64. forduló, 66. forduló, Tanir Dogmar összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. okt. 25. 9h:15'
EZ A 275. JÁTÉKHETED, 65. FORDULÓD
276. játékheted kezdete: nov. 1.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2297

TANIR DOGMAR KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [76,66] koordinátán.
Elmélázva forgatod a vérvörös rózsát a kezedben, s lassan figyelmes leszel szíved dobbanásaira. Kellemes, megnyugtató érzés tölt el. Aztán észreveszed, hogy a virág is lüktetni kezdett... A teremtés zsákja létrehozott 1 szulfagor agyart. A teremtés zsákja létrehozott 1 lapockacsontot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+6 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+25 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP).

* 1. KP: leveszed/lerakod a 229. tárgyat
Leveszed az obszidián karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 245.]

* 2. KP: kézbeveszed/felveszed a 373. tárgyat
A csuklódra húzod az Eldaran karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 245.]

* 3. KP: fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 235.]

* 4. KP: fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért
A levegőben szállingó rovarokat próbálod kézzel elkapni, ezáltal fejlesztve a kézügyességedet. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [10 pontot használtál fel, van még 225.]

* 5. KP: leveszed/lerakod a 373. tárgyat
Leveszed az Eldaran karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 225.]

d 36 2 eldobod a 36. tárgyat (2 darabot)
Elhajítasz 2 fáklyát. [0 pontot használtál fel, van még 225.]

d 45 1 eldobod a 45. tárgyat (1 darabot)
Elhajítasz 1 kis bőrpajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 225.]

d 677 2 eldobod a 677. tárgyat (2 darabot)
Elhajítasz 2 szulfagor agyart. [0 pontot használtál fel, van még 225.]

d 209 1 eldobod a 209. tárgyat (1 darabot)
Elhajítasz 1 szuperkötelet. [0 pontot használtál fel, van még 225.]

kt 188 10 elkészíted a 188. tárgyat (10 darabot)
Legyártottál 10 mérg. ubuk dobónyilat. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [20 pontot használtál fel, van még 205.]

kf 188 kézbeveszed/felveszed a 188. tárgyat
Előkészíted a mérg. ubuk dobónyilat. [0 pontot használtál fel, van még 205.]

gyk 12 10 gyakorolsz a 12. tárggyal 10 pontért
Tökéletesen koncentrálva, hosszas lazítás után edzeni kezdesz. Egy új harcmodor távlatai nyílnak meg előtted (szúrófegyver: 1. szint). A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Hmm, csak egy dombi yeti. Ettől nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből mérg. ubuk dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 mérg. ubuk dobónyíl. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a dombi yeti testét. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a dombi yeti szőrös mellkasát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a dombi yeti megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A dombi yeti megtaszít agyarával. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A dombi yeti szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elhajítod a vacak fémbontó szójer trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő dombi yeti trófeát. 703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [10 pontot használtál fel, van még 195.]

p 64 használod a 64. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 190.]

v 13 elmormolod a 13. varázslatot
Mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Létrehoztad a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 185.]

v 12 elmormolod a 12. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 180.]

v 28 elmormolod a 28. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+1 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 175.]

v 6 elmormolod a 6. varázslatot
4 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 5 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 175.]

kf 229 kézbeveszed/felveszed a 229. tárgyat
A csuklódra húzod az obszidián karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 175.]

kt 43 10 elkészíted a 43. tárgyat (10 darabot)
Begyűjtöttél 10 tükröt. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [50 pontot használtál fel, van még 125.]

m 6 8 7 mozogsz nyugatra, északra, északnyugatra
[75,66] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy smirglibokrot. Észreveszel egy oltárt. Elenios híveié. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Böhöm hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [75,65] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr híveié. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Ó! Hiszen ez egy vadász quwarg. (ld. enc.) A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [74,64] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. A Grákó-hegyek keleti tövében vagy. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Egy északi aurach nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Elszántan a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az északi aurach tömzsi testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod az északi aurach testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az északi aurach megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az északi aurach összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 aurach fogat. (ld. enc.) 357 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Észreveszel egy oltárt. Tharr hívői építették. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
Egy fiatal alakváltó hívogatóan az ötpróbára hívja fel figyelmed, hát közelebb osonsz. Hallva, hogy csak erősebbnek, ügyesebbnek, okosabbnak kell lenned mindenki másnál, gondolkozás nélkül a sátorba lépsz. Erőpróba. Az alakváltó megmutatja, melyik súlyzót kellene a magasba emelned, te pedig két kézzel megragadod. Derékmagasságig sikerül felemelned, de hiába, tovább nem megy. 224 tapasztalati pontot kaptál. Hát ez most nem jött össze.
Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen! Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.)
Összefutsz egy kopasz, piros szemű troll férfival. Fekete a bőre. Tharr ministránsa. Egy fekete bőrcsizmát, egy két kard szimbólumot, egy mászókarmot, egy réz masszariasztót, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Ruházatát egy sörényes ubuk trófea, egy orgyilkos trófea és egy vérszomjas csüldő trófea díszíti. Jobb kezében egy göcsörtös bunkót, bal kezében egy kis vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy parittya. {legmagasabb fegyver szakértelme: 14.} Tisztán érzed auráját: az ő jelleme is semleges. Összeismerkedtek. Az ő neve Mély Grun. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
[46 pontot használtál fel, van még 79.]

kut 10 kutatsz 10 pontért
Nekiállsz felderíteni a környéket. Sajnos semmilyen rejtett vagy eldobott tárgyat nem találtál. [10 pontot használtál fel, van még 69.]

m 8 mozogsz északra
[74,63] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy világítótornyot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy törpe bányát. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen! [12 pontot használtál fel, van még 57.]

kt 1253 3 elkészíted az 1253. tárgyat (3 darabot)
Nagyon sajnálom, de még nem tudod, hogyan kell azt a tárgyat elkészíteni. [0 pontot használtál fel, van még 57.]

m 1 8 mozogsz északkeletre, északra
[75,62] A vidék továbbra is alacsonyhegység.

Utad során felfedezel egy mély szakadékot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Látsz egy vaskohót. Észreveszel egy oltárt. Sheran hívői építették. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [75,61] Még mindig hegyvidéken vagy. Találsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Sheran rúnaköve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Sheran híveié. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt világítótornyot. Találsz egy vaskohót. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy emberevő. Nem jelenthet különösebb problémát. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. ubuk dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 mérg. ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az emberevő testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az emberevő jobb lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod az emberevő fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 11 életpontot vesztettél. Az emberevő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 378 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%}
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északkeletre. [24 pontot használtál fel, van még 33.]

h 396 használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 33.]

* 1. BP: használod a 234. tárgyat
Dobolni kezdesz, és közben fütyörészel. Talán fejlődtél - gondolod, mivel most már nem fájdul meg a fejed tíz percnyi saját produkció után. [10 pontot használtál fel, van még 23.]

* 2. BP: használod a 243. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 18.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Hátizsákod felkapva indulnál tovább, mikor észreveszed az elszáradt, lehullott vérvörös rózsaszirmokat... magad sem érted miért, de hiánya maga a bánat, a fájdalom... vissza kell szerezned! Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, táborhelyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 18 pontod maradt, ebből a következő körre 18 pontot vihetsz át. Kapsz még 206 pontot. A következő körben tehát 224 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


DOMBI YETI (366. SZÖRNY)
A dombi yetik elvadult ősmajmok, mindenkivel szemben agresszívak. Hatalmas pofonokat képesek osztani, és agyaraikkal is szétharapnak mindent, ami él és mozog. Még szerencse, hogy közelharcban a dombi yeti általában vakon támad, nem törődik a védekezéssel - ha beviszel egy precíz ütést, akkor a dombi yetinek vége. A tudósok a dombi yetik származásával magyarázzák az ősmajmok teljes immunitását a mágiával szemben.

VADÁSZ QUWARG (241. SZÖRNY)
Ennek a lénynek természetesen az egyre szaporodó bolyok ellátása a feladata. Ezért csak élelemben bővelkedő területen fordul elő. Viszonylag kis méretét és erejét bénító hatású mérgével ellensúlyozza, amelyet az áldozat lelassítására használ. Ha bolyon kívül találkozol vele, mindig található nála kaja, amelyet a legutóbbi vadászatán gyűjtött össze. Kitinpáncélja ellen természetesen az ütőfegyver a legalkalmasabb.

ÉSZAKI AURACH (350. SZÖRNY)
Ezek a vastag bőrű, disznóhoz hasonlatos teremtmények az északi dombokból érkeztek a tűzvihar utáni időjárásváltozás eredményeképp, és azóta benépesítették Erdauin nyugati részét. Ezek a testes mindenevők kiválóan tudják magukat álcázni, bőrük kaméleonszerűen alkalmazkodik a környezethez, ezért elég nehéz őket észrevenni. Sok-sok apró fogukkal általában gyökerek és kisebb emlősök után kutatnak, de eléggé rövidlátóak és buták, úgyhogy néha még az emberre is rátámadnak. Elpusztításuk vagy megfutamításuk egy tapasztalt kalandozó számára nem jelent nehézséget, ámbár visszataszító bűzük miatt legtöbbjük inkább más lényekre vadászik.

AURACH FOG (657. TÁRGY)
Kigyűjtve néhány ép aurach fogat - és megtisztogatva őket - apró szegecsekhez jutsz, amelyek hasznosak lehetnek bizonyos tárgyak elkészítéséhez.

KARAKTERLAP

Tanir Dogmar, egy kontyos ősz hajú, barna szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és rövid bajuszod van. Bőröd teljesen fehér! Tharr hűséges követője vagy. Ez a 65. fordulód.

Erő: 19 (24) Szint: 14 Merészség: 3/3 Magasság: 123 cm
IQ: 26 Támadás: 13 Agresszió: 3 Testsúly: 64 kg
Ügyesség: 18 (19) Védekezés: 21 Menekülés: 30 % Életkor: 55/56 év
Egészség: 17 Életpont: 203/154 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 4
Szerencse: 15 (16) Varázspont: 172/4 Pénz: 140 arany Kép. pont: 5
Pszi pont: 6/0
Eddig összesen 294 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1662 TP-t kaptál. Jelenleg 63390 TP-d van. A következő szinthez még 11610 TP szükséges. Trófeáid: nukleáris cickány, ryuku gárdista, dombi yeti. A 56. fordulódban 94 arany került a bankszámládra. 106 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 1 (+1) vágófegyverek: 1 ütőfegyverek: 16
dobófegyverek: 14

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8 2. nyomkövetés: 7 3. mászás: 6
4. csapdakészítés: 6 5. gyógyítás: 10 6. titkosírás: 1
7. felderítés: 1 8. teológia: 2 9. taumaturgia: 10
10. szerencsejáték: 1 11. versengés: 1 12. zene: 3
13. szörnyismeret: 5 14. pszi: 1 15. vadászat: 3
16. bányászat: 7 (+1)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 70% életerő alatt 10 TVP-ért
udvarolsz a 3. fajúaknak
elfogod gyilkos mókust (#29) hurokcsapdával (#217), garokkot (#73) fedett veremmel (#219), sullárt (#101) fedett veremmel (#219), vadász tatut (#10) fedett veremmel (#219), gyilkos sallankot (#85) fedett veremmel (#219)
cirkusz: ötpróba (2)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
gyilkos sallank (#85) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
fabontó szójer (#71), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64) hadiszerencse I (#13) erőpajzs I (#12) csupasz izom (#28)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
5. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
lángcsóva (#31)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank.
2.) Bizonyítsd rátermettséged: apríts fel egy trollfát.
3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel!

Összsúly: 59.06 kg Megterheltség: 101%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 91 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
20 arany (#50) 2 fáklya (#36) 10 gyenge méreg (#26)
2 kaja (#2) 1 kis bőrpajzs (#45) 1 szulfagor agyar (#677)
1 szuperkötél (#209) 10 ubuk dobónyíl (#138) 1 vérvörös rózsa (#1622)
3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 aurach fog (#657) 1 lapockacsont (#33) 9 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
10 tükör (#43)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(74,63) vaskohó (#155), Sheran oltár, világítótorony (#156), törpe bánya (#435), érclelőhely
(74,64) északi aurach (#350), Tharr oltár, vaskohó (#155), 29. jellempróba, érclelőhely, Mély Grun (2976. kalandozó)
(75,61) Sheran rúnaköve, Sheran oltár, világítótorony (#156), vaskohó (#155), érclelőhely, emberevő (#119)
(75,62) mély szakadék (#154), világítótorony (#156), egy ismeretlen isten rúnaköve, vaskohó (#155), Sheran oltár, olvasztókemence (#86)
(75,65) Tharr oltár, 40. jellempróba, vadász quwarg (#241)
(75,66) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), Elenios oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720)
(76,66) dombi yeti (#366)

Üzenet küldése a karakternek