Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2021. dec. 19. 21h:40' EZ A 812. JÁTÉKHETED, 682. FORDULÓD 813. játékheted kezdete: dec. 21. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4388 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: vv 71 72 73 | elmormolod a 71. varázslatot a 72. varázslatot a 73. varázslatot |
* 2. KP: vv 12 28 24 | elmormolod a 12. varázslatot a 28. varázslatot a 24. varázslatot |
* 3. KP: kf 456 1739 820 | kézbeveszed/felveszed a 456. tárgyat az 1739. tárggyal a 820. tárgyat |
* 4. KP: tps 45 0 0 | TVP spórolása: 45 pontért |
* 5. KP: av 13 0 0 | alakváltás 13 |
* 6. KP: vv 165 188 184 | elmormolod a 165. varázslatot a 188. varázslatot a 184. varázslatot |
* 7. KP: hh 1100 1618 1546 | használod az 1100. tárgyat az 1618. tárgyat az 1546. tárgyat |
* 8. KP: hh 1133 2306 1894 | használod az 1133. tárgyat a 2306. tárgyat az 1894. tárgyat |
* 9. KP: kf 628 1746 533 | kézbeveszed/felveszed a 628. tárgyat az 1746. tárggyal az 533. tárgyat |
* 10. KP: vv 275 443 0 | elmormolod a 275. varázslatot a 443. varázslatot |
kno 17 1 | képesség-növelés 17 |
ek 215 10 | t. energia kisütése: 215 10 |
p 195 10 | használod a 195. pszi képességet |
ef 50 522 | energia fejlesztése 50 |
zip 534 100 | nemes céllal pusztítod az 534. tárgyat 100 pontért |
hh 473 1894 1228 | használod a 473. tárgyat az 1894. tárgyat az 1228. tárgyat |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 215 életpontot sebeztél. Az arató csattanat még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +93 életerőt. 1 006 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
kut 70 | kutatsz 70 pontért |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Tüzet köpsz ellenfeledre. 211 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sorvasztás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Marokra fogva a teriád lándzsát a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Teriád lándzsával tökéletesen perforálod a ro'galhal kísértet testét. (7 támadással 664 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal megvagdalod a ro'galhal kísértet testét. (5 támadással 216 életpontot sebezve.) A ro'galhal kísértet nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 242 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +49 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Teriád lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ro'galhal kísértet áttetsző karját. (7 támadással 656 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal épp hogy megvágod a ro'galhal kísértet áttetsző karját. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) A ro'galhal kísértet kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 309 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +62 ÉP.) A ro'galhal kísértet most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +93 életerőt. 22 353 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1792, sebződés: 556, gyógyulás: 111, összesen: -445 ÉP}
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 220 életpontot sebeztél. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (42 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Elszántan a másikra támadsz. Ryuku szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a hótarantula hófehér potrohát. (7 támadással 553 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal néhányszor megcsapod a hótarantula hófehér potrohát. (5 támadással 211 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a hótarantula. (2 támadástól 252 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +51 ÉP.) Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed a hótarantula hófehér potrohát. (7 támadással 543 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal néhányszor meglegyinted a hótarantula szőrös lábát. Kritikus ütés! (2 támadással 94 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a hótarantula többször is megmar! (2 támadástól 234 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +47 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +93 életerőt. Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 1 tarantulakarmot. 14 081 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1621, sebződés: 533, gyógyulás: 98, összesen: -435 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Kitátod a szádat, és lehelsz. 242 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy rovarfelhő. 11 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-9 életpont). A troll ritualista összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +93 életerőt. 956 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
usz 50 | úszol 50 pontért |
Marokra fogva a szigonyt ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Szigonnyal teljesen átszúrod az elektromos angolna sikamlós testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Az elektromos angolna állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Feléd sújt az elektromos angolna a farkával, de elhibázta! Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +93 életerőt. Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 3 kaját. 262 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 8 6 1 | mozogsz északra, nyugatra, északkeletre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 204 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy természet haragja. 39 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Teriád lándzsával jól megszurkálod a bumshir óriásmacska jobb első lábát. (7 támadással 592 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal párszor súrolva eltalálod a bumshir óriásmacska testét. (5 támadással 190 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 415 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +83 ÉP.) Varázsenergiát vesztesz. (-82 varázspont.) Túl erős az ellenfeled. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +93 életerőt.
{Csatastatisztika; sebzés: 986, sebződés: 459, gyógyulás: 83, összesen: -376 ÉP}
(Továbbmész...) [114,126] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tükörtornyot. Találsz egy oltárt. Tharr híveié. Észreveszel egy borkonyó cserjét. Észreveszel egy csillezsályát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Atalanta orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó...
(Feltételes mászás:) A pókkarmokkal a kezeden és a lábaidon mászni kezdesz a tükörtorony falán. Felveszed az építmény forgásának ritmusát. Hosszú órákig izzadsz a falon, és sok-sok kört megteszel, míg felérsz a bejáratig. A lentről sötét foltnak tűnő jelenés tényleg egy bejárat, mely mögött egy fényesen kivilágított, tágas terem húzódik. Nézelődsz egy darabig a különös helyiségben, míg meg nem érzed, hogy veszély leselkedik rád. Ez egy shokara bogár! {egyik sebzési módja: 2x 12d18+45.}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 161 életpontot sebeztél. A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Teriád lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a shokara bogár kitinpáncélját. (7 támadással 589 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal párszor súrolva eltalálod a shokara bogár kitinpáncélját. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) A shokara bogár megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 80 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Teriád lándzsával tökéletesen perforálod a shokara bogár testét. (7 támadással 595 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal súrolod a shokara bogár testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a shokara bogár. (2 támadástól 240 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +48 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! Teriád lándzsával megdöfködöd a shokara bogár jobb középső lábát. (4 támadással 337 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal kicsit megvágod a shokara bogár összetett szemét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a shokara bogár. (2 támadástól 237 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +48 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A shokara bogár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +93 életerőt. 14 453 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1726, sebződés: 562, gyógyulás: 112, összesen: -450 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Tüzet köpsz ellenfeledre. 220 életpontot sebeztél. A tüskés harci gromak szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +93 életerőt. Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 1 gromak bőrt. 1 200 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [115,125] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy tüskés harci gromak közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {támadása: 23.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Tüzet köpsz. 244 életpontot sebeztél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +93 életerőt. Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 1 gromak bőrt. 1 200 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 244, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 237 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Meglengetve a ryuku szablyát a másikra rontasz. Ryuku szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed az ősquwarg bal első lábát. (4 támadással 328 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Adamantit pajzzsal párszor kilyukasztod az ősquwarg óriási ízelt lábát. (5 támadással 232 életpontot sebezve.) Az ősquwarg feléd sújt csáprágóival, de mellé! Ryuku szablyával megcsapod az ősquwarg bal első lábát. (1 támadással 84 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Adamantit pajzzsal épp hogy eltalálod az ősquwarg gigantikus potrohát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Az ősquwarg feléd sújt csáprágóival, de mellé! Az ősquwarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +93 életerőt. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 20 csepp ugh mérget. 6 300 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 517, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 236 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sivatagi vihar varázslatot lő rád. 150 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Meglengetve a ryuku szablyát ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ryuku szablyával néhányszor megcsapod a quwarg széltáncos bal szárnyát. (7 támadással 502 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal párszor súrolva eltalálod a quwarg széltáncos bal szárnyát. (5 támadással 191 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg széltáncos többször is megmar! (2 támadástól 374 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +75 ÉP.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-16 pszi pont.) (-2 TU.) Ryuku szablyával megvagdalod a quwarg széltáncos bal oldalát. (7 támadással 477 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal kicsit megvagdalod a quwarg széltáncos jobb karját. (5 támadással 195 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 374 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +75 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-12 pszi pont.) (-3 TU.) Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +93 életerőt.
{Csatastatisztika; sebzés: 1601, sebződés: 903, gyógyulás: 150, összesen: -753 ÉP}
v 198 103 114 | elmormolod a 198. varázslatot |
113 | 114 | 115 | 116 | 117 | |
124 | |
|
|
|
|
125 | |
|
|
|
|
126 | |
|
|
|
|
127 | |
|
|
|
|
[103,114] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Találsz egy gumifát. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy phua-kúpot. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor délnyugatra nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Nyugatra nézve látsz egy patakot. Elrakod a távcsövet. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +93 életerőt.
usz 40 | úszol 40 pontért |
m 6 6 7 | mozogsz nyugatra, nyugatra, északnyugatra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Kitátod a szádat, és lehelsz. 220 életpontot sebeztél. Az élőholt quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +93 életerőt. 1 632 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 228 életpontot sebeztél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +93 életerőt. Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 6 ubuk tüskét. 362 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [101,114] A sík vidéket bozótos váltja fel. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Leah rúnaköve. Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely délről folyik északra. Utad során felfedezel egy oltárt. Leah hívei emelték. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +93 életerőt. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy sullár lehet. {támadása: 11.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Kitátod a szádat, és lehelsz. 211 életpontot sebeztél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +93 életerőt. Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 1 sullár hólyagot. 505 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [100,113] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Vad szamóca illatát hozza a szél.
usz 40 | úszol 40 pontért |
Marokra fogva a szigonyt a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Szigonnyal teljesen átdöföd az étkezési homár testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Az étkezési homár ollójával feléd sújt, de eredménytelenül. Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +93 életerőt. 405 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 1 | mozogsz északkeletre |
usz 40 | úszol 40 pontért |
Megmarkolva a szigonyt a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Szigonnyal teljesen átdöföd a hínárevő piranha jobb oldalát. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) A hínárevő piranha állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +93 életerőt. Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 2 kaját. 112 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 8 2 | mozogsz északra, keletre |
im | imádkozol |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: tpf 45 0 0 | TVP elővétele: 45 pontért |
* 3. BP: h 1534 0 0 | használod az 1534. tárgyat |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Tüzet köpsz. 232 életpontot sebeztél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +93 életerőt. Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2 242 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
* 4. BP: kf 689 688 693 | kézbeveszed/felveszed a 689. tárgyat a 688. tárggyal a 693. tárgyat |
* 5. BP: le 1558 0 0 | leveszed/lerakod az 1558. tárgyat |
* 6. BP: kf 690 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 690. tárgyat |
* 7. BP: kf 687 692 253 | kézbeveszed/felveszed a 687. tárgyat a 692. tárggyal a 253. tárgyat |
MÁGIKUS VÁMPIRIZÁCIÓ (543. TUDATI KÉPESSÉG) A mestermágusok nem csak arra képesek, hogy pusztító rúnáikkal halálba sújtsák az ellenfelet, hanem arra is, hogy a varázslatuk sebzése miatt elillanó életenergiát a saját gyógyításukra fordítsák. Hogy a mágia igazi mesterei hogyan jutnak el arra a szintre, hogy ezt a bizonyos védekező technikát elsajátítsák, rejtély még előtted, de szerencsére létezik egy alternatív megoldás, amely tudattársaid segítségével oldja meg problémát. Sajnos vannak olyan, idegen létsíkokról származó varázslatformulák, amelyekre ezt a technikát sosem leszel képes alkalmazni. [Mostantól, ha egy sebző, szintenként erősödő varázslattal sebzel, a varázslat sebzésének 20%-át leszel képes visszagyógyulni. Az egyéb sebző varázslatoknak pedig a 10%-át gyógyulhatod vissza így. Az ősi varázslatokra nincs hatással! A képesség hatása állandó, energiakisütést vagy TU elköltését nem igényli, és bármilyen jellegű sebző varázslatra működik, kivéve az 'idegen' mágiaformákat. (Hogy pontosan melyek ezek, azt magadnak kell megtapasztalnod.) A képesség gyógyító hatása olyan, mint a vámpirizációé, tehát a gyógyítást növelő hatások nem módósítják.] |
NAGYOBB KÁOSZRELIKVIA (2645. TÁRGY) A kis béka szobrokkal kapcsolatos felfedezésedet tovább gondolva ezúttal két káoszrelikviát tartasz egymáshoz közel 12 TVP-nyi időig. Nem is lepődsz meg nagyon azon, hogy összeolvadnak és ezúttal egy olyan békalény szobra lesz belőlük, ami az ősi Okülüpaj ábrázolásokra hajaz. Két ilyen szoborral azonban már hiába kísérletezel tovább, nem történik semmi. Talán a relikviagyűjtő ad érte valami hasznos tárgyat! |
TLEIKAN ÖLŐMŰVÉSZ (535. SZÖRNY) Az ölőművészek a tleikanok fajának nőnemű tagjai, akik torz testfelépítésüknek köszönhetően nem vívhatták ki maguknak, hogy a kreiton mágusok személyes testőreiként szolgálhassanak. Így a második sorba szorultak, és külön réteget alkotnak a félelmetes tleikan hadsereg katonái között. Mert ha szépségük nem is, gyilkolásban való jártasságuk már-már művészi szintű: úgy veszik el más életét, mint te a mindennapi kenyeredet, ismerik a legkülönbözőbb teremtmények vitális pontjait, amelyek eltalálásával azonnali halált okozhatnak. Épp ezért csak FT parancs kiadása után támadsz egy ilyen lényre. Vámpirizációra immúnis. |
Erő: | 82 (113) | Szint: | 52 | Merészség: | 10/3 | Magasság: | 163 cm |
IQ: | 83 (117) | Támadás: | 115 (120) | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 71 kg |
Ügyesség: | 82 (104) | Védekezés: | 108 (118) | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 48/48 év |
Egészség: | 82 (103) | Életpont: | 1743/1549 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 24 |
Szerencse: | 82 (114) | Varázspont: | 3092/3092 | Pénz: | 231763 arany | Kép. pont: | 91 |
Tudatpont: | 72/51 | Pszi pont: | 865/129 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 11/96 (+12%) | ökölvívás: | 18/19 | szúrófegyverek: | 43/68 (+1%) |
vágófegyverek: | *41/100 | ütőfegyverek: | 24/1 | lőfegyverek: | 19/21 |
dobófegyverek: | 40/87 |
Feltételes fegyverváltás: ryuku szablya (#695) << vasalt bunkó (#181) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -69.); tolmokov-koktél (#351) (70 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
101,112 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140 |
A Végzet Vermében a 6. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél. |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Legfeljebb 100 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 61, 60, 58, 56, 57, 62, 63, 65 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Tapasztalatkő 20/7 | Max életkor 189 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 011 TVP |
E 1 paranccsal ölt szörny: 50 000/1 | Csodák kútjából max. támadás: 1 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 55/5 | 2. nyomkövetés: | 148/39 (+35%) | 3. mászás: | 32/40 (+12%) |
4. csapdakészítés: | 44/15 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 37/58 | 6. gyógyítás: | 83/8 (+96%) |
7. titkosírás: | 9/44 | 8. felderítés: | 43/39 (+9%) | 9. szörnyidomítás: | 6/94 |
10. teológia: | 64/23 (+2%) | 11. taumaturgia: | 96/17 (+7%) | 12. szerencsejáték: | 3/98 |
13. versengés: | 16/80 | 14. harcművészetek: | 15/88 | 15. zene: | 125/96 |
16. szörnyismeret: | 6/45 | 17. pszi: | 76/2 (+100%) | 18. zárnyitás: | 15/77 |
19. vadászat: | 29/29 | 20. vitalitás: | 2/58 | 21. bányászat: | 40/18 (+2%) |
22. úszás: | 32/65 (+42%) | 23. főzés: | 13/34 | 24. csapatmunka: | 8/36 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 254 | |||
10. vp regeneráció: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 20% életerő alatt 40 TVP-ért |
mászol max. 150 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 50) |
ongóliant (#159), élőholt quwarg (#202), quwarg királynő (#153), quwarg harcos (#201), láncravert quwarg (#744), jók (#990), csontváz lord (#177), autentikus vámpír (#154), sötét ölész (#314), ezerszemű bestia (#288), Sötétség Hercege (#296), Rém (#315), inváziós ellenfelek (#9089) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
semlegesek (#989), quwarg szabotőr (#301) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
gigaököl (#49, 16 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | savhurrikán (#107, 40 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) |
analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) | böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 20 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | mentális pajzs (#72) | csupasz izom (#28) | hadiszerencse II (#24) |
esszenciavédelem (#165) | esszenciavédelem 2 (#188) | erőpajzs III (#127) | Techiulan aurája (#261) |
harci induló (#443) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 20) | ||||||
lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), gigaököl (#49), Tharr haragja (#145), puha ütés (#60), banshee-sikoly (#373), energiatüskék (#29), villámcsapás (#50), nagyobb tűzlehelet (#150) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), hhaar burka II (#162), fürgülés (#92) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | nómenklatúra (#158) | ongóliant tombolás (#146) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | Fairlight hívők (#997) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
nektoraf (#355) (málhás: +26 kg teher) státusz: OK |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Tudom, hogy szükség van lazító küldetésekre. Ezért most egy komoly feladat helyett csak annyit kérek, üss le 3 hegyi góliátot. (számláló: 0) |
2.) Híveim egyformán hatékonyan harcolnak hegyen, vízben, levegőben. Imádkozz, amint víziharc szakértelmed elérte a 12-t! |
3.) Jó úton vagy ahhoz, hogy arrthon váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. szürke házikó (504): többek közt 56. tárgyat kell leadnod. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): kész. kastély (528): kész. fekete gránittorony (530): kész. apró gnómlak (531): kész. törpe házikó (532): 16. labirintus (30,61). kobudera lak (533): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): kész. városháza (685): kész. Zarknod ónixpiramisa (695): többek közt 980. tárgyat kell leadnod. tündérpalota (750): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): kész. Fősátor (770): új. tündérpalota (830): új. bányászház (839): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 54, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 68, 72, 73, 81, 121, 122, 123, 124, 126, 127, 130, 134, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 189, 190, 191, 192, 244. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 53. |
Kész: 1, 5, 6, 9, 14, 16, 17, 18, 45, 47. |
HŐSTETTEID | ||
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 384, a megölt főholtak száma: 3, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 47025. | ||
A morf invázióban megölt morfok száma: 190, az összesen kapott pontszám: 19160. | ||
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 262, az összesen kapott pontszám: 41580. | ||
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 1. kategóriában a XXXIII. olimpián, második hely a 3. kategóriában a XLIV. olimpián. | ||
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 720, pontszámod: 10751. | ||
A II. toronyháborúban összesen 1 győzelmet arattál, ezzel 80 pontot szereztél. | ||
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 1005, a megölt vezérek száma: 18, a pontszámod: 211 085. | ||
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 117, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 4, a pontszámod: 21 286. | ||
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 600, pontszámod: 12 628. | ||
Az első Végzet Vermében 7 szintet teljesítettél. | ||
A második Végzet Vermében 8 szintet teljesítettél. | ||
A harmadik Végzet Vermében 5 szintet teljesítettél. | ||
Miniesemény statisztikák | ||
Jelenlegi miniesemény: | ||
Megölt szörnyek: 2. Szerzett pont: 200. Beállított erő: 0 Összpont: 12205 |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: e 1 9, e 1 8, e 1 7, e 1 6, e 1 5, e 1 4, e 1 3, e 1 2, e 1 1, h 211. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
profizmus (200) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
vallási öntudat (290) |
fegyvermester (302) |
harci mágia (334) |
az élet forrása (337) |
illúziópáncél (354) |
az ősök hite (362) |
az ügyess. jutalma (377) |
időfolyamok (394) |
testvéri segítség (411) |
csillagapród idézés (412) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) OK |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) OK |
manaszívás (515) OK |
tudati kontaktus I (517) OK |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) OK |
taumaturgia mentor (522) OK |
pszi regeneráció II (524) OK |
vakmerőség (526) OK |
tudati erősítés (527) OK |
regeneráció (528) OK |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) OK |
gyűjtögető életmód (533) OK |
tudati erősítés II (534) OK |
pajzshasználat I (535) OK |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) OK |
halhatatlanság (540) OK |
a düh vérvörös köde (541) OK |
pajzshasználat II (542) OK |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) OK |
nyakláncviselés (547) OK |
kritikus találat (548) OK |
pajzshasználat III (549) OK |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 312 TU szükséges.) |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) OK |
bénító sebzés (555) OK |
pajzshasználat IV (556) OK |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 250 | áldott kő (#642) | 1 | aranyfaló ládikó (#1755) | 1 | Arutac mithrilöve (#1718) | 6 | Aurgir lándzsája (#1314) | 1 | biethlan kard (#1291) | 1 | biethlan pöröly (#1292) | 111 | csalánvirág (#582) | 450 | ezüstdarab (#326) | 1 | fejsze (#1240) | 2 | feneketlen bugyor (#570) | 3 | ganüid tájológömb (#1819) | 19 | hajóács szerszám (#1475) | 1 | hoarián bőrnadrág (#1345) | 2 | hoarián bőröv (#1341) | 5 | hoarián nyereg (#1336) | 210 | isteni könnycsepp (#260) | 5 | kincses térkép (#1413) | 2 | lótakaró (#1356) | 2 | mágikus hentesbárd (#1808) | 2 | Méniach kardja (#1312) | 3 | moa harci nadrág (#1862) | 2 | moa ravatalozó (#1328) | 1 | olló (#335) | 1 | ősi kígyóbőr öv (#1467) | 1 | pszi katalizátor (#610) | 11 | pszi kő (#248) | 10 | purifikátor öv (#2013) | 1970 | quwarg tojás (#360) | 2 | rémbőr kesztyű (#1468) | 1 | rizspapír-vért (#1366) | 3 | ryuku hüvelykgyűrű (#1321) | 1 | ryuku ökölgyolcs (#1156) | 1513 | sárkánypikkely (#292) | 1 | teriád ékszer (#1279) | 4 | teriád vadászöv (#1389) | 3 | tl'urlang erőkő (#825) | 1 | vortexvessző (#2331) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | fiatalság itala (#473) | 2 | gernim balzsam (#1894) | 2 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | ork csodaszer (#1228) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
109 | arany (#50) | 2 | dözmöng szív (#122) | 1 | fekete gyöngy (#99) | |||
1 | fűszertartó (#210) | 2 | gromak bőr (#268) | 8 | kaja (#2) | |||
7 | mákrózsa virág (#56) | 1 | mocsári penke (#148) | 1 | sullár hólyag (#168) | |||
1 | tarantulakarom (#887) | 6 | ubuk tüske (#131) | 23 | ugh méreg (#166) |
99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | |
111 | |
|
|
|
|
|
112 | |
|
|
|
|
|
113 | |
|
|
|
|
|
114 | |
|
|
|
|
|
115 | |
|
|
|
|
|