72. forduló, 74. forduló, Tanir Dogmar összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. nov. 29. 9h:57'
EZ A 280. JÁTÉKHETED, 73. FORDULÓD
281. játékheted kezdete: dec. 6.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
KALANDOZÓ: #2297
ingyenf: 0

TANIR DOGMAR KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [72,65] koordinátán.
Ijedten ugrasz fel a közelből felhangzó nyerítésre, de meglátva a feléd robogó trikornis sörényébe kétségbeesetten kapaszkodó vikócmajmot, megnyugodsz. Küldeményed érkezett, Firandias Ellashar adta fel. A Trikornis Futárposta által kiszállított csomagban a következő van: 2 trófea nyakláncot. Még egy küldemény érkezik ugyanonnan, ami tartalmaz 1 vaskulcsot, 1 vasércet, 5 álomport.
A teremtés zsákja létrehozott 1 ubuk dobónyílat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+3 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+36 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+6 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) [A két forduló között 2 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: leveszed/lerakod a 229. tárgyat
Leveszed az obszidián karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 235.]

* 2. KP: kézbeveszed/felveszed a 373. tárgyat
A csuklódra húzod az Eldaran karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 235.]

* 3. KP: fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 42 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 225.]

* 4. KP: fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért
Kitartóan gyakorolsz: kézen állsz, zsonglőrködsz, ugrándozol, az ügyességedet fejlesztve. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [10 pontot használtál fel, van még 215.]

* 5. KP: leveszed/lerakod a 373. tárgyat
Leveszed az Eldaran karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 215.]

ba 150 nem támadod a 150. szörnyet
BA 150 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 215.]

v 28 elmormolod a 28. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+2 erő). [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 210.]

v 13 elmormolod a 13. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 205.]

v 12 elmormolod a 12. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Energia árad testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 200.]

p 64 használod a 64. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 195.]

kf 229 kézbeveszed/felveszed a 229. tárgyat
A csuklódra húzod az obszidián karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 195.]

id 73 10 idomítod a 73. szörnyet 10 pontért
Nehéz fába vágod a fejszédet a garokk idomításával, te azonban túl elszánt vagy ahhoz, hogy a kezdeti kudarcok után feladd a dolgot. Mindketten kimerültek vagytok, mire befejezitek. (Még 45 TVP szükséges ahhoz, hogy a szörny teljesen be legyen idomítva.) [10 pontot használtál fel, van még 185.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Aztán előveszed a 2 trófea nyakláncot, és az oltárra helyezed. Hatalmas lobbanással eltűnik az áldozat - úgy látszik, elfogadta az isten! Ünnepélyes hang szólal meg.
- Tehát nem csalódtam benned, hűséges hívem vagy! (+1 max. életerő, +7 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve óriáserő. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! 2.) Jó erőfejlesztés egy kis fizikai munka végzése: építs vaskohót. 3.) Egy igazi erőpróba: ejts el egy fordulón belül két szörnyet ütő, két szörnyet vágó és kettőt szúrófegyverrel. [30 pontot használtál fel, van még 155.]

ef 2 501 energia fejlesztése 2
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-2 TU.] [14 pontot használtál fel, van még 141.]

be 33 bemész a 33. titkos labirintusba
Rábukkansz a hegy oldalában a barlang bejáratra, amely egy hüvelykujjat formázó szikla mögött rejtőzik. A járatban sötétség van. Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Erőd TF-elődött. Rettegve attól, hogy mi várhat odabent, fegyveredet erősen markolva, belopakodsz. [5 pontot használtál fel, van még 136.]

lm 2 905 3 mozogsz 2 905 3
Továbbmész. Itt, a hegy belsejében kellemes hűvös van. [2. PONT]
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Egy T-alakú elágazáshoz érkezel. Utak vezetnek minden irányba, kivéve északot. [3. PONT] Sikeresen észrevettél egy ravaszul álcázott csapdát! Vigyázva kikerülöd.
[15 pontot használtál fel, van még 121.]

lm 900 4 905 mozogsz 900 4 905
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Folytatod a felderítést. Egy kemény tölgyből készült ajtó bukkan fel a sötétből. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kis vaskulcs nyitja az ajtót. Egy szabályosan vágott barlangterem előterébe toppansz. [4. PONT] egy zombi lakik itt. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a zombi bal lábát. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a zombi rotható húsát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A zombi karmai majdnem eltalálnak! A zombi most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [5 pontot használtál fel, van még 116.]

lm 5 900 4 mozogsz 5 900 4
Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy kemény tölgyből készült ajtó jelent átmeneti akadályt. Találsz egy kilincset: Szerencsére nyitva van. Egy pici és szűk kamrába lépsz be. [5. PONT] Rövid körbevizsgálódás után találsz egy kisebb faládikót. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Egy parányi kígyó is volt a ládában. Azonnal belemar a kezedbe. (-1 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 vaskulcs. Gyorsan kiüríted a ládát.
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Egy szabályosan vágott barlangterem előterébe toppansz. [4. PONT]
[15 pontot használtál fel, van még 101.]

lm 3 6 7 mozogsz 3 6 7
Egy T-alakú elágazáshoz érkezel. Utak vezetnek minden irányba, kivéve északot. [3. PONT]
Követed a folyosó kanyarulatát. [6. PONT]
Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy régi, rozsdás ajtó jelent átmeneti akadályt. Megpróbálod a kilincset: Könnyen nyílik. Rosszat sejtve pislogsz a körfolyosó mindkét ága felé. [7. PONT]
[15 pontot használtál fel, van még 86.]

lm 905 8 900 mozogsz 905 8 900
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Elérkezel a labirintus északkeleti csücskéhez. [8. PONT] Sikeresen észrevettél egy ravaszul álcázott csapdát! Vigyázva kikerülöd.
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [10 pontot használtál fel, van még 76.]

lm 7 9 10 mozogsz 7 9 10
Rosszat sejtve pislogsz a körfolyosó mindkét ága felé. [7. PONT]
Suhansz, mint árnyék. [9. PONT]
Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy nagy vasalt ajtót látsz. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő vaskulcs nyitja az ajtót. Betoppansz a labirintus legnagyobb szobájába! Mindenhonnan pókhálók lógnak. [10. PONT] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. egy szőrös pók! (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 19 életpontot sebeztél. Dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 dárda. Pár lövedéked átjárja a szőrös pók testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Elszántan ellenfeledre támadsz. Csontszuronnyal eltalálod a szőrös pók testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a szőrös pók testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csáprágójával a szőrös pók megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szőrös pók még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 198 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver). {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Rövid körbevizsgálódás után találsz egy fémládikót. Sajnos zárva van.
[15 pontot használtál fel, van még 61.]

lm 1 mozogsz 1
Suhansz, mint árnyék. [9. PONT]
Követed a folyosó kanyarulatát. [6. PONT]
Egy T-alakú elágazáshoz érkezel. Utak vezetnek minden irányba, kivéve északot. [3. PONT]
Továbbmész. Itt, a hegy belsejében kellemes hűvös van. [2. PONT]
Elhagyod a halál bűzétől fullasztó levegőjű labirintust.
[25 pontot használtál fel, van még 36.]

h 396 használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 36.]

szk 73 keresed a 73. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy garokkot. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 36.]

p 65 2 használod a 65. pszi képességet
7 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 10 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 36.]

* 1. BP: használod a 234. tárgyat
Püfölni kezded a dobot, és dúdolva kíséred. Többször sikerül egészen egyszerű melódiákat hibátlanul lejátszani. [10 pontot használtál fel, van még 26.]

* 2. BP: használod a 243. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 21.]
Iszol a vizestömlőből. A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-9 életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját töm magába a garokk. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz.
Ebben a körben 21 pontod maradt, ebből a következő körre 21 pontot vihetsz át. Kapsz még 214 pontot. A következő körben tehát 235 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VASKULCS (183. TÁRGY)
Szépen szaporodó kulcsgyűjteményedben ez az egyszerű nyelű, de bonyolult tollazatú álkulcs jól fog mutatni. Sok ajtó van, amelyet ezzel ki tudsz majd nyitni.

TRÓFEA NYAKLÁNC (196. TÁRGY)
Ha trófeáidat akarod mutogatni, mi sem alkalmasabb erre, mint a trófea nyaklánc. Fűzz fel egy arany nyakláncra két sünmedve és két ubuk tüskét, két sallank karmot és egy fekete gyöngyöt, és már készen is vagy. Mindehhez a KT 196 parancsot kell kiadnod, 8 pontért.

ÓRIÁSERŐ (53. VARÁZSLAT)
Végre megszerezted minden Tharr-pap álmát, a plusz sebzést adó varázslatot! Ennek a kellemes varázslatnak az elmormolása 24 VP-be kerül, és 5 TVP-be. Ettől kezdve egészen a következő forduló elejéig tart. Minden támadásodra kapsz +1 sebzést (tehát ha már háromszor támadsz a fegyvereddel, akkor körönként +3-at!). Ha tapasztaltabb leszel, akkor ez támadásonként +2-re ill. +3-ra is nőhet! A varázslat anyagi komponense egy sallank karom.

SZŐRÖS PÓK (100. SZÖRNY)
A sűrű erdők mélyén lapulnak a hatalmas testű ocsmány szőrös pókok. Nagy, ragadós, vastag szálú hálókat szőnek a fák közé. Ha a göcsörtös, ősi fák között barangoló kalandozó beleragad egy ilyenbe, valószínűleg lemondhat az életéről - a szőrös pók tehetetlenül vergődő ellenfelébe élvezettel pumpálja a zöldes, maró mérget. Előfordulhat az is, hogy egy labirintus mélyén találkozol szőrös pókkal. Puha, ruganyos testét legkönnyebben vágó és szúrófegyverrel pukkanthatod ki.

KARAKTERLAP

Tanir Dogmar, egy kontyos ősz hajú, barna szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és rövid bajuszod van. Bőröd teljesen fehér! Tharr tanítványa vagy. A Vérvörös Légió (#9128) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 73. fordulód.

Erő: 20 (26) Szint: 14 Merészség: 3/3 Magasság: 123 cm
IQ: 26 Támadás: 13 Agresszió: 3 Testsúly: 64 kg
Ügyesség: 19 (20) Védekezés: 22 Menekülés: 30 % Életkor: 55/56 év
Egészség: 17 Életpont: 212/198 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 0
Szerencse: 15 (16) Varázspont: 243/16 Pénz: 671 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 11/6 Pszi pont: 13/7
Eddig összesen 327 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 226 TP-t kaptál. Jelenleg 72070 TP-d van. A következő szinthez még 2930 TP szükséges. Trófeáid: nukleáris cickány, ryuku légiós, dombi yeti. A 56. fordulódban 94 arany került a bankszámládra. 117 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 2/1 (+13%) vágófegyverek: 2/12 ütőfegyverek: 17/9
dobófegyverek: 15/66 (+3%)

Feltételes fegyverváltás: csontszurony (#12) (100%) << mandibulakasza (#127) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); dárda (#10) (5 -7.); ubuk dobónyíl (#138) (8 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8/49 2. nyomkövetés: 8/51 3. mászás: 6/22
4. csapdakészítés: 8/13 (+9%) 5. csapdaészlelés: 1/48 (+44%) 6. gyógyítás: 10/82
7. titkosírás: 1/20 8. felderítés: 1/69 9. szörnyidomítás: 1/19 (+10%)
10. teológia: 4/70 (+14%) 11. taumaturgia: 15/19 (+1%) 12. szerencsejáték: 1/19
13. versengés: 1/39 14. zene: 4/66 (+10%) 15. szörnyismeret: 5/4
16. pszi: 2/51 (+4%) 17. zárnyitás: 1/4 18. vadászat: 4/3
19. bányászat: 8/17

FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 70% életerő alatt 10 TVP-ért
elfogod gyilkos mókust (#29) hurokcsapdával (#217), sullárt (#101) fedett veremmel (#219), vadász tatut (#10) fedett veremmel (#219)
cirkusz: ötpróba (2)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 4, max: 12)
fabontó szójer (#71), fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
csupasz izom (#28) hadiszerencse I (#13) erőpajzs I (#12) pszi-ernyő (#64)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
5. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
lángcsóva (#31)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
garokk (#73) (idomítás alatt) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 0)
2.) Jó erőfejlesztés egy kis fizikai munka végzése: építs vaskohót.
3.) Egy igazi erőpróba: ejts el egy fordulón belül két szörnyet ütő, két szörnyet vágó és kettőt szúrófegyverrel.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
a közösség ereje (123)
kaszt.kiteljesedés (166)
varázstöltődés (178)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
tudati szintlépés (226)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
köszöntés (274)
varázstöltődés II. (296)
földmágia (357)
a mágia szeretete (393)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 9 TU. szükséges még: 21 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 390 TU szükséges.)

Összsúly: 55.97 kg Megterheltség: 90%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 87 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 2 kaja (#2) 3 víz (#27)
2 trófea nyaklánc (#196)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 ubuk dobónyíl (#138) 3 ugh méreg (#166) 1 vaskulcs (#183)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(72,65) a 33. labirintus bejárata, zombi (#49), szőrös pók (#100)

Üzenet küldése a karakternek