63. forduló, 65. forduló, Shuran Tranzikan összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. aug. 15. 9h:09'
EZ A 132. JÁTÉKHETED, 64. FORDULÓD
133. játékheted kezdete: aug. 17.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2948
SZÁMLA : XXXX

SHURAN TRANZIKAN KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [73,-25] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 Fekete Kehelyt (25000 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
A táborozás 1. napján összeakadsz egy barna, copfos hajú, zöld szemű árnymanó férfival. Sheran elsőáldozója. Egy bíbor erőövet, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy kígyóbőr övet, egy láncinget, egy obszidián karkötőt, egy olimpiai vasmedált, egy regeneráló gyűrűt, egy ritualista amulettet, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar szimbólumot és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy zombi mester trófea, egy noth szellem trófea és egy szubreális vámpír trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy kőkés. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasa egy idomított élőholt sullár. Tisztán érzed auráját: semleges jellemű, mint ahogy Te is. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Széltoló Komisz. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést.
Az 1. napon összefutsz egy ezüsthajú, barna szemű ember férfival. Körszakálla és bajsza van. Bőre bronzként csillog. Az apró termetű gnóm egyáltalán nem visel páncélt, mindössze egy aranysárga, villámokkal teleszőtt köpenyt, amelyen az egyetlen kirívó minta egy nyilvánvalóan varázserővel bíró szimbólum: egy kristálygömb belsejében épülő mágustorony. Mégis, a belőle áradó, minden szőrszáladat az égnek meresztő sztatikus eletromosság és mágikus hatalom nem hagy kétséget afelől, hogy egy igazi Ősmágussal találkoztál. Fairlight püspöke. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Egy angyalok gyűrűjét, egy cetbőr válltömést, egy cirkuszi kitűzőt, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy kígyóbőr övet, egy kreiton fókuszt, egy lajstrom medált, egy lánghordozó kitűzőt, egy mihlanil medált, egy réz végzetmedált, egy rinóbőr övet, egy ryuku nadrágot, egy saválló fülbevalót, egy smaragd karkötőt, egy szerencsekockát, egy szirén köpenyét, egy trix amulettet, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar szimbólumot, egy villám szimbólumot, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy zinthurgirtó éremet visel. Ruházatát egy kisebb quwarg isten trófea, egy élőholt ősmágus trófea és egy északi tűzsárkány trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Hátasa egy idomított élőholt sullár. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: az ő jelleme is semleges.
Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Gábor a Kalandozó. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Szórakozás gyanánt varázsviadalt vívtok. Némi kántálás és koncentrálás után megjelenik mindegyikőtök előtt 1-1 manaelementál. Megkezdődik a csata. Hosszú a küzdelem. Fejed már majd szétrobban, amikor végül elementálod megadja magát, és szétrobban. Gratulálsz ellenfelednek.
A vízparton sétálva tekintetedet a víztükörben kibontakozó vízió ejti rabul. Látod, amint Chara-din görnyed kristálygömbje fölé, s feszülten figyeli a belsejében gomolygó ködöt. Várja, hogy végre egy kalandozó képe bontakozzon ki előtte - olyasvalakié, aki azt a furcsa szimbólumot viseli. Szimbólumot, amilyenről híveitől szokott hallani a hozzá szálló keserves fohászokban: izzó magmából előtörő gránit monolit. És igen! Egy Tharr oltár tövében észrevesz egy imádkozó alakot. "Harcospap! Lássuk, mit tudsz!" - érzed a káoszdémon gondolatait. Szája mosolyra húzódik, miközben a halálvarázs igéit idézi fel. A kasztroplanáris szálak is meglazulnak egy pillanatra, amikor a hatalmas negatív energialöket átszáguld a téren, egyenesen a harcospap tudatát célozva, de semmi! Nem történik semmi! Chara-din döbbenten dobja félre a kristálygömböt, s átkokat szórva visszavonul saját burkába. Tharr fölényes mosollyal nyugtázza a látottakat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+72 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+12 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) 4 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.

* 1. KP: v 15 201 2 elmormolod a 15. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Sikerült elmondanod a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 2 új gyíkfű. [-14 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [10 pontot használtál fel, van még 224.]

* 2. KP: h 201 0 0 használod a 201. tárgyat
A gyíkfüvet a talpadra kened. Beturbózva érzed magad! [4 pontot használtál fel, van még 220.]

sze 7168 elengeded a 7168. szörnyet
Elengeded a hegyi szamarat: hadd éljen szabadon a szerencsétlen. A szörny vidáman kocog el. (+1 jóság.) [0 pontot használtál fel, van még 220.]

ve 88 megveszed a 88. tárgyat
Vásároltál 1 kaffogó hebrencset. 31 aranyat fizettél. Megfelelő idomítással ebből a szörnyből alkalmas őrt csinálhatnál, aki a táborozás alatt éberen ügyelne holmidra. [10 pontot használtál fel, van még 210.]

id 88 80 idomítod a 88. szörnyet 80 pontért
Hozzálátsz a kaffogó hebrencs neveléséhez. Nehéz egy ilyen szörnyet betörni, még nehezebb bizonyos dolgokra megtanítani, de azért érzed, hogy a dolog menni fog. Megtérült a befektetett munka: a szörny most már mindent tud, amire idomítottad. Ezentúl a szörny táborozás közben automatikusan őrizni fogja a holmidat, (mindenféle külön parancs kiadása nélkül) ezzel csökkentve az esetleges tolvajok esélyeit. 50 tapasztalati pontot kaptál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyidomítás). [70 pontot használtál fel, van még 140.]

ef 6 502 energia fejlesztése 6
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-6 TU.] [42 pontot használtál fel, van még 98.]

be 769 bemész a 769. épületbe
Belépsz az árnyas tölgyek alkotta kapun, és mintha egy, a város zajától távol álló erdőbe tévedtél volna. Hatalmas fák alatt lépdelsz, madárdal ölel körül, amit csak néha tör meg egy-egy nagyobb lény távoli hangja. Vajon hogy lehetséges ez egy ilyen fiatal város falai között? Mágia, erőteljes mágia alkothatta csak ezt a csodás ligetet! Egy aranyszőke hajú, zöld köntös viselő elf lép eléd eg fa törzse mögül, és udvariasan köszönt, majd felajánlja, hogy körbe vezet a vadasparkban. Megilletődve bólintasz, és miközben a fák között sétáltok, nagy szemeket meresztve bámulod a tágas kifutókban látható gyönyörű, különös vagy épp félelmetes lényeket. Az elf dallamos hangjára figyelsz, aki elmondja, hogy azért éült ez a vadaspark, hogy otthont adjon a befogott, de megunt állatoknak, szörnyeknek, bár egy részüket visszajuttatják eredeti élőhelyükre, valamint hogy a vadaspark fenntartásához anyagi támogatást nyújtó kalandozók akár örökbe is fogadhatnak az épp itt található lények közül. [Megjegyzés: a mennyiség paraméter az EA/VE esetén mindig 1, ezért nem is kell megadnod. A szörnyelfogásnál szokásos megkötések az örökbefogadásra is vonatkoznak.]
A következő lények várnak gazdára (zárójelben a szörny sorszáma):
woor-antilop (#31) 6 ap /db, sörényes ubuk (#89) 48 ap /db, gyilkos tetű (#116) 40 ap /db, karmos tankány (#137) 113 ap /db, kardfogú fülemüle (#146) 115 ap /db, ezoterikus mardel (#184) 216 ap /db, nektoraf (#355) 95 ap /db, hegyi szamár (#7168) 58 ap /db.
A következő szörnyeidet hagyhatod itt a vadasparkban:
kaffogó hebrencs 15 ap /db áron. [5 pontot használtál fel, van még 93.]

kf 1697 kézbeveszed/felveszed az 1697. tárgyat
A válladra helyezed a boszorkánykendőt. [0 pontot használtál fel, van még 93.]

t 994 támadod Elenios híveit
FT 994 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 93.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[72,-24] Továbbmész a város utcáján. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy xantusz-kaktuszt. Észreveszel egy mákrózsa bokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy főutcát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy útonálló. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Elszántan ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az útonálló testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod az útonálló bal lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Van itt egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.). Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. " [10 pontot használtál fel, van még 83.]

be 669 bemész a 669. épületbe
A kapun belépve kellemes légkör fogad. Úgy látod, az előtérből több helyiség is nyílik, melyek a különböző áruféleségeket hivatottak csoportosítani. Egy behízelgő modorú, díszesen öltözött gnóm fogad: - Üdvözöllek, a nevem Brakkulmukkpók. Én vagyok ezen üzletház igazgatója. Boltunk széles választékkal áll rendelkezésedre, használtcikk osztályunkon pedig megszabadulhatsz feleslegessé vált holmijaidtól. - Kérésedre elmondja, mit merre találsz, és biztosít róla, nyugodtan a segédekre bízhatod magad.
A választék az alábbi (zárójelben a tárgy sorszáma):



deus ex machina (#1) 37 ap /db, kaja (#2) 1 ap /db, szöges bunkó (#8) 15 ap /db, bunkósbot (#9) 1 ap /db,
csontkés (#11) 3 ap /db, csontszurony (#12) 3 ap /db, sünmedve tüske (#14) 1 ap /db, vadász tatu bőr (#15) 1 ap /db,
bordacsont (#16) 3 ap /db, fúvócső (#20) 6 ap /db, ormánygőte csont (#21) 4 ap /db, mérgezett tüske (#23) 1 ap /db,
kavadu lebeny (#24) 3 ap /db, kavadu iszák (#25) 3 ap /db, gyenge méreg (#26) 1 ap cseppje, varányszem (#30) 1 ap /db,
lapockacsont (#33) 6 ap /db, ásó (#34) 7 ap /db, fáklya (#36) 1 ap /db, drótszőr (#37) 3 ap /db,
zárnyitó készlet (#39) 24 ap /db, kis vaskulcs (#40) 4 ap /db, grákóbőr (#41) 4 ap /db, királygyík bőr (#44) 4 ap /db,
kis bőrpajzs (#45) 7 ap /db, surranó kígyó bőr (#47) 3 ap /db, antilopbőr (#48) 4 ap /db, kígyóbőr kesztyű (#49) 7 ap /db,
bőrpáncél (#51) 7 ap /db, bőrsisak (#57) 7 ap /db, tigroszlán fog (#63) 1 ap /db, csontszablya (#64) 3 ap /db,
szöges páncél (#65) 36 ap /db, szöges bőrpajzs (#66) 24 ap /db, kék orchidea (#68) 6 ap /db, szárnyas hernyó (#69) 3 ap /db,
rézdarab (#70) 1 ap /db, rézpáncél (#71) 36 ap /db, rézsisak (#72) 10 ap /db, rézpajzs (#73) 21 ap /db,
csontkulcs (#74) 6 ap /db, rézkulcs (#75) 9 ap /db, bronzkulcs (#76) 13 ap /db, mászókarom (#78) 15 ap /db,
lapkorong (#80) 3 ap /db, mérleg (#81) 12 ap /db, ragasztó (#83) 1 ap cseppje, díszes rézpajzs (#84) 22 ap /db,
óndarab (#85) 3 ap /db, bronzhegyű lándzsa (#87) 15 ap /db, bronzsisak (#88) 13 ap /db, bronzpajzs (#89) 24 ap /db,
bronzpáncél (#90) 48 ap /db, bronzhegyű nyíl (#94) 7 ap /db, bakkura bőr (#95) 3 ap /db, bakkura csizma (#96) 16 ap /db,
rákpáncél (#97) 6 ap /db, rákpajzs (#98) 15 ap /db, fekete gyöngy (#99) 9 ap /db, tinta (#101) 1 ap cseppje,
vízionár szem (#102) 4 ap /db, magszim bél (#103) 7 ap /db, fémrúd (#104) 12 ap /db, evaporőr háj (#105) 7 ap /db,
fabontó (#106) 7 ap /db, rövid íj (#107) 12 ap /db, nyílvessző (#108) 1 ap /db, vapár ág (#110) 15 ap /db,
hosszú íj (#111) 30 ap /db, madártoll (#112) 1 ap /db, ezüst nyaklánc (#117) 15 ap /db, göcsörtös bunkó (#123) 12 ap /db,
rókafarok (#124) 4 ap /db, mandibulapenge (#125) 4 ap /db, bronzpenge (#126) 18 ap /db, mandibulakasza (#127) 37 ap /db,
sallank karom (#128) 3 ap /db, sallank nyíl (#129) 6 ap /db, hebrencs állkapocs (#130) 6 ap /db, ubuk tüske (#131) 1 ap /db,
gyöngymangó (#135) 3 ap /db, mérg. ubuk tüske (#137) 3 ap /db, ubuk dobónyíl (#138) 7 ap /db, koponya szimbólum (#139) 15 ap /db,
denevér szimbólum (#140) 15 ap /db, nap szimbólum (#141) 15 ap /db, virág szimbólum (#143) 15 ap /db, villám szimbólum (#145) 15 ap /db,
hebrencs csapda (#147) 22 ap /db, mocsári penke (#148) 1 ap /db, szent jogar (#150) 75 ap /db, szvó-ektoplazma (#151) 15 ap /db,
vasérc (#152) 3 ap /db, pirkit (#153) 3 ap /db, nyu-shuriken (#157) 18 ap /db, ezüst karkötő (#158) 21 ap /db,
kis vaspajzs (#159) 34 ap /db, vassisak (#160) 33 ap /db, nagy vaspajzs (#161) 54 ap /db, borostyán függő (#162) 9 ap /db,
karócsapda (#163) 18 ap /db, vasvért (#164) 123 ap /db, mászókampó (#165) 22 ap /db, ugh méreg (#166) 3 ap cseppje,
sullár hólyag (#168) 10 ap /db, uzbány csőr (#169) 9 ap /db, spiritusz (#170) 1 ap cseppje, rövid kard (#171) 34 ap /db,
téfea-agy (#172) 12 ap /db, harci kalapács (#174) 54 ap /db, vashegyű nyíl (#176) 9 ap /db, grifftojás (#179) 15 ap /db,
ezüst gyűrű (#180) 9 ap /db, vasalt bunkó (#181) 82 ap /db, vashegyű lándzsa (#182) 30 ap /db, vaskulcs (#183) 15 ap /db,
ezüst kulcs (#184) 18 ap /db, nagy bronzkulcs (#185) 21 ap /db, nagy vaskulcs (#186) 24 ap /db, mérgezett vasnyíl (#187) 12 ap /db,
mérg. ubuk dobónyíl (#188) 10 ap /db, mérg. vas dobónyíl (#190) 15 ap /db, aranylánc (#191) 30 ap /db, gyöngysor (#192) 72 ap /db,
aranygyűrű (#193) 18 ap /db, arany karperec (#194) 39 ap /db, obszidián függő (#195) 15 ap /db, trófea nyaklánc (#196) 45 ap /db,
igazgy. fülbevaló (#197) 30 ap /db, trikornis szarv (#198) 18 ap /db, karbin plazma (#199) 15 ap /db, gyíkfű (#201) 1 ap /db,
amniosz (#203) 1 ap /db, dorony tüdő (#212) 12 ap /db, manifeszt.nyúlvány (#214) 15 ap /db, praglonc hártya (#215) 300 ap /db,
láncing (#222) 300 ap /db, smaragd védőgyűrű (#223) 450 ap /db, varkaudar lándzsa (#224) 7 ap /db, orgyilkos tőr (#225) 12 ap /db,
obszidián karkötő (#229) 45 ap /db, lánckesztyű (#230) 225 ap /db, acélpengőke (#231) 4 ap /db, ilkin érc (#232) 4 ap /db,
furulya (#233) 10 ap /db, tatu dob (#234) 6 ap /db, dorony duda (#235) 42 ap /db, lajhár csont (#236) 4 ap /db,
tankány karom (#237) 15 ap /db, pular kristály (#239) 12 ap /db, kis aranykulcs (#240) 24 ap /db, tüskecsapda (#242) 12 ap /db,
nyílcsapda (#243) 33 ap /db, márványkulcs (#245) 24 ap /db, nagy aranykulcs (#246) 36 ap /db, fekete bőrcsizma (#247) 24 ap /db,
bumeráng (#249) 6 ap /db, nekrofun medál (#253) 1500 ap /db, regeneráló gyűrű (#254) 1200 ap /db, tatu ködmön (#255) 6 ap /db,
kristálygömb (#265) 15 ap /db, kvazár sisak (#266) 105 ap /db, fülemüle agyar (#267) 7 ap /db, gromak bőr (#268) 12 ap /db,
purifikátor háj (#269) 27 ap /db, gromak páncél (#270) 45 ap /db, szürke bőrkesztyű (#271) 46 ap /db, aranytű (#272) 6 ap /db,
ametiszt medál (#275) 42 ap /db, sárga erőöv (#276) 300 ap /db, rejtőköpeny (#277) 21 ap /db, umbatari karkötő (#278) 150 ap /db,
Mágikus Koponya (#279) 600 ap /db, tyrex csont (#280) 45 ap /db, raptor karom (#281) 18 ap /db, jégszív (#282) 22 ap /db,
Szent Kulacs (#285) 750 ap /db, Tharr Keresztje (#287) 750 ap /db, energiapajzs (#290) 9000 ap /db, bíbor erőöv (#291) 450 ap /db,
sárkánypikkely (#292) 30 ap /db, varkaudar páncél (#294) 15 ap /db, elit csatavért (#295) 45 ap /db, kvazár pajzs (#296) 150 ap /db,
arx formázó minta (#298) 37 ap /db, bev formázó minta (#299) 37 ap /db, cru formázó minta (#300) 37 ap /db, Fairlight köpenye (#303) 600 ap /db,
réz papi karkötő (#307) 150 ap /db, ezüst papi karkötő (#308) 225 ap /db, arany papi karkötő (#309) 600 ap /db, galachmit (#310) 225 ap /db,
varkaudar csizma (#317) 30 ap /db, ezüsttőr (#322) 12 ap /db, ezüsthegyű nyíl (#323) 6 ap /db, ezüstdarab (#326) 6 ap /db,
ezüstshuriken (#327) 12 ap /db, Thargodan esszencia (#328) 45 ap /db, csontpálca (#329) 56 ap /db, mutáns csont (#331) 6 ap /db,
huhogó bibe (#332) 12 ap /db, piranha zsákvédő (#337) 12 ap /db, királyi korona (#338) 225 ap /db, rézgolyó (#343) 1 ap /db,
shinai gömb (#348) 180 ap /db, tolmokov-koktél (#351) 12 ap /db, molluszk ház (#353) 3 ap /db, degradátor váladék (#354) 3 ap kortyonként,
szockó hólyag (#355) 4 ap /db, quwarg tojás (#360) 3 ap /db, ezüsttollú nyíl (#363) 225 ap /db, gránit őrszobor (#369) 375 ap /db,
Eldaran karkötője (#373) 375 ap /db, moa smaragd (#377) 37 ap /db, moa gyöngy (#378) 30 ap /db, moa rubin (#379) 45 ap /db,
moa obszidián (#380) 18 ap /db, moa zafír (#381) 60 ap /db, moa jádekő (#382) 24 ap /db, moa üveggömb (#383) 7 ap /db,
moa burát (#384) 18 ap /db, polip szívóka (#391) 3 ap /db, álompor (#396) 1 ap /db, zafír erőöv (#397) 11250 ap /db,
réz fejpánt (#406) 10 ap /db, bronz fejpánt (#407) 13 ap /db, kígyóbőr öv (#410) 18 ap /db, teknőcteknő (#416) 18 ap /db,
era formázó minta (#418) 37 ap /db, fpi formázó minta (#419) 37 ap /db, bányászcsákány (#434) 34 ap /db, réz masszariasztó (#436) 12 ap /db,
arany masszariasztó (#437) 21 ap /db, ónix masszavadító (#438) 18 ap /db, Muezli aranykeze (#442) 1312 ap /db, roxati üvegszem (#443) 405 ap /db,
gór formázó minta (#444) 37 ap /db, kvazár kesztyű (#445) 90 ap /db, zangrozi csizma (#451) 187 ap /db, arany pikkelyvért (#456) 6000 ap /db,
szellempajzs (#461) 6000 ap /db, kholden kulcs (#470) 30 ap /db, obszidián tüske (#481) 90 ap /db, ostromlétra (#510) 7 ap /db,
zafír medallion (#514) 37 ap /db, varkaudar szablya (#516) 30 ap /db, lidérckorona (#531) 9000 ap /db, csatabárd (#555) 46 ap /db,
aranytoll (#572) 60 ap /db, csalánvirág (#582) 12 ap /db, mópat tetem (#584) 6 ap /db, toxyl (#591) 12 ap cseppje,
jégkristály (#593) 30 ap /db, hro formázó minta (#601) 37 ap /db, angyalok kesztyűje (#609) 105 ap /db, viharamulett (#611) 60 ap /db,
sárkányfog (#617) 30 ap /db, adamantit (#627) 37 ap /db, törpe őskő (#633) 750 ap /db, sámán erszény (#650) 15 ap /db,
rinóbőr (#651) 7 ap /db, darázsszárny (#652) 6 ap /db, darázsfarok (#654) 21 ap /db, aurach fog (#657) 1 ap /db,
alligátorfog (#663) 15 ap /db, elf csont (#664) 6 ap /db, elkarog szőr (#665) 1 ap /db, nektoraf faggyú (#667) 4 ap /db,
sáska amulett (#668) 22 ap /db, rakolits por (#669) 10 ap /db, dalb.kristálycsizma (#674) 9600 ap /db, szulfin (#676) 30 ap /db,
szulfagor agyar (#677) 6 ap /db, smaragdkő (#678) 75 ap /db, rubinkő (#679) 225 ap /db, ryuku kopja (#694) 105 ap /db,
ryuku szablya (#695) 105 ap /db, ryuku buzogány (#696) 105 ap /db, medúzacsáp (#703) 7 ap /db, troll csont (#704) 6 ap /db,
kobudera csont (#705) 6 ap /db, ritualista amulett (#708) 75 ap /db, etra hályog (#712) 37 ap /db, rőtmanó kacagány (#714) 7 ap /db,
ryuku kalapács (#724) 60 ap /db, gyémánt karperec (#728) 180 ap /db, rubin fejék (#729) 210 ap /db, smaragd orrkarika (#730) 150 ap /db,
gyöngyberakásos öv (#732) 195 ap /db, jegygyűrű (#736) 75 ap /db, dlathog kőzet (#829) 75 ap /db, kreiton fókusz (#853) 120 ap /db,
yetifog (#863) 6 ap /db, kitintüske (#879) 6 ap /db, tarantulakarom (#887) 30 ap /db, quwarg igazgyöngy (#912) 6 ap /db,
párducbőr (#1066) 15 ap /db, jegesmedve bunda (#1067) 15 ap /db, rozmárfog (#1069) 4 ap /db, yetiszív (#1070) 12 ap /db,
féregbél (#1071) 6 ap /db, ulkor gyöngy (#1072) 22 ap /db, párducszem (#1073) 3 ap /db, lidércesszencia (#1074) 10 ap /db,
cetuszony (#1075) 15 ap /db, mammutbőr (#1078) 9 ap /db, szélgömb (#1080) 45 ap /db, behemótköröm (#1081) 15 ap /db,
törpe szekerce (#1105) 300 ap /db, varkaudar látógömb (#1107) 450 ap /db, csorba csatabárd (#1108) 75 ap /db, varkaudar che-kard (#1112) 1125 ap /db,
varkaudar csont (#1113) 6 ap /db, che-vállszalag (#1114) 1200 ap /db, csontzúzó diszkosz (#1124) 18 ap /db, varkaudar korbács (#1134) 45 ap /db,
varkaudar pálinka (#1137) 33 ap /db, azúrharmat (#1161) 3 ap /db, Thargodan csont (#1181) 22 ap /db, ektoplazma (#1185) 69 ap /db,
ryuku tájoló (#1224) 675 ap /db, bruhatagnyelv (#1230) 10 ap /db, vaspánt (#1241) 15 ap /db, teriád tőr (#1277) 150 ap /db,
teriád edény (#1278) 105 ap /db, teriád ékszer (#1279) 1500 ap /db, teriád lándzsa (#1282) 450 ap /db, teriád pöröly (#1283) 450 ap /db,
teriád kard (#1284) 450 ap /db, teriád nyílvessző (#1287) 105 ap /db, biethlan kard (#1291) 10125 ap /db, biethlan pöröly (#1292) 10125 ap /db,
bíbor drakpikkely (#1305) 90 ap /db, jáde drakpikkely (#1306) 90 ap /db, topáz drakpikkely (#1307) 90 ap /db, fekete drakpikkely (#1308) 90 ap /db,
zöld drakpikkely (#1309) 90 ap /db, aszott drakpikkely (#1310) 90 ap /db, moa kémlelő (#1333) 213 ap /db, moa fogaskerék (#1348) 31 ap /db,
extra takarmány (#1360) 27 ap /db, rizspapír-vért (#1366) 900 ap /db, kabuto (#1373) 900 ap /db, draklen kulcs (#1377) 90 ap /db,
pókláb (#1378) 1 ap /db, teriád méreg (#1379) 18 ap cseppje, térdeplő tülök (#1440) 18 ap /db, teriád kobak (#1461) 29 ap /db,
azuka vese (#1462) 13 ap /db, őskristály-szilánk (#1525) 74 ap /db, Mallon botja (#1526) 675 ap /db, méregtagadó (#1531) 900 ap /db,
nodonrod kitűző (#1533) 202 ap /db, quwarg teleportgömb (#1534) 1875 ap /db, Arsa potrohgyűrűje (#1541) 810 ap /db, Huddens alkarvédője (#1550) 382 ap /db,
mentát karkötő (#1551) 202 ap /db, méregfog (#1553) 900 ap /db, hősiesítő medál (#1558) 405 ap /db, Krogan buzogánya (#1561) 517 ap /db,
Métely páncélja (#1562) 270 ap /db, Krough fejdísze (#1570) 1012 ap /db, monstrum vállvédő (#1577) 270 ap /db, grifftoll kesztyű (#1578) 618 ap /db,
fenőkő (#1618) 225 ap /db, vérpettyes gyűrű (#1659) 90 ap /db, hópelyhes kupa (#1660) 1350 ap /db, Numerinor karkötője (#1712) 5625 ap /db,
Brod buzogánya (#1735) 75 ap /db, mocsárivércszem (#1758) 7 ap /db, kvatáns pikkely (#1828) 45 ap /db, csonttű (#1870) 4 ap /db,
őrjöngő agyar (#1914) 300 ap /db, mogul szemgolyó (#1976) 600 ap /db, bronzkard (#2083) 22 ap /db, vaskard (#2084) 54 ap /db.

A következő tárgyaidat hajlandóak a használtcikk osztályon megvásárolni:
Acél Öklök gyűrűje (#2105) 450 ap /db, alligátorbőr (#661) 10 ap /db, álompor (#396) 1 ap /db, arany masszariasztó (#437) 14 ap /db,
aranyló ugarhéj (#100) 4 ap /db, aranytű (#272) 4 ap /db, ásó (#34) 5 ap /db, aurach fog (#657) 1 ap /db,
bakkura csizma (#96) 11 ap /db, bíbor erőöv (#291) 60 ap /db, bőrsisak (#57) 5 ap /db, boszorkánykendő (#1697) 40 ap /db,
bronzhegyű lándzsa (#87) 10 ap /db, darázsszárny (#652) 4 ap /db, deus ex machina (#1) 25 ap /db, dobóháló (#221) 8 ap /db,
dözmöng szív (#122) 3 ap /db, Eldaran karkötője (#373) 50 ap /db, elit csatavért (#295) 30 ap /db, elkarog szőr (#665) 1 ap /db,
evaporőr háj (#105) 5 ap /db, ezüstdarab (#326) 4 ap /db, fülemüle síp (#1576) 90 ap /db, fűszerkeverék (#1170) 10 ap /db,
grifftojás (#179) 10 ap /db, grifftoll kesztyű (#1578) 165 ap /db, gyenge méreg (#26) 1 ap cseppje, gyíkfű (#201) 1 ap /db,
gyöngymangó (#135) 2 ap /db, Huddens alkarvédője (#1550) 170 ap /db, huhogó bibe (#332) 8 ap /db, kavadu iszák (#25) 2 ap /db,
kazmár gyökér (#205) 4 ap /db, kis bőrpajzs (#45) 5 ap /db, kis vaskulcs (#40) 3 ap /db, kötél (#92) 1 ap /db,
lajhár csont (#236) 3 ap /db, madártoll (#112) 1 ap /db, mandibulakasza (#127) 25 ap /db, manifeszt.nyúlvány (#214) 10 ap /db,
mászókampó (#165) 15 ap /db, mászókarom (#78) 10 ap /db, megsemmisítő (#1540) 50 ap /db, mérgezett tüske (#23) 1 ap /db,
Métely páncélja (#1562) 120 ap /db, mutáns csont (#331) 4 ap /db, nekrofun medál (#253) 200 ap /db, orgyilkos tőr (#225) 8 ap /db,
ormánygőte csont (#21) 3 ap /db, pirkit (#153) 2 ap /db, ragasztó (#83) 1 ap cseppje, regeneráló gyűrű (#254) 80 ap /db,
remák szív (#264) 12 ap /db, rézkulcs (#75) 6 ap /db, rinóbőr (#651) 5 ap /db, sallank karom (#128) 2 ap /db,
spiritusz (#170) 1 ap cseppje, sullár hólyag (#168) 7 ap /db, sünmedve tüske (#14) 1 ap /db, szent kehely (#257) 50 ap /db,
szöges bunkó (#8) 10 ap /db, szulfagor agyar (#677) 4 ap /db, szvó-ektoplazma (#151) 10 ap /db, tankány karom (#237) 10 ap /db,
téfea-agy (#172) 8 ap /db, tinta (#101) 1 ap cseppje, tolmokov-koktél (#351) 8 ap /db, trikornis szarv (#198) 12 ap /db,
tüskecsapda (#242) 8 ap /db, ubuk dobónyíl (#138) 5 ap /db, ubuk tüske (#131) 1 ap /db, ugh méreg (#166) 2 ap cseppje,
uzbány csőr (#169) 6 ap /db, varányszem (#30) 1 ap /db, varázskő (#305) 30 ap /db, varkaudar csont (#1113) 4 ap /db,
vas dobónyíl (#189) 10 ap /db, vasérc (#152) 2 ap /db, virág szimbólum (#143) 10 ap /db, vizestömlő (#3) 7 ap /db,
vízionár szem (#102) 3 ap /db, vortexvessző (#2331) 106 ap /db, xirnox szív (#213) 10 ap /db, zárnyitó készlet (#39) 16 ap /db,
zöld üveg (#82) 3 ap /db áron.
[5 pontot használtál fel, van még 78.]

ee 351 138 45 eladod a 351. tárgyat a 138. tárgyat a 45. tárgyat
Eladtál 1 tolmokov-koktélt. 8 aranyat kaptál.
Eladtál 1 ubuk dobónyílat. 5 aranyat kaptál.
Eladtál 1 kis bőrpajzsot. 5 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 78.]

ee 295 237 eladod a 295. tárgyat a 237. tárgyat
Eladtál 1 elit csatavértet. 30 aranyat kaptál.
Eladtál 1 tankány karmot. 10 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 78.]

ve 651 1 megveszed a 651. tárgyat 1
Vásároltál 1 rinóbőrt. 7 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 78.]

ve 189 50 megveszed a 189. tárgyat 50
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 78.]

kt 20 1 elkészíted a 20. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 fúvócsövet. [6 pontot használtál fel, van még 72.]

kf 20 131 kézbeveszed/felveszed a 20. tárgyat a 131. tárggyal
Elrakod a vas dobónyilat, majd előkészíted a fúvócsövet.
Lövedékként ubuk tüskét fogsz használni. [0 pontot használtál fel, van még 72.]

flh 8 20 131 felt. lőfegyver haszn. 8 a 20. tárggyal (131 darabot)
A paraméterként megadott tárgy nem lövedék/dobófegyver! [0 pontot használtál fel, van még 72.]

m 2 3 3 mozogsz keletre, délkeletre, délkeletre
[73,-24] Folytatod sétádat a házak közt. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy útonálló. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Marokra fogva a szöges bunkót ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az útonálló fejét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd az útonálló testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az útonálló csapása csak a levegőt találja. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Ez itt egy koszos porfészek, Szénaszag, ahova nézek... " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fény szentélyét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy főutcát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt vaskohót. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Aha, egy kút a város terének közepén! Nagyon esztétikus. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). "
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Sheran szeret téged - miért fordulsz el tőle mégis? " Egy fehérfalú, cseréptetős épület áll a tér közepén, tujákkal szegélyezve. "Városháza" - hirdeti egy felirat a bejárat felett. A ház körül nagy a sürgés-forgás, a nagy hangzavarból csak pár szót értesz: "főutca", "építkezés", "jutalom". (685. épület.)
Megpillantasz egy nagyon csicsás, csavarozott tornyokkal ékesített palotát! A bejárati ajtó felett piros lámpást himbál a szél, alatta két kacér fiatal nézelődik: az egyik egy domború keblű, kihívóan kifestett, lenge öltözetű leány, a másik egy tökéletesen kigyúrt, egyetlen rövidnadrágba öltözött jóképű dalia. Csak találgatni tudsz az épület szolgáltatásainak mibenléte felől. [MEGJEGYZÉS: ez az épület egyike azon kevés dolgoknak a játékban, amelyek korlátozás alá esnek: ha tizennyolc évnél fiatalabb vagy (nem a karaktered, hanem TE!), kérjük, ne használd a BE parancsot.] (696. épület.)
Van itt még egy fogadó a Zöldfülű Kalandozóhoz. (684. épület.). Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Melyik tárggyal menjen el, melyik tárgy az, ami érdekel... ÁRNYMENŐK by U.M.A. "

(Továbbmész...) [74,-23] Kisebb hegyek emelkednek itt. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. A feléd közeledő fémbontó szójer mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a fémbontó szójer testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a fémbontó szójer fejét. (2 támadással 86 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a fémbontó szójer jobb oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő bronzhegyű lándzsa felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az öklöd, szereztél 2 vasércet. 693 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Ellenfeled ezúttal egy élőholt mágus.

A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 36 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt mágus bal lábát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt mágus testét. (3 támadással 120 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az élőholt mágus fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 14 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 064 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 67, gyógyulás: 0, összesen: -67 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy láplidérc.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a láplidérc testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a láplidérc bal lábát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a láplidérc sáros testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a láplidérc, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 13 életpontot vesztettél. A láplidérc néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a láplidérc jobb lábát. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a láplidérc nyakát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a láplidérc, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a láplidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 803 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 5 pirkitet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 154 (limit: 1055), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 10519.
Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy világítótornyot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran hívei emelték. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy olvasztókemencét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északra, friss elf nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [75,-22] Továbbra is alacsonyhegység. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Sheran rúnaköve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Sheran híveié. Találsz egy világítótornyot. Észreveszel egy vaskohót. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt! Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Csak egy alpesi tehén. Megvető mosollyal várod a találkozást. Itt csata lesz.

Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra rohansz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az alpesi tehén tőgyét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az alpesi tehén testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Lábával meglök az alpesi tehén. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az alpesi tehén testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az alpesi tehén testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén szarvai apró sebet okoznak a jobb lábadon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Lábával meglök az alpesi tehén. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 7 kaját. 301 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Egy sírlidérc áll veled szemben.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a sírlidérc rothadó húsát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Meglengetve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a sírlidérc rothadó húsát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A sírlidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A sírlidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 612 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy élőholt mágus.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 21 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt mágus testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az élőholt mágus testét. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az élőholt mágus testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 12 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 064 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 64, gyógyulás: 0, összesen: -64 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Találsz nála 4 díszes rézpajzsot. (ld. enc.)
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 156 (limit: 1055), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 10629.
Alaposan körülnézel a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 42.]

kt 189 50 elkészíted a 189. tárgyat (50 darabot)
Sajnos csak 3 vas dobónyíl készítéséhez van elegendő alapanyagod. Legyártottál 3 vas dobónyilat. [30 pontot használtál fel, van még 12.]

im imádkozol
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 12.]

m 7 7 8 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északra
[74,-23] Továbbra is alacsonyhegység. Találsz egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Találsz egy világítótornyot. Találsz egy oltárt. Sheran híveié. Találsz egy olvasztókemencét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Hmm, csak egy drasmólyom. Ettől nincs semmi félnivalód. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a drasmólyom testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a drasmólyom bal szárnyát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csőrével a drasmólyom nem tudott megsebezni. A drasmólyom most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 madártollat. 144 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Ellenfeled ezúttal egy élőholt mágus.

A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Egy vérbeli borzongás varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt mágus testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt mágus testét. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az élőholt mágus testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 13 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 064 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) A következő ellenfél egy zombi.

Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a zombi testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a zombi rotható húsát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Karmaival a zombi megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A zombi szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 30 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 szvó-ektoplazmát.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 158 (limit: 1055), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 10739.
Körbevizsgálódsz. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északra, friss elf nyomokat, amelyek délre, friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [10 pontot használtál fel, van még 2.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még 1.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Kasztroplanáris energiáid a csordulásig töltődtek! EF-elésed újra a kezdetektől indul. Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. Egy kaját fal föl a kaffogó hebrencs. Alaposan elfáradva, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 1 pontod maradt, ebből a következő körre 1 pontot vihetsz át. Kapsz még 205 pontot. A következő körben tehát 206 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


FÉMBONTÓ SZÓJER (150. SZÖRNY)
A fémbontó szójer a hegyek félelmetes lakója. Leginkább egy nagy szürke pajzstetűre emlékeztet, hosszú, vékony antennákkal. Ezekkel képes már messziről is a fémet megérezni. Nagy veszélyt jelent a hegyekben bányászó kalandozókra, mert pillanatok alatt képes a nyers formában levő vasat, ónt és rezet köpetével elbontani. Még az is előfordulhat, hogy a fémből kovácsolt páncélodat, fegyveredet támadja meg és rágja szét. [A játék szempontjából egyforma valószínűséggel választja a szójer a fémrudadat, a kis vaskulcsodat vagy akár a vasvértedet. A bontás ellen a KF-elés sem véd, kivéve a jobb ill. balkezes fegyveredet, ellentétben a fabontó szójerral. Az, hogy a kiválasztott fémtárgy megmenekül-e, nagymértékben függ az adott tárgy sav elleni mentődobásától. Így pl. egy vasvért sokkal nehezebben semmisül meg, mint egy rézdarab.] A fémbontó szójer ellen az ütőfegyver a leghatékonyabb.

DÍSZES RÉZPAJZS (84. TÁRGY)
Ez a nagy, nemesi címerrel díszített pajzs inkább szép, mint praktikus. Nagyon nehéz, ezért harcban kényelmetlen használni, és emellett nem ad valami jó védelmet sem: 4-gyel javítja a védettségedet.

KARAKTERLAP

Shuran Tranzikan, egy kopasz, barna szemű kobudera férfi vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Sheran hűséges követője vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 64. fordulód.

Erő: 16 (25) Szint: 15 Merészség: 4/3 Magasság: 150 cm
IQ: 18 (25) Támadás: 34 Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 17 (26) Védekezés: 20 Menekülés: 30 % Életkor: 30/40 év
Egészség: 15 (24) Életpont: 382/177 Jellem: semleges (-6) Tul. pont: 0
Szerencse: 20 (27) Varázspont: 235/19 Pénz: 2857 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 20/0
Eddig összesen 480 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6 003 TP-t kaptál. Jelenleg 98 094 TP-d van. A következő szinthez még 21 906 TP szükséges. Trófeáid: élőholt mágus, óriás csontváz, láplidérc.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 18/59 (+12%) szúrófegyverek: 7/53 (+23%) vágófegyverek: 6/40
ütőfegyverek: 5/83 (+35%) lőfegyverek: 7/49 dobófegyverek: 7/37 (+36%)

Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) << bronzhegyű lándzsa (#87) << mandibulakasza (#127)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5
74,60 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 100

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 429 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 36/7 2. nyomkövetés: 11/31 (+13%) 3. mászás: 5/9
4. csapdakészítés: 5/40 (+8%) 5. csapdaészlelés: 1/9 6. gyógyítás: 8/7
7. titkosírás: 1/83 8. felderítés: 2/49 9. szörnyidomítás: 3/18 (+77%)
10. teológia: 3/8 (+9%) 11. taumaturgia: 2/76 12. harcművészetek: 20/0
13. zene: 1/13 14. szörnyismeret: 1/74 15. zárnyitás: 1/5
16. vadászat: 2/63 17. bányászat: 5/47 (+17%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 50 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
méregsemlegesítés (#14)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
energiatüskék (#29)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
kaffogó hebrencs (#88) (őrzi a holmidat: +6 lopás ellen) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet.
2.) Fogj el élve egy pókvadászt, és áldozd fel oltáromnál!
3.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerűbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.]

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. kobudera lak (533): kész. városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. helytartói hivatal (563): új. városháza (685): új. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 17, 18.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 1, 6.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 158 (limit: 1055), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 10739.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 felderítő, 1 harcos.

MAKRÓID (jelenleg 0 lehet)
1. makró parancsai: vv 71 112 377, p 69 15, vv 88 165 147, vv 188 28 53, vv 363 220 26, vv 224 161 209, vv 300, le 823, kf 836 1041, h 1602 27 50.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
időfolyamok (394)
megvilágosodás (421)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 27 TU. szükséges még: 23 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1 TU szükséges.)
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 88.01 kg Megterheltség: 97%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 48 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 elit csatavért (#295) 1 kis bőrpajzs (#45) 1 ormánygőte csont (#21)
7 pirkit (#153) 1 smirglilevél (#29) 1 tankány karom (#237)
1 tolmokov-koktél (#351) 1 ubuk dobónyíl (#138) 4 vasérc (#152)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
20 arany (#50) 4 díszes rézpajzs (#84) 1 fúvócső (#20)
5 kaja (#2) 2 madártoll (#112) 1 rinóbőr (#651)
2 szvó-ektoplazma (#151) 3 vas dobónyíl (#189) 12 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

71 72 73 74 75 76
-26
-25
-24
-23
-22
-21
(72,-24) Fehér Bérc Plaza (#669), bank (#697), kvazár kohó (#755), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), főutca (#399), oltár, nekrofun (#173), útonálló (#130)
(73,-25) vadaspark (#769), hegyi szamár (#7168)
(73,-24) útonálló (#130), fogadó # (#684), városháza (#685), piroslámpás ház (#696), fény szentélye (#376), főutca (#399), vaskohó (#155), oltár, ház (#400), városi kút
(74,-23) fémbontó szójer (#150), élőholt mágus (#175), láplidérc (#352), egy ismeretlen isten rúnaköve, vaskohó (#155), világítótorony (#156), Sheran oltár, olvasztókemence (#86), drasmólyom (#60), zombi (#49)
(75,-22) Sheran rúnaköve, Sheran oltár, világítótorony (#156), vaskohó (#155), érclelőhely, alpesi tehén (#91), sírlidérc (#172), élőholt mágus (#175)

Üzenet küldése a karakternek