70. forduló, 72. forduló, Lady Változás összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. febr. 15. 11h:21'
EZ A 76. JÁTÉKHETED, 71. FORDULÓD
77. játékheted kezdete: febr. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5098
SZÁMLA : XXXX

LADY VÁLTOZÁS KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [45,62] koordinátán. Tökéletesen pihentél a puha ágyikóban. A kocsmában való tartózkodásod alatt időnként lelátogattál a söntésbe, híreket hallgatni. A következőt hallottad: Dornodon követői minden eddiginél förtelmesebb gaztettre készülnek.
No de mostmár vége a henyélésnek. Kijelentkezel a kocsmárosnál és elhagyod a fogadót.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 antilopbőrt (35 arany), 1 mandibulakaszát (23 arany), 1 grifftojást (139 arany), 1 grifftojást (140 arany).
A fogadóban töltött idő jótékony hatása érezhető. (+18 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+19 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [+4% teo] [5 pontot használtál fel, van még 206.]

* 2. KP: energia fejlesztése 1
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-1 TU.] A befejezéshez még 1754 TU szükséges. Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 196.]

d 6 5 eldobod a 6. tárgyat (5 darabot)
Elhajítasz 5 kőkést. [0 pontot használtál fel, van még 196.]

m 2 mozogsz keletre
[46,62] Folytatod sétádat a házak közt. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Felismered a közeledőt. Csak egy orgyilkos. Nem jelenthet különösebb problémát. (ld. enc.) Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Teli erőből mérg. ubuk dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az orgyilkos testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az orgyilkos jobb oldalát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod az orgyilkos jobb oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 7 életpontot sebeztél. [+8% tau] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.) Az orgyilkos megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. (ld. enc.) 320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Sheeva, szeretlek, imádlak, akarlak, kívánlak. Epekedve vágyom rád: Gorin. " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt erődítményt. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Mi pusztítja el Ghallát: hatalmi harcok, idegenek, vagy a tétlenséged? -DM " Van itt egy fegyverbolt (546. épület.).
Összeakadsz egy barna, rövid hajú, barna szemű troll férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Tharr követője. Egy bőrpáncélt, egy bőrsisakot, egy két kard szimbólumot és egy kígyóbőr kesztyűt visel. Ruházatát egy púpos burástya trófea és egy alpesi tehén trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy rézpajzsot tart. Tisztán érzed auráját: színtelen semleges, mint Neked. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Izomagyú. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Raia-pap volt, ez lett a veszte, jött egy csuhás alak, és elDEMeztette. " [9 pontot használtál fel, van még 187.]

ea 57 1 eladod az 57. tárgyat 1
Eladtál 1 bőrsisakot. 5 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 187.]

ea 64 8 eladod a 64. tárgyat 8
Eladtál 8 csontszablyát. 16 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 187.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[47,61] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy félelem-járó. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a félelem-járó fekete bőrét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) A félelem-járó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 105 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba).

(Továbbmész...) [48,60] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a sűrű erdő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Úgy gondolod, hogy a közeledő szőrös pók nem jelenthet komoly veszélyt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a szőrös pók puha testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a szőrös pók puha testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 2 életpontot sebeztél. [+7% tau] A szőrös pók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A szőrös pók szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [49,59] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mákrózsa bokrot. Látsz egy mínosz-kúpot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [27 pontot használtál fel, van még 160.]

be 21 bemész a 21. titkos labirintusba
Félve tekintesz le a misztikus kőlap alatt feltáruló homályba. Odabent sötét honol. Fáklyát gyújtasz. Lassan lelépkedsz a lépcsőkön. Odalent misztikus homály fogad, az évszázadok csöndje. Az egyik távoli folyosón azonban valami mordul. Oldalt, a fal mellett felirat: "Fogd a deus ex machinát, és fuss." [5 pontot használtál fel, van még 155.]

lm 3 4 903 mozogsz 3 4 903
Egy tágasabb terembe érkezel, ahonnét folyosók futnak minden irányba.
Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy régi, rozsdás ajtóban végződik az út. Megvizsgálod: Nyitva van! A rozsdás ajtókkal lezárt szobában, ahová belépsz, nem látsz semmi különöset, csak néhány kopott csontot. Egy Tugt-orkot veszel észre magad előtt. Fegyvere egy csontszablya. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a Tugt-ork testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 65 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát.
Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy régi, rozsdás ajtó bukkan fel a sötétből. Megpróbálod a kilincset: Nyitva van! Tovább lopakszol. Elérkezel a 4. pontnál levő T-elágazáshoz.
A gyanúsabb helyeken (ajtók előtt, ládáknál, sarkoknál) fokozottan figyelsz a csapdákra, egyébként nem annyira. [18 pontot használtál fel, van még 137.]

lm 5 900 6 mozogsz 5 900 6
Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy vastag, kőből faragott ajtóban végződik az út. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő csontkulcs nyitja az ajtót. A sarokszobában, ahová beóvakodsz, rengeteg csont hever! Valaki, vagy valami sok kalandozót kivégezhetett itt. Egy vízionárt pillantasz meg. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a vízionár testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) A vízionár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 vízionár szemet. 60 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Rövid körbevizsgálódás után találsz egy nagy, díszes ládát. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő rézkulcs nyitja a ládát. A csapda ebben a másodpercben sül ki. A robbanás hátrataszít, de a füstön keresztül látod, hogy a láda, tartalmával együtt megsemmisült. (-5 életerő.)
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Folytatod a felderítést. Egy vastag, kőből faragott ajtó bukkan fel a sötétből. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő csontkulcs nyitja az ajtót. A délnyugati és délkeleti szobákat összekötő folyosón sétálsz tovább. Egy Duer-orkot pillantasz meg. Fegyvere egy csontszablya. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a Duer-ork testét. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) A Duer-ork most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 40 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát. Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy Duer-ork. Fegyvere egy csontszablya. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a Duer-ork testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 40 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát.
[15 pontot használtál fel, van még 122.]

lm 905 7 903 mozogsz 905 7 903
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy kemény tölgyből készült ajtóba ütközöl. Találsz egy kilincset: Nyitva van! Egy igen szokványos dándzsön-szoba képe tárul a szemed elé: a fal mellett üres fegyverállvány, a padlón karmolásnyomok, és persze egy kettétört lábszárcsont. Az egyik sarokban találsz egy nehéz kőládát. Egy csapda védi a ládát - még szerencse, hogy észrevetted. Hatástalanítod. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 csontkulcs, 5 arany, 2 bakkura bőr és 1 aranyló ugarhéj (ld. enc.). Gyorsan kiüríted a ládát.
A gyanúsabb helyeken (ajtók előtt, ládáknál, sarkoknál) fokozottan figyelsz a csapdákra, egyébként nem annyira. [11 pontot használtál fel, van még 111.]

lm 9 900 1 mozogsz 9 900 1
Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy kemény tölgyből készült ajtó a következő akadály. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kis vaskulcs nyitja az ajtót. Ahogy a falakat tapogatva mész előre, kellemetlen érzésed támad. Elértél a 8. ponthoz. Rutinos öreg rókaként körbeszaglászol: majdnem beleléptél egy csapdába! Vigyázva kikerülöd. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdaészlelés). Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)
Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy sima, fából készült ajtóba ütközöl. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kis vaskulcs nyitja az ajtót. Belépsz az északkeleti sarokszobába. Orrod gyenge kincsillatot érez. Az egyik sarokban találsz egy kisebb faládikót. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 kis vaskulcs. Gyorsan kiüríted a ládát.
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Folytatod a felderítést. Egy sima, fából készült ajtó állja utadat. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kis vaskulcs nyitja az ajtót. Egy tágasabb terembe érkezel, ahonnét folyosók futnak minden irányba.
Elérsz a mágikus labirintus kijáratához, és felmászol. A kijáratot fedő kőlap magától tárul fel előtted.
[30 pontot használtál fel, van még 81.]

v 7 64 4 elmormolod a 7. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmormoltad az alkímia varázslatot! A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 6 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] [+4% teo] [3 pontot használtál fel, van még 78.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[50,60] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Úgy gondolod, hogy a közeledő kavadu nem jelenthet komoly veszélyt. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval kegyetlenül megütöd a kavadu jobb lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a kavadu testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csőrével a kavadu nem tudott megsebezni. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kavadu lebenyt. 16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Sheran rúnaköve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy tűzbokrot. Alaposan körülnézel a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 fáklyát.

(Továbbmész...) [51,61] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Fairlight hívői építették. Eszel valamit. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Elég régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
Összefutsz egy fekete, hosszú hajú, csillogó szemű alakváltó nővel. A bőre kreolszínű. Fairlight követője. Egy villám szimbólumot visel. Bal kezében egy vizestömlőt tart. Mentális auráját felismered, az ő jelleme is semleges. Összeismerkedtek. Az ő neve Diatryma Steini. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.

(Továbbmész...) [52,62] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy malmot.
(Feltételes támadás:) Egy acéldarázs! Ezt kerested. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az acéldarázs testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az acéldarázs testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod az acéldarázs testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával az acéldarázs, épp csak megsuhint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az acéldarázs még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 acélpengőkét. 115 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Megpillantasz valamit: 1 kőkalapács. Elteszed. [33 pontot használtál fel, van még 45.]

be 1204 bemész az 1204. épületbe
Peckes léptekkel sietsz be a malomba. Rengeteg kütyü, mindenféle számodra ismeretlen rendeltetésű eszköz sorakozik mindenfelé. A molnár minden tétovázás nélkül áll eléd. Visszavonultan éldegélő, csak a munkájának élő ember ő, akit túlzottan nem érdekelnek a világ dolgai. Megtudod, hogy a malmot mostanában többször kifosztották a környéken tevékenykedő rablók. Nincs is semmije, amit odaadhatna, pedig a legszívesebben megbízna vele, hogy végezz az útonállókkal. Talán a jövőben majd, ha a malom újra termelt némi pénzt, ki tud téged is fizetni. Talán nincs is szükség fizetségre érte, ha haramiával találkozol, úgyse hagyod elmenekülni. Ez látszólag megnyugtatja. Mosolyogva búcsúztok el. [5 pontot használtál fel, van még 40.]

m 2 mozogsz keletre
[53,62] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Fairlight híveié. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba).
(Feltételes támadás:) Egy acéldarázs! Ezt kerested. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az acéldarázs torát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az acéldarázs testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd az acéldarázs potrohát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az acéldarázs farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az acéldarázs összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 acélpengőkét. 115 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [9 pontot használtál fel, van még 31.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Aztán előveszed a 2 grifftojást, és az oltárra helyezed. Hatalmas lobbanással eltűnik az áldozat - úgy látszik, elfogadta az isten! Megérkezik a telepatikus üzenet.
- Gratulálok, ezt jól csináltad! Jutalmat érdemelsz. (+1 max. életerő, +5 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve hadiszerencse II. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Hah, ezt nem fogod egyhamar megcsinálni! Ölj meg egy ragyás burástyát. 2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat. 3.) Nem árt, ha kitanulod a szörnyelfogás tudományát: áldozz fel oltáromnál egy élő hegyi rákot! [30 pontot használtál fel, van még 1.]

m 3 mozogsz délkeletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

szk 103 keresed a 103. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy mélységi grittangot. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még -2.]
Iszol a vizestömlőből. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, táborhelyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Elmúlt az erőpajzs I hatása.
Ebben a körben -2 pontod maradt, ebből a következő körre -2 pontot vihetsz át. Kapsz még 212 pontot. A következő körben tehát 210 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


GRIFFTOJÁS (179. TÁRGY)
Grifftojást a magas sziklafészkekben rejtőző grifflények fészkéből lophatsz. Hogy mire jó egy ilyen tojás? Megpróbálhatod megenni, a H 179 paranccsal, 0 TVP-ért. Vagy tartogathatod, hátha jó lesz valamilyen varázsitalhoz vagy varázslathoz...

ORGYILKOS (131. ELLENFÉL)
Az Orgyilkosok (nagy "O"-val) egy speciális humanoid faj, a tyrg speciális feladatra kiképzett egyedei. A tyrgek alacsony, szőrös fickók, hegyes füllel, rókaorral. Legfőbb jellemzőjük, hogy hihetetlen mozgékonyak, így, bár nem viselnek páncélt, nagyon nehéz őket eltalálni. Általában egy hosszú, vékony tőrrel harcolnak, amelyre azonnal ható méreg van kenve, így szúrásaik, bár aprónak látszanak, nagyon nagy sebet szoktak okozni. Gyakran bérelik fel őket kalandozók megölésére, de sokszor csak szórakozásból megtámadnak az utcán valakit, aki náluk gyengébbnek látszik.

ORGYILKOS TŐR (225. TÁRGY)
A tyrgek által használt tőr valamilyen általad ismeretlen állat csontjából készült. Bár nagyon vékony, különösen ellenállónak és hegyesnek látszik. Ez a balkezes fegyverként is használható szúrófegyver 2d4+4 sebzésű, annak ellenére, hogy a tyrg méreg már rég lekopott róla.

ARANYLÓ UGARHÉJ (100. TÁRGY)
A goldugar elpusztítása után leválaszthatod a lény hátáról a finom, kúp alakú, arany színben csillogó ugarhéjat. Sokak szerint a szépségen kívül az ugarhéjnak gyakorlati haszna is van: megköti a tintacsiga tintáját, és megakadályozza, hogy elillanjon. Maximum 10 csepp tinta fér egy ugarhéjba.

HADISZERENCSE II. (24. VARÁZSLAT)
A speciális támadásokkal (méreg, gyilkos pillantás, halálos lehelet) szemben nem sokat segít a páncél vagy a fegyver, csak a szerencse. Az ilyen típusú támadások elkerülésében segít egy teljes fordulón keresztül ez a varázslat, ha elmormolod 6 VP-ért.

KARAKTERLAP

Lady Változás, egy vörös, göndör hajú, barna szemű alakváltó nő vagy. A bőröd kreolszínű. Fairlight tanítványa vagy. Papi hited: 53. Az Ezüst Kígyó Szövetsége (#9107) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 71. fordulód.

Erő: 19 (20) Szint: 13 Merészség: 6/5 Magasság: 166 cm
IQ: 21 Támadás: 12 Agresszió: 5 Testsúly: 81 kg
Ügyesség: 15 (17) Védekezés: 12 Menekülés: 30 % Életkor: 38/38 év
Egészség: 13 Életpont: 188/168 Jellem: semleges (+2) Tul. pont: 0
Szerencse: 13 Varázspont: 95/12 Pénz: 698 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 11/0 EFejl: 7
Eddig összesen 376 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1065 TP-t kaptál. Jelenleg 40566 TP-d van. A következő szinthez még 7434 TP szükséges. Trófeáid: xirnox, nukleáris cickány, halálmadár.

HARCI ISMERETEK
ütőfegyverek: 15/92 (+16%) dobófegyverek: 15/82 (+24%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); bumeráng (#249) (2 -4.); ubuk dobónyíl (#138) (5 -6.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (7 .); vas dobónyíl (#189) (8 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2/99 2. nyomkövetés: 15/17 (+14%) 3. mászás: 3/55
4. csapdakészítés: 7/49 (+7%) 5. csapdaészlelés: 3/4 (+28%) 6. gyógyítás: 24/9
7. titkosírás: 1/40 8. felderítés: 5/71 9. teológia: 3/34 (+8%)
10. taumaturgia: 2/8 (+5%) 11. szerencsejáték: 1/44 12. szörnyismeret: 2/10
13. vadászat: 8/62 14. bányászat: 16/16

FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), botot (#4) (max. 1 darabot ), dárdát (#10) (max. 2 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot )
mászol max. 20 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 12)
mérges pók (#20), drótszőrű pincsi (#22), bo-skorpió (#54), gyilkos sallank (#85), móleon (#68) (csak egyszer), technokolin (#50), fabontó szójer (#71), acéldarázs (#140), szőrlajhár (#141)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Hah, ezt nem fogod egyhamar megcsinálni! Ölj meg egy ragyás burástyát.
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Nem árt, ha kitanulod a szörnyelfogás tudományát: áldozz fel oltáromnál egy élő hegyi rákot!

Összsúly: 65.41 kg Megterheltség: 109%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 67 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bőrsisak (#57) 8 csontszablya (#64) 2 kaja (#2)
5 kőkés (#6) 2 víz (#27) 2 grifftojás (#179)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
32 arany (#50) 2 acélpengőke (#231) 1 aranyló ugarhéj (#100)
2 bakkura bőr (#95) 1 csontkulcs (#74) 1 fáklya (#36)
1 kavadu lebeny (#24) 1 kis vaskulcs (#40) 1 kőkalapács (#13)
1 orgyilkos tőr (#225) 3 ugh méreg (#166) 2 vízionár szem (#102)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(45,62) vegyesbolt (#526), városháza (Qvill) (#527), fogadó # (#608)
(46,62) orgyilkos (#131), fegyverbolt (#546), erődítmény (#488), Izomagyú (1019. kalandozó)
(47,61) félelem-járó (#56), 30. jellempróba
(48,60) szőrös pók (#100)
(49,59) a 21. labirintus bejárata, mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), mínosz-kúp (#178), egy ismeretlen isten rúnaköve, Tugt-ork (#46), vízionár (#66), Duer-ork (#45)
(50,60) kavadu (#19), Sheran rúnaköve, tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36)
(51,61) Fairlight oltár, Diatryma Steini (5819. kalandozó)
(52,62) malom (#1204), acéldarázs (#140)
(53,62) Fairlight oltár, 37. jellempróba, acéldarázs (#140)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2006.02.14. Számládról 30 zsetont levontunk a Krónika külön postázása miatt.
˙

Üzenet küldése a karakternek