73. forduló, 75. forduló, Botanica összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2024. nov. 18. 4h:12'
EZ A 1005. JÁTÉKHETED, 74. FORDULÓD
1006. játékheted kezdete: nov. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 19 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2946
SZÁMLA : XXXX

BOTANICA KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [-20,7] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 15. pontnál.
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+25 tvp ). A kinemfogyó tegez termelt 1 nyílpuska lövedéket. Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+49 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+10 tudatpont.) A lottó 1625. hetének nyerőszámai: 11, 28, 7. 1 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: tps 25 0 0 TVP spórolása: 25 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 25 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [25 pontot használtál fel, van még 225.]

* 2. KP: ef 5 512 0 energia fejlesztése 5
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 190. Kapsz 5 VP-t.]

ef 5 512 energia fejlesztése 5
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 155.]

fvh 8 felt. varázslat haszn. 8
Harci varázslataidat használni fogod minden 8. vagy magasabb szintű ellenfélre. [0 pontot használtál fel, van még 155.]

tv 29 31 280 támadó/véd. varázslat a 29. varázslatot a 31. varázslatot a 280. varázslatot
29. varázslat listáról törölve. 31. varázslat listáról törölve. Támadó varázslatok listájára került: ryuku átokvarázs. [0 pontot használtál fel, van még 155.]

le 229 leveszed/lerakod a 229. tárgyat
Leveszed az obszidián karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 155.]

kf 1541 kézbeveszed/felveszed az 1541. tárgyat
A csuklódra húzod az Arsa potrohgyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 155.]

mak 1 makró 1

p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Mentális energia gyűlik benned. Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 150.]

v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-40 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 150.]

v 28 0 0 elmormolod a 28. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+4 erő). [-24 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [5 pontot használtál fel, van még 145. Kapsz 5 VP-t.]

v 53 0 0 elmormolod az 53. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Befejezted az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+4 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 140. Kapsz 5 VP-t.]

v 138 0 0 elmormolod a 138. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Megidézted a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-24 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 135. Kapsz 5 VP-t.]

h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [0 pontot használtál fel, van még 135.]

h 745 0 0 használod a 745. tárgyat
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [0 pontot használtál fel, van még 135.]

h 211 0 0 használod a 211. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 135.]

p 70 használod a 70. pszi képességet
Koncentrálsz. Megtelsz pszi energiával! Kisütöd az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 133. Kapsz 2 VP-t.]

kb 727 1 kiveszel a bankból a 727. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 Zu'lit fülkarikáját. [0 pontot használtál fel, van még 133.]

kf 727 kézbeveszed/felveszed a 727. tárgyat
A füledre akasztod a Zu'lit fülkarikáját. [0 pontot használtál fel, van még 133.]

ftv 47 998 felt. tám/véd. varázslat a 47. varázslatot a férfiakat
Ok, ezt a védekező varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 133.]

ftv 47 999 felt. tám/véd. varázslat a 47. varázslatot a nőket
Ok, ezt a védekező varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 133.]

h 1 50 10 használod az 1. tárgyat
Háromszor megforgatod a deus ex machinát, majd azt mondod: "Alanor". Egy vibráló, zöld kapu nyílik meg előtted! Átlépsz rajta. [Az Olimpián történt események leírását egy külön fordulóban kapod meg, amelyet az Olimpia szimulálása után postázunk.] ...Hosszú idő elteltével érkezel vissza. [0 pontot használtál fel, van még 133.]

le 727 leveszed/lerakod a 727. tárgyat
Kiveszed a füledből a Zu'lit fülkarikáját. [0 pontot használtál fel, van még 133.]

bb 727 1 beraksz a bankba a 727. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 Zu'lit fülkarikáját. [0 pontot használtál fel, van még 133.]

lm 16 12 11 mozogsz 16 12 11
Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [16. PONT.] Hirtelen egy varkaudar kölyköt veszel észre magad előtt. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a varkaudar kölyök testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Marokra fogva a göcsörtös bunkót ellenfeledre támadsz. Göcsörtös bunkóval iszonyatosan megcsapod a varkaudar kölyök bal oldalát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével végigmetszed a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök melléd csap a farkával! Véres nyál csordul ki a varkaudar kölyök száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 440 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 2 vas dobónyilat. Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [15. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [14. PONT.] Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Egy pillanatra megállsz fülelni. [13. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [12. PONT.] Hirtelen egy varkaudart veszel észre magad előtt. Nem látod jól, milyen fegyver van nála. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a varkaudar testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 varkaudar csontot. 160 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [9. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [10. PONT.] Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [11. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy varkaudar kölyök az. {támadása: 9.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a varkaudar kölyök nyakát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót ellenfeledre ugrasz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar kölyök bal hátsó lábát. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével alaposan megvágod a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 97 életpontot sebeztél. Feléd sújt a varkaudar kölyök a farkával, de elhibázta! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 440 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 252, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 2 vas dobónyilat. [40 pontot használtál fel, van még 93. Kapsz 40 VP-t.]

lm 47 50 46 mozogsz 47 50 46
Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [10. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [9. PONT.] Mész tovább, előre. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [12. PONT.] Haladsz előre. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [47. PONT.] A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [48. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy vadász varkaudar az. {védettsége: 14 szúró, 14 vágó, 14 ütő ellen.} Valamilyen fegyver van nála. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy ryuku átokvarázs varázslattal köszöntöd a másikat. 22 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a vadász varkaudar bal oldalát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 485 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [49. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy vadász varkaudar van előtted! {max. életpontja: 56-60.} Ismeretlen fegyvert szorongat. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeledre ryuku átokvarázs varázslatot lősz. 22 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a vadász varkaudar bal lábát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A vadász varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 485 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy széles, magas terembe érsz. [50. PONT.] Hirtelen egy ork sámánt veszel észre magad előtt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+7 max. varázspont.) Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy ryuku átokvarázs. 23 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy lángcsóva varázslatot. 8 életpontot vesztettél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod az ork sámán testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót ellenfeledre támadsz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod az ork sámán tömzsi testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével kilukasztod az ork sámán tömzsi testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 128 életpontot sebeztél. Egy lángcsóva varázslatot dob rád a másik. 9 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 531 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 255, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 20 drótszőrt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [49. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [48. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [47. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Megtorpansz: kanyarodik az út! [46. PONT.] [55 pontot használtál fel, van még 38. Kapsz 55 VP-t.]

lm 44 51 53 mozogsz 44 51 53
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Innen csak egy út van: előre! [45. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [44. PONT.] Mész tovább, előre. Megtorpansz: kanyarodik az út! [51. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [52. PONT.] A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [53. PONT.] Hamarosan egy vark. nekromantát pillantasz meg. {támadása: 23.} Nem látod jól, milyen fegyver van nála. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 52 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy sötét halál varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 142 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a vark. nekromanta testét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 142, gyógyulás: 0, összesen: -142 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 szvó-ektoplazmát, 1 karbin plazmát, 1 xirnox szivet, 1 trikornis szarvat, 1 manifeszt.nyúlványt, 1 purifikátor hájat és 1 remák szivet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +90 életerő.) [25 pontot használtál fel, van még 13. Kapsz 25 VP-t.]

lm 54 55 56 mozogsz 54 55 56
Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [52. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [54. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [10 pontot használtál fel, van még 3. Kapsz 10 VP-t.]

lm 57 58 60 mozogsz 57 58 60
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

lm 63 65 67 mozogsz 63 65 67
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még -2. Kapsz 5 VP-t.]

* 2. BP: tpf 25 1 0 TVP elővétele: 25 pontért
Felszabadítottunk neked 25 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 23.]

* 3. BP: tf 4 10 0 fejleszted a 4. tulajdonságodat 10 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 70 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 13. Kapsz 10 VP-t.]

* 4. BP: tf 4 10 0 fejleszted a 4. tulajdonságodat 10 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 60 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 3. Kapsz 10 VP-t.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Egy kis vizet iszol a kulacsodból. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 13, 22, 21.
Tested megpihen fárasztó kalandjaid után, lelked szomját oltod az Élet Forrásával... (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját habzsol be a goldugar. 2 kaját nyel le a hegyi szamár. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 3 pontod maradt, ebből a következő körre 3 pontot vihetsz át. Kapsz még 215 pontot. A következő körben tehát 218 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


FÜLBEVALÓVISELÉS (589. TUDATI KÉPESSÉG)
Immár nem csak a gyűrűid közötti mágikus interfenreciát vagy képes csökkenteni, hanem a fülbevalóid közöttit is. Mindez abban nyilvánul meg, hogy eggyel több fülbevalót viselhetsz.

KARAKTERLAP

Botanica, egy fekete, göndör hajú, kék szemű gnóm nő vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Tharr ministránsa vagy. Papi hited: 66. A Ősi Hajnal Lovagjai (#9167) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 74. fordulód.

Erő: 32 (52) Szint: 24 Merészség: 8/5 Magasság: 106 cm
IQ: 29 (38) Támadás: 49 Agresszió: 3 Testsúly: 50 kg
Ügyesség: 17 (27) Védekezés: 41 Menekülés: 30 % Életkor: 83/83 év
Egészség: 17 (23) Életpont: 421/393 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 0
Szerencse: 18 (27) Varázspont: 931/656 Pénz: 348 arany Kép. pont: 12
Tudatpont: 60/48 Pszi pont: 128/80
Eddig összesen 956 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3 761 TP-t kaptál. Jelenleg 1 291 666 TP-d van. A következő szinthez még 108 334 TP szükséges. Trófeáid: fagyelementál, Ayagira Tanaka, jégtroll. A 67. fordulódban 7976 arany került a bankszámládra. 8081 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 2/100 vágófegyverek: 26/2 ütőfegyverek: 12/36 (+12%)
lőfegyverek: 22/7 (+2%) dobófegyverek: 6/42 (+43%)

Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) (5 -12.); nyílvessző (#108) (13 -17.); nyílpuska lövedék (#547) (18 -23.); stukilövedék (#414) (24 -); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .);
Óvatosság (labirintusokban): 0
46,63 mezőn táborozol, az 53. labirintusban, 1. szinten, 54. ponton
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 79
Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 947 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2/74 2. nyomkövetés: 12/12 3. mászás: 2/15
4. csapdakészítés: 23/7 (+14%) 5. csapdaészlelés: 1/23 6. gyógyítás: 24/3
7. titkosírás: 1/49 8. felderítés: 2/23 9. szörnyidomítás: 5/78
10. teológia: 26/15 (+18%) 11. taumaturgia: 49/22 (+54%) 12. szörnyismeret: 15/27
13. pszi: 15/51 (+13%) 14. zárnyitás: 5/43 15. vadászat: 7/15
16. bányászat: 11/0 17. testépítés: 14/44 18. főzés: 5/81

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0
10. vp regeneráció: 5 11. kincskeresés: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz stukilövedéket (#414) (max. 30 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 30 darabot ), amnioszt (#203) (max. 10 darabot ), nyílpuska lövedéket (#547) (max. 30 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 30 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 30 darabot ), kristályfolyadékot (#449) (max. 1 darabot )
cirkusz: céllövölde, labirintus (17)
vásárolsz nyílvesszőt (#108) (max. 50 darabot ), sallank karmot (#128) (max. 20 darabot ), rézdarabot (#70) (max. 30 darabot ), madártollat (#112) (max. 20 darabot ), deus ex machinát (#1) (max. 5 darabot ), ramit követ (#226) (max. 10 darabot ), drótszőrt (#37) (max. 50 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 5 darabot ), zöld üveget (#82) (max. 2 darabot ), óndarabot (#85) (max. 30 darabot ), lajhár csontot (#236) (max. 10 darabot ), pirkitet (#153) (max. 30 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 20 darabot ), vasércet (#152) (max. 30 darabot ), bumerángot (#249) (max. 20 darabot ), gyíkfüvet (#201) (max. 20 darabot )
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó (#96)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
kardfogú fülemüle (#146), Pikoló (#7010), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) ryuku átokvarázs (#280, 45 VP)
ryuku teremtőerő (#281, 200 VP, 50 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
sebfertőzés (#333, 100 VP) oldás (#372, 15 VP) gázpajzs (#467, 20 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: 24 vp; taumaturgia: 40 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) áldomás (#6) (965,24) vámpirizáció (#1) (999,80) szürkeáll. aktiv (#71)
csupasz izom (#28) óriáserő (#53) hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127)
tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
8. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
ryuku átokvarázs (#280)
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 20)
pszi-acéltorony (#98), hhaar burka (#32), gázpajzs (#467), oldás (#372), elektromos pajzs (#51), fehér glóbusz (#47), tompítás (#40)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) lángcsóva (#31) >> 13. szintű lényekre
ryuku átokvarázs (#280) >> férfiak (#998) ryuku átokvarázs (#280) >> nők (#999)
lángcsóva (#31) >> szintszívó (#96)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 299 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> nők (#999) fehér glóbusz (#47) >> férfiak (#998)
gázpajzs (#467) >> harci mágus (#265) varázsvédelem II (#108) >> orgoró (#170)
varázsvédelem II (#108) >> Poomr Ko (#957)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör; +6 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 0)
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)
3.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Qvill) (527): új. városháza (685): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
21, 32, 53.

HŐSTETTEID
2024. évi Kalandozók versenyében elért pontszámod: 56870
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény: Yaurri mászóverseny
Megölt szörnyek: 0. Szerzett pont: 0. Beállított erő: 0 Összpont: 0

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: p 71, v 224, v 28, v 53, v 138, h 1100, h 745, h 211.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
profizmus (200)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
fegyvermester (302)
harci mágia (334)
az élet forrása (337)
illúziópáncél (354)
az ősök hite (362)
az ügyess. jutalma (377)
időfolyamok (394)
testvéri segítség (411)
csillagapród idézés (412)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 25 TU. szükséges még: 45 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati segítség II (567) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
korlátlan tudat (574) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
turbó turbó (581) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
tudatunk hatalma II (588) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
fülbevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
korlátlan táborhely (595) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 5815 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
10 arany (#50) 1 gyógykenőcs (#313) 3 kaja (#2)
1 madártoll (#112) 1 nyílvessző (#108) 1 sallank karom (#128)
2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
20 drótszőr (#37) 1 karbin plazma (#199) 1 manifeszt.nyúlvány (#214)
1 nyílpuska lövedék (#547) 1 purifikátor háj (#269) 1 remák szív (#264)
1 szvó-ektoplazma (#151) 1 trikornis szarv (#198) 1 varkaudar csont (#1113)
4 vas dobónyíl (#189) 1 xirnox szív (#213)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

-21 -20 -19
6
7
8
(-20,7) az 53. labirintus bejárata, varkaudar kölyök (#685), varkaudar (#64), vadász varkaudar (#108), ork sámán (#345), vark. nekromanta (#173)

Üzenet küldése a karakternek