Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. jan. 23. 15h:26' EZ A 73. JÁTÉKHETED, 62. FORDULÓD 74. játékheted kezdete: jan. 26. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5098 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
d 4 1 | eldobod a 4. tárgyat (1 darabot) |
d 5 1 | eldobod az 5. tárgyat (1 darabot) |
fkt 4 1 1 | felt. készítesz a 4. tárgyat (1 darabot) |
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 dárda. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót ellenfeledre támadsz. Göcsörtös bunkóval néhányszor megcsapod a sóhajtó dorony pofáját. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony feléd harap, de sikertelenül. Göcsörtös bunkóval párszor keményen megütöd a sóhajtó dorony farkát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony feléd harap, de sikertelenül. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [42,100] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy olvasztókemencét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 rézdarabot!
(Továbbmész...) [41,101] A dombvidék után ismét sík terepen vagy.
(Feltételes támadás:) Egy drótszőrű pincsi! Ezt kerested. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Megmarkolva a göcsörtös bunkót ellenfeledre ugrasz. Göcsörtös bunkóval kegyetlenül megütöd a drótszőrű pincsi testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A drótszőrű pincsi állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 5 drótszőrt. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 2 1 | mozogsz keletre, északkeletre |
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: lángcsóva varázslatot lő rád. 14 életpontot vesztettél. Dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 dárda. Pár lövedéked átjárja az ork sámán testét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ork sámán nyakát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy lángcsóva varázslatot, majd rád küldi. 21 életpontot vesztettél. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az ork sámán bal oldalát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Ellenfeled lángcsóva varázslatot lő rád. 13 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 405 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}
(Továbbmész...) [43,100] Szűnni nem akar a zöld síkság. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy xantusz-kaktuszt.
(Feltételes támadás:) Egy gyilkos sallank! Ezt kerested. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a gyilkos sallank testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Marokra fogva a göcsörtös bunkót a másikra rontasz. Göcsörtös bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a gyilkos sallank jobb első lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a gyilkos sallank meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A gyilkos sallank most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sallank karmot. 156 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
h 145 | használod a 145. tárgyat |
m 3 1 8 | mozogsz délkeletre, északkeletre, északra |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a bíborgörény farkát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a bíborgörény száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 18 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [45,100] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy kaffogó hebrencs. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kaffogó hebrencs csíkos hátát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót a másikra rontasz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kaffogó hebrencs testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A kaffogó hebrencs összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [45,99] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Fairlight hívői építették.
m 8 6 | mozogsz északra, nyugatra |
(Továbbmész...) [44,98] Még mindig a városban vagy. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " E helyen erősebben süt le a nap, itt járt Sir Kris a Raia pap, s öklén a gonosz vére van. " Egy fehér kőből kifaragott, tiszta vizű szökőkutat találsz. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy sörsátrat. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " E szent helyen alakult a Vérvörös Légió. Örök mementóul e tábla áll! " Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy útonálló. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod az útonálló jobb lábát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Megmarkolva a göcsörtös bunkót a másikra ugrasz. Göcsörtös bunkóval kegyetlenül megütöd az útonálló jobb lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. Az útonálló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
f 152 | kísérletezel a 152. tárggyal |
f 152 | kísérletezel a 152. tárggyal |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 23 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 23 pontért |
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az útonálló testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
ÁLOMVIRÁG (395. NÖVÉNY) Az Álomvirág egy egészen különös növény: szárai a megszokott vegetációtól eltérően nem zöldek, hanem szinte teljesen átlátszóak, üvegszerűek. Ennek oka, hogy a növény nem a szokásos módon, a talajból nyeri a növekedéséhez szükséges anyagokat (és alakítja át fotoszintézissel), hanem mentális úton, a közelben alvók álmaiból merít energiát (emiatt viszont nagyon könnyen kiirtható). Talán ez az oka annak is, hogy a növény parányi virágai nem egyszínűek: a szivárvány ezerféle árnyalatában tündökölnek. Ha szerencsés vagy, valamelyik virág nemrég bontotta ki szirmait, s begyűjtheted róla a virágport [ezt automatikusan meg is teszed]. S hogy ez mire jó? Ha este, elalvás előtt belélegzed [a H 396 paranccsal], akkor éjszaka kellemesen kipihened magad, miközben különös kirándulást teszel az álmok birodalmában... |
MÁSZÓKAMPÓ (165. TÁRGY) Mászókampót vasból tudsz kovácsolni, egy vaskohónál, ha van legalább 2-es bányászat szakértelmed. Három vasércre van szükséged, amelyet megdolgozhatsz egy kőkalapáccsal, és hat pirkitre, amellyel felfűtöd a vaskohót. A 15 TVP-ért kiadott KT 165 parancsban az is benne van, hogy a kész kampó végére egy kötelet erősítesz. Különösen nehezen megmászható helyekre (sziklafészek, márványtorony) csak mászókampóval juthatsz be. A H 165 paranccsal használhatod. |
RÖVID KARD (171. TÁRGY) A rövid kard talán az első, igazán profi fémfegyver, amit el tudsz készíteni. Megkovácsolása, amely egy kőkalapáccsal, egy vaskohónál történik, igazán nagy türelmet és hozzáértést igényel: legalább 5-ös bányászat szakértelem és 50 TVP szükséges hozzá. Az alapanyag 5 vasérc és 10 pirkit, utóbbi a kohó felfűtéséhez szükséges. A rövid kard 3d4+1 sebzésű vágófegyver, amelyet balkezes fegyverként is használhatsz. |
Erő: | 19 | Szint: | 12 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 166 cm |
IQ: | 21 | Támadás: | 11 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 81 kg |
Ügyesség: | 15 (17) | Védekezés: | 23 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 38/38 év |
Egészség: | 12 | Életpont: | 171/117 | Jellem: | semleges (+4) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 13 | Varázspont: | 58/52 | Pénz: | 568 arany | Kép. pont: | 2 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ütőfegyverek: | 14 | dobófegyverek: | 13 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); bumeráng (#249) (2 -4.); ubuk dobónyíl (#138) (5 -6.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (7 .); vas dobónyíl (#189) (8 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 2 | 2. nyomkövetés: | 13 | 3. mászás: | 3 |
4. csapdakészítés: | 6 | 5. csapdaészlelés: | 2 | 6. gyógyítás: | 21 |
7. titkosírás: | 1 | 8. felderítés: | 5 | 9. teológia: | 1 |
10. szerencsejáték: | 1 | 11. szörnyismeret: | 1 | 12. vadászat: | 8 |
13. bányászat: | 15 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 16 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), botot (#4) (max. 1 darabot ), dárdát (#10) (max. 2 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot ) |
mászol max. 20 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 12) |
mérges pók (#20), drótszőrű pincsi (#22), bo-skorpió (#54), gyilkos sallank (#85), móleon (#68) (csak egyszer), technokolin (#50), fabontó szójer (#71), acéldarázs (#140), szőrlajhár (#141) |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Végezz egy varkaudarral. |
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat. |
3.) Áldozz fel számomra két grifftojást. |
Összsúly: 51.08 kg | Megterheltség: 88% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 77 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bot (#4) | 1 | bunkó (#5) | 2 | kaja (#2) | |||
1 | ubuk dobónyíl (#138) | 2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 5 | drótszőr (#37) | 1 | hebrencs állkapocs (#130) | |||
3 | rézdarab (#70) | 1 | rézkulcs (#75) | 5 | sallank karom (#128) |