| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2024. nov. 3. 10h:18' EZ A 1002. JÁTÉKHETED, 68. FORDULÓD 1003. játékheted kezdete: nov. 4. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2946 SZÁMLA : XXXX |
| * 1. KP: ef 5 505 0 | energia fejlesztése 5 |
| mak 1 | makró 1 |
| p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
| v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
| v 28 0 0 | elmormolod a 28. varázslatot |
| v 53 0 0 | elmormolod az 53. varázslatot |
| v 138 0 0 | elmormolod a 138. varázslatot |
| h 1100 0 0 | használod az 1100. tárgyat |
| h 745 0 0 | használod a 745. tárgyat |
| h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
| p 73 | használod a 73. pszi képességet |
| p 70 | használod a 70. pszi képességet |
| h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
| kut 20 | kutatsz 20 pontért |





































































































































































| p 104 32 | használod a 104. pszi képességet |
| f 236 | kísérletezel a 236. tárggyal |
| kt 249 3 | elkészíted a 249. tárgyat (3 darabot) |
| flh 5 249 | felt. lőfegyver haszn. 5 a 249. tárggyal |
| m 6 6 7 | mozogsz nyugatra, nyugatra, északnyugatra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 36 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a ragyás burástya fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Elszántan ellenfeledre rontasz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a ragyás burástya bal karját. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével alaposan megvágod a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 130 életpontot sebeztél. A ragyás burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A ragyás burástya farkával a kezedre csap. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Gyorsan félrelököd. A ragyás burástya meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 840 tapasztalati pontot kaptál. Egy új harcmodor távlatai nyílnak meg előtted (dobófegyver: 1. szint).
{Csatastatisztika; sebzés: 254, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az acéldarázs bal első lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Göcsörtös bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az acéldarázs torát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével végigmetszed az acéldarázs farkát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával az acéldarázs, épp csak megsuhint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az acéldarázs még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 acélpengőkét. 150 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [-14,0] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Utad során felfedezel egy oltárt. Chara-din hívői építették. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor nyugatra nézel, észreveszel egy rúnakövet. Északnyugatra nézve látsz egy világítótornyot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy alpesi tehén. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Marokra fogva a göcsörtös bunkót a másikra rontasz. Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd az alpesi tehén testét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével kilukasztod az alpesi tehén bal vállát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre az alpesi tehén öklelő szarvai elől. Időben félreugrasz az alpesi tehén rúgása elől. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 5 kaját. 376 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Meglengetve a göcsörtös bunkót ellenfeledre ugrasz. Göcsörtös bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a kaszabolósáska összetett szemét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével egy irtózatos ütéssel felvágod a kaszabolósáska bal oldalát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) A kaszabolósáska vágása nem talált el. Véres nyál csordul ki a kaszabolósáska száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a mágusölőt, szereztél 2 mandibulapengét. 88 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [-15,-1] Vált a terep: alacsonyhegységben vagy. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy sebesült hegyi rák közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Meglengetve a göcsörtös bunkót a másikra rohansz. Göcsörtös bunkóval iszonyatosan megcsapod a hegyi rák testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével végigmetszed a hegyi rák testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 127 életpontot sebeztél. A hegyi rák ollója a levegőben csattan. A hegyi rák még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 rákpáncélt. 93 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Meglengetve a göcsörtös bunkót ellenfeledre támadsz. Göcsörtös bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a hegyi rák testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével alaposan megvágod a hegyi rák ollóját. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 144 életpontot sebeztél. A hegyi rák ollója centiméterekre tőled záródik össze. A hegyi rák még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 rákpáncélt. 126 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| m 4 4 2 | mozogsz délre, délre, keletre |
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a gyilkos sallank testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Elszántan ellenfeledre támadsz. Göcsörtös bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a gyilkos sallank jobb oldalát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével alaposan megvágod a gyilkos sallank izmos hátát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank karma a fejed mellett suhan el! A gyilkos sallank szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 6 sallank karmot. 203 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [-15,1] A talaj lápossá, ingoványossá válik: mocsárvidéken jársz. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Chara-din oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy világítótornyot. Elrakod a távcsövet. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Egy gyíkember nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) {egyik sebzési módja: 2x 1d4+1.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Marokra fogva a göcsörtös bunkót ellenfeledre rohansz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a gyíkember jobb vállát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével végigmetszed a gyíkember pikkelyes testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 122 életpontot sebeztél. A gyíkember karma a fejed mellett suhan el! A gyíkember most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
26 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [-14,1] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy láplidérc. (ld. enc.) {max. életpontja: 91-96.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a láplidérc nyakát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Meglengetve a göcsörtös bunkót a másikra rontasz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a láplidérc sáros testét. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével végigmetszed a láplidérc sáros testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A láplidérc fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Karmaival a láplidérc megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 918 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi az agglomerátor testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót a másikra támadsz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az agglomerátor testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével egy hatalmas csapással felmetszed az agglomerátor testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Az agglomerátor megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az agglomerátor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 346 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+7 max. varázspont.) Távolról energiatüskék varázslatot lősz a másikra. 33 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a fekete amőba testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Meglengetve a göcsörtös bunkót ellenfeledre támadsz. Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd a fekete amőba testét. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével megvágod a fekete amőba testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) A fekete amőba elhibázza az ütést csápjával. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 642 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [-12,1] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy patakot. Délkeletre egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy xirnox. (ld. enc.) Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a xirnox fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Meglengetve a göcsörtös bunkót ellenfeledre rohansz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a xirnox bal oldalát. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével kilukasztod a xirnox testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) A xirnox sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A xirnox nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. (ld. enc.) 630 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 37 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a fekete amőba testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Marokra fogva a göcsörtös bunkót ellenfeledre támadsz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a fekete amőba bal oldalát. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével megvágod a fekete amőba gomolygó testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) A fekete amőba csápol, de mindhiába. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 642 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [-11,1] Füves síkságra érkeztél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy evaporőr. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Göcsörtös bunkóval iszonyatosan megcsapod az evaporőr testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével alaposan megvágod az evaporőr testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Az evaporőr elhibázza az ütést csápjával. Az evaporőr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 evaporőr hájat. 146 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a gyilkos sallank izmos hátát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót a másikra támadsz. Göcsörtös bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a gyilkos sallank izmos hátát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével egy irtózatos ütéssel felvágod a gyilkos sallank hatalmas mancsát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 124 életpontot sebeztél. Karmaival a gyilkos sallank megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a gyilkos sallank száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 5 sallank karmot. 203 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 230, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| m 7 | mozogsz északnyugatra |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a garokk fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Meglengetve a göcsörtös bunkót ellenfeledre ugrasz. Göcsörtös bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a garokk fejét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével egy hatalmas csapással felmetszed a garokk nyakát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 138 életpontot sebeztél. A garokk agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A garokk még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 2 kaját. 207 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Meglengetve a göcsörtös bunkót a másikra ugrasz. Göcsörtös bunkóval kegyetlenül megütöd a húsevő magszim húsos törzsét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével egy hatalmas csapással felmetszed a húsevő magszim testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 135 életpontot sebeztél. A húsevő magszim csápol, de mindhiába. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 magszim belet. 83 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| be 32 | bemész a 32. titkos labirintusba |
| lm 4 5 6 | mozogsz 4 5 6 |
| bb 76 1 | beraksz a bankba a 76. tárgyat (1 darabot) |
| hu 76 | hulladék: 76 |
| * 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
BUMERÁNG (249. TÁRGY)A szőrlajhár csontot tökéletesen le kell csiszolnod, széleit megélesítened - mindez három smirglilevelet emészt fel - ahhoz, hogy bumerángot készíthess, de megéri a melót. Ugyanis a dobófegyver, amit így kapsz, mindig visszarepül, így szinte soha nem veszítheted el - kivéve persze, ha elfutsz a csatából. A fegyver másik specialitása, hogy a többi dobófegyverrel ellentétben, amely a szörnyek védettségének figyelembe vételekor szúrófegyvernek számít, a bumeráng vágófegyvernek minősül. A bumeráng elkészítése a KT 249 paranccsal történik, 12 TVP-ért, sebzése d8+4. |
GYÍKEMBER (51. SZÖRNY)Ezek a sunyi, pikkelyes testű félig gyík teremtmények mocsarakban és földalatti tavak közelében élnek. Bár intelligens lények, azt a minimális IQ-t, ami nekik van, inkább gonoszkodásra, bajokozásra használják, mint értelmes dolgokra (pl. GO játszmák lefolytatása). Valamivel magasabbak, mint egy törpe, de jóval gyengébbek. Igaz, ami terén hiányt szenvednek erőben, azt ügyességben pótolják. |
SZINTSZÍVÓ (96. SZÖRNY)A mocsarak dögletes bűzű párája mögött néha egy-egy árny suhan el: fekete, baljóslatú árnyék. Általában ez csak a képzelet játéka, de néha, igen néha, a túlvilág egyik borzalmas szörnyszülöttét láthatod ilyenkor, amint nem evilági étek után kutat. Az ilyen iszonyatos, sötét lények egyike a szintszívó. Ez a fekete felhőre emlékeztető, alaktalan plazmaszerű lény egyszerre létezik ebben a világban és a halál hideg és kietlen földjén. Érintése elszívja az életerődet, tested lassan kihűl. Még a legbátrabb kalandozók is rettegve menekülnek előle. [Megjegyzés: a szintszívó elől mindig el fogsz bújni, még akkor is, ha 10-re állítod a merészségedet, ugyanis a szintszívó érintése - mint a neve is mutatja - eggyel csökkenti a SZINTEDET akkor, ha nem dobod meg a haláltámadás elleni mentődobást. A szint csökkenésekor mindazon tulajdonságok csökkennek, amelyek szintlépéskor nőttek! Az egyetlen mód, hogy egy szintszívót megtámadj, hogy feltételes támadást adsz ki rá.] |
LÁPLIDÉRC (352. SZÖRNY) A Túlélők Földjének mocsarai sötét, iszonyatos és alattomos dolgokat rejtenek. Az egymásra vadászó, organikus borzalmak között megtalálhatóak a különböző hatalmú élőholtak, és a más síkról érkezett teremtmények is. A láplidérc, ez a mágiára immúnis élőholt, az elesettek éppen távozó lelkével táplálkozik, sokszor kísér nagyobb hatalmú lényeket. Persze egy nyomorult humanoidot önmagában is képes elpusztítani ez a sárral borított, vörösen izzó szemű, ösztövér teremtmény. Amikor kitátja száját, torkából kékes fény sejlik elő - ne akard, hogy megharapjon... |
AGGLOMERÁTOR (138. SZÖRNY)Az agglomerátor óriási, alaktalan puha massza. Leginkább labirintusok mélyén szokott pöffeszkedni, de előfordul sűrű erdőkben és mocsarakban is. Mivel nincs vitális pontja, gyakorlatilag az egész szörnyet szét kell verned ahhoz, hogy minden életfunkciója megszűnjön. Ez néha NAGYON sok időt szokott igénybe venni - méghozzá feleslegesen elpocsékolt időt. Ugyanis az agglomerátor húsát még a burástyák sem eszik meg. Nem egy agresszív szörny, de ha harcra kerül a sor, akkor a lassú víz partot mos taktikát alkalmazza: körülfolyja ellenfelét, és apró szájacskáival apránként szétszedi. Ütőfegyver alkalmazása vele szemben teljesen értelmetlen, de a szúrófegyvernél is sokkal hatásosabb a vágó. |
| FEKETE AMŐBA (364. SZÖRNY) Ocsmány, vonagló massza a mocsárban - egy óriási méretűre hízott amőba! Legjobb, ha nagy ívben elkerülöd, hiszen ezek a teremtmények közel elpusztíthatatlanok. Ha pedig mégis megölöd, ugyan mit érsz vele? |
XIRNOX (122. SZÖRNY)Ez a kövér, lila szörny sötét árnyként magasodik elő a mocsár homályából. Kedvelt támadása a maró savköpet, majd kínban fetrengő ellenfelét, mielőtt az feltápászkodna, agyaraival felnyársalja. Különleges képessége, hogy nyelvével a varázstudók varázsenergiáját képes elszívni. E szuper-destruktív szörny ellen talán a vágófegyver a legeffektívebb. |
| XIRNOX SZÍV (213. TÁRGY) Előveszed kőkésed, és kimetszed a xirnox csillogó szívét! Majd két csepp spirituszt csöpögtetsz rá, és tartósítod. Ez a tárgy különösen erős mágikus erővel bír, számos varázstárgyhoz és varázslathoz anyagi komponens. |
| Erő: | 31 (51) | Szint: | 24 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 106 cm |
| IQ: | 29 (38) | Támadás: | 49 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 50 kg |
| Ügyesség: | 17 (27) | Védekezés: | 41 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 83/83 év |
| Egészség: | 17 (23) | Életpont: | 415/415 | Jellem: | semleges (+1) | Tul. pont: | 4 |
| Szerencse: | 18 (27) | Varázspont: | 917/523 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 15 |
| Tudatpont: | 52/47 | Pszi pont: | 117/24 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| szúrófegyverek: | 2/100 | vágófegyverek: | 26/2 | ütőfegyverek: | 9/89 (+85%) |
| lőfegyverek: | 22/1 | dobófegyverek: | 2/44 (+244%) | ||
| Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123) |
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) (5 -12.); nyílvessző (#108) (13 -17.); nyílpuska lövedék (#547) (18 -23.); stukilövedék (#414) (24 -); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); |
| 54,56 mezőn táborozol |
| Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 79 |
| Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt. |
| SZÁMLÁLÓK | ||
| Max életkor 947 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP | |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 2/74 (+24%) | 2. nyomkövetés: | 11/82 | 3. mászás: | 2/15 |
| 4. csapdakészítés: | 22/23 (+14%) | 5. gyógyítás: | 24/3 | 6. felderítés: | 1/37 (+32%) |
| 7. szörnyidomítás: | 5/78 | 8. teológia: | 24/89 (+18%) | 9. taumaturgia: | 47/18 (+48%) |
| 10. szörnyismeret: | 14/68 | 11. pszi: | 14/48 (+26%) | 12. vadászat: | 6/95 |
| 13. bányászat: | 11/0 (+18%) | 14. testépítés: | 14/44 | 15. főzés: | 5/41 (+20%) |
| FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
| Felhasználatlan fejlesztési pont: 0 | |||
| 10. vp regeneráció: 5 | 11. kincskeresés: 5 | ||
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet) |
| deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
| totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
| gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért |
| ásol max. 16 TVP-ért |
| készítesz stukilövedéket (#414) (max. 30 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 30 darabot ), amnioszt (#203) (max. 10 darabot ), nyílpuska lövedéket (#547) (max. 30 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 30 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 20 darabot ), kristályfolyadékot (#449) (max. 1 darabot ) |
| cirkusz: céllövölde, labirintus (17) |
| vásárolsz nyílvesszőt (#108) (max. 50 darabot ), sallank karmot (#128) (max. 20 darabot ), rézdarabot (#70) (max. 30 darabot ), madártollat (#112) (max. 20 darabot ), deus ex machinát (#1) (max. 5 darabot ), ramit követ (#226) (max. 10 darabot ), drótszőrt (#37) (max. 50 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 5 darabot ), fűszertartót (#210) (max. 10 darabot ), zöld üveget (#82) (max. 2 darabot ), óndarabot (#85) (max. 30 darabot ), lajhár csontot (#236) (max. 10 darabot ), pirkitet (#153) (max. 30 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 20 darabot ), vasércet (#152) (max. 30 darabot ) |
| maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
| Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
| kardfogú fülemüle (#146), Pikoló (#7010), semlegesek (#989), jók (#990) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
| izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
| jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
| elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
| varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
| városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) |
| ryuku teremtőerő (#281, 200 VP, 50 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
| sebfertőzés (#333, 100 VP) | oldás (#372, 15 VP) | gázpajzs (#467, 20 VP) |
| Papi varázslataid | ||
| vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
| erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
| vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
| tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
| óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
| mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
| agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
| térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | ||
| Butaság ára beállítás: teológia: 24 vp; taumaturgia: 36 vp; | ||
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| méregsemlegesítés (#14) | áldomás (#6) (965,24) | vámpirizáció (#1) (999,80) | szürkeáll. aktiv (#71) |
| csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) | hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) |
| tulajdonságpajzs (#26) | |||
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 9. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
| energiatüskék (#29) | ||||||
| Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 20) | ||||||
| pszi-acéltorony (#98), hhaar burka (#32), gázpajzs (#467), oldás (#372), elektromos pajzs (#51), fehér glóbusz (#47), tompítás (#40) | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | lángcsóva (#31) | >> | 13. szintű lényekre | |
| ryuku átokvarázs (#280) | >> | férfiak (#998) | ryuku átokvarázs (#280) | >> | nők (#999) | |
| Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 299 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
| gázpajzs (#467) | >> | harci mágus (#265) | varázsvédelem II (#108) | >> | orgoró (#170) | |
| varázsvédelem II (#108) | >> | Poomr Ko (#957) | ||||
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK |
| goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör; +6 védettség;) státusz: OK |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 0) |
| 2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0) |
| 3.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét! |
| ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
| városháza (685): új. |
| HŐSTETTEID |
| 2024. évi Kalandozók versenyében elért pontszámod: 56870 |
| MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
| 1. makró parancsai: p 71, v 224, v 28, v 53, v 138, h 1100, h 745, h 211. |
| KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
| gyógyító totem (116) |
| keményebb bicepsz (149) |
| kaszt.kiteljesedés (166) |
| kasztrop.kitágulás (197) |
| profizmus (200) |
| a hatalom rúnája (215) |
| önismeret (236) |
| a butaság ára (273) |
| vallási öntudat (290) |
| fegyvermester (302) |
| harci mágia (334) |
| az élet forrása (337) |
| illúziópáncél (354) |
| az ősök hite (362) |
| az ügyess. jutalma (377) |
| időfolyamok (394) |
| testvéri segítség (411) |
| csillagapród idézés (412) |
| Tudati képességfa: |
| tudati portya (501) OK |
| auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
| kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
| elmetágítás (504) OK |
| tudatforrás (505) belefejlesztettél: 35 TU. szükséges még: 15 TU. |
| tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
| kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
| varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
| közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
| tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
| tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
| mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
| tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
| tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
| manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
| a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
| tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
| tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
| tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
| tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
| tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
| taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
| hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
| pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
| tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
| vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
| tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
| regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
| manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
| isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
| mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
| tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
| gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
| tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
| pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
| varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
| a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
| tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
| tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
| halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
| a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
| bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
| tudati segítség II (567) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
| makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
| korlátlan tudat (574) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
| gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
| turbó turbó (581) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
| makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
| tudatunk hatalma II (588) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
| fülbevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 945 TU szükséges.) |
| korlátlan táborhely (595) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 3 | kaktusztüske (#114) | 3 | lajhár csont (#236) | 1 | madártoll (#112) | |||
| 29 | rézdarab (#70) | 9 | smirglilevél (#29) | 2 | spiritusz (#170) | |||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 1 | acélpengőke (#231) | 2 | bumeráng (#249) | 1 | evaporőr háj (#105) | |||
| 1 | gyöngymangó (#135) | 5 | kaja (#2) | 1 | magszim bél (#103) | |||
| 2 | mandibulapenge (#125) | 1 | nyílpuska lövedék (#547) | 1 | óndarab (#85) | |||
| 2 | rákpáncél (#97) | 10 | sallank karom (#128) | 29 | stukilövedék (#414) | |||
| 1 | szvó-ektoplazma (#151) | 4 | ugh méreg (#166) | 1 | xirnox szív (#213) | |||
| -16 | -15 | -14 | -13 | -12 | -11 | -10 | |
| -2 | |
|
|
|
|
|
|
| -1 | |
|
|
|
|
|
|
| 0 | |
|
|
|
|
|
|
| 1 | |
|
|
|
|
|
|
| 2 | |
|
|
|
|
|
|