627. forduló, 629. forduló, Beren Peredhil összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. jún. 4. 9h:11'
EZ A 641. JÁTÉKHETED, 628. FORDULÓD
642. játékheted kezdete: jún. 8.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #2150
SZÁMLA : XXXX

BEREN PEREDHIL KALANDJAI


20 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [270,57] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz Warrax-szal. Szeme fehérje aranyszínű, pillantása pedig mély és átható. Raia halandók felett uralkodó helyettese. Egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy draklen csizmát, egy drakolder gyűrűt, egy hősi övcsatot, egy Hulcarhud övét, egy inváziós amulettet, egy Istenek Talizmánját, egy Khór maszkját, egy kisebb napkorongot, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy mahagóni karvédőt, egy mahagóni kesztyűt, egy mahagóni koronát, egy mahagóni lábvédőt, egy mahagóni vállvédőt, egy mahagóni vértet, egy mihlanil medált, egy nap szimbólumot, egy Notermanthi amulettet, egy ősi kígyóbőr övet, egy ősmágus fülbevalóját, egy Rettegés Köpenyét, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy Teremtő koronáját, egy tűzhaj diadémet és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy élőholt drakolder trófea és egy Zt'tuzzarxn trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Aranysárkány. Jobb kezében egy lovagi kardot, bal kezében egy Ting Ro Ce pajzsát tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Málhásállata egy eszement trappoló. Eddig úgy tudtad, hogy a sárkányok hatalmas, félelmetes állatok. A vele levő példány viszont alig egy arasz, és ráadásul egészen barátságosnak tűnik. No né! Egyszer csak átröppen hozzád, és vidáman üdvözöl! Érzékeled auráját: ártatlan fehér, mint a Tied is. A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+8 varázspont). Köszöntitek egymást, aztán tovább. Nicsak, míg aludtál, csomagot kaptál a Trikornis Futárpostától! Authoricus küldte a következőt: 5 tünde nyilat. Chlovia átutalt a bankszámládra 30000 aranyat a táborozásod 5. napján.
A 6. napon összeakadsz egy hosszú aranyhajú, égszínkék szemű elf férfival. Bőre teljesen fehér! Fairlight lényének egy apró része. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Egy bársony övsálat, egy csodálatos nyakláncot, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy draklen csizmát, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy ezüsttölgy kesztyűt, egy ezüsttölgy vállvédőt, egy Gotac kősisakját, egy haramakit, egy Hulcarhud övét, egy Istenek Talizmánját, egy kamikáze fejfedőt, egy kisebb napkorongot, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy mágusgyűrűt, egy nemesi vívópalástot, egy Notermanthi amulettet, egy og'lhobn fülbevalót, egy örökkév. igazgyöngét, egy ősmágus fülbevalóját, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy smaragd karkötőt, egy Teremtő koronáját, egy védőtalizmánt, egy villám szimbólumot és egy vívónadrágot visel. Fegyverzetét egy Zt'tuzzarxn trófea, egy ködsárkány trófea és egy élőholt drakolder trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: két kört formázó ezüst kígyó. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy pusztító lándzsát, bal kezében egy Gonemutlan tőrét tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Egy csataremák a hátasa. Tárgyainak egy részét egy bazaltelementál viszi. Elég egy mentális pillantás aurájára: jellegtelen, mint minden semlegesé. Összeismerkedtek. Az ő neve Lendrin Vellian. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+8 varázspont). Szórakozás gyanánt varázsviadalt vívtok. Némi kántálás és koncentrálás után megjelenik mindegyikőtök előtt 1-1 manaelementál. Megkezdődik a csata. Régóta harcoltok, lényeitek alig élnek. Végül elementálodat hatalmas ütés éri, eltűnik - vesztettél!
A 8. napon összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, szürke szemű elf férfival. A bőre kreolszínű. Tharr teljhatalmú megbízottja és jobbkeze. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy értépő sarkantyút, egy ezüsttölgy kesztyűt, egy ezüsttölgy nadrágot, egy ezüsttölgy vállvédőt, egy háború gyűrűjét, egy játékmesteri palástot, egy jegygyűrűt, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kiképzői érdemérmet, egy kreiton palástot, egy lajstrom medált, egy Morgan sipkáját, egy óriások övét, egy örökkéval. rubinját, egy örökkéval.gyémántját, egy ősmágus fülbevalóját, egy regeneráló övet, egy rogalhal csuklópántot, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy smaragd karkötőt, egy Sshreakza amulettjét, egy szirén köpenyét, egy Teremtő koronáját, egy tleikan karkötőt, egy ryuku kalózkendőt, egy draklen csizmát és egy csodálatos nyakláncot visel. Ruháján a Quwarg Invázió Smaragd Keresztjét viseli. A Pöröly Olimpia réz emlékérmét viseli. Fegyverzetét egy Dl'orkhaugruk trófea, egy triklem drakolder trófea és egy tleikan rémeb trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy eltaposott quwarg. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Méniach kardját, bal kezében egy varkaudar korbácsot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd tüskés gigaféreg. Tárgyainak egy részét egy bazaltelementál viszi. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: az ő jelleme semleges. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Weelean. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Motyogni kezd: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+8 varázspont).
A 8. napon egy láthatatlan alak megpróbált lopni tőled, de kiszúrtad idejében. Látva felsülését, elinalt a gyáva. Feltehetően a csapdád okozta kudarcát.
A 15. napon találkozol Kildar lossagorral. Raia félisten hatalmú uralkodó papja. Egy drag'kór fülkarikát, egy drag'kór lábvédőt, egy drag'kór vértet, egy drakolder gyűrűt, egy fűzött kagylósort, egy gólemgyűrűt, egy háború gyűrűjét, egy hósárkánybőr csizmát, egy hótarantula köpenyt, egy Huddens kesztyűjét, egy kabutót, egy kotét, egy Luthius karkötőjét, egy nap szimbólumot, egy natharion talizmánt, egy óriás fülbevalót, egy ősi kígyóbőr övet, egy Ovgun nyakláncát, egy rizspapír-vértet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku ökölgyolcsot és egy sodét visel. Fegyverzetét egy raskhiir szellem trófea, egy kémsárkány trófea és egy triklem drakolder trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: Fehéren izzó tűzgömb. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Mentális auráját felismered, ártatlan fehér, mint a Tied is. Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+8 varázspont).
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+10 tvp ). Ennivalód fogytán van, elindulsz vadászni, hogy legyen valami vacsorára. Ahogy próbálod becserkészni a kiszemelt vadat, egyszer csak valami különös érzés kerít hatalmába: mintha túlvilági erők töltenék be a levegőt. Megállsz. Monoton mormogásra leszel figyelmes. A hang irányába fordítod a fejed. Egy harcost látsz - imádkozik. Ruháját furcsa szimbólum ékesíti: izzó magmából előtörő gránit monolit. Nagy harcban vehetett részt - árulkodnak a testét borító, vérző sebek. Próbálsz halkan elosonni, nehogy megzavard a meditációban, amikor szemed hirtelen megakad valamin a földön: egy, a sártól alig felismerhető, széttört káosz szimbólum...
A kinemfogyó tegez termelt 2 tünde nyilat. Az aranytermő erszény 66 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az szomjazástól, azért visszanyerted erőd egy részét. (+43 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+1358 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+247 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A lottó 764. hetének nyerőszámai: 17, 10, 6. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 11 arany nyereményt kapsz. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 209. varázslatot
Sajnos nincs meg a kellő tapasztalatod még a pszi-gyűjtés használatához. [0 pontot használtál fel, van még 778.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 776. Kapsz 2 VP-t.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 774. Kapsz 2 VP-t.]

* 2. KP: elmormolod a 188. varázslatot a 16. varázslatot a 4. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Kékes fény vonja be bőröd. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 772. Kapsz 2 VP-t.]
Gyorsvarázsolsz! Karizmatikusabbá váltál. [-44 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 770. Kapsz 2 VP-t.]
Gyorsvarázsolsz! Felkészültél az aurák kilesésére. [-43 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 768. Kapsz 2 VP-t.]

* 3. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 26. varázslatot a 137. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 766. Kapsz 2 VP-t.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 764. Kapsz 2 VP-t.]
Gyorsvarázsolsz! Felkészülsz a szemmelverésre. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 762. Kapsz 2 VP-t.]

* 4. KP: elmormolod a 247. varázslatot az 53. varázslatot a 138. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Érzed, ahogy egyre erősebben buzog az Elméd Dominanciája. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 760. Kapsz 2 VP-t.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 sallank karom). [0 pontot használtál fel, van még 760.]
Beizzik a turbómágia. Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 758. Kapsz 2 VP-t.]

* 5. KP: elmormolod a 211. varázslatot az 57. varázslatot a 120. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Ragyogó fényaura öleli körbe a tested. [-40 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 756. Kapsz 2 VP-t.]
Fürgén varázsolsz! Lelked megacélosodik. [-32 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 756.]
Szupersebesen mormolsz. Iszonyatosan erős mentális pajzs feszül védelmezőn az elméd köré. [-15 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 754. Kapsz 2 VP-t.]

* 6. KP: elmormolod a 88. varázslatot a 224. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 754.]
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 754.]

* 7. KP: használod a 841. tárgyat az 1133. tárgyat
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 753. Kapsz 1 VP-t.]
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 732. Kapsz 21 VP-t.]

hu 917 637 1284 hulladék: 917 637 1284
Hulladék, ezért nem gyűjtesz kyorg hosszúpengét. Hulladék, ezért nem gyűjtesz Fényhozót. Hulladék, ezért nem gyűjtesz teriád kardot. [0 pontot használtál fel, van még 732.]
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+776 életerő). [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 727. Kapsz 5 VP-t.]

hh 504 1252 1154 használod az 504. tárgyat az 1252. tárgyat az 1154. tárgyat
Nekilátsz, hogy minden szemetet beledobálj az aranytermő ládikóba: Fényhozó (185,60)-> (600 ap), kyorg hosszúpenge (185,60)-> (180 ap), teriád kard (185,60)-> (200 ap), összesen 980 arany, 6 ÉP veszteség, 0 VP veszteség. [6 pontot használtál fel, van még 721. Kapsz 6 VP-t.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 721.]
Kinyomod a tubusból a ryuku védőfolyadékot, és szétkenegeted tárgyaid között. Az értékesebbekre több jut, másikakra kevesebb. A jószagú folyadék által képzett réteg még akkor is ott tündököl tárgyaid felszínén, amikor visszarakosgatod őket a táskádba. [5 pontot használtál fel, van még 716. Kapsz 5 VP-t.]

v 96 143 61 elmormolod a 96. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(270,57) a 111. labirintus bejárata

[143,61] Lakott területre érkeztél. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy főutcát. Találsz egy fekete lótuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy sárkánytanyát. Látsz egy borkonyó cserjét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gyöngymangó bokrot. Találsz egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Találsz egy szent tölgyfát.

A következő épületeket látod: egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.).
(láthatatlan észlelése:)
Összeakadsz G'run'dyyggal. Tharr isteni megnyilvánulása. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bársony övsálat, egy bozontfonatot, egy díszes fegyvertokot, egy Doemon kőkarkötőjét, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy draklen csizmát, egy drakolder gyűrűt, egy Erdauin gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy Fagyor övsálját, egy hűbéresi gyűrűt, egy Istenek Talizmánját, egy isteni gyöngysort, egy jáde ékszert, egy kamikáze fejfedőt, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy lényegformázó gyűrűt, egy Luthius karkötőjét, egy nemesi vívópalástot, egy Notermanthi amulettet, egy og'lhobn fülbevalót, egy örökkéval. topázát, egy rizspapír-vértet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy Sárkány Amulettjét, egy Szakamó fülgyűrűjét, egy szamurájvértet, egy szerencse gyűrűjét, egy Teremtő koronáját, egy troglodita gyűrűt, egy tűzhaj diadémet, egy vámpírkesztyűt, egy vívónadrágot, egy yiang sapkát, egy yiang vállvédőt, egy Yuin gyöngysorát és egy Zarknod fülbevalóját visel. Felszerelését egy őssárkány trófea, egy Genyuku trófea és egy Moi Ro Fa trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: Táguló téridő kontinuum. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított hoarián sárkánybébi. Tárgyainak egy részét egy mutáns hegyitroll viszi. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. (Csábmosoly.) A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+8 varázspont). Egy mágikus dalba kezdesz, amit láthatóan nagyon élvez a kalandozó. Szinte vibrál a levegő a pozitív energiáktól. (+4 életpont gyógyulás.) (Nincs szükség kézrátételre.) Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
(láthatatlan észlelése:)
Összefutsz Leia Organával. Tharr halandók felett uralkodó helyettese. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany sárkánysisakot, egy arany sárkányvállapot, egy árnyékpáncélt, egy bársony övsálat, egy beholderfej medált, egy bozontfonatot, egy díszes fegyvertokot, egy Doemon kőkarkötőjét, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy drakolder kesztyűt, egy Eldereth kristályt, egy Erdauin gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy Fagyor övsálját, egy hűbéresi gyűrűt, egy Istenek Talizmánját, egy isteni gyöngysort, egy jáde ékszert, egy játékmesteri palástot, egy kamikáze fejfedőt, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kisebb napkorongot, egy kreiton palástot, egy lajstrom medált, egy lényegformázó gyűrűt, egy lovagi övcsatot, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy nemesi ruhadíszt, egy Notermanthi amulettet, egy og'lhobn fülbevalót, egy örökkévaló ametiszét, egy őselemi gyűrűt, egy quwarg nyakpántot, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku vadászinget, egy teknős mágiapáncélt, egy Teremtő koronáját, egy törpe bakancsot, egy Toyaki csuklópántját, egy troglodita gyűrűt, egy tűzhaj diadémet, egy vívónadrágot és egy Zarknod fülbevalóját visel. Felszerelését egy Genyuku trófea, egy őssárkány trófea és egy Moi Ro Fa trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy sújtásra emelt pöröly. Jobb kezében egy lovagi kardot, bal kezében egy wakizashit tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Érzékeled auráját: az ő jelleme semleges. (Csábmosoly.) A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+8 varázspont). Udvariasan megkérdezed, előadhatsz-e egy dalt. Beleegyezésére muzsikálni kezdesz. Csodálatos! (+2 életpont gyógyulás.) (Nincs szükség kézrátételre.) Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Üres gyomrodat kajával tömöd meg. (-2 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 borkonyó bibét. Ügyességed TF-elődött.
[-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [40 pontot használtál fel, van még 676. Kapsz 40 VP-t.]

esk 4990 1852 esküvő a 4990. kalandozót az 1852. kalandozót
Szíves örömest vezeted a ceremóniát, melynek során G'run'dyyg és Leia Organa összeházasodik. Megáll előtted az ifjú pár a vendégek gyűrűjében. A menyasszony saját varrású esküvői ruhát visel, a ruhát és haját a vadon ezernyi színét viselő virág díszíti, gyönyörűvé téve az amúgy is csinos leányt. A délceg vőlegény ez alkalommal páncélja helyett finom szövésű kelmét visel, haja tisztán és ápoltan csillog, és büszkén hordja legnemesebb trófeáit. Megköszörülöd a torkod, és megkezdődik a szertartás.
- Gyermekeim, azért gyűltünk ma itt össze, hogy tanúi lehessünk eme két ifjú egybekelésének. G'run'dyyg, a vadon nemes vándora összeköti ma sorsát az erdők szépséges leányával, kinek neve Leia Organa. Elenios istennő örömmel látja, hogy a hűség kötelékével akarjátok szerelmeteket megpecsételni. - Ezzel felemel egy bársonykendőt. - A házasság bilincse édes kötelék, amely összekapcsol benneteket a sírig - közben átveted a két ifjú kezén a bársonykendőt. - Mondd, G'run'dyyg, akarod-e feleségedül eme ifjú leányzót?
- Igen. - mondja a fiú határozottan.
- És te, leányom, Leia Organa, akarod e hitvesedül ezt a férfit?
- Igen! - mondja elpirulva a leány.
- Az ígéret, amit egymásnak tesztek, szív ígérete, záloga pedig a karikagyűrű, amelyet egymás ujjára húztok. - Ekkor G'run'dyyg és Leia Organa elővesznek egy-egy aranygyűrűt, és rácsúsztatják párjuk ujjára. Az ég felé emeled kezed, és zengő hangon így szólsz.
- Eleniostól kapott hatalmamnál fogva, ezennel házastársaknak nyilvánítalak benneteket! Mostantól összetartoztok, amíg a halál el nem választ! Most pedig csókoljátok meg egymást. - mosolyodsz el. A jelenlévő kalandozók együtt éljenezni kezdenek, te pedig imát mormolsz Elenioshoz, áldását kérve az ifjú párra - amely hamarosan meg is érkezik. A rövid szertartást vidám eszem-iszom, tánc követi, amelyre természetesen te is meghívást kapsz. [0 pontot használtál fel, van még 676.]

kb 2 211 kiveszel a bankból a 2. tárgyat (211 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 211 kaját. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 676.]

bb 553 930 2 beraksz a bankba az 553. tárgyat (930 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 2 tünde íjat. Beraksz a bank széfjébe 1 bo'adhun nyílpuskát. Sajnos, a széfed tele van, ki kell venned valamit mielőtt berakhatnál. [0 pontot használtál fel, van még 676.]

kf 993 2 kézbeveszed/felveszed a 993. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a wakizashit, majd a bal kezedbe veszed az ezüsttölgy pajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 676.]

v 75 211 elmormolod a 75. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a mágiafeloldás varázslatot! Elmúlt a fényaura hatása. Sikerrel jártál! [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 671. Kapsz 5 VP-t.]

h 1 50 30 használod az 1. tárgyat
Háromszor megforgatod a deus ex machinát, majd azt mondod: "Alanor". Egy vibráló, zöld kapu nyílik meg előtted! Átlépsz rajta. [Az Olimpián történt események leírását egy külön fordulóban kapod meg, amelyet az Olimpia szimulálása után postázunk.] ...Hosszú idő elteltével érkezel vissza. [0 pontot használtál fel, van még 671.]

kf 1370 2 kézbeveszed/felveszed az 1370. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod az ezüsttölgy pajzsot, majd a bal kezedbe veszed a wakizashit. [0 pontot használtál fel, van még 671.]

kb 553 930 2 kiveszel a bankból az 553. tárgyat (930 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 2 tünde íjat. Kiveszel a bank széfjéből 1 bo'adhun nyílpuskát. Sajnálom, de a széfben nincs a megadott tárgyból. [0 pontot használtál fel, van még 671.]

kf 553 176 kézbeveszed/felveszed az 553. tárgyat a 176. tárggyal
Előkészíted a tünde íjat.
Lövedékként vashegyű nyilat fogsz használni. [0 pontot használtál fel, van még 671.]

m 1 mozogsz északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[270,57] Dombos terepre érkeztél. A Küzdelem Dombság szélénél jársz. Állítólag csak az válhatott a kyorg máguskirály katonájává, aki a dombság területén lévő iskolákban elsajátította a közelharc minden csínját-bínját. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy kazmárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Raia hívői építették. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Analotha előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. A földön meglátsz egy quwargot. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (óndarab) van!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 óndarabot! [óndarab ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy épületet. Keletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délkeletre egy Dornodon oltár van. Délre egy vaskohó van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Északra egy púderszikla van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Esni kezd az eső. Nem bújsz el, hisz a víz nagy kincs! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy kísértetvándor. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy istenítélet varázslattal köszöntöd a másikat. 1097 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) A szilánk működik (+4 életpont). Távolról méregfelhő III varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a bo'adhun nyílpuskával célba találj. Elrepül 7 csillaglövedék. Megsoroztad a kísértetvándor kopott ruháját. (7 támadással 294 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Kígyópengével megvagdalod a kísértetvándor bal oldalát. (7 támadással 662 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. {GYD:} Wakizashival párszor súrolva eltalálod a kísértetvándor ködös testét. (3 támadással 180 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 215 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 54 életpontot vesztettél. Egy villámsújtás varázslattal köszönt csatapartnered. 28 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! {GYD:} Kígyópengével megvagdalod a kísértetvándor ködös testét. (4 támadással 346 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Wakizashival kissé megkarcolod a kísértetvándor ködös testét. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A kísértetvándor fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 218 életpontot vesztesz.) Egy villámsújtás varázslatot dob rád a másik. 29 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 csillaglövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 19323 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2401, sebződés: 594, gyógyulás: 8, összesen: -586 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+584 életerő). [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)
[21 pontot használtál fel, van még 650. Kapsz 21 VP-t.]

vv 79 167 211 elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot a 211. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Irtóztató detonáció kíséretében tűnik el a nyomorúságos tákolmány. Helyén csak por és füst marad. [-60 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 645. Kapsz 5 VP-t.]
Fürgén varázsolsz! Sikeresen létrehoztál egy felszentelt oltárt! Áldott legyen az istened! [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 640. Kapsz 5 VP-t.]
Beizzik a turbómágia. Ragyogó fényaura öleli körbe a tested. [-40 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 638. Kapsz 2 VP-t.]

im imádkozol
Az oltárra helyezel 7 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy kyorg őrgólem.

Gyorsan felraksz egy tompítás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 515 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy Tharr haragja varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! (mivel tompítás van rajtad.) A bo'adhun nyílpuskával célzol és lősz. Elrepül 6 csillaglövedék. Többször meglövöd a kyorg őrgólem bal lábát. (6 támadással 170 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Vad csatakiáltással, felemelve a kígyópengét a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {KCC:} Kígyópengével végigvagdosod a kyorg őrgólem acélkemény testét. (7 támadással 403 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő II. A támadás sajnos hatástalan volt. Wakizashival kissé megkarcolgatod a kyorg őrgólem bal lábát. (5 támadással 191 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled 13 pontot sebződik a fényaurától. A kyorg őrgólem mancsai rettenetes pontossággal zúdulnak le tested különböző részeire. (2 támadástól 428 életpontot vesztesz.) Kígyópengével végigvagdosod a kyorg őrgólem acélkemény testét. (7 támadással 428 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi eredménye! Wakizashival néhányszor meglegyinted a kyorg őrgólem jókora mancsát. (5 támadással 194 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fényaurád 9 sebzést okoz. Mielőtt észbe kapnál, a kyorg őrgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 393 életpontot vesztesz.) {KCC:} Kígyópengével megvagdalod a kyorg őrgólem fejét. (7 támadással 431 életpontot sebezve.) Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. {GYD:} Wakizashival néhányszor meglegyinted a kyorg őrgólem jobb oldalát. (5 támadással 210 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). Mielőtt észbe kapnál, a kyorg őrgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 395 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1980, sebződés: 1216, gyógyulás: 8, összesen: -1208 ÉP}

Rettegve menekülsz, félve a végső megsemmisüléstől... Hirtelen istened hangja tölti be a teret: Kudarcot vallottál! Sokat kell tanulnod, hogy jóvátehesd hibád! [-16670 TP]
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+1192 életerő). [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [35 pontot használtál fel, van még 603. Kapsz 35 VP-t.]

be 111 bemész a 111. titkos labirintusba
Egy meglazult kő alatt mély üregre bukkansz. Minden bizonnyal ez lehet a bánya bejárata... most már érthető miért nem szaladgál mindenki kockagyémánttal a zsebében. A járatban sötétség van. Előveszed Horsa lámpását. Rögtön világosabb lesz. Leereszkedsz a mélybe. Sziklába vájt utakra bukkansz, már csak az irányt kell eldönteni. [5 pontot használtál fel, van még 598. Kapsz 5 VP-t.]

ftv 248 578 felt. tám/véd. varázslat a 248. varázslatot az 578. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 598.]

lm 900 42 44 mozogsz 900 42 44
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Egy kereszteződésbe érkezel. A fény komor és csupasz falakat világít meg körülötted. [35. PONT.] Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)
Az út enyhén lejt a lábad alatt. [37. PONT.] Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)
Egy elágazás. Eltöprengsz és a térképet vizsgálgatod: vajon merre tovább? [38. PONT.]
Egy elágazás. Megcsodálod az út mellett nőtt cseppköveket. [41. PONT.]
A járat kiszélesedik, egy magas üreg bontakozik ki előtted. A magasban nyíló réseken levegő és fény szűrődik a helyiségbe. [42. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy Alkotó van előtted! Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. A szilánk működik (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 845 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy kiszáradás varázslat. 233 életpontot vesztettél. Összeaszalódsz. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az Alkotó testét. (7 támadással 154 életpontot sebezve.) A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Elfehéredsz! Egy hatalmas, kusza csomó kötődött egy fűszertartó felületére! Hihetetlen csoda. A tárgy mindenesetre hasznavehetetlenné vált, ezért elhajítod. Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Elszántan a másikra rontasz. Kígyópengével néhányszor megcsapod az Alkotó testét. (7 támadással 430 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. {GYD:} Wakizashival néhányszor súrolod az Alkotó hordótestét. (5 támadással 213 életpontot sebezve.) Fényaurád 10 sebzést okoz. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 363 életpontot vesztesz.) Kígyópengével mély sebeket nyitva megvagdosod az Alkotó testét. (7 támadással 397 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi hatás! {KCC:} Wakizashival kicsit megvagdalod az Alkotó tömzsi lábát. (5 támadással 193 életpontot sebezve.) A fényaura 6 ép-t sebez. Az Alkotó csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 382 életpontot vesztesz.) Kritikus pontot ért a találat. (Felizzik a drakolder gyűrű, és elfüstöl egy angyalok gyűrűje!) Elmegy a kedved a harctól. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 2248, sebződés: 978, gyógyulás: 4, összesen: -974 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 41. pontnál vagy.
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+970 életerő). [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Végre, egy kis kaja! Befalatozol. (-3 kaja.)
Egy elágazás. Eltöprengsz és a térképet vizsgálgatod: vajon merre tovább? [38. PONT.] Már majdnem éhen haltál! Az ételre veted magad. (-2 kaja.)
Egy újabb elágazás. [44. PONT.] Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)
[47 pontot használtál fel, van még 551. Kapsz 47 VP-t.]

lm 46 47 54 mozogsz 46 47 54
A járat kiszélesedik a lábad alatt. Hol van már az a fránya kincs? [45. PONT.] Eszel valamit. (-1 kaja.)
Zsákutca. Valami történhetett, hogy a bányászok csak idáig jutottak annak idején. [46. PONT.]
A járat kiszélesedik a lábad alatt. Hol van már az a fránya kincs? [45. PONT.]
Egy újabb elágazás. [44. PONT.]
Befejezetlen járatvég. Itt nem lehet továbbjutni. [47. PONT.] Egy Alkotót veszel észre magad előtt. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 896 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy kiszáradás varázslatot. 233 életpontot vesztettél. Összeaszalódsz. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az Alkotó testét. (7 támadással 142 életpontot sebezve.) A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. És igen, sikerült neki! Egy bunthar bőr tökéletesen átstruktúrálódott molekulárisan! Na, ennek sem veszed már hasznát: eldobod. Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Elszántan ellenfeledre támadsz. {KCC:} Kígyópengével megvagdalod az Alkotó tömzsi lábát. (7 támadással 400 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. {KCC:} Wakizashival párszor súrolva eltalálod az Alkotó testét. (5 támadással 203 életpontot sebezve.) A fényaura 12 ép-t sebez. Csápjaival az Alkotó lecsap a bal karodra. (2 támadástól 407 életpontot vesztesz.) {KCC:} Kígyópengével megvagdalod az Alkotó testét. (7 támadással 426 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. {KCC:} Wakizashival kicsit megvagdalod az Alkotó hordótestét. (5 támadással 188 életpontot sebezve.) Ellenfeled 12 pontot sebződik a fényaurától. Az Alkotó csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 360 életpontot vesztesz.) Nem akarsz kinyúlni. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 2279, sebződés: 1000, gyógyulás: 4, összesen: -996 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 44. pontnál vagy.
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+992 életerő). [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mohón zabálni kezdesz. (-3 kaja.)
Elágazás. Mindhárom irányban erősen lejtő járatok vezetnek tovább. [48. PONT.] Üres gyomrodat kajával tömöd meg. (-2 kaja.)
Az út három irányban elágazik. [50. PONT.] Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)
Teljesen összekavarodva egy újabb kereszteződésbe jutsz. Talán a térkép még segít eligazodni. [53. PONT.] Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)
Egy elágazáshoz érkezel. [54. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy Alkotó van előtted! Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. A szilánk működik (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 808 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy kiszáradás. 233 életpontot vesztettél. Összeaszalódsz. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 7 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az Alkotó hordótestét. (7 támadással 141 életpontot sebezve.) A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Elfehéredsz! Egy hatalmas, kusza csomó kötődött egy vörös zselé felületére! Hihetetlen csoda. A tárgy mindenesetre hasznavehetetlenné vált, ezért elhajítod. Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Kígyópengével megvagdalod az Alkotó egyik csápját. (7 támadással 421 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Wakizashival néhányszor megkarcolod az Alkotó hordótestét. (5 támadással 216 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). Csápjaival az Alkotó lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 320 életpontot vesztesz.) {KCC:} Kígyópengével mély sebeket nyitva megvagdosod az Alkotó egyik csápját. (7 támadással 405 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. {KCC:} Wakizashival kissé megkarcolgatod az Alkotó testét. (5 támadással 176 életpontot sebezve.) A fényaura 4 ép-t sebez. Az Alkotó csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 356 életpontot vesztesz.) Kígyópengével néhányszor megcsapod az Alkotó testét. (7 támadással 409 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Wakizashival súrolod az Alkotó testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Fényaurád 11 sebzést okoz. Csápjaival az Alkotó lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 346 életpontot vesztesz.) Az Alkotó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 20315 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2643, sebződés: 1255, gyógyulás: 4, összesen: -1251 ÉP}

Egy kyorg őrgólemet veszel észre magad előtt. Nem sok esélyed lenne - a harc helyett inkább a visszavonulást választod. Ismét a térkép szerinti 53. pontnál vagy.
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+1247 életerő). [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Üres gyomrodat kajával tömöd meg. (-3 kaja.)
[64 pontot használtál fel, van még 487. Kapsz 64 VP-t.]

lm 905 55 55 mozogsz 905 55 55
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Egy elágazáshoz érkezel. [54. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy kyorg őrgólem van előtted! Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tompítás varázst. A szilánk működik (+4 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 515 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled Tharr haragja varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. (tompítás védett meg.) Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 7 vashegyű nyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Lövedékeiddel perforálod a kyorg őrgólem testét. (7 támadással 155 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {KCC:} Kígyópengével végigvagdosod a kyorg őrgólem jókora mancsát. (7 támadással 420 életpontot sebezve.) Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. {GYD:} Wakizashival néhányszor megkarcolod a kyorg őrgólem acélkemény testét. (5 támadással 187 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A fényaura 12 ép-t sebez. A kyorg őrgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 396 életpontot vesztesz.) {KCC:} Kígyópengével néhányszor megcsapod a kyorg őrgólem nyakát. (7 támadással 446 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi eredménye! Wakizashival párszor súrolva eltalálod a kyorg őrgólem testét. (5 támadással 211 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fényaurád 10 sebzést okoz. A kyorg őrgólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 389 életpontot vesztesz.) {KCC:} Kígyópengével néhányszor megcsapod a kyorg őrgólem acélkemény testét. (7 támadással 425 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. A támadás sajnos hatástalan volt. Wakizashival néhányszor meglegyinted a kyorg őrgólem testét. (5 támadással 221 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. A kyorg őrgólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 412 életpontot vesztesz.) Te itt életveszélyben vagy. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1840, sebződés: 1197, gyógyulás: 8, összesen: -1189 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 53. pontnál vagy.
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+1185 életerő). [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mohón zabálni kezdesz. (-2 kaja.)
Egy elágazáshoz érkezel. [54. PONT.] Egy kyorg őrgólem lakik itt. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tompítás varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 515 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled Tharr haragja varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. (kiválóan működik felrakott tompítás védelmed.) Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 7 vashegyű nyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Több lövedéked átfúrja a kyorg őrgólem testét. (7 támadással 158 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Marokra fogva a kígyópengét ellenfeledre rontasz. {KCC:} Kígyópengével végigvagdosod a kyorg őrgólem jobb karját. (7 támadással 418 életpontot sebezve.) Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. Semmi eredménye! Wakizashival párszor súrolva eltalálod a kyorg őrgólem testét. (5 támadással 213 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A fényaura 8 ép-t sebez. A kyorg őrgólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 378 életpontot vesztesz.) Az ütés kritikus! (Felizzik a drakolder gyűrű, és elfüstöl egy angyalok gyűrűje!) {KCC:} Kígyópengével megvagdalod a kyorg őrgólem testét. (7 támadással 438 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. {KCC:} Wakizashival kissé megkarcolgatod a kyorg őrgólem acélkemény testét. (5 támadással 207 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fényaurád 7 sebzést okoz. A kyorg őrgólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 417 életpontot vesztesz.) Túl sok sebet kaptál. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1389, sebződés: 795, gyógyulás: 8, összesen: -787 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 53. pontnál vagy.
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+783 életerő). [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)
[32 pontot használtál fel, van még 455. Kapsz 32 VP-t.]

* 1. BP: építed a 720. tárgyat 100 pontért
Azt a tárgyat itt nem készítheted el. [0 pontot használtál fel, van még 455.]

* 2. BP: nem támadod a semleges jelleműeket a jó jelleműeket
BA 989 parancs tárolva. BA 990 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 455.]

* 3. BP: elmormolod a 168. varázslatot
Ezt a varázslatot már elmondtad egyszer! [0 pontot használtál fel, van még 455.]

* 4. BP: használod a 189. pszi képességet
Nincs poszogó möszéd! [0 pontot használtál fel, van még 455.]

* 5. BP: használod az 522. tárgyat a 396. tárgyat az 1450. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 455.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 455.]
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [11 pontot használtál fel, van még 444. Kapsz 11 VP-t.]

* 6. BP: használod a 163. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 444.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A levegőben szállingó rovarokat próbálod kézzel elkapni, ezáltal fejlesztve a kézügyességedet. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 349 TVP-t kell elköltened.] Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 404. Kapsz 40 VP-t.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Fél lábon ugrálva, felszerelésed több tagját egyensúlyozva próbálsz minél lehetetlenebb feladatokat állítani magad elé, az ügyességed fejlesztése céljából. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 309 TVP-t kell elköltened.] Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 364. Kapsz 40 VP-t.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Néhány kaviccsal zsonglőrködsz, a kézügyességedet fejlesztve. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 269 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 324. Kapsz 40 VP-t.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 229 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 284. Kapsz 40 VP-t.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elől való félreugrást. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 189 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 244. Kapsz 40 VP-t.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Többször végigrohansz egy akadályokkal zsúfolt terepszakaszon: a dolog egyre jobban megy, fürgébben, kecsesebben. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 149 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 204. Kapsz 40 VP-t.]

tf 3 4 fejleszted a 3. tulajdonságodat 4 pontért
Néhány kaviccsal zsonglőrködsz, a kézügyességedet fejlesztve. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 145 TVP-t kell elköltened.] [4 pontot használtál fel, van még 200. Kapsz 4 VP-t.]
Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+0 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 18, 7, 2.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját habzsol be az eszement trappoló. 4 kaját töm magába a pikkelyes ptog. Alaposan elfáradva, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) A rajtad lévő árnygyűrű hatása csökken (a következő fordulóban már csak 17 pluszt ad). Elmúlt a vadászat hatása. Elmúlt az auralátás hatása. Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 769 pontot. A következő körben tehát 969 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Beren Peredhil, egy hosszú aranyhajú, borostyánszemű elf férfi vagy. Elenios földi és égi helytartója vagy. Az Álomőrzők (#9101) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 628. fordulód.

Erő: 75 (94) Szint: 50 Merészség: 10/5 Magasság: 157 cm
IQ: 73 (111) Támadás: 85 Agresszió: 1 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 77 (98) Védekezés: 149 Menekülés: 30 % Életkor: 159/199 év
Egészség: 76 (106) Életpont: 1637/1641 Jellem: jó (777) Tul. pont: 1
Szerencse: 75 (102) Varázspont: 3271/1508 Pénz: 3308 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 35/-15 Pszi pont: 735/856 Halhatatlanság: 17 % EFejl: 19
Eddig összesen 6216 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 22969 TP-t kaptál. Jelenleg 24895653 TP-d van. A következő szinthez még 104347 TP szükséges. Trófeáid: quwarg ölész, trakuun lidérc, nekromanta kóborló. A 628. fordulódban 46319 arany került a bankszámládra. 46319 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 18 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 22/90 ökölvívás: 31/89 szúrófegyverek: 29/31
vágófegyverek: 47/97 (+1%) ütőfegyverek: 6/24 lőfegyverek: 41/47 (+2%)
dobófegyverek: 23/0

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << kígyópenge (#955) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -24.); vashegyű nyíl (#176) (25 -44.); csillaglövedék (#931) (45 -997.); csillaglövedék (#931) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 46/62 2. nyomkövetés: 194/8 (+6%) 3. lopás: 4/4
4. mászás: 25/82 5. csapdakészítés: 78/52 (+6%) 6. csapdaészlelés: 22/34
7. gyógyítás: 68/65 8. titkosírás: 12/5 9. felderítés: 37/72
10. szörnyidomítás: 47/70 11. teológia: 248/32 (+30%) 12. taumaturgia: 125/77 (+9%)
13. szerencsejáték: 11/73 14. versengés: 28/65 15. harcművészetek: 29/9
16. zene: 286/73 (+4%) 17. szörnyismeret: 54/99 18. pszi: 71/7 (+4%)
19. zárnyitás: 33/57 20. vadászat: 22/24 21. vitalitás: 6/11
22. bányászat: 43/88 (+3%) 23. úszás: 45/66 24. főzés: 10/46
25. csapatmunka: 15/1

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 166
5. varázslat sebzés: 1 6. regeneráció: 1(3) 9. gyors fejlődés: 1 10. vp regeneráció: 5
11. kincskeresés: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet)
deus ex machinád 0 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 50 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 300 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 20 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 20 darabot ), csillaglövedéket (#931) (max. 20 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 20 darabot ), tűzbimbót (#623) (max. 10 darabot ), azúrharmatot (#1161) (max. 100 darabot, csak egyszer)
elfogod Éjvadászt (#502) teriád háló-csapdával (#1280), Éjvadászt (#502) rakshallion hálóval (#940)
mászol max. 300 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 16)
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), lidércúr (#252), bűbájlidérc (#761), bűbájlidérc (#761), trakuun lidérc (#576) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 8, max: 16)
Raia szent lovagja (#239), aranyfecske (#283), trikornis herceg (#261), Raia angyala (#333), bűbájlidérc (#761), vércápa sámán (#281), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) jégoszlop (#231, 24 VP)
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) éjfattyak végzete (#260, 100 VP)
érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP)
ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
jégvihar (#353, 45 VP) manók idézése (#360, 60 VP, 60 TVP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
banshee-sikoly (#373, 20 VP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP)
vízelem-idézés (#383, 80 VP, 20 TVP) légelem-idézés (#384, 80 VP, 20 TVP) földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyburok (#90, 11 VP)
agyroppantás (#91, 16 VP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP)
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
pszi ragyogás (#166, 21 VP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP)
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP)
fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP) fürkésző szemek (#213, 25 VP)
lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP)
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) mágia megértése (#226, 0 VP) Solisar aurája (#240, 18 VP)
meditáció (#250, 0 VP) bo'adhun csapás (#266, 60 VP) ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP)
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) kyorg tudás (#273, 0 VP) istenítélet (#284, 50 VP)
kitartás (#362, 25 VP) kézrátétel (#381, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP)
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP)
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) agybénítás II (#246, 15 PP) elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP)
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) spirituális ext. (#249, 0 PP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +35 vp 16 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 11 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 170 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
bűvölés (#20) (544,1) kézrátétel (#381) méregsemlegesítés (#14) feltámadás (#168)
állatvédelem (#192) Pörhemór köre (#205) (111,53,1) szürkeáll. aktiv (#71) esszenciavédelem 2 (#188)
csábmosoly (#16) esszenciavédelem (#165) tulajdonságpajzs (#26) szemmelverés (#137)
elme dominanciája (#247) a lélek védelme (#57) nagyobb agypajzs (#120) hadiszerencse III (#59)
fényaura (#211)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
25. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
élőholt pozdorja (#134), banshee-sikoly (#373), éjfattyak végzete (#260)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10)
hhaar burka II (#162), menekülés (#212), Solisar aurája (#240)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 25, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
vakító fény (#43) >> nők (#999) vakító fény (#43) >> férfiak (#998)
direkt kontaktus I (#121) >> pszi elementál lord (#272) direkt kontaktus I (#121) >> áeratikus hasnyák (#243)
vakító fény (#43) >> 10. szintű lényekre pszi ragyogás (#166) >> több ellenfél elleni harcban (#985)
az agy kifacsarása (#197) >> társak oldalán harcolva (#986) bo'adhun csapás (#266) >> hegymélyi lidérc (#7084)
pszi ragyogás (#166) >> 35. szintű lényekre istenítélet (#284) >> kísértetvándor (#568)
éjfattyak végzete (#260) >> éjfattyak (#9096) bo'adhun csapás (#266) >> 36. szintű lényekre
az agy kifacsarása (#197) >> greén örvény (#443) istenítélet (#284) >> Dreighatran (#523)
bo'adhun csapás (#266) >> 40. szintű lényekre bo'adhun csapás (#266) >> pszionikus entitás (#553)
fehérál.roncsolása (#248) >> Alkotó (#578)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 25, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> kyorg őrgólem (#567) pszi-acéltorony (#98) >> pszionikus entitás (#553)
elektromos pajzs (#51) >> Dreighatran (#523) ongóliant tombolás (#146) >> natharion gólem (#428)
ongóliant tombolás (#146) >> Techiulan (#400) elektromos pajzs (#51) >> varkaudar che-pap (#704)
menekülés (#212) >> férfiak (#998) menekülés (#212) >> nők (#999)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: OK
eszement trappoló (#549) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Avatárom készen áll, hogy felkutassa Zarknod börtönét, de ehhez először a Síkok Kulcsára lenne szüksége. Hozd el nekem!
2.) A szörnyek önmagukban legyőzhetők - ha azonban legendás vezéreik egyesítik őket, őrjöngő hordájukkal szemben a civilizált világ nem áll meg. Győzz hát le tíz neves és legendás szörnyet, amíg nem késő! (számláló: 6)
3.) Ritka tárgy a kék immunitáskő. Hozz nekem hármat, kíváncsi vagyok rá, tényleg olyan hatalmuk van-e, mint amit mesélnek!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 szabotőr, 5 élőholt.
Ennyi varkaudarral harcoltál a második varkaudar invázióban a királyság védelmében: 8
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 1. Legjobb pontszámod: 192.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 angyalok gyűrűje (#529) 5 borkonyó bibe (#312) 1 bunthar bőr (#733)
7 csillaglövedék (#931) 1 Fényhozó (#637) 1 fűszertartó (#210)
6 kyorg hosszúpenge (#917) 1 madártoll (#112) 1 mocsári penke (#148)
1 nyílvessző (#108) 1 purifikátor háj (#269) 1 ryuku védőkenőcs (#1154)
3 szögletes kő (#17) 1 teriád kard (#1284) 7 vashegyű nyíl (#176)
1 vörös zselé (#862)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1007 arany (#50) 37 isteni könnycsepp (#260) 170 kaja (#2)
2 tünde nyíl (#554) 80 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(270,57) a 111. labirintus bejárata, kazmár (#204, belőle készíthető: #205), Raia oltár, művészi porolit (#720), vaskohó (#155), érclelőhely, kísértetvándor (#568), kyorg őrgólem (#567), Alkotó (#578)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* A varkaudar arénánál lehetőség van arra, hogy hozzájárulj az aréna szörnyeinek beszerzéséhez. Az arénánál add ki a H 497 [hánszor*100 arannyal járulsz hozzá] [szörny száma, amit szeretnél] parancsot. Az arany levonásra kerül, az arénamester pedig megpróbálja beszerezni azokat a szörnyeket, amelyekre a hozzájárulásokat kapja.

Üzenet küldése a karakternek