséges még: 5 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal.

Összsúly: 53.72 kg Megterheltség: 114%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 80 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bot (#4) 4 ezüstdarab (#326) 5 fabontó (#106)
1 rézdarab (#70) 2 sallank nyíl (#129) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 evaporőr háj (#105) 1 ezüsthegyű lándzsa (#324) 1 fáklya (#36)
1 hebrencs állkapocs (#130) 1 rézgolyó (#343) 1 rőtmanó kacagány (#714)
1 tinta (#101)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

49 50 51 52 53 54 55
-1
0
1
2
3
4
(50,1) xirnox (#122)
(50,2) Sheran rúnaköve, tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Tharr oltár, kaffogó hebrencs (#88)
(50,3) vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), rőtmanó berzerker (#369)
(51,2) evaporőr (#69), egy ismeretlen isten rúnaköve, gumifa (#38), oltár
(52,0) a 6. labirintus bejárata
(52,2) félelem-járó (#56)
(53,0) félelem-járó (#56)
(53,2) lápi hajlék (#670), pacaszúnyog (#751)
(54,1) phua-kúp (#372)

Üzenet küldése a karakternek