70. forduló, 72. forduló, Tanir Dogmar összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. nov. 15. 9h:18'
EZ A 278. JÁTÉKHETED, 71. FORDULÓD
279. játékheted kezdete: nov. 22.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2297

TANIR DOGMAR KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [71,70] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol egy fekete, hosszú hajú, kék szemű ember férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Fairlight követője. Egy kígyóbőr kesztyűt, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot, egy vasvértet és egy villám szimbólumot visel. Fegyverzetét egy trappoló dinymák trófea, egy orgyilkos trófea és egy sullár trófea ékesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy csontkést tart. Lőfegyvere egy parittya. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve William Madden. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Elismerően fejet hajt előtted. Pihenésed egyik éjszakáján lódobogásra riadsz fel, de megnyugodva látod, hogy csak a Trikornis Futárposta egy újabb küldeménye érkezett meg. Ez egy csomag Firandias Ellashar tárgykészletéből és a következőt tartalmazza: 1 zárnyitó készletet. Még egy küldemény érkezik ugyanonnan, ami tartalmaz 2 sallank karmot, 1 mászókarmot, 1 botot.
Egy csoportban vagy, együtt mentek. Érzed, hogy köztük biztonságban vagy, szeretnek, társaid rosszban, jóban. Az elöl haladó futni kezd, közben hangosan kurjongat. A többieket is elfogja a jó hangulat, nevetve csatlakoznak. Együtt rohantok lefelé a füves domboldalon, boldognak érzed magad. A jóérzés még azután is kísér, hogy kinyitod a szemed és felébredsz.
A teremtés zsákja létrehozott 1 kötelet. A teremtés zsákja létrehozott 1 ubuk dobónyílat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+54 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+36 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+1 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: leveszed/lerakod a 229. tárgyat
Leveszed az obszidián karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 221.]

* 2. KP: kézbeveszed/felveszed a 373. tárgyat
A csuklódra húzod az Eldaran karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 221.]

* 3. KP: fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 102 TVP-t kell elköltened.] A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy legyengült szeppent rákfatty közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 21 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a szeppent rákfatty testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vasalt bunkóval iszonyatosan megcsapod a szeppent rákfatty testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a szeppent rákfatty kitines ollóját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Megnyirbálja a szeppent rákfatty ollója a bal karodat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 4 csepp rákfatty váladékot. (ld. enc.) 432 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 211.]

* 4. KP: fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért
Néhány kaviccsal zsonglőrködsz, a kézügyességedet fejlesztve. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [10 pontot használtál fel, van még 201.]

* 5. KP: leveszed/lerakod a 373. tárgyat
Leveszed az Eldaran karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 201.]

ef 2 501 energia fejlesztése 2
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-2 TU.] [14 pontot használtál fel, van még 187.]

v 28 elmormolod a 28. varázslatot
Kántálni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Befejezted a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+2 erő). [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 182.]

v 13 elmormolod a 13. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Létrehoztad a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 177.]

v 12 elmormolod a 12. varázslatot
Kántálni kezdesz. Energia árad testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 172.]

v 6 999 elmormolod a 6. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Megidézted az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 167.]

kf 229 kézbeveszed/felveszed a 229. tárgyat
A csuklódra húzod az obszidián karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 167.]

kt 10 1 elkészíted a 10. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 dárdát. [10 pontot használtál fel, van még 157.]

p 64 használod a 64. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Megtelsz pszi energiával! Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 152.]

m 6 6 7 mozogsz nyugatra, nyugatra, északnyugatra
[70,70] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy púpos burástya. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 11 életpontot sebeztél. Dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 dárda. Több lövedéked átfúrja a púpos burástya jobb lábát. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Megmarkolva a csontszuronyt ellenfeledre ugrasz. Csontszuronnyal teljesen átszúrod a púpos burástya testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a púpos burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A púpos burástya csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Feléd sújt a púpos burástya a farkával, de elhibázta! A púpos burástya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 246 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy ovimon-bokrot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [69,70] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy uzbány. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 19 életpontot sebeztél. Dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 dárda. Alaposan megsorozod az uzbány testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával végigmetszed az uzbány fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod az uzbány testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Belecsipked az uzbány a jobb karodba és a nyakadba. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával felnyitod az uzbány jobb lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod az uzbány testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csőrével az uzbány nem tudott megsebezni. Az uzbány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver). {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%} Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gumifát. Találsz egy oltárt. Sheran hívői építették. Észreveszel egy barátság szent tüzét. Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [68,69] A sík vidéket bozótos váltja fel. Észreveszel egy oltárt. Tharr híveié. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba).

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 122.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Ünnepélyes hang szólal meg.
- Tehát nem csalódtam benned, hűséges hívem vagy! (+1 max. életerő, +8 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve vak őrület. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Szeretnék valamit látni eddigi eredményeidből: áldozz fel oltáromnál két trófea nyakláncot. 2.) Bizonyítsd rátermettséged: apríts fel egy trollfát. 3.) Egy igazi erőpróba: ejts el egy fordulón belül két szörnyet ütő, két szörnyet vágó és kettőt szúrófegyverrel. [30 pontot használtál fel, van még 92.]

m 8 mozogsz északra
[68,68] Még mindig bozótos. Utad során felfedezel egy nekrofunt. Utad során felfedezel egy oltárt. Sheran híveié. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Utad során felfedezel egy álomvirágot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy phua-kúpot.
(Feltételes foglyul ejtés:) Valahol a közelben egy garokk van - állapítod meg a nyomokból. Nekiállsz, és ásol egy gödröt, fél szemmel állandóan a környéket pásztázva. Amikor kész vagy, befeded a vermet gallyakkal. Megkeresed a szörnyet - nem tart sokáig - majd megpróbálod belecsalni a csapdába. Teljes a siker - a garokk belepottyant a gödörbe. Micsoda öröm! Megvan a vad. Kötéllel biztosítod, hogy ne tudjon elszökni, aztán alaposabban megnézed, mit is fogtál. Ujjé, ez a szörny meglovagolható, ha eléggé megszelidíted! Vajon mennyivel lesz így kényelmesebb az utazás? Kifújod magad, megveregeted a lény hátát, és továbbindultok. [24 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

[34 pontot használtál fel, van még 58.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Odaóvakodsz a misztikus Moa építményhez. Megtalálod az oldalán a találós kérdést, és kibetűzöd:
Testem nincsen, de látsz, noha
Napsugár sem érhet soha.
[5 pontot használtál fel, van még 53.]

m 7 6 1 mozogsz északnyugatra, nyugatra, északkeletre
[67,67] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel.

Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Észreveszel egy oltárt. Raia hívői építették. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [66,67] Vált a terep: sűrű erdőben vagy. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Hmm, csak egy trollfa. Ettől nincs semmi félnivalód. {támadása: 11.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 20 életpontot sebeztél. Elszántan ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a trollfa vastag törzsét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a trollfa testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-12 életpont). A trollfa összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 göcsörtös bunkót. 301 tapasztalati pontot kaptál. Istened ennek örülni fog.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}


(Továbbmész...) [67,66] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gumifát. Előtted csörgedezik egy kis patak, amely északról folyik délre. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Raia hívei emelték.

[30 pontot használtál fel, van még 23.]

m 1 mozogsz északkeletre
[68,65] Még mindig füves síkságon vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mély kutat. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy alpesi tehén. Itt csata lesz.

Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 dárda. Pár lövedéked átjárja az alpesi tehén testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az alpesi tehén testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén meglök a szarvával. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén feléd rúg, de nem talál el. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 kaját. 301 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver). {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délre. Eszel valamit. (-1 kaja.) Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [10 pontot használtál fel, van még 13.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 13.]

* 1. BP: használod a 234. tárgyat
Dobolni kezdesz, és közben fütyörészel. Bár csak egyszerű nótákkal mersz próbálkozni, de azok egész jól mennek. [10 pontot használtál fel, van még 3.]

* 2. BP: használod a 243. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még -2.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját habzsol be a garokk. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd táborozásra alkalmas helyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben -2 pontod maradt, ebből a következő körre -2 pontot vihetsz át. Kapsz még 212 pontot. A következő körben tehát 210 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ZÁRNYITÓ KÉSZLET (39. TÁRGY)
Nos, egyik legnagyobb felfedezésedhez érkeztél. Számtalan helyen találkozhatsz zárt ládákkal, ajtókkal, amelyeket esetleg nem tudsz kinyitni. Kulcs hiányában néhány drótszerszám is megteszi. Honnét lehetne ilyeneket beszerezni? Igazad van, a nálad levő drótszálakat a gumifa nedvébe mártogatva, rögzítheted, könnyen használhatóvá teheted a girbegurba drótszálakat. Egy komplett zárnyitó készlet elkészítéséhez 20 ponton és egy gumifán kívül 10 ép drótszőr szükséges (KT 39 parancs).

RÁKFATTY VÁLADÉK (333. TÁRGY)
Ez az, megvan mire jó a huhogó bibe! Egy népmese szerint a szegény vándorlegény úgy teljesítette a királytól kapott (mindenki által lehetetlennek tartott) feladatot, miszerint hozzon a rákfatty váladékából és borotválja meg vele az udvari varázslót, hogy a váladékot huhogó bibébe fogta fel, és annak különös belső anyaga megakadályozta, hogy a váladék megszilárduljon. Egy huhogó bibébe 12 csepp rákfatty váladék fér.

VAK ŐRÜLET (18. VARÁZSLAT)
Ezt a varázslatot 3 VP-ért elmormolva, fanatizálod magad a harcok időtartamára, fájdalommal nem törődve veted magad az ellenfélre. Lehetőséget kapsz ezzel, hogy a menekülésedet 15% és 30% közötti értékre állítsd be. A % értéket a varázslat második paramétereként kell megadnod. Példa: V 18 20. A varázslat hatása a legközelebbi VI paranccsal történő menekülés% állításig tart. Ez egyébként a legjobb lehetőség arra, hogy meghalj, úgyhogy nagyon óvatosan használd!

KARAKTERLAP

Tanir Dogmar, egy kontyos ősz hajú, barna szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és rövid bajuszod van. Bőröd teljesen fehér! Tharr tanítványa vagy. A Vérvörös Légió (#9128) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 71. fordulód.

Erő: 20 (26) Szint: 14 Merészség: 3/3 Magasság: 123 cm
IQ: 26 Támadás: 13 Agresszió: 3 Testsúly: 64 kg
Ügyesség: 19 (20) Védekezés: 22 Menekülés: 30 % Életkor: 55/56 év
Egészség: 17 Életpont: 209/160 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 0
Szerencse: 15 (16) Varázspont: 228/3 Pénz: 200 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 11/8 Pszi pont: 13/7
Eddig összesen 320 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1605 TP-t kaptál. Jelenleg 70750 TP-d van. A következő szinthez még 4250 TP szükséges. Trófeáid: nukleáris cickány, ryuku légiós, dombi yeti. A 56. fordulódban 94 arany került a bankszámládra. 115 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 1/75 (+13%) vágófegyverek: 2/1 (+13%) ütőfegyverek: 17/1 (+13%)
dobófegyverek: 15/57 (+12%)

Feltételes fegyverváltás: csontszurony (#12) (100%) << mandibulakasza (#127) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); dárda (#10) (5 -7.); ubuk dobónyíl (#138) (8 -);

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8/49 2. nyomkövetés: 8/35 (+16%) 3. mászás: 6/19
4. csapdakészítés: 7/93 (+27%) 5. gyógyítás: 10/82 6. titkosírás: 1/20
7. felderítés: 1/69 (+6%) 8. teológia: 4/46 (+20%) 9. taumaturgia: 15/17 (+4%)
10. szerencsejáték: 1/19 11. versengés: 1/39 12. zene: 4/46 (+10%)
13. szörnyismeret: 5/4 14. pszi: 2/43 (+4%) 15. vadászat: 4/3
16. bányászat: 7/45

FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 70% életerő alatt 10 TVP-ért
elfogod gyilkos mókust (#29) hurokcsapdával (#217), sullárt (#101) fedett veremmel (#219), vadász tatut (#10) fedett veremmel (#219)
cirkusz: ötpróba (2)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
fabontó szójer (#71), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
csupasz izom (#28) hadiszerencse I (#13) erőpajzs I (#12) pszi-ernyő (#64)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
5. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
lángcsóva (#31)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
garokk (#73) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Szeretnék valamit látni eddigi eredményeidből: áldozz fel oltáromnál két trófea nyakláncot.
2.) Bizonyítsd rátermettséged: apríts fel egy trollfát.
3.) Egy igazi erőpróba: ejts el egy fordulón belül két szörnyet ütő, két szörnyet vágó és kettőt szúrófegyverrel.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
a közösség ereje (123)
kaszt.kiteljesedés (166)
varázstöltődés (178)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
tudati szintlépés (226)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
köszöntés (274)
varázstöltődés II. (296)
földmágia (357)
a mágia szeretete (393)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 5 TU. szükséges még: 25 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 407 TU szükséges.)

Összsúly: 62.03 kg Megterheltség: 100%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 88 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bot (#4)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 göcsörtös bunkó (#123) 7 kaja (#2) 1 kötél (#92)
4 rákfatty váladék (#333) 1 uzbány csőr (#169) 76 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(66,67) trollfák (#80)
(67,66) gumifa (#38), patak, Raia oltár
(67,67) tavacska, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Raia oltár, 34. jellempróba
(68,65) mély kút (#93), Chara-din monolitja (#534), Tharr oltár, 47. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), alpesi tehén (#91)
(68,68) nekrofun (#173), Sheran oltár, 45. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), phua-kúp (#372), garokkok (#73)
(68,69) Tharr oltár, 30. jellempróba
(69,70) uzbányok (#102), 21. jellempróba, gumifa (#38), Sheran oltár, barátság szent tüze (#484)
(70,70) púpos burástya (#92), ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), Dornodon oltár
(71,70) szürke kastély (#551), szeppent rákfatty (#186)

Üzenet küldése a karakternek