6. forduló, 8. forduló, Marius Maximus összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2012. márc. 29. 15h:07'
EZ A 11. JÁTÉKHETED, 7. FORDULÓD
12. játékheted kezdete: ápr. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5134

MARIUS MAXIMUS KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [-100,19] koordinátán.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+17 tvp ). Ennivalód fogytán van, elindulsz vadászni, hogy legyen valami vacsorára. Ahogy próbálod becserkészni a kiszemelt vadat, egyszer csak valami különös érzés kerít hatalmába: mintha túlvilági erők töltenék be a levegőt. Megállsz. Monoton mormogásra leszel figyelmes. A hang irányába fordítod a fejed. Egy harcost látsz - imádkozik. Ruháját furcsa szimbólum ékesíti: izzó magmából előtörő gránit monolit. Nagy harcban vehetett részt - árulkodnak a testét borító, vérző sebek. Próbálsz halkan elosonni, nehogy megzavard a meditációban, amikor szemed hirtelen megakad valamin a földön: egy, a sártól alig felismerhető, széttört káosz szimbólum...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+11 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+18 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP).
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy sünmedve nyomára bukkanj. Hiába. Semmi eredmény. [10 pontot használtál fel, van még 154.]

fse 9 felt. segítség 9 pontért
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 154.]

fgy 30 30 1 felt. gyógyítás 30 30
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 154.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Aztán előveszed a 2 mocsári penkét, és az oltárra helyezed. Hatalmas lobbanással eltűnik az áldozat - úgy látszik, elfogadta az isten! Megérkezik a telepatikus üzenet.
- Gratulálok, ezt jól csináltad! Jutalmat érdemelsz. (+1 max. életerő, +4 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve csábmosoly. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Segíts a bajbajutottakon [hajts végre legalább egy jellempróbát, és érj el legalább 15-ös jóságot!] 2.) Ölj meg egy pókvadászt. Nagy jót tennél egy ilyen gonosz lény elpusztításával! 3.) Terjeszd hitemet, építs és szentelj fel egy újabb oltárt számomra! [30 pontot használtál fel, van még 124.]

m 5 4 3 mozogsz délnyugatra, délre, délkeletre
[-101,20] A bozótost dombság váltja fel. Az óriási vonulatokból álló Szürke hegyek nyugati lábaihoz értél. Felfedeztél egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Észreveszel egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy mélységi grittang került az utadba. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Elszántan a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával megdöföd a mélységi grittang testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A mélységi grittang fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a mélységi grittang testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A mélységi grittang feléd harap, de sikertelenül. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [-101,21] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy világítótornyot. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy vadtroll. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Teli erőből mérg. ubuk dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 mérg. ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a vadtroll bal vállát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával eltalálod a vadtroll ragyás bőrét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A vadtroll karmai majdnem eltalálnak! A vadtroll feléd harap, de sikertelenül. Ellenfeled regenerálódik! Támadásodat elkerülte ellenfeled. A vadtroll karmai majdnem eltalálnak! A vadtroll belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy manaelementál közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Mérg. ubuk dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával kicsit megsebzed a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+6 vp). Bronzhegyű lándzsával megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+7 vp). Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}


(Továbbmész...) [-100,22] A vidék továbbra is alacsonyhegység. Utad során felfedezel egy világítótornyot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Látsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Hmm, csak egy vadtroll. Ettől nincs semmi félnivalód. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Teli erőből mérg. ubuk dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a vadtroll testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával eltalálod a vadtroll jobb oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Karmaival a vadtroll megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A vadtroll feléd harap, de sikertelenül. Ellenfeled regenerálódik! Bronzhegyű lándzsával megdöföd a vadtroll bal vállát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A vadtroll karma a fejed mellett suhan el! A vadtroll megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ellenfeled regenerálódik! A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. A feléd közeledő manaelementál mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Teli erőből mérg. ubuk dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával megérinted a manaelementál testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+9 vp). Bronzhegyű lándzsával kicsit megsebzed a manaelementál lebernyegét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 94.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Ereidben a vér forrón lendül előre. Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+7 életerő). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 89.]

m 6 mozogsz nyugatra
[-101,22] A hegyek egyre magasabbak, meredekebbek. Magashegységben vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy világítótornyot. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy bávatag golombár előtt.
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy móleon nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mérg. ubuk dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 mérg. ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a móleon hosszú mandibuláját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronzhegyű lándzsát a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átszúrod a móleon fémes gerincét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A móleon feléd döf, de csak ijesztésképp. Bronzhegyű lándzsával teljesen átszúrod a móleon hosszú mandibuláját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A móleon gyenge döfése nem tudott megsebezni. A móleon szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fémrudat. 86 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 79.]

m 4 4 3 mozogsz délre, délre, délkeletre
[-101,23] Továbbra is magashegységben vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy törpe bányát.


(Továbbmész...) [-101,24] Továbbra is magashegységben vagy. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy móleon nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Teli erőből mérg. ubuk dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a móleon hosszú mandibuláját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a móleon testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Bronzhegyű lándzsával teljesen átszúrod a móleon egyik karját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fémrudat. 86 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt világítótornyot. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy szikla mögé rejtőzöl. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy nyuhaj karbin. Amikor elhal a zaj, előmászol.


(Továbbmész...) [-100,25] Meredek és hatalmas hegyekkel teli vidéken vagy továbbra is. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy goldugar nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Teli erőből mérg. ubuk dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a goldugar testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronzhegyű lándzsát a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a goldugar testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 aranyló ugarhéjat. 101 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy szikla mögé rejtőzöl. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Azonnal rájössz, hogy egy fémbontó szójer ijesztett meg. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

[30 pontot használtál fel, van még 49.]

m 4 mozogsz délre
[-100,26] Továbbra is magashegységben vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mély szakadékot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy csillezsályát.

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 39.]

kt 1253 3 elkészíted az 1253. tárgyat (3 darabot)
Begyűjtöttél 3 csillezsályalevelet. [9 pontot használtál fel, van még 30.]

tps 10 TVP spórolása: 10 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 10 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [10 pontot használtál fel, van még 20.]

h 201 használod a 201. tárgyat
Óvatosan bekened magadat a két adag gyíkfűvel. Készen állsz a gyors mozgásra! [4 pontot használtál fel, van még 16.]

p 64 használod a 64. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Megtelsz energiával. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 11.]

tpf 10 TVP elővétele: 10 pontért
Felszabadítottunk neked 10 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 21.]

m 2 mozogsz keletre
[-99,26] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mély szakadékot. Utad során felfedezel egy vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy világítótornyot. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen!

[10 pontot használtál fel, van még 11.]

szk 60 keresed a 60. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy drasmólymot. [0 pontot használtál fel, van még 11.]

bpb bef. parancs berakása:

h 147 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 8.]
[A parancs tárolásra került.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól biztató túlélő-jelölt helyett bátor vándor. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +4 max. varázspont, +6 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 1 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot.
Ebben a körben 8 pontod maradt, ebből a következő körre 8 pontot vihetsz át. Kapsz még 139 pontot. A következő körben tehát 147 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


CSÁBMOSOLY (16. VARÁZSLAT)
Ez a varázslat külső megjelenésedet, fellépésedet elbűvölővé, vonzóvá teszi más kalandozókkal szemben. Ez azt fogja jelenteni, hogy agressziójuk veled szemben 2-vel kevesebb lesz, mint ami be van nekik állítva. A varázslat a következő táborozás végéig tart, elmondása 9 VP-be kerül.

KARAKTERLAP

Marius Maximus , egy vörös, hosszú hajú, szürke szemű mutáns férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Elenios hűséges követője vagy. Ez a 7. fordulód.

Erő: 17 (20) Szint: 6 Merészség: 10/5 Magasság: 132 cm
IQ: 18 Támadás: 8 Agresszió: 3 Testsúly: 50 kg
Ügyesség: 17 Védekezés: 36 Menekülés: 30 % Életkor: 1/1 év
Egészség: 17 Életpont: 100/44 Jellem: jó (3) Tul. pont: 4
Szerencse: 16 (20) Varázspont: 45/19 Pénz: 34 arany Kép. pont: 1
Pszi pont: 9/3
Eddig összesen 12 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 273 TP-t kaptál. Jelenleg 1111 TP-d van. A következő szinthez még 889 TP szükséges. Trófeád: félelem-járó. A 5. fordulódban 147 arany került a bankszámládra. 149 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1 ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 3 (+1)
vágófegyverek: 1 ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 1
dobófegyverek: 3 (+1)

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 (+1) 2. nyomkövetés: 1 3. lopás: 1
4. mászás: 1 5. csapdakészítés: 1 6. csapdaészlelés: 1
7. gyógyítás: 1 8. titkosírás: 1 9. felderítés: 1
10. szörnyidomítás: 1 11. teológia: 1 12. taumaturgia: 4
13. szerencsejáték: 1 14. versengés: 1 15. harcművészetek: 1
16. zene: 1 17. szörnyismeret: 1 18. pszi: 1
19. zárnyitás: 1 20. vadászat: 4 21. vitalitás: 1
22. bányászat: 1 23. testépítés: 1 24. főzés: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
segítesz max. 9 TVP-ért

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)
bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tüskepajzs (#30)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Segíts a bajbajutottakon [hajts végre legalább egy jellempróbát, és érj el legalább 15-ös jóságot!]
2.) Ölj meg egy pókvadászt. Nagy jót tennél egy ilyen gonosz lény elpusztításával!
3.) Terjeszd hitemet, építs és szentelj fel egy újabb oltárt számomra!

HŐSTETTEID

Összsúly: 41.89 kg Megterheltség: 83%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 116 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 gyíkfű (#201) 3 kaja (#2) 2 mocsári penke (#148)
2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranyló ugarhéj (#100) 3 csillezsályalevél (#1253) 2 fémrúd (#104)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(-101,20) vaskohó (#155), egy ismeretlen isten rúnaköve, oltár, mélységi grittang (#103)
(-101,21) vaskohó (#155), világítótorony (#156), oltár, vadtrollok (#70), manaelementál (#290)
(-101,22) világítótorony (#156), művészi porolit (#720), móleonok (#68)
(-101,23) világítótorony (#156), törpe bánya (#435)
(-101,24) móleonok (#68), világítótorony (#156), nyuhaj karbin (#110)
(-100,22) világítótorony (#156), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, vaskohó (#155), érclelőhely, vadtrollok (#70), manaelementál (#290)
(-100,25) világítótorony (#156), goldugarok (#65), fémbontó szójer (#150)
(-100,26) mély szakadék (#154), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253)
(-99,26) mély szakadék (#154), vaskohó (#155), oltár, világítótorony (#156), érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek