Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. jan. 12. 9h:18' EZ A 68. JÁTÉKHETED, 68. FORDULÓD 69. játékheted kezdete: jan. 19. A következő fordulódat legkorábban a 69. játékhéten tudjuk betáplálni. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1464 SZÁMLA : XXXX |
kno 10 2 | képesség-növelés 10 |
tno 6 2 | növeled a 6. tulajdonságodat |
ef 4 | energia fejlesztése 4 |
vi 0 7 | viselkedésed: 7 |
m 1 8 | mozogsz északkeletre, északra |
(Továbbmész...) [94,-18] Még mindig a városban vagy. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Észkombájn barátomat itt űztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn " Felfedeztél egy fény szentélyét. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Úgy gondolod, hogy a közeledő orgyilkos nem jelenthet komoly veszélyt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az orgyilkos bal oldalát. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod az orgyilkos testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
ea 96 203 112 | eladod a 96. tárgyat 203 112 |
ve 247 | megveszed a 247. tárgyat |
ve 230 | megveszed a 230. tárgyat |
kf 247 | kézbeveszed/felveszed a 247. tárgyat |
kf 230 | kézbeveszed/felveszed a 230. tárgyat |
ve 291 | megveszed a 291. tárgyat |
kf 291 | kézbeveszed/felveszed a 291. tárgyat |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az útonálló nyakát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az útonálló testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. Az útonálló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
vtn 31 | varázslat tanulás: a 31. varázslatot |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Elszántan a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az orgyilkos testét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd az orgyilkos jobb oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Az orgyilkos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 569 | bemész az 569. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Elhagyod a kastplomot. [5 pontot használtál fel, van még 118.]
vi 0 10 | viselkedésed: 10 |
m 8 8 | mozogsz északra, északra |
(Továbbmész...) [92,-21] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Fairlight hívei emelték. keletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Gork.
h 92 | használod a 92. tárgyat |
m 1 2 | mozogsz északkeletre, keletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Meglengetve a bronzpengét a másikra ugrasz. Bronzpengével egy irtózatos ütéssel felvágod a sünmedve testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a sünmedve testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A sünmedve mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A sünmedve megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Véres nyál csordul ki a sünmedve száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 6 sünmedve tüskét. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Ez mellément. Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval néhányszor megcsapod a vérfürdető magszim testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (8 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval párszor keményen megütöd a vérfürdető magszim húsos törzsét. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérfürdető magszim lecsap a jobb karodra. (7 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a törpe testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a törpe jobb oldalát. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a törpe fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A törpe csapása melletted suhan el. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. {Lőfegyver fejlődés: össz: 7%} Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [94,-22] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. Találsz egy korongfát. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. délnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Gork.
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 8 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 8 pontért |
FEKETE BŐRCSIZMA (247. TÁRGY) Ezt a térdig érő, hosszú szárú csizmát valamilyen ismeretlen állat bőréből készítik, cserzéssel. A nagy szakértelemmel megmunkált lábbeli nem lyukad ki, kényelmesen tudsz benne mozogni. Még lovaglócsizmának is alkalmas! Nem csoda, hogy megnöveli hárommal a védettségedet, amíg viseled. |
LÁNCKESZTYŰ (230. TÁRGY) Ezt a kesztyűt harcosok számára készítették, rengeteg apró fémkarikából. A finom tapintású, könnyű kézvédő aránylag könnyű, mégis jó védelmet nyújt: hárommal növeli a védettségedet. |
BÍBOR ERŐÖV (291. TÁRGY) Ez a festett vörösréz öv nem igazán kényelmes viselet, de igen hasznos: mágikus ereje révén képes viselőjét megizmosítani: ha a bíbor övet magadra öltöd (KF 291) erőd megnövekszik kettővel. |
LÁNGCSÓVA (31. TÁMADÓ VARÁZSLAT) A lángcsóva elmormolásakor a kezedből egy hosszú tűznyelv csap ki, leégetve ellenfeled irháját és szemöldökét. Azokon, akik semmilyen módon nem védettek a tűz ellen, 2d10+6 ill. d10+3 életpontot sebez, attól függően, hogy telibe találtad vagy sikerült valamennyire félreugrania. (Bár a félreugrás igencsak nehéz.) A varázslat elmondása 5 VP-be kerül, anyagi komponense nincs. |
VÉRFÜRDETŐ MAGSZIM (148. SZÖRNY) A vérfürdető magszim a húsevő magszim távoli, és jóval méretesebb rokona. Szintén bozótosban él, azonban hatalmas csápjaival inkább dzsungel-ligetre, mint egyszerű bokorra emlékeztet. Rengeteg nyúlványa van, amelyekkel megragadja a közelben elhaladó, gyanútlan kalandozókat, majd az alul meghúzódó, óriási szájhoz húzza őket. Az alsó száj olyan nagy, hogy akár egy felnőtt uzbányt is képes elnyelni. Nincs is szükség a rágásra, mert a vérfürdető magszim beleiben hihetetlen hő termelődik, és ez meg is süti az elnyelt áldozatot. |
Erő: | 21 (23) | Szint: | 14 | Merészség: | 6/6 | Magasság: | 257 cm |
IQ: | 24 | Támadás: | 15 | Agresszió: | 10 | Testsúly: | 495 kg |
Ügyesség: | 16 | Védekezés: | 22 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 19/19 év |
Egészség: | 16 | Életpont: | 206/160 | Jellem: | gonosz (49) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 11 (13) | Varázspont: | 130/100 | Pénz: | 1136 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 12/2 | EFejl: | 16 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 1/0 | vágófegyverek: | 3/64 (+10%) | ütőfegyverek: | 17/75 (+20%) |
dobófegyverek: | 9/95 (+7%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << bronzpenge (#126) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); vas dobónyíl (#189) (8 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 9/29 | 2. nyomkövetés: | 10/18 (+4%) | 3. mászás: | 2/86 |
4. csapdakészítés: | 5/44 | 5. csapdaészlelés: | 1/54 | 6. gyógyítás: | 12/38 |
7. titkosírás: | 1/30 | 8. felderítés: | 2/37 | 9. teológia: | 7/64 |
10. taumaturgia: | 3/10 (+200%) | 11. szerencsejáték: | 1/4 | 12. versengés: | 1/7 |
13. zene: | 1/0 | 14. szörnyismeret: | 3/0 | 15. zárnyitás: | 7/71 |
16. vadászat: | 7/48 | 17. bányászat: | 9/33 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (a halál csókja (#187)) |
lopsz a trolloktól (5) bármit, az árnymanóktól (4) bármit |
gonoszkodsz max. 30 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP) |
rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) | álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) | mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
8. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Bizonyítsd, hogy méltó a jellemed hitedhez! [oldj meg egy jellempróbát a GO paranccsal és érj el 100-as gonoszságot]. |
2.) Az ellenem küzdő Közös Tudatok a legnagyobb ellenségeink. Tudatcsatázz le egy másik KT tagjától egy paranccsal legalább 3 TU-t! |
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) önismeret (236) a kapcsolat (248) ment.felfrissülés (255) a monolit imádása (264) a butaság ára (273) ima a monolitokért (276) fejleszt.gyümölcse (292) isteni áldás (318) monolit érzékelés (341) a mágia szeretete (393) káoszmágia (400) a káosz elszabadul (410) Tudati képességfa: tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU. auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 147 TU szükséges.) kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
Összsúly: 38.58 kg | Megterheltség: 68% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 82 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
946 | arany (#50) | 1 | bakkura csizma (#96) | 4 | kaja (#2) | |||
1 | trikornis szarv (#198) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bíbor erőöv (#291) | 1 | fekete bőrcsizma (#247) | 1 | lánckesztyű (#230) | |||
2 | orgyilkos tőr (#225) | 6 | sünmedve tüske (#14) |