TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2024. okt. 25. 5h:01'
EZ A 1001. JÁTÉKHETED, 64. FORDULÓD
1002. játékheted kezdete: okt. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 11 zsetonba került.
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #2946
SZÁMLA : XXXX
|
BOTANICA KALANDJAI
Bónuszvásárlás: +1 TNO.
4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [8,3] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol Yelina Warwick. Egy fekete, rangjelzésekkel teli egyenruhát, és egy sötét színű köpönyeget hord. A fején pedig egy ryuku hadúr sisakja! Honnan szerezhette? Réginek tűnő, de nagyszerű állapotban lévő fegyverzetet visel. Rangja a Kompániában: hadúr. Felszerelését egy gránitúr trófea, egy magma fürkész trófea és egy őrült fénymágus trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: csaták viharától tépett lobogó. Egy tangi óriásféreg a hátasa. Holmiját egy lélekgólem cipeli. {egészsége: 429.} Érzékeled auráját: ő is semleges. Szóba kerül a mágiaemlélet. Kiderül, hogy mindketten jártasak vagytok a taumaturgia tudományában. Alkalmi mestered tudása messze a tiéd fölött áll, ezért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltegyél néhány kérdést, ami régóta foglalkoztat. Mentorod felbátorodik, és mágiatörténeti kiselőadást tart neked. Tudása észrevehetően gyarapodott. A vallásra, és azon belül a teológiára terelődik a szó. Tisztelettel fejet hajtasz a vallástudományban nálad jóval jártasabb kalandozó előtt, de azért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltégy néhány kérdést, ami már régóta foglalkoztat. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Az 1. napon összefutsz Daleron Kawer. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Egy boszorkánykendőt, egy dentor vértet, egy ezüst emlékérmet, egy ezüst morférmet, egy gyémánt védőgyűrűt, egy háború gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hósárkánybőr csizmát, egy hősiesítő medált, egy káosz szimbólumot, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy kígyóbőr övet, egy lajstrom medált, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. éjkövét, egy rémbőr tarkóvédőt, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot, egy ryuku vállvédőt, egy saválló fülbevalót, egy szirén köpenyét, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy kisebb quwarg isten trófea, egy zafír sárkány trófea és egy Quwaxotix trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: prédára leső drónkeselyű. Jobb kezében egy teriád lándzsát, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy teriád tőr. Hátasa egy idomított sullár. Holmiját egy hegyi szamár cipeli. {támadása: 100.} Szóba kerül a mágiaemlélet. Kiderül, hogy mindketten jártasak vagytok a taumaturgia tudományában. Alkalmi mestered tudása messze a tiéd fölött áll, ezért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltegyél néhány kérdést, ami régóta foglalkoztat. Mentorod felbátorodik, és mágiatörténeti kiselőadást tart neked. Tudása észrevehetően gyarapodott. A vallásra, és azon belül a teológiára terelődik a szó. Tisztelettel fejet hajtasz a vallástudományban nálad jóval jártasabb kalandozó előtt, de azért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltégy néhány kérdést, ami már régóta foglalkoztat. Tartasz neki egy kis lövészbemutatót. Elnézően mosolyogsz eltátott szája láttán. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Az 1. napon újból összeakadsz Daleron Kawer. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges, mint a Tiéd.
Szóba kerül a mágiaemlélet. Kiderül, hogy mindketten jártasak vagytok a taumaturgia tudományában. Alkalmi mestered tudása messze a tiéd fölött áll, ezért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltegyél néhány kérdést, ami régóta foglalkoztat. Mentorod felbátorodik, és mágiatörténeti kiselőadást tart neked. A vallásra, és azon belül a teológiára terelődik a szó. Tisztelettel fejet hajtasz a vallástudományban nálad jóval jártasabb kalandozó előtt, de azért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltégy néhány kérdést, ami már régóta foglalkoztat. Tudásod észrevehetően gyarapodott. Alapvetően jólelkű vagy, ezért mutatsz néhány lőfegyveres kunsztot egyszemélyes közönségednek. Néha te is elámulsz, milyen profi is vagy! Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. Roante (4812) ellopott tőled 1 hosszú íjat.
Az 1. napon újból összefutsz Daleron Kawer. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. {támadása: 102.} Szóba kerül a mágiaemlélet. Kiderül, hogy mindketten jártasak vagytok a taumaturgia tudományában. Alkalmi mestered tudása messze a tiéd fölött áll, ezért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltegyél néhány kérdést, ami régóta foglalkoztat. Mentorod felbátorodik, és mágiatörténeti kiselőadást tart neked. A vallásra, és azon belül a teológiára terelődik a szó. Tisztelettel fejet hajtasz a vallástudományban nálad jóval jártasabb kalandozó előtt, de azért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltégy néhány kérdést, ami már régóta foglalkoztat. Tudásod észrevehetően gyarapodott. Tartasz neki egy kis lövészbemutatót. Elnézően mosolyogsz eltátott szája láttán. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Az 1. napon megintcsak találkozol Daleron Kawer. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. {támadása: 103.} Szóba kerül a mágiaemlélet. Kiderül, hogy mindketten jártasak vagytok a taumaturgia tudományában. Alkalmi mestered tudása messze a tiéd fölött áll, ezért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltegyél néhány kérdést, ami régóta foglalkoztat. Mentorod felbátorodik, és mágiatörténeti kiselőadást tart neked. A vallásra, és azon belül a teológiára terelődik a szó. Tisztelettel fejet hajtasz a vallástudományban nálad jóval jártasabb kalandozó előtt, de azért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltégy néhány kérdést, ami már régóta foglalkoztat. Tudásod észrevehetően gyarapodott. Tartasz neki egy kis lövészbemutatót. Elnézően mosolyogsz eltátott szája láttán. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Az 1. napon találkozol Thelron Dahlmorral. Sheran ministránsa. Egy rézsisakot, egy rőtmanó kacagányt, egy tankány karmot, egy varkaudar csizmát és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy quwarg harcos trófea, egy gnóm boltos trófea és egy kardszárnyú pocok trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. Holmiját egy hegyi szamár cipeli. {egészsége: 20.} Céllövészeti bemutatót rendezel zöldfülű barátod számára. Öröm nézni, hogy bámulja profizmusodat! Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Az 1. napon újból találkozol Yelina Warwick. {támadása: 368.} Szóba kerül a mágiaemlélet. Kiderül, hogy mindketten jártasak vagytok a taumaturgia tudományában. Alkalmi mestered tudása messze a tiéd fölött áll, ezért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltegyél néhány kérdést, ami régóta foglalkoztat. Mentorod felbátorodik, és mágiatörténeti kiselőadást tart neked. Tudása észrevehetően gyarapodott. A vallásra, és azon belül a teológiára terelődik a szó. Tisztelettel fejet hajtasz a vallástudományban nálad jóval jártasabb kalandozó előtt, de azért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltégy néhány kérdést, ami már régóta foglalkoztat. Tudásod észrevehetően gyarapodott.
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Az 1. napon megintcsak összefutsz Yelina Warwick. {ereje: 402.} Szóba kerül a mágiaemlélet. Kiderül, hogy mindketten jártasak vagytok a taumaturgia tudományában. Alkalmi mestered tudása messze a tiéd fölött áll, ezért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltegyél néhány kérdést, ami régóta foglalkoztat. Mentorod felbátorodik, és mágiatörténeti kiselőadást tart neked. A vallásra, és azon belül a teológiára terelődik a szó. Tisztelettel fejet hajtasz a vallástudományban nálad jóval jártasabb kalandozó előtt, de azért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltégy néhány kérdést, ami már régóta foglalkoztat. Tudása észrevehetően gyarapodott. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Az 1. napon összefutsz egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf férfival. Bőre teljesen fehér! Sheran apostola. Egy arany emlékérmet, egy arany vadászmedált, egy Beholder kitűzőt, egy beholderfej medált, egy boszorkánykendőt, egy bozontfonatot, egy bronz végzetmedált, egy Dendeitren gyűrűjét, egy draklen csizmát, egy drakolder gyűrűt, egy Élet gyűrűjét, egy ezüst morfjelvényt, egy ezüst morfmedált, egy fejvadász medált, egy hakamát, egy haramakit, egy Hatalom Karkötőjét, egy jégisten amulettet, egy Jerome köpenyét, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy kígyóbőr övet, egy koponya gyűrűt, egy kreiton palástot, egy lajstrom medált, egy mentát koronát, egy mind. zafírját, egy olimpiai rézmedált, egy párducbőr övtáskát, egy purifikátor övet, egy Putakalu karkötőjét, egy q. demoralizátort, egy quwarg nyakpántot, egy réz végzetéremt, egy réztornyot, egy roxati üvegszemet, egy saválló fülbevalót, egy sodét, egy szerencsekockát, egy trix amulettet, egy tünde tegezt, egy tűztagadót, egy varkaudar szimbólumot, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy quwarg ölész trófea, egy quwarg gigász trófea és egy óriásmassza trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy sújtásra emelt pöröly. Jobb kezében egy Aurgir lándzsáját, bal kezében egy cápafogat tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasállata egy haragvó pegazus! Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi. {legmagasabb fegyver szakértelme: 55.} Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Nimrandir. Telepatikus kapcsolatot létesíttek.
Az 1. napon találkozol Little Green Snake-kel. Sheran áldozópapja. Egy arany emlékérmet, egy arany papi karkötőt, egy beholderfej medált, egy boszorkánykendőt, egy bronz morférmet, egy bronz végzetmedált, egy csodálatos nyakláncot, egy drakolder gyűrűt, egy ezüst éjmedált, egy ezüst morfmedált, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy hakamát, egy Hatalom Karkötőjét, egy hósárkánybőr csizmát, egy játékmesteri palástot, egy jégisten amulettet, egy jégkoronát, egy Khór maszkját, egy kígyóbőr övet, egy klasszikus kitűzőt, egy koponya gyűrűt, egy kreiton fókuszt, egy kreiton palástot, egy lajstrom medált, egy lánghordozó kitűzőt, egy mind. smaragdját, egy nefil-rin medált, egy nehéz harci kesztyűt, egy olimpiai aranymedált, egy párducbőr övtáskát, egy q. demoralizátort, egy q. irtó éremet, egy q. taposó medált, egy roxati üvegszemet, egy Rughar gyűrűjét, egy saválló fülbevalót, egy szerencsekockát, egy szirén köpenyét, egy tradicionális övet, egy trix amulettet, egy tünde tegezt, egy tűztagadót, egy varkaudar szimbólumot, egy varkaudarölő éremet és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy képlékeny otaa trófea, egy torz halálkereső trófea és egy vasgólem trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: végtelen hómezőről visszatükröződő jéghideg éj. Jobb kezében egy teriád kardot, bal kezében egy vámpírtőrt tart. Lőfegyvere egy teriád íj. Hátasállata egy szőrös azuka! Holmiját egy hegyi szamár cipeli. Tisztán érzed auráját: ő is semleges.
Szóba kerül a mágiaemlélet. Kiderül, hogy mindketten jártasak vagytok a taumaturgia tudományában. Alkalmi mestered tudása messze a tiéd fölött áll, ezért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltegyél néhány kérdést, ami régóta foglalkoztat. Mentorod felbátorodik, és mágiatörténeti kiselőadást tart neked. Valószínűleg ennél a kalandozónál is jobb céllövő vagy. Mutatsz neki pár figurát, hadd zárkózzon a szentem! Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. A játékvezető átadott Neked 1 ezüst kalandérmet. A játékvezető átadott Neked 1 Fairlight szütyőjét.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+25 tvp ). A sötétség puha, megnyugtató karjai ölelnek át. Halott vagy. Ilyen lenne hát? Várod, hogy jöjjön valaki, aki megmondja, mit kell tenned most, aki irányt mutat neked. Egy kámzsás, vörösen izzó szemű alak közelít feléd, pillantása mintha lelked mélyéig hatolna. Érzed, most ítéltetsz meg... Ö lesz a Révészed. Felemeli a tested, és elindul vele a közeli folyó felé. Ez lenne a határ? Tudod, ha alámerülsz benne, már az árnyvilágé vagy. A víz felszíne meg sem rezdül az alak léptei alatt, viszont téged elnyel a zavaros lé, mikor hirtelen kiejt karjaiból. Tehetetlenül süllyedsz lefelé, valami folyadék ömlik a szádba... izzó kínnal áradva szét ereidben... Egy erős kéz emel fel magához, s fájdalom ködén át látod az alak arcát, amint keserű mosolyra húzódik. - Nincs megváltás. A Halál csak a kezdet... - hallod a Kárhozat Urának átkát.
A kinemfogyó tegez termelt 1 nyílpuska lövedéket. A monolitok nyomasztó módon csökkentik VP regenerációdat. Varázserőd regenerálódik. (+99 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+43 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A monolitok nyomasztó módon csökkentik TU regenerációdat. [A két forduló között 2 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy ork bérgyilász fészket vagy búvóhelyet. Hiába az elszántság, a szorgalom - ilyen lény nem él a környéken. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 227. Kapsz 7 VP-t.]
| * 1. KP: ef 5 505 0 |
energia fejlesztése 5 |
24 varázspont felhasználásával előállítasz 2 TU-t. Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 192. Kapsz 35 VP-t.]
| ek 273 1 24 |
t. energia kisütése: 273 1 24 |
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 24 VP-nél kevesebb, 24 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 192.]
| ek 273 2 36 |
t. energia kisütése: 273 2 36 |
Ezentúl minden taumaturgia varázslatod, amelynek költsége 36 VP-nél kevesebb, 36 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 192.]
| p 71 0 0 |
használod a 71. pszi képességet |
Mentális relaxációba kezdesz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 187. Kapsz 5 VP-t.]
| v 224 0 0 |
elmormolod a 224. varázslatot |
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmormoltad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-36 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 187.]
| v 28 0 0 |
elmormolod a 28. varázslatot |
Varázsolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Megidézted a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+4 erő). [-24 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 182. Kapsz 5 VP-t.]
| v 53 0 0 |
elmormolod az 53. varázslatot |
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+3 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [5 pontot használtál fel, van még 177. Kapsz 5 VP-t.]
| v 138 0 0 |
elmormolod a 138. varázslatot |
Mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-24 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 172. Kapsz 5 VP-t.]
| h 1100 0 0 |
használod az 1100. tárgyat |
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [0 pontot használtál fel, van még 172.]
| h 745 0 0 |
használod a 745. tárgyat |
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [0 pontot használtál fel, van még 172.]
| h 211 0 0 |
használod a 211. tárgyat |
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 172.]
| p 73 |
használod a 73. pszi képességet |
Lemész alfába. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Elcsattintod a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 162. Kapsz 10 VP-t.]
| p 70 |
használod a 70. pszi képességet |
Koncentrálsz. Megtelsz pszi energiával! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 160. Kapsz 2 VP-t.]
| tno 6 8 |
növeled a 6. tulajdonságodat |
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 160.]
| vtn 32 |
varázslat tanulás: a 32. varázslatot |
Elszánod magad, és bekopogtatsz a nagy ezüstkarikával. Sokáig nem történik semmi, de azután hangtalanul kitárul az ajtó, és megjelenik egy ezüstös rúnákkal hímzett köpenyt viselő, áttetsző alak. Faragott, kígyómintás botján kékes szikrák szaladgálnak. A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: hhaar burka. (ld. enc.) Lebotorkálsz a lépcsőn, és nemsokára újra a kapun kívül találod magad. [35 pontot használtál fel, van még 125. Kapsz 35 VP-t.]
Támadó/védekező varázslatok listái törölve. [0 pontot használtál fel, van még 125.]
| tv 98 32 467 |
támadó/véd. varázslat a 98. varázslatot a 32. varázslatot a 467. varázslatot |
Védekező varázslatok listájára került: pszi-acéltorony. Védekező varázslatok listájára került: hhaar burka. Védekező varázslatok listájára került: gázpajzs. [0 pontot használtál fel, van még 125.]
| tv 372 51 47 |
támadó/véd. varázslat a 372. varázslatot az 51. varázslatot a 47. varázslatot |
Védekező varázslatok listájára került: oldás. Védekező varázslatok listájára került: elektromos pajzs. Védekező varázslatok listájára került: fehér glóbusz. [0 pontot használtál fel, van még 125.]
| tv 40 |
támadó/véd. varázslat a 40. varázslatot |
Védekező varázslatok listájára került: tompítás. [0 pontot használtál fel, van még 125.]
| fve 26 |
felt. vásárlás a 26. tárgyat |
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 125.]
| bb 347 350 677 |
beraksz a bankba a 347. tárgyat (350 darabot) |
Beraksz a bank széfjébe 1 súlyzót. Beraksz a bank széfjébe 1 esszenciakristályt. Beraksz a bank széfjébe 2 szulfagor agyart. [0 pontot használtál fel, van még 125.]
| bb 540 44 360 |
beraksz a bankba az 540. tárgyat (44 darabot) |
Beraksz a bank széfjébe 4 eknozolt. Beraksz a bank széfjébe 1 királygyík bőrt. Beraksz a bank széfjébe 62 quwarg tojást. [0 pontot használtál fel, van még 125.]
| kb 1615 1 |
kiveszel a bankból az 1615. tárgyat (1 darabot) |
Kiveszel a bank széfjéből 1 keg gombát. [0 pontot használtál fel, van még 125.]
| kb 674 1 |
kiveszel a bankból a 674. tárgyat (1 darabot) |
Kiveszel a bank széfjéből 1 dalb.kristálycsizmát. [0 pontot használtál fel, van még 125.]
| kf 674 |
kézbeveszed/felveszed a 674. tárgyat |
Leveszed a varkaudar csizmát, majd felhúzod a dalb.kristálycsizmát. [0 pontot használtál fel, van még 125.]
| hu 64 317 212 |
hulladék: 64 317 212 |
Hulladék, ezért nem gyűjtesz csontszablyát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz varkaudar csizmát. Hulladékgyűjtés törölve: dorony tüdő. [0 pontot használtál fel, van még 125.]
| m 6 6 6 |
mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
[7,3] Még mindig a városban vagy. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Csak egy Quirov. Megvető mosollyal várod a találkozást. {max. életpontja: 88.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a Quirov jobb vállát. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Nitmák pengével egy hatalmas csapással felmetszed a Quirov fejét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 121 életpontot sebeztél. A Quirov megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Szereztél 64 aranyat. 800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 227, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Ez itt egy koszos porfészek, Szénaszag, ahova nézek... " Oldalt pillantva, meglátsz egy fény szentélyét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy főutcát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt vaskohót. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megpillantasz egy csinos tekerős kutat. A polgárőrség strázsál mellette. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Yasmina szobrát. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Sheran szeret téged - miért fordulsz el tőle mégis? " Épületeket látsz: egy fogadó a Zöldfülű Kalandozóhoz. (684. épület.), egy városháza (685. épület.) és egy piroslámpás ház (696. épület.). Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Melyik tárggyal menjen el, melyik tárgy az, ami érdekel... ÁRNYMENŐK by U.M.A. "
(Továbbmész...) [6,3] Továbbmész a város utcáján. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Egy útonálló nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Elszántan a másikra rohansz. Göcsörtös bunkóval iszonyatosan megcsapod az útonálló fejét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigmetszed az útonálló bal vállát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 108 életpontot sebeztél. Az útonálló csapása csak a levegőt találja. Az útonálló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy xantusz-kaktuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mákrózsa bokrot. Látsz egy főutcát. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " (Feltételes vásárlás:) 11 db nyílvessző 11 aranyért; 4 db sallank karom 12 aranyért; 1 db rézdarab 1 aranyért; 50 db drótszőr 150 aranyért; 30 db óndarab 90 aranyért; 8 db pirkit 24 aranyért; 13 db vasérc 39 aranyért;
Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " A következő épületeket látod: egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.).
Eladsz 1 aenouth ködkürtöt 460 aranyért, 1 csontszablyát 2 aranyért, 1 fekete gyöngyöt 6 aranyért, 1 hebrencs állkapcsot 4 aranyért, 3 ilkin ércet 9 aranyért, 5 kőszemet 25 aranyért, 1 lidércesszenciát 7 aranyért, 3 orgyilkos tőrt 24 aranyért, 6 pular kristályt 48 aranyért, 2 purifikátor hájat 36 aranyért, 4 raptor karmot 48 aranyért, 4 rézgolyót 4 aranyért, 7 tintát 7 aranyért, 23 ugh mérget 46 aranyért, 3 vámpírfogat 9 aranyért, 1 varkaudar csizmát 20 aranyért, 2 vashegyű nyilat 12 aranyért.
Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. "
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 9 kaktusztüskét. Erőd TF-elődött.
(Továbbmész...) [5,3] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Ez Hrók erdejének a széle. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy karmazsin huhogó. {max. életpontja: 52-57.} Itt csata lesz.
Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Elszántan ellenfeledre támadsz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a karmazsin huhogó testét. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kilukasztod a karmazsin huhogó óriási bibéjét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) A karmazsin huhogó csápol, de mindhiába. A karmazsin huhogó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 huhogó bibét. 393 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Észreveszel valamit a földön. Friss törpe nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [42 pontot használtál fel, van még 83. Kapsz 42 VP-t.]
| h 1167 1 |
használod az 1167. tárgyat |
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. [3 pontot használtál fel, van még 80. Kapsz 3 VP-t.]
| sze 146 |
elengeded a 146. szörnyet |
Elengeded a kardfogú fülemülét: hadd éljen szabadon a szerencsétlen. A szörny vidáman kocog el. (+1 jóság.) [0 pontot használtál fel, van még 80.]
| fog 111 219 |
elfogod a 111. szörnyet a 219. tárggyal |
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 80.]
| m 3 6 |
mozogsz délkeletre, nyugatra |
[6,4] Épületek tűnnek fel. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy főutcát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fellegvárat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Oldalt pillantva, meglátsz egy fellegvárat. (no:2. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy orgyilkos. {max. életpontja: 59-64.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Marokra fogva a göcsörtös bunkót ellenfeledre rohansz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az orgyilkos jobb oldalát. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kilukasztod az orgyilkos testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 420 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [5,4] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy nektoraf nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Meglengetve a göcsörtös bunkót a másikra ugrasz. Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd a nektoraf testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Nitmák pengével többször mélyen végigmetszed a nektoraf testét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Mancsával a nektoraf végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 nektoraf faggyút. 747 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy ovimon-bokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Sheran híveié. Látsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Micsoda szerencséd van! Tucatnyi húsos imádkozósáskát kapsz el a déli imádság közben. (+2 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Még egész friss törpe nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 70. Kapsz 10 VP-t.]
Hosszú keresés után sem találsz oltárt, amelynél imádkozhatnál. [0 pontot használtál fel, van még 70.]
Hosszú keresés után sem találsz oltárt, amelynél imádkozhatnál. [0 pontot használtál fel, van még 70.]
[4,4] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Messze délkeletre látsz egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy proteinfecske. {egyik sebzési módja: 1x 4d4+4.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót ellenfeledre rohansz. Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd a proteinfecske tollas testét. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigmetszed a proteinfecske tollas testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A proteinfecske csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A proteinfecske karmai majdnem eltalálnak! Véres nyál csordul ki a proteinfecske száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a mágusölőt, szereztél 3 madártollat. 403 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Körbevizsgálódsz. Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. [5 pontot használtál fel, van még 65. Kapsz 5 VP-t.]
| kt 69 3 |
elkészíted a 69. tárgyat (3 darabot) |
Itt nincs rát-fa, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy szárnyas hernyót készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 65.]
| szk 155 757 |
keresed a 155. szörnyet a 757. szörnyet |
[Még nem elég magas a szörnyismeret szakértelmed ahhoz, hogy ennek a parancsnak több szörnyet is megadhass paraméterként!] Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy nukleáris cickányt. [0 pontot használtál fel, van még 65.]
| * 1. BP: h 2107 0 0 |
használod a 2107. tárgyat |
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 60. Kapsz 5 VP-t.]
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
| tf 1 30 |
fejleszted az 1. tulajdonságodat 30 pontért |
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [30 pontot használtál fel, van még 30. Kapsz 30 VP-t.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 23, 6, 7.
Egy pillanatra a "testen kívüliség" érzete fut át tudatodon, ahogy kapcsolatba lépsz az Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Figyelem: 1 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját fal föl a goldugar. 2 kaját fal föl a hegyi szamár. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd táborozásra alkalmas helyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 205 pontot. A következő körben tehát 235 pontot költhetsz el.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
EZÜST KALANDÉREM (2853. TÁRGY)
Az ezüst kalandérmet azok kapták jutalmul, akik a második Kalandozók Versenyének összesítésében jól szerepeltek. Ez a ruhára kitűzhető medál mágikus erővel bír, aminek a hatásai a következők: +3 támadás, + 3 védettség és +30 max. ÉP. Természetesen egy ilyen kitüntetést sosem adnál át másnak. |
FAIRLIGHT SZÜTYŐJE (2108. TÁRGY)
A mágia, villámok, pénz és kereskedelem istene Fairlight valaha, korokkal ezelőtt egyszerű kalandozóként kezdte pályafutását. Meglehetősen kapzsi lévén, sajnált bármilyen kis értékű zsákmányt is otthagyni. Mikor már nem fért el a sok tárgya a hatalmas zsákjában, kifejlesztett egy apró varázslatot, amelyet ráolvasva egy közönséges apró zsákra, extradimenzionális tárolóeszköz lett belőle. A varázslat már rég elveszett, nem ismeri senki, de a Fairlight által gyártott kis szütyők még mindig fel-felbukkannak itt-ott. Egy szütyőbe 10 tárgyadat rakhatod be. Ha több szütyőt is szerzel, akkor használhatod őket, de vigyázz, állítólag 20-nál több szütyő közel egymáshoz extradimenzionális robbanást okoz, így minden ott tárolt tárgyadat elvesztenéd. Természetesen eszed ágában sincs ezt kockáztatni, így 20-nál többet nem szerzel ebből az apró relikviából. Az biztos, hogy átadni sem fogod senkinek. |
HHAAR BURKA (32. VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT)
Ezt a láthatatlan energiapajzsot 6 VP-ért rakhatod fel. Ez az energiamező tompítja, és kissé eltéríti a téged érő csapásokat, ezáltal a harc időtartamára a védekezésed jobb lesz hárommal. |
KARAKTERLAP
Botanica, egy fekete, göndör hajú, kék szemű gnóm nő vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Tharr elsőáldozója vagy. Papi hited: 51. A Ősi Hajnal Lovagjai (#9167) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 64. fordulód.
| Erő: |
30 (50) |
Szint: |
24 |
Merészség: |
8/5 |
Magasság: |
106 cm |
| IQ: |
29 (38) |
Támadás: |
46 |
Agresszió: |
3 |
Testsúly: |
50 kg |
| Ügyesség: |
17 (27) |
Védekezés: |
34 |
Menekülés: |
30 % |
Életkor: |
83/83 év |
| Egészség: |
17 (23) |
Életpont: |
377/377 |
Jellem: |
semleges (+1) |
Tul. pont: |
0 |
| Szerencse: |
18 (27) |
Varázspont: |
843/327 |
Pénz: |
883 arany |
Kép. pont: |
15 |
| Tudatpont: |
52/0 |
Pszi pont: |
107/16 |
|
|
|
|
Eddig összesen 821 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban
2 875 TP-t kaptál. Jelenleg
1 237 720 TP-d van. A következő szinthez még
162 280 TP szükséges. Trófeáid:
fagyelementál,
Ayagira Tanaka,
jégtroll. A 52. fordulódban 8015 arany került a bankszámládra. 8051 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
| HARCI ISMERETEK |
| szúrófegyverek: |
2/100 |
vágófegyverek: |
26/1 |
ütőfegyverek: |
6/90 (+36%) |
| lőfegyverek: |
22/1 |
|
|
|
|
| Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123) |
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -12.); nyílvessző (#108) (13 -17.); nyílpuska lövedék (#547) (18 -23.); stukilövedék (#414) (24 -); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); |
| 70,60 mezőn táborozol |
| Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 79 |
| Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt. |
| SZÁMLÁLÓK |
| Max életkor 947 év |
Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
|
| EGYÉB ISMERETEK |
| 1. rejtőzködés: |
2/50 |
2. nyomkövetés: |
11/37 (+15%) |
3. mászás: |
1/49 |
| 4. csapdakészítés: |
21/48 (+16%) |
5. gyógyítás: |
24/3 |
6. felderítés: |
1/5 |
| 7. szörnyidomítás: |
5/78 |
8. teológia: |
24/11 (+18%) |
9. taumaturgia: |
45/74 (+18%) |
| 10. szörnyismeret: |
14/2 (+22%) |
11. pszi: |
13/63 (+26%) |
12. vadászat: |
6/35 |
| 13. bányászat: |
10/82 |
14. testépítés: |
14/44 |
15. főzés: |
4/99 (+22%) |
| FEJLESZTÉSI PONTOK |
| Felhasználatlan fejlesztési pont: 0 |
| 10. vp regeneráció: 5 |
11. kincskeresés: 5 |
|
|
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet) |
| deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
| totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
| gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért |
| ásol max. 16 TVP-ért |
| készítesz stukilövedéket (#414) (max. 30 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 30 darabot ), amnioszt (#203) (max. 10 darabot ), nyílpuska lövedéket (#547) (max. 30 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 30 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 20 darabot ) |
| elfogod ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219) |
| vásárolsz nyílvesszőt (#108) (max. 50 darabot ), sallank karmot (#128) (max. 20 darabot ), rézdarabot (#70) (max. 30 darabot ), madártollat (#112) (max. 20 darabot ), deus ex machinát (#1) (max. 5 darabot ), ramit követ (#226) (max. 10 darabot ), drótszőrt (#37) (max. 50 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 5 darabot ), fűszertartót (#210) (max. 10 darabot ), zöld üveget (#82) (max. 2 darabot ), óndarabot (#85) (max. 30 darabot ), gyenge mérget (#26) (max. 1 darabot ), lajhár csontot (#236) (max. 10 darabot ), pirkitet (#153) (max. 30 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 20 darabot ), vasércet (#152) (max. 30 darabot ) |
| maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
| Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
| kardfogú fülemüle (#146), Pikoló (#7010), semlegesek (#989), jók (#990) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
| Varázslói varázslataid |
| energiatüskék (#29, 5 VP) |
lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) |
| izomernyesztés (#33, 6 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) |
| jégcsóva (#41, 15 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) |
| elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
| varázsital főzése (#100, 30 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
| városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) |
| időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
oldás (#372, 15 VP) |
| gázpajzs (#467, 20 VP) |
|
|
| Papi varázslataid |
| gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
| hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
| korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) |
| csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
| Pszi képességeid |
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) |
agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
| mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) |
pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
| agykorbács (#97, 6 PP) |
pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
| Butaság ára beállítás: teológia: 24 vp; taumaturgia: 36 vp; |
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK |
| goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör; +6 védettség;) státusz: OK |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 0) |
| 2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0) |
| 3.) Fontos feladatunk az ocsmány varázskomponensek pusztítása. Áldozz fel három dorony tüdőt. |
| ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
| városháza (685): új. |
| HŐSTETTEID |
| 2024. évi Kalandozók versenyében elért pontszámod: 56870 |
| MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
| 1. makró parancsai: p 71, v 224, v 28, v 53, v 138, h 1100, h 745, h 211. |
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(4,4) oltár, Chara-din monolitja (#534), 48. jellempróba, proteinfecske (#139)
(5,3) karmazsin huhogó (#185), Chara-din monolitja (#534), szent tölgyfa (#393), kardfogú fülemüle (#146)
(5,4) nektoraf (#355), ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), Sheran oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), 41. jellempróba
(6,3) útonálló (#130), Fehér Bérc Plaza (#669), bank (#697), kvazár kohó (#755), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), főutca (#399)
(6,4) főutca (#399), ház (#400), orgyilkos (#131)
(7,3) Quirov (#975), fogadó # (#684), városháza (#685), piroslámpás ház (#696), fény szentélye (#376), főutca (#399), vaskohó (#155), oltár, ház (#400), városi kút, Yasmina szobra (#2778)
(8,3) ezüst mágustorony (#670), olimpiai aréna (#683), kolostor (#690), Földelem Kapuja Harci Iskola (#698)
ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL
2024.10.25 05:01 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Fairlight szütyője -> 1.)
˙