67. forduló, 69. forduló, Dorien McGee összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. ápr. 7. 12h:18'
EZ A 506. JÁTÉKHETED, 68. FORDULÓD
507. játékheted kezdete: ápr. 13.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1199
SZÁMLA : XXXX

DORIEN MCGEE KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [58,85] koordinátán.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+13 tvp ). Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+19 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+45 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+55 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 758. hetének nyerőszámai: 3, 7, 14. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 12 arany nyereményt kapsz.
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy ragyás burástya fészket vagy búvóhelyet. Már majdnem feladod, amikor egy kifejlett példányra bukkansz!
(Feltételes foglyul ejtés:) Hatodik érzéked egy ragyás burástya jelenlétét jelzi. Előveszed az ásót, és egy mély és széles gödröt ásol. Majd befeded galyakkal, és port szórsz rá álcázásképp. A szörny megtalálása már nem okoz problémát. Megpróbálod csapdába ejteni. A fenébe! Elkerülte a csapdát a ragyás burástya. Vagy te nem állítottad fel a csapdát jól, vagy ő volt nagyon éber. A lényegen ez most már mit sem változtat! Bánatosan elkullogsz a helyszínről. [24 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

[31 pontot használtál fel, van még 230.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Pszi energia árad szét testedben. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 225.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Sikerült elmondanod a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 220.]

* 3. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+4 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 215.]

* 4. KP: elmormolod az 53. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Megidézted az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+3 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 210.]

* 5. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Ereidben a vér forrón lendül előre. Megidézted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 205.]

av 13 alakváltás 13
Oké, álcázod magad a táborozás alatt. [3 pontot használtál fel, van még 202.]

bb 347 1 beraksz a bankba a 347. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 súlyzót. [0 pontot használtál fel, van még 202.]

ek 145 2 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 192.]

ef 3 energia fejlesztése 3
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-3 TU.] Nő az önbizalmad! (+1 támadás, +1 sebzés.) A befejezéshez még 309 TU szükséges. [30 pontot használtál fel, van még 162.]

tno 6 1 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 162.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[58,84] A bozótost dombság váltja fel. Az észak-dél irányba húzódó Pillanat hegység tövében vagy. Ettől keletre kezdődik Maad. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy krómkaktuszt. Utad során felfedezel egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 133 pontot kell rákölteni.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Látsz egy félig kész olvasztókemencét. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 38 pontot kell rákölteni.) Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy olvasztókemencét. Nyugatra egy világítótorony van. Északra egy oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. A feléd közeledő rőtmanó berzerker mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 20 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel megcsapod a rőtmanó berzerker jobb lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-2 életpont.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Orgyilkos tőrrel megérinted a rőtmanó berzerker jobb lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 rőtmanó kacagány (ld. enc.). 746 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [58,83] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Utad során felfedezel egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy világítótornyot. Északnyugatra egy világítótorony van. Északra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Ráismersz a lényre. Egy szeppent rákfatty. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Itt csata lesz.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 17 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a szeppent rákfatty jobb első lábát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a szeppent rákfatty kitines ollóját. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a szeppent rákfatty kitines ollóját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szeppent rákfatty ollójával feléd sújt, de eredménytelenül. A szeppent rákfatty belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel megütöd a szeppent rákfatty testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Orgyilkos tőrrel megérinted a szeppent rákfatty jobb első lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Kitines ollójával a szeppent rákfatty bőrt csippent le a kézfejedről. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 652 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [58,82] Még mindig dombos terepen vagy.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy oltárt. Nyugatra nézve látsz egy világítótornyot. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. [24 pontot használtál fel, van még 138.]

m 8 7 mozogsz északra, északnyugatra
[58,81] Amerre csak a szem ellát, dombok. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy világítótornyot. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy épület van. Északra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.


(Továbbmész...) [57,80] Vált a terep, ahogy egyre többet mászol felfelé. Ez már magashegység.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt világítótornyot. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy csillezsályát. (ld. enc.) Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy olvasztókemencét. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy Tharr oltár van. Délnyugatra egy púderszikla van. Nyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy kolostor (545. épület.). [16 pontot használtál fel, van még 122.]

be 545 bemész az 545. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelőnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Elmagyarázod, hogy vándor utazó vagy, békés szándékkal, és szállást keresel. Az ajtó kinyílik, és egy egyszerű ruhába öltözött szerzetes áll előtted. - Fáradj be - mondja. Odabent a rend főnöke fogad. Elmondja, hogy ez egy szerzetes kolostor, a világtól elzárva élnek, meditálva, a harcművészetet gyakorolva, tökéletesítve. Bár nem nagyon van nekik se mit a tejbe aprítani, szívesen megosztják veled, amijük van. Vizet, kenyeret és sajtot hoznak, amit jóízűen elfogyasztasz. A szerzetesek ezután elmondják, hogy hogyan gyakorolhatsz náluk. Ha az ökölvívásban eléred a 3. szintet, megkezdheted a harcművészetek elsajátítását. Ezáltal megismerheted szunnyadó belső energiáidat, és védelemre, gyógyításra is felhasználhatod. Ez az erő a kí. A kolostor bármikor szívesen tanít egy kisebb összegű, mintegy 50 aranyat kitevő summa fejében. Ha már ismered a kí-t, segítenek a fejlesztésében, a harcművészetek elsajátításában. Ha legközelebb tanulni akarsz a szerzetesektől, akkor ezt automatikusan megteszed, ha bemész egy kolostorba (és van nálad elég pénz). Ez nem biztos, hogy azonnali fejlődést jelent, kétszer, magasabb szinten háromszor-négyszer is meg kell látogatnod a kolostort, hogy a harcművészet szakértelmed eggyel megnőjön. A kobuderák gyorsabban tanulnak. Elbúcsúzol a szerzetesektől, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 117.]

be 545 bemész az 545. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelőnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend főnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlődtél. Még gyakorolnod kell a következő szinthez. Elbúcsúzol a szerzetesektől, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 112.]

be 545 bemész az 545. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelőnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend főnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlődtél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 harcművészetek). Elbúcsúzol a szerzetesektől, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 107.]

be 545 bemész az 545. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelőnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend főnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlődtél. Még gyakorolnod kell a következő szinthez. Elbúcsúzol a szerzetesektől, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 102.]

be 545 bemész az 545. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelőnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend főnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlődtél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 harcművészetek). A Kobraharapás (ld. enc.) Elbúcsúzol a szerzetesektől, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 97.]

be 545 bemész az 545. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelőnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend főnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlődtél. Még gyakorolnod kell a következő szinthez. Elbúcsúzol a szerzetesektől, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 92.]

be 545 bemész az 545. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelőnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend főnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlődtél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 harcművészetek). Elbúcsúzol a szerzetesektől, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 87.]

be 545 bemész az 545. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a kémlelőnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend főnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlődtél. Még gyakorolnod kell a következő szinthez. Elbúcsúzol a szerzetesektől, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 82.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[58,79] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. A feléd közeledő spagulár mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Itt csata lesz.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a spagulár pettyes hátát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a spagulár testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A spagulár megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 37 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy olvasztókemencét. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy oltárt. Délre egy vaskohó van. Nyugatra egy oltár van. Északra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [59,78] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy tetemember. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 14 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tetemember testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tetemember testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) A tetemember mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A tetemember szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 427 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy mutáns pók. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a mutáns pók förtelmes fejét. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mutáns pók testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a mutáns pók testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A mutáns pók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Ököllel iszonyatosan megcsapod a mutáns pók testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a mutáns pók csupasz testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A mutáns pók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A mutáns pók összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 455 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [60,77] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené.
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy Tharr oltárt. Elrakod a távcsövet. Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek keletre. [24 pontot használtál fel, van még 58.]

m 1 7 mozogsz északkeletre, északnyugatra
[61,76] Továbbra is síkságon vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Oppsz, itt járt már valaki! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [60,75] Síkság, továbbra is csak síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Csak egy piromenyét. Megvető mosollyal várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a piromenyét jobb oldalát. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (10 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel eltalálod a piromenyét jobb oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a piromenyét izzó bundáját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A piromenyét szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 224 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Tharr rúnaköve. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr híveié. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy oltárt. Nyugatra nézve látsz egy oltárt. Északnyugatra egy oltár van. Elrakod a távcsövet. Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek nyugatra. [16 pontot használtál fel, van még 42.]

ef 5 energia fejlesztése 5
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-4 TU.] Nő az önbizalmad! (+1 támadás, +1 sebzés.) A befejezéshez még 305 TU szükséges. [40 pontot használtál fel, van még 2.]

a 415 5874 1 átadod a 415. tárgyat az 5874. kalandozónak (1 darabot)
Sajnos az a kalandozó hatótávon kívül van. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

szk 85 keresed a 85. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy gyilkos sallankot. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 1. BP: használod a 73. pszi képességet
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 2. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még -1.]

* 3. BP: kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 súlyzót. [0 pontot használtál fel, van még -1.]
[KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 22, 11, 9.
Apró bokorrá változol, hogy a táborozás alatt észrevétlen maradhass a külvilág számára. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 209 pontot. A következő körben tehát 208 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RŐTMANÓ KACAGÁNY (714. TÁRGY)
Büdös, szakadozott bőrruha, szánalmas viselete a dombok között élő rőtmanóknak. Ha mindenféle ízlésbeli megfontolást félretéve, úgy döntesz, hogy mégis magadra öltöd a KF 714 paranccsal, meglepően kényelmes viselethez jutsz, amely 4-gyel növeli a védettségedet, és eggyel a szerencsédet.

CSILLEZSÁLYA (1252. NÖVÉNY)
A csillezsálya a sziklás terepet kedveli, ott is azokat a repedéseket, ahol gyakran lehet árnyékban. Ritkán nyílik, de ilyenkor álomszép, lila színű virágot bont. Már rátekinteni is igazi bódulatot okoz, hát még ha óvatosan leszedsz pár levelet a csillezsálya tövéről (KT 1253 parancs 3 TVP-ért, körönként max. 3-at) és az orrod alá dugva belélegzed azt a kellemes illataromát, melyet ez bocsát ki magából (H 1253 parancs 5 TVP-ért). Különös bódulat lesz úrrá rajtad, ami csupán néhány percig tart. Hatása lenyűgöző lehet: - vagy max. életerőd nő a forduló végéig a jelenlegi 10%-kával, - vagy szerencséd nő a forduló végéig a jelenlegi 10%-kával. Persze az is lehet (ha épp nincs szerencséd), hogy a zsályalevél beszippantása semmilyen változást nem okoz. A bódulat káros mellékhatásairól egyelőre nem tudni, remélhetőleg nincsenek is.
A csillezsálya virága szép látványt nyújt ugyan, de felhasználni semmire nem lehet.

KOBRAHARAPÁS
Sokan azt mondják, hogy érdemes ellesni a kígyóktól, hogy hogyan harcolnak, mert félelmetes sebességükkel gyakran legyőznek náluk jóval nagyobb és erősebb ellenfeleket is. Az, aki a Kobraharapást elsajátítja, az az ellenfél egy esetleges hibája esetén képes egy extra támadást bevinni oly gyorsan, akár egy valódi kobra.

KARAKTERLAP

Dorien McGee, egy fekete, copfos hajú, barna szemű alakváltó nő vagy. Fekete a bőröd. Tharr hittérítője vagy. A Korona Bajnokai (#9125) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 68. fordulód.

Erő: 19 (28) Szint: 15 Merészség: 4/4 Magasság: 167 cm
IQ: 20 Támadás: 18 Agresszió: 3 Testsúly: 71 kg
Ügyesség: 18 Védekezés: 25 Menekülés: 30 % Életkor: 2/2 év
Egészség: 18 Életpont: 211/156 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 20 (25) Varázspont: 235/73 Pénz: 1698 arany Kép. pont: 9
Tudatpont: 25/16 Pszi pont: 110/61 EFejl: 7
Eddig összesen 303 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2541 TP-t kaptál. Jelenleg 92067 TP-d van. A következő szinthez még 27933 TP szükséges. Trófeáid: arató csattanat, kérődző etra, nukleáris cickány. A 63. fordulódban 8796 arany került a bankszámládra. 9015 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 6/22 (+36%) szúrófegyverek: 15/93 (+3%) vágófegyverek: 8/90
ütőfegyverek: 1/0 lőfegyverek: 7/75 dobófegyverek: 14/11 (+15%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (160%) << mandibulakasza (#127) (160%) << vashegyű lándzsa (#182) (160%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); rézgolyó (#343) (4 -5.); ubuk dobónyíl (#138) (6 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 12/51 2. nyomkövetés: 20/62 (+17%) 3. lopás: 1/3
4. mászás: 2/77 5. csapdakészítés: 8/69 (+12%) 6. csapdaészlelés: 1/6
7. gyógyítás: 12/99 8. titkosírás: 1/0 9. felderítés: 1/2
10. szörnyidomítás: 1/1 11. teológia: 15/68 (+23%) 12. taumaturgia: 10/105 (+7%)
13. versengés: 1/34 14. harcművészetek: 4/73 (+369%) 15. zene: 6/7
16. szörnyismeret: 11/62 (+34%) 17. pszi: 17/68 (+17%) 18. zárnyitás: 1/0
19. vadászat: 1/47 20. bányászat: 4/18 (+19%) 21. főzés: 2/50

FELTÉTELES PARANCSOK (még 14 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
elfogod ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
bo-skorpió (#54) (csak egyszer), trikornis (#104)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
pszi elementál (#221), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +1 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +1 vp 6 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) vámpirizáció (#1) szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24)
csupasz izom (#28) óriáserő (#53) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
8. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
lángcsóva (#31), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> manaelementál (#290)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka (#32) >> manaelementál (#290)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Áldozz fel oltáromnál egy élő ragyás burástyát.
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)
3.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
338 arany (#50) 1 sallank karom (#128)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 kaja (#2) 2 pirkit (#153) 1 rőtmanó kacagány (#714)
4 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(57,80) kolostor (#545), világítótorony (#156), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253)
(58,79) spagulár (#82), olvasztókemence (#86), 40. jellempróba
(58,81) oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve
(58,82) oltár, vaskohó (#155), érclelőhely
(58,83) olvasztókemence (#86), oltár, vaskohó (#155), szeppent rákfatty (#186)
(58,84) krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), oltár, vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), rőtmanó berzerker (#369)
(59,78) tetemember (#123), 37. jellempróba, oltár, mutáns pók (#117)
(60,75) piromenyét (#99), Tharr rúnaköve, Tharr oltár
(60,77) egy ismeretlen isten rúnaköve, 49. jellempróba, oltár
(61,76) Tharr oltár

Üzenet küldése a karakternek