637. forduló, 639. forduló, Mitheithel összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. dec. 5. 12h:10'
EZ A 640. JÁTÉKHETED, 638. FORDULÓD
641. játékheted kezdete: dec. 6.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4479
SZÁMLA : XXXX

MITHEITHEL KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [231,16] koordinátán.
Zu'lit tarsolya termel 2 csuklyavirágot. Az aranytermő erszény 91 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 aranyló ugarhéjat. A teremtés zsákja létrehozott 1 kaját. A teremtés zsákja létrehozott 1 kaját. Varázserőd regenerálódik. (+1610 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+174 pszi pont.) A táborozás alatt vadászott neked a chaktra vadászeb. (+7 kaja.) A jóságos tündér mohón elszívja életenergiádat (-3 életpont).
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy drótszőrű pincsi fészket vagy búvóhelyet. Sikerrel jártál! Azonosítasz egyet a keresett fajból.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a drótszőrű pincsi fémes szőrű testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A drótszőrű pincsi összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 5 drótszőrt. 18 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

És mintha ez nem volna elég, a táborozás alatt újabb lényre bukkantál a keresettből. A csata úgy néz ki elkerülhetetlen.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a drótszőrű pincsi bal vállát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A drótszőrű pincsi most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 6 drótszőrt. 18 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

(Önanalízis: +52% szörnyismeret.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 857.]

* 1. KP: elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 857.]

* 2. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 182. varázslatot a 62. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 855.]
Szupersebesen mormolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 853.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szárnyas hernyó). [0 pontot használtál fel, van még 853.]

* 3. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 14. varázslatot a 28. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 853.]
Fürgén varázsolsz! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 851.]
Beizzik a turbómágia. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+16 erő). [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 849.]

* 4. KP: elmormolod a 178. varázslatot a 165. varázslatot a 26. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 847.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 847.]
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 845.]

* 5. KP: elmormolod a 12. varázslatot az 59. varázslatot a 19. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 843.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 841.]
Fürgén varázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 839.]

* 6. KP: elmormolod a 169. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 839.]

* 7. KP: elmormolod a 27. varázslatot a 86. varázslatot a 64. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 837.]
Beizzik a turbómágia. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 837.]
Beizzik a turbómágia. [-6 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 835.]

* 8. KP: elmormolod a 69. varázslatot a 70. varázslatot a 220. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 833.]
Gyorsvarázsolsz! Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 832.]
Szupersebesen mormolsz. (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 830.]

* 9. KP: elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 830.]
Fürgén varázsolsz! Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 828.]

kb 260 27 kiveszel a bankból a 260. tárgyat (27 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 27 isteni könnycseppet. [0 pontot használtál fel, van még 828.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. (Önanalízis: +27% főzés.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 főzés). [3 pontot használtál fel, van még 825.]

h 1253 használod az 1253. tárgyat
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Nem volt maradandó hatása.) [5 pontot használtál fel, van még 820.]

vv 165 188 elmormolod a 165. varázslatot a 188. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 818.]
Fürgén varázsolsz! Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 816.]

v 198 227 51 elmormolod a 198. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmondtad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(231,16) drótszőrű pincsi (#22)

[227,51] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját.

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy történelemkutató intézet (691. épület.). Nocsak, itt van valami érdekes! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. (Önanalízis: +6% nyomkövetés.)
[-100 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 806.]

be 691 bemész a 691. épületbe
Megközelíted a kunyhó félig földbe vájt faajtaját, és beólálkodsz rajta. Az apró lépcsőfokok a föld alá vezetnek. Lesétálsz a lenti szobába, ahol Kratifixet a szokásos asztal fölé görnyedő pozíciójában találod. Mesélsz neki legutóbbi kalandjaidról. Vidám arckifejezésedről rögtön leolvassa, sikerrel jártál. [5 fejlesztési pontot kaptál.] Előhúzod a megtalált tekercseket a hátizsákodból, majd átnyújtod neki, közben feltűnik, hogy az öreg mennyire lesoványodott, mióta nem láttad. Fáradt tekintettel átböngészi az irományokat, és elégedetten félreteszi őket.
- Nem gondoltam, hogy így ki fog meríteni az itteni élet - kezd bele a mondókájába, hangja remeg a legyengültségtől. - Kénytelen vagyok zöldségeken élni, de sajnos a közelben nem túl sok élelmet termő bokor nő. Na meg úgy néz ki, az ember nem élhet hús nélkül: mit nem adnék egy vadásztatu-paprikásért. Na de erre ilyen szörny nem él, viszont láttam én múltkor egy őshonos sziklozugot, melynek combjából csodás eledelt készíthetnék, rögtön helyre tenne, az biztos!
Tökéletesen megfeledkezel a tekercsekért ígért natharion ereklyéről, miközben nevetve megígéred, hogy ha találkozol sziklozuggal, el fogod hozni a jobb hátsó combját, hogy Kratifix ízletes levest készíthessen belőle. Szívélyesen megrázod Kratifix kezét, majd utadra indulsz. [5 pontot használtál fel, van még 801.]

m 6 mozogsz nyugatra
[226,51] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A feléd közeledő elemi pulzátor mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem tűz ellen varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 206 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: gigaököl varázslatot lő rád. 8 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az elemi pulzátor bal lábát. (6 támadással 143 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Marokra fogva a Fókuszpengét a másikra rontasz. {GYD:} Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az elemi pulzátor jobb szárnyát. (6 támadással 467 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+94 életerő). Nitmák pengével végigvagdosod az elemi pulzátor jobb lábát. (4 támadással 173 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 47 életpontot sebeztél. Az elemi pulzátor csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 70 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-7 TVP). Az elemi pulzátor nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 65 életpontot vesztesz.) {KCC:} Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod az elemi pulzátor szárnyas testét. (6 támadással 445 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+90 életerő). {GYD:} Nitmák pengével súrolod az elemi pulzátor testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 39 életpontot sebeztél. Az elemi pulzátor elhibázza az ütést csápjával. Az elemi pulzátor nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 65 életpontot vesztesz.) Az elemi pulzátor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 2 madártollat. 10482 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1566, sebződés: 208, gyógyulás: 237, összesen: +29 ÉP}

Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Találsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. [10 pontot használtál fel, van még 784.]

vv 216 216 216 elmormolod a 216. varázslatot a 216. varázslatot a 216. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Zuhogni kezd az eső, de úgy tűnik, ez kevés volt, nincs látható hatás. [-40 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 779.]
Beizzik a turbómágia. Zuhogni kezd az eső, de úgy tűnik, ez kevés volt, nincs látható hatás. [-40 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 774.]
Gyorsvarázsolsz! Zuhogni kezd az eső, de úgy tűnik, ez kevés volt, nincs látható hatás. [-40 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 769.]

m 4 3 2 mozogsz délre, délkeletre, keletre
[226,52] Dombos terepre érkeztél. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Találsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Találsz egy gránátkaktuszt. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Bányászat képességeddel fémet (ilkin érc) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 ilkin ércet! (Önanalízis: +2% bányászat.) [ilkin érc ládikóba-> (185,60)-> 3 arany, -2 ÉP] (Önanalízis: +1% bányászat.) Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy tarajos mandrag. (ld. enc.) {támadása: 62.} Itt csata lesz.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy pusztító végzet varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 857 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tarajos mandrag torát. (6 támadással 110 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét ellenfeledre támadsz. {KCC:} Fókuszpengével végigvagdosod a tarajos mandrag bal oldalát. Kritikus ütés! (6 támadással 480 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+97 életerő). Nitmák pengével kicsit megvagdalod a tarajos mandrag potrohát. (4 támadással 139 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Ocsmány csáprágóját a tarajos mandrag hasadba mélyeszti. (1 támadástól 114 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő aranytű felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A tarajos mandrag csáprágójával a bal karodba mar! (1 támadástól 163 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő aranytű felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. {KCC:} Fókuszpengével kicsit megvagdalod a tarajos mandrag bal vállát. (3 támadással 178 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). {KCC:} Nitmák pengével kissé megkarcolod a tarajos mandrag potrohát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ocsmány csáprágóját a tarajos mandrag hasadba mélyeszti. (1 támadástól 139 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő mithril felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. A tarajos mandrag belecsíp a derekadba. (1 támadástól 146 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő bányászcsákány felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. A tarajos mandrag összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12505 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1796, sebződés: 562, gyógyulás: 174, összesen: -388 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+306 életerő). [-50 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. (Önanalízis: +6% nyomkövetés.)

(Továbbmész...) [227,53] Még mindig dombos terepen vagy. Találsz egy pézsmatököt. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Sheran hívői építették. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Csak egy homogén artikula. Megvető mosollyal várod a találkozást. (ld. enc.) {egyik sebzési módja: 1x 10d12+20.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre pusztító végzet varázslatot lősz. 687 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Szép muzsikával próbálod a kibírhatatlan hangot kivédeni. A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Meglengetve a Fókuszpengét a másikra ugrasz. {GYD:} Fókuszpengével néhányszor megcsapod a homogén artikula testét. (6 támadással 294 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). {KCC:} Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a homogén artikula bal oldalát. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Erősen belecsíp az oldaladba a homogén artikula. (1 támadástól 107 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 49 életpontot vesztettél. A homogén artikula ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 61 életpontot vesztesz.) Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). Ellenfeled regenerálódik! Fókuszpengével néhányszor megcsapod a homogén artikula testét. (6 támadással 291 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Nitmák pengével néhányszor súrolod a homogén artikula testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Erősen belecsíp az oldaladba a homogén artikula. (1 támadástól 118 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 51 életpontot vesztettél. Nyelvével a homogén artikula eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 69 életpontot vesztesz.) Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). A homogén artikula szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 artikula bélhólyagot. (ld. enc.) 12689 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1442, sebződés: 455, gyógyulás: 159, összesen: -296 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+294 életerő). [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Belebotlasz néhány érett sárgadinnyébe. Be a zsákba! (+4 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. (Önanalízis: +6% nyomkövetés.)

(Továbbmész...) [228,53] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy púpos zsokarg került az utadba. {támadása: 50.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 531 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled izomernyesztés varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a púpos zsokarg jobb oldalát. (6 támadással 151 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a púpos zsokarg jobb oldalát. (5 támadással 339 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). {GYD:} Nitmák pengével megkarcolod a púpos zsokarg bamba pofáját. Kritikus ütés! (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A púpos zsokarg leken néhány pofont. (2 támadástól 98 életpontot vesztesz.) Mellkasodba bök a púpos zsokarg néhányszor agyarával! (2 támadástól 80 életpontot vesztesz.) A púpos zsokarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 áldott kő. 8207 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1081, sebződés: 178, gyógyulás: 87, összesen: -91 ÉP}

[48 pontot használtál fel, van még 721.]

m 4 2 5 mozogsz délre, keletre, délnyugatra
[228,54] A bozótost dombság váltja fel. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy titokzatos kroa nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {támadása: 65.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 891 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a titokzatos kroa testét. (6 támadással 156 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Fókuszpengét a másikra rontasz. Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a titokzatos kroa hosszú farkát. (6 támadással 458 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+92 életerő). Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a titokzatos kroa jobb oldalát. (4 támadással 166 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). A titokzatos kroa iszonyatos harapásai nyomán jobb térdedből dőlni kezd a vér. (2 támadástól 305 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! {KCC:} Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a titokzatos kroa örvénylő testét. (3 támadással 236 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). {GYD:} Nitmák pengével megkarcolod a titokzatos kroa hosszú farkát. Kritikus ütés! (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A titokzatos kroa iszonyatos harapásai nyomán jobb térdedből dőlni kezd a vér. (2 támadástól 359 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13045 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1967, sebződés: 664, gyógyulás: 193, összesen: -471 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+560 életerő). [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Észreveszel egy oltárt. Fairlight híveié. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (ezüstdarab) találsz.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 ezüstdarabot! (Önanalízis: +3% bányászat.) (Önanalízis: +1% bányászat.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. (Önanalízis: +6% nyomkövetés.)

(Továbbmész...) [229,54] Amerre csak a szem ellát, dombok. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. (Önanalízis: +11% rejtőzködés.) Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy szárnyaló halál. (ld. enc.) Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Sheran hívei emelték. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy az elme hatalma varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Emella a Bombázó irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (óndarab) rejt!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 óndarabot! (Önanalízis: +2% bányászat.) (Önanalízis: +1% bányászat.) Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. (Önanalízis: +6% nyomkövetés.)

(Továbbmész...) [228,55] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Látsz egy márványtornyot.
(Feltételes mászás:) Aránylag könnyen sikerül a kampót beakasztani odafönt, egy kiálló szegletbe. A mászás azonban nagyon kemény, embert próbáló feladat. (Önanalízis: +3% mászás.) Örökkévalóságnak tűnő idő után felérsz. Bepréseled magad az ablakon. A szoba belseje hűvös. A torony mélyéből misztikus, gurgulázó hangot hallasz. Morgást hallasz a fal mellől. Ahogy odapillantasz, egy sötét alakot látsz megmozdulni. Egy ragyás burástya! {védettsége: 10 szúró, 20 vágó, 28 ütő ellen.}

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a ragyás burástya bal oldalát. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a ragyás burástya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 816 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Morgást hallasz magad mögül, rosszat sejtve fordulsz meg. Egy sötét gnóm! {max. életpontja: 69-76.}

A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 7 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a sötét gnóm jobb karját. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 561 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Miután lemászol a torony falán, egy rántással kiakasztod a kampót, és elpakolod. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A feléd közeledő elemi pulzátor mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem tűz ellen varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő III. 191 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy gigaököl. 13 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az elemi pulzátor szárnyas testét. (6 támadással 148 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Megmarkolva a Fókuszpengét a másikra rontasz. {GYD:} Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod az elemi pulzátor bal szárnyát. (6 támadással 442 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod az elemi pulzátor fejét. Kritikus ütés! (4 támadással 236 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Az elemi pulzátor elhibázza az ütést csápjával. Az elemi pulzátor ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 55 életpontot vesztesz.) {GYD:} Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed az elemi pulzátor jobb lábát. (6 támadással 473 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+95 életerő). Nitmák pengével súrolod az elemi pulzátor jobb szárnyát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 185 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-4 TVP). Az elemi pulzátor nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 2 madártollat. 10482 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1523, sebződés: 253, gyógyulás: 247, összesen: -6 ÉP}

Lekapsz két hamuludat. A Te reflexeid voltak a jobbak. (+4 kaja.) [79 pontot használtál fel, van még 638.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[228,56] Szűnni nem akar a zöld síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hmm, csak egy bosszantó apróság. Ettől nincs semmi félnivalód. {támadása: 70.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem tűz ellen varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy pusztító végzet. 993 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: szerencsétlenség varázslatot lő rád. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a bosszantó apróság páncélozott ollóját. (6 támadással 143 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét ellenfeledre támadsz. {KCC:} Fókuszpengével végigvagdosod a bosszantó apróság testét. (6 támadással 464 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+93 életerő). Nitmák pengével néhányszor súrolod a bosszantó apróság páncélozott ollóját. (4 támadással 167 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Üdvözlésképpen egy Asylux átka varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! A bosszantó apróság fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 58 életpontot vesztesz.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-13 varázspont.) Itt is, ott is célba talál a bosszantó apróság ollója. (2 támadástól 144 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-7 támadás.) Karmait felemelve, a bosszantó apróság meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 49 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-10 TVP). A bosszantó apróság farkával a kezedre csap. (1 támadástól 51 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-5 erő forduló végéig). {KCC:} Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a bosszantó apróság páncélozott ollóját. (4 támadással 265 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Távolról háló varázslatot lősz a másikra. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. {KCC:} Nitmák pengével kissé megkarcolod a bosszantó apróság egyik lábát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy Asylux átka varázslatot, majd rád küldi. Kaptál egy szopókövet! Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. A bosszantó apróság fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Kemény ollójával a bosszantó apróság végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 140 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.) Félrehajolsz, de a bosszantó apróság karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 53 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-12 TVP). Siralmas támadást intéz farkával a bosszantó apróság, épp csak megsuhint. (1 támadástól 65 életpontot vesztesz.) Csontjaidba hideg kúszik (-5 erő forduló végéig).
A bosszantó apróság összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 18782 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget.
{Csatastatisztika; sebzés: 2069, sebződés: 591, gyógyulás: 197, összesen: -394 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+401 életerő). [-50 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Leah híveié. Mandarinszüretet tartasz egy mandarinfánál. Kicsit sárga, kicsit savanyú, de a Tied. (+4 kaja.)

(Továbbmész...) [228,57] Még mindig füves síkságon vagy. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy kristálypalotát.
(Feltételes mászás:) A bolygó történetének páratlan eseményéhez látsz hozzá: mászni kezdesz fölfelé a palota oldalán tapadókorongos karpereceid segítségével! (Önanalízis: +4% mászás.) A profi hegymászók elbújhatnak melletted, gondolod, ahogy felfelé törekszel. Felérve, detektálsz egy csapóajtót, amelyen keresztül bemászhatsz a palota belsejébe. Nagyon izgulsz! Ahhh! Hiszen ez meseszép! Egy gigantikus, kristályból kifaragott terembe lépsz, benne csodaszép szobrok, bútorok, mind-mind kristályból. MÖAH! - hallod oldalról. A palota lakója! Mindjárt ismerteted vele a likviditási problémáit. Ah, már látod is, mi jön! Egy aurapollátor! {védettsége: 32 szúró, 32 vágó, 32 ütő ellen.}

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az aurapollátor bal szárnyát. (6 támadással 145 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel kegyetlenül megütöd az aurapollátor testét. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). {KCC:} Nitmák pengével megcsapod az aurapollátor testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Karmait felemelve, az aurapollátor meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az aurapollátor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 remák szivet. 1808 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 261, sebződés: 6, gyógyulás: 28, összesen: +22 ÉP}

Sajna, a palotának van még egy lakója, és fel is ébredt a csatazajra! Nyilván bosszút akar állni elhunyt barátjáért. Egy szubreális vámpír! {max. életpontja: 141-160.}

Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a halál szava. A támadása szerencsére hatástalan volt. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a szubreális vámpír testét. (6 támadással 175 életpontot sebezve.) A szubreális vámpír most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 2255 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 2, gyógyulás: 2, összesen: +0 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy kronokukac! {max. életpontja: 241-270.}

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kronokukac jobb oldalát. (6 támadással 143 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kronokukac farkát. (3 támadással 142 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). {KCC:} Nitmák pengével épp hogy eltalálod a kronokukac testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A kronokukac farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-2 TVP). A kronokukac farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-5 TVP). A kronokukac szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 2135 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 304, sebződés: 12, gyógyulás: 37, összesen: +25 ÉP}

Ez az! Turkálni kezdesz a csillogó kristálycuccok között, kincset keresve. Ez az! Egy fiókban találtál 3 tolmokov-koktélt. Megkönnyebbülten, felszabadultan mászol le a palota oldalán. A végén nagy cuppanással leugrasz a falról.
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
Megállsz a céllövölde előtt. Épp egy kalandor lép ki a sátorból, egyik kezében kardot szorongat, a másikban pedig egy felismerhetetlenül véres szörnytrófeát. Az ismeretlen hős sikerén felbuzdulva neked is kedved támad próbára tenni tudásod. Az ajtónálló óriás kérdések nélkül a sátorba enged. A következő pillanatban egy lénnyel nézhetsz farkasszemet. Egy kék rothasztó. {egyik sebzési módja: 2x 2d4+4.}

Egy pusztító végzet varázslatot dobsz ellenfeledre. 575 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kék rothasztó fejét. (6 támadással 142 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel néhányszor megcsapod a kék rothasztó testét. (5 támadással 319 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-39 életpont.) Vámpirizálsz (+64 életerő). {GYD:} Nitmák pengével megvagdalod a kék rothasztó bal hátsó lábát. (3 támadással 130 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Húsodat át- meg átjárja a kék rothasztó szarva. (2 támadástól 77 életpontot vesztesz.) A kék rothasztó nyelvével fájdalmas sebeket ejt a bal karodon. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 rothasztó talizmán. 12952 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1166, sebződés: 123, gyógyulás: 97, összesen: -26 ÉP}

(Önanalízis: +8% versengés.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).
Elmosolyodsz, amikor megpillantod az ötpróba-sátrat magad előtt. Versenyzésre készen közelebb lépsz a bejáratnál álló fiatal alakváltóhoz. Ő elmondja, hogy öt próbát kell teljesítened ahhoz, hogy tied lehessen a fődíj, majd hozzáteszi, hogy ez eddig még nem sokaknak sikerült. Megígéred neki, hogy benned nem fog csalódni, és megkezded a feladatok megoldását. Első lépésként erőpróba következik. A neked szánt súlyzó elég nehéznek tűnik, de most már nem futhatsz el. Tenyereddel fogást keresel rajta, majd a magasba emeled. Most veszed csak észre, mennyire verejtékcseppes a homlokod, de nem számít, csak hogy megvan! Tovább... Egy gnóm adja a következő feladatot: öt különböző rajzolt arcképet mutat, neked pedig fel kell ismerned a rajta ábrázolt személyeket. Hosszas gondolkozás után mindegyik neve eszedbe jut: felbukkannak Ghalla híres emberei, akiknek neve már szinte fogalommá vált hőstetteik nyomán... Harmadik próba. Egy elf tornász bemutatja, hogyan kell néhány apró labdával zsonglőrködnöd. Egy darabig megy a dolog, de a labdák hamarosan szétgurulnak. Szerencsédre az idő közben lejárt, így mégis érvényes a próba... A negyedik próba következik. Sört kell innod időre. Belevágsz, de a korsó túl nagy, negyedéig sem jutsz a határidő letelte előtt. 1948 tapasztalati pontot kaptál. Lelógó orral állsz odébb. (Önanalízis: +8% versengés.)
Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy vastagbőrű mutak közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {védettsége: 60 szúró, 60 vágó, 170 ütő ellen.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Egy pusztító végzet varázslattal köszöntöd a másikat. 562 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a vastagbőrű mutak jobb hátsó lábát. Kritikus ütés! (6 támadással 162 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét a másikra támadsz. {KCC:} Fókuszpengével végigvagdosod a vastagbőrű mutak oszlopos lábát. (6 támadással 404 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Nitmák pengével végigvagdosod a vastagbőrű mutak bal oldalát. Kritikus ütés! (4 támadással 208 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Patájával a vastagbőrű mutak többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 225 életpontot vesztesz.) Összetipor lábával. 101 életpontot vesztettél. Beléd öklel a vastagbőrű mutak! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 88 életpontot vesztesz.) {GYD:} Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a vastagbőrű mutak testét. (6 támadással 370 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a vastagbőrű mutak bal hátsó lábát. (4 támadással 149 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 29 életpontot sebeztél. A vastagbőrű mutak rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (4 támadástól 173 életpontot vesztesz.) A lény összetapos! 86 életpontot vesztettél. Mellkasodba bök a vastagbőrű mutak néhányszor agyarával! (2 támadástól 60 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a vastagbőrű mutak száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13734 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1884, sebződés: 733, gyógyulás: 234, összesen: -499 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+476 életerő). [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [90 pontot használtál fel, van még 519.]

vv 216 216 216 elmormolod a 216. varázslatot a 216. varázslatot a 216. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Siker: növények sarjadnak ki idézésed nyomán! A terep most már bokrokkal telenőtt bozótos. (Visszakaptál 25 VP-t, papi rangod fejlődött.) [-40 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 514.]
Gyorsvarázsolsz! Zuhogni kezd az eső, de úgy tűnik, ez kevés volt, nincs látható hatás. [-40 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 509.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Zuhogni kezd az eső, de úgy tűnik, ez kevés volt, nincs látható hatás. [-40 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 504.]

szk 22 keresed a 22. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy drótszőrű pincsit. [0 pontot használtál fel, van még 504.]

ftv 229 454 felt. tám/véd. varázslat a 229. varázslatot a 454. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 504.]

kf 821 kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat
Leveszed a lidérckoronát, majd a fejedre teszed a Zu'lit koronáját. [0 pontot használtál fel, van még 504.]

ep 146 240 építed a 146. tárgyat 240 pontért
Elkezdesz építeni egy oltárt. Hosszasan gyűjtöd a szögletes köveket, és egymásra rakod őket. Végre megvan, elkészült az oltár. 208 tapasztalati pontot kaptál. IQ-d TF-elődött. [240 pontot használtál fel, van még 264.]

h 143 használod a 143. tárgyat
Mormolni, kántálni kezdesz, és magasba emeled a szent szimbólumot. Az ima hangja erősödik, a szöveg a tudatalattidból jön: ősi mesterek, papok szavait mondod. Elveszted időérzékedet, nem tudod megállapítani, mennyi időn keresztül megy ez. Amikor már úgy érzed, torkod berekedt, és ajkad csak hangtalanul formálja a szavakat, mennydörgést hallasz: az időközben besötétedett eget hatalmas, kék villám világítja meg, és egyenesen az oltárba csap! A kőemelvény azonban nem sérült meg, hanem vibrálni kezd misztikus, túlvilági fénnyel. Fölötte pedig lassan egy vibráló alak formálódik. Az istened! Elbűvölten, az imát abbahagyva állsz, miközben egy túlvilági zene kíséretében a halhatatlan lény hangja megszólal a fejedben.
- Ah, egy újabb oltár! Megdicsérlek, hű szolgám. [10 pontot használtál fel, van még 254.]

im imádkozol
Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. [30 pontot használtál fel, van még 224.]

bb 260 27 beraksz a bankba a 260. tárgyat (27 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 27 isteni könnycseppet. [0 pontot használtál fel, van még 224.]

im imádkozol
Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. [30 pontot használtál fel, van még 194.]

* 1. BP: használod a 336. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [10 pontot használtál fel, van még 184.]

* 2. BP: elmormolod a 75. varázslatot
Mivel a paraméterként megadott varázslat nem volt rajtad, nem is volt sok értelme a mágiafeloldásnak. [0 pontot használtál fel, van még 184.]

* 3. BP: elmormolod a 161. varázslatot a 11. varázslatot a 83. varázslatot
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 184.]
Szupersebesen mormolsz. Enyhe zápor kerekedik. Na végre, egy kis víz! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 182.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [1 pontot használtál fel, van még 181.]

* 4. BP: kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 181.]

* 5. BP: elmormolod a 238. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy végső mozdulattal előhívod az ősi szaporítás varázslatot! Ekkor döbbensz rá, hogy ilyen tárgyad nincs is! [0 pontot használtál fel, van még 181.]

* 6. BP: eldobod a 258. tárgyat az 584. tárgyat a 632. tárgyat
Sajnos nincs nálad nehezék. Sajnos nincs nálad mópat tetem. Sajnos nincs nálad arkog kő. [0 pontot használtál fel, van még 181.]

* 7. BP: visszadátumozás kérelem
Ez a 640. játékheted és a 638. fordulód. Nem használhatod a parancsot, hiszen lemaradásod van a játékhetedhez képest. [0 pontot használtál fel, van még 181.]

* 8. BP: elmormolod a 15. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új borkonyó bibe. [-42 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [30 pontot használtál fel, van még 151.]

* 9. BP: beraksz a bankba a 152. tárgyat (310 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 151.]
(Önanalízis: +6% csapdakészítés.) Lassan visszatér az erő bénult tagjaidba. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 3, 27, 22.
Figyelem: 1 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját habzsol be a sakál. 3 kaját nyel le a sivatagi doareg. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása. Elmúlt a vadászat hatása.
Ebben a körben 151 pontod maradt, ebből a következő körre 151 pontot vihetsz át. Kapsz még 779 pontot. A következő körben tehát 930 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TARAJOS MANDRAG (441. SZÖRNY)
Ezek az agresszív rovarlények a hangyákéhoz hasonló bolyokban élnek. A tarajos mandragok - a dolgozó hangyák megfelelői - is olyan csáprágókkal vannak felfegyverezve, amely képes még egy esthari vérszopót is komolyan megsebesíteni. A mandragok nyálkás, ragacsos köpete gyakran véglegesen tönkreteheti tárgyaidat.

HOMOGÉN ARTIKULA (434. SZÖRNY)
Nagytestű, hatlábú, szőrös lény, amelynek madárfeje furcsán pislogva szemléli a környezetét. A homogén artikulák ellenségesek minden fajjal szemben, amely mérete nem tér el jelentősen az övékétől. Több évezredes fejlődésük alatt a természet jócskán felszerelte őket spontán védekező képességekkel, amelyek közül a vastag gyapjas szőr sebzésfelfogó hatása még a legcsekélyebb. Szerencsére, a homogén artikula nagy, gyapjas szőrzetének is megvan hátránya, amely a lény sebezhető pontját jelenti - csak meg kell ezt találnod!

ARTIKULA BÉLHÓLYAG (927. TÁRGY)
Ha legyőzöl egy homogén artikulát, és valamilyen éles szerszámmal bemetszed a jobb hátsó lába közelében a testét fedő gyapjas bőrt, az állat testébe nyúlva kiemelheted ezt a meglepően tiszta, gömbforma komponenst. Minden bizonnyal csak az moshatná le elkámpicsorodott arcodról a rárajzolódott undort, ha kiderülne: valami fontos dologra lehet az artikula bélhólyagot használni.

SZÁRNYALÓ HALÁL (456. SZÖRNY)
Óriási, denevérszerű teremtményei Leahnak, minden nap új lakókat toboroznak az Árnyvilágnak. Kiáltásuk megállítja a szívet (ezért csak FT-vel fogod megtámadni), harapásuk nyomán megalvad a vér a testedben. Természetesen, a vámpirizációra immúnisak, és csakis mágikus fegyverrel sebezhetőek. A Fény követőinek kötelessége, hogy megtisztítsák tőlük Ghalla földjét!

KARAKTERLAP

Mitheithel, egy fekete, hosszú hajú, szürke szemű elf férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Sheran kisebb avatárja vagy. Az Erdők Vándorai (#9139) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 638. fordulód.

Erő: 82 (108) Szint: 50 Merészség: 5/5 Magasság: 163 cm
IQ: 96 (109) Támadás: 83 Agresszió: 3 Testsúly: 47 kg
Ügyesség: 79 (84) Védekezés: 95 Menekülés: 30 % Életkor: 184/319 év
Egészség: 70 (79) Életpont: 1164/1176 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 85 (103) Varázspont: 3929/281 Pénz: 2102 arany Kép. pont: 8
Tudatpont: 14/14 Pszi pont: 649/359 Halhatatlanság: 11 % EFejl: 30
Eddig összesen 5598 szörnyet (16 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 122645 TP-t kaptál. Jelenleg 21932110 TP-d van. A következő szinthez még 3067890 TP szükséges. Trófeáid: triklem drakolder, bosszantó apróság, Friedurgonoma. A 600. fordulódban 10250 arany került a bankszámládra. 12197 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 12/16 ökölvívás: 34/10 (+4%) szúrófegyverek: 34/69
vágófegyverek: 38/66 (+12%) ütőfegyverek: 32/47 lőfegyverek: 34/77
dobófegyverek: 37/28 (+5%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << biami kvazárlándzsa (#568) << Mjölborg kalapácsa (#523)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) (1 -996.); ezüsttollú nyíl (#363) (997 .); mihlanil nyíl (#597) (998 .); tüske (#22) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 61/53 (+11%) 2. nyomkövetés: 172/58 (+30%) 3. mászás: 32/15 (+7%)
4. csapdakészítés: 43/71 (+6%) 5. csapdaészlelés: 35/36 6. gyógyítás: 216/64
7. titkosírás: 39/6 8. felderítés: 32/44 9. szörnyidomítás: 23/91
10. teológia: 163/89 (-410%) 11. taumaturgia: 165/38 (-496%) 12. szerencsejáték: 4/80
13. versengés: 18/13 (+16%) 14. harcművészetek: 31/7 15. zene: 99/62
16. szörnyismeret: 129/11 (+52%) 17. pszi: 50/25 (+5%) 18. zárnyitás: 35/39
19. vadászat: 36/50 20. vitalitás: 7/53 21. bányászat: 47/63 (+10%)
22. úszás: 18/6 23. főzés: 2/8 (+27%) 24. csapatmunka: 1/9

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 38

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 81% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133))
gyógyítasz 80% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 500 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz amnioszt (#203) (max. 20 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ), bűvös shurikent (#562) (max. 100 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 100 darabot ), ezüstshurikent (#327) (max. 100 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 100 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 100 darabot )
elfogod ezoterikus mardelt (#184) fedett veremmel (#219)
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 16, max: 16)
szintszívó (#96), szubreális vámpír (#223), autentikus vámpír (#154), magnetikus praglonc (#200), ősi szellem (#422) (csak egyszer), noth szellem (#250), lidércúr (#252), halálelementál (#279), Rém (#315), sötét ölész (#314), Notermanthi báró (#323) (csak egyszer), halálmadár (#351), ezerszemű bestia (#288), Ylgoroth (#332) (csak egyszer), Techiulan (#400), Őrült Montrix (#698)
Barátságosság (aktív: 7, max: 16)
elf (#2), bávatag golombár (#165), átokmurgattyú (#225), quwarg parafenomén (#248), átokosztó (#372), fattylord (#791), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) var.tárgy készítés (#153, 300 VP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) jégoszlop (#231, 24 VP) ősvillám (#235, 45 VP)
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP)
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
pusztító végzet (#106, 30 VP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
természet haragja (#141, 25 VP) életpajzs (#142, 16 VP) növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
gömbvillám (#176, 20 VP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP)
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP)
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP) fürkésző szemek (#213, 25 VP)
öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP)
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) mágia megértése (#226, 0 VP)
méregfelhő III (#229, 25 VP) ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP)
öntözés II (#378, 80 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP)
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP)
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) agybénítás II (#246, 15 PP)
A varázslatok tanulására elkölthető: 130 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
Pörhemór köre (#205) (98,24,3) áldomás II (#169) vámpirizáció (#1) feltámadás (#168)
szürkeáll. aktiv (#71) Symulf rúnája (#182) csupasz izom (#28) tárgyvédelem (#178)
tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs I (#12) hadiszerencse III (#59) pszi-ernyő (#64)
kí koncentráció (#69) hatalomvarázs (#220) esszenciavédelem (#165) esszenciavédelem 2 (#188)
az elme hatalma (#123) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10)
háló (#186), jégoszlop (#231), ősvillám (#235), pusztító végzet (#106)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
elektromos pajzs (#51), védelem tűz ellen (#38), életpajzs (#142), tükörpajzs (#101), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 49, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
gömbvillám (#176) >> kultúrmasztodon (#227) izomernyesztés (#33) >> quwarg parafenomén (#248)
izomernyesztés (#33) >> kisebb quwarg isten (#213) élőholt pozdorja (#134) >> élőholt ősmágus (#179)
armageddon (#218) >> ongóliant hadúr (#178) armageddon (#218) >> férfiak (#998)
armageddon (#218) >> nők (#999) armageddon (#218) >> tollaskígyó (#635)
direkt kontaktus I (#121) >> áeratikus hasnyák (#243) direkt kontaktus I (#121) >> aranyfecske (#283)
direkt kontaktus I (#121) >> borzalmas varkaudar (#166) puha ütés (#60) >> Arsa (#964)
puha ütés (#60) >> méregféreg (#784) puha ütés (#60) >> sziklaskorpió (#339)
puha ütés (#60) >> méregelementál (#306) pusztító végzet (#106) >> zafír sárkány (#329)
pusztító végzet (#106) >> márvány sárkány (#328) pusztító végzet (#106) >> smaragd sárkány (#326)
pusztító végzet (#106) >> Shear'niz'il (#7005) puha ütés (#60) >> mösze uralkodó (#789)
pusztító végzet (#106) >> drótszőrű mópat (#426) tűzgolyó (#155) >> Friedurgonoma (#7009)
direkt kontaktus I (#121) >> Tguarkhan (#212) armageddon (#218) >> Techiulan (#400)
pusztító végzet (#106) >> mópatétkű grymeth (#695) pusztító végzet (#106) >> hiperéber grymeth (#696)
pusztító végzet (#106) >> Őrült Montrix (#698) méregfelhő III (#229) >> sötét szisszenő (#458)
méregfelhő III (#229) >> pengekarú nitmák (#450) armageddon (#218) >> testzabáló rasáth (#513)
méregfelhő III (#229) >> elemi pulzátor (#440) méregfelhő III (#229) >> natharion gólem (#428)
élőholt pozdorja (#134) >> gothag döglidérc (#429) méregfelhő III (#229) >> hegyi yeti (#454)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 49, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> Eruol (#378) pszi-acéltorony (#98) >> drótszőrű mópat (#426)
pszi-acéltorony (#98) >> csápos otagi (#395) védelem tűz ellen (#38) >> nők (#999)
védelem tűz ellen (#38) >> férfiak (#998) védelem tűz ellen (#38) >> ezerszemű bestia (#288)
fürgülés (#92) >> kisebb quwarg isten (#213) tompítás (#40) >> zoloboo sámán (#230)
tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255) fehér glóbusz (#47) >> rozmár sámán (#655)
fehér glóbusz (#47) >> fagymágus (#650) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)
elektromos pajzs (#51) >> kultúrmasztodon (#227) tükörpajzs (#101) >> halálosztó kain (#168)
tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
sakál (#28) (hátas: 9 TVP/lépés;) státusz: OK
chaktra vadászeb (#459) (vadászik) státusz: OK
Famulusod egy erdei tündér.

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ismerjük meg ezeket az új mágikus tárgyakat - hozz nekem két rítusónixot!
2.) Az élet védelmében néha ölni kell. Tharr avatárjának megsemmisítésével tucatnyi háborút kerülhetünk el!
3.) Az élet mindenek felett, még Leah avatárja sem állhat utadba, ha kell, pusztítsd el!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 4. kategóriában a XIV. olimpián, első hely a hercegnő megmentésében a XXI. olimpián.
2005 II. félévének Vlagyimir díjas vadásza vagy.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csillezsályalevél (#1253) 7 karbin plazma (#199) 1 nyílvessző (#108)
1 quwarg tojás (#360) 1 rókafarok (#124)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
84 arany (#50) 1 aranyló ugarhéj (#100) 1 artikula bélhólyag (#927)
2 borkonyó bibe (#312) 2 csuklyavirág (#133) 11 drótszőr (#37)
1 ezüstdarab (#326) 30 isteni könnycsepp (#260) 16 kaja (#2)
4 madártoll (#112) 10 mákrózsa virág (#56) 2 óndarab (#85)
1 remák szív (#264) 1 rothasztó talizmán (#815) 1 sáfránypor (#211)
3 tolmokov-koktél (#351) 3 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(226,51) elemi pulzátor (#440), 43. jellempróba, Tharr oltár
(226,52) vaskohó (#155), Raia oltár, gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), 35. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), érclelőhely, tarajos mandrag (#441)
(227,51) történelemkutató intézet (#691), Chara-din monolitja (#534)
(227,53) pézsmatök (#933, belőle készíthető: #934), vaskohó (#155), 40. jellempróba, Sheran oltár, homogén artikula (#434)
(228,53) púpos zsokarg (#451)
(228,54) titokzatos kroa (#460), 21. jellempróba, Fairlight oltár, érclelőhely
(228,55) oltár, márványtorony (#175), ragyás burástya (#111), sötét gnóm (#132), elemi pulzátor (#440)
(228,56) bosszantó apróságok (#452), Leah oltár
(228,57) 32. jellempróba, kristálypalota (#401), aurapollátor (#222), szubreális vámpír (#223), kronokukac (#285), kék rothasztó (#421), vastagbőrű mutak (#442)
(229,54) szárnyaló halál (#456), Sheran oltár, tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720), 27. jellempróba, érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek