Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. aug. 12. 9h:09' EZ A 483. JÁTÉKHETED, 64. FORDULÓD 484. játékheted kezdete: aug. 19. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! |
KALANDOZÓ: #3411 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 1 |
* 1. KP: v 1 2 0 | elmormolod az 1. varázslatot |
* 2. KP: tps 3 0 0 | TVP spórolása: 3 pontért |
fkt 49 1 | felt. készítesz a 49. tárgyat (1 darabot) |
kno 4 | képesség-növelés 4 |
v 10 | elmormolod a 10. varázslatot |
ef 3 501 | energia fejlesztése 3 |
e 20 | élelemszerzés 20 pontért |
kf 225 2 | kézbeveszed/felveszed a 225. tárgyat a bal kezedbe |
d 11 | eldobod a 11. tárgyat |
m 7 8 1 | mozogsz északnyugatra, északra, északkeletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával többször eltalálod a proteinfecske testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Orgyilkos tőrrel megbököd a proteinfecske fejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csőrével a proteinfecske nem tudott megsebezni. A proteinfecske karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a proteinfecske jobb szárnyát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Orgyilkos tőrrel megbököd a proteinfecske bal lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A proteinfecske belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Karmait felemelve, a proteinfecske meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 11, gyógyulás: 7, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [71,2] A sík vidék bozótos terepbe vált át. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy ovimon-bokrot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy tetemember volt. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a mutáns pók förtelmes fejét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a mutáns pók csupasz testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a mutáns pók egyik lábát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a mutáns pók csupasz testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A mutáns pók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A mutáns pók most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 403 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [72,1] Egy kisebb településhez érkeztél. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Felismered a közeledőt. Csak egy útonálló. Nem jelenthet különösebb problémát. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja az útonálló jobb lábát. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronzkardot ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Bronzkarddal alaposan megvágod az útonálló fejét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az útonálló fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Elhajolsz az útonálló ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az útonálló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
ea 225 1 | eladod a 225. tárgyat 1 |
ea 714 1 | eladod a 714. tárgyat 1 |
ea 1113 1 | eladod az 1113. tárgyat 1 |
ea 172 3 | eladod a 172. tárgyat 3 |
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja az útonálló bal oldalát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronzkardot a másikra ugrasz. {CSTT:} Bronzkarddal egy irtózatos ütéssel felvágod az útonálló testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod az útonálló jobb oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az útonálló csapása csak a levegőt találja. Az útonálló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [74,1] Továbbmész a város utcáján. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy útonálló lehet. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod az útonálló fejét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronzkardot a másikra támadsz. {CSTT:} Bronzkarddal alaposan megvágod az útonálló jobb lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az útonálló testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. Az útonálló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 670 | bemész a 670. épületbe |
energiatüskék (#29) 18 aranyért, | tüskepajzs (#30) 15 aranyért, | filofaxáció (#277) 800 aranyért, | szívküldi (#368) 10 aranyért, |
analízis (#375) 70 aranyért, | filofaxáció II. (#444) 800 aranyért, | Trinigan rúnája (#453) 100 aranyért. |
m 4 3 4 | mozogsz délre, délkeletre, délre |
A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a manaelementál testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Bronzhegyű lándzsával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a manaelementál testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+9 vp). Bronzhegyű lándzsával kicsit megbökdösöd a manaelementál testét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a manaelementál jobb oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+4 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [75,3] Továbbra is alacsonyhegység.
(Továbbmész...) [75,4] Továbbra is alacsonyhegység. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mély szakadékot. Észreveszel egy teljesen lerombolt világítótornyot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Felfedeztél egy vaskohót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Sheran hívei emelték. Látsz egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy emberevő. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 3 rézgolyó. Megsoroztad az emberevő ragyás irháját. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod az emberevő bal lábát. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az emberevő jobb oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Karmaival az emberevő megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Az emberevő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 rézgolyót találsz meg, amelyet még használni tudsz. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 4 | mozogsz délre |
kt 699 | elkészíted a 699. tárgyat |
f 37 | kísérletezel a 37. tárggyal |
szk 16 | keresed a 16. szörnyet |
* 1. BP: tpf 3 0 0 | TVP elővétele: 3 pontért |
* 2. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
HALHATATLANSÁG (540. TUDATI KÉPESSÉG) A tökéletes halhatatlanság természetesen nem érhető el. Vannak hatások, amiket a tudati energiák felturbózásával sem lehet megkerülni, vagy kicselezni. Mindazonáltal, ha képessé válsz a tudati erőd falait egyfajta multi töltésű dem-ként hasznosítani, csaknem félisteni hatalom birtokába kerülsz! [Mostantól minden alkalommal, amikor életpontod 0 alá esne, a maximális életpontod 75%-ra kerülsz. Ez a hatás még a dem működésbe lépése előtt létrejön. Figyelem! A halhatatlanság nem ment meg akkor, ha végelgyengülésben halsz meg.] |
MANAELEMENTÁL (290. SZÖRNY) Gigantikus méretű, tömény mágikus esszenciából álló entitások, amelyek valamilyen dimenziótörésnek köszönhetően átkerültek a mi világunkra. Ártalmatlan teremtmények, amelyek jelenlétének a varázslók még örülnek is, hiszen fokozzák a világ mágikus potenciálját. Sajnos, minden bizonnyal lesznek olyan barbár kalandozók, akik nekilátnak a manaelementálok kiirtásának, csak azért, hogy lássák, "hogy néz ki belülről". Persze, a több tonnányi fénylő esszencia, annak ellenére, hogy ezen a létsíkon normál fegyverekkel is megsebezhető, nem olyan könnyen elpusztítható, mint sokan gondolják. |
TUBARKŐ (700. TÁRGY) Az árnymanó koszos ingujjából egy még koszosabb, fekete követ varázsol elő. - Ez ám a mágikus hatalmú kő! - mondja nagy hangon. - Ha nálad van, hihetetlen szerencséd lesz - a holmijaid elpusztíthatatlanok lesznek, mit neked a szójer nyála vagy a sárkány lehelete! - nos, ha a fele igaz mindennek, akkor már jó üzlet! Az árnymanó nagyhangon folytatja. - Mindössze egy alligátorbőr cipő kellene a fázós lábamra érte, meg egy liumbe bimbó, a kedvenc csemegém! Ha a követ meg akarod szerezni, és a két tárgy a rendelkezésedre áll, a Küldetés Teljesítése: KT 700 parancsot add ki a manóodún, 5 TVP-ért. A tubarkővel kapcsolatban persze az árnymanó kicsit túlzott - valóban védelmet jelent a tárgyaidnak, de nem tökéleteset. Minden tárgynak a különböző támadási formák ellen - sav, tűz, törés, hideg, elektromosság - mentődobása van. Pl. egy üveg folyadéknak alacsony a mentődobása törés és hideg ellen, de tűzzel szemben ellenállóbb, mint pl. egy madártoll. A mentődobás 1 és 20 között van, a tubarkő a tárgy minden mentődobásához +3 -at ad! Egy második tubarkő további +2, egy harmadik további +1 bónuszt jelent - ha hajlandó vagy többször összegyűjteni a tárgyakat - tehát három tubarkő esetén összesen +6 lesz a bónusz. Háromnál több tubarkőnek már nincs jelentősége. A tubarkövet nem kell KF-elned. |
RAHN ÉKKŐ (701. TÁRGY) Az árnymanó sunyin rád sandít. - Úgy látom, eléggé megbízható vagy... Nos, én ismerem egy ősi varázstárgy készítésének a titkát! Ez pedig a Rahn ékkő, amely hihetetlen hatalommal ruházza fel használóját. Nem kell mást tenned, csak hoznod nekem egy elf tekercset, egy hibátlan gyémántot és egy tűzfényt, no meg persze 100 aranyat a költségeim fedezésére, és tiéd lehet ez a fantasztikus tárgy! - Hmmm... még meggondolom - válaszolsz bizonytalanul, magadban elálmélkodva az ismeretlen tárgyakon, amelyekről az árnymanó beszélt. A Rahn ékkövet a KT 701 paranccsal kérheted el a manóodúnál, ha már minden hozzávalót megszereztél, 5 TVP árán. A Rahn ékkövet nem kell KF-elned ahhoz, hogy működjön. Ha birtokodban van, tapasztalati pontot fogsz kapni sok olyan tevékenységért, ami eddig csak nyűg és fáradtság volt - ilyen például az építkezés, a készítés (de a Küldetés Teljesítéséért nem kapsz extra TP-t) és a ZIP. Talán mondani sem kell - a Rahn ékkő nem átadható, és nem ellopható. |
NYÍLCSAPDA (243. TÁRGY) Ezzel az igen bonyolult csapdával hatékonyan védekezhetsz a tolvajok ellen. Az alapelve az, hogy felállítasz a motyódtól nem messze egy felajzott rövid íjat úgy, hogy egy fához vagy bokorhoz rögzíted. Az íjhúrt egy apró fapöcök, bemélyedés, ág vagy hasonló tartja. Egy drótszőr egyik végét az íjhúr közepére kötöd, és ezután, néhány áttétellel kifeszítve elvezeted bokamagasságban a föld fölött. Ezután ha valaki a drótszőrt meghúzza, az íjhúr lecsusszan a pöcökről, és kilövi a nyilat, pontosan abban a vonalban, ahol a drótszőr ki van feszítve - és így nagy eséllyel eltalálja azt, aki a drótszőrhöz ért. Sajnos ez a csapdatípus csak egy irányból véd, ezért ahhoz, hogy igazán hatékony legyen, legalább két rövid íjat kell felállítanod. Ezzel el is érkeztünk a komponensek listájához: 4 drótszőr, két rövid íj, két kötél (az íjak rögzítéséhez) és két nyílvessző. A nyílcsapdát a KT 243 paranccsal készíted el, 10 pontért. Az íjakat ezután már nem tudod rendes íjként használni, mivel gyakran el kell őket törni, a könnyebb rögzítés érdekében. A nyílcsapda a H 243 paranccsal állítható fel, 5 TVP-ért. Nagyon nehéz észrevenni, és d8+2 életpontot sebez. |
Erő: | 16 (17) | Szint: | 13 | Merészség: | 4/4 | Magasság: | 157 cm |
IQ: | 19 | Támadás: | 12 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 24 | Védekezés: | 19 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 158/158 év |
Egészség: | 13 | Életpont: | 165/165 | Jellem: | gonosz (19) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 15 | Varázspont: | 63/20 | Pénz: | 149 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 12/5 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/9 | szúrófegyverek: | 15/4 (+19%) | vágófegyverek: | 6/48 (+18%) |
ütőfegyverek: | 8/58 | lőfegyverek: | 12/90 (+25%) | dobófegyverek: | 7/24 |
Feltételes fegyverváltás: bronzkard (#2083) << szöges bunkó (#8) << bronzhegyű lándzsa (#87) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); ubuk dobónyíl (#138) (3 -5.); rézgolyó (#343) (6 -); ezüstshuriken (#327) (997 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 3 |
75,63 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1312 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 7/53 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 19/48 (+53%) | 3. lopás: | 4/47 |
4. mászás: | 5/82 (+100%) | 5. csapdakészítés: | 5/44 (+16%) | 6. csapdaészlelés: | 1/38 |
7. gyógyítás: | 12/17 | 8. titkosírás: | 1/22 | 9. felderítés: | 2/19 |
10. szörnyidomítás: | 3/53 | 11. teológia: | 5/82 (+7%) | 12. szörnyismeret: | 3/60 |
13. zárnyitás: | 2/88 | 14. vadászat: | 10/58 (+28%) | 15. bányászat: | 6/1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 20 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 4 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 8 darabot ), lapkorongot (#80) (max. 1 darabot, csak egyszer), ubuk dobónyílat (#138) (max. 3 darabot ), rézgolyót (#343) (max. 4 darabot ), távcsövet (#42) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 16 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
grákó denevér (#25) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
pszi elementál (#221) |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: OK |
királygyík (#26) (málhás: +3 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Beszélgess egy halott lelkével. |
2.) Egy igazán kemény feladat: ölj meg egy szintszívót. |
3.) Ölj meg egy színes dözmöngöt. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
emlékezetfrissítés (177) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
új remény, új élet (369) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) belefejlesztettél: 11 TU. szükséges még: 19 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 302 TU szükséges.) |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
Összsúly: 41.50 kg | Megterheltség: 88% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van. | |
Még 91 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
9 | arany (#50) | 2 | aranypikkely (#415) | 1 | aurach bőr (#658) | |||
1 | csontkés (#11) | 1 | főnixtoll (#563) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | |||
4 | rézdarab (#70) | 1 | rőtmanó kacagány (#714) | 3 | téfea-agy (#172) | |||
10 | tinta (#101) | 1 | varkaudar csont (#1113) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
3 | rézgolyó (#343) | 1 | sötét kámzsa (#699) |
70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | |
0 | |
|
|
|
|
|
|
1 | |
|
|
|
|
|
|
2 | |
|
|
|
|
|
|
3 | |
|
|
|
|
|
|
4 | |
|
|
|
|
|
|
5 | |
|
|
|
|
|
|
6 | |
|
|
|
|
|
|