| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2025. márc. 25. 15h:16' EZ A 7. FORDULÓD EZ A 7. FORDULÓD |
INGYENES KIPRÓBÁLÁS! (Az első 10 forduló ingyenes!) |
| e 10 | élelemszerzés 10 pontért |
Meglengetve a kőhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Kőhegyű lándzsával felnyársalod a bolhakutya jobb első lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A bolhakutya beleharap a kezedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Kőhegyű lándzsával teljesen átszúrod a bolhakutya jobb első lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A bolhakutya fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
| m 8 | mozogsz északra |
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Kőhegyű lándzsával megdöföd a bo-skorpió bal középső lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A bo-skorpió megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A bo-skorpió farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Kőhegyű lándzsával teljesen átdöföd a bo-skorpió bal középső lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csáprágójával a bo-skorpió megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A bo-skorpió farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
| go 11 | gonoszkodsz: 11 |
| m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Megmarkolva a kőhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Kőhegyű lándzsával teljesen átszúrod az óriás patkány testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az óriás patkány harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Kőhegyű lándzsával teljesen átszúrod az óriás patkány jobb oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az óriás patkány megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}
(Továbbmész...) [16,-8] Szűnni nem akar a zöld síkság. Fehér mandula illatát hozza a szél. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy tűzbokrot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy szárnyas gömböc közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Elszántan ellenfeledre ugrasz. Fürge ellenfeled elegánsan elkerülte támadásodat. A szárnyas gömböc belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Kőhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a szárnyas gömböc fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A szárnyas gömböc belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a szárnyas gömböc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 6, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [16,-7] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. A feléd közeledő sakál mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Elszántan a másikra rontasz. Kőhegyű lándzsával teljesen átszúrod a sakál testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A sakál fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Kőhegyű lándzsával teljesen átszúrod a sakál testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A sakál fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A sakál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 9, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
| go 29 | gonoszkodsz: 29 |
| m 5 | mozogsz délnyugatra |
Vad csatakiáltással, felemelve a kőhegyű lándzsát a másikra rontasz. Kőhegyű lándzsával teljesen átszúrod a démontetű testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Kőhegyű lándzsával teljesen átdöföd a démontetű testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A démontetű még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 5 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
| go 9 | gonoszkodsz: 9 |
| m 2 | mozogsz keletre |
| go 21 | gonoszkodsz: 21 |
| m 2 | mozogsz keletre |
| go 16 | gonoszkodsz: 16 |
| m 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre |
BOLHAKUTYA (17. SZÖRNY)Képzelj el sárgás bőrű, szőrtelen kutyát, amely nagy ugrásokkal közlekedik a füves síkságon. No persze távolról sem rokona a gazellának, sőt, szívesen vadászik rá. És nemcsak rá, hanem RÁD is. Szívesen mélyeszti beléd hegyes fogait. Ne hagyd magad! |
| TÁRGYAK ELREJTÉSE Ha eldobsz egy tárgyat valahol a szabadban, akkor minden arrajáró kalandozónak és szörnynek van esélye rá, hogy megtalálja. Ha viszont alaposan elrejted, akkor szinte bizonyosan csak az fogja megtalálni, aki tudja, hol van. Ehhez egy tetszőleges kétjegyű "számkódot" kell megadnod a D parancs harmadik paramétereként. (Az első számjegy ne legyen 0, tehát ne írj 08-at.) Ez jelképezi a rejtekhelyet. Pl. D 6 1 38 elrejt egy kőkést az adott helyszínen. Az így elrejtett tárgyat egy másik játékos az FV (felvesz) paranccsal gyűjtheti be. Paraméterei megegyeznek a dob parancséval: először a tárgy sorszámát, majd a mennyiséget, végül a rejtőkódot kell megadni. Az imént elrejtett kőkést tehát a FV 6 1 38 paranccsal lehet megtalálni és felszedni. Mivel a kódot Te találod ki, valószínűtlen, hogy az így elrejtett tárgyat valaki megtalálja, hacsak nem úgy, hogy módszeresen átkutatja az adott mezőt. Egy mezőn, egy kódra maximum 255 darab tárgy rejthető el ugyanabból a fajtából. Ez a parancs 4 pontba kerül. Ha a D parancsnak van 3. paramétere, akkor nem 0, hanem 6 TVP-be kerül. Egy mezőn maximum 8 különböző fajta tárgyat lehet eldobni/elrejteni. Ha valaki simán eldob egy tárgyat, 60% esély van rá, hogy örökre elveszett (pl. elvitte egy szörny). Egyébként minden alkalommal, amikor egy játékos az adott mezőre lép, van 10% esélye rá, hogy belebotlik, és automatikusan felszedi. A KUT (kutatás) paranccsal ez az esély növelhető. Paramétere, hogy hány TVP-t költesz a kutatásra. Ez a parancs alaposan átkutatja azt a mezőt, ahol állsz, eldobott és elrejtett tárgyak után, minél több TVP-t költesz, annál alaposabban. Maximum 50 TVP-t költhetsz rá. Előfordulhat, hogy nem akarod nyakra-főre gyűjtögetni a mások által elhajigált szemetet. A feltételes gyűjtés (GYJ) paranccsal megadhatod, hogy mit akarsz összeszedni, és mit nem. Három paramétere van. Az első egy olyan tárgy sorszáma lehet, amely nálad van. Ez azt jelenti, hogy ebből a tárgyból már nem akarsz többet felszedni. Ilyenkor a tárgy száma mellett egy ">" jel jelenik meg. Ha újból kiadod ezt a parancsot, vagy már nincs nálad egy ilyen tárgy, akkor ez a korlátozás törlődik. Ha csak a 2. vagy 3. paramétert kívánod változtatni, ide 0-t írj. A második paraméter egy megterheltség korlátozás. Ha a tárgy felvételével a megterheltséged e fölé a százalék fölé emelkedne, nem veszed fel. 300-at írj ide ha nem félsz a túlterheltségtől. A harmadik paraméter egy érték-korlát: ezentúl csak az ennél értékesebb tárgyakat fogod felvenni. Az érték aranyban van megadva (ami most talán még nem sokat jelent). Ha nem akarsz korlátozást, ide -1-et írj (ugyanis a 0 olyan, mintha nem írtál volna semmit, vagyis nem változtatnád), ha nem akarsz minden szemetet (botot, bunkót, stb.) felszedni, 1-t. Pl. Van két vizestömlő nálad. GYJ 3 90 2 hatására nem fogsz újabb vizestömlőket felvenni, és nem veszel föl olyan tárgyakat, amelyek a megterheltségedet 90% fölé vinnék, vagy értékük 2 aranynál kevesebb. GYJ 4 hatására nem veszel fel több botot. Megjegyzés: A GYJ parancs a KUT parancs működését befolyásolja, valamint azt, hogy mit veszel el egy leölt, tárgyakkal rendelkező ellenféltől. Szörnykomponens-kinyerésnél, ládák felnyitásánál, a KT és FV parancsnál nincs befolyása. A GYJ harmadikként megadott érték-paraméter még egy dologra jó: szabályozza lopásnál, hogy mennyire értékes cuccok közül próbálsz válogatni. |
| Erő: | 13 | Szint: | 4 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 161 cm |
| IQ: | 15 | Támadás: | 3 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 69 kg |
| Ügyesség: | 10 | Védekezés: | 0 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 32/32 év |
| Egészség: | 12 | Életpont: | 81/34 | Jellem: | semleges (-20) | Tul. pont: | 1 |
| Szerencse: | 12 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 1 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 3 (+1) | ütőfegyverek: | 4 |
| 15,21 mezőn táborozol |
| Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 17 |
| SZÁMLÁLÓK | ||
| Max életkor 180 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP | |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. nyomkövetés: | 2 | 2. gyógyítás: | 7 (+1) | 3. vadászat: | 1 |
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet) |
| gyógyítasz 35% életerő alatt 20 TVP-ért |
| ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
| szürke mágustorony (500): többek közt 30. tárgyat kell leadnod. |
| NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
| 1 | bot (#4) | 1 | bunkó (#5) | 1 | * | kőhegyű lándzsa (#7) | ||
| 1 | * | parittya (#18) | ||||||
| 6 | drótszőr (#37) | 1 | tükör (#43) | |||||
| 1 | * | vizestömlő (#3) | [benne 16 korty víz (#27), fér még: 4] | |||||
| Összsúly: 12.56 kg | Megterheltség: 30% |
| GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
| Még 162 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) | |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 2 | víz (#27) | |||||||
| 14 | 15 | 16 | 17 | |
| -11 | |
|
|
|
| -10 | |
|
|
|
| -9 | |
|
|
|
| -8 | |
|
|
|
| -7 | |
|
|
|
| -6 | |
|
|
|
| -5 | |
|
|
|