63. forduló, 65. forduló, Calen Randir összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2024. júl. 14. 14h:29'
EZ A 1078. JÁTÉKHETED, 64. FORDULÓD
1079. játékheted kezdete: júl. 18.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 11 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4655
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 2

CALEN RANDIR KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [68,63] koordinátán.
Pterois volitans átutalt a bankszámládra 100000 aranyat a táborozásod 1. napján.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+25 tvp ). A kinemfogyó tegez termelt 3 nyílvesszőt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+172 életerő.) A monolitok nyomasztó módon csökkentik VP regenerációdat. Varázserőd regenerálódik. (+35 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+47 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-6 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A monolitok nyomasztó módon csökkentik TU regenerációdat. A táborozás alatt vadászott neked a piromenyét. (+1 kaja.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy ryuku gárdista nyomára bukkansz. Hiába. Semmi eredmény. [7 pontot használtál fel, van még 239.]

* 1. KP: v 53 0 0 elmormolod az 53. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Létrehoztad az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+3 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 234.]

* 2. KP: v 3 0 0 elmormolod a 3. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Megidézted az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-15 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 234.]

* 3. KP: ek 215 2 0 t. energia kisütése: 215 2
24 varázspont felhasználásával előállítasz 2 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 234.]

* 4. KP: ef 5 512 0 energia fejlesztése 5
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 199.]

* 5. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy végső mozdulattal előhívod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-15 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 199.]

tf 4 8 fejleszted a 4. tulajdonságodat 8 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. A befektetett munka meghozza eredményét. (+1 egészség.) [8 pontot használtál fel, van még 191.]

mak 1 makró 1

p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Pszi energia árad szét testedben. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 186.]

p 73 0 0 használod a 73. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 176.]

h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [0 pontot használtál fel, van még 176.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 225 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 173.]

e 16 élelemszerzés 16 pontért
A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy ragyás burástya nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {támadása: 14.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a ragyás burástya fejét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a ragyás burástya jobb lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A ragyás burástya megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya farkával melletted a levegőbe suhint. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 840 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Egy fáról levadászol egy, a napvilágnál kókadt denevért. Kicsit rágós, de azért husi. (+2 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek délkeletre. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy acéldarázs lehet. {védettsége: 30 szúró, 20 vágó, 16 ütő ellen.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 32 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Az acéldarázs összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 acélpengőkét. 150 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[16 pontot használtál fel, van még 157.]

d 2 30 eldobod a 2. tárgyat (30 darabot)
Elhajítasz 30 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 157.]

ek 273 1 t. energia kisütése: 273 1
Butaság ára beállítás törölve. [0 pontot használtál fel, van még 157.]

ek 273 1 20 t. energia kisütése: 273 1 20
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 20 VP-nél kevesebb, 20 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 157.]

fas 24 226 felt. ásás 24 pontért 226
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 157.]

fve 236 6 felt. vásárlás a 236. tárgyat 6
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 157.]

hu 1551 97 hulladék: 1551 97
Hulladék, ezért nem gyűjtesz mentát karkötőt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz rákpáncélt. [0 pontot használtál fel, van még 157.]

ero 50 minieseményben max. szörnyerősség 50
Rendben, a miniesemény során jövő szörnyekre legfeljebb 50 százalékos erősítés lesz érvényben, ha DVK-val vagy más módon nem lenne nagyobb erősítés. [0 pontot használtál fel, van még 157.]

ftv 48 10011 felt. tám/véd. varázslat a 48. varázslatot 11. szinttől
Ok, a megadott támadó varázslat-lény feltétel törölve. [0 pontot használtál fel, van még 157.]

ftv 48 10015 felt. tám/véd. varázslat a 48. varázslatot 15. szinttől
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott szintű lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 157.]

flh 1 249 felt. lőfegyver haszn. 1 a 249. tárggyal
Ok, FLH 1 249 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 157.]

m 3 2 2 mozogsz délkeletre, keletre, keletre
[69,64] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy evaporőr. {védettsége: 6 szúró, 4 vágó, 12 ütő ellen.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a rövid íjjal célba találj. Elrepül 2 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja az evaporőr bal oldalát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Az evaporőr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 evaporőr hájat. 146 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Látsz egy álomvirágot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Raia híveié. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délnyugatra egy mély kút van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megvizsgálod a talajt. Még egész friss elf nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [70,64] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Hirtelen mozogni kezd a föld! Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy mélységi grittang közeledik. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 32 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel kegyetlenül megütöd a mélységi grittang testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a mélységi grittang testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A mélységi grittang feléd harap, de sikertelenül. A mélységi grittang még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 227 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz egy vaskohót. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy oltárt. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy Sheran oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy gyilkos tetű. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 32 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 2 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a gyilkos tetű szőrös potrohát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 315 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [71,64] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy vadtroll lehet. {védettsége: 10 szúró, 10 vágó, 14 ütő ellen.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 37 életpontot sebeztél. Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-5 életpont). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
236 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Észreveszel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy világítótornyot. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy elhagyott bányát. Délkeletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek keletre. [24 pontot használtál fel, van még 133.]

m 3 2 4 mozogsz délkeletre, keletre, délre
[72,65] Még mindig hegyvidéken vagy. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Hmm, csak egy hegyi rák. Ettől nincs semmi félnivalód. {védettsége: 12 szúró, 12 vágó, 4 ütő ellen.} Itt csata lesz.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a rövid íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a hegyi rák ollóját. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) A hegyi rák összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 rákpáncélt. 126 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Zuhant a bunkó és ütött jó nagyot, gaz ellenfeled a quwarg most már halott. <Vasalt Bunkók> " Találsz egy olvasztókemencét. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Leanan lábát masszírozza. Oldalt pillantva, meglátsz egy világítótornyot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Hazugság, tömegmanipuláció, felsőbb érdekek, szenvedés, mocsok: HÁBORÚ. - DM " Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy phua-kúpot. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy vaskohó van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Hinni abban kell, ami még nincs, hogy legyen! - DM " Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Kör közepén állok, körbe vesznek jó barátok... Tour-Mix, Ördögi Kör "

(Továbbmész...) [73,65] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. A Grákó-hegyek keleti tövében vagy. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy trikornis orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Utad során felfedezel egy barátság szent tüzét. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy vaskohó van. Északra egy phua-kúp van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy mélységi grittang. {max. életpontja: 33-44.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 31 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a mélységi grittang testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A mélységi grittang megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A mélységi grittang még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 227 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy trappoló dinymák közeledik. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 35 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a trappoló dinymák testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. 506 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [73,66] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy rőtmanó. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 1 nyílvessző. Becsapódva, megdöfi a rőtmanó testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a rőtmanó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 100 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy tűzfőnix előtt. Az egyik, szekérderéknyi sziklán egy mogorva troll ücsörög. A lába mellett heverő felszerelésből egyértelműen látszik, hogy tapasztalt kalandozó, a nyakában fityegő szimbólum pedig kalmárpapnak mutatja őt. Közelebb mész, és megkérded, mi baja. Kissé bizalmatlan, de néhány bátorító mondat után kiböki, hogy Grehemnek hívják, és épp az imént talált egy szörnyjáratot a közelben.
- Egy nagy rakás kincset szimatolok odalenn, de bárhogy próbálkozok, egyszerűen képtelen vagyok bepréselni magam abba a szűk járatba - mondja, miközben a kezével mutatja, milyen szűk is az a nyílás, majd azt is, hogy legfeljebb milyen magasnak kell lennie annak, aki le akar jutni oda. Aztán megjegyzi, hogy aki ennél nagyobb, annak csak született alakváltóként van némi esélye. - Legszívesebben én magam indulnék a járat felfedezésére - folytatja aztán, - de már belenyugodtam, hogy nem férek be lyukba. Azért nem ártana persze, ha nekem is csurranna-cseppenne némi kis haszon - mondja és összedörzsöli az ujjait. Végignéz rajtad, és kissé lefitymálón figyelmeztet, hogy jobban teszed, ha társakat is szerzel magad mellé. Szerinte egy hatalmas quwarg városba vezet a járat, és egyedül semmiképp nem boldogulsz majd. Végül tesz egy ajánlatot: fejenként 50 aranypénzért cserébe megmutatja, hol van a titkos lejárat.
Megígéred Grehemnek, hogy gondolkodni fogsz a dolgon, aztán faképnél hagyod. (5. többszemélyes kaland, 70 TVP szükséges hozzá.) Megvilágosodik előtted, hogyan indulhatnál társakkal együtt közös kalandra. (ld. enc.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy oltárt. Délre egy oltár van. Délnyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. [24 pontot használtál fel, van még 109.]

m 3 3 4 mozogsz délkeletre, délkeletre, délre
[74,67] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt.

Találsz egy álomvirágot. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze keletre látsz egy Dornodon oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délre egy púderszikla van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy oltár van. Északra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet.

(Továbbmész...) [75,68] Még mindig füves síkságon vagy.

Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Raia hívői építették. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Raia oltárt. Délre nézve látsz egy Chara-din oltárt. Délnyugatra egy oltár van. Nyugatra egy púderszikla van. Északra egy Dornodon oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

(Továbbmész...) [75,69] Szűnni nem akar a zöld síkság. Észreveszel egy szent tölgyfát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Chara-din hívői építették. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Dark Angel egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Raia oltárt. Délkeletre nézve látsz egy oltárt. Délre egy olvasztókemence van. Délnyugatra egy mély szakadék van. Nyugatra egy oltár van. Északnyugatra egy púderszikla van. Elrakod a távcsövet.

[24 pontot használtál fel, van még 85.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Megszólal az ismerős hang.
- Jól van, halandó, hűségesen szolgálsz! Jutalmad nem marad el. (+1 max. életerő, +7 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve azonnali gyógyítás. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Nem hagyhatjuk, hogy a természet békés teremtményeit rabságba tartsák! Törj össze egy ketrecet oltáromnál. 2.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül. 3.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van. [30 pontot használtál fel, van még 55.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Hang szólal meg a fejedben.
- Ah, nem csalódtam benned! Ügyes voltál. (+1 max. életerő, +7 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve harmadik szem. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Nem hagyhatjuk, hogy a természet békés teremtményeit rabságba tartsák! Törj össze egy ketrecet oltáromnál. 2.) Hozd el és helyezd oltáromra a Szent Kulacsok egyikét! 3.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van. [30 pontot használtál fel, van még 25.]

szk 85 keresed a 85. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy gyilkos sallankot. [0 pontot használtál fel, van még 25.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 20.]

* 2. BP: tf 4 10 0 fejleszted a 4. tulajdonságodat 10 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [10 pontot használtál fel, van még 10.]

* 3. BP: tf 4 10 0 fejleszted a 4. tulajdonságodat 10 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [10 pontot használtál fel, van még 0.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 15, 20, 3.
Tested megpihen fárasztó kalandjaid után, lelked szomját oltod az Élet Forrásával... (+1 max. ép.) Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját bezabál a kardfogú fülemüle. 2 kaját töm magába a spagulár. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 205 pontot. A következő körben tehát 205 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Ahhoz, hogy többszemélyes kalandban vehess részt - mint az elnevezésből is látszik - egy vagy több másik kalandozó együttműködésére lesz szükséged. Ilyen kalandra egyedül nem indulhatsz! Választhatod a vezető szerepét, aki a csapat tagjait összeszedi, koordinálja, majd jelzésével elindítja a kalandot, vagy lehetsz "csupán" egy csapattag, akit valaki más beszervezett. Bármelyiket is választod, egy valamire mindenképp szükséged van, hogy valamelyik oldalra állhass: erre az enciklopédiára. Vagyis vezetőként is csak olyan kalandozókat szervezhetsz be a kalandba, akik már megkapták ezt az enciklopédiát és így a TK parancsot is. A csapat létszámára vonatkozóan nincs felső korlát.
Nos nézzük, hogy mi a teendő, ha már sikerült összeszedni a megfelelő csapatot!
Egy kaland teljesítéséhez pont azon a mezőn vagy a szomszédos mezőkön kell táborozni, amire a kaland szövege utalt. A karakterek utolsó parancsként kiadhatják a TK <kaland száma> <vezető száma> parancsot, mellyel jelentkeznek az adott kalandra. Az, hogy a parancs mennyi TVP-be kerül, a TK-k megismerésekor kiderül a szövegből. Ha nincs elég TVP-d, a parancsot akkor is kiadhatod, a következő fordulóra kapottból használsz majd fel. A TVP-t nem a parancs kiadásakor használod el, hanem csak ha a parancs végrehajtódik. A vezetőnek kell utoljára kiadnia ezt a parancsot, hiszen amint ő is jelentkezett, a csapat készen áll, nem várnak már senkire. Fontos információ, hogy egy kalandozó nem tud olyan kalandot vezetni, amit ő maga még nem ismer, azaz nem lépett a mezőre, ahol az NJK (vagy bárki más) azt a kalandot adja (a vezetőnek már a TK parancsok kiadásakor ismernie kell a kalandot!). A csapat többi tagjának nem kell ismernie a kalandot, hiszen őket csak beszervezték a munkára. A kaland megkezdésekor azok is megismerik a kalandot, akik korábban még nem találkoztak vele.
Ha a karakter kiadott egy TK parancsot, de aztán a közös kalandozás valamiképpen mégsem történik meg a következő fordulója elejéig, a korábbi TK ekkor törlődik, az újabb próbálkozáshoz újra ki kell adni a TK parancsot! A TK parancsot a forduló végén célszerű kiadni, hiszen ha a parancs kiadása után még elmozogsz a koordinátáról, ahol a kaland teljesíthető, a többszemélyes kalandban nem fogsz tudni részt venni.
Megjegyzés: A szervezés során a csapattagok egy titkos, harmadik paramétert is használhatnak. Ez egy jelszó, melyet jó, ha a vezető csak annak árul el, aki a kalandban ténylegesen részt fog venni. Amennyiben a TK parancs harmadik paramétereként megadnak ilyet, csak azok vesznek részt majd a kalandban, akik a helyes jelszót adták meg, így nem kell "potyautasoktól" tartani.
A kaland a vezető azon fordulója után kezdődik, melyben kiadta a TK parancsot, így mindenki a táborozás alatti felszerelésében, VP/PP/stb. készlettel indul bevetésre. Hogy mi történt, arról a következő fordulójuk elején értesülnek majd a karakterek. Aki a kaland során elbukik, az adott kalanddal újra próbálkozhat, de ha a többieknek viszont sikerül végigcsinálniuk, más csapatot kell kerítenie. (Később majd ez a szabály kibővül.)
A többszemélyes kalandok során kétféle új harcmodorral ismerkedhetnek meg a karakterek. Az ellenfelek számától függően előfordulhat, hogy egy karakternek több szörnnyel, vagy több karakternek egy szörnnyel kell megküzdenie. Ezek a csaták viszonylag elszeparálva egymástól zajlanak le, egymásra általában nincsenek hatással, mivel a felek szétszóródnak, hogy mindenki megvívja a saját csatáját. Az életben maradt szörnyekkel a csapat életben maradt tagjainak kell megküzdenie ahhoz, hogy a kalandban továbbhaladhassanak. Harcban nem lehet elbukni, csupán együttesen, mivel ha el is fut (vagy eldemezik) valamelyik karakter közben, amint a többiek sikerrel legyőzték az ellenséget, újra visszatérhet a kalandba, és folytathatja azt, mintha mi sem történt volna, a következő próbával. A D.E.M.-ezés értelemszerűen nem visz ilyenkor messzire. Persze ha mindenki elfut, akkor már nincs kihez csatlakozni. Miután a karakterek egy adott próbában minden szörnyet legyőztek, lehetőségük van Feltételes Gyógyításra a táborozásra hagyott VP-jükből és a következő fordulójuk TVP-jéből.
Ha a karakterek kincset találnak, megpróbálnak egyenletesen megosztozni rajta. Lesznek olyan tárgyak, amiből mindenkinek jut, de olyan ritkábbak is, melyekből csak egy-kettő jut kalandonként. A ritkább tárgyak mindig átadhatóak, így ha később úgy döntötök, hogy elcsereberélitek egymás között amit kaptatok, azt megtehetitek. Persze nem átadható tárgyak is előfordulnak a kalandokban, ezekből azonban ha csak lehet mindenki kap. Ha valaki kapott egy tárgyat, és nem tudja felvenni, mert pl. hátizsákja betelt, azon második körben megpróbálnak a többiek megosztozni. A nem átadható tárgyaknál persze ilyen lehetőség nincs, úgyhogy igyekezz úgy táborozni a kalandra, hogy legyen elég hely a hátizsákodban!
Most következzenek további információk, amiket jó ha tudsz, a többszemélyes kalandokról:
- Néhány varázslatod jellegéből adódóan máshogyan sebez akkor, ha több szörnnyel harcolsz. Ezek egyszerre minden ellenfelet sebeznek, de sebzésük mértéke szétoszlik közöttük. A fegyveredből lőtt varázslatok is így viselkednek. Amennyiben olyankor mondod el a varázslatot, amikor társak harcolnak az oldaladon, varázslatod sajnos őket is sebezni fogja. Az így viselkedő varázslatok a következők: armageddon, banshee-sikoly, elemi fagyförgeteg, hangcsapás, hullámkeltés, jégoszlop, jégvihar, lángtenger, méregfelhő, ősi hurrikán, rovarfelhő, savhurrikán, sivatagi vihar, tűzeső, tűzvihar.
- Mostantól két új FTV parancsot adhatsz ki: FTV <varázslat száma> 985 esetén a paraméterként beállított varázslatot akkor használod majd, ha egyedül kell több ellenféllel szembenézned, az FTV <varázslat száma> 986 beállításnak pedig akkor lesz jelentősége, ha több társsal az oldaladon harcolsz egy szörnnyel. Ezt a beállítást a direkt FTV parancs arra a szörnyre, amire éppen támadnál, felülbírálja.
- Amikor több szörnnyel harcolsz, alapból 1+ellenfelek száma/2 körig tarthat az adott csata. Ehhez még hozzájöhet a harcművészet képességből, psziből, stb.-ből kapott bónusz.
- Ha többen támadtok egy szörnyet, méretétől függően még az is előfordulhat, hogy a csata során társaid minduntalan előtted állnak, így te nem is tudsz támadni. (Később talán majd tudsz kezdeni valamit ezekkel az esetekkel.)
- Ha többen harcoltok egy szörny ellen, a csata végi statisztikában az összes sebzés és sebződés is megjelenik (akkor is ha idő előtt elfutnál a csatából, a teljes csatára vonatkozó értékeket látod). Előfordulhat, hogy nem látod, konkrétan mennyi ÉP-t sebzett a szörny egy speciális képességével társadba, de ez attól a csatastatisztikához még hozzáadódik.
- Ha többen győztök le egy szörnyet, a szörnyért járó Tapasztalati Pont is szétoszlik, és trófeát sem metsz ki senki belőle. Azt, hogy a szörnykomponenst, illetve tárgyakat ki gyűjti ki a legyőzött szörnyből, a véletlen dönti el.
- Nem használhatsz gyilkos ösztönöket, hiszen társaidra tekintettel nem engeded az őrültet kiszabadulni magadból, illetve tűzsárkány italt, hiszen még a végén társaidat is megsebeznéd. Nem használhatsz fojtóhurkot sem.
- Ha több ellenféllel harcolsz, pszi-ernyőt nem használsz, mivel összekeverednek a kifigyelt értékek.
- Ha egy kalandban több olyan próba következik egymás után, amikor a csapatban valamelyik képességben legjobbnak bizonyuló tagját keressük, a második ilyen próbánál az a kalandozó már nem próbázhat, akit előzőleg már kiválasztott a program. Ha mindenki sorra került egyszer, újra választ a program mindenki közül.
- A Többszemélyes Kalandokban kapott Tapasztalati Pont nem jelenik meg a következő fordulóban kapott TP-k között (bár a kaland szövegét abban a fordulóban olvashatod).
- A Többszemélyes Kalandok során használt halálos érintés, feltört varázskő, illetve kapott fegyverszakértelemfejlődés azok korlátainak szempontjából a következő fordulóhoz tartozik.

AZONNALI GYÓGYÍTÁS (58. VARÁZSLAT)
A varázslat elmondásával azonnal begyógyul sebeid egy része: kb. 50-70 plusz a papi szinted életpontnyi. Elmondása 15 VP-be és 5 TVP-be kerül. Anyagi komponense egy gyöngymangó. Labirintusokban is használhatod!

HARMADIK SZEM (27. VARÁZSLAT)
Ha ezt a varázslatot elmondod, egy harmadik, szabad szemmel nem látható mágikus "szemed" nő. Ezzel felfedezheted az elrejtett tárgyakat. Ha egy olyan mezőre lépsz, ahol valaki eldugott valamilyen tárgyat, esélyed van rá, hogy megérzed. Ez persze nem jelenti azt, hogy tudod is, hogy hol a rejtekhely, mindössze tudod, hogy érdemes ott kutatni. (És még a KUT parancs sem biztos, hogy eredményes lesz, ha alacsony a felderítés szakértelmed.) A varázslat elmondása 12 VP-be kerül és hatása egy fordulón át tart. A sikeres érzékelés esélye függ attól, hogy milyen jól tudsz már varázsolni.

KARAKTERLAP

Calen Randir, egy hosszú ezüsthajú, szürke szemű elf férfi vagy. Bőröd színe zöld. Sheran ministránsa vagy. Papi hited: 66. A Ősi Hajnal Lovagjai (#9167) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 64. fordulód.

Erő: 11 (22) Szint: 18 Merészség: 6/5 Magasság: 142 cm
IQ: 23 (27) Támadás: 33 (35) Agresszió: 3 Testsúly: 41 kg
Ügyesség: 19 (27) Védekezés: 44 Menekülés: 30 % Életkor: 143/143 év
Egészség: 16 (22) Életpont: 344/324 Jellem: semleges Tul. pont: 4
Szerencse: 14 (23) Varázspont: 367/97 Pénz: 4758 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 24/11 Pszi pont: 103/29
Eddig összesen 688 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3 098 TP-t kaptál. Jelenleg 320 159 TP-d van. A következő szinthez még 19 841 TP szükséges. Trófeáid: quwarg harcos, harci mágus, dehidrátor. A 64. fordulódban 113836 arany került a bankszámládra. 113836 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 15/66 (+6%) vágófegyverek: 19/85 (+3%) lőfegyverek: 17/19 (+20%)
dobófegyverek: 5/8

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -13.); nyílvessző (#108) (14 -17.); tünde nyíl (#554) (18 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
75,69 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 78
Feltételes varázskő használat: 20 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1356 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3/65 2. nyomkövetés: 17/97 (+36%) 3. mászás: 5/2
4. csapdakészítés: 22/80 (+14%) 5. csapdaészlelés: 1/15 6. gyógyítás: 1/69
7. titkosírás: 6/72 8. felderítés: 2/61 9. szörnyidomítás: 9/1
10. teológia: 20/14 (+8%) 11. taumaturgia: 13/31 (+48%) 12. harcművészetek: 3/48
13. zene: 2/20 14. szörnyismeret: 13/39 (+22%) 15. pszi: 14/33 (+20%)
16. vadászat: 7/38 (+26%) 17. bányászat: 6/71 (+60%) 18. főzés: 5/52 (+20%)

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0
1. sebzés bónusz: 2 2. támadás bónusz: 2 5. varázslat sebzés: 3 11. kincskeresés: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért csak 226. fémet, vagy jobbat
készítesz nyílvesszőt (#108) (max. 12 darabot ), amnioszt (#203) (max. 5 darabot, csak egyszer), acéltűt (#334) (max. 20 darabot, csak egyszer), tünde nyilat (#554) (max. 20 darabot, csak egyszer)
mászol max. 100 TVP-ért
vásárolsz kaktusztüskét (#114) (max. 30 darabot ), rákfatty váladékot (#333) (max. 30 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 30 darabot ), madártollat (#112) (max. 30 darabot ), bumerángot (#249) (max. 10 darabot ), sallank karmot (#128) (max. 30 darabot ), acéltűt (#334) (max. 30 darabot ), amnioszt (#203) (max. 10 darabot ), lajhár csontot (#236) (max. 6 darabot )
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
Pikoló (#7010), kardfogú fülemüle (#146)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) szárazság (#48, 6 VP)
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: 20 vp; taumaturgia: 15 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) óriáserő (#53) éber kakukk (#3) szürkeáll. aktiv (#71)
hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
8. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20)
védelem tűz ellen (#38), pszi-acéltorony (#98), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt)
szárazság (#48) >> Pszinapszis (#974) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
izomernyesztés (#33) >> ragyás burástya (#111) izomernyesztés (#33) >> burástya királynő (#759)
lángcsóva (#31) >> 5. szintű lényekre szárazság (#48) >> 15. szintű lényekre

ELFOGOTT SZÖRNYEID
piromenyét (#99) (vadászik) státusz: OK
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK
kardfogú fülemüle (#146) (idomítás alatt) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nem hagyhatjuk, hogy a természet békés teremtményeit rabságba tartsák! Törj össze egy ketrecet oltáromnál.
2.) Hozd el és helyezd oltáromra a Szent Kulacsok egyikét!
3.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Qvill) (527): új. városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. városháza (685): új. fejvadászház (757): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
21, 22, 28, 53.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5.

HŐSTETTEID
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény: Yaurri titkosítás verseny
Megölt szörnyek: 112. Szerzett pont: 13940. Beállított erő: 50 Összpont: 13940

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: p 71, p 73, h 1100.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
profizmus (200)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
fegyvermester (302)
harci mágia (334)
az élet forrása (337)
illúziópáncél (354)
az ősök hite (362)
az ügyess. jutalma (377)
időfolyamok (394)
testvéri segítség (411)
csillagapród idézés (412)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 25 TU. szükséges még: 45 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati segítség II (567) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
korlátlan tudat (574) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
turbó turbó (581) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
tudatunk hatalma II (588) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
korlátlan táborhely (595) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 4429 TU szükséges.)

Összsúly: 148.72 kg Megterheltség: 96%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 1 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 180 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
29 kaja (#2) 3 nyílvessző (#108) 1 sallank karom (#128)
12 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 acélpengőke (#231) 1 evaporőr háj (#105) 1 rákpáncél (#97)
6 spiritusz (#170) 5 tinta (#101) 3 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

67 68 69 70 71 72 73 74 75 76
62
63
64
65
66
67
68
69
70
(68,63) ragyás burástya (#111), acéldarázs (#140)
(69,64) evaporőrök (#69), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Raia oltár
(70,64) mélységi grittangok (#103), vaskohó (#155), 38. jellempróba, gyilkos tetű (#116)
(71,64) vadtroll (#70), egy ismeretlen isten rúnaköve, oltár, világítótorony (#156)
(72,65) hegyi rák (#61), olvasztókemence (#86), művészi porolit (#720), világítótorony (#156), Chara-din monolitja (#534), vaskohó (#155), oltár, érclelőhely
(73,65) művészi porolit (#720), 44. jellempróba, barátság szent tüze (#484), oltár, vaskohó (#155), érclelőhely, mélységi grittangok (#103), trappoló dinymák (#118)
(73,66) rőtmanó (#55), 44. jellempróba, vaskohó (#155), egy ismeretlen isten rúnaköve, művészi porolit (#720), 5. többszemélyes kaland, oltár, érclelőhely
(74,67) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 40. jellempróba, oltár
(75,68) 48. jellempróba, Raia oltár
(75,69) szent tölgyfa (#393), oltár, művészi porolit (#720)

Üzenet küldése a karakternek