67. forduló, 69. forduló, Mokesz összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. nov. 21. 9h:05'
EZ A 218. JÁTÉKHETED, 68. FORDULÓD
219. játékheted kezdete: nov. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 15 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2254
SZÁMLA : XXXX

MOKESZ KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [129,119] koordinátán.
Végre volt időd gondolkodni, és már látod, van megoldás! Hát persze, egy igazi trollon még az ilyen elmepróbáló feladatokkal sem lehet kifogni. Tudtad Te ezt már előbb is, csak a látszat miatt töprengtél egy keveset, nehogy elmenjen az önbizalma annak a sok kis vakarcs gnómnak. Mert mi lenne velük, ha a kiderülne, a trollok nem csak erőben, de észben is kenterbe verik őket. Na de most, hogy rájöttél miképp juthatsz vízhez itt a sivatag közepén, itt az idő, hogy a tettek mezejére lépj. Előveszed vizestömlődet, és nagyokat kortyolsz a hűsítő nedűből... Talán itt az ideje, hogy felébredj, nem?
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+70 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+32 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+36 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy karmos tankány nyomok után kutattál. Már majdnem feladod, amikor egy kifejlett példányra bukkansz!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a karmos tankány jobb középső lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Meglengetve a göcsörtös bunkót a másikra rontasz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a karmos tankány testét. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a karmos tankány jobb oldalát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Szarvaival a karmos tankány megböki a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a karmos tankány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a karmos tankány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tankány karmot. 711 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 214.]

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 209.]

fkt 22 15 felt. készítesz a 22. tárgyat (15 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 209.]

ftv 38 217 felt. tám/véd. varázslat a 38. varázslatot a 217. szörnyet
Ok, ezt a védekező varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 209.]

ftv 38 177 felt. tám/véd. varázslat a 38. varázslatot a 177. szörnyet
Ok, ezt a védekező varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 209.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Megtelsz pszi energiával! Kisütöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 199.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 199.]

v 22 160 elmormolod a 22. varázslatot
13 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 17 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 199.]

ba 124 nem támadod a 124. szörnyet
BA 124 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 199.]

kut 30 kutatsz 30 pontért
Nem foglalkozva az ősi csatamező síri hangulatával, ásni kezdesz. Hideg szél borzolja a hátadat. Kibányásztál egy kettérepedt kobudera koponyát. Tovább dolgozol. Már majdnem félórája végzel kemény fizikai munkát. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy óriás csontváz védelmezi a vadászterületét.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az óriás csontváz sárga bordáit. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót a másikra ugrasz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az óriás csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered az óriás csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) A szörny hegyes karmait mellkasodba vájja. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 870 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

No, lehet folytatni a munkát! Az ásód hamarosan kifordít egy szétrohadt bőrpáncélt. Mintha lenne benne valami! Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy sallank nyíl és egy kígyóbőr kesztyű. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy szintszívó jön feléd.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a szintszívó ködös testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsttőrt. Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Ezüsttőrrel eltalálod a szintszívó nyakát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szintszívó ködös testét. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ezüsttőrrel eltalálod a szintszívó testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a szintszívó testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a szintszívó meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szintszívó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 294 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

A fenébe, hát egy perc nyugalma sem lehet az embernek? Tovább diszturbálod a többszáz éves holtak nyugalmát. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy csontváz készül a lemészárlásodra.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a csontváz testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsttőrt. Marokra fogva az ezüsttőrt a másikra támadsz. Ezüsttőrrel jól megszúrod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a csontváz testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a csontváz karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A csontváz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Hu, azért valószínűleg nem ez volt a csatamezőt uraló főszörny. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy élőholt mágus intéz feléd kihívást.

A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 14 életpontot vesztettél. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod az élőholt mágus bal oldalát. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt mágus testét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd az élőholt mágus testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 12 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 968 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}

Ez mán' ölészet volt a javából! Megvizslatod, hogy honnét bújt elő a szörny, és ott kutakodsz tovább. Ez az! Rábukkantál az igazi zsákmánytermő-vidékre: A következő kincseket találtad: egy orgyilkos tőr, egy rövid íj, 12 ubuk tüske, egy mutáns csont, egy nyu-shuriken és egy ubuk dobónyíl. Sírlidérc-osztag közeledik, minden bizonnyal urukat akarják megbosszulni. Te itt ma már eleget tápoltál! Kereket oldasz. Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! [30 pontot használtál fel, van még 169.]

m 7 8 8 mozogsz északnyugatra, északra, északra
[128,118] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy tetemember volt. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 9 tüskét. IQ-d TF-elődött.

(Továbbmész...) [128,117] A bozótos terep dombvidékbe megy át. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy hóhérbimbót. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy drótszőrű pincsi formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál?
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Dornodon oltárt. Keletre nézve látsz egy púdersziklát. Délnyugatra egy púderszikla van. Északra egy mély szakadék van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy trappoló dinymák közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a trappoló dinymák bal oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Bravúrosan félreszökkentél. Megmarkolva a göcsörtös bunkót ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a trappoló dinymák fekete testét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a trappoló dinymák testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A trappoló dinymák rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Szarvaival a trappoló dinymák megböki a jobb karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. 405 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 csuklyavirágot. IQ-d TF-elődött.

(Továbbmész...) [128,116] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mély szakadékot. Utad során felfedezel egy phua-kúpot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Dornodon oltárt. Délkeletre nézve látsz egy púdersziklát. Északra egy mély szakadék van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy bíbor szulfagor. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a bíbor szulfagor disznófejét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (6 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a göcsörtös bunkót ellenfeledre rohansz. Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd a bíbor szulfagor testét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a bíbor szulfagor vörös bundáját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a bíbor szulfagor agyarával. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A bíbor szulfagor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 szulfagor agyart. 603 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 62 életpontot! Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délre. [39 pontot használtál fel, van még 130.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a sziklafalon. Lábaddal bújsz be először a meredek falban nyíló barlangba. Óvatosan megkezded a veszélyes hely felderítését. Most már egész jól látsz. És nicsak, a földön találsz 1 ubuk dobónyílat. Elcsomagolod a kötelet, és elhagyod a veszélyes sziklaperemet. [20 pontot használtál fel, van még 110.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Nagyon óvatosan körbejárod a phua-kúpot. Hamarosan rábukkansz a bejáratra, és mellette a találós kérdésre:
Sötétség legyőzője, saját élete árán enged téged a mélybe.
[5 pontot használtál fel, van még 105.]

m 3 mozogsz délkeletre
[129,117] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Hmm, csak egy rőtmanó berzerker. Ettől nincs semmi félnivalód. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a rőtmanó berzerker rőt pofáját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a rőtmanó berzerker testét. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a rőtmanó berzerker bal lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A rőtmanó berzerker néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) A rőtmanó berzerker most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 661 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy púdersziklát. Találsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy púdersziklát. Nyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Északra egy Dornodon oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Egy sánta üregi nyúl önként (mondod Te) jelentkezik ebédnek. (+2 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra. [9 pontot használtál fel, van még 96.]

se 33 segítesz: 33
- Arra van észak, és most ezen a ponton vagyunk. - mutatod a térképen. A kobold hálából megfelezi veled az uzsonnáját. (+2 jóság.) [5 pontot használtál fel, van még 91.]

m 3 2 mozogsz délkeletre, keletre
[130,118] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy ovimon-bokrot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy vízionár. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a vízionár bal lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Izzó tűzlény nő ki előtted a földből. Lángoló karmait feléd lendíti, meggyújtva a ruhádat! Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsttőrt. Meglengetve az ezüsttőrt ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Ezüsttőrrel teljesen átdöföd a vízionár puha bőrét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a vízionár testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a vízionár megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 vízionár szemet. 63 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Csak egy ryuku gárdista. Megvető mosollyal várod a találkozást. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a ryuku gárdista bal lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku gárdista testét. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a ryuku gárdista testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a ryuku gárdista újra meg újra lecsap. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A ryuku gárdista összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Nem valami friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [131,118] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Felfedeztél egy mínosz-kúpot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy ryuku gárdista került az utadba. Itt csata lesz.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a ryuku gárdista testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Marokra fogva a göcsörtös bunkót ellenfeledre rohansz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku gárdista páncélos testét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku gárdista páncélos testét. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a ryuku gárdista újra meg újra lecsap. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy epokitféreg. Itt csata lesz.

Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Marokra fogva a göcsörtös bunkót a másikra rontasz. Göcsörtös bunkóval többször eltalálod az epokitféreg egyik ízületét. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd az epokitféreg testét. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Az epokitféreg fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farkával megérint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval többször eltalálod az epokitféreg testét. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor megpöccinted az epokitféreg farkát. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farkával megérint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek nyugatra. [18 pontot használtál fel, van még 73.]

jlk 1716 jelszó kimondása 1716
Hangosan, érthetően kimondod a jelszót a kúp belsejében. Dübörögve félrecsusszan egy szobor. Alatta a mélybe vezető lépcsőt látsz, a falon pedig egy térkép rajzolódik ki. 147 tapasztalati pontot kaptál.

1
2
3
4
7 6 5 8 9
10
11
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 61. labirintus térképe. A bejárat alattad található.

[5 pontot használtál fel, van még 68.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[130,119] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gumifát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre nyugatra megpillantasz egy ősi csatamezőt. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. [9 pontot használtál fel, van még 59.]

szk 137 keresed a 137. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy karmos tankányt. [0 pontot használtál fel, van még 59.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. [3 pontot használtál fel, van még 56.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 53.]

* 2. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2016. évben 11. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 53.]

* 3. BP: h 396 0 0 használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 53.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 23 fejleszted a 2. tulajdonságodat 23 pontért
Elméd csiszolása érdekében két ismeretlenes egyenleteket oldasz meg, fejben. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 100 TVP-t kell elköltened.] [23 pontot használtál fel, van még 30.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a hegyi szamár. Egy kaját habzsol be a kőszáli disznó. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól rutinos, rafinált kalandozó helyett profi, nagy tudású harcos. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +13 max. varázspont, +5 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 2 képesség-pontot.
Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 209 pontot. A következő körben tehát 239 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Mokesz, egy tüsi aranyhajú, zöld szemű troll férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Raia ministránsa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 68. fordulód.

Erő: 19 (21) Szint: 16 Merészség: 6/2 Magasság: 246 cm
IQ: 22 Támadás: 15 Agresszió: 3 Testsúly: 370 kg
Ügyesség: 20 (21) Védekezés: 17 Menekülés: 30 % Életkor: 2/2 év
Egészség: 18 Életpont: 244/106 Jellem: jó (71) Tul. pont: 2
Szerencse: 28 (31) Varázspont: 148/14 Pénz: 302 arany Kép. pont: 8
Tudatpont: 18/0 Pszi pont: 64/19
Eddig összesen 519 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6 178 TP-t kaptál. Jelenleg 123 531 TP-d van. A következő szinthez még 56 469 TP szükséges. Trófeáid: tüskés harci gromak, élőholt mágus, kardszárnyú pocok.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1/0 ökölvívás: 1/14 szúrófegyverek: 4/8 (+30%)
vágófegyverek: 1/0 ütőfegyverek: 23/24 (+14%) lőfegyverek: 21/82 (+18%)
dobófegyverek: 1/0

Feltételes fegyverváltás: ezüsttőr (#322)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) max. 1 db (1 -6.); tüske (#22) max. 1 db (7 -12.); tüske (#22) max. 3 db (13 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
130,119 mezőn táborozol
JLKzott minoszkúpok: 59, 61

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 75 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/29 (+12%) 2. nyomkövetés: 13/50 (+30%) 3. mászás: 5/25 (+10%)
4. csapdakészítés: 9/45 (+9%) 5. csapdaészlelés: 1/69 6. gyógyítás: 7/16
7. titkosírás: 4/64 (+25%) 8. felderítés: 5/31 (+26%) 9. szörnyidomítás: 3/83
10. teológia: 1/95 11. taumaturgia: 11/61 (+11%) 12. szerencsejáték: 1/0
13. versengés: 1/0 14. zene: 1/0 15. szörnyismeret: 11/66 (+37%)
16. pszi: 11/84 (+20%) 17. zárnyitás: 3/65 18. vadászat: 1/0
19. vitalitás: 1/0 20. bányászat: 9/33 (+20%) 21. testépítés: 1/0
22. főzés: 4/68 (+22%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
segítesz max. 1 TVP-ért
készítesz kazmár gyökeret (#205) (max. 2 darabot, csak egyszer)
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), csontlepkét (#746) szuper hálócsapdával (#274), északi aurachot (#350) szuper hálócsapdával (#274)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), trikornis (#104)
Barátságosság (aktív: 6, max: 50)
nektoraf (#355), kétfejű troll (#163), nómenklatúra (#158), orgoró (#170), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: 6 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
7. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tüskepajzs (#30)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> csontváz lord (#177) védelem tűz ellen (#38) >> massza (#217)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
kőszáli disznó (#34) (hátas: 9 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Építs számomra újabb oltárt.
2.) Ölj meg egy félelem-járót: a gonosz küldönce!
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 23 TU. szükséges még: 7 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 690 TU szükséges.)
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 ezüsttőr (#322) 1 méregfog (#1553) 1 orgyilkos tőr (#225)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6)
Ütőfegyverek
1 * göcsörtös bunkó (#123) 1 * harci kalapács (#174) 1 kőkalapács (#13)
Lőfegyverek
1 fúvócső (#20) 1 hosszú íj (#111) 1 * parittya (#18)
1 rövid íj (#107)
Lövedékek
2 bronzhegyű nyíl (#94) 6 sallank nyíl (#129) 10 tüske (#22)
16 ubuk tüske (#131)
Dobófegyverek
1 ezüstshuriken (#327) 1 nyu-shuriken (#157) 2 ubuk dobónyíl (#138)
Páncélok
1 * rőtmanó kacagány (#714)
Sisakok
3 * vassisak (#160)
Vállvédők
1 * monstrum vállvédő (#1577)
Kesztyűk
2 * kígyóbőr kesztyű (#49) 1 mászókarom (#78) 3 tankány karom (#237)
Övek
1 * bíbor erőöv (#291)
Csizmák
1 * bakkura csizma (#96)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
1 * saválló fülbevaló (#1552)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 ezüst karkötő (#158) 1 ezüst papi karkötő (#308) 1 * obszidián karkötő (#229)
1 * umbatari karkötő (#278)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Löttyök és porok, tartóstul
6 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 56 csepp tinta (#101), fér még: 4]
4 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 20]
4 huhogó bibe (#332) [bennük 6 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 42]
2 kavadu iszák (#25) [bennük 8 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 12]
6 sullár hólyag (#168) [bennük 14 csepp spiritusz (#170), fér még: 106]
7 uzbány csőr (#169) [bennük 11 csepp ugh méreg (#166), fér még: 73]
2 vizestömlő (#3) [bennük 4 korty víz (#27), fér még: 36]
1 zöld üveg (#82) [üres, kapacitás: 20]
Eszközök, használati tárgyak
4 + aranypikkely (#415) 3 aranytű (#272) 1 ásó (#34)
1 deus ex machina (#1) 3 fáklya (#36) 2 furulya (#233)
1 + hebrencs csapda (#147) 5 kaja (#2) 2 kötél (#92)
1 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218) 1 mérleg (#81)
1 moa katalizátor (#386) 1 nagy bronzkulcs (#185) 2 nagy vaskulcs (#186)
1 Rodger kezdő üstje (#1167) 1 szeksztáns (#32) 1 szent jogar (#150)
1 szuper dobóháló (#273) 1 tatu dob (#234) 1 távcső (#42)
1 tüskecsapda (#242) 2 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
8 acélpengőke (#231) 28 álompor (#396) 6 aurach fog (#657)
3 csuklyavirág (#133) 1 darázsszárny (#652) 1 dorony tüdő (#212)
1 dözmöng szív (#122) 28 drótszőr (#37) 1 elkarog szőr (#665)
3 evaporőr háj (#105) 1 fémrúd (#104) 1 grifftojás (#179)
1 gromak bőr (#268) 2 gyöngymangó (#135) 14 kaktusztüske (#114)
1 kazmár gyökér (#205) 1 kék orchidea (#68) 1 kőszem (#304)
10 lapkorong (#80) 1 lapockacsont (#33) 61 madártoll (#112)
2 magszim bél (#103) 2 mandibulapenge (#125) 2 manifeszt.nyúlvány (#214)
1 moa burát (#384) 2 moa üveggömb (#383) 4 mocsári penke (#148)
1 móri gyümölcs (#116) 1 mutáns csont (#331) 16 pirkit (#153)
1 púderkő (#119) 6 rézdarab (#70) 2 rókafarok (#124)
1 sámán erszény (#650) 6 smirglilevél (#29) 20 sünmedve tüske (#14)
1 surranó kígyó bőr (#47) 5 szárnyas hernyó (#69) 2 szulfagor agyar (#677)
3 szvó-ektoplazma (#151) 25 tigroszlán fog (#63) 2 tükör (#43)
3 vadász tatu bőr (#15) 12 varányszem (#30) 1 varkaudar csont (#1113)
3 vasérc (#152) 6 vízionár szem (#102)

Összsúly: 73.55 kg Megterheltség: 76%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van.
Még 54 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 2 tüske (#22) 9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 csuklyavirág (#133) 1 kígyóbőr kesztyű (#49) 1 mutáns csont (#331)
1 nyu-shuriken (#157) 1 orgyilkos tőr (#225) 1 rövid íj (#107)
1 sallank nyíl (#129) 2 szulfagor agyar (#677) 1 szvó-ektoplazma (#151)
1 tankány karom (#237) 5 tinta (#101) 2 ubuk dobónyíl (#138)
12 ubuk tüske (#131) 2 vízionár szem (#102)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

127 128 129 130 131 132
115
116
117
118
119
120
(128,116) mély szakadék (#154), phua-kúp (#372), vaskohó (#155), bíbor szulfagor (#358)
(128,117) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), művészi porolit (#720), trappoló dinymákok (#118)
(128,118) tetemember (#123)
(129,117) rőtmanó berzerker (#369), púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), Fairlight oltár, 33. jellempróba, érclelőhely
(129,119) karmos tankány (#137), óriás csontváz (#176), szintszívó (#96), csontváz (#48), élőholt mágus (#175)
(130,118) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), vízionárok (#66), ryuku gárdista (#360)
(130,119) gumifa (#38), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), szent tölgyfa (#393)
(131,118) mínosz-kúp (#178), Dornodon oltár, ryuku gárdista (#360), epokitféreg (#147)

Üzenet küldése a karakternek