647. forduló, 649. forduló, Mitheithel összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. márc. 22. 15h:07'
EZ A 658. JÁTÉKHETED, 648. FORDULÓD
659. játékheted kezdete: márc. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4479
SZÁMLA : XXXX

MITHEITHEL KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [245,43] koordinátán.
Ostorcsapásként ér az elmédben felbukkanó gondolat: Lázadni az Örökkévalók ellen? Elpusztítani azt, ki ily tökéletest tudott alkotni? Zu'lit tarsolya termel 8 madártollat. Varázserőd regenerálódik. (+1506 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+182 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a chaktra vadászeb. (+7 kaja.) A jóságos tündér mohón elszívja életenergiádat (-3 életpont).
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy drótszőrű pincsi nyomok után kutattál. Táborhelyedhez egészen közel találsz egyet!

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a drótszőrű pincsi testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A drótszőrű pincsi összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 6 drótszőrt. 17 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

(Önanalízis: +34% szörnyismeret.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 983.]

* 1. KP: elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 983.]

* 2. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 182. varázslatot a 62. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 981.]
Fürgén varázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 979.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szárnyas hernyó). [0 pontot használtál fel, van még 979.]

* 3. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 14. varázslatot a 28. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 979.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 977.]
Gyorsvarázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+16 erő). [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 975.]

* 4. KP: elmormolod a 178. varázslatot a 165. varázslatot a 26. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 973.]
Gyorsvarázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 971.]
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 969.]

* 5. KP: elmormolod a 12. varázslatot az 59. varázslatot a 19. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 967.]
Szupersebesen mormolsz. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 965.]
Beizzik a turbómágia. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 963.]

* 6. KP: elmormolod a 169. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A földből energia áramlik testedbe. Befejezted az áldomás II varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni (+6 támadás). [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 958.]

* 7. KP: elmormolod a 27. varázslatot a 86. varázslatot a 64. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 956.]
Fürgén varázsolsz! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 956.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-6 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 954.]

* 8. KP: elmormolod a 69. varázslatot a 70. varázslatot a 220. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 952.]
Gyorsvarázsolsz! Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 951.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 949.]

* 9. KP: elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 947.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 945.]

vv 79 167 elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Irtóztató detonáció kíséretében tűnik el a nyomorúságos tákolmány. Helyén csak por és füst marad. [-60 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 940.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Sikeresen létrehoztál egy felszentelt oltárt! Áldott legyen az istened! [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 935.]

im imádkozol
Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Jóleső meleg fut végig a testeden. [30 pontot használtál fel, van még 905.]

bb 260 25 beraksz a bankba a 260. tárgyat (25 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 25 isteni könnycseppet. [0 pontot használtál fel, van még 905.]

im imádkozol
Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. [30 pontot használtál fel, van még 875.]

ef 10 energia fejlesztése 10
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-3 TU.] A befejezéshez még 3501 TU szükséges. IQ-d TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 845.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Hmm! Már nem is vagy éhes! (Önanalízis: +23% főzés.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 főzés). [3 pontot használtál fel, van még 842.]

h 1253 használod az 1253. tárgyat
Az orrod alá dugod, és belélegzed a csillezsályalevélből áradó kellemes illataromát. Egy rövid időre teljesen el is bódulsz tőle. (Hatása a kör végéig maradandó: +121 max. életerő, +121 életerő.) [5 pontot használtál fel, van még 837.]

kb 205 2 kiveszel a bankból a 205. tárgyat (2 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 2 kazmár gyökeret. [0 pontot használtál fel, van még 837.]

bb 390 15 beraksz a bankba a 390. tárgyat (15 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 15 halcsontot. [0 pontot használtál fel, van még 837.]

v 198 232 36 elmormolod a 198. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmormoltad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(245,43) drótszőrű pincsi (#22)

[232,36] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. Felfedeztél egy ősi rúnatornyot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr híveié. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Chardonnay vigyorog kajánul.
(Feltételes mászás:) Felcsatolod a mászó-karpereced, majd nekiveselkedsz az ősi rúnatorony megmászásának. Nem egyszerű! (Önanalízis: +7% mászás.) A tapadókorongoknak és az óriási szerencsédnek hála, nem zuhansz vissza félúton. Az építmény felső szegélyén átlendülve sikeresen megveted lábad a tetőn. Az ősi rúnatorony tetejéről messzire ellátni, Ghalla alant elterülő tájaira. Biztosnak tűnik, hogy réges-régen őrhelyként használták ezt a helyet. Hirtelen megmozdul alattad a föld, és hangos recsegéssel beomlik alattad. A sötét teremben, ahova jutottál, már nem vagy egyedül. Egy elemi pulzátor! {támadása: 54.}

Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem tűz ellen varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 211 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy gigaököl. 10 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az elemi pulzátor bal oldalát. (6 támadással 149 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét ellenfeledre ugrasz. {KCC:} Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed az elemi pulzátor jobb szárnyát. (6 támadással 460 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+93 életerő). {GYD:} Nitmák pengével megvagdalod az elemi pulzátor jobb szárnyát. (4 támadással 184 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Az elemi pulzátor csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 209 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +42 ÉP.) Maga az idő szivárog el (-9 TVP). Az elemi pulzátor ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 74 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +15 ÉP.) {GYD:} Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed az elemi pulzátor egyik csápját. (6 támadással 478 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+96 életerő). {GYD:} Nitmák pengével kissé megkarcolod az elemi pulzátor furcsa alakját. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 51 életpontot sebeztél. Az elemi pulzátor csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 101 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +21 ÉP.) Maga az idő szivárog el (-7 TVP). Nyelvét az elemi pulzátor feléd löki, de eredménytelenül. Az elemi pulzátor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 2 madártollat. 9530 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1578, sebződés: 394, gyógyulás: 322, összesen: -72 ÉP}

Alig sikerül fellélegezned, döbbenten konstatálod, hogy újabb szörnyeteg közeledik feléd. Egy sötét ülnök!

Távolról pusztító végzet varázslatot lősz a másikra. 704 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a sötét ülnök testét. (6 támadással 141 életpontot sebezve.) A lény ítéletet hirdet fölötted. ÁRTATLAN! Hehe, ez az! Ellenfelednek már nem lesz esélye, hogy tévedésére ráébredjen. Meglengetve a Fókuszpengét ellenfeledre rontasz. Fókuszpengével megvagdalod a sötét ülnök testét. (6 támadással 486 életpontot sebezve.) Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Sajnos nem hatott ellenfeledre. {GYD:} Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a sötét ülnök bal lábát. Kritikus ütés! (4 támadással 248 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a sötét ülnök gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 272 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +55 ÉP.) A sötét ülnök farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 70 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +14 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). {KCC:} Fókuszpengével néhányszor súrolod a sötét ülnök jobb oldalát. Kritikus ütés! (2 támadással 200 életpontot sebezve.) {KCC:} Nitmák pengével megkarcolod a sötét ülnök bal karját. Kritikus ütés! (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a sötét ülnök gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 230 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +46 ÉP.) A sötét ülnök farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 73 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +15 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). A sötét ülnök összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13688 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1839, sebződés: 645, gyógyulás: 134, összesen: -511 ÉP}

Ez könnyű volt! - porolod le magad. Velőtrázó üvöltést hallasz magad mögött. Az ütő is megáll, amikor sarkon pördülsz. Egy tleikan behemót! (ld. enc.) {védettsége: 70 szúró, 70 vágó, 70 ütő ellen.}

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy pusztító végzet varázslat. 1137 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tleikan behemót egyik csápját. Kritikus ütés! (6 támadással 144 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (58 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét ellenfeledre rohansz. Fókuszpengével megvagdalod a tleikan behemót nyakát. (6 támadással 332 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). {KCC:} Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a tleikan behemót fejét. (4 támadással 136 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 49 életpontot sebeztél. A tleikan behemót leken néhány pofont. (2 támadástól 276 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +56 ÉP.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a tleikan behemót testét. (6 támadással 354 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). Ellenfeledre háló varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. {GYD:} Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a tleikan behemót bal vállát. Kritikus ütés! (3 támadással 144 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 43 életpontot sebeztél. A tleikan behemót mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 346 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +70 ÉP.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A tleikan behemót még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13688 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2339, sebződés: 680, gyógyulás: 327, összesen: -353 ÉP}

Keresgélni kezdesz a csarnok maradványai között. Fáradtságodat siker koronázza, az egyik sarokban a következőket találod: 1 manakristályt. A mászó-karperecet újra rátapasztod a rúnatorony külső falára, és óvatosan leereszkedsz.
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+893 életerő). [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).

Nocsak, itt van valami érdekes! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. (Önanalízis: +6% nyomkövetés.)
[-100 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [60 pontot használtál fel, van még 761.]

m 5 5 6 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra
[231,37] Síkság, továbbra is csak síkság. Ananászvirág illatát hozza a szél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy pengekarú nitmák. {támadása: 65.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem tűz ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő III. 187 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy puha ütés varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a pengekarú nitmák testét. (6 támadással 46 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Elszántan ellenfeledre rohansz. {GYD:} Mjölborg kalapácsával néhányszor megcsapod a pengekarú nitmák testét. (5 támadással 312 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a pengekarú nitmák nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 247 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +50 ÉP.) {KCC:} Mjölborg kalapácsával párszor keményen megütöd a pengekarú nitmák testét. Kritikus ütés! (5 támadással 420 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 38 életpontot sebeztél. Jobbra-balra szökkenve osztja a pengekarú nitmák nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 245 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +49 ÉP.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1003, sebződés: 492, gyógyulás: 255, összesen: -237 ÉP}

Látsz egy nothar cserjét. Észreveszel egy oltárt. Dornodon híveié. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Hopp, egy nyákalma-bokor! Egy fél kiló érett gyümölcsöt aratsz le. (+2 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nagyon régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. (Önanalízis: +6% nyomkövetés.)
Találkozol egy vörös, hosszú hajú, izzóan vörös szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és bajsza van. Fekete a bőre. Chara-din teljhatalmú megbízottja és jobbkeze. Egy adamantit kesztyűt, egy árnygyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy drag'kór lábvédőt, egy drakolder gyűrűt, egy ében talizmánt, egy értépő sarkantyút, egy fattylord derékövet, egy Hatalom Karkötőjét, egy inváziós amulettet, egy játékmesteri palástot, egy jegygyűrűt, egy káosz szimbólumot, egy kisebb napkorongot, egy Luthius karkötőjét, egy mágusgyűrűt, egy mihlanil medált, egy örökkéval.tűzopálját, egy ősi vállvédőt, egy ősmágus fülbevalóját, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku függőt, egy ryuku vadászinget, egy törpe bakancsot, egy tűzhaj diadémet, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy Zu'lit koronáját visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy kisebb jégisten trófea és egy Dl'orkhaugruk trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: prédára leső drónkeselyű. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Holmiját egy Thargodan csontváz cipeli. {max. varázspontja: 4854; max. pszije: 874.} Auráját érzékelve máris tudod, fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Barátságtalanul végigmér Téged, majd valami köszönésfélét vakkant feléd. Folytatod utadat.

(Továbbmész...) [230,38] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy esthari vérszopó közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {egyik sebzési módja: 1x 15d24+50.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Egy pusztító végzet varázslattal köszöntöd a másikat. 969 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét ellenfeledre rohansz. {GYD:} Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod az esthari vérszopó bal hátsó lábát. (6 támadással 453 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+91 életerő). {GYD:} Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod az esthari vérszopó vörös bundáját. (4 támadással 176 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Az esthari vérszopó csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 129 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +26 ÉP.) Az esthari vérszopó a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 199 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +40 ÉP.) {KCC:} Fókuszpengével végigvagdosod az esthari vérszopó vicsorgó pofáját. (5 támadással 371 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi eredménye! Nitmák pengével kissé megkarcolod az esthari vérszopó vörös bundáját. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 49 életpontot sebeztél. Karmával néhányszor az esthari vérszopó megcsapja a fejedet. (2 támadástól 142 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +29 ÉP.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 217 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +44 ÉP.) Az esthari vérszopó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11974 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2064, sebződés: 687, gyógyulás: 357, összesen: -330 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+563 életerő). [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Chara-din híveié. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Látsz egy Chara-din monolitját. Nocsak, itt van valami érdekes! Aránylag régi (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. (Önanalízis: +6% nyomkövetés.)

(Továbbmész...) [229,38] A bozótos terepet homokos, sivatagi vidék váltja fel. Látsz egy quwargot. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy megsebesített homokcápa. (ld. enc.) {max. életpontja: 1441-1584.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre pusztító végzet varázslatot lősz. 265 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. {KCC:} Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a homokcápa fejét. Kritikus ütés! (5 támadással 330 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). {KCC:} Nitmák pengével súrolod a homokcápa ruganyos testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A homokcápa átharapja a jobb válladat! (1 támadástól 422 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +85 ÉP.) A homokcápa összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 cápazsírt. (ld. enc.) 5475 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 628, sebződés: 422, gyógyulás: 165, összesen: -257 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+255 életerő). [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nagyon régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra. (Önanalízis: +6% nyomkövetés.) [40 pontot használtál fel, van még 721.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[228,38] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy homokcápa. {egyik sebzési módja: 1x 30d25+30.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Egy pusztító végzet varázslattal köszöntöd a másikat. 557 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Elszántan ellenfeledre ugrasz. {KCC:} Fókuszpengével néhányszor megcsapod a homokcápa testét. (6 támadással 326 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a homokcápa testét. (4 támadással 131 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). A homokcápa átharapja a jobb válladat! (1 támadástól 383 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +77 ÉP.) {KCC:} Fókuszpengével kissé megkarcolgatod a homokcápa testét. (2 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). {GYD:} Nitmák pengével súrolod a homokcápa fejét. Kritikus ütés! (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 47 életpontot sebeztél. Vér kezd ömleni a jobb combodból a homokcápa harapása nyomán. (1 támadástól 411 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +83 ÉP.) A homokcápa összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 cápazsírt. 10951 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1233, sebződés: 794, gyógyulás: 294, összesen: -500 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+498 életerő). [-50 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Találsz egy xantusz-kaktuszt.

(Továbbmész...) [227,38] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt. Utad során felfedezel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Sir Basil a Bunkó orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Felismered a közeledőt. Csak egy greén örvény. Nem jelenthet különösebb problémát. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem tűz ellen vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy pusztító végzet varázslatot dobsz ellenfeledre. 367 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy pajzszúzás varázslatot dob rád a másik. 145 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a hatalom szava varázslatot. Egy villámsújtás varázslattal köszönt csatapartnered. 45 életpontot vesztettél. Távolról a hatalom szava varázslatot lő rád a másik. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 6 mihlanil nyíl. Ez mellément. Elszántan a másikra rohansz. Ezt a támadást elhibáztad! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy inst.szingularitás. Semmi hatás! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pajzszúzás varázslatot, majd rád küldi. 145 életpontot vesztettél. Távolról háló varázslatot lősz a másikra. A támadás sajnos hatástalan volt. Fürge ellenfeled elegánsan elkerülte támadásodat. Egy inst.szingularitás varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pajzszúzás. 145 életpontot vesztettél. Nem akarsz kinyúlni. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 367, sebződés: 480, gyógyulás: 6, összesen: -474 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+472 életerő). [-50 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek északkeletre. (Önanalízis: +6% nyomkövetés.)

(Továbbmész...) [226,38] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Hmm, csak egy megsebzett greén örvény. Ettől nincs semmi félnivalód. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Távolról pusztító végzet varázslatot lősz a másikra. 112 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy inst.szingularitás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Üdvözlésképpen egy pajzszúzás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 145 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy a hatalom szava varázslatot, majd rád küldi. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy inst.szingularitás varázslat. Semmi hatás! A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 mihlanil nyíl. Nem találtad el. Meglengetve a Fókuszpengét ellenfeledre rohansz. Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! Egy inst.szingularitás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy pajzszúzás varázslattal köszönt csatapartnered. 291 életpontot vesztettél. Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy inst.szingularitás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pajzszúzás varázslat. 145 életpontot vesztettél. Túl sok sebet kaptál. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 581, gyógyulás: 6, összesen: -575 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+573 életerő). [-50 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Találsz egy nekrofunt. Hirtelen mozogni kezd a föld! Hmm, csak egy homokcápa. Ettől nincs semmi félnivalód. {egyik sebzési módja: 1x 30d25+30.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ellenfeledre pusztító végzet varázslatot lősz. 764 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Meglengetve a Fókuszpengét a másikra támadsz. Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a homokcápa jobb vállát. (6 támadással 307 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). {KCC:} Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a homokcápa testét. (4 támadással 135 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 49 életpontot sebeztél. A homokcápa átharapja a bal válladat! (1 támadástól 350 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +70 ÉP.) {GYD:} Fókuszpengével néhányszor megcsapod a homokcápa fejét. (5 támadással 299 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). {GYD:} Nitmák pengével súrolod a homokcápa jobb oldalát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A homokcápa tűhegyes fogait a bal lábadba mélyeszti. (1 támadástól 370 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +74 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 cápazsírt. 10951 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1587, sebződés: 720, gyógyulás: 307, összesen: -413 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+411 életerő). [-50 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Furcsa érzésed van a homlokod irányából - a harmadik szem itt egy KUT parancsot javasol. [50 pontot használtál fel, van még 671.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[225,38] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gránátkaktuszt. Hirtelen mozogni kezd a föld! Egy shokara bogár nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) {támadása: 60.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy pusztító végzet varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 548 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Elszántan a másikra rohansz. {KCC:} Mjölborg kalapácsával többször eltalálod a shokara bogár testét. (5 támadással 287 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a shokara bogár többször is megmar! (2 támadástól 249 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +50 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. {KCC:} Mjölborg kalapácsával többször eltalálod a shokara bogár kitinpáncélját. (4 támadással 240 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a shokara bogár többször is megmar! (2 támadástól 270 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +54 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1075, sebződés: 519, gyógyulás: 217, összesen: -302 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+300 életerő). [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).

(Továbbmész...) [224,38] A terep változik, dombok közt vagy. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy homogén artikula. {védettsége: 78 szúró, 78 vágó, 78 ütő ellen.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 222 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Szép muzsikával próbálod a kibírhatatlan hangot kivédeni. Hosszasan párviadaloztok, végül a kellemes muzsikád győzedelmeskedik a vad rikácsolással szemben. Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét ellenfeledre rohansz. {GYD:} Fókuszpengével néhányszor megcsapod a homogén artikula testét. (6 támadással 293 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). {KCC:} Nitmák pengével néhányszor megcsapod a homogén artikula testét. Kritikus ütés! (4 támadással 156 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 39 életpontot sebeztél. Csőrével a homogén artikula belemar kézfejedbe. (1 támadástól 101 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +21 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 48 életpontot vesztettél. A homogén artikula nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). Ellenfeled regenerálódik! {GYD:} Fókuszpengével végigvagdosod a homogén artikula testét. (6 támadással 278 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Semmi hatás! {GYD:} Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a homogén artikula testét. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). A homogén artikula belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 98 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +20 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 48 életpontot vesztettél. A homogén artikula nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). Ellenfeled regenerálódik! A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1094, sebződés: 370, gyógyulás: 232, összesen: -138 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy csillagbozótost. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy olvasztókemencét. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr híveié. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (óndarab) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 óndarabot! (Önanalízis: +3% bányászat.) (Önanalízis: +1% bányászat.) Szerelmi nászuk közben válik élelemtartalékoddá két levelibéka. (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [223,38] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy púpos zsokarg. {támadása: 50.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 217 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: izomernyesztés varázslatot lő rád. Semmi hatás! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a púpos zsokarg testét. (6 támadással 151 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét a másikra támadsz. {KCC:} Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a púpos zsokarg testét. (6 támadással 425 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+86 életerő). Nitmák pengével végigvagdosod a púpos zsokarg testét. Kritikus ütés! (4 támadással 232 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). A púpos zsokarg mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Agyarával a púpos zsokarg kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 áldott kő. 7461 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1025, sebződés: 41, gyógyulás: 150, összesen: +109 ÉP}

Sorban állnak a kökénybokrok. Csak annyit szedsz, hogy ne nagyon utáld meg. (+2 kaja.) [43 pontot használtál fel, van még 628.]

szk 22 keresed a 22. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy drótszőrű pincsit. [0 pontot használtál fel, van még 628.]

kb 260 10 kiveszel a bankból a 260. tárgyat (10 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 10 isteni könnycseppet. [0 pontot használtál fel, van még 628.]

v 143 581 elmormolod a 143. varázslatot
Kinyered a manakristály energiáját. (+200 varázspont.) Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a növényültetés varázslatot! A kis csírát a földbe helyezed, picit megöntözöd, és a földből rögtön előszökken egy vékony, zöld szál. [-40 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [20 pontot használtál fel, van még 608.]

vv 52 216 216 elmormolod az 52. varázslatot a 216. varázslatot a 216. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Revitalizáltad az itt levő, elpusztított növény(eke)t! [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 606.]
Szupersebesen mormolsz. Zuhogni kezd az eső, de úgy tűnik, ez kevés volt, nincs látható hatás. [-40 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 601.]
Gyorsvarázsolsz! Zuhogni kezd az eső, de úgy tűnik, ez kevés volt, nincs látható hatás. [-40 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 596.]

kt 582 100 elkészíted az 582. tárgyat (100 darabot)
Sajnos csak 1 csalánvirág készítésére van lehetőséged. Begyűjtöttél 1 csalánvirágot. IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 586.]

* 1. BP: használod a 336. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [10 pontot használtál fel, van még 576.]

* 2. BP: elmormolod a 75. varázslatot
Mivel a paraméterként megadott varázslat nem volt rajtad, nem is volt sok értelme a mágiafeloldásnak. [0 pontot használtál fel, van még 576.]

* 3. BP: elmormolod a 161. varázslatot a 11. varázslatot a 83. varázslatot
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 576.]
Fürgén varázsolsz! Esni kezd az eső. Nem bújsz el, hisz a víz nagy kincs! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 574.]
Szupersebesen mormolsz. Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [1 pontot használtál fel, van még 573.]

* 4. BP: kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 573.]

* 5. BP: elmormolod a 238. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Megidézted az ősi szaporítás varázslatot! Ekkor döbbensz rá, hogy ilyen tárgyad nincs is! [0 pontot használtál fel, van még 573.]

* 6. BP: eldobod a 258. tárgyat az 584. tárgyat a 632. tárgyat
Sajnos nincs nálad nehezék. Sajnos nincs nálad mópat tetem. Sajnos nincs nálad arkog kő. [0 pontot használtál fel, van még 573.]

* 7. BP: visszadátumozás kérelem
Ez a 658. játékheted és a 648. fordulód. Nem használhatod a parancsot, hiszen lemaradásod van a játékhetedhez képest. [0 pontot használtál fel, van még 573.]

* 8. BP: elmormolod a 15. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új borkonyó bibe. [-42 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [30 pontot használtál fel, van még 543.]

* 9. BP: beraksz a bankba a 152. tárgyat (310 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 543.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Komplex elméleti feladványokon gondolkodsz, logikai feladványokat próbálsz kiötleni, és rögtön meg is oldani. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 503.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Komplex elméleti feladványokon gondolkodsz, logikai feladványokat próbálsz kiötleni, és rögtön meg is oldani. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 463.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
A porba hevenyészett műszaki rajzokat próbálsz készíteni összetett technikai újításokról. Elméd csiszolódik... Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 443 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 423.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Teljes kényelembe helyezkedsz (már amennyire itt lehet), és töprengeni kezdesz a világ dolgain. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 403 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 383.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Elmélyedsz, ősi filozófiai dilemmákon és hasonlókon elmélkedve. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 363 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 343.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Teljes kényelembe helyezkedsz (már amennyire itt lehet), és töprengeni kezdesz a világ dolgain. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 323 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 303.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Komplex elméleti feladványokon gondolkodsz, logikai feladványokat próbálsz kiötleni, és rögtön meg is oldani. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 283 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 263.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Komplex elméleti feladványokon gondolkodsz, logikai feladványokat próbálsz kiötleni, és rögtön meg is oldani. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 243 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 223.]

tf 2 23 fejleszted a 2. tulajdonságodat 23 pontért
Teljes kényelembe helyezkedsz (már amennyire itt lehet), és töprengeni kezdesz a világ dolgain. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 220 TVP-t kell elköltened.] [23 pontot használtál fel, van még 200.]
(Önanalízis: +6% csapdakészítés.) Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-121 max. életerő). Lassan visszatér az erő bénult tagjaidba. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 18, 1, 8.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját töm magába a sakál. 3 kaját bezabál a sivatagi doareg. Hátizsákod felkapva indulnál tovább, mikor észreveszed az elszáradt, lehullott vérvörös rózsaszirmokat... magad sem érted miért, de hiánya maga a bánat, a fájdalom... vissza kell szerezned! A nap kalandjaitól megfáradtan, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása. Elmúlt a vadászat hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 780 pontot. A következő körben tehát 980 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TLEIKAN BEHEMÓT (511. SZÖRNY)
A tleikan hadsereg magját ezek a mágiával rezervált katonák alkották, melyek roppant harci erejüknek köszönhetően hamar hírhedtté váltak a régmúltban Kelet-Ghallán élt birodalmak szemében. Tulajdonképpen élő szövet alkotja testüket, de a mágia tette őket ilyen robosztussá. A kiválasztottak, miután felnőtt korba léptek, különös szertartáson esnek át: a faj négy-öt varázslója az együttesen megidézett erők segítségével érzékeiket felerősítik, valamint újabb gyilkos tulajdonságokkal ruházzák fel őket. A tleikan behemótok első pillantásra humanoid alkatúnak tűnhetnek. Azonban ha közelebbről is megvizsgálod őket - ezt a túlélők senkinek sem ajánlják - az izmos test két oldalán három-négy hosszú csápot fedezhetsz fel, melyek önálló életet élve tekergőznek - valószínűleg - a torkod felé.

HOMOKCÁPA (448. SZÖRNY)
Minden fantáziád csődöt mond, amikor megpróbálod elképzelni, ahogy az óceánokból a cápák visszatérnek a szárazföldre, megtanulnak lélegezni, és elkúsznak a sivatagokig, és ugyanúgy lesnek a homok alól a zsákmányra, mint annak idején a vizek mélyéről. Hogyan történhetett ez meg? Hány évezred evolúciója volt ehhez szükséges? Mindenesetre, ezek a vérszomjas teremtmények most már tökéletesen adaptálódtak a szárazföldi életmódhoz, gyorsabban mozognak a homok alatt, mint te a homok fölött, és eközben megőrizték fogaik iszonyatos harapóerejét. A homokcápával szemben ütőfegyvert alkalmazni értelmetlen.

CÁPAZSÍR (932. TÁRGY)
A homokcápa bőre alatt vastag lebenyeket találhatsz, melyek zsírszerű anyagot rejtenek belsejükben. Ehhez viszont először térdre kell kényszerítened ezt a félelmetes teremtményt, utána pedig ki kellene találni, mire is lehetne használni...

SHOKARA BOGÁR (436. SZÖRNY)
A sivatagok homokjában sohasem tudhatod, hogy egy dűne homokkupacot, vagy egy rejtőzködő shokara bogarat rejt. Ezek az elefánt méretű óriásbogarak hihetetlenül fürgék, ha mozgást érzékelnek maguk fölött, egy szempillantás múlva már roppantják is ketté áldozatukat csáprágójukkal. A shokara bogár kemény kitinpáncéljával szemben egy vágófegyver nem sokat ér.

KARAKTERLAP

Mitheithel, egy fekete, hosszú hajú, szürke szemű elf férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Sheran kisebb avatárja vagy. Az Erdők Vándorai (#9139) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 648. fordulód.

Erő: 82 (108) Szint: 50 Merészség: 5/5 Magasság: 163 cm
IQ: 92 (105) Támadás: 83 Agresszió: 3 Testsúly: 47 kg
Ügyesség: 80 (85) Védekezés: 97 Menekülés: 30 % Életkor: 185/300 év
Egészség: 76 (91) Életpont: 1213/1198 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 85 (103) Varázspont: 3929/14 Pénz: 3977 arany Kép. pont: 10
Tudatpont: 15/0 Pszi pont: 674/180 Halhatatlanság: 11 % EFejl: 16
Eddig összesen 5719 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 83736 TP-t kaptál. Jelenleg 22946524 TP-d van. A következő szinthez még 2053476 TP szükséges. Trófeáid: triklem drakolder, bosszantó apróság, Friedurgonoma. A 600. fordulódban 10250 arany került a bankszámládra. 12710 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 12/16 ökölvívás: 34/22 szúrófegyverek: 34/75 (+2%)
vágófegyverek: 39/33 (+8%) ütőfegyverek: 32/65 (+3%) lőfegyverek: 34/85
dobófegyverek: 37/75 (+3%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << biami kvazárlándzsa (#568) << Mjölborg kalapácsa (#523)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) (1 -996.); ezüsttollú nyíl (#363) (997 .); mihlanil nyíl (#597) (998 .); tüske (#22) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 61/53 2. nyomkövetés: 174/80 (+30%) 3. mászás: 32/65 (+7%)
4. csapdakészítés: 44/31 (+6%) 5. csapdaészlelés: 36/14 6. gyógyítás: 218/59
7. titkosírás: 39/6 8. felderítés: 32/86 9. szörnyidomítás: 23/91
10. teológia: 173/19 (+112%) 11. taumaturgia: 165/86 (+4%) 12. szerencsejáték: 5/2
13. versengés: 19/41 14. harcművészetek: 32/7 15. zene: 99/73
16. szörnyismeret: 132/1 (+34%) 17. pszi: 52/7 (+4%) 18. zárnyitás: 36/37
19. vadászat: 36/61 20. vitalitás: 7/53 21. bányászat: 47/99 (+4%)
22. úszás: 18/6 23. főzés: 4/0 (+23%) 24. csapatmunka: 1/9

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 60
9. gyors fejlődés: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 81% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133))
gyógyítasz 80% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 500 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz amnioszt (#203) (max. 20 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ), bűvös shurikent (#562) (max. 100 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 100 darabot ), ezüstshurikent (#327) (max. 100 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 100 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 100 darabot )
elfogod ezoterikus mardelt (#184) fedett veremmel (#219)
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 16)
szintszívó (#96), szubreális vámpír (#223), autentikus vámpír (#154), magnetikus praglonc (#200), ősi szellem (#422) (csak egyszer), noth szellem (#250), lidércúr (#252), halálelementál (#279), Rém (#315), sötét ölész (#314), Notermanthi báró (#323) (csak egyszer), halálmadár (#351), Ylgoroth (#332) (csak egyszer), Techiulan (#400), Őrült Montrix (#698)
Barátságosság (aktív: 7, max: 16)
elf (#2), bávatag golombár (#165), átokmurgattyú (#225), quwarg parafenomén (#248), átokosztó (#372), fattylord (#791), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) var.tárgy készítés (#153, 300 VP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) jégoszlop (#231, 24 VP) ősvillám (#235, 45 VP)
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP)
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
jégvihar (#353, 45 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) pusztító végzet (#106, 30 VP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 25 VP) életpajzs (#142, 16 VP)
növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP)
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) gömbvillám (#176, 20 VP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
méregfelhő II (#193, 18 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP)
fürkésző szemek (#213, 25 VP) öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP)
armageddon (#218, 100 VP) hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP)
mágia megértése (#226, 0 VP) méregfelhő III (#229, 25 VP) ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP)
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) öntözés II (#378, 80 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP)
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP)
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) agybénítás II (#246, 15 PP) elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP)
A varázslatok tanulására elkölthető: 120 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
Pörhemór köre (#205) (98,24,3) vámpirizáció (#1) feltámadás (#168) áldomás II (#169)
szürkeáll. aktiv (#71) Symulf rúnája (#182) méregsemlegesítés (#14) csupasz izom (#28)
tárgyvédelem (#178) esszenciavédelem (#165) tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs I (#12)
hadiszerencse III (#59) pszi-ernyő (#64) kí koncentráció (#69) hatalomvarázs (#220)
esszenciavédelem 2 (#188) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10)
háló (#186), jégoszlop (#231), ősvillám (#235), pusztító végzet (#106)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
elektromos pajzs (#51), védelem tűz ellen (#38), életpajzs (#142), tükörpajzs (#101), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 54, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
gömbvillám (#176) >> kultúrmasztodon (#227) izomernyesztés (#33) >> quwarg parafenomén (#248)
izomernyesztés (#33) >> kisebb quwarg isten (#213) élőholt pozdorja (#134) >> élőholt ősmágus (#179)
armageddon (#218) >> ongóliant hadúr (#178) armageddon (#218) >> férfiak (#998)
armageddon (#218) >> nők (#999) armageddon (#218) >> tollaskígyó (#635)
direkt kontaktus I (#121) >> áeratikus hasnyák (#243) direkt kontaktus I (#121) >> aranyfecske (#283)
direkt kontaktus I (#121) >> borzalmas varkaudar (#166) puha ütés (#60) >> Arsa (#964)
puha ütés (#60) >> méregféreg (#784) puha ütés (#60) >> sziklaskorpió (#339)
puha ütés (#60) >> méregelementál (#306) pusztító végzet (#106) >> zafír sárkány (#329)
pusztító végzet (#106) >> márvány sárkány (#328) pusztító végzet (#106) >> smaragd sárkány (#326)
pusztító végzet (#106) >> Shear'niz'il (#7005) puha ütés (#60) >> mösze uralkodó (#789)
pusztító végzet (#106) >> drótszőrű mópat (#426) tűzgolyó (#155) >> Friedurgonoma (#7009)
direkt kontaktus I (#121) >> Tguarkhan (#212) armageddon (#218) >> Techiulan (#400)
pusztító végzet (#106) >> mópatétkű grymeth (#695) pusztító végzet (#106) >> hiperéber grymeth (#696)
pusztító végzet (#106) >> Őrült Montrix (#698) méregfelhő III (#229) >> sötét szisszenő (#458)
méregfelhő III (#229) >> pengekarú nitmák (#450) armageddon (#218) >> testzabáló rasáth (#513)
méregfelhő III (#229) >> elemi pulzátor (#440) méregfelhő III (#229) >> natharion gólem (#428)
élőholt pozdorja (#134) >> gothag döglidérc (#429) méregfelhő III (#229) >> hegyi yeti (#454)
méregfelhő III (#229) >> homogén artikula (#434) méregfelhő III (#229) >> púpos zsokarg (#451)
armageddon (#218) >> szárnyaló halál (#456) élőholt pozdorja (#134) >> krathan csontváz (#432)
armageddon (#218) >> lidérctűz (#457)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 54, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> Eruol (#378) pszi-acéltorony (#98) >> drótszőrű mópat (#426)
pszi-acéltorony (#98) >> csápos otagi (#395) védelem tűz ellen (#38) >> nők (#999)
védelem tűz ellen (#38) >> férfiak (#998) védelem tűz ellen (#38) >> ezerszemű bestia (#288)
fürgülés (#92) >> kisebb quwarg isten (#213) tompítás (#40) >> zoloboo sámán (#230)
tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255) fehér glóbusz (#47) >> rozmár sámán (#655)
fehér glóbusz (#47) >> fagymágus (#650) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)
elektromos pajzs (#51) >> kultúrmasztodon (#227) tükörpajzs (#101) >> halálosztó kain (#168)
tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
sakál (#28) (hátas: 9 TVP/lépés;) státusz: OK
chaktra vadászeb (#459) (vadászik) státusz: OK
Famulusod egy erdei tündér.

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ismerjük meg ezeket az új mágikus tárgyakat - hozz nekem két rítusónixot!
2.) Az élet védelmében néha ölni kell. Tharr avatárjának megsemmisítésével tucatnyi háborút kerülhetünk el!
3.) Az élet mindenek felett, még Leah avatárja sem állhat utadba, ha kell, pusztítsd el!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 4. kategóriában a XIV. olimpián, első hely a hercegnő megmentésében a XXI. olimpián.
2005 II. félévének Vlagyimir díjas vadásza vagy.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 borkonyó bibe (#312) 1 csillezsályalevél (#1253) 15 halcsont (#390)
9 karbin plazma (#199) 1 kék orchidea (#68) 1 nyílvessző (#108)
1 quwarg tojás (#360) 1 rókafarok (#124) 5 spiritusz (#170)
1 vas dobónyíl (#189) 1 vérvörös rózsa (#1622)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 áldott kő (#642) 3 cápazsír (#932) 6 drótszőr (#37)
4 isteni könnycsepp (#260) 8 kaja (#2) 2 kazmár gyökér (#205)
10 madártoll (#112) 6 mákrózsa virág (#56) 1 mocsári penke (#148)
3 óndarab (#85)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(223,38) púpos zsokargok (#451)
(224,38) homogén artikula (#434), csillagbozótos (#928, belőle készíthető: #929), olvasztókemence (#86), 36. jellempróba, Tharr oltár, érclelőhely
(225,38) gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), shokara bogár (#436)
(226,38) greén örvény (#443), nekrofun (#173), homokcápa (#448)
(227,38) nekrofun (#173), tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720), greén örvény (#443)
(228,38) homokcápa (#448), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114)
(229,38) homokcápák (#448)
(230,38) esthari vérszopók (#431), Chara-din oltár, 21. jellempróba, Chara-din monolitja (#534)
(231,37) pengekarú nitmák (#450), nothar cserje (#922, belőle készíthető: #923), Dornodon oltár, 35. jellempróba, egy törpe férfi
(232,36) ősi rúnatorony (#852), Tharr oltár, 29. jellempróba, művészi porolit (#720), elemi pulzátor (#440), sötét ülnök (#508), tleikan behemót (#511)

Üzenet küldése a karakternek