651. forduló, 653. forduló, Mitheithel összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. márc. 26. 9h:31'
EZ A 658. JÁTÉKHETED, 652. FORDULÓD
659. játékheted kezdete: márc. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4479
SZÁMLA : XXXX

MITHEITHEL KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [257,57] koordinátán.
Zu'lit tarsolya termel 2 sáfrányport.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+23 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+1692 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+184 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a chaktra vadászeb. (+3 kaja.) A lottó 704. hetének nyerőszámai: 25, 7, 29. 6 db 0 találatos szelvényed volt. 3 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 30 arany nyereményt kapsz. A jóságos tündér mohón elszívja életenergiádat (-3 életpont).

* 1. KP: elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 975.]

* 2. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 182. varázslatot a 62. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 973.]
Beizzik a turbómágia. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 971.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szárnyas hernyó). [0 pontot használtál fel, van még 971.]

* 3. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 14. varázslatot a 28. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 971.]
Gyorsvarázsolsz! Semlegesíted a szervezetedbe jutott mérget. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 969.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+16 erő). [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 967.]

* 4. KP: elmormolod a 178. varázslatot a 165. varázslatot a 26. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 965.]
Szupersebesen mormolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 963.]
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 961.]

* 5. KP: elmormolod a 12. varázslatot az 59. varázslatot a 19. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 959.]
Fürgén varázsolsz! Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 957.]
Gyorsvarázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 955.]

* 6. KP: elmormolod a 169. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmondtad az áldomás II varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni (+6 támadás). [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 950.]

* 7. KP: elmormolod a 27. varázslatot a 86. varázslatot a 64. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 948.]
Fürgén varázsolsz! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 948.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-6 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 946.]

* 8. KP: elmormolod a 69. varázslatot a 70. varázslatot a 220. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 944.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 943.]
Gyorsvarázsolsz! (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [2 pontot használtál fel, van még 941.]

* 9. KP: elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 939.]
Gyorsvarázsolsz! Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 937.]

kt 582 100 elkészíted az 582. tárgyat (100 darabot)
Sajnos csak 1 csalánvirág készítésére van lehetőséged. Begyűjtöttél 1 csalánvirágot. IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 927.]

kb 260 10 kiveszel a bankból a 260. tárgyat (10 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 10 isteni könnycseppet. [0 pontot használtál fel, van még 927.]

vv 79 167 elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Irtóztató detonáció kíséretében tűnik el a nyomorúságos tákolmány. Helyén csak por és füst marad. [-60 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 922.]
Gyorsvarázsolsz! Sikeresen létrehoztál egy felszentelt oltárt! Áldott legyen az istened! [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 917.]

im imádkozol
Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. [30 pontot használtál fel, van még 887.]

bb 260 25 beraksz a bankba a 260. tárgyat (25 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 25 isteni könnycseppet. [0 pontot használtál fel, van még 887.]

im imádkozol
Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. [30 pontot használtál fel, van még 857.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. (Önanalízis: +20% főzés.) [3 pontot használtál fel, van még 854.]

h 1253 használod az 1253. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 854.]

vps 100 VP spórolása: 100
Félreraktunk, letiltottunk neked 100 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 854.]

ef 3 energia fejlesztése 3
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-3 TU.] A befejezéshez még 3467 TU szükséges. IQ-d TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 824.]

h 392 használod a 392. tárgyat
Felcsatolod a mászó-karpereced, majd nekiveselkedsz az ősi rúnatorony megmászásának. Nem egyszerű! (Önanalízis: +7% mászás.) Hosszú idő eltelik, míg eléred az építmény peremét, ahol végre felkapaszkodhatsz és véget érnek a megpróbáltatásaid. Legalábbis az eddigiek. Az ősi rúnatorony teteje teljesen sima, csupán itt-ott látszik a talajon néhány nagyobb repedés. Hirtelen megmozdul alattad a föld, és hangos recsegéssel beomlik alattad. A sötét teremben, ahova jutottál, már nem vagy egyedül. Egy púpos zsokarg! {egyik sebzési módja: 2x 10d13+20.}

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. 188 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy izomernyesztés varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a púpos zsokarg bal oldalát. (6 támadással 145 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {KCC:} Fókuszpengével párszor kilyukasztod a púpos zsokarg szőrös púpját. (6 támadással 475 életpontot sebezve.) {KCC:} Nitmák pengével néhányszor megcsapod a púpos zsokarg testét. (4 támadással 159 életpontot sebezve.) A púpos zsokarg mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A púpos zsokarg megtaszít agyarával. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) {GYD:} Fókuszpengével néhányszor megcsapod a púpos zsokarg bamba pofáját. (2 támadással 144 életpontot sebezve.) {KCC:} Nitmák pengével kissé megkarcolod a púpos zsokarg bal oldalát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) A púpos zsokarg mancsával oldalba lök. (1 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) Sikeres döféseket ejt testeden a púpos zsokarg. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) A púpos zsokarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7461 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1148, sebződés: 100, gyógyulás: 25, összesen: -75 ÉP}

Dübörgő lépteket hallasz. Rémülten észleled, hogy a faltörmelékek közül egy újabb alak nyomul feléd. Egy sötét ülnök! {védettsége: 50 szúró, 50 vágó, 50 ütő ellen.}

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre pusztító végzet varázslatot lősz. 714 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a sötét ülnök nyakát. (6 támadással 141 életpontot sebezve.) A teremtmény mereven rádbámul, majd ítéletet hirdet. BŰNÖS! A következő pillanatban lesújt rád a büntetés (-384 életerő). Bűnbánatod mélységes, nem akarsz már harcolni. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 855, sebződés: 384, gyógyulás: 4, összesen: -380 ÉP}

Gyorsan magadhoz térsz, és emberfeletti gyorsasággal menekülésbe fogsz a romba dőlt oldalfalon felfelé. A mászó-karperecet újra rátapasztod a rúnatorony külső falára, és óvatosan leereszkedsz.
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+444 életerő). [-50 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [50 pontot használtál fel, van még 774.]

m 8 8 7 mozogsz északra, északra, északnyugatra
[257,56] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy esthari vérszopó. {max. életpontja: 1901-2050.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy pusztító végzet varázslat. 965 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Elszántan ellenfeledre rohansz. {GYD:} Fókuszpengével megvagdalod az esthari vérszopó farkát. (6 támadással 470 életpontot sebezve.) {KCC:} Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod az esthari vérszopó vicsorgó pofáját. (4 támadással 188 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 134 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +27 ÉP.) Az esthari vérszopó fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 247 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +50 ÉP.) {GYD:} Fókuszpengével végigvagdosod az esthari vérszopó testét. (4 támadással 312 életpontot sebezve.) {KCC:} Nitmák pengével épp hogy eltalálod az esthari vérszopó jobb hátsó lábát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 149 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +30 ÉP.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 252 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +51 ÉP.) Véres nyál csordul ki az esthari vérszopó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
11974 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1986, sebződés: 782, gyógyulás: 162, összesen: -620 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+618 életerő). [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Dornodon hívői építették. Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délre. (Önanalízis: +6% nyomkövetés.)

(Továbbmész...) [257,55] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy krathan csontváz került az utadba. {védettsége: 70 szúró, 140 vágó, 70 ütő ellen.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Távolról élőholt pozdorja varázslatot lősz a másikra. 415 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. Szerencsére nem hatott rád. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 mihlanil nyíl. Pár lövedéked átjárja a krathan csontváz jobb lábát. (6 támadással 179 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát a másikra ugrasz. {KCC:} Mjölborg kalapácsával néhányszor megcsapod a krathan csontváz testét. (5 támadással 335 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével kicsit megvagdalod a krathan csontváz nyakát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a krathan csontváz újra meg újra lecsap. (3 támadástól 265 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +53 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Ellenfeled regenerálódik! {GYD:} Mjölborg kalapácsával néhányszor megcsapod a krathan csontváz bal oldalát. (5 támadással 359 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kicsit megvágod a krathan csontváz nyakát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a krathan csontváz nehezen védhető csapásait. (3 támadástól 261 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +53 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1332, sebződés: 564, gyógyulás: 110, összesen: -454 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+452 életerő). [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Találsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délre. (Önanalízis: +6% nyomkövetés.)

(Továbbmész...) [256,54] Még mindig füves síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy gothag döglidérc közeledik. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Egy élőholt pozdorja varázslatot dobsz ellenfeledre. 204 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Elszántan a másikra rohansz. {GYD:} Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a gothag döglidérc rothadó alakját. (6 támadással 457 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével néhányszor súrolod a gothag döglidérc testét. (4 támadással 184 életpontot sebezve.) A gothag döglidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 71 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +15 ÉP.) A gothag döglidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 107 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +22 ÉP.) Fókuszpengével néhányszor megcsapod a gothag döglidérc testét. (6 támadással 488 életpontot sebezve.) Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a gothag döglidérc testét. (4 támadással 173 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 47 életpontot sebeztél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 115 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +23 ÉP.) A gothag döglidérc csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 80 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +16 ÉP.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1553, sebződés: 373, gyógyulás: 80, összesen: -293 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+291 életerő). [-50 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Látsz egy márványtornyot.
(Feltételes mászás:) Minden erődet összeszedve, felhajítod a kampót (persze a kötél innenső végét fogod). A kampó megakadt odafent! Megkezded a felfelé kapaszkodást. (Önanalízis: +2% mászás.) Borzalmas erőpróba a falon való felmászás, de valahogy csak felérsz. Beugrasz az ablakon. A szoba belseje hűvös. A torony mélyéből misztikus, gurgulázó hangot hallasz. Fegyveredet markolva vársz, amikor valami sötét tömeg emelkedik fel előtted. Egy kőkorszaki szaki! {védettsége: 60 szúró, 60 vágó, 10 ütő ellen.}

A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Kí energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kőkorszaki szaki jobb lábát. (2 támadással 137 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével egy hatalmas csapással felmetszed a kőkorszaki szaki testét. Kritikus ütés! (1 támadással 45 életpontot sebezve.) A kőkorszaki szaki mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 kőszemet. [kőszem ládikóba-> (185,60)-> 5 arany, -2 ÉP] 689 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 2, gyógyulás: 2, összesen: +0 ÉP}

Egy kupacot látsz. Biztos kincs! Megpiszkálod. A kupac megmozdul. Egy sötét főgnóm! {egyik sebzési módja: 1x 1d12+12.}

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét halál varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a sötét főgnóm jobb lábát. (2 támadással 136 életpontot sebezve.) {KCC:} Nitmák pengével alaposan megvágod a sötét főgnóm jobb karját. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) A sötét főgnóm lendületes ütése célt téveszt. A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 6 életpontot vesztettél. A sötét főgnóm még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 707 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

A plafonból misztikus, kék színű fény kezd szűrődni. Döbbenetes! A fénynél keresgélni kezdesz. Az egyik sarokban találsz 4 fabontót. [fabontó ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] Mikor lemásztál a kötélen, egy laza rántással kiakasztod a vaskampót, és elcsomagolsz.
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. (Önanalízis: +6% nyomkövetés.) [73 pontot használtál fel, van még 701.]

m 1 2 mozogsz északkeletre, keletre
[257,53] Síkság, továbbra is csak síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy vastagbőrű mutak nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {egyik sebzési módja: 4x 10d12+12.} Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Egy pusztító végzet varázslatot dobsz ellenfeledre. 546 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Elszántan ellenfeledre rohansz. Fókuszpengével néhányszor megcsapod a vastagbőrű mutak bal első lábát. (6 támadással 413 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. {GYD:} Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a vastagbőrű mutak jobb oldalát. (4 támadással 156 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 234 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +47 ÉP.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 83 életpontot vesztettél. Beléd öklel a vastagbőrű mutak! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 79 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +16 ÉP.) {KCC:} Fókuszpengével néhányszor megcsapod a vastagbőrű mutak vastag bőrét. (6 támadással 434 életpontot sebezve.) Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a vastagbőrű mutak testét. Kritikus ütés! (4 támadással 216 életpontot sebezve.) Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 26 életpontot sebeztél. A vastagbőrű mutak rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (4 támadástól 231 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +47 ÉP.) Összetipor lábával. 102 életpontot vesztettél. Beléd öklel a vastagbőrű mutak! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 89 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +18 ÉP.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1791, sebződés: 818, gyógyulás: 132, összesen: -686 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+690 életerő). [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Utad során felfedezel egy xantusz-kaktuszt. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. (Önanalízis: +6% nyomkövetés.)

(Továbbmész...) [258,53] Továbbra is síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Csak egy gothag döglidérc. Megvető mosollyal várod a találkozást. {védettsége: 75 szúró, 75 vágó, 75 ütő ellen.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy élőholt pozdorja. 203 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét a másikra ugrasz. Fókuszpengével megvagdalod a gothag döglidérc testét. (6 támadással 469 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a gothag döglidérc rothadó alakját. (4 támadással 181 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a gothag döglidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 126 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +26 ÉP.) Karmával néhányszor a gothag döglidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 107 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +22 ÉP.) {KCC:} Fókuszpengével megvagdalod a gothag döglidérc testét. (6 támadással 470 életpontot sebezve.) Ellenfeledre háló varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a gothag döglidérc testét. (4 támadással 187 életpontot sebezve.) A gothag döglidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 70 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +14 ÉP.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 122 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +25 ÉP.) Ellenfeled elmenekül. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1510, sebződés: 425, gyógyulás: 91, összesen: -334 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+332 életerő). [-50 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy ősi rúnatornyot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Felnézel az ősi rúnatorony föléd terebélyesedő formáira, veszel egy mély levegőt, és mászni kezdesz felfelé. (Önanalízis: +7% mászás.) Alaposan leizzadsz, mire eléred az építmény tetejét. Lihegve nézel körül. Az eléd terülő látvány fenséges, megcsodálhatod Ghalla messzi földjeit. Miközben egy félelmetes üvöltés tölti be a levegőt, beszakad alattad a rúnatorony teteje. Egy sötét terembe zuhansz, és alig tápászkodsz fel, amikor egy óriásira nőtt alak ront neked. Egy elemi pulzátor! {egyik sebzési módja: 2x 8d30.}

Gyorsan felraksz egy védelem tűz ellen varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 215 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy gigaököl varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 12 életpontot vesztettél. A teremtmény hunyorít egyet. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Marokra fogva a Fókuszpengét a másikra ugrasz. {KCC:} Fókuszpengével párszor kilyukasztod az elemi pulzátor furcsa alakját. (6 támadással 456 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megvagdalod az elemi pulzátor bal szárnyát. (4 támadással 176 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 46 életpontot sebeztél. Az elemi pulzátor csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A lény idődet lopja (-8 TVP). Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 83 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +17 ÉP.) {KCC:} Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed az elemi pulzátor jobb lábát. (6 támadással 455 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod az elemi pulzátor bal szárnyát. (4 támadással 185 életpontot sebezve.) Az elemi pulzátor csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 191 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +39 ÉP.) Egy mikronnyit öregedtél (-7 TVP). Az elemi pulzátor nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! Az elemi pulzátor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 2 madártollat. 9530 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1533, sebződés: 311, gyógyulás: 67, összesen: -244 ÉP}

Mielőtt még kifújhatnád magad, máris előtted terem a következő ellenfél. Egy tleikan házőrző! {egyik sebzési módja: 1x 18d16+70.}

Ellenfeledre pusztító végzet varázslatot lősz. 560 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Meglengetve a Fókuszpengét a másikra rohansz. {KCC:} Fókuszpengével néhányszor megcsapod a tleikan házőrző testét. Kritikus ütés! (6 támadással 586 életpontot sebezve.) Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a tleikan házőrző testét. (4 támadással 203 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 23 életpontot sebeztél. Végighúz rajtad a tleikan házőrző a csápjával. (1 támadástól 217 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +44 ÉP.) A tleikan házőrző fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 211 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +43 ÉP.) Fókuszpengével megvagdalod a tleikan házőrző testét. (6 támadással 455 életpontot sebezve.) {KCC:} Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a tleikan házőrző testét. Kritikus ütés! (4 támadással 244 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 21 életpontot sebeztél. A tleikan házőrző rávág csápjával a térdedre. (1 támadástól 214 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +43 ÉP.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 226 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +46 ÉP.) Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2092, sebződés: 868, gyógyulás: 180, összesen: -688 ÉP}

Arra sincs idő, hogy a port kitörölgesd a szemedből, menekülve mászol fel a romba dőlt falon. A mászó-karperecet újra rátapasztod a rúnatorony külső falára, és óvatosan leereszkedsz.
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+930 életerő). [-50 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. (Önanalízis: +6% nyomkövetés.) [80 pontot használtál fel, van még 606.]

vpf 100 VP elővétele: 100
Felszabadítottunk neked 100 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 606.]

v 198 232 36 elmormolod a 198. varázslatot
Mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(256,54) gothag döglidérc (#429), márványtorony (#175), kőkorszaki szaki (#109), sötét főgnóm (#136)
(257,53) vastagbőrű mutak (#442), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), 38. jellempróba
(257,55) krathan csontváz (#432), 47. jellempróba, Tharr oltár
(257,56) esthari vérszopó (#431), 28. jellempróba, Dornodon oltár
(257,57) púpos zsokarg (#451), sötét ülnök (#508)
(258,53) gothag döglidérc (#429), ősi rúnatorony (#852), Tharr oltár, 25. jellempróba, elemi pulzátor (#440), tleikan házőrző (#507)

[232,36] Szűnni nem akar a zöld síkság. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy ősi rúnatornyot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Chardonnay előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél.
(Feltételes mászás:) Hunyorogva nézed a föléd magasodó rúnatorony falait, míg meg nem pillantod az apró mélyedéseket, melyekbe kapaszkodva elkezdhetsz mászni. (Önanalízis: +7% mászás.) Eltelik egy-két óra, amíg sikerül feljutnod a piramis tetejére (vagy aljára???). Remegő térdekkel, de izgatottan nézel körül. Az eléd terülő látvány fenséges, megcsodálhatod Ghalla messzi földjeit. Ijedten felkiáltasz, amikor beszakad alattad a rúnatorony teteje. Pár méter zuhanás után egy terembe esel, ahol már vár rád valami! Egy szellemdarázs! {védettsége: 80 szúró, 80 vágó, 80 ütő ellen.}

Távolról pusztító végzet varázslatot lősz a másikra. 739 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 mihlanil nyíl. Több lövedéked átfúrja a szellemdarázs áttetsző fullánkját. (6 támadással 172 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a szellemdarázs fejét. (5 támadással 350 életpontot sebezve.) {KCC:} Nitmák pengével néhányszor megcsapod a szellemdarázs szellemtestét. (4 támadással 173 életpontot sebezve.) A szellemdarázs a fejedet csépeli farkincájával. (2 támadástól 362 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +73 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! {KCC:} Biami kvazárlándzsával néhányszor megkarcolod a szellemdarázs testét. (2 támadással 136 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével épp hogy megvágod a szellemdarázs áttetsző fullánkját. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Ellenfeled farokcsapásai nyomán szörnyű sebek nyílnak jobb combodon és csípődön. (2 támadástól 348 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +70 ÉP.) A szellemdarázs összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9595 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1609, sebződés: 710, gyógyulás: 147, összesen: -563 ÉP}

Alig sikerül fellélegezned, döbbenten konstatálod, hogy újabb szörnyeteg közeledik feléd. Egy tleikan házőrző! {védettsége: 85 szúró, 85 vágó, 85 ütő ellen.}

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre pusztító végzet varázslatot lősz. 561 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét a másikra rontasz. {KCC:} Fókuszpengével végigvagdosod a tleikan házőrző testét. (6 támadással 465 életpontot sebezve.) {KCC:} Nitmák pengével néhányszor súrolod a tleikan házőrző testét. (4 támadással 174 életpontot sebezve.) A tleikan házőrző csápja lesújt a bal csípődre. (1 támadástól 204 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +41 ÉP.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 205 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +41 ÉP.) Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1200, sebződés: 409, gyógyulás: 86, összesen: -323 ÉP}

Arra sincs idő, hogy a port kitörölgesd a szemedből, menekülve mászol fel a romba dőlt falon. Óvatosan leereszkedsz a visszafelé még veszélyesebbnek tűnő falon, és pár perc múlva újra szilárd talajt érzel a lábad alatt.
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+884 életerő). [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).

Alaposan körülnézel a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. (Önanalízis: +6% nyomkövetés.)
[-100 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [60 pontot használtál fel, van még 546.]

v 143 581 elmormolod a 143. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Megidézted a növényültetés varázslatot! A kis csírát a földbe helyezed, picit megöntözöd, és a földből rögtön előszökken egy vékony, zöld szál. [-40 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [20 pontot használtál fel, van még 526.]

vv 52 73 73 elmormolod az 52. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Revitalizáltad az itt levő, elpusztított növény(eke)t! [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 524.]
Gyorsvarázsolsz! Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 519.]
Beizzik a turbómágia. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 514.]

kt 582 100 elkészíted az 582. tárgyat (100 darabot)
Sajnos csak 1 csalánvirág készítésére van lehetőséged. Begyűjtöttél 1 csalánvirágot. IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 504.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[232,35] A sík vidéket bozótos váltja fel. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Sheran híveié. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Ráismersz a lényre. Egy natharion gólem. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {támadása: 53.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. 227 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Gyógyulsz (+2 életpont). Marokra fogva a Fókuszpengét a másikra rohansz. {GYD:} Fókuszpengével megvagdalod a natharion gólem sziklakemény testét. (6 támadással 459 életpontot sebezve.) {KCC:} Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a natharion gólem sziklakemény testét. Kritikus ütés! (4 támadással 244 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 48 életpontot sebeztél. A natharion gólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 259 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +52 ÉP.) Fókuszpengével végigvagdosod a natharion gólem sziklakemény testét. (6 támadással 480 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kicsit megvagdalod a natharion gólem testét. (4 támadással 197 életpontot sebezve.) A natharion gólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 311 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +63 ÉP.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1655, sebződés: 570, gyógyulás: 119, összesen: -451 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+443 életerő). [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Micsoda szerencséd van! Tucatnyi húsos imádkozósáskát kapsz el a déli imádság közben. (+2 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra vezetnek. (Önanalízis: +6% nyomkövetés.)

(Továbbmész...) [232,34] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy krathan csontváz került az utadba. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem tűz ellen varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy élőholt pozdorja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 399 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. A támadása szerencsére hatástalan volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 6 mihlanil nyíl. Pár lövedéked átjárja a krathan csontváz testét. Kritikus ütés! (6 támadással 282 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre ugrasz. Mjölborg kalapácsával többször eltalálod a krathan csontváz testét. Kritikus ütés! (5 támadással 435 életpontot sebezve.) {KCC:} Nitmák pengével épp hogy eltalálod a krathan csontváz bal lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a krathan csontváz újra meg újra lecsap. (3 támadástól 253 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +51 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ellenfeled regenerálódik! {GYD:} Mjölborg kalapácsával párszor keményen megütöd a krathan csontváz testét. (5 támadással 342 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 52 életpontot sebeztél. Sajnos nem sikerült a krathan csontváz minden csapását hárítanod. (3 támadástól 228 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +46 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled regenerálódik! A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1529, sebződés: 521, gyógyulás: 103, összesen: -418 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+416 életerő). [-50 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Oldalt pillantva, meglátsz egy kristálypalotát. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Találsz egy oltárt. Elenios híveié.
(Feltételes mászás:) A bolygó történetének páratlan eseményéhez látsz hozzá: mászni kezdesz fölfelé a palota oldalán tapadókorongos karpereceid segítségével! (Önanalízis: +4% mászás.) Izzadsz, és rettegsz a lezuhanástól, de mindez kiváló mászás szakértelmednek köszönhetően nem következik be. A palota tetején találsz egy tetőbejáratot, ahol behatolsz a fantasztikus építmény belsejébe. Ahhh! Hiszen ez meseszép! Egy gigantikus, kristályból kifaragott terembe lépsz, benne csodaszép szobrok, bútorok, mind-mind kristályból. Lépteket hallasz egy oldalfolyosóról. Hohó, a kidobóember! Úgy látszik, bunyózni kell a szabad fosztogatás jogáért. Egy átokmurgattyú! Ujjúj! De itt veszélyben vagy! Szíved kalapál, ahogy villámgyorsan lelécelsz. Megkönnyebbülten, felszabadultan mászol le a palota oldalán. A végén nagy cuppanással leugrasz a falról. Nocsak, itt van valami érdekes! Aránylag régi (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délre vezetnek. (Önanalízis: +6% nyomkövetés.)

(Továbbmész...) [232,33] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy ősi rúnatornyot. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Sheran híveié. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Bohmer Kair irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gyilkos csalánt.
(Feltételes mászás:) A mászó-karperecet a csuklódra csatolva mászni kezdesz felfelé. Az ősi rúnatorony meredek falain alig találsz fogódzkodót. (Önanalízis: +7% mászás.) A tapadókorongoknak és az óriási szerencsédnek hála, nem zuhansz vissza félúton. Az építmény felső szegélyén átlendülve sikeresen megveted lábad a tetőn. Az ősi rúnatorony teteje teljesen sima, csupán itt-ott látszik a talajon néhány nagyobb repedés. Teljesen váratlanul megmozdul alattad a föld, és alázuhansz egy lentebb fekvő terembe. Megrettensz, amikor egy szörny ront neked, úgy látszik már várt rád. Egy szellemdarázs!

Távolról pusztító végzet varázslatot lősz a másikra. 743 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 mihlanil nyíl. Lövedékeiddel perforálod a szellemdarázs farkát. (6 támadással 173 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a szellemdarázs áttetsző fullánkját. (5 támadással 352 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével megvagdalod a szellemdarázs bal szárnyát. (4 támadással 193 életpontot sebezve.) Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 48 életpontot sebeztél. A szellemdarázs hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (2 támadástól 310 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +62 ÉP.) A szellemdarázs szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9595 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1509, sebződés: 310, gyógyulás: 66, összesen: -244 ÉP}

Dübörgő lépteket hallasz. Rémülten észleled, hogy a faltörmelékek közül egy újabb alak nyomul feléd. Egy tleikan házőrző! {védettsége: 85 szúró, 85 vágó, 85 ütő ellen.}

Mélyen koncentrálva, megidézel egy pusztító végzet varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 569 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Marokra fogva a Fókuszpengét a másikra rontasz. Fókuszpengével néhányszor megcsapod a tleikan házőrző csupacsáp fejét. (6 támadással 467 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a tleikan házőrző testét. (4 támadással 190 életpontot sebezve.) A tleikan házőrző csápja lecsap a jobb karodra. (1 támadástól 201 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +41 ÉP.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 241 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +49 ÉP.) {KCC:} Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a tleikan házőrző jobb első lábát. Kritikus ütés! (6 támadással 584 életpontot sebezve.) Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Sajnos nem hatott ellenfeledre. {GYD:} Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a tleikan házőrző vicsorgó pofáját. (4 támadással 178 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 20 életpontot sebeztél. A tleikan házőrző csápja lecsap a jobb karodra. (1 támadástól 206 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +42 ÉP.) A tleikan házőrző fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 176 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +36 ÉP.) Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2008, sebződés: 824, gyógyulás: 172, összesen: -652 ÉP}

Gyorsan magadhoz térsz, és emberfeletti gyorsasággal menekülésbe fogsz a romba dőlt oldalfalon felfelé. Óvatosan leereszkedsz a visszafelé még veszélyesebbnek tűnő falon, és pár perc múlva újra szilárd talajt érzel a lábad alatt.
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+894 életerő). [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy lidérctűz. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem tűz ellen varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy savhurrikán varázslatot. 77 életpontot vesztettél. Egy energiaspirál varázslattal köszönt csatapartnered. 140 életpontot vesztettél. Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (kiválóan működik felrakott védelem tűz ellen védelmed.) Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 mihlanil nyíl. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Meglengetve a Fókuszpengét a másikra rontasz. Oopssz, ez mellément! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. Szerencsére nem hatott rád. (mivel védelem tűz ellen van rajtad.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiaspirál varázslatot lő rád. 134 életpontot vesztettél. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 47 életpontot sebeztél. Ezt a támadást elhibáztad! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy savhurrikán varázslatot, majd rád küldi. 76 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégoszlop varázslatot. 92 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Túl erős az ellenfeled. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 519, gyógyulás: 4, összesen: -515 ÉP}

Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+513 életerő). [-50 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Cukorrépa, itt, a vadonban! Ritkaság, pedig egy kis édességre mindig szükség van. (+4 kaja.) Oppsz, egy kenyérfa! Sajna, már csak egy kenyér van rajta. (+2 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délre. (Önanalízis: +6% nyomkövetés.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 csalánvirágot. IQ-d TF-elődött. [145 pontot használtál fel, van még 359.]

szk 22 keresed a 22. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy drótszőrű pincsit. [0 pontot használtál fel, van még 359.]

* 1. BP: használod a 336. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [10 pontot használtál fel, van még 349.]

* 2. BP: elmormolod a 75. varázslatot
Mivel a paraméterként megadott varázslat nem volt rajtad, nem is volt sok értelme a mágiafeloldásnak. [0 pontot használtál fel, van még 349.]

* 3. BP: elmormolod a 161. varázslatot a 11. varázslatot a 83. varázslatot
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 349.]
Gyorsvarázsolsz! Váratlanul csepegni, majd zuhogni kezd az eső. Végre! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 347.]
Fürgén varázsolsz! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [1 pontot használtál fel, van még 346.]

* 4. BP: kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 346.]

* 5. BP: elmormolod a 238. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az ősi szaporítás varázslatot! Ekkor döbbensz rá, hogy ilyen tárgyad nincs is! [0 pontot használtál fel, van még 346.]

* 6. BP: eldobod a 258. tárgyat az 584. tárgyat a 632. tárgyat
Sajnos nincs nálad nehezék. Sajnos nincs nálad mópat tetem. Sajnos nincs nálad arkog kő. [0 pontot használtál fel, van még 346.]

* 7. BP: visszadátumozás kérelem
Ez a 658. játékheted és a 652. fordulód. Nem használhatod a parancsot, hiszen lemaradásod van a játékhetedhez képest. [0 pontot használtál fel, van még 346.]

* 8. BP: elmormolod a 15. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Befejezted a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 5 új borkonyó bibe. [-35 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [25 pontot használtál fel, van még 321.]

* 9. BP: beraksz a bankba a 152. tárgyat (310 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 321.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Komplex elméleti feladványokon gondolkodsz, logikai feladványokat próbálsz kiötleni, és rögtön meg is oldani. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 281.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Intelligenciádat csiszolandó, fejben sakkozol. Borzalmas vereséget szenvedsz saját magadtól... Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 241.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Komplex elméleti feladványokon gondolkodsz, logikai feladványokat próbálsz kiötleni, és rögtön meg is oldani. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 201.]

tf 2 1 fejleszted a 2. tulajdonságodat 1 pontért
Komplex elméleti feladványokon gondolkodsz, logikai feladványokat próbálsz kiötleni, és rögtön meg is oldani. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [1 pontot használtál fel, van még 200.]
(Önanalízis: +6% csapdakészítés.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 16, 18, 22.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját fal föl a sakál. 3 kaját fal föl a sivatagi doareg. Alaposan elfáradva, táborhelyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása. Elmúlt a vadászat hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 780 pontot. A következő körben tehát 980 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Mitheithel, egy fekete, hosszú hajú, szürke szemű elf férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Sheran kisebb avatárja vagy. Az Erdők Vándorai (#9139) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 652. fordulód.

Erő: 82 (108) Szint: 50 Merészség: 5/5 Magasság: 163 cm
IQ: 93 (106) Támadás: 83 Agresszió: 3 Testsúly: 47 kg
Ügyesség: 80 (85) Védekezés: 97 Menekülés: 30 % Életkor: 185/301 év
Egészség: 76 (91) Életpont: 1217/1223 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 85 (103) Varázspont: 3935/0 Pénz: 3975 arany Kép. pont: 10
Tudatpont: 15/0 Pszi pont: 674/353 Halhatatlanság: 11 % EFejl: 30
Eddig összesen 5778 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 49551 TP-t kaptál. Jelenleg 23393453 TP-d van. A következő szinthez még 1606547 TP szükséges. Trófeáid: triklem drakolder, bosszantó apróság, Friedurgonoma. A 600. fordulódban 10250 arany került a bankszámládra. 12915 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 12/16 ökölvívás: 34/26 szúrófegyverek: 34/83 (+2%)
vágófegyverek: 39/64 (+6%) ütőfegyverek: 32/70 (+2%) lőfegyverek: 34/93 (+2%)
dobófegyverek: 37/94 (+1%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << biami kvazárlándzsa (#568) << Mjölborg kalapácsa (#523)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) (1 -996.); ezüsttollú nyíl (#363) (997 .); mihlanil nyíl (#597) (998 .); tüske (#22) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 61/53 2. nyomkövetés: 176/84 (+54%) 3. mászás: 33/79 (+34%)
4. csapdakészítés: 44/55 (+6%) 5. csapdaészlelés: 36/14 6. gyógyítás: 219/51
7. titkosírás: 39/6 8. felderítés: 33/15 9. szörnyidomítás: 23/91
10. teológia: 176/86 (+97%) 11. taumaturgia: 166/6 (+4%) 12. szerencsejáték: 5/13
13. versengés: 19/73 14. harcművészetek: 32/7 15. zene: 99/73
16. szörnyismeret: 133/7 17. pszi: 52/81 (+13%) 18. zárnyitás: 36/37
19. vadászat: 36/61 20. vitalitás: 7/53 21. bányászat: 47/99
22. úszás: 18/6 23. főzés: 4/80 (+20%) 24. csapatmunka: 1/9

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 99
9. gyors fejlődés: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 81% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133))
gyógyítasz 80% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 500 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz amnioszt (#203) (max. 20 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ), bűvös shurikent (#562) (max. 100 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 100 darabot ), ezüstshurikent (#327) (max. 100 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 100 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 100 darabot )
elfogod ezoterikus mardelt (#184) fedett veremmel (#219)
mászol max. 500 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 16)
szintszívó (#96), szubreális vámpír (#223), autentikus vámpír (#154), magnetikus praglonc (#200), ősi szellem (#422) (csak egyszer), noth szellem (#250), lidércúr (#252), halálelementál (#279), Rém (#315), sötét ölész (#314), Notermanthi báró (#323) (csak egyszer), halálmadár (#351), Ylgoroth (#332) (csak egyszer), Techiulan (#400), Őrült Montrix (#698)
Barátságosság (aktív: 7, max: 16)
elf (#2), bávatag golombár (#165), átokmurgattyú (#225), quwarg parafenomén (#248), átokosztó (#372), fattylord (#791), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) var.tárgy készítés (#153, 300 VP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) jégoszlop (#231, 24 VP) ősvillám (#235, 45 VP)
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP)
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
jégvihar (#353, 45 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) pusztító végzet (#106, 30 VP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 25 VP) életpajzs (#142, 16 VP)
növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP)
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) gömbvillám (#176, 20 VP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
méregfelhő II (#193, 18 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP)
fürkésző szemek (#213, 25 VP) öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP)
armageddon (#218, 100 VP) hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP)
mágia megértése (#226, 0 VP) méregfelhő III (#229, 25 VP) ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP)
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) öntözés II (#378, 80 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP)
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP)
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) agybénítás II (#246, 15 PP) elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP)
A varázslatok tanulására elkölthető: 120 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
Pörhemór köre (#205) (98,24,3) feltámadás (#168) áldomás II (#169) szürkeáll. aktiv (#71)
Symulf rúnája (#182) csupasz izom (#28) tárgyvédelem (#178) esszenciavédelem (#165)
tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs I (#12) hadiszerencse III (#59) pszi-ernyő (#64)
kí koncentráció (#69) hatalomvarázs (#220) esszenciavédelem 2 (#188) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10)
háló (#186), jégoszlop (#231), ősvillám (#235), pusztító végzet (#106)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
elektromos pajzs (#51), védelem tűz ellen (#38), életpajzs (#142), tükörpajzs (#101), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 57, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
gömbvillám (#176) >> kultúrmasztodon (#227) izomernyesztés (#33) >> quwarg parafenomén (#248)
izomernyesztés (#33) >> kisebb quwarg isten (#213) élőholt pozdorja (#134) >> élőholt ősmágus (#179)
armageddon (#218) >> ongóliant hadúr (#178) armageddon (#218) >> férfiak (#998)
armageddon (#218) >> nők (#999) armageddon (#218) >> tollaskígyó (#635)
direkt kontaktus I (#121) >> áeratikus hasnyák (#243) direkt kontaktus I (#121) >> aranyfecske (#283)
direkt kontaktus I (#121) >> borzalmas varkaudar (#166) puha ütés (#60) >> Arsa (#964)
puha ütés (#60) >> méregféreg (#784) puha ütés (#60) >> sziklaskorpió (#339)
puha ütés (#60) >> méregelementál (#306) pusztító végzet (#106) >> zafír sárkány (#329)
pusztító végzet (#106) >> márvány sárkány (#328) pusztító végzet (#106) >> smaragd sárkány (#326)
pusztító végzet (#106) >> Shear'niz'il (#7005) puha ütés (#60) >> mösze uralkodó (#789)
pusztító végzet (#106) >> drótszőrű mópat (#426) tűzgolyó (#155) >> Friedurgonoma (#7009)
direkt kontaktus I (#121) >> Tguarkhan (#212) armageddon (#218) >> Techiulan (#400)
pusztító végzet (#106) >> mópatétkű grymeth (#695) pusztító végzet (#106) >> hiperéber grymeth (#696)
pusztító végzet (#106) >> Őrült Montrix (#698) méregfelhő III (#229) >> sötét szisszenő (#458)
méregfelhő III (#229) >> pengekarú nitmák (#450) armageddon (#218) >> testzabáló rasáth (#513)
méregfelhő III (#229) >> elemi pulzátor (#440) méregfelhő III (#229) >> natharion gólem (#428)
élőholt pozdorja (#134) >> gothag döglidérc (#429) méregfelhő III (#229) >> hegyi yeti (#454)
méregfelhő III (#229) >> homogén artikula (#434) méregfelhő III (#229) >> púpos zsokarg (#451)
armageddon (#218) >> szárnyaló halál (#456) élőholt pozdorja (#134) >> krathan csontváz (#432)
armageddon (#218) >> lidérctűz (#457) armageddon (#218) >> greén örvény (#443)
méregfelhő III (#229) >> homokcápa (#448) méregfelhő III (#229) >> shokara bogár (#436)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 57, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> Eruol (#378) pszi-acéltorony (#98) >> drótszőrű mópat (#426)
pszi-acéltorony (#98) >> csápos otagi (#395) védelem tűz ellen (#38) >> nők (#999)
védelem tűz ellen (#38) >> férfiak (#998) védelem tűz ellen (#38) >> ezerszemű bestia (#288)
fürgülés (#92) >> kisebb quwarg isten (#213) tompítás (#40) >> zoloboo sámán (#230)
tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255) fehér glóbusz (#47) >> rozmár sámán (#655)
fehér glóbusz (#47) >> fagymágus (#650) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)
elektromos pajzs (#51) >> kultúrmasztodon (#227) tükörpajzs (#101) >> halálosztó kain (#168)
tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
sakál (#28) (hátas: 9 TVP/lépés;) státusz: OK
chaktra vadászeb (#459) (vadászik) státusz: OK
Famulusod egy erdei tündér.

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ismerjük meg ezeket az új mágikus tárgyakat - hozz nekem két rítusónixot!
2.) Az élet védelmében néha ölni kell. Tharr avatárjának megsemmisítésével tucatnyi háborút kerülhetünk el!
3.) Az élet mindenek felett, még Leah avatárja sem állhat utadba, ha kell, pusztítsd el!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 4. kategóriában a XIV. olimpián, első hely a hercegnő megmentésében a XXI. olimpián.
2005 II. félévének Vlagyimir díjas vadásza vagy.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
7 borkonyó bibe (#312) 6 isteni könnycsepp (#260) 8 karbin plazma (#199)
1 kék orchidea (#68) 1 nyílvessző (#108) 1 quwarg tojás (#360)
1 rókafarok (#124) 1 varázskő (#305) 6 vas dobónyíl (#189)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
35 arany (#50) 2 csalánvirág (#582) 6 kaja (#2)
2 madártoll (#112) 2 sáfránypor (#211) 1 spiritusz (#170)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(232,33) ősi rúnatorony (#852), 47. jellempróba, Sheran oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), szellemdarázs (#481), tleikan házőrző (#507), lidérctűz (#457)
(232,34) krathan csontváz (#432), kristálypalota (#401), 38. jellempróba, Elenios oltár
(232,35) 40. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), Sheran oltár, natharion gólem (#428)
(232,36) ősi rúnatorony (#852), Tharr oltár, 29. jellempróba, művészi porolit (#720), szellemdarázs (#481), tleikan házőrző (#507)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* A lávatavaknál készíthető tárgyak készítésekor hiba lehetett, ha a tó már nem kiégett földön volt. Ez javításra került, ezen tárgyak most már minden tereptípuson elkészíthetőek, persze ha van ott lávató.

Üzenet küldése a karakternek