| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2010. okt. 25. 9h:15' EZ A 275. JÁTÉKHETED, 65. FORDULÓD 276. játékheted kezdete: nov. 1. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2297 |
| * 1. KP: | leveszed/lerakod a 229. tárgyat |
| * 2. KP: | kézbeveszed/felveszed a 373. tárgyat |
| * 3. KP: | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
| * 4. KP: | fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért |
| * 5. KP: | leveszed/lerakod a 373. tárgyat |
| d 36 2 | eldobod a 36. tárgyat (2 darabot) |
| d 45 1 | eldobod a 45. tárgyat (1 darabot) |
| d 677 2 | eldobod a 677. tárgyat (2 darabot) |
| d 209 1 | eldobod a 209. tárgyat (1 darabot) |
| kt 188 10 | elkészíted a 188. tárgyat (10 darabot) |
| kf 188 | kézbeveszed/felveszed a 188. tárgyat |
| gyk 12 10 | gyakorolsz a 12. tárggyal 10 pontért |
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből mérg. ubuk dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 mérg. ubuk dobónyíl. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a dombi yeti testét. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a dombi yeti szőrös mellkasát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a dombi yeti megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A dombi yeti megtaszít agyarával. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A dombi yeti szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elhajítod a vacak fémbontó szójer trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő dombi yeti trófeát. 703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
| p 64 | használod a 64. pszi képességet |
| v 13 | elmormolod a 13. varázslatot |
| v 12 | elmormolod a 12. varázslatot |
| v 28 | elmormolod a 28. varázslatot |
| v 6 | elmormolod a 6. varázslatot |
| kf 229 | kézbeveszed/felveszed a 229. tárgyat |
| kt 43 10 | elkészíted a 43. tárgyat (10 darabot) |
| m 6 8 7 | mozogsz nyugatra, északra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [75,65] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr híveié. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Ó! Hiszen ez egy vadász quwarg. (ld. enc.) A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
(Továbbmész...) [74,64] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. A Grákó-hegyek keleti tövében vagy. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Egy északi aurach nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Elszántan a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az északi aurach tömzsi testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod az északi aurach testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az északi aurach megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az északi aurach összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 aurach fogat. (ld. enc.) 357 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| kut 10 | kutatsz 10 pontért |
| m 8 | mozogsz északra |
| kt 1253 3 | elkészíted az 1253. tárgyat (3 darabot) |
| m 1 8 | mozogsz északkeletre, északra |
(Továbbmész...) [75,61] Még mindig hegyvidéken vagy. Találsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Sheran rúnaköve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Sheran híveié. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt világítótornyot. Találsz egy vaskohót. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy emberevő. Nem jelenthet különösebb problémát. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. ubuk dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 mérg. ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az emberevő testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az emberevő jobb lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod az emberevő fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 11 életpontot vesztettél. Az emberevő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 378 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%}
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
| h 396 | használod a 396. tárgyat |
| * 1. BP: | használod a 234. tárgyat |
| * 2. BP: | használod a 243. tárgyat |
DOMBI YETI (366. SZÖRNY) A dombi yetik elvadult ősmajmok, mindenkivel szemben agresszívak. Hatalmas pofonokat képesek osztani, és agyaraikkal is szétharapnak mindent, ami él és mozog. Még szerencse, hogy közelharcban a dombi yeti általában vakon támad, nem törődik a védekezéssel - ha beviszel egy precíz ütést, akkor a dombi yetinek vége. A tudósok a dombi yetik származásával magyarázzák az ősmajmok teljes immunitását a mágiával szemben. |
VADÁSZ QUWARG (241. SZÖRNY)Ennek a lénynek természetesen az egyre szaporodó bolyok ellátása a feladata. Ezért csak élelemben bővelkedő területen fordul elő. Viszonylag kis méretét és erejét bénító hatású mérgével ellensúlyozza, amelyet az áldozat lelassítására használ. Ha bolyon kívül találkozol vele, mindig található nála kaja, amelyet a legutóbbi vadászatán gyűjtött össze. Kitinpáncélja ellen természetesen az ütőfegyver a legalkalmasabb. |
| ÉSZAKI AURACH (350. SZÖRNY) Ezek a vastag bőrű, disznóhoz hasonlatos teremtmények az északi dombokból érkeztek a tűzvihar utáni időjárásváltozás eredményeképp, és azóta benépesítették Erdauin nyugati részét. Ezek a testes mindenevők kiválóan tudják magukat álcázni, bőrük kaméleonszerűen alkalmazkodik a környezethez, ezért elég nehéz őket észrevenni. Sok-sok apró fogukkal általában gyökerek és kisebb emlősök után kutatnak, de eléggé rövidlátóak és buták, úgyhogy néha még az emberre is rátámadnak. Elpusztításuk vagy megfutamításuk egy tapasztalt kalandozó számára nem jelent nehézséget, ámbár visszataszító bűzük miatt legtöbbjük inkább más lényekre vadászik. |
| AURACH FOG (657. TÁRGY) Kigyűjtve néhány ép aurach fogat - és megtisztogatva őket - apró szegecsekhez jutsz, amelyek hasznosak lehetnek bizonyos tárgyak elkészítéséhez. |
| Erő: | 19 (24) | Szint: | 14 | Merészség: | 3/3 | Magasság: | 123 cm |
| IQ: | 26 | Támadás: | 13 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 64 kg |
| Ügyesség: | 18 (19) | Védekezés: | 21 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 55/56 év |
| Egészség: | 17 | Életpont: | 203/154 | Jellem: | semleges (+1) | Tul. pont: | 4 |
| Szerencse: | 15 (16) | Varázspont: | 172/4 | Pénz: | 140 arany | Kép. pont: | 5 |
| Pszi pont: | 6/0 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| szúrófegyverek: | 1 (+1) | vágófegyverek: | 1 | ütőfegyverek: | 16 |
| dobófegyverek: | 14 | ||||
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 8 | 2. nyomkövetés: | 7 | 3. mászás: | 6 |
| 4. csapdakészítés: | 6 | 5. gyógyítás: | 10 | 6. titkosírás: | 1 |
| 7. felderítés: | 1 | 8. teológia: | 2 | 9. taumaturgia: | 10 |
| 10. szerencsejáték: | 1 | 11. versengés: | 1 | 12. zene: | 3 |
| 13. szörnyismeret: | 5 | 14. pszi: | 1 | 15. vadászat: | 3 |
| 16. bányászat: | 7 (+1) | ||||
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet) |
| deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
| gyógyítasz 70% életerő alatt 10 TVP-ért |
| udvarolsz a 3. fajúaknak |
| elfogod gyilkos mókust (#29) hurokcsapdával (#217), garokkot (#73) fedett veremmel (#219), sullárt (#101) fedett veremmel (#219), vadász tatut (#10) fedett veremmel (#219), gyilkos sallankot (#85) fedett veremmel (#219) |
| cirkusz: ötpróba (2) |
| maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
| Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
| gyilkos sallank (#85) (csak egyszer) |
| Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
| fabontó szójer (#71), semlegesek (#989), jók (#990) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
| Papi varázslataid | ||
| áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
| tündérfény (#25, 1 VP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | |
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | ||
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| pszi-ernyő (#64) | hadiszerencse I (#13) | erőpajzs I (#12) | csupasz izom (#28) |
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 5. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
| lángcsóva (#31) |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank. |
| 2.) Bizonyítsd rátermettséged: apríts fel egy trollfát. |
| 3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel! |
| Összsúly: 59.06 kg | Megterheltség: 101% |
| GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van. | |
| Még 91 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) | |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 20 | arany (#50) | 2 | fáklya (#36) | 10 | gyenge méreg (#26) | |||
| 2 | kaja (#2) | 1 | kis bőrpajzs (#45) | 1 | szulfagor agyar (#677) | |||
| 1 | szuperkötél (#209) | 10 | ubuk dobónyíl (#138) | 1 | vérvörös rózsa (#1622) | |||
| 3 | víz (#27) | |||||||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 3 | aurach fog (#657) | 1 | lapockacsont (#33) | 9 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | |||
| 10 | tükör (#43) | |||||||