6. forduló, 8. forduló, Ezüstróka összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. febr. 29. 11h:26'
EZ A 7. FORDULÓD
Ez a forduló 31 zsetonba került.
INGYENES KIPRÓBÁLÁS!
(Az első 10 forduló ingyenes!)

EZÜSTRÓKA KALANDJAI


13 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [19,-4] koordinátán. Az idő esemény nélkül telt el.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+21 életerő.)

tno 4 növeled a 4. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Még frissebbnek, egészségesebbnek érzed magad, mint korábban. [0 pontot használtál fel, van még 138.]

kno 2 képesség-növelés 2
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 nyomkövetés.)
[0 pontot használtál fel, van még 138.]

m 3 mozogsz délkeletre
[20,-3] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Feltöltöd a vizestömlőt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy démontetű. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod a démontetű kitinpáncélját. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Marokra fogva a kőhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Kőhegyű lándzsával teljesen átdöföd a démontetű testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A démontetű most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. Kinyersz egy alkalmas démontetű trófeát. 5 tapasztalati pontot kaptál. Egy új harcmodor távlatai nyílnak meg előtted (lőfegyver: 1. szint).
{Csatastatisztika; sebzés: 8, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

A vadszőlő még egy kicsit éretlen, de azért Te érdemesnek tartod egy kis előszüretre. Mazsola lesz belőle vagy bor? Hmm, inkább ebéd. (+2 kaja.)
Találkozol egy göndör ezüsthajú, szürke szemű, kecskeszakállas gnóm férfival. Bőre bronzként csillog. Fegyverzetét egy gitonga trófea díszíti. Jobb kezében egy bunkósbotot, bal kezében egy vizestömlőt tart.
Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Malaty. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Végre, ennivaló! Zabálni kezdesz. (-3 kaja.) [9 pontot használtál fel, van még 129.]

e 20 élelemszerzés 20 pontért
Egy bokorban egy fészekbe rejtve, jókora, lila pettyes tojásokat találsz. Ebből lesz a rántotta! (+2 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 109.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[21,-4] Még mindig füves síkságon vagy. Találsz egy tűzbokrot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy bo-skorpió közeledik. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod a bo-skorpió kitinpáncélját. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! A bo-skorpió csáprágójával a jobb karodba mar! (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A bo-skorpió farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A sebbe zöldes mérget pumpál. A méreg gyenge - csak 7 életpontot vesztettél. Kőhegyű lándzsával eltalálod a bo-skorpió kitinpáncélját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A bo-skorpió csáprágójával a jobb karodba mar! (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a bo-skorpió, épp csak megsuhint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Méreg folyik a sebbe. A méreg gyenge - csak 9 életpontot vesztettél. Túl erős az ellenfeled. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Te még soha nem láttál nagyenergiájú részecskegyorsítót, azonban nincs is erre szükség ahhoz, hogy a ghallai óriás méh lépes mézének gyógyerejét a magad javára fordítsd. Megszerzése ugyan egy kicsit veszélyes a hatalmas fullánkok miatt, de mindenképpen megéri. (+7 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Már a nagyapád is tudta, hogy ha egy pontosan két napja döglött vadászgörény balszemét képes vagy egy félórán át szopogatni, az többet ér, mint a falu gyógymágusa. Az egész csak gyomor kérdése. Szerencsédre éppen meglátsz egy megfelelőnek látszó dögöt, és a gyomrod is rendben van. (+9 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [22,-5] Síkság, továbbra is csak síkság. Utad során felfedezel egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy gátvakond. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Megmarkolva a kőhegyű lándzsát a másikra támadsz. Kőhegyű lándzsával teljesen átdöföd a gátvakond szőrös testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A gátvakond csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Elmegy a kedved a harctól. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 6, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy megsebesített kavadu volt. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [23,-6] Még mindig füves síkságon vagy. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. A legendák szerint itt, Ablon mezején csaptak össze egykor a Trán sötét lovagjai Layda követőivel. Lelki szemeid előtt látni véled, ahogy a vörös szemű, fekete szőrű paripák hátán ülő páncélosok a tündérkirálynő kék köpenyes, kecsesen mozgó íjászai közé vágtattak, letiporva a számbeli hátrányban levő parányi védősereget. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Ráismersz a távolodóra. Egy sérült kavadu. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [67 pontot használtál fel, van még 42.]

m 2 mozogsz keletre
[24,-6] A sík vidéket bozótos váltja fel. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Ó! Hiszen ez egy sünmedve. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Eszel valamit. (-1 kaja.) [9 pontot használtál fel, van még 33.]

kt 13 elkészíted a 13. tárgyat
Legyártottál 1 kőkalapácsot. [12 pontot használtál fel, van még 21.]

kt 20 elkészíted a 20. tárgyat
Legyártottál 1 fúvócsövet. [6 pontot használtál fel, van még 15.]

kt 22 10 elkészíted a 22. tárgyat (10 darabot)
Begyűjtöttél 10 tüskét. [10 pontot használtál fel, van még 5.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is.
Most, hogy már valamennyire megismerted a különböző terepfajták adta lehetőséget, kitalálod, hogy hogyan rejthetnél el tárgyakat, és hogyan találhatnád meg a mások által elrejtetteket. (ld. enc.) (Ezt a parancsot az ingyenes játékban még nem használhatod.)
Ebben a körben 5 pontod maradt, ebből a következő körre 5 pontot vihetsz át. Kapsz még 141 pontot. A következő körben tehát 146 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TÁRGYAK ELREJTÉSE
Ha eldobsz egy tárgyat valahol a szabadban, akkor minden arrajáró kalandozónak és szörnynek van esélye rá, hogy megtalálja. Ha viszont alaposan elrejted, akkor szinte bizonyosan csak az fogja megtalálni, aki tudja, hol van. Ehhez egy tetszőleges kétjegyű "számkódot" kell megadnod a D parancs harmadik paramétereként. (Az első számjegy ne legyen 0, tehát ne írj 08-at.) Ez jelképezi a rejtekhelyet. Pl. D 6 1 38 elrejt egy kőkést az adott helyszínen. Az így elrejtett tárgyat egy másik játékos az FV (felvesz) paranccsal gyűjtheti be. Paraméterei megegyeznek a dob parancséval: először a tárgy sorszámát, majd a mennyiséget, végül a rejtőkódot kell megadni. Az imént elrejtett kőkést tehát a FV 6 1 38 paranccsal lehet megtalálni és felszedni. Mivel a kódot Te találod ki, valószínűtlen, hogy az így elrejtett tárgyat valaki megtalálja, hacsak nem úgy, hogy módszeresen átkutatja az adott mezőt. Egy mezőn, egy kódra maximum 255 darab tárgy rejthető el ugyanabból a fajtából. Ez a parancs 4 pontba kerül. Ha a D parancsnak van 3. paramétere, akkor nem 0, hanem 6 TVP-be kerül. Egy mezőn maximum 8 különböző fajta tárgyat lehet eldobni/elrejteni. Ha valaki simán eldob egy tárgyat, 60% esély van rá, hogy örökre elveszett (pl. elvitte egy szörny). Egyébként minden alkalommal, amikor egy játékos az adott mezőre lép, van 10% esélye rá, hogy belebotlik, és automatikusan felszedi. A KUT (kutatás) paranccsal ez az esély növelhető. Paramétere, hogy hány TVP-t költesz a kutatásra. Ez a parancs alaposan átkutatja azt a mezőt, ahol állsz, eldobott és elrejtett tárgyak után, minél több TVP-t költesz, annál alaposabban. Maximum 50 TVP-t költhetsz rá. Előfordulhat, hogy nem akarod nyakra-főre gyűjtögetni a mások által elhajigált szemetet. A feltételes gyűjtés (GYJ) paranccsal megadhatod, hogy mit akarsz összeszedni, és mit nem. Három paramétere van. Az első egy olyan tárgy sorszáma lehet, amely nálad van. Ez azt jelenti, hogy ebből a tárgyból már nem akarsz többet felszedni. Ilyenkor a tárgy száma mellett egy ">" jel jelenik meg. Ha újból kiadod ezt a parancsot, vagy már nincs nálad egy ilyen tárgy, akkor ez a korlátozás törlődik. Ha csak a 2. vagy 3. paramétert kívánod változtatni, ide 0-t írj. A második paraméter egy megterheltség korlátozás. Ha a tárgy felvételével a megterheltséged e fölé a százalék fölé emelkedne, nem veszed fel. 300-at írj ide ha nem félsz a túlterheltségtől. A harmadik paraméter egy érték-korlát: ezentúl csak az ennél értékesebb tárgyakat fogod felvenni. Az érték aranyban van megadva (ami most talán még nem sokat jelent). Ha nem akarsz korlátozást, ide -1-et írj (ugyanis a 0 olyan, mintha nem írtál volna semmit, vagyis nem változtatnád), ha nem akarsz minden szemetet (botot, bunkót, stb.) felszedni, 1-t. Pl. Van két vizestömlő nálad. GYJ 3 90 2 hatására nem fogsz újabb vizestömlőket felvenni, és nem veszel föl olyan tárgyakat, amelyek a megterheltségedet 90% fölé vinnék, vagy értékük 2 aranynál kevesebb. GYJ 4 hatására nem veszel fel több botot. Megjegyzés: A GYJ parancs a KUT parancs működését befolyásolja, valamint azt, hogy mit veszel el egy leölt, tárgyakkal rendelkező ellenféltől. Szörnykomponens-kinyerésnél, ládák felnyitásánál, a KT és FV parancsnál nincs befolyása. A GYJ harmadikként megadott érték-paraméter még egy dologra jó: szabályozza lopásnál, hogy mennyire értékes cuccok közül próbálsz válogatni.

KARAKTERLAP

Ezüstróka, egy hosszú ezüsthajú, szürke szemű alakváltó férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. Fekete a bőröd. Ez a 7. fordulód.

Erő: 12 Szint: 3 Merészség: 6/6 Magasság: 178 cm
IQ: 14 Támadás: 2 Agresszió: 4 Testsúly: 84 kg
Ügyesség: 12 Védekezés: 0 Menekülés: 40 % Életkor: 34/34 év
Egészség: 14 Életpont: 69/26 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 12 Varázspont: 0/0 Pénz: 0 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 17 szörnyet (1 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5 TP-t kaptál. Jelenleg 111 TP-d van. A következő szinthez még 139 TP szükséges. Trófeád: démontetű.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 2 ütőfegyverek: 3 lőfegyverek: 1 (+1)

24,17 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 199 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 2. nyomkövetés: 4 (+2) 3. gyógyítás: 5 (+1)
4. vadászat: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet)
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 2 alkalommal)

Összsúly: 11.37 kg Megterheltség: 29%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 137 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 kerek kő (#19) 1 ormánygőte csont (#21) 1 smirglilevél (#29)
1 szögletes kő (#17)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 fúvócső (#20) 1 kőkalapács (#13) 10 tüske (#22)
4 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

18 19 20 21 22 23 24 25
-7
-6
-5
-4
-3
-2
(20,-3) tavacska, démontetű (#15), Malaty (1280. kalandozó)
(21,-4) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), bo-skorpió (#54)
(22,-5) oltár, gátvakond (#57), kavadu (#19)
(23,-6) kavadu (#19)
(24,-6) sünmedve (#33)

Üzenet küldése a karakternek