67. forduló, 74. forduló, Aranyorrú Gurtni összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. szept. 16. 15h:03'
EZ A 326. JÁTÉKHETED, 71. FORDULÓD
327. játékheted kezdete: szept. 20.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2774
SZÁMLA : XXXX

ARANYORRÚ GURTNI KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [98,51] koordinátán.
Amíg aludtál, egy igen furcsa álmot láttál: egy kastély szobájában, egy terített asztal mellett álldogáltál. Egyszercsak besettenkedett egy árnymanó, és valami fekete port szórt az egyik korsóba. Nem sokkal azután, hogy kiosont, bejöttek a vendégek. A korsóból egy gyönyörű kobudera leány ivott! Téged nem látott senki, és nem is tudtál senkihez sem szólni - balszerencsédre csak amolyan narrátora lehettél a saját álmodnak. A kobudera leánynak semmi baja sem lett, de magad előtt láttad az árnymanó gonoszan mosolygó pofáját, és biztos lehettél benne, hogy a por VALAMIRE jó volt. Miután felébredtél, az álom emléke gyorsan tovatűnt, de azért valami kényelmetlen érzés maradt benned...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+11 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+6 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)

* 1. KP: f 152 0 0 kísérletezel a 152. tárggyal
Farigcsálsz, illesztgetsz, kísérletezel, hátha lesz valami használható eredmény. Telik múlik az idő... Aha! Ohó! Heuréka! Rájöttél, hogy hogyan kell elkészíteni egy csatabárdot. (ld. enc.) 174 tapasztalati pontot kaptál. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek keletre. [10 pontot használtál fel, van még 207.]

* 2. KP: ek 134 85 2 t. energia kisütése: 134 85 2
Feláldozol 2 ónt a törpe szellemeknek. A következő forduló elejéig +4 támadásod és +4 sebzésed lesz. [5 pontot használtál fel, van még 202.]

* 3. KP: ek 145 2 0 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 192.]

fkt 19 12 1 felt. készítesz a 19. tárgyat (12 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 192.]

kno 9 1 képesség-növelés 9
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 szörnyidomítás.)
[0 pontot használtál fel, van még 192.]

ek 215 4 t. energia kisütése: 215 4
24 varázspont felhasználásával előállítasz 2 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 192.]

ef 4 energia fejlesztése 4
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-3 TU.] [30 pontot használtál fel, van még 162.]

m 5 6 5 mozogsz délnyugatra, nyugatra, délnyugatra
[97,52] Szűnni nem akar a zöld síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy nukleáris cickány. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a nukleáris cickány rothadó testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 10 aranyad is. Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a nukleáris cickány testét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Rövid karddal súrolod a nukleáris cickány testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 8 aranyad is. Vasalt bunkóval megcsapod a nukleáris cickány testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a nukleáris cickány rothadó testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-8 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 9 aranyad is. A nukleáris cickány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 2 pirkitet. 753 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 64, gyógyulás: 0, összesen: -64 ÉP}

Észreveszel egy amniosz-fát. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Söröskorsó Artur hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Sheran hívői építették. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északra egy Fairlight oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.

(Továbbmész...) [96,52] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy manaelementál. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A parittyával célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted a manaelementál testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval gyengén megütögeted a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a manaelementál testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+8 vp). Vasalt bunkóval néhányszor súrolod a manaelementál testét. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a manaelementál testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+4 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy grok-képződményt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Egy nagy sóhajjal feltekintesz a grok-képződményre, majd lassan, óvatosan felmászol. Felérkezve bemászol a grok-burokba egy szélesebb résen keresztül. A burok belseje puha, kellemetlen tapintású. Körbenézel. A kutatás eredménytelen, a gömb-fészek üres. Miután lemásztál, továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Alaposan körülnézel a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek délkeletre.
Találkozol COBAL EVILLEL. Tharr tanítványa. Egy aranygyűrűt, egy aranyláncot, egy borostyán függőt, egy ezüst nyakláncot, egy két kard szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy obszidián függőt, egy obszidián karkötőt, egy réz masszariasztót, egy ryuku köpenyt, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Fegyverzetét egy földsárkány trófea, egy purifikátor trófea és egy quwarg harcos trófea ékesíti. Bal kezében egy méregfogat tart.
Köszöntitek egymást, aztán tovább.

(Továbbmész...) [95,53] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gyöngymangó bokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Sheran hívei emelték. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Találsz egy álomvirágot. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy Raia oltárt. Nyugatra nézve látsz egy fény szentélyét. Északnyugatra egy relikviagyűjtő háza van. Északra egy mély kút van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy vérszomjas csüldő. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vérszomjas csüldő testét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A vérszomjas csüldő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, friss troll nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [43 pontot használtál fel, van még 119.]

m 6 mozogsz nyugatra
[94,53] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Észkombájn barátomat itt űztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fény szentélyét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy sötét gnóm. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy puha ütés varázslatot, majd rád küldi. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a sötét gnóm testét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a sötét gnóm testét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a sötét gnóm testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Elhajolsz a sötét gnóm ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 8 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

A következő épületeket látod: egy fegyverbolt (590. épület.) és egy vegyesbolt (593. épület.).
Összefutsz Kensoival. Tharr felszentelt papja. Egy arany papi karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy lánghordozó gyűrűt, egy Métely páncélját, egy örökkéval.gyémántját, egy rinóbőr övet, egy ritualista amulettet, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy varkaudar szimbólumot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy hadroszaurusz trófea, egy varkaudar varázsló trófea és egy áeratikus hasnyák trófea ékesíti. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasa egy idomított goldugar. Teherhordója is van: egy hegyi szamár! Szegény állat majd megszakad. Tisztán érzed auráját: ő is semleges.
Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Összefutsz Mostharral. Raia felszentelt papja. Egy ezüst nyakláncot, egy gromak páncélt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy varkaudar csizmát és egy zafír erőövet visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy vadász quwarg trófea, egy áeratikus hasnyák trófea és egy varkaudar íjász trófea díszíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Málhásállata egy hegyi szamár. Érzékeled auráját: tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben!
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Összefutsz Békés Bodinnal. Sheran felszentelt papja. Egy arany papi karkötőt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy trófea nyakláncot, egy varkaudar csizmát, egy vasvértet, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy áeratikus hasnyák trófea, egy jégtroll trófea és egy velociraptor trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy kétfejű csatabárdot, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Elég egy mentális pillantás aurájára: az ő jelleme is semleges.
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
[9 pontot használtál fel, van még 110.]

be 590 bemész az 590. épületbe
Lehajolva, belépsz az ajtón. Szakállas, tetőtől talpig bronzpáncélba öltözött, nagyszakállú törp siet elő.
- Sziklahegyi Bruenor vagyok, a bolt tulajdonosa. Válassz, daliás harcos, boltom széles választékából! - azzal sorban megmutogatja a falon és polcokon sorakozó öléstechnikai szakszerszámokat és mészárlásgátló öltözékeket. Eközben leplezetlenül méregeti a te felszerelésedet is, és néhány tetszetősebb darabra ajánlatot tesz.
A következő eladó tárgyakat látod (zárójelben a tárgy sorszáma):
szöges bunkó (#8) 20 ap /db, bunkósbot (#9) 2 ap /db, csontkés (#11) 4 ap /db, csontszurony (#12) 4 ap /db,
fúvócső (#20) 8 ap /db, mérgezett tüske (#23) 2 ap /db, ásó (#34) 10 ap /db, kis bőrpajzs (#45) 10 ap /db,
kígyóbőr kesztyű (#49) 10 ap /db, bőrpáncél (#51) 10 ap /db, bőrsisak (#57) 10 ap /db, csontszablya (#64) 4 ap /db,
szöges páncél (#65) 48 ap /db, szöges bőrpajzs (#66) 32 ap /db, rézpáncél (#71) 48 ap /db, rézsisak (#72) 14 ap /db,
rézpajzs (#73) 28 ap /db, rézkulcs (#75) 12 ap /db, mászókarom (#78) 20 ap /db, díszes rézpajzs (#84) 30 ap /db,
bronzhegyű lándzsa (#87) 20 ap /db, bronzsisak (#88) 18 ap /db, bronzpajzs (#89) 32 ap /db, bronzpáncél (#90) 64 ap /db,
bakkura csizma (#96) 22 ap /db, rákpajzs (#98) 20 ap /db, magszim bél (#103) 10 ap /db, rövid íj (#107) 16 ap /db,
nyílvessző (#108) 2 ap /db, vapár ág (#110) 20 ap /db, hosszú íj (#111) 40 ap /db, göcsörtös bunkó (#123) 16 ap /db,
bronzpenge (#126) 24 ap /db, mandibulakasza (#127) 50 ap /db, sallank nyíl (#129) 8 ap /db, ubuk tüske (#131) 2 ap /db,
mérg. ubuk tüske (#137) 4 ap /db, nyu-shuriken (#157) 24 ap /db, kis vaspajzs (#159) 46 ap /db, vassisak (#160) 44 ap /db,
nagy vaspajzs (#161) 72 ap /db, vasvért (#164) 164 ap /db, rövid kard (#171) 46 ap /db, harci kalapács (#174) 72 ap /db,
vasalt bunkó (#181) 110 ap /db, vashegyű lándzsa (#182) 40 ap /db, mérg. ubuk dobónyíl (#188) 14 ap /db, vas dobónyíl (#189) 20 ap /db,
obszidián függő (#195) 20 ap /db, láncing (#222) 400 ap /db, varkaudar lándzsa (#224) 10 ap /db, orgyilkos tőr (#225) 16 ap /db,
lánckesztyű (#230) 300 ap /db, tankány karom (#237) 20 ap /db, fekete bőrcsizma (#247) 32 ap /db, tatu ködmön (#255) 8 ap /db,
gromak páncél (#270) 60 ap /db, szürke bőrkesztyű (#271) 62 ap /db, sárga erőöv (#276) 400 ap /db, rejtőköpeny (#277) 28 ap /db,
Mágikus Koponya (#279) 800 ap /db, bíbor erőöv (#291) 600 ap /db, varkaudar páncél (#294) 20 ap /db, elit csatavért (#295) 60 ap /db,
optiri agysisak (#315) 250 ap /db, varkaudar csizma (#317) 40 ap /db, ezüsttőr (#322) 16 ap /db, ezüsthegyű nyíl (#323) 8 ap /db,
ezüstshuriken (#327) 16 ap /db, csontpálca (#329) 75 ap /db, királyi korona (#338) 300 ap /db, rézgolyó (#343) 2 ap /db,
tolmokov-koktél (#351) 16 ap /db, szigony (#389) 28 ap /db, zafír erőöv (#397) 15000 ap /db, réz fejpánt (#406) 14 ap /db,
bronz fejpánt (#407) 18 ap /db, kígyóbőr öv (#410) 24 ap /db, pengepajzs (#425) 1800 ap /db, Muezli aranykeze (#442) 1750 ap /db,
arany pikkelyvért (#456) 8000 ap /db, obszidián tüske (#481) 120 ap /db, varkaudar szablya (#516) 40 ap /db, tükörpáncél (#519) 11200 ap /db,
gránátlövedék (#526) 8 ap /db, nyílpuska lövedék (#547) 8 ap /db, ryuku kopja (#694) 140 ap /db, rőtmanó kacagány (#714) 10 ap /db,
rubin fejék (#729) 280 ap /db, gyöngyberakásos öv (#732) 260 ap /db, ünnepi övsál (#874) 1400 ap /db, varkaudar korbács (#1134) 60 ap /db,
teriád nyílvessző (#1287) 140 ap /db, biethlan lándzsa (#1290) 13500 ap /db, biethlan kard (#1291) 13500 ap /db, Mallon botja (#1526) 900 ap /db,
féregnyereg (#1532) 1000 ap /db, trikornis nyereg (#1536) 720 ap /db, méregfog (#1553) 1200 ap /db, Métely páncélja (#1562) 360 ap /db,
monstrum vállvédő (#1577) 360 ap /db, díszes nyereg (#1645) 420 ap /db, bronzkard (#2083) 30 ap /db, vaskard (#2084) 72 ap /db.

A következő tárgyaidat hajlandó a boltos megvásárolni:
ásó (#34) 5 ap /db, bakkura csizma (#96) 11 ap /db, bőrsisak (#57) 5 ap /db, bronzkard (#2083) 15 ap /db,
harci maszk (#1739) 50 ap /db, kígyóbőr kesztyű (#49) 5 ap /db, láncing (#222) 50 ap /db, mászókarom (#78) 10 ap /db,
rézgolyó (#343) 1 ap /db, rövid kard (#171) 23 ap /db, tankány karom (#237) 10 ap /db, ubuk tüske (#131) 1 ap /db,
vasalt bunkó (#181) 55 ap /db áron.
[5 pontot használtál fel, van még 105.]

be 593 bemész az 593. épületbe
Belépsz a boltba. Azonnal elősiet egy apró, ravasz tekintetű gnóm.
- Üdvözöllek, én vagyok Nrimdorjiusmurr, e bolt tulajdonosa. Miben lehetek a szolgálatodra? - érdeklődésedre körbevezet a boltban, és megmutogatja, hogy mi eladnivalója van. Végignézi a Te holmidat is, és néhány tárgyadra ajánlatot tesz.
A következő eladó tárgyakat látod (zárójelben a tárgy sorszáma):

deus ex machina (#1) 50 ap /db, kaja (#2) 2 ap /db, vizestömlő (#3) 14 ap /db, sünmedve tüske (#14) 2 ap /db,
vadász tatu bőr (#15) 2 ap /db, bordacsont (#16) 4 ap /db, ormánygőte csont (#21) 6 ap /db, gyenge méreg (#26) 2 ap cseppje,
varányszem (#30) 2 ap /db, lapockacsont (#33) 8 ap /db, fáklya (#36) 1 ap /db, drótszőr (#37) 4 ap /db,
zárnyitó készlet (#39) 32 ap /db, kis vaskulcs (#40) 6 ap /db, grákóbőr (#41) 6 ap /db, királygyík bőr (#44) 6 ap /db,
surranó kígyó bőr (#47) 4 ap /db, antilopbőr (#48) 6 ap /db, tigroszlán fog (#63) 2 ap /db, kék orchidea (#68) 8 ap /db,
rézdarab (#70) 2 ap /db, csontkulcs (#74) 8 ap /db, rézkulcs (#75) 12 ap /db, bronzkulcs (#76) 18 ap /db,
lapkorong (#80) 4 ap /db, mérleg (#81) 16 ap /db, ragasztó (#83) 2 ap cseppje, óndarab (#85) 4 ap /db,
kötél (#92) 2 ap /db, bakkura bőr (#95) 4 ap /db, rákpáncél (#97) 8 ap /db, fekete gyöngy (#99) 12 ap /db,
tinta (#101) 2 ap cseppje, vízionár szem (#102) 6 ap /db, magszim bél (#103) 10 ap /db, fémrúd (#104) 16 ap /db,
evaporőr háj (#105) 10 ap /db, fabontó (#106) 10 ap /db, vapár ág (#110) 20 ap /db, madártoll (#112) 2 ap /db,
rókafarok (#124) 6 ap /db, mandibulapenge (#125) 6 ap /db, sallank karom (#128) 4 ap /db, hebrencs állkapocs (#130) 8 ap /db,
csuklyavirág (#133) 2 ap /db, gyöngymangó (#135) 4 ap /db, mocsári penke (#148) 2 ap /db, szent jogar (#150) 100 ap /db,
szvó-ektoplazma (#151) 20 ap /db, vasérc (#152) 4 ap /db, ugh méreg (#166) 4 ap cseppje, sullár hólyag (#168) 14 ap /db,
uzbány csőr (#169) 12 ap /db, spiritusz (#170) 2 ap cseppje, téfea-agy (#172) 16 ap /db, grifftojás (#179) 20 ap /db,
vaskulcs (#183) 20 ap /db, ezüst kulcs (#184) 24 ap /db, nagy bronzkulcs (#185) 28 ap /db, nagy vaskulcs (#186) 32 ap /db,
trikornis szarv (#198) 24 ap /db, gyíkfű (#201) 2 ap /db, amniosz (#203) 2 ap /db, kazmár gyökér (#205) 8 ap /db,
dorony tüdő (#212) 16 ap /db, manifeszt.nyúlvány (#214) 20 ap /db, praglonc hártya (#215) 400 ap /db, ketrec (#216) 152 ap /db,
dobóháló (#221) 16 ap /db, ramit kő (#226) 6 ap /db, acélpengőke (#231) 6 ap /db, ilkin érc (#232) 6 ap /db,
furulya (#233) 14 ap /db, tatu dob (#234) 8 ap /db, dorony duda (#235) 56 ap /db, lajhár csont (#236) 6 ap /db,
pular kristály (#239) 16 ap /db, kis aranykulcs (#240) 32 ap /db, márványkulcs (#245) 32 ap /db, nagy aranykulcs (#246) 48 ap /db,
kristálygömb (#265) 20 ap /db, fülemüle agyar (#267) 10 ap /db, gromak bőr (#268) 16 ap /db, purifikátor háj (#269) 36 ap /db,
aranytű (#272) 8 ap /db, tyrex csont (#280) 60 ap /db, raptor karom (#281) 24 ap /db, jégszív (#282) 30 ap /db,
sárkánypikkely (#292) 40 ap /db, arx formázó minta (#298) 50 ap /db, bev formázó minta (#299) 50 ap /db, cru formázó minta (#300) 50 ap /db,
kőszem (#304) 10 ap /db, galachmit (#310) 300 ap /db, Thargodan esszencia (#328) 60 ap /db, mutáns csont (#331) 8 ap /db,
huhogó bibe (#332) 16 ap /db, rákfatty váladék (#333) 2 ap cseppje, súlyzó (#347) 18 ap /db, shinai gömb (#348) 240 ap /db,
molluszk ház (#353) 4 ap /db, degradátor váladék (#354) 4 ap kortyonként, szockó hólyag (#355) 6 ap /db, quwarg tojás (#360) 4 ap /db,
moa üveggömb (#383) 10 ap /db, halcsont (#390) 4 ap /db, álompor (#396) 2 ap /db, teknőcteknő (#416) 24 ap /db,
era formázó minta (#418) 50 ap /db, fpi formázó minta (#419) 50 ap /db, gór formázó minta (#444) 50 ap /db, ostromlétra (#510) 10 ap /db,
aranytoll (#572) 80 ap /db, jégkristály (#593) 40 ap /db, hro formázó minta (#601) 50 ap /db, sárkányfog (#617) 40 ap /db,
sámán erszény (#650) 20 ap /db, rinóbőr (#651) 10 ap /db, darázsszárny (#652) 8 ap /db, darázsfarok (#654) 28 ap /db,
liumbe hajtás (#655) 8 ap /db, aurach fog (#657) 2 ap /db, aurach bőr (#658) 28 ap /db, elf csont (#664) 8 ap /db,
elkarog szőr (#665) 2 ap /db, nektoraf faggyú (#667) 6 ap /db, sáska amulett (#668) 30 ap /db, rakolits por (#669) 14 ap /db,
szulfin (#676) 40 ap /db, szulfagor agyar (#677) 8 ap /db, rubinkő (#679) 300 ap /db, troll csont (#704) 8 ap /db,
kobudera csont (#705) 8 ap /db, gnóm csont (#706) 8 ap /db, etra hályog (#712) 50 ap /db, topáz erényöv (#731) 220 ap /db,
kitintüske (#879) 8 ap /db, párducbőr (#1066) 20 ap /db, jegesmedve bunda (#1067) 20 ap /db, rozmárfog (#1069) 6 ap /db,
yetiszív (#1070) 16 ap /db, féregbél (#1071) 8 ap /db, ulkor gyöngy (#1072) 30 ap /db, lidércesszencia (#1074) 14 ap /db,
mammutbőr (#1078) 12 ap /db, varkaudar látógömb (#1107) 600 ap /db, varkaudar csont (#1113) 8 ap /db, varkaudar pálinka (#1137) 44 ap /db,
hűségérme (#1141) 4800 ap /db, isteni fétis (#1150) 3000 ap /db, fűszerkeverék (#1170) 20 ap /db, Thargodan csont (#1181) 30 ap /db,
ryuku tájoló (#1224) 900 ap /db, ork csodaszer (#1228) 54 ap /db, bruhatagnyelv (#1230) 14 ap /db, teriád edény (#1278) 140 ap /db,
bíbor drakpikkely (#1305) 120 ap /db, zöld drakpikkely (#1309) 120 ap /db, aszott drakpikkely (#1310) 120 ap /db, moa fogaskerék (#1348) 42 ap /db,
extra takarmány (#1360) 36 ap /db, azuka vese (#1462) 18 ap /db, ork sör (#1701) 32 ap /db.

A következő tárgyaidat hajlandó a boltos megvásárolni:
acélpengőke (#231) 3 ap /db, álompor (#396) 1 ap /db, aranyló ugarhéj (#100) 4 ap /db, aranytű (#272) 4 ap /db,
aurach fog (#657) 1 ap /db, bordacsont (#16) 2 ap /db, csillezsályalevél (#1253) 10 ap /db, csontkulcs (#74) 4 ap /db,
darázsszárny (#652) 4 ap /db, deus ex machina (#1) 25 ap /db, dorony tüdő (#212) 8 ap /db, dözmöng szív (#122) 3 ap /db,
drótszőr (#37) 2 ap /db, elkarog szőr (#665) 1 ap /db, etra hályog (#712) 25 ap /db, fabontó (#106) 5 ap /db,
fekete gyöngy (#99) 6 ap /db, furulya (#233) 7 ap /db, fűszertartó (#210) 6 ap /db, grákóbőr (#41) 3 ap /db,
gyenge méreg (#26) 1 ap cseppje, gyöngymangó (#135) 2 ap /db, halcsont (#390) 2 ap /db, huhogó bibe (#332) 8 ap /db,
kavadu iszák (#25) 2 ap /db, kavadu lebeny (#24) 2 ap /db, kazmár gyökér (#205) 4 ap /db, királygyík bőr (#44) 3 ap /db,
kis vaskulcs (#40) 3 ap /db, kőszem (#304) 5 ap /db, kötél (#92) 1 ap /db, lajhár csont (#236) 3 ap /db,
lapkorong (#80) 2 ap /db, madártoll (#112) 1 ap /db, magszim bél (#103) 5 ap /db, manifeszt.nyúlvány (#214) 10 ap /db,
olló (#335) 10 ap /db, óndarab (#85) 2 ap /db, ormánygőte csont (#21) 3 ap /db, pirkit (#153) 2 ap /db,
ragasztó (#83) 1 ap cseppje, rákfatty váladék (#333) 1 ap cseppje, ramit kő (#226) 3 ap /db, rézdarab (#70) 1 ap /db,
rézkulcs (#75) 6 ap /db, rókafarok (#124) 3 ap /db, sallank karom (#128) 2 ap /db, spiritusz (#170) 1 ap cseppje,
sullár hólyag (#168) 7 ap /db, surranó kígyó bőr (#47) 2 ap /db, szeksztáns (#32) 20 ap /db, szulfagor agyar (#677) 4 ap /db,
szuper dobóháló (#273) 8 ap /db, szuperkötél (#209) 2 ap /db, távcső (#42) 16 ap /db, tinta (#101) 1 ap cseppje,
trikornis szarv (#198) 12 ap /db, ugh méreg (#166) 2 ap cseppje, uzbány csőr (#169) 6 ap /db, varányszem (#30) 1 ap /db,
vasérc (#152) 2 ap /db, vaskulcs (#183) 10 ap /db, vizestömlő (#3) 7 ap /db, vízionár szem (#102) 3 ap /db,
zárnyitó készlet (#39) 16 ap /db, zöld üveg (#82) 3 ap /db áron.
[5 pontot használtál fel, van még 100.]

ee 237 242 212 eladod a 237. tárgyat a 242. tárgyat a 212. tárgyat
Eladtál 1 tankány karmot. 10 aranyat kaptál.
Egyetlen bolt sincs itt, amely azt a tárgyat megvenné.
Eladtál 1 dorony tüdőt. 8 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 100.]

ee 677 128 eladod a 677. tárgyat a 128. tárgyat
Eladtál 6 szulfagor agyart. 24 aranyat kaptál.
Eladtál 5 sallank karmot. 10 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 100.]

ve 179 1 megveszed a 179. tárgyat 1
Vásároltál 1 grifftojást. 20 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 100.]

ve 2 10 megveszed a 2. tárgyat 10
Vásároltál 10 kaját. 20 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 100.]

m 1 8 2 mozogsz északkeletre, északra, keletre
[95,52] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy ryuku légiós nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku légiós jobb oldalát. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a ryuku légiós páncélos testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A ryuku légiós pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku légiós fejét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) A ryuku légiós kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a ryuku légiós száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 66, gyógyulás: 0, összesen: -66 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy mély kutat. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívői építették. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba).
(Feltételes mászás:) A kötelet egy erősebb bokorhoz kötöd a kút mellett, és erősen kapaszkodva leereszkedsz. A kút mélyén félhomály honol. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. A kút üres. Miután kijöttél, elrakod a kötelet. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor délre nézel, észreveszel egy Sheran oltárt. Nyugatra nézve látsz egy relikviagyűjtő házát. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Fairlight oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss törpe nyomok vezetnek délre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [95,51] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy északi aurach közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Elszántan a másikra rohansz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az északi aurach testét. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod az északi aurach tömzsi testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Az északi aurach fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 6 életpontot vesztettél. Az északi aurach összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 3 aurach fogat. 357 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Észreveszel egy oltárt. Fairlight híveié. Észreveszel egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Találsz egy vaskohót. Találsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy törpe bányát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy barátság szent tüzét. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy bávatag golombár formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre délnyugatra megpillantasz egy relikviagyűjtő házát. Nyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 12 kerek követ.

(Továbbmész...) [96,51] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Találsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy megsebesített epokitféreg. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A szörny ragacsos lét öklend rád. Elfehéredsz: a birtokodban levő 1 olló úgy összeragadt, hogy használhatatlanná vált! Itt a bosszú ideje... Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az epokitféreg testét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod az epokitféreg szelvényes testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az epokitféreg belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farkával a kezedre csap. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval gyengén megütöd az epokitféreg bal oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod az epokitféreg szelvényes testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Előremozdulva, az epokitféreg kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farkával megérint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az epokitféreg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 3 csepp ragasztót. Mosolyogva kidobod a nevetséges nukleáris cickány trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő epokitféreg trófeát. 693 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek nyugatra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [53 pontot használtál fel, van még 47.]

m 1 mozogsz északkeletre
[97,50] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Leah rúnaköve. Észreveszel egy oltárt. Fairlight hívői építették. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tűzrakó helyet. A tűzrakó gnóm aranylille egytálételt dug az orrod alá, a finom étel csábításának nem is tudsz ellenállni. Két kézzel habzsolod a nyalánkságot, amíg megteheted. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Sheran oltárt. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy Raia oltár van. Délre egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy Elenios oltár van. Északra egy olvasztókemence van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.

[9 pontot használtál fel, van még 38.]

kt 1167 elkészíted az 1167. tárgyat
Nincs elegendő alapanyagod ahhoz, hogy akár egyetlen Rodger kezdő üstjét is készíthess/gyűjthess. [0 pontot használtál fel, van még 38.]

m 1 mozogsz északkeletre
[98,49] Dombos terepre érkeztél. Felnézel a hosszan elnyúló hegyvonulatra - ezek Abrizu hegyei!

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Sheran híveié. Észreveszel egy vaskohót. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy világítótornyot. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy rúnakő van. Nyugatra egy olvasztókemence van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. [9 pontot használtál fel, van még 29.]

ek 32 t. energia kisütése: 32
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 29.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 26.]

* 2. BP: h 233 10 0 használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Primitív dallamot próbálgatsz, és sikerül is néhány hibával végigjátszani! [10 pontot használtál fel, van még 16.]

* 3. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2016. évben 9. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 16.]

* 4. BP: ek 215 2 0 t. energia kisütése: 215 2
Ezzel a képességgel is egy körben max. annyi TU-t állíthatsz elő, amennyi az MXTU-d hetedrésze. [0 pontot használtál fel, van még 16.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a hegyi szamár. Egy kaját bezabál a kőszáli disznó. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól öreg róka a szakmában helyett rutinos, rafinált kalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +6 max. varázspont, +7 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 2 képesség-pontot.
Ebben a körben 16 pontod maradt, ebből a következő körre 16 pontot vihetsz át. Kapsz még 212 pontot. A következő körben tehát 228 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


CSATABÁRD (555. TÁRGY)
A törpék klasszikus fegyvere, csoda, hogy csak most jutott valakinek az eszébe, hogy el kellene készíteni :) A csatabárdot kizárólag törpék készíthetik el és használhatják. Egy harci fejszére hasonlít, vágófegyvernek számít, de technikájában ütőfegyverként is használod. A törpék ráadásul igazi mesterei ennek a fegyvernek: használatakor a vágófegyver szakértelmed normális mértékben nő, de emellett pluszban ütőfegyver szakértelmed is fejlődik, úgy, mint egy balkezes fegyver! Nem csoda, hogy ideális fegyver törpék számára, még akkor is, ha csak 4D6 a sebzése, és használatához 12-es szintű vágó és ütőfegyver szakértelem szükséges. A csatabárd elkészítése egy vaskohónál történik, kőkalapáccsal, 6 vasérc, 12 pirkit és egy bot felhasználásával. Elkészítéséhez legalább 8-as bányászat szakértelem és 50 TVP szükséges. A csatabárd használatakor +2 támadást kapsz.

GRIFFTOJÁS (179. TÁRGY)
Grifftojást a magas sziklafészkekben rejtőző grifflények fészkéből lophatsz. Hogy mire jó egy ilyen tojás? Megpróbálhatod megenni, a H 179 paranccsal, 0 TVP-ért. Vagy tartogathatod, hátha jó lesz valamilyen varázsitalhoz vagy varázslathoz...

EPOKITFÉREG (147. SZÖRNY)
Az epokitférgek a bozótos területek hihetetlenül visszataszító csúszómászói. Áldozatukra először ragadós bélnedved köpnek, amely szemet, szájat, orrot, néha célt tévesztve értékes tárgyakat ragaszthat össze. Szelvényes felépítése miatt igen sok csapás szükséges a leöléséhez, lehetőleg vágófegyverrel.

KARAKTERLAP

Aranyorrú Gurtni, egy szőke, tüsi hajú, szürke szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és rövid bajuszod van. Bőröd sárga. Fairlight követője vagy. Papi hited: 18. A Vashegyek Nemzete (#9122) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 71. fordulód.

Erő: 18 Szint: 15 Merészség: 5/2 Magasság: 118 cm
IQ: 16 Támadás: 15 Agresszió: 3 Testsúly: 71 kg
Ügyesség: 10 (12) Védekezés: 12 Menekülés: 30 % Életkor: 63/63 év
Egészség: 23 Életpont: 238/164 Jellem: semleges (+13) Tul. pont: 5
Szerencse: 14 Varázspont: 34/27 Pénz: 25 arany Kép. pont: 13
Tudatpont: 14/0 EFejl: 4
Eddig összesen 399 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3 772 TP-t kaptál. Jelenleg 75 922 TP-d van. A következő szinthez még 44 078 TP szükséges. Trófeáid: ryuku légiós, epokitféreg, erszényes elkarog.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/9 vágófegyverek: 9/26 (+7%) ütőfegyverek: 19/54 (+14%)
lőfegyverek: 8/79 (+18%) dobófegyverek: 13/5

Feltételes fegyverváltás: bronzkard (#2083) << vasalt bunkó (#181)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (3 -5.); ubuk dobónyíl (#138) max. 2 db (6 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
98,49 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 675 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 7/50 2. nyomkövetés: 8/2 (+60%) 3. mászás: 3/79 (+17%)
4. csapdakészítés: 8/28 (+10%) 5. csapdaészlelés: 1/44 6. gyógyítás: 18/34
7. titkosírás: 1/10 8. felderítés: 1/95 9. szörnyidomítás: 5/74 (+100%)
10. teológia: 1/90 11. versengés: 1/31 12. zene: 2/29 (+11%)
13. szörnyismeret: 6/20 14. zárnyitás: 1/40 15. vadászat: 2/57
16. bányászat: 16/69

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
udvarolsz a 3. fajúaknak a 4. fajúaknak a 7. fajúaknak
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 12 darabot )
elfogod mélységi grittangot (#103) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 35 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
tigroszlán (#43) (csak egyszer), trikornis (#104)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
kérődző etra (#368)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: éhes
kőszáli disznó (#34) (hátas: 9 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Fairlight követőjének mindenhez kell értenie: imádkozz úgy, hogy felderítésed 5. szintű!
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Végezz egy varkaudarral.

HŐSTETTEID
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 4, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 0, a pontszámod: 406.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
törpszellem áldása (134)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
törpe ősök segíts. (316)
harci mágia (334)
földmágia (357)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 35 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 27 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2852.

Összsúly: 64.45 kg Megterheltség: 70%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 75 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
15 arany (#50) 1 dorony tüdő (#212) 1 olló (#335)
2 óndarab (#85) 5 sallank karom (#128) 6 szulfagor agyar (#677)
1 tankány karom (#237) 8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 aurach fog (#657) 1 grifftojás (#179) 5 kaja (#2)
8 kerek kő (#19) 2 pirkit (#153) 3 ragasztó (#83)
3 spiritusz (#170)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

93 94 95 96 97 98 99
48
49
50
51
52
53
54
(94,53) fegyverbolt (#590), vegyesbolt (#593), nekrofun (#173), fény szentélye (#376), sötét gnóm (#132), Kensoi (6122. kalandozó), Mosthar (6123. kalandozó), Békés Bodin (6124. kalandozó)
(95,51) északi aurach (#350), Fairlight oltár, olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), egy ismeretlen isten rúnaköve, törpe bánya (#435), barátság szent tüze (#484), művészi porolit (#720)
(95,52) ryuku légiós (#361), mély kút (#93), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Tharr oltár, Chara-din monolitja (#534), 46. jellempróba
(95,53) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), Sheran oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 36. jellempróba, vérszomjas csüldő (#114)
(96,51) Fairlight oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 39. jellempróba, epokitféreg (#147)
(96,52) manaelementál (#290), grok-képződmény (#149), Tharr oltár, 38. jellempróba, COBAL EVIL (4271. kalandozó)
(97,50) Leah rúnaköve, Fairlight oltár, tűzrakó hely (#1169)
(97,52) nukleáris cickány (#155), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), művészi porolit (#720), Sheran oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 46. jellempróba
(98,49) Sheran oltár, vaskohó (#155)

Üzenet küldése a karakternek