622. forduló, 624. forduló, Mitheithel összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. aug. 2. 11h:03'
EZ A 623. JÁTÉKHETED, 623. FORDULÓD
624. játékheted kezdete: aug. 9.
A következő fordulódat legkorábbana 624. játékhéten tudjuk betáplálni.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4479
SZÁMLA : XXXX

MITHEITHEL KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [416,124] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz egy hosszú ezüsthajú, kék szemű kobudera nővel. A bőre kreolszínű. Egy Batharak vállemezét, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy Huddens kesztyűjét, egy Luthius karkötőjét, egy mágusköpenyt, egy mithril sisakot, egy óriás fülbevalót, egy óriások övét, egy örökkéval.gyémántját, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku ökölgyolcsot, egy szem szimbólumot, egy szerencsetalizmánt, egy sziréngyűrűt, egy tűzúr csizmáját és egy Xanathal karkötőjét visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy Nateilena úrnő trófea és egy Friedurgonoma trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Otthonát védelmező Jáde-sárkány. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! {támadása: 66.} Összeismerkedtek. Az ő neve Chiny Baba. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. 9 tanítvány kíséri, lesi minden mozdulatát. Mikor elhaladsz mellettük, egy tanítvány megszólít: Már megbocsáss, de olyan sután vonszolod magad! Gyere és tanuld el Te is a Mesterünktől, hogyan lép egy igazi, büszke harcos! Az ifjoncok elköszönnek tőled, és te magadra maradsz a gondolataiddal. Céltáblát pakolsz elő, aztán mutatsz a csóreszkámnak egypár trükköt, had örüljön!
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 4 varkaudar látógömböt (2019 arany).
A 4. napon összefutsz Chiny Babával. Egy Batharak vállemezét, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy Huddens kesztyűjét, egy Luthius karkötőjét, egy mágusköpenyt, egy mithril sisakot, egy óriás fülbevalót, egy óriások övét, egy örökkéval.gyémántját, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku ökölgyolcsot, egy szem szimbólumot, egy szerencsetalizmánt, egy sziréngyűrűt, egy tűzúr csizmáját és egy Xanathal karkötőjét visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy Nateilena úrnő trófea és egy Friedurgonoma trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: Otthonát védelmező Jáde-sárkány. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! {legmagasabb fegyver szakértelme: 45.} 9 tanítvány kíséri, lesi minden mozdulatát. Mikor elhaladsz mellettük, egy tanítvány megszólít: Nézd csak meg a Mestert! Energikus mozgása látványnak sem utolsó! Az ifjoncok elköszönnek tőled, és te magadra maradsz a gondolataiddal. Valószínűleg ennél a kalandozónál is jobb céllövő vagy. Mutatsz neki pár figurát, hadd zárkózzon a szentem! Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Zu'lit tarsolya termel 1 téfea-agyat. [téfea-agy ládikóba-> (313,117)-> 8 arany, -2 ÉP] Az aranytermő erszény 65 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 drótszőrt. A teremtés zsákja létrehozott 1 kaktuszbogyót. Varázserőd regenerálódik. (+1558 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+165 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-5 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 670. hetének nyerőszámai: 16, 28, 1. 1 db 0 találatos szelvényed volt. A jóságos tündér mohón elszívja életenergiádat (-3 életpont).
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 973.]

* 2. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 182. varázslatot a 62. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 971.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 969.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szárnyas hernyó). [0 pontot használtál fel, van még 969.]

* 3. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 14. varázslatot a 28. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 969.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 967.]
Gyorsvarázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+15 erő). [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 965.]

* 4. KP: elmormolod a 178. varázslatot a 165. varázslatot a 26. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 963.]
Fürgén varázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 961.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 959.]

* 5. KP: elmormolod a 12. varázslatot az 59. varázslatot a 19. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 957.]
Beizzik a turbómágia. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 955.]
Gyorsvarázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 953.]

* 6. KP: elmormolod a 169. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmormoltad az áldomás II varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni (+6 támadás). [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 948.]

* 7. KP: elmormolod a 27. varázslatot a 86. varázslatot a 64. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 946.]
Beizzik a turbómágia. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 946.]
Beizzik a turbómágia. [-6 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 944.]

* 8. KP: elmormolod a 69. varázslatot a 70. varázslatot a 220. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 942.]
Fürgén varázsolsz! Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 941.]
Szupersebesen mormolsz. (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 939.]

* 9. KP: elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [2 pontot használtál fel, van még 937.]
Gyorsvarázsolsz! Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 935.]

p 112 használod a 112. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi-gyűjtés pszi képességet. Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-16 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Ezúttal nem kapsz új pszi képességet (csak egy későbbi szinten). Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+12 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] [30 pontot használtál fel, van még 905.]

h 449 használod a 449. tárgyat
Itt az ideje, hogy megszabadulj a kasztroplanáris rákfenéktől: behörpinted a kristályfolyadékot. Megszabadultál a poszogó möszéktől. [0 pontot használtál fel, van még 905.]

ftv 197 400 felt. tám/véd. varázslat a 197. varázslatot a 400. szörnyet
Ok, a megadott támadó varázslat-lény feltétel törölve. [0 pontot használtál fel, van még 905.]

ftv 218 400 felt. tám/véd. varázslat a 218. varázslatot a 400. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 905.]

h 1253 használod az 1253. tárgyat
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Hatása a kör végéig maradandó: +103 max. életerő, +103 életerő.) [5 pontot használtál fel, van még 900.]

ef 10 energia fejlesztése 10
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 900.]

v 181 360 64 elmormolod a 181. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy végső mozdulattal előhívod a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[360,64] Épületek tűnnek fel. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Qvill városa innét baromi messze fekszik...-Lüke " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt. Oldalt pillantva, meglátsz egy főutcát. Bargvundgandendi még mindig itt téblábol a városban. Ezek szerint nem talált alkalmas csapatot a sárkányvár kifosztására. Ismét elgondolkodsz rajta, hogy talán mégis csak érdemes lenne többedmagaddal ellátogatni arra a helyre. (4. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen keletre 84, délre 48 mérföldre teljesítheted.) Találkozol egy ismerős, rejtélyes troll kalandozóval. Köpönyeg rejti a felszerelését. Kurtán feléd biccent, aztán továbbáll. (15. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá, innen délre 6 mérföldre teljesítheted.) Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Vándor, figyelmezz lépteidre, a város az Ördögi Kör védelme alatt áll! "

Van itt egy fegyvermester háza (686. épület.), egy Trikornis Futárszolgálat (746. épület.), egy Ördögi Kör (747. épület.) és egy maffia bank (748. épület.).
[-60 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 890.]

be 686 3 bemész a 686. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni vágófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 vágófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 185 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 840.]

m 2 mozogsz keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[416,124] Még mindig füves síkságon vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Sheran hívői építették. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy rothadó lián nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {védettsége: 80 szúró, 30 vágó, 80 ütő ellen.} Itt csata lesz.

A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy éhínség varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a rothadó lián testét. (6 támadással 47 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {KCC:} Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a rothadó lián testét. Kritikus ütés! (6 támadással 594 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a rothadó lián testét. (4 támadással 175 életpontot sebezve.) A rothadó lián meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 51 életpontot vesztesz.) Csápjával megérint a rothadó lián. (1 támadástól 56 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 48 életpontot vesztettél. A rothadó lián csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 73 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő arany papi karkötő felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. {GYD:} Fókuszpengével végigvagdosod a rothadó lián jobb oldalát. (6 támadással 467 életpontot sebezve.) {KCC:} Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a rothadó lián testét. (4 támadással 154 életpontot sebezve.) A rothadó lián meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 57 életpontot vesztesz.) Csápjával megérint a rothadó lián. (1 támadástól 76 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 47 életpontot vesztettél. Csápjával megérint a rothadó lián. (1 támadástól 61 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő arany papi karkötő felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1437, sebződés: 469, gyógyulás: 4, összesen: -465 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+122 életerő). [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
[15 pontot használtál fel, van még 825.]

v 198 423 120 elmormolod a 198. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Megidézted a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(416,124) Sheran oltár, rothadó lián (#427)

[423,120] A Sötét Föld legsivárabb részéhez értél: sivár, kiégett pusztaság terül el előtted. A távolból robbanások hangját hallod.
(Feltételes támadás:) Egy Techiulan! Ezt kerested. {max. életpontja: 2204.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre armageddon varázslatot lősz. 245 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy puha ütés varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Techiulan fejét. (6 támadással 145 életpontot sebezve.) Meglengetve a Fókuszpengét ellenfeledre ugrasz. {KCC:} Fókuszpengével megvagdalod a Techiulan bal első lábát. Kritikus ütés! (6 támadással 578 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+116 életerő). Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a Techiulan fekete testét. (4 támadással 173 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Kegyetlen ütéseket mér rád karmával a Techiulan. (2 támadástól 443 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! {GYD:} Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a Techiulan bal hátsó lábát. (6 támadással 429 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+86 életerő). Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a Techiulan testét. (4 támadással 176 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). A Techiulan hatalmas karmait arcodba vájja. (2 támadástól 472 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1746, sebződés: 915, gyógyulás: 279, összesen: -636 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+129 életerő). [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+134 életerő). [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+121 életerő). [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+139 életerő). [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+139 életerő). [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Big G orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Oppsz, itt járt már valaki! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. (Önanalízis: +6% nyomkövetés.)
[-100 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [35 pontot használtál fel, van még 790.]

m 1 7 7 mozogsz északkeletre, északnyugatra, északnyugatra
[424,119] Félig kiégett területen vagy. Láthatóan egyre több az élet, ahogy távolodsz a kiégett nyugati pusztáktól. Mozgást észlelsz oldalról. Csak egy árnylord. Megvető mosollyal várod a találkozást. {egyik sebzési módja: 1x 4d30+30.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: a hatalom szava varázslatot lő rád. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az árnylord jobb karját. (6 támadással 46 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az árnylord testét. (6 támadással 398 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+80 életerő). {KCC:} Nitmák pengével kissé megkarcolod az árnylord testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 93 életpontot sebeztél. Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4433 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 519, sebződés: 0, gyógyulás: 92, összesen: +92 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. (Önanalízis: +6% nyomkövetés.)

(Továbbmész...) [423,118] Változik a vidék, megolvadt kőzettel borított, kiégett pusztaságra értél. Mozgást észlelsz oldalról. A feléd közeledő drótszőrű mópat mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy láthatatlan védekező pszi felhúzásával. Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 901 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy fehérál.roncsolása pszit. Semmi eredménye! (pszi-acéltorony védelmez.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a drótszőrű mópat testét. (6 támadással 140 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-18 életerő.) A dolgot még 12 aranyad bánja. Megmarkolva a Fókuszpengét a másikra rohansz. {KCC:} Fókuszpengével végigvagdosod a drótszőrű mópat ocsmány testét. (6 támadással 450 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével néhányszor megcsapod a drótszőrű mópat ocsmány testét. Kritikus ütés! (4 támadással 240 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 43 életpontot sebeztél. Agyarával a drótszőrű mópat véres sebet ejt a jobb karodon. (1 támadástól 111 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). A drótszőrű mópat rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 84 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerő.) A dolgot még 6 aranyad bánja. {GYD:} Fókuszpengével épp hogy megvágod a drótszőrű mópat ocsmány testét. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével kissé megkarcolod a drótszőrű mópat testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) A szörny agyarát belevágja a kezedbe. (1 támadástól 118 életpontot vesztesz.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 72 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) A dolgot még 5 aranyad bánja. A drótszőrű mópat még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 14 drótszőrt. 18560 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1890, sebződés: 413, gyógyulás: 4, összesen: -409 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+139 életerő). [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+133 életerő). [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [422,117] Fáradtan folytatod az utadat a végeláthatatlan, kiégett pusztaságban. Hegynyi Thargodan behemótok csordája húz el a távolban, te csak leesett állal bámulsz. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Jobb az óvatosság - megpróbálsz elrejtőzni egy félig kiégett bozótos mögött. (Önanalízis: +11% rejtőzködés.) Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Azonnal rájössz, hogy egy gh'raiton ölész ijesztett meg. {védettsége: 93 szúró, 93 vágó, 93 ütő ellen.} Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. [40 pontot használtál fel, van még 750.]

m 1 2 3 mozogsz északkeletre, keletre, délkeletre
[423,116] Fáradtan folytatod az utadat a végeláthatatlan, kiégett pusztaságban. Egy Thargodan herceg kíséretével együtt előtted szaggat szét egy mópat bolyt! A mópatok sikítozva menekülnek, de a Thargodanok röhögve felfalják őket, majd az utolsó túlélőket acélkampóra akasztva, magukkal viszik, szórakozás gyanánt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Techiulan oszlopát. (ld. enc.) Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Elbújsz egy kisebb domb mögött. (Önanalízis: +11% rejtőzködés.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Ez nem lehet más, mint egy ml'othag szürcsölő. {max. életpontja: 4560.} Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.


(Továbbmész...) [424,116] Folytatod vándorlásodat a kiégett Sötét Föld pusztájában. A távoli hegyek bizarr árnyékot vetnek a lapályra. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy drótszőrű mópat. {max. életpontja: 1691-1890.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy láthatatlan védekező pszi felhúzásával. Mélyen koncentrálva, megidézel egy pusztító végzet varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 866 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy fehérál.roncsolása pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (pszi-acéltorony védelmez.) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a drótszőrű mópat jobb hátsó lábát. (6 támadással 142 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-9 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 12 aranyad. Marokra fogva a Fókuszpengét a másikra ugrasz. Fókuszpengével megvagdalod a drótszőrű mópat testét. (6 támadással 419 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével néhányszor megcsapod a drótszőrű mópat testét. Kritikus ütés! (4 támadással 236 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 93 életpontot sebeztél. Felszisszensz, ahogy fájdalmas sebet ejt a drótszőrű mópat agyarával a bal oldaladon. (1 támadástól 131 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). A drótszőrű mópat rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 69 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 9 aranyad. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 tl'urlang erőkő (ld. enc.). Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 9 drótszőrt. 18560 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1756, sebződés: 211, gyógyulás: 4, összesen: -207 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+135 életerő). [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+133 életerő). [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).

(Továbbmész...) [425,117] Tovább kóborolsz a pusztán. Egy Thargodan koponyát pillantasz meg a földön. Rád vigyorodik! Ijedten hátraugrasz, de többet nem mozdul. Talán csak a képzeleted játszott veled. Mozgást észlelsz oldalról. Felismered a közeledőt. Csak egy smaragd sárkány. Nem jelenthet különösebb problémát. {egyik sebzési módja: 1x 12d10+20.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy pusztító végzet varázslatot dobsz ellenfeledre. 625 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Asylux csapdája varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy káosz szava varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő III varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a smaragd sárkány óriási karmát. (6 támadással 145 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (94 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan ellenfeledre támadsz. {KCC:} Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a smaragd sárkány pikkelyes testét. Kritikus ütés! (5 támadással 400 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). {GYD:} Nitmák pengével néhányszor megkarcolod a smaragd sárkány óriási karmát. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a smaragd sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 81 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a smaragd sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 105 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy Eldaran karkötője [Eldaran karkötője ládikóba-> (313,117)-> 50 arany, -2 ÉP], egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (313,117)-> 28 arany, -2 ÉP], egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (313,117)-> 20 arany, -2 ÉP], egy aranytű, 3 gyöngymangó, egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (313,117)-> 10 arany, -2 ÉP] és 5 arany. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (313,117)-> 100 arany, -2 ÉP] 17643 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1254, sebződés: 327, gyógyulás: 104, összesen: -223 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+131 életerő). [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+118 életerő). [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [56 pontot használtál fel, van még 694.]

m 4 3 mozogsz délre, délkeletre
[425,118] Tovább barangolsz az élettelen pusztaságban. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Villámgyorsan lefekszel egy kidőlt, halott fatörzs mögé. (Önanalízis: +11% rejtőzködés.) Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Azonnal tudod, hogy egy fattylord volt a rémület okozója. {max. életpontja: 1001-1100.} Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [426,119] Sötét pusztaság vesz körül. A látóhatáron semmilyen égitestet nem látsz, a nappalok és éjszakák nélküli horizont vörösen izzik. Megreped a föld, és láva ömlik elő. Igyekszel minél távolabb kerülni. Mozgást észlelsz oldalról. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy smaragd sárkány. {támadása: 75.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy pusztító végzet. 595 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Asylux csapdája varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy káosz szava varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Ellenfeled méregfelhő III varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a smaragd sárkány pikkelyes testét. Kritikus ütés! (6 támadással 186 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (86 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel többször eltalálod a smaragd sárkány testét. (5 támadással 338 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Nitmák pengével kicsit megvagdalod a smaragd sárkány bal hátsó lábát. Kritikus ütés! (2 támadással 116 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 37 életpontot sebeztél. A smaragd sárkány fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 53 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 123 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (313,117)-> 12 arany, -2 ÉP], egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (313,117)-> 16 arany, -2 ÉP], egy bíbor erőöv [bíbor erőöv ládikóba-> (313,117)-> 60 arany, -2 ÉP], 11 arany és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (313,117)-> 14 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (313,117)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 17643 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1272, sebződés: 315, gyógyulás: 98, összesen: -217 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+134 életerő). [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Felfedeztél egy Thargodan tábort.
(Feltételes kutatás:) Elmúlt a vadászat hatása. Bízva felsőbbrendűségedben, rohamra indulsz a tábor ellen. Futás közben átugrod egy széttépett Zinthurg tetemét. A Thargodanok gyűlölködő pillantással fordulnak feléd. Egy Mnebolath készül a lemészárlásodra. {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 30 ütő ellen.}

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Mnebolath rücskös testét. (6 támadással 148 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 15 aranyad. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a Mnebolath kutyafejét. (3 támadással 269 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). {KCC:} Nitmák pengével megcsapod a Mnebolath kutyafejét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi eredménye! (elektromos pajzs védte meg a nyomorultat.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-8 életerő.) A dolgot még 5 aranyad bánja. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (313,117)-> 12 arany, -2 ÉP]. 2417 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 320, sebződés: 16, gyógyulás: 71, összesen: +55 ÉP}

Látva, hogy milyen könnyedén végeztél társukkal, a Thargodanok hátralépnek. Kihasználod a pillanatnyi szünetet, és felragadsz a földről egy hátizsákot, nyilván egy szerencsétlenül járt kalandozóé. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy fabontó [fabontó ládikóba-> (313,117)-> 5 arany, -2 ÉP]. Egy Thargodan mágus támad rád. {támadása: 33.}

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Egy sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy Asylux átka varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 97 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Thargodan mágus bibircsókos fejét. Kritikus ütés! (6 támadással 186 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Marokra fogva a Fókuszpengét ellenfeledre támadsz. {GYD:} Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a Thargodan mágus jobb lábát. (6 támadással 431 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). {KCC:} Nitmák pengével néhányszor megcsapod a Thargodan mágus testét. (4 támadással 167 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. {GYD:} Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a Thargodan mágus lilán pulzáló lábát. (2 támadással 143 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). {KCC:} Nitmák pengével kicsit megvágod a Thargodan mágus fejét. Kritikus ütés! (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. (elektromos pajzs védte meg a nyomorultat.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 sallank karom [sallank karom ládikóba-> (313,117)-> 4 arany, -2 ÉP] és 2 sáfránypor. 9168 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 985, sebződés: 99, gyógyulás: 168, összesen: +69 ÉP}

Az ocsmány lények egymással vitatkoznak, melyikük tépjen szét. Kihívón nézel a Thargodanokra: "ki a következő, aki meg akar halni?" Egy Thargodan légiós védelmezi a vadászterületét. {egyik sebzési módja: 2x 4d4+6.}

Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Thargodan légiós gigászi testét. (6 támadással 141 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Marokra fogva a Fókuszpengét ellenfeledre támadsz. {KCC:} Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a Thargodan légiós gigászi testét. (6 támadással 418 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). {KCC:} Nitmák pengével végigvagdosod a Thargodan légiós testét. (4 támadással 157 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 78 életpontot sebeztél. Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a Thargodan légiós jobb oldalát. (3 támadással 232 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). {GYD:} Nitmák pengével épp hogy eltalálod a Thargodan légiós bal oldalát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Karmával néhányszor a Thargodan légiós megcsapja a fejedet. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9363 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 930, sebződés: 92, gyógyulás: 178, összesen: +86 ÉP}

A Thargodanok egyenként elteleportálnak, és csak egyetlen, óriási árnyalak marad. Egy Rém támad rád.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. A támadás sajnos hatástalan volt. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Rém borzalmas plazmáját. (6 támadással 149 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét a másikra rohansz. Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Rém sötét esszenciáját. (6 támadással 400 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a Rém testét. (4 támadással 161 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). A Rém meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Rém csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A Rém csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A Rém csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a Rém testét. (6 támadással 418 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). {GYD:} Nitmák pengével épp hogy megvágod a Rém sötét esszenciáját. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A Rém csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Rém meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A Rém csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A Rém összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az angyalok kesztyűjét, szereztél 1 rémplazmát. [rémplazma ládikóba-> (313,117)-> 50 arany, -2 ÉP] 13920 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1019, sebződés: 185, gyógyulás: 212, összesen: +27 ÉP}

Benézel a csontokból összeeszkábált kalyibákba, kincs után kutatva. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüsttollú nyíl, egy ezüsthegyű nyíl és egy manakristály. A távolban sötét ölészek jelennek meg, nagyon sokan vannak, kezdik körbevenni a tábort. Menekülsz. (Önanalízis: +7% felderítés.)
Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. (Önanalízis: +6% nyomkövetés.) [89 pontot használtál fel, van még 605.]

szk 336 keresed a 336. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy áldott okerónt. [0 pontot használtál fel, van még 605.]

vv 73 73 73 elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 600.]
Fürgén varázsolsz! Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 595.]
Beizzik a turbómágia. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 590.]

v 15 429 6 elmormolod a 15. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy végső mozdulattal előhívod a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új kaktuszbogyó. [-42 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [30 pontot használtál fel, van még 560.]

h 1107 használod az 1107. tárgyat
Működésbe hozod a varkaudar látógömböt. Lassan a szemeid előtt, a levegőben egy labirintus homályos térképe jelenik meg. Memorizálod gyorsan a szemed elé táruló látványt.

1 2 3 4 5
6
10 9 8 7
11
12 13 14 15
16
20 19 18 17
21
22 23 24 25
26
33 32 31 30 29 28 27
34 35 36 37 38 39
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 130. labirintus térképe. A bejárat Alanor központjától keletre 294, északra 114 mérföldre található.

Meglepődve veszed észre, hogy időközben a varkaudar látógömb eltűnt a kezedből. [10 pontot használtál fel, van még 550.]

h 1107 használod az 1107. tárgyat
Működésbe hozod a varkaudar látógömböt. Váratlanul egy térkép anyagiasul előtted a levegőben. Elnagyoltan megrajzolt falak és utak. Memorizálod gyorsan a szemed elé táruló látványt.

16
24 23 20
17
21 18 14
22 11 15
12
3 19
10 13
2
8
4 5 9
1
6 7
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
24: 2. térkép 1. pont
20 1 3
7 10
2
19 18 8
9
4
6
15
21 17
5
11
16 14
22 25
26
12
23 24 27 13
lépcsõk hova visznek:
3: 1. térkép 23. pont

Ez a 127. labirintus térképe. A bejárat innen nyugatra 354, északra 66 mérföldre található.

A következő pillanatban a varkaudar látógömb köddé válik. [10 pontot használtál fel, van még 540.]

h 1107 használod az 1107. tárgyat
Működésbe hozod a varkaudar látógömböt. Váratlanul egy térkép anyagiasul előtted a levegőben. Elnagyoltan megrajzolt falak és utak. Memorizálod gyorsan a szemed elé táruló látványt.

10 7
9 6
8 5
4
11 3
12 2
13 1
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
7: 2. térkép 1. pont
10: 3. térkép 23. pont
13: 2. térkép 3. pont
4 1
2 12 15 18
5 6
10 11 14 17
13 16 19 20 7
23 26 29 31 8
21 22 25 28
32 9
3 24 27 30
33 34
lépcsõk hova visznek:
1: 1. térkép 7. pont
2: 1. térkép 10. pont
3: 1. térkép 13. pont
34: 3. térkép 1. pont
22 20 18 16 15
23
21 19 17 14
13 12
11 10
9 7 5 3
1
8 6 4 2
lépcsõk hova visznek:
1: 2. térkép 34. pont
23: 1. térkép 10. pont

Ez a 124. labirintus térképe. A bejárat Alanor központjától nyugatra 192, délre 30 mérföldre található.

A következő pillanatban a varkaudar látógömb köddé válik. [10 pontot használtál fel, van még 530.]

h 1107 használod az 1107. tárgyat
Működésbe hozod a varkaudar látógömböt. Lassan a szemeid előtt, a levegőben egy labirintus homályos térképe jelenik meg. A látványt elraktározod valahova, a tudatod mélyére, ahonnan bármikor előbányászhatod, ha szükség lesz rá.

79 63 47 31 15 16 32 48 64 80
77 61 45 29 13 14 30 46 62 78
75 59 43 27 11 12 28 44 60 76
73 57 41 25 9 10 26 42 58 74
71 55 39 23 7 8 24 40 56 72
69 53 37 21 5 6 22 38 54 70
67 51 35 19 3 4 20 36 52 68
1 2
65 49 33 17 18 34 50 66
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
2: 2. térkép 76. pont
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
41 42 43 44 45 46 47 48 49 50
51 52 53 54 55 56 57 58 59 60
61 62 63 64 65 66 67 68 69 70
75 76
71 72 73 74 77 78 79 80
lépcsõk hova visznek:
75: kijárat
76: 1. térkép 2. pont

Ez a 125. labirintus térképe. A bejárat innen nyugatra 12, északra 336 mérföldre található.

Meglepődve veszed észre, hogy időközben a varkaudar látógömb eltűnt a kezedből. [10 pontot használtál fel, van még 520.]

* 1. BP: használod a 336. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [10 pontot használtál fel, van még 510.]

* 2. BP: elmormolod a 75. varázslatot
Mivel a paraméterként megadott varázslat nem volt rajtad, nem is volt sok értelme a mágiafeloldásnak. [0 pontot használtál fel, van még 510.]

* 3. BP: elmormolod a 161. varázslatot a 11. varázslatot a 83. varázslatot
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 510.]
Beizzik a turbómágia. Enyhe zápor kerekedik. Na végre, egy kis víz! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 508.]
Gyorsvarázsolsz! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [1 pontot használtál fel, van még 507.]

* 4. BP: kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 507.]

* 5. BP: elmormolod a 238. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az ősi szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 2 új ében toboz. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 497.]

* 6. BP: eldobod a 258. tárgyat az 584. tárgyat a 632. tárgyat
Sajnos nincs nálad nehezék. Sajnos nincs nálad mópat tetem. Sajnos nincs nálad arkog kő. [0 pontot használtál fel, van még 497.]

* 7. BP: visszadátumozás kérelem
Még nem telt el három hónap (legutóbb 2006. évben 7. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 497.]

* 8. BP: elmormolod a 15. varázslatot
Egy körben max. 6 tárgyat szaporíthatsz. [0 pontot használtál fel, van még 497.]

* 9. BP: beraksz a bankba a 152. tárgyat (310 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 497.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Gyermekkorodban tanult verseket próbálsz felidézni, és hangosan elmondani. A jó memória egyik feltétele a magas IQ-nak. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön.

[40 pontot használtál fel, van még 457.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Felhasználva egy ágat és a talajt, rajzos matematikai feladványokat készítesz, logikád csiszolása érdekében. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 417.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Intelligenciádat csiszolandó, fejben sakkozol. Borzalmas vereséget szenvedsz saját magadtól... Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 377.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Gyermekkorodban tanult verseket próbálsz felidézni, és hangosan elmondani. A jó memória egyik feltétele a magas IQ-nak. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 337.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Teljes kényelembe helyezkedsz (már amennyire itt lehet), és töprengeni kezdesz a világ dolgain. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 297.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Gyermekkorodban tanult verseket próbálsz felidézni, és hangosan elmondani. A jó memória egyik feltétele a magas IQ-nak. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 257.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Felhasználva egy ágat és a talajt, rajzos matematikai feladványokat készítesz, logikád csiszolása érdekében. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 435 TVP-t kell elköltened.]

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 217.]

tf 2 17 fejleszted a 2. tulajdonságodat 17 pontért
Elméd csiszolása érdekében két ismeretlenes egyenleteket oldasz meg, fejben. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 418 TVP-t kell elköltened.] [17 pontot használtál fel, van még 200.]
(Önanalízis: +6% csapdakészítés.) Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-103 max. életerő). Lassan visszatér az erő bénult tagjaidba. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 17, 13, 16.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 3 kaját bezabál a sivatagi doareg. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 764 pontot. A következő körben tehát 964 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TECHIULAN OSZLOPA (827. TEREPTÁRGY)
Groteszk, obszidiánból faragott, torzul csavarodó oszlop. Ezek a bizarr tereptárgyak Techiulan, a Thargodan herceg területének határait jelölik. Aki átlépi, az magára vessen, amikor a Thargodanok haragja és átka lesújt rá...

TL'URLANG ERŐKŐ (825. TÁRGY)
Egy ősi, Thargodan készítésű, megfeketedett kő. Hihetetlen, hogy a tl'urlang kavargó esszenciája nem semmisítette meg. Valószínűleg ez az a varázstárgy, amellyel a Thargodan varázslók seregeiket felszerelték - mint látható, kevés sikerrel, hordozóját sem mentette meg. A Tl'urlang erőkő +6 támadást ad, ha éjfattyakkal harcolsz. Nem kell KF-elned ahhoz, hogy működjön, és mivel nem éjfatty eredetű tárgy, át lehet adni.

KARAKTERLAP

Mitheithel, egy fekete, hosszú hajú, szürke szemű elf férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Sheran félisten hatalmú személyes tanácsadója vagy. Az Erdők Vándorai (#9139) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 623. fordulód.

Erő: 78 (103) Szint: 49 Merészség: 5/5 Magasság: 163 cm
IQ: 91 (99) Támadás: 82 Agresszió: 3 Testsúly: 47 kg
Ügyesség: 78 (83) Védekezés: 99 Menekülés: 30 % Életkor: 184/307 év
Egészség: 70 (79) Életpont: 1034/1196 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 83 (101) Varázspont: 3742/1601 Pénz: 15127 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 14/-2 Pszi pont: 621/149 Halhatatlanság: 10 % EFejl: 21
Eddig összesen 5374 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 111708 TP-t kaptál. Jelenleg 19379155 TP-d van. A következő szinthez még 620845 TP szükséges. Trófeáid: triklem drakolder, drótszőrű mópat, Friedurgonoma. A 600. fordulódban 10250 arany került a bankszámládra. 11428 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 12/16 ökölvívás: 33/60 (+4%) szúrófegyverek: 34/54 (+1%)
vágófegyverek: 37/7 (+7%) ütőfegyverek: 32/37 lőfegyverek: 34/54
dobófegyverek: 36/66 (+1%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << biami kvazárlándzsa (#568) << Mjölborg kalapácsa (#523)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) (1 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 59/11 (+33%) 2. nyomkövetés: 169/58 (+18%) 3. mászás: 31/52
4. csapdakészítés: 42/15 (+6%) 5. csapdaészlelés: 34/94 6. gyógyítás: 215/73
7. titkosírás: 39/6 8. felderítés: 31/46 (+7%) 9. szörnyidomítás: 20/92
10. teológia: 154/70 (+80%) 11. taumaturgia: 167/60 (+13%) 12. szerencsejáték: 4/80
13. versengés: 16/85 14. harcművészetek: 30/7 15. zene: 99/40
16. szörnyismeret: 124/79 17. pszi: 48/14 (+14%) 18. zárnyitás: 34/91
19. vadászat: 36/17 20. vitalitás: 7/22 21. bányászat: 46/96
22. úszás: 18/6 23. csapatmunka: 1/9

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 90% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 80% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 500 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz amnioszt (#203) (max. 20 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ), bűvös shurikent (#562) (max. 100 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 100 darabot ), ezüstshurikent (#327) (max. 100 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 100 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 100 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 16)
szintszívó (#96), szubreális vámpír (#223), autentikus vámpír (#154), magnetikus praglonc (#200), ősi szellem (#422) (csak egyszer), noth szellem (#250), lidércúr (#252), halálelementál (#279), Rém (#315), sötét ölész (#314), Notermanthi báró (#323) (csak egyszer), halálmadár (#351), ezerszemű bestia (#288), Ylgoroth (#332) (csak egyszer), Techiulan (#400)
Barátságosság (aktív: 7, max: 16)
elf (#2), bávatag golombár (#165), átokmurgattyú (#225), quwarg parafenomén (#248), átokosztó (#372), fattylord (#791), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
jégoszlop (#231, 24 VP) ősvillám (#235, 45 VP) minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP)
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP)
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
pusztító végzet (#106, 30 VP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
természet haragja (#141, 25 VP) életpajzs (#142, 16 VP) növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
gömbvillám (#176, 20 VP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP)
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP)
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP) fürkésző szemek (#213, 25 VP)
öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP)
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) mágia megértése (#226, 0 VP)
méregfelhő III (#229, 25 VP) ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP)
öntözés II (#378, 80 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP)
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP)
az agy kifacsarása (#197, 14 PP)
A varázslatok tanulására elkölthető: 120 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
Pörhemór köre (#205) (98,24,3) méregsemlegesítés (#14) áldomás II (#169) vámpirizáció (#1)
feltámadás (#168) szürkeáll. aktiv (#71) Symulf rúnája (#182) csupasz izom (#28)
tárgyvédelem (#178) esszenciavédelem (#165) tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs I (#12)
hadiszerencse III (#59) pszi-ernyő (#64) kí koncentráció (#69) hatalomvarázs (#220)
esszenciavédelem 2 (#188) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
háló (#186), jégoszlop (#231), ősvillám (#235)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
elektromos pajzs (#51), védelem tűz ellen (#38), életpajzs (#142), tükörpajzs (#101), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 39, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
gömbvillám (#176) >> kultúrmasztodon (#227) izomernyesztés (#33) >> quwarg parafenomén (#248)
izomernyesztés (#33) >> kisebb quwarg isten (#213) élőholt pozdorja (#134) >> élőholt ősmágus (#179)
armageddon (#218) >> ongóliant hadúr (#178) armageddon (#218) >> férfiak (#998)
armageddon (#218) >> nők (#999) armageddon (#218) >> tollaskígyó (#635)
direkt kontaktus I (#121) >> áeratikus hasnyák (#243) direkt kontaktus I (#121) >> aranyfecske (#283)
direkt kontaktus I (#121) >> borzalmas varkaudar (#166) puha ütés (#60) >> Arsa (#964)
puha ütés (#60) >> méregféreg (#784) puha ütés (#60) >> sziklaskorpió (#339)
puha ütés (#60) >> méregelementál (#306) pusztító végzet (#106) >> zafír sárkány (#329)
pusztító végzet (#106) >> márvány sárkány (#328) pusztító végzet (#106) >> smaragd sárkány (#326)
pusztító végzet (#106) >> Shear'niz'il (#7005) puha ütés (#60) >> mösze uralkodó (#789)
pusztító végzet (#106) >> drótszőrű mópat (#426) tűzgolyó (#155) >> Friedurgonoma (#7009)
direkt kontaktus I (#121) >> Tguarkhan (#212) armageddon (#218) >> Techiulan (#400)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 39, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> Eruol (#378) pszi-acéltorony (#98) >> drótszőrű mópat (#426)
pszi-acéltorony (#98) >> csápos otagi (#395) védelem tűz ellen (#38) >> nők (#999)
védelem tűz ellen (#38) >> férfiak (#998) védelem tűz ellen (#38) >> ezerszemű bestia (#288)
fürgülés (#92) >> kisebb quwarg isten (#213) tompítás (#40) >> zoloboo sámán (#230)
tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255) fehér glóbusz (#47) >> rozmár sámán (#655)
fehér glóbusz (#47) >> fagymágus (#650) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)
elektromos pajzs (#51) >> kultúrmasztodon (#227) tükörpajzs (#101) >> halálosztó kain (#168)
tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
Famulusod egy erdei tündér.

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Semmisíts meg 16 sötét ölészt, minden élő megátalkodott ellenségét! (számláló: 8)
2.) Az élet védelmében néha ölni kell. Tharr avatárjának megsemmisítésével tucatnyi háborút kerülhetünk el!
3.) Az élet mindenek felett, még Leah avatárja sem állhat utadba, ha kell, pusztítsd el!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 4. kategóriában a XIV. olimpián, első hely a hercegnő megmentésében a XXI. olimpián.
2005 II. félévének Vlagyimir díjas vadásza vagy.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csillezsályalevél (#1253) 10 gyöngymangó (#135) 3 isteni könnycsepp (#260)
6 kaja (#2) 4 karbin plazma (#199) 1 kristályfolyadék (#449)
1 lótuszvirág (#447) 1 nyílvessző (#108) 1 quwarg tojás (#360)
6 ragasztó (#83) 1 rókafarok (#124) 4 varkaudar látógömb (#1107)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
221 arany (#50) 1 aranytű (#272) 24 drótszőr (#37)
2 ében toboz (#578) 1 ezüsthegyű nyíl (#323) 1 ezüsttollú nyíl (#363)
7 kaktuszbogyó (#429) 1 manakristály (#500) 2 sáfránypor (#211)
1 tl'urlang erőkő (#825)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(422,117) gh'raiton ölész (#412)
(423,116) Techiulan oszlopa (#827), ml'othag szürcsölő (#415)
(423,118) drótszőrű mópat (#426)
(423,120) Techiulan (#400), művészi porolit (#720)
(424,116) drótszőrű mópat (#426)
(424,119) árnylordok (#342)
(425,117) smaragd sárkány (#326)
(425,118) fattylord (#791)
(426,119) smaragd sárkány (#326), Mnebolath (#237), Thargodan mágus (#318), Thargodan légiós (#311), Rém (#315), Thargodan tábor (#588)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Elenios tündöklő szobra akkor is kifejtette hatását, ha lerombolták azt, ezt javítottuk.

Üzenet küldése a karakternek