| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2010. nov. 5. 9h:19' EZ A 276. JÁTÉKHETED, 68. FORDULÓD 277. játékheted kezdete: nov. 8. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! E-mail! |
KALANDOZÓ: #2297 |
| * 1. KP: | leveszed/lerakod a 229. tárgyat |
| * 2. KP: | kézbeveszed/felveszed a 373. tárgyat |
| * 3. KP: | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
| * 4. KP: | fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért |
| * 5. KP: | leveszed/lerakod a 373. tárgyat |
| ff 12 127 | felt. fegyverváltás: 12 127 |
| ffk 100 100 | felt.fv.kozkázata: 100 100 |
| tf 1 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
| tno 6 7 | növeled a 6. tulajdonságodat |
| v 13 | elmormolod a 13. varázslatot |
| v 12 | elmormolod a 12. varázslatot |
| v 28 | elmormolod a 28. varázslatot |
| v 6 999 | elmormolod a 6. varázslatot |
| kf 229 | kézbeveszed/felveszed a 229. tárgyat |
| m 3 4 | mozogsz délkeletre, délre |
(Továbbmész...) [74,59] Továbbmész a város utcáján. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " ELF vagy? Aurád NEM FEHÉR? Ne gondolkozz tovább: állj a drow-ok közé. " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt vaskohót. Felfedeztél egy főutcát. Felfedeztél egy teljesen lerombolt világítótornyot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy sárkánytanyát. Felfedeztél egy fellegvárat. (no:1. építését Haláltánc kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Aranysárkány és Rend hívei! Erőnk alatt tör szét a Káosz csarnokának oszlopa! AKHI " Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy orgyilkos. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 19 életpontot sebeztél. Mérg. ubuk dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 mérg. ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az orgyilkos jobb oldalát. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Az orgyilkos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| vtn 96 | varázslat tanulás: a 96. varázslatot |
| m 4 4 | mozogsz délre, délre |
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 15 életpontot sebeztél. Mérg. ubuk dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval párszor súrolva eltalálod a manaelementál jobb oldalát. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a manaelementál testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+9 vp). Vasalt bunkóval néhányszor súrolod a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+7 vp). Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Micsoda gyávaság! (-1 varázspont.) {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 235, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [74,61] Hatalmas, meredek hegyek között jársz. Ez már magashegység. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Eme sziklabércen alapította a hét bátor harcos a Vad Horda nevű törzset. " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy csillezsályát. Utad során felfedezel egy megrongált világítótornyot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 30 pontot kell rákölteni.) Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Felismered. Ez egy nyuhaj karbin. Amikor elhal a zaj, előmászol.
| kt 1253 3 | elkészíted az 1253. tárgyat (3 darabot) |
| gyk 12 10 | gyakorolsz a 12. tárggyal 10 pontért |
| m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 18 életpontot sebeztél. Mérg. ubuk dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a bibircsók-óriás testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Jól célzott! (5 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rontasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a bibircsók-óriás nyakát. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a bibircsók-óriás testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás csapása csak a levegőt találja. A bibircsók-óriás szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 aranyat. 645 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [72,61] Lakott területre érkeztél. Észreveszel egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 70 pontot kell rákölteni.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy főutcát. Találsz egy oltárt. Elenios hívői építették. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fellegvárat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Nini, egy quwarg! Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy orgyilkos. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 17 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. ubuk dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 mérg. ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az orgyilkos jobb lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával megcsapod az orgyilkos testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod az orgyilkos fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az orgyilkos fegyvere végigkarcolja a bal válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [71,61] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy sebesült ryuku légiós került az utadba. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 19 életpontot sebeztél. Mérg. ubuk dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 mérg. ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a ryuku légiós páncélos testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku légiós bal lábát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a ryuku légiós bal lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A ryuku légiós nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A ryuku légiós összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Mosolyogva kidobod a nevetséges ryuku gárdista trófeát, és diadalmasan beszerzel egy ryuku légiós trófeát. 605 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
| m 6 | mozogsz nyugatra |
| e 20 | élelemszerzés 20 pontért |
| e 20 | élelemszerzés 20 pontért |
| e 20 | élelemszerzés 20 pontért |
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával kilukasztod a rájanyék bal vállát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a rájanyék testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Feléd sújt a rájanyék a farkával, de elhibázta! A rájanyék karma a fejed mellett suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
128 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| * 1. BP: | használod a 234. tárgyat |
| * 2. BP: | használod a 243. tárgyat |
| KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
| VÁROSI TELEPORT (96. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) Ennek a varázslatnak a kifejlesztéséért főként a boltosok, bankok, fegyvermesterek és egyéb városi szolgáltatók a felelősek. Bár a szabad teleportálás sérti a GH.1670 II/4-es alanori rendelet szerint a személyes szabadsághoz való jogot, és ezért törvénytelen varázslat, a speciális célú teleport igen elterjedt és engedélyezett. Ezek egyike a városi teleport. Használója a varázslat elmondásakor egy maximum taumaturgia erősség x 2 mezőre levő, "lakott" tereptípusú mezőre fog teleportálni. A varázslat nem képes használóját keleti irányba mozgatni. Használata 10 TVP-be és 50 VP-be kerül, kiadása a V 96 <abszolút X koordináta> <abszolút Y koordináta> paranccsal történik, ahol az (X,Y) természetesen a célmező koordinátáit jelentik. A varázslat anyagi komponense egy szeksztáns, ami nem tűnik el a varázslat létrejöttekor. A varázslatról tudni kell, hogy hatása nem ér véget a teleportálás befejeztekor - amint a használó olyan mezőre lép, amely nem "lakott", automatikusan visszateleportál a kiinduló mezőre (történjen ez akár fordulók múlva). Megjegyzések: a visszateleportálás beleszámít a mozgáskorlátba (max. lépések egy körben) mivel rendes lépésnek számít, de az odateleportálás nem; a teleport kudarcot vall, ha nem "lakott" területet adsz meg célként; a városban való tartózkodás alatt minden parancsot normálisan használhatsz; a városban való kalandozásodról NEM kapsz térképet; amíg egy városi teleport érvényben van, nem adhatsz ki újabbat. Városi teleportot csak szabadban használhatsz. |
BIBIRCSÓK-ÓRIÁS (120. SZÖRNY)A bibircsók-óriás a vadtrollnál nagyobb, szőrös-ragyás primitív humanoid teremtmény. Távolról nagyobb köveket dobál ellenfelére, majd közel rohanva, bunkójával péppé veri azt. Hatalmas csapásaival előfordulhat, ha elég nagyot sebez, hogy bezúzza pajzsodat, sisakodat, páncélodat vagy bal kézben tartott másodlagos fegyveredet. Minden fegyver egyformán hatékony ellene, csak győzzed leverni tengersok életpontját. Ha megölöd, érdemes kőkéssel nekiesni az irhájának, mert a bőrbe bevarrva sokszor aranyat találhatsz. |
| Erő: | 19 (24) | Szint: | 14 | Merészség: | 3/3 | Magasság: | 123 cm |
| IQ: | 26 | Támadás: | 17 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 64 kg |
| Ügyesség: | 19 (20) | Védekezés: | 22 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 55/56 év |
| Egészség: | 17 | Életpont: | 204/161 | Jellem: | semleges (+1) | Tul. pont: | 0 |
| Szerencse: | 15 (16) | Varázspont: | 182/6 | Pénz: | 145 arany | Kép. pont: | 6 |
| Tudatpont: | 11/0 | Pszi pont: | 6/6 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| szúrófegyverek: | 1/10 (+6%) | vágófegyverek: | 1/36 (+26%) | ütőfegyverek: | 16/76 (+14%) |
| dobófegyverek: | 15/27 (+15%) | ||||
| Feltételes fegyverváltás: csontszurony (#12) (100%) << mandibulakasza (#127) (100%) |
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (5 -); |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 8/49 (+10%) | 2. nyomkövetés: | 7/76 (+36%) | 3. mászás: | 6/16 |
| 4. csapdakészítés: | 7/28 (+11%) | 5. gyógyítás: | 10/72 | 6. titkosírás: | 1/20 |
| 7. felderítés: | 1/63 | 8. teológia: | 3/92 (+35%) | 9. taumaturgia: | 10/6 (+5%) |
| 10. szerencsejáték: | 1/19 | 11. versengés: | 1/31 (+8%) | 12. zene: | 4/16 (+4%) |
| 13. szörnyismeret: | 5/4 | 14. pszi: | 1/34 | 15. vadászat: | 4/3 (+60%) |
| 16. bányászat: | 7/21 | ||||
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet) |
| deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
| gyógyítasz 70% életerő alatt 10 TVP-ért |
| elfogod gyilkos mókust (#29) hurokcsapdával (#217), garokkot (#73) fedett veremmel (#219), sullárt (#101) fedett veremmel (#219), vadász tatut (#10) fedett veremmel (#219), gyilkos sallankot (#85) fedett veremmel (#219) |
| cirkusz: ötpróba (2) |
| maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
| Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
| fabontó szójer (#71), semlegesek (#989), jók (#990) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
| a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | |
| Papi varázslataid | ||
| áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
| tündérfény (#25, 1 VP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | |
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | ||
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| hadiszerencse I (#13) | erőpajzs I (#12) | csupasz izom (#28) | áldomás (#6) |
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 5. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
| lángcsóva (#31) |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank. |
| 2.) Bizonyítsd rátermettséged: apríts fel egy trollfát. |
| 3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel! |
| KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) a közösség ereje (123) kaszt.kiteljesedés (166) varázstöltődés (178) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) tudati szintlépés (226) önismeret (236) a butaság ára (273) köszöntés (274) varázstöltődés II. (296) földmágia (357) a mágia szeretete (393) Tudati képességfa: tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU. auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 475 TU szükséges.) |
| Összsúly: 46.19 kg | Megterheltség: 79% |
| GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van. | |
| Még 99 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) | |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 125 | arany (#50) | 2 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 8 | víz (#27) | |||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 3 | csillezsályalevél (#1253) | 2 | kaja (#2) | 2 | orgyilkos tőr (#225) | |||
| 1 | pirkit (#153) | 1 | tükör (#43) | |||||