| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2010. okt. 21. 9h:10' EZ A 274. JÁTÉKHETED, 64. FORDULÓD 275. játékheted kezdete: okt. 25. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2297 |
| * 1. KP: | leveszed/lerakod a 229. tárgyat |
| * 2. KP: | kézbeveszed/felveszed a 373. tárgyat |
| * 3. KP: | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
| * 4. KP: | fejleszted a 3. tulajdonságodat 10 pontért |
Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 16 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a gyilkos sallank hatalmas mancsát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a gyilkos sallank száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sallank karmot. 163 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%}
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| * 5. KP: | leveszed/lerakod a 373. tárgyat |
| cir 2 | vándorcirkusz látogatása 2 |
| v 13 | elmormolod a 13. varázslatot |
| v 12 | elmormolod a 12. varázslatot |
| v 28 | elmormolod a 28. varázslatot |
| v 6 | elmormolod a 6. varázslatot |
| kf 229 | kézbeveszed/felveszed a 229. tárgyat |
| fgy | felt. gyógyítás parancsok törlése |
| h 248 | használod a 248. tárgyat |
| h 313 2 | használod a 313. tárgyat |
| kf 181 1 | kézbeveszed/felveszed a 181. tárgyat a jobb kezedbe |
| kf 174 2 | kézbeveszed/felveszed a 174. tárgyat a bal kezedbe |
| szm 38 | megölöd a 38. szörnyet |
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a gorombilla bal vállát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) A gorombilla még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 lapockacsontot. 50 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%}
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| fgy 70 10 | felt. gyógyítás 70 10 |
| t 85 | támadod a 85. szörnyet |
| m 2 | mozogsz keletre |
| kt 69 3 | elkészíted a 69. tárgyat (3 darabot) |
| m 3 | mozogsz délkeletre |
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a púpos burástya jobb lábát. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval iszonyatosan megcsapod a púpos burástya zselés testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a púpos burástya nyakát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csáprágójával a púpos burástya megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A púpos burástya farkával melletted a levegőbe suhint. A púpos burástya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 246 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%}
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
| im | imádkozol |
| m 3 3 4 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délre |
(Továbbmész...) [73,64] Még mindig hegyvidéken vagy. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy drasmólyom. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a drasmólyom testét. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a drasmólyom száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 madártollat. 144 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%}
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [73,65] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy. A Grákó-hegyek keleti tövében vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy trikornis vigyorog kajánul. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Elenios hívői építették. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Felismered a közeledőt. Csak egy mélységi grittang. Nem jelenthet különösebb problémát. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a mélységi grittang bal oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A mélységi grittang állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| m 3 2 2 | mozogsz délkeletre, keletre, keletre |
Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az alpesi tehén testét. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az alpesi tehén lila foltos testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod az alpesi tehén tőgyét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén szarvai eltalálják a jobb térdedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az alpesi tehén száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 kaját. 301 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%}
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a sörényes ubuk farkát. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Meglengetve a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a sörényes ubuk testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a sörényes ubuk fejét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 ubuk tüskét. 304 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%}
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
(Továbbmész...) [75,66] A sík vidéket bozótos váltja fel. Felfedeztél egy smirglibokrot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Elenios híveié. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Böhöm. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy mutáns pók. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a mutáns pók testét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Vasalt bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a mutáns pók testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a mutáns pók egyik lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A mutáns pók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Véres nyál csordul ki a mutáns pók száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 403 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%}
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [76,66] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék.
| * 1. BP: | használod a 234. tárgyat |
| * 2. BP: | használod a 243. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
| tf 3 13 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 13 pontért |
PSZIA pszi egy speciális mentális képesség. Mivel döbbenetes, szinte földöntúli dolgokat lehet vele megcsinálni, sokan a varázslás egyik formájának tartják - holott nem az. A pszi használója nem külső mágikus energiákat, nem istenétől kapott varázserőt használ, hanem a belső, mentális energiáit használja fel - a kíhez hasonlóan. Minden pszi képesség használata pszi pontokat emészt fel. Azt, hogy hány pszi pontod van, alapvetően a pszi szakértelmed szintje határozza meg, de befolyásolja intelligenciád és egészséged is. Pszi szakértelmedtől függ még, hogy milyen gyorsan regenerálódnak pszi pontjaid. A pszi szakértelem a pszi használatával, gyakorlással fejlődik, mutánsoknak és alakváltóknak valamivel gyorsabban, mint más fajoknak. |
PSZI-ERNYŐ (64. PSZI KÉPESSÉG)Ezzel az alapvető pszi-képességgel rengeteg fontos információt szerezhetsz azokról a szörnyekről és kalandozókról, akikkel találkozol. Láthatatlan pszi-ernyődet rájuk bocsátva, igen részletes képet kaphatsz egyes fizikai tulajdonságaikról. A pszi-ernyő használatához a P 64 parancsot kell kiadnod, 6 pszi pontért és 5 TVP-ért. Hatása a következő táborozásod végéig tart. Működése: minden alkalommal, amikor találkozol egy kalandozóval/szörnnyel, van rá esély (pszi szakértelmedtől függően) hogy megtudod EGY fizikai tulajdonságát. Ilyenkor, az egyéb pszi-tulajdonságokhoz hasonlóan, egy {kapcsos zárójelben} lesz olvasható a másik tulajdonsága. Ez lehet támadás, sebzés, védettség, erő, egészség vagy bármi más. [Megjegyzés: a szörnyek fizikai tulajdonságai csekély mértékben változhatnak az idők folyamán, így az ezzel kapcsolatos információ nem mindig időtálló.] |
| ELHAGYOTT BÁNYA (1685. TÁRGY) Sziklás hegyek oldalában néha sötéten tátongó nyílásokra bukkanhatsz. Nem mások ezek, mint régi, elhagyatott bányák bejáratai. Ki tudja, mit rejt a mélyük? Ha kíváncsi vagy rá, bemerészkedhetsz, hogy körülnézz. Ha a bányászat szakértelmed nincs legalább 13-as, nem merészkedsz be a bányába, hiszen egész biztonsan nem tudnád felmérni, hogy melyek azok a járatok, amelyek nem fognak a fejedre omlani. Ezenkívül egy kötélre is szükséged lesz, és legalább 4-es szintű mászásra, mivel a bányába bejutáshoz egy rendkívül meredek, omladékos járatba kell lemászni. Fáklyára viszont nem lesz szükség, mivel a bányák falán olyan különleges moszat tenyészik, ami halvány, zöldesen foszforeszkáló fénnyel árasztja el a járatokat. Ha lemerészkedsz, a H 92 parancsot kell kiadnod, ezt egy fordulóban egy bányánál egyszer teheted meg. A kutakodás 32 TVP-be kerül. (Ha a feltételeknek megfelelsz, a Feltételes Mászás parancs is kisül az elhagyott bányára.) |
| Erő: | 19 (24) | Szint: | 14 | Merészség: | 3/3 | Magasság: | 123 cm |
| IQ: | 26 | Támadás: | 13 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 64 kg |
| Ügyesség: | 18 (19) | Védekezés: | 21 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 55/56 év |
| Egészség: | 17 | Életpont: | 202/182 | Jellem: | semleges (+1) | Tul. pont: | 4 |
| Szerencse: | 15 (16) | Varázspont: | 172/4 | Pénz: | 160 arany | Kép. pont: | 5 |
| Pszi pont: | 6/6 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| vágófegyverek: | 1 | ütőfegyverek: | 16 | dobófegyverek: | 14 |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 8 | 2. nyomkövetés: | 7 | 3. mászás: | 6 |
| 4. csapdakészítés: | 6 | 5. gyógyítás: | 10 | 6. titkosírás: | 1 |
| 7. felderítés: | 1 | 8. teológia: | 2 | 9. taumaturgia: | 10 (+1) |
| 10. szerencsejáték: | 1 | 11. versengés: | 1 | 12. zene: | 3 |
| 13. szörnyismeret: | 5 | 14. pszi: | 1 (+1) | 15. vadászat: | 3 |
| 16. bányászat: | 6 (+1) | ||||
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet) |
| deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
| gyógyítasz 70% életerő alatt 10 TVP-ért |
| udvarolsz a 3. fajúaknak |
| elfogod gyilkos mókust (#29) hurokcsapdával (#217), garokkot (#73) fedett veremmel (#219), sullárt (#101) fedett veremmel (#219), vadász tatut (#10) fedett veremmel (#219), gyilkos sallankot (#85) fedett veremmel (#219) |
| cirkusz: ötpróba (2) |
| maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
| Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
| gyilkos sallank (#85) (csak egyszer) |
| Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
| fabontó szójer (#71), semlegesek (#989), jók (#990) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
| Papi varázslataid | ||
| áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
| tündérfény (#25, 1 VP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | |
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | ||
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| hadiszerencse I (#13) | erőpajzs I (#12) | csupasz izom (#28) | |
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 5. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
| lángcsóva (#31) |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank. |
| 2.) Bizonyítsd rátermettséged: apríts fel egy trollfát. |
| 3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel! |
| Összsúly: 61.56 kg | Megterheltség: 106% |
| GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van. | |
| Még 88 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) | |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 1 | gyógykenőcs (#313) | 1 | pszi kő (#248) | 4 | ubuk dobónyíl (#138) | |||
| 3 | víz (#27) | |||||||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 5 | kaja (#2) | 1 | királygyík bőr (#44) | 1 | kötél (#92) | |||
| 1 | lapockacsont (#33) | 5 | madártoll (#112) | 5 | sallank karom (#128) | |||
| 3 | spiritusz (#170) | 6 | ubuk tüske (#131) | 3 | ugh méreg (#166) | |||