62. forduló, 64. forduló, Botanica összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2024. okt. 21. 5h:04'
EZ A 1001. JÁTÉKHETED, 63. FORDULÓD
1002. játékheted kezdete: okt. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 11 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2946
SZÁMLA : XXXX

BOTANICA KALANDJAI


Bónuszvásárlás: +1 TNO.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [7,1] koordinátán.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+25 tvp ). A kinemfogyó tegez termelt 1 nyílpuska lövedéket.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+3 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). A monolitok nyomasztó módon csökkentik VP regenerációdat. Varázserőd regenerálódik. (+98 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+44 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A monolitok nyomasztó módon csökkentik TU regenerációdat.
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy ork bérgyilász nyomára bukkansz. Sikerrel jártál! Azonosítasz egyet a keresett fajból.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiatüskék varázslat. 31 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+7 max. varázspont.) Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt ellenfeledre támadsz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ork bérgyilász mozgékony testét. (2 támadással 96 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kilukasztod az ork bérgyilász testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 128 életpontot sebeztél. Nem vagy felkészülve az ork bérgyilász gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst nyaklánc, ezenkívül 1 ork csodaszer. Szereztél 1 csontszablyát. (ld. enc.) 1 010 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 289, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 261. Kapsz 7 VP-t.]

* 1. KP: ef 5 505 0 energia fejlesztése 5
24 varázspont felhasználásával előállítasz 2 TU-t. Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 226. Kapsz 35 VP-t.]

ff 123 felt. fegyverváltás: 123
Felt. fegyverváltás: << göcsörtös bunkó. [0 pontot használtál fel, van még 226.]

mak 1 makró 1

p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 221. Kapsz 5 VP-t.]

v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-27 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 221.]

v 28 0 0 elmormolod a 28. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+4 erő). [-18 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 216. Kapsz 5 VP-t.]

v 53 0 0 elmormolod az 53. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+3 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 211. Kapsz 5 VP-t.]

v 138 0 0 elmormolod a 138. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmondtad a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-18 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 206. Kapsz 5 VP-t.]

h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [0 pontot használtál fel, van még 206.]

h 745 0 0 használod a 745. tárgyat
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [0 pontot használtál fel, van még 206.]

h 211 0 0 használod a 211. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 206.]

p 72 használod a 72. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Mentális energia gyűlik benned. Elcsattintod a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 201. Kapsz 5 VP-t.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 191. Kapsz 10 VP-t.]

m 1 mozogsz északkeletre
[8,0] Síkság, továbbra is csak síkság. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy mély kutat. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délre egy tavacska van. Nyugatra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy nukleáris cickány. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {max. életpontja: 94-103.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Egy energiatüskék varázslattal köszöntöd a másikat. 34 életpontot sebeztél. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-3 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Megmarkolva a göcsörtös bunkót ellenfeledre rohansz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a nukleáris cickány rothadó testét. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigmetszed a nukleáris cickány fejét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 143 életpontot sebeztél. A nukleáris cickány feléd harap, de sikertelenül. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-3 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A nukleáris cickány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 2 pirkitet. 941 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 279, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. [5 pontot használtál fel, van még 186. Kapsz 5 VP-t.]

e 16 élelemszerzés 16 pontért
Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy sóhajtó dorony. {védettsége: 14 szúró, 18 vágó, 22 ütő ellen.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Marokra fogva a göcsörtös bunkót a másikra rohansz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a sóhajtó dorony pofáját. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kilukasztod a sóhajtó dorony bal oldalát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 133 életpontot sebeztél. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a sóhajtó dorony, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A sóhajtó dorony összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 498 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

A repülő majom elejtéséhez szükség volt némi ügyességre, a megevéshez legfeljebb némi üres gyomorra lesz szükség. (+3 kaja.) Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Felismered a közeledőt. Csak egy proteinfecske. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Marokra fogva a göcsörtös bunkót a másikra támadsz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a proteinfecske jobb szárnyát. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigmetszed a proteinfecske nyakát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 151 életpontot sebeztél. A proteinfecske csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Karmait felemelve, a proteinfecske meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 4 madártollat. 403 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 255, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

[16 pontot használtál fel, van még 170. Kapsz 16 VP-t.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Hmm! Már nem is vagy éhes! [3 pontot használtál fel, van még 167. Kapsz 3 VP-t.]

m 4 mozogsz délre
[8,1] Épületek tűnnek fel. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy amniosz-fát. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy házat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 1850 TVP épült bele.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy edzőcentrumot. Felfedeztél egy főutcát. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Egy útonálló nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {max. életpontja: 21-24.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Meglengetve a göcsörtös bunkót ellenfeledre rohansz. Göcsörtös bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az útonálló jobb lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigmetszed az útonálló bal karját. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Az útonálló csapása csak a levegőt találja. Az útonálló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 amnioszt. Erőd TF-elődött. [17 pontot használtál fel, van még 150. Kapsz 17 VP-t.]

ff felt. fegyverváltás:
Feltételes fegyver parancsok törölve. [0 pontot használtál fel, van még 150.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Előveszed a súlyzódat, és hosszasan pumpálod magad. A befektetett munka meghozza eredményét. (+1 erő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 testépítés). Annyira belemerülsz abba, amit csinálsz, hogy majdnem meglep az a szörny, ami egy káoszportálból lép ki, majd rád támad. Még hallasz egy elhaló kacajt, és egy nevet: Prrankkh. Aztán a kapu bezárul, te meg ott maradsz kettesben a szörnnyel. Ellenfeled: egy bazaltelementál! {egyik sebzési módja: 2x 4d12+12.}

Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 55 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a bazaltelementál fejét. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a bazaltelementál testét. (2 támadással 93 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megcsapod a bazaltelementál bazalttestét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 142 életpontot sebeztél. A bazaltelementál mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 61 életpontot vesztesz.) A bazaltelementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 346 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 439, sebződés: 61, gyógyulás: 0, összesen: -61 ÉP}

A következő csata előtt magadhoz veszed a kincset, 1 gernim balzsamot. A káoszportál kifogyhatatlan. Újabb ellenfél érkezik: egy varkaudar behemót! {max. életpontja: 136-160.}

Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 52 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a gnóm nyílpuskával néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja a varkaudar behemót testét. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Megmarkolva a mágusölőt a másikra rontasz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar behemót bal lábát. (2 támadással 96 életpontot sebezve.) Nitmák pengével felnyitod a varkaudar behemót bikafejét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A varkaudar behemót összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 533 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 294, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Tudod, hogy nem ez volt az utolsó szörny, ezért gyorsan magadhoz veszed, amit tudsz: 1 mutáns csontot. Nincs időd pihenni, máris újabb ellenfél támad rád: egy fagyelementál!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy fehér glóbusz varázst. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 112 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a moa stukival beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 stukilövedék. Megsoroztad a fagyelementál fejét. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. A pára kicsit hűvösen, de ártalmatlanul ölel körül. Elszántan ellenfeledre rohansz. Mágusölővel felnyitod a fagyelementál testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megvágod a fagyelementál jéghideg testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 136 életpontot sebeztél. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 stukilövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 855 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 417, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}

Természetes, hogy a szörny magával hozta a kincseket a fészkébe, találtál 3 szárnyas hernyót. Körbe nézel, hogy másokkal mi a helyzet, de úgy látszik, csak téged támadnak. Máris új ellenfél érkezik: egy ryuku futárbérenc! {támadása: 40.}

Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 45 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a gnóm nyílpuskával néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod a ryuku futárbérenc bal oldalát. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Marokra fogva a mágusölőt ellenfeledre rohansz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a ryuku futárbérenc jobb lábát. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megcsapod a ryuku futárbérenc testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy obszidián függő. 2 780 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 256, sebződés: 53, gyógyulás: 0, összesen: -53 ÉP}

Tudod, hogy nem ez volt az utolsó szörny, ezért gyorsan magadhoz veszed, amit tudsz: 1 mentát koronát. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +99 életerő.) A káoszportál kifogyhatatlan. Újabb ellenfél érkezik: egy halálosztó kain! {védettsége: 50 szúró, 50 vágó, 24 ütő ellen.}

Nem árt az elővigyázatosság! Egy gázpajzs varázslattal készülsz a csatára. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 56 életpontot sebeztél. Távolról tűzeső varázslatot lő rád a másik. 99 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a moa stukival. Elrepül 2 stukilövedék. Megsoroztad a halálosztó kain fekete testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) A lény mereven rádnéz. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Megmarkolva a mágusölőt ellenfeledre támadsz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a halálosztó kain fekete testét. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigvágod a halálosztó kain fekete testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A halálosztó kain csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a halálosztó kain, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A halálosztó kain farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A halálosztó kain most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 stukilövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 kőszemet. 3 787 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-18 varázspont.] (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 250, sebződés: 154, gyógyulás: 0, összesen: -154 ÉP}

A következő csata előtt magadhoz veszed a kincset, 7 tintát. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +107 életerő.) Nincs időd pihenni, máris újabb ellenfél támad rád: egy quwarg királynő! {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 18 ütő ellen.}

Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 55 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a gnóm nyílpuskával néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő testét. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) Megmarkolva a mágusölőt ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a quwarg királynő testét. (4 támadással 138 életpontot sebezve.) Nitmák pengével súrolod a quwarg királynő testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A quwarg királynő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 3 391 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 269, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Tudod, hogy nem ez volt az utolsó szörny, ezért gyorsan magadhoz veszed, amit tudsz: 1 grifftoll kesztyűt. Még nincs vége! Máris újabb ellenfél érkezik: egy ryuku futárbérenc!

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 55 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a gnóm nyílpuskával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod a ryuku futárbérenc testét. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Megmarkolva a mágusölőt ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel párszor kilyukasztod a ryuku futárbérenc bal vállát. (2 támadással 104 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megcsapod a ryuku futárbérenc testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 130 életpontot sebeztél. A ryuku futárbérenc pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) A ryuku futárbérenc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy gyöngymangó. 2 962 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy lőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 428, sebződés: 54, gyógyulás: 0, összesen: -54 ÉP}

Nohát, megszerezted a ritka kincset, ami egy gyakorlómedál! Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +101 életerő.) Éppen kifújod magad, amikor újabb ellenfél érkezik: egy bazaltelementál! {egyik sebzési módja: 2x 4d12+12.}

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 51 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a bazaltelementál testét. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a bazaltelementál testét. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) Nitmák pengével felnyitod a bazaltelementál bazalttestét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 149 életpontot sebeztél. A bazaltelementál mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 74 életpontot vesztesz.) A bazaltelementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 473 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 437, sebződés: 74, gyógyulás: 0, összesen: -74 ÉP}

Természetes, hogy a szörny magával hozta a kincseket a fészkébe, találtál 3 ork csodaszert. A káoszportál kifogyhatatlan. Újabb ellenfél érkezik: egy dermesztő lidérc! {támadása: 40.}

Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 49 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a gnóm nyílpuskával. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja a dermesztő lidérc testét. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) Megmarkolva a mágusölőt a másikra ugrasz. Mágusölővel végigvágod a dermesztő lidérc testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megvágod a dermesztő lidérc testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A dermesztő lidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Végtagjaid lefagynak (-6 védettség). A dermesztő lidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 498 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

A leölt szörny kincsét nem felejted el kinyerni, szereztél 5 pirkitet. Még nincs vége! Máris újabb ellenfél érkezik: egy dermesztő lidérc!

Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 58 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja a dermesztő lidérc testét. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Mágusölővel megcsapod a dermesztő lidérc bal vállát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megvágod a dermesztő lidérc testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 127 életpontot sebeztél. Karmával néhányszor a dermesztő lidérc megcsapja a fejedet. (4 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A hideg átjárjai tagjaid (-6 védettség). A dermesztő lidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 723 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 376, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}

Természetes, hogy a szörny magával hozta a kincseket a fészkébe, találtál 5 quwarg tojást. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +103 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 110. Kapsz 40 VP-t.]

ff 123 felt. fegyverváltás: 123
Felt. fegyverváltás: << göcsörtös bunkó. [0 pontot használtál fel, van még 110.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[8,2] Még mindig a városban vagy. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Felfedeztél egy főutcát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fellegvárat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy orgyilkos. {védettsége: 11 szúró, 11 vágó, 11 ütő ellen.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót ellenfeledre rontasz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az orgyilkos jobb lábát. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigmetszed az orgyilkos testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Az orgyilkos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 420 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Van itt egy Ördögi Kör (709. épület.) és egy Gonoszság Temploma (771. épület.).

(Továbbmész...) [8,3] Folytatod sétádat a házak közt. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " ELF vagy? Aurád NEM FEHÉR? Ne gondolkozz tovább: állj a drow-ok közé. " Találsz egy teljesen lerombolt vaskohót. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Utad során felfedezel egy főutcát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nagyobb monolitot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy sárkánytanyát. Találsz egy fellegvárat. (no:1. építését Haláltánc kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Aranysárkány és Rend hívei! Erőnk alatt tör szét a Káosz csarnokának oszlopa! AKHI " Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy útonálló. {max. életpontja: 21-24.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót ellenfeledre támadsz. Göcsörtös bunkóval kegyetlenül megütöd az útonálló jobb oldalát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Nitmák pengével alaposan megvágod az útonálló jobb oldalát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. Az útonálló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Nem mindig az erő a nyerő! Vigyázz! Jön az ÁRNYMENŐ! U.M.A. (5569) az ÁRNYMENŐ! " Épületeket látsz: egy ezüst mágustorony (670. épület.), egy Mélysötét Aréna (683. épület.), egy kolostor (690. épület.) és egy Földelem Kapuja Harci Iskola (698. épület.).
Összeakadsz Daleron Kawer. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Egy boszorkánykendőt, egy dentor vértet, egy ezüst emlékérmet, egy ezüst morférmet, egy gyémánt védőgyűrűt, egy háború gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hósárkánybőr csizmát, egy hősiesítő medált, egy káosz szimbólumot, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy kígyóbőr övet, egy lajstrom medált, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. éjkövét, egy rémbőr tarkóvédőt, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot, egy ryuku vállvédőt, egy saválló fülbevalót, egy szirén köpenyét, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy kisebb quwarg isten trófea, egy zafír sárkány trófea és egy Quwaxotix trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: prédára leső drónkeselyű. Jobb kezében egy teriád lándzsát, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy teriád tőr. Hátasállata egy sullár! Málhásállata egy hegyi szamár.
Szóba kerül a mágiaemlélet. Kiderül, hogy mindketten jártasak vagytok a taumaturgia tudományában. Alkalmi mestered tudása messze a tiéd fölött áll, ezért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltegyél néhány kérdést, ami régóta foglalkoztat. Mentorod felbátorodik, és mágiatörténeti kiselőadást tart neked. Tudásod észrevehetően gyarapodott. A vallásra, és azon belül a teológiára terelődik a szó. Tisztelettel fejet hajtasz a vallástudományban nálad jóval jártasabb kalandozó előtt, de azért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltégy néhány kérdést, ami már régóta foglalkoztat. Alapvetően jólelkű vagy, ezért mutatsz néhány lőfegyveres kunsztot egyszemélyes közönségednek. Néha te is elámulsz, milyen profi is vagy! Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Álljon-e tábla az ősi Istenek tiszteletére. Hirdesse Rhatt és Bufa régvolt nagyságát és tanait. Állította Hexeter az Ősi Hajnal Lovagjai [9167] K.T. tagja közül. " [10 pontot használtál fel, van még 100. Kapsz 10 VP-t.]

be 698 5 bemész a 698. épületbe
A lépcsők sokáig kanyarognak lefelé, mígnem egy hatalmas csarnokba nem érsz, ahol szilaj csatákat vívnak egymással harcospapok s kalandozók vegyesen egy-egy mester irányítása alatt. Megakad a szemed egy hatalmas troll harcospapon, aki a küzdő és gyakorlatozó csoportok között járkál, itt is, ott is tanácsokat adva. Mint az itteni harcospapok többsége, ő is olyan, akár egy kőszobor, de gránitszürke bőre és kőkemény támadásai és védései ellenére, könnyed és gyors, szeme pedig gnómokat megszégyenítő intelligenciáról árulkodik. Melléd érve közvetlen tekintetét kérdőn fordítja feléd. Elmondod, hogy szeretnél bepillantást nyerni a lőfegyverek szakértelem rejtett misztériumaiba. Laza küzdőállásban lesed mestered szavait, kifinomult mozdulatait, majd igyekszel pontosan végrehajtani tanácsait. A küzdelmi gyakorlatok már sokszor inkább a rejtett érzékeid finomítják, tested szinte magától hajtja végre a szükséges mozdulatokat, miközben előre érzed ellenfeled mozdulatait, szándékát. Jó érzéssel tölt el tudásod gyarapodása. (+1 lőfegyverek.) Büszkén emeled tisztelgésre fegyvered, a gyakorlás véget ért. Csekély 110 aranyat tartalmazó erszényt ejtesz a szentély fogadalmi ajándékai közé cserébe az új tapasztalatokért. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 50. Kapsz 50 VP-t.]

be 698 3 bemész a 698. épületbe
A lépcsők sokáig kanyarognak lefelé, mígnem egy hatalmas csarnokba nem érsz, ahol szilaj csatákat vívnak egymással harcospapok s kalandozók vegyesen egy-egy mester irányítása alatt. Megakad a szemed egy hatalmas troll harcospapon, aki a küzdő és gyakorlatozó csoportok között járkál, itt is, ott is tanácsokat adva. Mint az itteni harcospapok többsége, ő is olyan, akár egy kőszobor, de gránitszürke bőre és kőkemény támadásai és védései ellenére, könnyed és gyors, szeme pedig gnómokat megszégyenítő intelligenciáról árulkodik. Melléd érve közvetlen tekintetét kérdőn fordítja feléd. Elmondod, hogy szeretnél bepillantást nyerni a vágófegyverek szakértelem rejtett misztériumaiba. Laza küzdőállásban lesed mestered szavait, kifinomult mozdulatait, majd igyekszel pontosan végrehajtani tanácsait. A küzdelmi gyakorlatok már sokszor inkább a rejtett érzékeid finomítják, tested szinte magától hajtja végre a szükséges mozdulatokat, miközben előre érzed ellenfeled mozdulatait, szándékát. Jó érzéssel tölt el tudásod gyarapodása. (+1 vágófegyverek.) Büszkén emeled tisztelgésre fegyvered, a gyakorlás véget ért. Csekély 130 aranyat tartalmazó erszényt ejtesz a szentély fogadalmi ajándékai közé cserébe az új tapasztalatokért. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 0. Kapsz 50 VP-t.]

szk 781 keresed a 781. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy ork bérgyilászt. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még -5. Kapsz 5 VP-t.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Végtagjaid felengednek, ahogy a dermedtség elmúlik. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 10, 30, 19.
Az egyszerű halandó számára elérhetetlen tudati állapotban kapcsolatba lépsz a benned rejlő Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját fal föl a goldugar. 2 kaját töm magába a hegyi szamár. Egy kaját habzsol be a kardfogú fülemüle. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól itt már nemcsak tehetségről van szó helyett a veteránok veteránja. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +20 max. varázspont, +7 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 3 tulajdonság-pontot, és 3 képesség-pontot.
Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben -5 pontod maradt, ebből a következő körre -5 pontot vihetsz át. Kapsz még 204 pontot. A következő körben tehát 199 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


CSONTSZABLYA (64. TÁRGY)
A csontszablya a mély tárnákat lakó orkok fegyvere. Hogy milyen lényből készítik az aránylag ellenálló fegyvert, senki sem tudja. Pengéje nem egyenes, hanem görbe, és recésen be van vágva, hogy nagyobb sebzést tudjon okozni. Természetesen egy ilyen csontfegyvert nem lehet összehasonlítani egy igazi acélpengével. Ez egy d8 sebzésű vágófegyver. Használható balkezes fegyverként is.

KARAKTERLAP

Botanica, egy fekete, göndör hajú, kék szemű gnóm nő vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Tharr elsőáldozója vagy. Papi hited: 51. A Ősi Hajnal Lovagjai (#9167) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 63. fordulód.

Erő: 30 (49) Szint: 24 Merészség: 8/5 Magasság: 106 cm
IQ: 29 (37) Támadás: 46 Agresszió: 3 Testsúly: 50 kg
Ügyesség: 17 (26) Védekezés: 32 Menekülés: 30 % Életkor: 83/83 év
Egészség: 17 (22) Életpont: 375/375 Jellem: semleges Tul. pont: 7
Szerencse: 18 (26) Varázspont: 843/233 Pénz: 421 arany Kép. pont: 15
Tudatpont: 44/0 Pszi pont: 107/29
Eddig összesen 815 szörnyet (17 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 37 842 TP-t kaptál. Jelenleg 1 234 845 TP-d van. A következő szinthez még 165 155 TP szükséges. Trófeáid: fagyelementál, Ayagira Tanaka, jégtroll. A 52. fordulódban 8015 arany került a bankszámládra. 8015 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 2/100 vágófegyverek: 26/1 (+8%) ütőfegyverek: 6/54 (+36%)
lőfegyverek: 22/1 (+14%)

Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -12.); nyílvessző (#108) (13 -17.); nyílpuska lövedék (#547) (18 -23.); stukilövedék (#414) (24 -); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .);
74,59 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 79
Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 947 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2/50 2. nyomkövetés: 11/22 (+15%) 3. mászás: 1/49
4. csapdakészítés: 21/32 (+16%) 5. gyógyítás: 24/3 6. felderítés: 1/5
7. szörnyidomítás: 5/78 8. teológia: 23/93 (+30%) 9. taumaturgia: 45/56 (+60%)
10. szörnyismeret: 13/80 (+37%) 11. pszi: 13/37 (+23%) 12. vadászat: 6/35 (+20%)
13. bányászat: 10/82 14. testépítés: 14/44 (+50%) 15. főzés: 4/77 (+22%)

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0
10. vp regeneráció: 5 11. kincskeresés: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz stukilövedéket (#414) (max. 30 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 30 darabot ), amnioszt (#203) (max. 10 darabot ), nyílpuska lövedéket (#547) (max. 30 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 30 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 20 darabot )
vásárolsz nyílvesszőt (#108) (max. 50 darabot ), sallank karmot (#128) (max. 20 darabot ), rézdarabot (#70) (max. 30 darabot ), madártollat (#112) (max. 20 darabot ), deus ex machinát (#1) (max. 5 darabot ), ramit követ (#226) (max. 10 darabot ), drótszőrt (#37) (max. 50 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 5 darabot ), fűszertartót (#210) (max. 10 darabot ), zöld üveget (#82) (max. 2 darabot ), óndarabot (#85) (max. 30 darabot ), gyenge mérget (#26) (max. 30 darabot ), lajhár csontot (#236) (max. 10 darabot ), pirkitet (#153) (max. 30 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 20 darabot ), vasércet (#152) (max. 30 darabot )
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
kardfogú fülemüle (#146), Pikoló (#7010), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP) gázpajzs (#467, 20 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: 18 vp; taumaturgia: 27 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) áldomás (#6) (965,24) szürkeáll. aktiv (#71) csupasz izom (#28)
óriáserő (#53) hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127) tulajdonságpajzs (#26)
mentális pajzs (#72)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
9. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
energiatüskék (#29)
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 20)
pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem II (#108), gázpajzs (#467), oldás (#372), elektromos pajzs (#51), fehér glóbusz (#47), tompítás (#40)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) lángcsóva (#31) >> 13. szintű lényekre
lángcsóva (#31) >> harci mágus (#265)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 299 - támadó varázslatokkal együtt)
gázpajzs (#467) >> harci mágus (#265) varázsvédelem II (#108) >> orgoró (#170)
varázsvédelem II (#108) >> Poomr Ko (#957)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +12 lopás ellen) státusz: OK
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör; +6 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 0)
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)
3.) Fontos feladatunk az ocsmány varázskomponensek pusztítása. Áldozz fel három dorony tüdőt.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (685): új.

HŐSTETTEID
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény: Yaurri testépítő verseny (október 22., kedd, délelőtt 10 óráig tart)
Megölt szörnyek: 393. Szerzett pont: 56870. Beállított erő: 50 Összpont: 56870

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: p 71, v 224, v 28, v 53, v 138, h 1100, h 745, h 211.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
profizmus (200)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
fegyvermester (302)
harci mágia (334)
az élet forrása (337)
illúziópáncél (354)
az ősök hite (362)
az ügyess. jutalma (377)
időfolyamok (394)
testvéri segítség (411)
csillagapród idézés (412)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 10 TU. szükséges még: 40 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati segítség II (567) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
korlátlan tudat (574) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
turbó turbó (581) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
tudatunk hatalma II (588) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
fülbevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 2209 TU szükséges.)
korlátlan táborhely (595) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
240 arany (#50) 1 gyenge méreg (#26) 4 gyógykenőcs (#313)
2 kaja (#2) 2 kaktusztüske (#114) 2 nyílpuska lövedék (#547)
1 sallank karom (#128) 3 spiritusz (#170) 4 stukilövedék (#414)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 amniosz (#203) 1 csontszablya (#64) 1 dorony tüdő (#212)
1 ezüst nyaklánc (#117) 1 gernim balzsam (#1894) 1 grifftoll kesztyű (#1578)
1 gyakorlómedál (#2729) 1 gyöngymangó (#135) 1 kőszem (#304)
3 madártoll (#112) 1 mentát korona (#1559) 1 mutáns csont (#331)
1 obszidián függő (#195) 1 orgyilkos tőr (#225) 4 ork csodaszer (#1228)
7 pirkit (#153) 5 quwarg tojás (#360) 3 szárnyas hernyó (#69)
7 tinta (#101) 4 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

6 7 8 9
-1
0
1
2
3
4
(7,1) ork bérgyilász (#781)
(8,0) Chara-din monolitja (#534), 32. jellempróba, nukleáris cickány (#155), sóhajtó dorony (#112), proteinfecske (#139)
(8,1) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), tavacska, ház (#400), edzőcentrum (#2728), főutca (#399), útonálló (#130), bazaltelementál (#204), varkaudar behemót (#189), fagyelementál (#644), ryuku futárbérenc (#765), halálosztó kain (#168), quwarg királynő (#153), dermesztő lidérc (#645)
(8,2) Ördögi Kör (#709), Gonoszság Temploma (#771), főutca (#399), oltár, olvasztókemence (#86), ház (#400), orgyilkos (#131)
(8,3) ezüst mágustorony (#670), olimpiai aréna (#683), kolostor (#690), Földelem Kapuja Harci Iskola (#698), vaskohó (#155), főutca (#399), nagyobb monolit (#2783), nekrofun (#173), oltár, sárkánytanya (#492), ház (#400), útonálló (#130), Daleron Kawer (1112. kalandozó)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2024.10.21 05:04 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Kisebb kív#ns#g TNO)
˙

Üzenet küldése a karakternek