| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2010. nov. 22. 9h:15' EZ A 279. JÁTÉKHETED, 72. FORDULÓD 280. játékheted kezdete: nov. 29. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2297 |
| * 1. KP: | leveszed/lerakod a 229. tárgyat |
| * 2. KP: | kézbeveszed/felveszed a 373. tárgyat |
| * 3. KP: | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
| * 4. KP: | fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért |
| * 5. KP: | leveszed/lerakod a 373. tárgyat |
| d 123 | eldobod a 123. tárgyat |
| d 92 3 | eldobod a 92. tárgyat (3 darabot) |
| d 677 | eldobod a 677. tárgyat |
| d 128 | eldobod a 128. tárgyat |
| ef 2 501 | energia fejlesztése 2 |
| v 28 | elmormolod a 28. varázslatot |
| v 13 | elmormolod a 13. varázslatot |
| v 12 | elmormolod a 12. varázslatot |
| kf 229 | kézbeveszed/felveszed a 229. tárgyat |
| p 64 | használod a 64. pszi képességet |
| id 73 10 | idomítod a 73. szörnyet 10 pontért |
| h 92 | használod a 92. tárgyat |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval kegyetlenül megütöd a mérges nyukmár testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a mérges nyukmár csáprágóját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A mérges nyukmár csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A mérges nyukmár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 3 csepp gyenge mérget. 107 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
| im | imádkozol |
| m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [70,65] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe.
(Továbbmész...) [71,65] Már a hóhatár közelében jársz! A hegyek itt már nagyon magasak. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. A feléd közeledő fémbontó szójer mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Itt csata lesz.
Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 15 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a fémbontó szójer kitinpáncélját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a fémbontó szójer testét. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a fémbontó szójer jobb hátsó lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a fémbontó szójer többször is megmar! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő rézkulcs felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 693 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
| m 2 | mozogsz keletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával kilukasztod a móleon bal lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a móleon bal oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A móleon feléd döf, de csak ijesztésképp. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fémrudat. 77 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| be 33 | bemész a 33. titkos labirintusba |
| lm 2 3 6 | mozogsz 2 3 6 |
Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 dárda. Alaposan megsorozod a vadtroll jobb lábát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Elszántan ellenfeledre rohansz. Csontszuronnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vadtroll testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a vadtroll testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A vadtroll többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A vadtroll feléd harap, de sikertelenül. A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-11 életpont)! Véres nyál csordul ki a vadtroll száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 189 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zombi rotható húsát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a zombi bal vállát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A zombi karmai majdnem eltalálnak! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| lm 9 10 9 | mozogsz 9 10 9 |
| lm 6 3 2 | mozogsz 6 3 2 |
| lm 1 | mozogsz 1 |
| * 1. BP: | használod a 234. tárgyat |
| * 2. BP: | használod a 243. tárgyat |
SZÖRNYIDOMÍTÁSMegkezdted hát egy elfogott szörnyed beidomítását. Az idomítás fáradtságos és nehéz feladat, de minél nagyobb a tapasztalatod, annál könnyebben megy. Azt, hogy egy szörny beidomítása mennyi ideig tart (hány TVP-be kerül), alapvetően a szörny faja és a feladat határozza meg, amelyre idomítod, de ezt komolyan befolyásolja a szörnyidomítás szakértelmed is (de minimum 20 TVP). Vannak szörnyek, amelyeket elegendő tapasztalat híján eleve nem vagy képes beidomítani. A szörnyidomítás határozza meg, hogy mennyire vagy képes az állatkertedet kordában tartani: 1-2. szinten egy elfogott állatod lehet, 3-4. szinten kettő, stb. egészen a maximális 6 elfogott szörnyig. Magas szörnyidomítás esetén kisebb az esélye, hogy egy állatod megvadul, és rád támad. |
GYÓGYMÓGY (5. VARÁZSLAT)Ez a legegyszerűbb gyógyító varázslat - kisebb sérüléseket tudsz vele kezelni. Minél magasabban állsz a papi ranglétrán, annál több életpontot kapsz vissza az elmondásakor. Ezt a gyógyító varázslatot csak magadra használhatod. Elmondása 6 VP-be kerül. Ha van bekapcsolt FGY parancsod, és egy labirintusban az életpontod a megadott % alá zuhan, automatikusan használod ezt a varázslatot. |
VADTROLL (70. SZÖRNY)A vadtroll cseppet sem hasonlít az izomkolosszus, szende, intelligens (??) troll kalandozókra. Az ő bőre ragyás, zöld, hajlott háttal jár, hosszú fogai és még hosszabb karmai vannak. Bár kinézetre elég nyápic, jóval több erő lakozik benne, mint az "elsatnyult szelíd trollokban". A kapott sebzéseket fenomenális iramban regenerálja vissza, ezért nem könnyű elbánni vele. Állítólag a tűz a legjobb módja az elpusztításuknak. |
CSAPDAÉSZLELÉSA földalatti labirintusokban, várakban a szörnyek után a csapda a második leggyakoribb dolog, ami a kincseket védi. Ennek köszönhetően, a kincsvadászok is ezt a képességet fejlesztik ki leghamarabb a szörny-hamburgerré-csépelésének tudománya után. Minél több csapdát kerültél el, annál nagyobb lesz a csapdaészlelésed, minél nagyobb a csapdaészlelésed, annál több csapdát kerülsz el. Ez amolyan öngerjesztő folyamat. Azt, hogy mennyire figyelsz a föld alatt a csapdákra, az óvatosságod határozza meg. Ezt az OV paranccsal állíthatod be 0 és 5 közötti értékre. Alapértelmezésben ez 0, ami azt jelenti, hogy egyáltalán nem figyelsz a csapdákra, akkor sem, ha van csapdaészlelésed. Ha nullától nagyobb értékre állítod be (pl. OV 4) akkor figyelni fogsz a csapdákra, minél többet állítasz be, annál jobban. Ez persze a mozgás pontköltségét is befolyásolja: a labirintusban minden lépésed az óvatosságként megadott értékkel többe fog kerülni. A fenti példa esetében 5 helyett tehát MINDEN lépés 9 pont lesz. Egy régi bölcs szerint "Ön dönt: iszik vagy vezet ... azaz gyorsan mozog, vagy csapdát észlel." Megjegyzés: ha életerőd egy labirintusban a menekülés% alá zuhan, az OVatósságod automatikusan 5 lesz (a saját biztonságod érdekében). Ha gyógyítasz magadon, és újra a menekülés% fölé kerül az életerőpontod, illetve a fordulód végén, az óvatosság automatikusan visszaáll az általad beállított értékre. Az OV parancsot beépítheted az LM parancsba is, ha 900-at adsz a beállítandó OVatossághoz. Pl. LM 1, OV 2, LM 3 4, OV 0, LM 5 helyett elég annyit írnod, hogy LM 1 902 3, LM 4 900 5, így jónéhány parancshelyet megspórolhatsz. Ezenkívül a csapdaészlelés hasznos tulajdonság akkor, ha a tolvaj a másik kalandozó által felállított csapdát elkerülve akar zsákmányhoz jutni. Ezek általában nagyon ravasz csapdák, ezért csak profi tolvajok tudják őket elkerülni. Minél jobb csapdakészítő állította fel ezeket, annál nagyobb valószínűséggel sétálsz bele. Az ilyen csapdák észlelésénél sajnos nem számít az OV parancs. |
ZÁRNYITÁSA földalatti labirintusokban gyakran találsz ládákat, ajtókat, amelyeket trükkös zárak védenek. Persze, a legegyszerűbb megoldás a kulcsot a zárba illeszteni és elfordítani. Igen, de mi van, ha nincs kulcs? Az igazi tolvaj ilyenkor előkapja a zárnyitó készletét, és pillanatok alatt kinyitja a zárat. Az, hogy sikerrel jársz-e, nemcsak a zárnyitás képességedtől függ, hanem attól is, hogy mennyire jó a zár. |
| Erő: | 20 (26) | Szint: | 14 | Merészség: | 3/3 | Magasság: | 123 cm |
| IQ: | 26 | Támadás: | 13 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 64 kg |
| Ügyesség: | 19 (20) | Védekezés: | 20 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 55/56 év |
| Egészség: | 17 | Életpont: | 211/208 | Jellem: | semleges (+1) | Tul. pont: | 0 |
| Szerencse: | 15 (16) | Varázspont: | 236/4 | Pénz: | 671 arany | Kép. pont: | 0 |
| Tudatpont: | 11/7 | Pszi pont: | 13/7 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| szúrófegyverek: | 1/88 (+13%) | vágófegyverek: | 2/12 (+11%) | ütőfegyverek: | 17/9 (+8%) |
| dobófegyverek: | 15/63 (+6%) | ||||
| Feltételes fegyverváltás: csontszurony (#12) (100%) << mandibulakasza (#127) (100%) |
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); dárda (#10) (5 -7.); ubuk dobónyíl (#138) (8 -); |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 8/49 | 2. nyomkövetés: | 8/51 (+16%) | 3. mászás: | 6/22 (+3%) |
| 4. csapdakészítés: | 8/4 (+11%) | 5. csapdaészlelés: | 1/4 (+104%) | 6. gyógyítás: | 10/82 |
| 7. titkosírás: | 1/20 | 8. felderítés: | 1/69 | 9. szörnyidomítás: | 1/9 (+109%) |
| 10. teológia: | 4/56 (+10%) | 11. taumaturgia: | 15/18 (+1%) | 12. szerencsejáték: | 1/19 |
| 13. versengés: | 1/39 | 14. zene: | 4/56 (+10%) | 15. szörnyismeret: | 5/4 |
| 16. pszi: | 2/47 (+4%) | 17. zárnyitás: | 1/4 (+104%) | 18. vadászat: | 4/3 |
| 19. bányászat: | 8/17 (+72%) | ||||
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet) |
| deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
| totem 60% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
| gyógyítasz 70% életerő alatt 10 TVP-ért |
| elfogod gyilkos mókust (#29) hurokcsapdával (#217), sullárt (#101) fedett veremmel (#219), vadász tatut (#10) fedett veremmel (#219) |
| cirkusz: ötpróba (2) |
| maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
| Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
| fabontó szójer (#71), semlegesek (#989), jók (#990) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
| a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | |
| Papi varázslataid | ||
| gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
| hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
| tündérfény (#25, 1 VP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | |
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | |
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| csupasz izom (#28) | hadiszerencse I (#13) | pszi-ernyő (#64) | |
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 5. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
| lángcsóva (#31) |
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| garokk (#73) (idomítás alatt) státusz: OK |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Szeretnék valamit látni eddigi eredményeidből: áldozz fel oltáromnál két trófea nyakláncot. |
| 2.) Jó erőfejlesztés egy kis fizikai munka végzése: építs vaskohót. |
| 3.) Egy igazi erőpróba: ejts el egy fordulón belül két szörnyet ütő, két szörnyet vágó és kettőt szúrófegyverrel. |
| KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) a közösség ereje (123) kaszt.kiteljesedés (166) varázstöltődés (178) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) tudati szintlépés (226) önismeret (236) a butaság ára (273) köszöntés (274) varázstöltődés II. (296) földmágia (357) a mágia szeretete (393) Tudati képességfa: tudati portya (501) belefejlesztettél: 7 TU. szükséges még: 23 TU. auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 407 TU szükséges.) |
| Összsúly: 55.98 kg | Megterheltség: 90% |
| GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van. | |
| Még 89 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) | |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 1 | göcsörtös bunkó (#123) | 1 | gyógykenőcs (#313) | 3 | kaja (#2) | |||
| 3 | kötél (#92) | 1 | sallank karom (#128) | 1 | szulfagor agyar (#677) | |||
| 3 | víz (#27) | 1 | zárnyitó készlet (#39) | |||||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 1 | fémrúd (#104) | 3 | gyenge méreg (#26) | 1 | kavadu iszák (#25) | |||
| 1 | ormánygőte csont (#21) | 1 | pirkit (#153) | 2 | vasérc (#152) | |||