Ghalla magashegységeiben, a világtól zajától távol, visszavonultan élnek még szerzetesek, akik briliáns harcművészet-tudásukat csak a ritkán arra vetődő, arra érdemesnek talált kalandozókkal osztják meg. Így váltak lakhelyeik a kobuderák kedvenc zarándokhelyévé...
Szerkesztőség: honlap@beholder.hu Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci) Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5) Ha hibát találsz a honlapon: Írj nekünk!
Sien 69. fordulója (Túlélõk Földje)
TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2023. okt. 11. 11h:58'
EZ A 113. JÁTÉKHETED, 69. FORDULÓD
114. játékheted kezdete: okt. 12.
A következõ fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 11 zsetonba került.
E-mail!
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [94,24] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+17 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+36 varázspont.) Idõt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.)
Sok idõt töltöttél azzal, hogy egy kõszáli disznó nyomára bukkanj. Megérte kutatni - találsz egy kifejlett példányt. (Feltételes foglyul ejtés:) Vigyázva körülkémlelsz: kõszáli disznó szagot érzel! Sajnos a fedett verem ezen a terepen nem alkalmazható.
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a kõszáli disznó testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A kõszáli disznó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerõ. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 kaját. 37 tapasztalati pontot kaptál. {Csatastatisztika; sebzés: 16, sebzõdés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
[10 pontot használtál fel, van még 212.]
kb 211 3
kiveszel a bankból a 211. tárgyat (3 darabot)
Kiveszel a bank széfjébõl 3 sáfrányport. [0 pontot használtál fel, van még 212.]
bb 350 1
beraksz a bankba a 350. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 esszenciakristályt. [0 pontot használtál fel, van még 212.]
v 224
elmormolod a 224. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegõbe, mormolni kezdesz. Hamarosan összegyûlik a szükséges varázsenergia. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elõdött. [0 pontot használtál fel, van még 212.]
v 26
elmormolod a 26. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Az erõ gyûlik, egyre csak gyûlik benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elõdött. [5 pontot használtál fel, van még 207.]
h 233 10
használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Többször sikerül egészen egyszerû melódiákat hibátlanul lejátszani. [10 pontot használtál fel, van még 197.]
ek 7 14 4
t. energia kisütése: 7 14 4
Erõt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+4 zene.)[-4 TU.][0 pontot használtál fel, van még 197.]
v 4
elmormolod a 4. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Ismerõs meleg fut végig karjaidon. Egy végsõ mozdulattal elõhívod az auralátás varázslatot! Felkészültél az aurák kilesésére. [-8 varázspont.] IQ-d TF-elõdött. [5 pontot használtál fel, van még 192.]
be 558
bemész az 558. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelõnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend fõnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlõdtél. Egy kis gyakorlás még, és megvan a következõ szint! Elbúcsúzol a szerzetesektõl, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 187.]
be 558
bemész az 558. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelõnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend fõnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlõdtél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 harcmûvészetek). Egy új fogást sajátítottál el: A Gyilkos Döfés technikáját. (ld. enc.) Elbúcsúzol a szerzetesektõl, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 182.]
kt 17 6
elkészíted a 17. tárgyat (6 darabot)
Begyûjtöttél 6 szögletes követ. IQ-d TF-elõdött. Éppen befejezed az alkotást, amikor a semmibõl egy szörny materializálódik elõtted. Nem kérdés, hogy a készítményedre pályázik. Ellenfeled egy sírlidérc.
Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetõen meglõtted a sírlidérc jobb karját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erõ Öklét. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a sírlidérc testét. (2 támadással 107 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A sírlidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerõ. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 834 tapasztalati pontot kaptál. {Csatastatisztika; sebzés: 116, sebzõdés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
Nocsak, van itt valami! Ez a szörny már kirabolt valakit, mert "kincset" találsz nála. Elteszel 1 dorony tüdõt. Hohó, találsz egy kis káoszrelikviát is. Ah, nem hagynak nyugodtan ténykedni! Most egy kardfogú fülemüle próbálja elrabolni tõled munkád gyümölcsét.
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a kardfogú fülemüle testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A szörny fültépõ hangon sivítozni kezd. Szép muzsikával próbálod a kibírhatatlan hangot kivédeni. Hosszasan párviadaloztok, végül a kellemes muzsikád gyõzedelmeskedik a vad rikácsolással szemben. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erõ Öklét. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kardfogú fülemüle farkát. (2 támadással 99 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a kardfogú fülemüle agyarával. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A kardfogú fülemüle összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerõ. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 fülemüle agyart. 1 093 tapasztalati pontot kaptál. {Csatastatisztika; sebzés: 113, sebzõdés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
A legyõzött ellenfélnél megtalálod korábbi zsákmányát, 1 manakristályt. Ellenfeled legyõzése után még felsóhajtani sincs idõd, máris megjelenik a következõ, egy óriáspók. Ez is a tárgyadra pályázik!
Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja az óriáspók testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az óriáspók egyik lábát. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerõ. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csõrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 945 tapasztalati pontot kaptál. {Csatastatisztika; sebzés: 111, sebzõdés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
Átkutatod a legyõzött ellenfeledet, találsz is nála némi kincset, nyilván a korábbi rablásaiból. Ez az! Találtál 16 aranyat. Hohó, találsz egy kis káoszrelikviát is. Várod az újabb ellenfeledet, majd amikor pár percig nem bukkan fel, akkor megnyugodva fellélegzel. Ezúttal gyõztél! [12 pontot használtál fel, van még 170.]
kt 19 12
elkészíted a 19. tárgyat (12 darabot)
Begyûjtöttél 12 kerek követ. IQ-d TF-elõdött. Éppen befejezed az alkotást, amikor a semmibõl egy szörny materializálódik elõtted. Nem kérdés, hogy a készítményedre pályázik. Ellenfeled egy fémbontó szójer.
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a fémbontó szójer jobb elsõ lábát. (3 támadással 120 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a fémbontó szójer többször is megmar! (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny tûnõdve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levõ vasérc felületére. Iszonyodva látod, hogy a tárgy szétfolyik! A lény felnyalja a finom csemegét. A fémbontó szójer összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerõ. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kõkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 1 039 tapasztalati pontot kaptál. {Csatastatisztika; sebzés: 120, sebzõdés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
A legyõzött ellenfélnél megtalálod korábbi zsákmányát, 2 vámpírfogat. (ld. enc.) Ja, és van itt még egy kis káoszrelikvia is. Még nincs vége! Ezúttal egy sírlidérc készül kirabolni!
Teli erõbõl bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sírlidérc foszladozó testét. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) A sírlidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerõ. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 834 tapasztalati pontot kaptál. {Csatastatisztika; sebzés: 88, sebzõdés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
Nocsak, van itt valami! Ez a szörny már kirabolt valakit, mert "kincset" találsz nála. Elteszel 1 dorony tüdõt. Ellenfeled legyõzése után még felsóhajtani sincs idõd, máris megjelenik a következõ, egy fémbontó szójer. Ez is a tárgyadra pályázik!
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Nem találtad el. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí méhkasként zsong bõröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erõ Öklévé. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a fémbontó szójer kitinpáncélját. (2 támadással 102 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny tûnõdve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levõ ezüst nyaklánc felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerõ. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kõkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 1 039 tapasztalati pontot kaptál. {Csatastatisztika; sebzés: 102, sebzõdés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Átkutatod a legyõzött ellenfeledet, találsz is nála némi kincset, nyilván a korábbi rablásaiból. Ez az! Találtál 1 holdbõrt. Siker! Elûzted a rabló szörnyeket! A tulajdonod - és az életed is - biztonságban van. Egy ideig... [12 pontot használtál fel, van még 158.]
kt 6 4
elkészíted a 6. tárgyat (4 darabot)
Begyûjtöttél 4 kõkést. IQ-d TF-elõdött. Éppen befejezed az alkotást, amikor a semmibõl egy szörny materializálódik elõtted. Nem kérdés, hogy a készítményedre pályázik. Ellenfeled egy nukleáris cickány.
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a nukleáris cickány jobb oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-3 életerõ.) Sajnálatos módon tönkrement 12 aranyad is. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje elõtt állsz: az Erõ Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a nukleáris cickány bal oldalát. (2 támadással 100 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, fõként az oldaladat és a mellkasodat részesítve elõnyben. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-3 életerõ.) Ezenkívül elkorrodált 12 aranyad. A nukleáris cickány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerõ. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 pirkitet. 1 129 tapasztalati pontot kaptál. {Csatastatisztika; sebzés: 106, sebzõdés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
A legyõzött ellenfélnél megtalálod korábbi zsákmányát, 4 tolmokov-koktélt. Hohó, találsz egy kis káoszrelikviát is. Ellenfeled legyõzése után még felsóhajtani sincs idõd, máris megjelenik a következõ, egy bibircsók-óriás. Ez is a tárgyadra pályázik!
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a bibircsók-óriás fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Jól célzott! (1 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a bibircsók-óriás jobb lábát. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A bibircsók-óriás összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerõ. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 aranyat. 967 tapasztalati pontot kaptál. {Csatastatisztika; sebzés: 97, sebzõdés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
A legyõzött ellenfélnél megtalálod korábbi zsákmányát, 4 ragasztót. Ah, nem hagynak nyugodtan ténykedni! Most egy sírlidérc próbálja elrabolni tõled munkád gyümölcsét.
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a sírlidérc jobb karját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Lehetõséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sírlidérc testét. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) A sírlidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerõ. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 834 tapasztalati pontot kaptál. {Csatastatisztika; sebzés: 114, sebzõdés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
A legyõzött ellenfélnél megtalálod korábbi zsákmányát, 2 szárnyas hernyót. Várod az újabb ellenfeledet, majd amikor pár percig nem bukkan fel, akkor megnyugodva fellélegzel. Ezúttal gyõztél! [12 pontot használtál fel, van még 146.]
[93,25] Továbbra is magashegységben vagy. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Ráismersz a lényre. Egy nyuhaj karbin. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. (ld. enc.) Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a nyuhaj karbin bal karját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a nyuhaj karbin jobb lábát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Csápjaival a nyuhaj karbin csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerõ. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 359 tapasztalati pontot kaptál. {Csatastatisztika; sebzés: 49, sebzõdés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
Észreveszel egy asztrális vortexet. (ld. enc.) (Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésû, kék színûre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
Megállsz a céllövölde elõtt és bekukkantasz. Az óriási méretekkel rendelkezõ ceremóniamester rögtön elõtted terem, és beljebb tessékel.
- Gyere, mérd össze tudásod Ghalla legkülönösebb szörnyeivel! - mondja.
- Rendben - válaszolod, és a következõ pillanatban már a csatatéren találod magad. Éles szemed azonnal kiszúrja a terem távolabbi sarkából támadó lényt. Egy vortexmágus.
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekezõ varázst. Távolról tûzgolyó varázslatot lõ rád a másik. 21 életpontot vesztettél. Mielõtt összecsapnátok, a fúvócsõvel ellenfeledre lõsz néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a vortexmágus testét. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a vortexmágus testét. (3 támadással 118 életpontot sebezve.) Távolról tûzgolyó varázslatot lõ rád a másik. 18 életpontot vesztettél. A vortexmágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerõ. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 vortex talizmán(ld. enc.). 1 041 tapasztalati pontot kaptál. {Csatastatisztika; sebzés: 162, sebzõdés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}
Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 68 életpontot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerõ. Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehetõ. (+1 kaja.)
(Továbbmész...) [92,26] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Úgy gondolod, hogy a közeledõ emberevõ nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja az emberevõ testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az emberevõ fejét. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Az emberevõ karmai majdnem eltalálnak! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerõ. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 378 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnõtt tudásod (+1 dobófegyver). {Csatastatisztika; sebzés: 78, sebzõdés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerõ. Elõpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [91,26] Még mindig hegyvidéken vagy. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élõlényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy emberevõ közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az emberevõ testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az emberevõ bal karját. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de az emberevõ karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az emberevõ szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerõ. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 378 tapasztalati pontot kaptál. {Csatastatisztika; sebzés: 84, sebzõdés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerõ. Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 106.]
m 5
mozogsz délnyugatra
[90,27] A lejtõk lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Az Ottomár hegység lábainál jársz. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy trappoló dinymák. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a trappoló dinymák fekete testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Szerencsére féreugrottál. Elszántan ellenfeledre rontasz. Mint a harcmûvészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erõ Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a trappoló dinymák testét. (2 támadással 97 életpontot sebezve.) A trappoló dinymák rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák szarvai apró sebet okoznak a jobb lábadon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerõ. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 405 tapasztalati pontot kaptál. {Csatastatisztika; sebzés: 101, sebzõdés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Elenios hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerõ. Micsoda szerencséd van! Tucatnyi húsos imádkozósáskát kapsz el a déli imádság közben. (+2 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 96.]
im
imádkozol
Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Aztán elõveszed a 3 aranyláncot, és az oltárra helyezed. Hatalmas lobbanással eltûnik az áldozat - úgy látszik, elfogadta az isten! Megérkezik a telepatikus üzenet.
- Gratulálok, ezt jól csináltad! Jutalmat érdemelsz. (+1 max. életerõ, +7 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve a lélek védelme. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettõ: 1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követõjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendõ az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. 2.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], nyolc mezõn keresztül. 3.) Ölj meg három vadász varkaudart, ocsmány gonosz mindahány! [30 pontot használtál fel, van még 66.]
m 3 4 3
mozogsz délkeletre, délre, délkeletre
[91,28] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. A zöld mezõ egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Szerencsédre hamar észreveszed a fûben feléd lopakodó valamit. Ráismersz a lényre. Egy proteinfecske. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy tûnik, ma Te vagy a fõfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyõzni, jöhetnek a fegyverek.
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a proteinfecske tollas testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mint a harcmûvészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erõ Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a proteinfecske jobb lábát. (2 támadással 97 életpontot sebezve.) A proteinfecske belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A proteinfecske többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A proteinfecske még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerõ. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 madártollat. 323 tapasztalati pontot kaptál. {Csatastatisztika; sebzés: 103, sebzõdés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetõen Leah rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerõ. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [91,29] Szûnni nem akar a zöld síkság. Messzirõl megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlõdet is. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerõ. Megérezve a magas fûbõl érzõdõ szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A feléd közeledõ uzbány mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetõen meglõtted az uzbány fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel többször kegyetlenül megütöd az uzbány pikkelyes nyakát. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Az uzbány feléd csap csõrével, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerõ. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 uzbány csõrt. 325 tapasztalati pontot kaptál. {Csatastatisztika; sebzés: 82, sebzõdés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [92,30] Még mindig füves síkságon vagy. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévõ távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). (Feltételes segítség:) Elkapod a cicát, és rávicsorogsz a tigroszlánra. Úgy látszik, a hangja nagyobb, mint a bátorsága, ugyanis elfut. A cica hálából fog neked egy egeret, majd hálásan hozzád dörgöli a fejét, és továbbáll. Sajnos az egér fél fogadra sem elég (+0 kaja, azaz semmi). (+2 jóság.)
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerõ.
[30 pontot használtál fel, van még 36.]
m 3
mozogsz délkeletre
[93,31] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Oldalt pillantva, meglátsz egy mákrózsa bokrot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerõ.
Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 26.]
h 211
használod a 211. tárgyat
Belélegzel némi sáfrányport. Rögtön jobban érzed magad! (+5 TVP.)[0 pontot használtál fel, van még 31.]
h 211
használod a 211. tárgyat
Huh, huh! Micsoda fûszer ez a sáfránypor! Érzed a jótékony hatást. (+5 TVP.)[0 pontot használtál fel, van még 36.]
kt 22 12
elkészíted a 22. tárgyat (12 darabot)
Begyûjtöttél 12 tüskét. IQ-d TF-elõdött. Alighogy készen vagy, egy ellenfél bukkan fel a semmibõl. Nyilvánvalóan rabolni akar, de te ezt nem hagyod. Azonosítod a rablót, ez egy bibircsók-óriás.
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a bibircsók-óriás testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Nem talált! Elszántan a másikra támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bibircsók-óriás nyakát. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a bibircsók-óriás csapása elõl. A bibircsók-óriás most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerõ. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 aranyat. 967 tapasztalati pontot kaptál. {Csatastatisztika; sebzés: 121, sebzõdés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Átkutatod a legyõzött ellenfeledet, találsz is nála némi kincset, nyilván a korábbi rablásaiból. Ez az! Találtál 1 zafír erõövet. Ellenfeled legyõzése után még felsóhajtani sincs idõd, máris megjelenik a következõ, egy sírlidérc. Ez is a tárgyadra pályázik!
Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a sírlidérc jobb vállát. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) A sírlidérc néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A sírlidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerõ. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 834 tapasztalati pontot kaptál. {Csatastatisztika; sebzés: 103, sebzõdés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
A legyõzött ellenfélnél megtalálod korábbi zsákmányát, 2 fekete gyöngyöt. Már azt hitted, hogy gyõztél, de újabb ellenfél jelenik meg. Ezúttal egy óriáspók akarja megkaparintani az éppen elkészített tárgyadat.
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetõen meglõtted az óriáspók testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí méhkasként zsong bõröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erõ Öklévé. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az óriáspók egyik lábát. (2 támadással 87 életpontot sebezve.) Az óriáspók megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerõ. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csõrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 945 tapasztalati pontot kaptál. {Csatastatisztika; sebzés: 101, sebzõdés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
Nocsak, van itt valami! Ez a szörny már kirabolt valakit, mert "kincset" találsz nála. Elteszel 3 vasércet. Ja, és van itt még egy kis káoszrelikvia is. Várod az újabb ellenfeledet, majd amikor pár percig nem bukkan fel, akkor megnyugodva fellélegzel. Ezúttal gyõztél! [12 pontot használtál fel, van még 24.]
kt 5 2
elkészíted az 5. tárgyat (2 darabot)
Begyûjtöttél 2 bunkót. IQ-d TF-elõdött. Alighogy készen vagy, egy ellenfél bukkan fel a semmibõl. Nyilvánvalóan rabolni akar, de te ezt nem hagyod. Azonosítod a rablót, ez egy kardfogú fülemüle.
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a kardfogú fülemüle jobb oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A szörny fültépõ hangon sivítozni kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. A tehetség! A harmonikus zene legyõzi és elhallgattatja a szörnyet. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kardfogú fülemüle jobb szárnyát. (2 támadással 96 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a kardfogú fülemüle agyarával. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A kardfogú fülemüle most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerõ. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 fülemüle agyart. 1 093 tapasztalati pontot kaptál. {Csatastatisztika; sebzés: 104, sebzõdés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
Átkutatod a legyõzött ellenfeledet, találsz is nála némi kincset, nyilván a korábbi rablásaiból. Ez az! Találtál 1 vámpírfogat. Ellenfeled legyõzése után még felsóhajtani sincs idõd, máris megjelenik a következõ, egy köpködõ bruhatag. Ez is a tárgyadra pályázik!
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a köpködõ bruhatag testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (9 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rohansz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a köpködõ bruhatag testét. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Nyelvével a köpködõ bruhatag úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A köpködõ bruhatag még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerõ. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 bruhatagnyelvet. 1 071 tapasztalati pontot kaptál. {Csatastatisztika; sebzés: 93, sebzõdés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
A legyõzött ellenfélnél megtalálod korábbi zsákmányát, 20 aranyat. Ja, és van itt még egy kis káoszrelikvia is. Ellenfeled legyõzése után még felsóhajtani sincs idõd, máris megjelenik a következõ, egy kardfogú fülemüle. Ez is a tárgyadra pályázik!
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a kardfogú fülemüle testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A szörny fültépõ hangon sivítozni kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. A tehetség! A harmonikus zene legyõzi és elhallgattatja a szörnyet. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kardfogú fülemüle borzalmas agyarát. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a kardfogú fülemüle agyarával. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerõ. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 fülemüle agyart. 1 093 tapasztalati pontot kaptál. {Csatastatisztika; sebzés: 120, sebzõdés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
Átkutatod a legyõzött ellenfeledet, találsz is nála némi kincset, nyilván a korábbi rablásaiból. Ez az! Találtál 1 grifftoll kesztyût. Siker! Elûzted a rabló szörnyeket! A tulajdonod - és az életed is - biztonságban van. Egy ideig... [12 pontot használtál fel, van még 12.]
d 5 2
eldobod az 5. tárgyat (2 darabot)
Elhajítasz 2 bunkót. [0 pontot használtál fel, van még 12.]
ef 3 505
energia fejlesztése 3
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-1 TU.][7 pontot használtál fel, van még 5.]
h 147
használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 2.]
szk 34
keresed a 34. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy kõszáli disznót. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel.[0 pontot használtál fel, van még 2.]
bpb
bef. parancs berakása:
ext
visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2023. évben 10. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta.[0 pontot használtál fel, van még 2.]
[A parancs tárolásra került.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 11, 27, 16. Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idõ! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját habzsol be a ragyás burástya. Alaposan elfáradva, táborozásra alkalmas helyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerõ.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az auralátás hatása. Ebben a körben 2 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 2 pontot vihetsz át. Kapsz még 210 pontot. A következõ körben tehát 212 pontot költhetsz el.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
GYILKOS DÖFÉS
A gyilkos döfés egy másik kí-képesség, amelyet fegyverrel való harc esetén használhatsz. Egy gyengébben védett pont esetén több idõd van a támadás végrehajtására, és így nagyobb erõt vagy képes a döféssel (vagy ütéssel, vágással) bevinni. Ennek eredményeképpen minden támadásra lesz +fegyverszakértelem/10 sebzésed, ahol a fegyverszakértelem az éppen használt fegyvered típusát jelenti.. A Gyilkos Döfés használatát a {GYD:} felirat jelzi.
VÁMPÍRFOG (1221. TÁRGY)
Amit a kezedben tartasz, az egy vámpír szemfoga, hosszú, hegyes, véres, és mostanra már ártalmatlan, hacsak nem karcolod össze magad, nem kell tõle félned. A vámpírféreg szájában is pont ilyen fogak sorakoznak, úgy néz ki, bármilyen testben is legyenek, ez egy kinézetre teljesen hasonló komponens a vérszívó szörnyetegekben. És, hogy mire használhatnád fel? A közhiedelem szerint, aki vámpírfogat rejteget a kabátja alatt, annak hite kikezdhetetlen.
NYUHAJ KARBIN (110. SZÖRNY)
A nyuhaj karbin egy humanoidra emlékeztetõ, de kocsonyás, zseléfejû, csápos teremtmény. Fizikai támadást csak csápjaival tud végrehajtani, és ez is elég csekély, DE: sikeres csapásai az erõdet szívják el, vagyis permanensen csökken tõle eggyel az erõd! Ez az oka, hogy a nyuhaj karbint soha nem fogod megtámadni, bármekkora is a merészséged, csak akkor, ha feltételes támadást adsz ki rá. Bármilyen fegyverrel könnyedén agyonverheted, de legjobb a vágófegyver.
ASZTRÁLIS VORTEX (2324. TEREPTÁRGY)
Gigantikus méretû energiahurrikán tombol elõtted. Ha nem beszélnének mindenhol errõl, magadtól biztos nem jönnél rá, hogy ez bizony egy asztrális vortex! Igen furcsa, hogy betüremkedett a mi világunkba, láthatóvá vált, és formát öltött, amikor ilyesmi csak az asztrálsíkon kellene, hogy elõforduljon. Az egyetlen lehetséges magyarázat, hogy valami megzavarta a tér-idõ szövetét! Ahogy ott bámészkodsz, egyszercsak egy alig kivehetõ, óriási szellemarc jelenik meg a vortex belsejében, és megszólal:
- üdvözöllek, halandó! Ezen a világon még nem ismernek, de én mindent tudok a világotokról. Képes vagyok létrehozni... dolgokat. Nemrég volt egy vízióm egy szörnyû katasztrófáról, ami elpusztíthatja a világotokat! Ha felkészültök, talán lehet némi esélyetek. Ehhez létrehoztam nektek, kalandozóknak egy próbát. Egy komplex földalatti labirintusrendszert, amit nevezzünk a Végzet Vermének. Járd végig a Verem összes szintjét, és kellõ tapasztalatra teszel szert, hogy ezzel a veszéllyel szembenézz! Elõször is készítsd el a Végzet Kulcsát, amelynek segítségével Ghalla bármely pontjáról egy szemvillanás alatt elteleportálhatsz a Verembe. A kulcsot csakis itt, az asztrális vortex közelében tudod elkészíteni. Szükséged lesz egy misztikus mágikus tárgyra, amelyet a vortex képes a megfelelõ anyagúra formázni. A kulcs varázserejét pedig az élõ szövetek különleges keveréke fogja megadni. Sok sikert!
VORTEX TALIZMÁN (812. TÁRGY)
Fekete anyagból készült. Formája kerek, közepén pedig egy csillogó, esõcseppet mintázó szürke ékkõ töri meg az egyhangúságát. Ha megérinted, jólesõ magabiztosság-érzet ölel körül. Ha a nyakadba akasztod, mindez a hatás kikristályosodik, intelligenciád kettõvel nõ. A cirkuszban, a hátizsákodban lapulva is megsegíthet egyes próbákon, nem muszáj viselned. Nem átadható.
TRAPPOLÓ DINYMÁK (118. SZÖRNY)
A trappoló dinymák hosszú és vastag lábú, hosszú és fekete testû szarvas lény. Leginkább egy belakkozott giliszta és egy orrszarvú keresztezésére emlékeztet. Nem egy agresszív szörny, de ha megtámadják, védi magát. Technikája többnyire az, hogy letapossa ellenfelét. Másik veszedelmes képessége a tintacsigáéhoz hasonló: nyúlós, fekete folyadékot tud ellenfelére köpni, rövid idõre elvakítva azt. Megállítására egy szúrófegyver legalkalmasabb, de az se rossz taktika, ha ütõfegyverrel elkaszálod a hosszú lábait.
A LÉLEK VÉDELME (57. VARÁZSLAT)
A lélek védelme a következõ táborozásod végéig tartó varázslat, amely tökéletesen megvéd a szintszívástól. Ha ez a varázslat rajtad van, külön FT-t sem kell kiadnod, automatikusan harcolsz a szörnnyel. Anyagi komponense egy mocsári penke, elmondása 32 VP-be kerül.
KARAKTERLAP
Sien, egy rövid ezüsthajú, kék szemû kobudera férfi vagy. Bõröd sárga. Elenios ministránsa vagy. A HALHATATLANOK (#9166) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 69. fordulód.
Erõ:
26 (33)
Szint:
15
Merészség:
4/1
Magasság:
153 cm
IQ:
24 (26)
Támadás:
18
Agresszió:
3
Testsúly:
54 kg
Ügyesség:
21 (23)
Védekezés:
26
Menekülés:
30 %
Életkor:
27/27 év
Egészség:
14 (16)
Életpont:
215/128
Jellem:
jó (49)
Tul. pont:
-2
Szerencse:
21 (28)
Varázspont:
119/10
Pénz:
239 arany
Kép. pont:
3
Tudatpont:
55/16
Eddig összesen 670 szörnyet (23 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 17 963 TP-t kaptál. Jelenleg 118 334 TP-d van. A következõ szinthez még 1 666 TP szükséges. Trófeáid: quwarg harcos, földsárkány, Yurk, a profi. A 59. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5000 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
HARCI ISMERETEK
ökölvívás:
23/27 (+16%)
lõfegyverek:
20/4 (+3%)
dobófegyverek:
5/83 (+170%)
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) max. 1 db (1 -11.); tüske (#22) max. 1 db (12 -14.); mérgezett tüske (#23) (15 .); mérgezett tüske (#23) (16 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
93,31 mezõn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 108
SZÁMLÁLÓK
Max életkor 150 év
Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP
EGYÉB ISMERETEK
1. rejtõzködés:
7/43
2. nyomkövetés:
12/37
3. mászás:
4/4
4. csapdakészítés:
7/44 (+11%)
5. csapdaészlelés:
2/19
6. gyógyítás:
9/8
7. titkosírás:
2/30
8. felderítés:
2/61
9. szörnyidomítás:
1/85
10. teológia:
3/82 (+14%)
11. taumaturgia:
9/8 (+5%)
12. versengés:
2/3 (+8%)
13. harcmûvészetek:
21/2 (+24%)
14. zene:
9/48 (+10%)
15. szörnyismeret:
4/66 (+22%)
16. zárnyitás:
1/0
17. vadászat:
7/23
18. bányászat:
7/60
FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 8 mezõre repítsen
totem 45% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 40% életerõ alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követõjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendõ az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
2.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], nyolc mezõn keresztül.
3.) Ölj meg három vadász varkaudart, ocsmány gonosz mindahány! (számláló: 0)
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új.