Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2021. dec. 5. 17h:11' EZ A 810. JÁTÉKHETED, 681. FORDULÓD 811. játékheted kezdete: dec. 7. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4388 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: vv 71 72 73 | elmormolod a 71. varázslatot a 72. varázslatot a 73. varázslatot |
* 2. KP: vv 12 28 24 | elmormolod a 12. varázslatot a 28. varázslatot a 24. varázslatot |
* 3. KP: kf 456 1739 820 | kézbeveszed/felveszed a 456. tárgyat az 1739. tárggyal a 820. tárgyat |
* 4. KP: tps 45 0 0 | TVP spórolása: 45 pontért |
* 5. KP: av 13 0 0 | alakváltás 13 |
* 6. KP: vv 165 188 184 | elmormolod a 165. varázslatot a 188. varázslatot a 184. varázslatot |
* 7. KP: hh 1100 1618 1546 | használod az 1100. tárgyat az 1618. tárgyat az 1546. tárgyat |
* 8. KP: hh 1133 2306 1894 | használod az 1133. tárgyat a 2306. tárgyat az 1894. tárgyat |
* 9. KP: kf 628 1746 533 | kézbeveszed/felveszed a 628. tárgyat az 1746. tárggyal az 533. tárgyat |
* 10. KP: vv 275 443 0 | elmormolod a 275. varázslatot a 443. varázslatot |
kno 17 1 | képesség-növelés 17 |
ek 215 10 | t. energia kisütése: 215 10 |
p 195 20 | használod a 195. pszi képességet |
ef 60 522 | energia fejlesztése 60 |
m 6 7 | mozogsz nyugatra, északnyugatra |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Mély levegőt veszel, és lehelsz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 261 életpontot sebeztél. A kérődző etra most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +5 életerőt. 962 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 261, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [96,108] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy Quirov. {egyik sebzési módja: 2x 2d4+15.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 222 életpontot sebeztél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +5 életerőt. Szereztél 63 aranyat. 838 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 222, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
ee 194 308 193 | eladod a 194. tárgyat a 308. tárgyat a 193. tárgyat |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Kitátod a szádat, és lehelsz. 236 életpontot sebeztél. Az útonálló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +5 életerőt. 116 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 236, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
ee 277 185 212 | eladod a 277. tárgyat a 185. tárgyat a 212. tárgyat |
ee 201 667 879 | eladod a 201. tárgyat a 667. tárgyat a 879. tárgyat |
kt 473 | elkészíted a 473. tárgyat |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mély levegőt veszel, és lehelsz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 227 életpontot sebeztél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +5 életerőt. 322 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 227, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
v 198 115 127 | elmormolod a 198. varázslatot |
95 | 96 | 97 | 98 | 99 | |
106 | |
|
|
|
|
107 | |
|
|
|
|
108 | |
|
|
|
|
109 | |
|
|
|
|
110 | |
|
|
|
|
[115,127] Fokozatosan vált a terep: ez magashegység. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy hótarantula közeledik. {védettsége: 75 szúró, 75 vágó, 75 ütő ellen.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Tüzet köpsz ellenfeledre. 236 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a hótarantula szőrös lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (35 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Meglengetve a ryuku szablyát a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ryuku szablyával párszor kilyukasztod a hótarantula fejét. (7 támadással 554 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal megvagdalod a hótarantula fejét. (5 támadással 221 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a hótarantula csáprágójával. (2 támadástól 296 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +60 ÉP.) Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed a hótarantula hófehér potrohát. (7 támadással 547 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal néhányszor súrolod a hótarantula hófehér potrohát. (3 támadással 123 életpontot sebezve.) A jobb- és balkezes csapás következtében ellenfeled lebénult. Marásokat ejt rajtad a hótarantula. (2 támadástól 255 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +51 ÉP.) A hótarantula most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +92 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 1 tarantulakarmot. 15 488 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1712, sebződés: 591, gyógyulás: 111, összesen: -480 ÉP}
usz 50 | úszol 50 pontért |
Meglengetve a szigonyt ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a trosnyogó szakóca testét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) A trosnyogó szakóca csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +92 életerőt. Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 2 kaját. 37 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 1 | mozogsz északkeletre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 228 életpontot sebeztél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +92 életerőt. Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 1 elkarog szőrt. 1 188 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
kut 70 | kutatsz 70 pontért |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. Semmi hatás! Üdvözlésképpen egy gigaököl varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 27 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja az elemi pulzátor testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A szörny képességét próbálja használni, de te ügyesen kitérsz a támadás elől. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Meglengetve a ryuku szablyát a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ryuku szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed az elemi pulzátor testét. (7 támadással 558 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal végigvagdosod az elemi pulzátor szárnyas testét. (5 támadással 222 életpontot sebezve.) Az elemi pulzátor csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 156 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +32 ÉP.) A lény idődet lopja (-8 TVP). Az elemi pulzátor nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! Ryuku szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az elemi pulzátor egyik csápját. (7 támadással 537 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal néhányszor meglegyinted az elemi pulzátor jobb szárnyát. (3 támadással 127 életpontot sebezve.) Az elemi pulzátor meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 99 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) Elszenveded a kronoérintést (-10 TVP). Az elemi pulzátor ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Purifikálódsz. (+3 jóság.) Az elemi pulzátor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +92 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 2 madártollat. 19 316 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1475, sebződés: 345, gyógyulás: 64, összesen: -281 ÉP}
im | imádkozol |
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mély levegőt veszel, és lehelsz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 239 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: természet haragja varázslatot lő rád. 34 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a bumshir óriásmacska jobb első lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Teriád lándzsával többször eltalálod a bumshir óriásmacska testét. (7 támadással 599 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal párszor súrolva eltalálod a bumshir óriásmacska aggresszív fejét. (5 támadással 192 életpontot sebezve.) A bumshir óriásmacska hatalmas karmait arcodba vájja. (2 támadástól 487 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +98 ÉP.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-91 varázspont.) Teriád lándzsával többször eltalálod a bumshir óriásmacska testét. (7 támadással 575 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal néhányszor súrolod a bumshir óriásmacska jobb hátsó lábát. (5 támadással 186 életpontot sebezve.) A bumshir óriásmacska néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 426 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +86 ÉP.) Varázsenergiát vesztesz. (-75 varázspont.) Teriád lándzsával megdöfködöd a bumshir óriásmacska jobb hátsó lábát. (7 támadással 595 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal néhányszor meglegyinted a bumshir óriásmacska aggresszív fejét. (5 támadással 190 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a bumshir óriásmacska megcsapja a fejedet. (2 támadástól 411 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +83 ÉP.) Varázsenergiád szökik! (-63 varázspont.) Ellenfeled elmenekül. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +92 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 2606, sebződés: 1363, gyógyulás: 267, összesen: -1096 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 234 életpontot sebeztél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +92 életerőt. 866 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 234, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [114,126] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy tükörtornyot. Észreveszel egy oltárt. Fairlight híveié. Látsz egy borkonyó cserjét. Oldalt pillantva, meglátsz egy csillezsályát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Atalanta egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész.
(Feltételes mászás:) A pókkarmokkal a kezeden és a lábaidon mászni kezdesz a tükörtorony falán. Felveszed az építmény forgásának ritmusát. Lépésről-lépésre haladsz, így hosszú órák telnek el míg eléred a lentről megpillantott ajtót. Bekukkantasz. Egy sötét folyosó vezet egy tágas, kivilágított terembe. Közelebbről is szemügyre veszed: de az ismeretlen fényforrást nem sikerül felfedezned. Valami aggaszt a hellyel kapcsolatban, de eltelik pár perc míg rájössz: nem egyedüli látogatója vagy a tükörtoronynak! Ez egy tüskés totemblarg!
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Tüzet köpsz. 237 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a tüskés totemblarg testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-19 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku szablyát a másikra rohansz. Ryuku szablyával párszor kilyukasztod a tüskés totemblarg testét. (7 támadással 553 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a tüskés totemblarg testét. (5 támadással 220 életpontot sebezve.) Csáprágójával a tüskés totemblarg megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 108 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő ezüstdarab felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ryuku szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a tüskés totemblarg kitinpáncélját. (7 támadással 531 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal kissé megkarcolod a tüskés totemblarg testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a tüskés totemblarg. (2 támadástól 255 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +51 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő drótszőr felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-20 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +92 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 1 kitintüskét. 14 712 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1617, sebződés: 412, gyógyulás: 73, összesen: -339 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Tüzet köpsz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 97 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a tleikan hajadon testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A lény elbűvölően rád mosolyog! Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Vad csatakiáltással, felemelve a teriád lándzsát ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Teriád lándzsával többször eltalálod a tleikan hajadon jobb lábát. (7 támadással 674 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal néhányszor súrolod a tleikan hajadon bal vállát. (5 támadással 218 életpontot sebezve.) A jobb- és balkezes csapás következtében ellenfeled lebénult. Karmával néhányszor a tleikan hajadon megcsapja a fejedet. (2 támadástól 277 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +56 ÉP.) Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +92 életerőt.
{Csatastatisztika; sebzés: 1025, sebződés: 282, gyógyulás: 56, összesen: -226 ÉP}
usz 40 | úszol 40 pontért |
Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt ellenfeledre támadsz. Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az opati polip testét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Az opati polip elhibázza az ütést csápjával. Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +93 életerőt. Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 3 polip szívókát. 206 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 1 | mozogsz északkeletre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Kitátod a szádat, és lehelsz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 232 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Meglengetve a ryuku szablyát a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ryuku szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed az ősquwarg bal középső lábát. (4 támadással 332 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Adamantit pajzzsal kegyetlenül összevagdalod az ősquwarg testét. (5 támadással 228 életpontot sebezve.) A jobb- és balkezes csapás következtében ellenfeled lebénult. Az ősquwarg feléd sújt csáprágóival, de mellé! Ryuku szablyával megcsapod az ősquwarg jobb oldalát. (1 támadással 80 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Adamantit pajzzsal végigvagdosod az ősquwarg bal oldalát. (2 támadással 87 életpontot sebezve.) Az ősquwarg csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Az ősquwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +93 életerőt. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 20 csepp ugh mérget. 6 930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 549, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Kitátod a szádat, és lehelsz. 108 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Teriád lándzsával jól megszurkálod a quwarg b.háborító bal vállát. (7 támadással 708 életpontot sebezve.) Adamantit pajzzsal néhányszor súrolod a quwarg b.háborító testét. (5 támadással 231 életpontot sebezve.) Csípések, marások zuhognak védtelen testedre! (2 támadástól 484 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +97 ÉP.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 301 életpontot vesztettél. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +93 életerőt.
{Csatastatisztika; sebzés: 1047, sebződés: 790, gyógyulás: 97, összesen: -693 ÉP}
zip 534 100 | nemes céllal pusztítod az 534. tárgyat 24 pontért |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: tpf 45 0 0 | TVP elővétele: 45 pontért |
* 3. BP: h 1534 0 0 | használod az 1534. tárgyat |
* 4. BP: kf 689 688 693 | kézbeveszed/felveszed a 689. tárgyat a 688. tárggyal a 693. tárgyat |
* 5. BP: le 1558 0 0 | leveszed/lerakod az 1558. tárgyat |
* 6. BP: kf 690 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 690. tárgyat |
* 7. BP: kf 687 692 253 | kézbeveszed/felveszed a 687. tárgyat a 692. tárggyal a 253. tárgyat |
YAURRI FELDERÍTŐ VERSENY Őkirályi Fensége, I. Zaks Boelnir, a Varkaudarok végzete és a Thagrodanok leigázója, tovább küzd az élhető Yaurr birodalomért. Az elszaporodó szörnyek, a gyakori támadások akár más létsíkokról, mind-mind veszélyezteti a yaurri polgárok békés életét. Ráadásul most a "csatamezőkként" kategorizált helyeken a szokásosnál is nagyobb számban hemzsegnek. Éppen ezért Őfensége újabb szörnyvadászatot hirdet, csak ezúttal a "mászóhelyek" az ún. "csatamezők" a szörnyirtás fő célpontjai. (Nem csak a királyság határain belül!) Külön nehezíti a dolgot, hogy ezeken a helyeken különös lények bukkantak fel. A királyi animátorok gólemekként azonosították őket, a Királyi Teológiai Tanács pedig Fairlight küldötteiként. A Cselszövés Istenének céljai egyelőre ismeretlenek, de a gólemeknek pusztulniuk kell! A kalandozók és szörnyvadászok eredményeit számon tartják majd a gnóm kutatóállomások tudósai, így nincs szükség arra, hogy a királyi hivatalokban töltsék az értékes időt eredményeik lejelentésével. A jutalmakat az alanori és császárvárosi mágusrendek közösen ajánlották fel és készítik el, és a Trikornis Futárszolgálat kézbesíti őket. (Játéktechnikai információk: - A csatamezőkön +1 szörny jön az utolsó szörnyből. - A csatamezőkön megölt összes szörnyet beszámolja az aleseménybe, és azok is erősödnek ilyenkor az esemény szörnyek erősödésének megfelelően. - A csatamezőkön a szörnyek 50%-kal több TP-t érnek. - Minden csatamező végén, ahol legalább 3 szörnnyel harcolt a karakter, egy plusz egyedi kincset talál. - Minden csatamező végén van 20% esély arra, hogy a +1 szörny helyett, egy új, egyedi szörny jön, aminek egyedi kincse van. - Ha az ERO parancs 2. paramétere 1, akkor a karakternek nem jön +1 szörny a csatamező végén, a neves szörny sem. Ha az ERO parancs 2. paramétere 2, akkor visszakapcsolja a +1 szörnyet. - 600 megölt szörny után nincs se +1 szörny, se +50% TP, se egyedi szörny.) A mini eventekből az alábbi linken tájékozódhattok: Kalandozók Versenye |
KÁOSZRELIKVIA (2644. TÁRGY) Amikor a kis káoszrelikviákkal kísérletezel, rájössz, ha elég ideig, úgy 12 TVP-nyi időig egymás közelébe tartasz kettőt, azok összeolvadnak egy kétfejű, 8 lábú békaszerű szoborrá. Na, ennek meg mi haszna lehet! |
TAUMATURGIA MENTOR (522. TUDATI KÉPESSÉG) Manapság már nem divat az óidők varázsló-módszerét követni az oktatás terén. Nem szokás már hosszú órákon át, néma csendben követni a mestert, amint az lassan lépdelve osztja meg tanítványaival tudást. Régen tucatnyi novícius követte így mesterét, csüggve annak megfontolt, szabatosan fogalmazott, bölcs szavain. Bizony, az élet túlhaladta ezt az ósdi módszert. Ma már a tanítványok a mágustornyok tantermeiben, palatáblákról másolják a rúnákat varázskönyvükbe, és a mester sem fordít már annyi figyelmet az oktatásra, mint régen. A bölcs elődök azonban jól tudták, hogy mi a legjobb módszer a mágia művészetté fejlesztéséhez, és immár te is ismered ezt a módszert. Mostantól képes leszel tanítani a nálad képzetlenebb mágusokat, és ez a tanítás neked, a mesternek is hasznodra válik majd! [Ha egy barátságos kalandozóval találkozol - akár tudati portya közben is -, és barátságosak vagytok egymással, akkor a nagyobb tudású mágus tanítani kezdi majd a tapasztalatlanabbat. Ez automatikusan megtörténik, nem igényel semmilyen parancs kiadását, és nem kerül külön TVP-be. Ha mindketten birtokoljátok az őstaumaturgia szakértelmet, akkor első lépésben annak szintjét vizsgáljuk, ha csak az egyikőtök, vagy egyikőtök sem ismeri azt, akkor a taumaturgia szakértelmeteket hasonlítjuk össze. Mindig a magasabb szakértelemszintű - ő lesz a mester - tanítja az alacsonyabb szintűt - ő lesz a tanítvány -, amely oktatás következtében a tanítvány szakértelme 50% eséllyel fejlődik majd +1%-ot. Ha ez nem következik be, akkor 25% eséllyel a mester szakértelme fejlődik +1%-ot. Ha a szakértelmetek szintje pontosan megegyezik, akkor az aktív karakter lesz a mester és a táborozó a tanítvány. Az összehasonlításkor mindig az aktuális (varázslatokkal, tárgyakkal vagy tudatturbóval módosított) szakértelemszintet vesszük figyelembe. Fontos: Aktuális szakértelemfejlődés csak akkor történik, ha az adott karakter birtokolja ezt a KT képességet!] |
TLEIKAN HAJADON (533. SZÖRNY) A tleikan hajadonok nem a szépségük miatt váltak a kreitonok nagyhatalmú mágusainak a szolgálóivá, pedig testük a tökéletes összhang mintaképe. Állandó fiatalságuk az, amely életenergiával látja el az ősi varázslók testét, tulajdonképpen ezért van szükség rájuk. A tleikan hajadonok csak a kreiton lichek bűverejének engedelmeskednek, a többi faj képviselőit - többek között a humanoidokat is - tétovázás nélkül megtámadják. Görbe, éles karmaikat vájják ellenfelük testébe, miután hosszú, vékony csápjaikkal sikerült azt leszorítani. Ha egy tleikan hajadon legyőzésére vállalkozol, az első lépésként ellent kell állnod elbűvölő szépségének. |
Erő: | 82 (113) | Szint: | 52 | Merészség: | 10/3 | Magasság: | 163 cm |
IQ: | 83 (117) | Támadás: | 115 (120) | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 71 kg |
Ügyesség: | 82 (104) | Védekezés: | 108 (118) | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 48/54 év |
Egészség: | 82 (103) | Életpont: | 1743/265 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 24 |
Szerencse: | 82 (114) | Varázspont: | 3092/3091 | Pénz: | 231654 arany | Kép. pont: | 92 |
Tudatpont: | 72/22 | Pszi pont: | 850/405 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 11/84 (+8%) | ökölvívás: | 18/19 | szúrófegyverek: | 43/67 (+1%) |
vágófegyverek: | *41/100 | ütőfegyverek: | 24/1 | lőfegyverek: | 19/21 |
dobófegyverek: | 40/87 (+1%) |
Feltételes fegyverváltás: ryuku szablya (#695) << vasalt bunkó (#181) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -69.); tolmokov-koktél (#351) (70 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
115,125 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140 |
A Végzet Vermében a 6. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél. |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Legfeljebb 100 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 61, 60, 58, 56, 57, 62, 63, 65 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Tapasztalatkő 20/7 | Max életkor 189 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 011 TVP |
E 1 paranccsal ölt szörny: 50 000/1 | Csodák kútjából max. támadás: 1 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 55/5 | 2. nyomkövetés: | 148/4 (+30%) | 3. mászás: | 32/28 (+12%) |
4. csapdakészítés: | 44/9 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 37/58 | 6. gyógyítás: | 82/12 (+32%) |
7. titkosírás: | 9/44 | 8. felderítés: | 43/30 (+9%) | 9. szörnyidomítás: | 6/94 |
10. teológia: | 64/21 (+2%) | 11. taumaturgia: | 96/10 (+9%) | 12. szerencsejáték: | 3/98 |
13. versengés: | 16/80 | 14. harcművészetek: | 15/88 | 15. zene: | 125/96 |
16. szörnyismeret: | 6/45 | 17. pszi: | 75/2 (+100%) | 18. zárnyitás: | 15/77 |
19. vadászat: | 29/29 | 20. vitalitás: | 2/58 | 21. bányászat: | 40/16 (+2%) |
22. úszás: | 32/23 (+18%) | 23. főzés: | 13/34 | 24. csapatmunka: | 8/36 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 254 | |||
10. vp regeneráció: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 20% életerő alatt 40 TVP-ért |
mászol max. 150 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 50) |
ongóliant (#159), élőholt quwarg (#202), quwarg királynő (#153), quwarg harcos (#201), láncravert quwarg (#744), jók (#990), csontváz lord (#177), autentikus vámpír (#154), sötét ölész (#314), ezerszemű bestia (#288), Sötétség Hercege (#296), Rém (#315), inváziós ellenfelek (#9089) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
semlegesek (#989), quwarg szabotőr (#301) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
gigaököl (#49, 16 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | savhurrikán (#107, 40 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) |
analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) | böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 20 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | mentális pajzs (#72) | csupasz izom (#28) | hadiszerencse II (#24) |
esszenciavédelem (#165) | esszenciavédelem 2 (#188) | erőpajzs III (#127) | Techiulan aurája (#261) |
harci induló (#443) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 20) | ||||||
lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), gigaököl (#49), Tharr haragja (#145), puha ütés (#60), banshee-sikoly (#373), energiatüskék (#29), villámcsapás (#50), nagyobb tűzlehelet (#150) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), hhaar burka II (#162), fürgülés (#92) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | nómenklatúra (#158) | ongóliant tombolás (#146) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | Fairlight hívők (#997) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
nektoraf (#355) (málhás: +26 kg teher) státusz: OK |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Tudom, hogy szükség van lazító küldetésekre. Ezért most egy komoly feladat helyett csak annyit kérek, üss le 3 hegyi góliátot. (számláló: 0) |
2.) Híveim egyformán hatékonyan harcolnak hegyen, vízben, levegőben. Imádkozz, amint víziharc szakértelmed elérte a 12-t! |
3.) Jó úton vagy ahhoz, hogy arrthon váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. szürke házikó (504): többek közt 116. tárgyat kell leadnod. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): kész. kastély (528): kész. fekete gránittorony (530): kész. apró gnómlak (531): kész. törpe házikó (532): 16. labirintus (30,61). kobudera lak (533): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): kész. városháza (685): kész. Zarknod ónixpiramisa (695): többek közt 980. tárgyat kell leadnod. tündérpalota (750): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): kész. Fősátor (770): új. tündérpalota (830): új. bányászház (839): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 54, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 68, 72, 73, 81, 121, 122, 123, 124, 126, 127, 130, 134, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 189, 190, 191, 192, 244. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 53. |
Kész: 1, 5, 6, 9, 14, 16, 17, 18, 45, 47. |
HŐSTETTEID | ||
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 384, a megölt főholtak száma: 3, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 47025. | ||
A morf invázióban megölt morfok száma: 190, az összesen kapott pontszám: 19160. | ||
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 262, az összesen kapott pontszám: 41580. | ||
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 1. kategóriában a XXXIII. olimpián, második hely a 3. kategóriában a XLIV. olimpián. | ||
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 720, pontszámod: 10751. | ||
A II. toronyháborúban összesen 1 győzelmet arattál, ezzel 80 pontot szereztél. | ||
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 1005, a megölt vezérek száma: 18, a pontszámod: 211 085. | ||
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 117, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 4, a pontszámod: 21 286. | ||
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 600, pontszámod: 12 628. | ||
Az első Végzet Vermében 7 szintet teljesítettél. | ||
A második Végzet Vermében 8 szintet teljesítettél. | ||
A harmadik Végzet Vermében 5 szintet teljesítettél. | ||
Miniesemény statisztikák | ||
Jelenlegi miniesemény: | ||
Megölt szörnyek: 1. Szerzett pont: 100. Beállított erő: 0 Összpont: 12105 |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: e 1 9, e 1 8, e 1 7, e 1 6, e 1 5, e 1 4, e 1 3, e 1 2, e 1 1, h 211. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
profizmus (200) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
vallási öntudat (290) |
fegyvermester (302) |
harci mágia (334) |
az élet forrása (337) |
illúziópáncél (354) |
az ősök hite (362) |
az ügyess. jutalma (377) |
időfolyamok (394) |
testvéri segítség (411) |
csillagapród idézés (412) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) OK |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) OK |
manaszívás (515) OK |
tudati kontaktus I (517) OK |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) OK |
taumaturgia mentor (522) OK |
pszi regeneráció II (524) OK |
vakmerőség (526) OK |
tudati erősítés (527) OK |
regeneráció (528) OK |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) OK |
gyűjtögető életmód (533) OK |
tudati erősítés II (534) OK |
pajzshasználat I (535) OK |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) OK |
halhatatlanság (540) OK |
a düh vérvörös köde (541) OK |
pajzshasználat II (542) OK |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1 TU szükséges.) |
elmerombolás (545) OK |
nyakláncviselés (547) OK |
kritikus találat (548) OK |
pajzshasználat III (549) OK |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) OK |
bénító sebzés (555) OK |
pajzshasználat IV (556) OK |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 250 | áldott kő (#642) | 1 | aranyfaló ládikó (#1755) | 1 | Arutac mithrilöve (#1718) | 6 | Aurgir lándzsája (#1314) | 1 | biethlan kard (#1291) | 1 | biethlan pöröly (#1292) | 111 | csalánvirág (#582) | 450 | ezüstdarab (#326) | 1 | fejsze (#1240) | 2 | feneketlen bugyor (#570) | 3 | ganüid tájológömb (#1819) | 19 | hajóács szerszám (#1475) | 1 | hoarián bőrnadrág (#1345) | 2 | hoarián bőröv (#1341) | 5 | hoarián nyereg (#1336) | 210 | isteni könnycsepp (#260) | 5 | kincses térkép (#1413) | 2 | lótakaró (#1356) | 2 | mágikus hentesbárd (#1808) | 2 | Méniach kardja (#1312) | 3 | moa harci nadrág (#1862) | 2 | moa ravatalozó (#1328) | 1 | olló (#335) | 1 | ősi kígyóbőr öv (#1467) | 1 | pszi katalizátor (#610) | 9 | pszi kő (#248) | 10 | purifikátor öv (#2013) | 1970 | quwarg tojás (#360) | 2 | rémbőr kesztyű (#1468) | 1 | rizspapír-vért (#1366) | 3 | ryuku hüvelykgyűrű (#1321) | 1 | ryuku ökölgyolcs (#1156) | 1516 | sárkánypikkely (#292) | 1 | teriád ékszer (#1279) | 4 | teriád vadászöv (#1389) | 3 | tl'urlang erőkő (#825) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | arany karperec (#194) | 1 | aranygyűrű (#193) | 1 | dorony tüdő (#212) | |||
2 | ezüst papi karkötő (#308) | 2 | ezüstdarab (#326) | 1 | gernim balzsam (#1894) | |||
2 | gyíkfű (#201) | 2 | kaja (#2) | 1 | nagy bronzkulcs (#185) | |||
1 | nektoraf faggyú (#667) | 1 | rejtőköpeny (#277) | 1 | vas dobónyíl (#189) | |||
1 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
350 | arany (#50) | 2 | csuklyavirág (#133) | 1 | elkarog szőr (#665) | |||
1 | fekete gyöngy (#99) | 1 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | kék orchidea (#68) | |||
2 | madártoll (#112) | 6 | mákrózsa virág (#56) | 3 | polip szívóka (#391) | |||
1 | tarantulakarom (#887) | 21 | ugh méreg (#166) |
113 | 114 | 115 | 116 | 117 | |
124 | |
|
|
|
|
125 | |
|
|
|
|
126 | |
|
|
|
|
127 | |
|
|
|
|