65. forduló, 67. forduló, Dorien McGee összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. márc. 31. 9h:08'
EZ A 505. JÁTÉKHETED, 66. FORDULÓD
506. játékheted kezdete: ápr. 6.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1199
SZÁMLA : XXXX

DORIEN MCGEE KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [46,95] koordinátán.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+12 tvp ). Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+24 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+43 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+53 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 757. hetének nyerőszámai: 9, 1, 20. 2 db 0 találatos szelvényed volt.
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy ork sámán nyomára vezet. Úgy látszik, ilyen szörny nem él a környező néhány négyzetmérföldes területen. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [8 pontot használtál fel, van még 250.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Lemész alfába. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve tudatrombolás. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+6 max. pszi pont.) [5 pontot használtál fel, van még 245.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [5 pontot használtál fel, van még 240.]

* 3. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Kántálni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy végső mozdulattal előhívod a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+4 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 235.]

* 4. KP: elmormolod az 53. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A forró energia testedbe áramlik. Sikerült elmondanod az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+3 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 230.]

* 5. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Megidézted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 225.]

hu 45 88 247 hulladék: 45 88 247
Hulladék, ezért nem gyűjtesz kis bőrpajzsot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz bronzsisakot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz fekete bőrcsizmát. [0 pontot használtál fel, van még 225.]

kb 48 1 kiveszel a bankból a 48. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 antilopbőrt. [0 pontot használtál fel, van még 225.]

hu 72 317 160 hulladék: 72 317 160
Hulladék, ezért nem gyűjtesz rézsisakot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz varkaudar csizmát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz vassisakot. [0 pontot használtál fel, van még 225.]

hu 212 130 21 hulladék: 212 130 21
Hulladék, ezért nem gyűjtesz dorony tüdőt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz hebrencs állkapcsot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz ormánygőte csontot. [0 pontot használtál fel, van még 225.]

hu 48 87 89 hulladék: 48 87 89
Hulladék, ezért nem gyűjtesz antilopbőrt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz bronzhegyű lándzsát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz bronzpajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 225.]

hu 123 180 193 hulladék: 123 180 193
Hulladék, ezért nem gyűjtesz göcsörtös bunkót. Hulladék, ezért nem gyűjtesz ezüst gyűrűt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz aranygyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 225.]

av 13 alakváltás 13
Oké, álcázod magad a táborozás alatt. [3 pontot használtál fel, van még 222.]

bb 347 1 beraksz a bankba a 347. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 súlyzót. [0 pontot használtál fel, van még 222.]

ek 145 2 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 212.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[45,96] Szűnni nem akar a zöld síkság. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy megsebzett alpesi tehén közeledik. Itt csata lesz.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az alpesi tehén bal hátsó lábát. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 12 kaját. 252 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Észreveszel egy gumifát. Látsz egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. A földön egy fekvő ember férfit pillantasz meg. Mellkasán komoly seb tátong, egy kettétört bot hever mellette. Ha segítesz neki, és bekötözöd, 16 TVP-t kell elköltened (20. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy mély kutat. Délre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy oltár van. Elrakod a távcsövet. [8 pontot használtál fel, van még 204.]

im imádkozol
Hosszú keresés után sem találsz oltárt, amelynél imádkozhatnál. [0 pontot használtál fel, van még 204.]

m 5 4 4 mozogsz délnyugatra, délre, délre
[44,97] Épületek tűnnek fel. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy útonálló. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az útonálló testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az útonálló testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
99 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Néhányan ismeritek az Illúziók hatalmát- Ha találkoztatok egy vizionárral... " Észreveszel egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mély kutat. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [44,98] Továbbmész a város utcáján.

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " E helyen erősebben süt le a nap, itt járt Sir Kris a Raia pap, s öklén a gonosz vére van. " Egy magából tiszta vizet előköpő, szépen megmunkált szökőkút van itt. Feltöltöd a vizestömlőt. Látsz egy sörsátrat. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " E szent helyen alakult a Vérvörös Légió. Örök mementóul e tábla áll! " A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Leah hithű követője! Állj közénk, az egyesült ÖRDÖGI KÖR-be. TOUR-MIX. " A főút mellett egy magas, barna kőből épített házat látsz. Rajta nagy tábla: Gatin polgármesteri hivatala. Az ajtó előtt egy megtermett, bőrpáncélba öltözött harcos őrködik. (540. épület.)
Más épületeket is látsz. Felismered őket: egy vegyesbolt (541. épület.), egy fegyverbolt (542. épület.) és egy fogadó a Vak Orgoróhoz. (609. épület.).
Eladsz 1 bronzsisakot 9 aranyért, 4 dorony tüdőt 32 aranyért, 1 fekete bőrcsizmát 16 aranyért, 3 hebrencs állkapcsot 12 aranyért, 1 kis bőrpajzsot 5 aranyért, 1 ormánygőte csontot 3 aranyért, 3 rézsisakot 21 aranyért, 1 varkaudar csizmát 20 aranyért, 1 vassisakot 18 aranyért, 1 antilopbőrt 3 aranyért.
Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. "

(Továbbmész...) [44,99] Folytatod sétádat a házak közt. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Egy útonálló nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az útonálló testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod az útonálló fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az útonálló egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az útonálló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
99 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Egy nem túl hivalkodó, de mégis tiszteletet parancsoló, zömök épületet látsz. A homlokzatára egy vaskesztyűs kézben tartott mérleget festettek, a hivatásos fejvadászok jelképét. (757. épület.)
Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 180.]

be 757 bemész a 757. épületbe
Belépsz az ajtón, amely mögötti szobában egy mogorva gnóm ül egy óriási íróasztal mögött.
- Újonc, igaz? - néz rád a gnóm. - Nem kell válaszolni, látom. Dolgozhat nekünk, itt kell aláírni - máris áttol egy papírt az asztalon. - A szerződés értelmében megkeresi és jó esetben megöli az általunk megjelölt személyt. Nem kell aggódni, ez nem bérgyilkosság, az alanori udvar megbízásából tevékenykedünk - felmutat a falra, ahol látsz egy bekeretezett iratot. - A célszemélyek mind bűnőzök, akik rendkívül veszélyesek a közrendre és a birodalom jövőjére. Hallott már az Újnyugat nevű szervezetről? Eladták a hazájukat, egész Erdauint, egy újabb ellenséges invázió előkészítésében segédkeztek. Mit érdemelnek az ilyenek? Levadásszuk őket. Maga is részt vehet benne, tisztes jutalomért. Ha elkapja őket, csak hozza el nekem a gyűrűjüket, ami a szervezethez tartozásukat jelképezi és azzal bizonyítja, hogy végzett velük. Nagy szolgálatot tesz vele az egész félszigetnek.
Lelkesen bólintasz, ez aztán a neked való feladat! A gnóm elmondja hogy egyelőre a szervezetnek csak néhány tagját azonosították és közülük is csak háromnak tudják a tartózkodási helyét, az egyikük, egy Nehéz Norbi nevű troll kalandozóról úgy hírlik, hogy a várostól délkeletre, az erdőben bújkál valahol.
Biccentesz a gnómnak, majd elhagyod az irodát. [5 pontot használtál fel, van még 175.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[45,100] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Fehér mandula illatát hozza a szél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy piromenyét nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a piromenyét jobb hátsó lábát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (6 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a piromenyét farkát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a piromenyét testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A piromenyét állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 222 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Észreveszel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr híveié. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy oltárt. Keletre nézve látsz egy mély kutat. Délkeletre egy oltár van. Nyugatra egy oltár van. Elteszed a látcsövet.

(Továbbmész...) [46,101] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Fura látvány tárul eléd: egy hatalmas, büszke testű woor-antilop, amint kétségbeesetten vergődik egy hurokcsapdába szorulva! Ha segíteni akarsz rajta, 8 TVP-t kell elköltened (4. jellempróba). Találsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy olvasztókemencét. Délre nézve látsz egy oltárt. Északra egy mély kút van. Elrakod a távcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Felismered a közeledőt. Csak egy tigroszlán. Nem jelenthet különösebb problémát. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel kegyetlenül megütöd a tigroszlán fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a tigroszlán testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A tigroszlán karmai majdnem eltalálnak! A tigroszlán feléd harap, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 tigroszlán fogat. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [47,102] Szűnni nem akar a zöld síkság. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy tintacsiga közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Te persze ügyesen félreugrottál. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a tintacsiga testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a tintacsiga testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A tintacsiga megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 4 csepp tintát. 193 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy oltárt. Keletre nézve látsz egy oltárt. Délkeletre egy rúnakő van. Nyugatra egy oltár van. Elteszed a látcsövet. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 151.]

m 4 2 mozogsz délre, keletre
[47,103] A sík vidéket bozótos váltja fel. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Ráismersz a lényre. Egy megsebesített garokk. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a garokk testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a garokk jobb első lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Agyarával a garokk kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A garokk összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 138 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy acéldarázs került az utadba. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod az acéldarázs bal hátsó lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod az acéldarázs potrohát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az acéldarázs farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 acélpengőkét. 134 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}


(Továbbmész...) [48,103] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Látsz egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mély kutat. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor délnyugatra nézel, észreveszel egy vaskohót. Északra nézve látsz egy oltárt. Elteszed a látcsövet.

Ahogy tovább gyalogolsz, észreveszed egy kopasz, piros szemű, harcsabajszos troll férfi táborát. Bőre színe zöld. Chara-din hittérítője. Egy bíbor erőövet, egy csontamulettet, egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy káosz szimbólumot, egy Khór maszkját, egy monstrum vállvédőt, egy obszidián karkötőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku mellvértet, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt és egy vassisakot visel. Felszerelését egy vadász quwarg trófea, egy varkaudar íjász trófea és egy szutykos remák trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy ezüsttőrt tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd sullár. Teherhordója is van: egy sörényes ubuk! Szegény állat majd megszakad. Elég egy mentális pillantás aurájára: sötét, mert gonosz. Nálad ő jóval tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos, hogy alulmaradnál. Vigyázva elkerülöd a veszélyes kalandozó táborhelyét.
Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [16 pontot használtál fel, van még 135.]

h 92 használod a 92. tárgyat
A kötelet egy erősebb bokorhoz kötöd a kút mellett, és erősen kapaszkodva leereszkedsz. A kút mély, de szerencsére a köteled elég hosszú volt. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Érdemes volt lejönni! A földön találsz 1 rézkulcsot. Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 121.]

m 2 mozogsz keletre
[49,103] Vált a terep: sűrű erdőben vagy. A legtöbben ezt az erdőt tartják Warn pusztái nyugati határának. Észreveszel egy szent tölgyfát. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Csak egy Nehéz Norbi. Megvető mosollyal várod a találkozást. (ld. enc.) Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A lény gyors egymásutánban néhány kerek követ lő ki rád. 3 életpontot sebződsz. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Nehéz Norbi jobb oldalát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a Nehéz Norbi testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a Nehéz Norbi csapása elől. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 kőkés. Szereztél 1 koponya gyűrűt. (ld. enc.) 143 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

[8 pontot használtál fel, van még 113.]

szk 190 keresed a 190. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy varkaudar bajnokot. [0 pontot használtál fel, van még 113.]

bpb 1 bef. parancs berakása: 1

p 73 használod a 73. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Pszi energia árad szét testedben. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 103.]
[A parancs tárolásra került.]

* 2. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 100.]

* 3. BP: kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 súlyzót. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 100.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Két kézzel megfogod a súlyzód, és különböző körzéseket végzel. Huh, de fárasztó! Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 60.]

tf 1 30 fejleszted az 1. tulajdonságodat 30 pontért
Előveszed a súlyzódat, és hosszasan pumpálod magad. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [30 pontot használtál fel, van még 30.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 26, 7, 6.
Figyelem: 1 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Apró bokorrá változol, hogy a táborozás alatt észrevétlen maradhass a külvilág számára. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 207 pontot. A következő körben tehát 237 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TUDATROMBOLÁS (111. PSZI TÁMADÓ KÉPESSÉG)
A Tudatrombolást csak harcban, a TV listákkal használhatod. Ha ellenfeled nem képes sikeres mentális ellenállásra (szerencse és kis részben IQ által meghatározott mentődobás), és nem rendelkezik megfelelő pszi védelemmel (pl. Pszi-Acéltorony), elveszíti összes Tudatpontját, Pszi pontját és varázspontjainak 50%-át. A Tudatrombolást csak akkor fogod használni, ha a célpont a felsoroltak valamelyikével rendelkezik. Ha azonban ezek mértéke aránylag csekély, és van sebzést okozó varázslat is a TV listában, a program inkább azt fogja választani. A Tudatrombolás használata 25 pszi pontot igényel, csak kalandozókkal szemben fogod használni.

NEHÉZ NORBI (7119. ELLENFÉL)
Nehéz Norbi egy hosszúhajú, troll férfi, aki kalandozóként beállt az Újnyugat tagjai közé és Erdauin elveszejtésére szövetkezett. Nem érdemel kegyelmet!

KOPONYA GYŰRŰ (1733. TÁRGY)
Egy pecsétgyűrűt tartasz a kezedben, melyet áldozatod ujjáról húztál le. A gyűrűn egy vicsorgó, szárnyas koponya látszik, annak a szektának vagy KT-nek a jelképe, amelybe ez a kalandozó is tartozott. De érzed, hogy ez nem pusztán egy jelkép, mágikus kisugárzása is van. Kíváncsian felhúzod és észreveszed, hogy... olyan érzés mintha ott se lenne. Különös, nyugodtan felhúzhatsz melléje még egy másikat is (KF esetén nem foglal slotot). Azt is érzed, hogy némileg könnyebben forog kezedben tőle a fegyver (+2 támadás). Nem átadható tárgy.

KARAKTERLAP

Dorien McGee, egy fekete, copfos hajú, barna szemű alakváltó nő vagy. Fekete a bőröd. Tharr hittérítője vagy. A Korona Bajnokai (#9125) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 66. fordulód.

Erő: 19 (28) Szint: 15 Merészség: 4/4 Magasság: 167 cm
IQ: 20 Támadás: 20 Agresszió: 3 Testsúly: 71 kg
Ügyesség: 18 Védekezés: 25 Menekülés: 30 % Életkor: 2/2 év
Egészség: 18 Életpont: 211/193 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 20 (25) Varázspont: 235/62 Pénz: 1986 arany Kép. pont: 8
Tudatpont: 24/19 Pszi pont: 110/44 EFejl: 30
Eddig összesen 291 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1330 TP-t kaptál. Jelenleg 87733 TP-d van. A következő szinthez még 32267 TP szükséges. Trófeáid: arató csattanat, kérődző etra, nukleáris cickány. A 63. fordulódban 8796 arany került a bankszámládra. 8927 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 5/62 (+48%) szúrófegyverek: 15/84 (+4%) vágófegyverek: 8/85
ütőfegyverek: 1/0 lőfegyverek: 7/75 dobófegyverek: 13/93 (+6%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (160%) << mandibulakasza (#127) (160%) << vashegyű lándzsa (#182) (160%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); rézgolyó (#343) (4 -5.); ubuk dobónyíl (#138) (6 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 12/51 2. nyomkövetés: 20/5 3. lopás: 1/3
4. mászás: 2/66 (+11%) 5. csapdakészítés: 8/51 (+6%) 6. csapdaészlelés: 1/6
7. gyógyítás: 12/99 8. titkosírás: 1/0 9. felderítés: 1/2
10. szörnyidomítás: 1/1 11. teológia: 15/19 (+13%) 12. taumaturgia: 10/92
13. versengés: 1/34 14. harcművészetek: 1/4 15. zene: 6/7
16. szörnyismeret: 11/8 (+10%) 17. pszi: 17/20 (+23%) 18. zárnyitás: 1/0
19. vadászat: 1/47 20. bányászat: 3/99 21. főzés: 2/50

FELTÉTELES PARANCSOK (még 14 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
elfogod ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
bo-skorpió (#54) (csak egyszer), trikornis (#104)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
pszi elementál (#221), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +1 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +1 vp 6 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) vámpirizáció (#1) szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24)
csupasz izom (#28) óriáserő (#53) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
8. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
lángcsóva (#31), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> manaelementál (#290)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka (#32) >> manaelementál (#290)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Áldozz fel oltáromnál egy élő ragyás burástyát.
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)
3.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bronzsisak (#88) 4 dorony tüdő (#212) 1 fekete bőrcsizma (#247)
3 hebrencs állkapocs (#130) 1 kis bőrpajzs (#45) 1 ormánygőte csont (#21)
3 rézsisak (#72) 1 sallank karom (#128) 1 varkaudar csizma (#317)
1 vassisak (#160)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
139 arany (#50) 1 acélpengőke (#231) 1 álompor (#396)
12 kaja (#2) 1 kőkés (#6) 1 koponya gyűrű (#1733)
2 pirkit (#153) 1 rézkulcs (#75) 6 tigroszlán fog (#63)
4 tinta (#101) 11 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(44,97) útonálló (#130), egy ismeretlen isten rúnaköve, mély kút (#93)
(44,98) városháza (Gatin) (#540), vegyesbolt (#541), fegyverbolt (#542), fogadó # (#609), szökőkút, sörsátor (#486)
(44,99) fejvadászház (#757), útonálló (#130)
(45,96) alpesi tehén (#91), egy ismeretlen isten rúnaköve, gumifa (#38), oltár, 20. jellempróba
(45,100) piromenyét (#99), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Tharr oltár
(46,101) 4. jellempróba, oltár, tigroszlán (#43)
(47,102) tintacsigák (#74)
(47,103) garokkok (#73), oltár, acéldarázs (#140)
(48,103) egy ismeretlen isten rúnaköve, mély kút (#93), egy troll férfi
(49,103) szent tölgyfa (#393), Nehéz Norbi (#7119)

Üzenet küldése a karakternek