61. forduló, 63. forduló, Shuran Tranzikan összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. aug. 14. 12h:05'
EZ A 132. JÁTÉKHETED, 62. FORDULÓD
133. játékheted kezdete: aug. 17.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2948
SZÁMLA : XXXX

SHURAN TRANZIKAN KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [68,-25] koordinátán.
A játékvezető átadott Neked 1 leviatán hólyagot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+232 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+12 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) 4 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.

* 1. KP: v 15 201 2 elmormolod a 15. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy végső mozdulattal előhívod a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 2 új gyíkfű. [-14 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 189.]

* 2. KP: h 201 0 0 használod a 201. tárgyat
A gyíkfüvet a talpadra kened. Beturbózva érzed magad! [4 pontot használtál fel, van még 185.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[69,-25] Fák, mindenütt csak fák. Ez Hrók erdejének a széle. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy gorombilla került az utadba. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Marokra fogva a szöges bunkót a másikra rontasz. Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a gorombilla testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a gorombilla szőrös karját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A gorombilla mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A gorombilla összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 lapockacsontot. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Elsőnek egy láplidérc száll szembe veled.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Elszántan a másikra ugrasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a láplidérc sáros testét. (3 támadással 130 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a láplidérc jobb lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a láplidérc, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 765 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Felismered. Ez egy szintszívó. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [70,-25] Még mindig az erdőben vagy. Felfedeztél egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Darlan előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Ráismersz a lényre. Egy pókvadász. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Itt csata lesz.

Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a pókvadász jobb vállát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a pókvadász testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Nyelvével a pókvadász eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a pókvadász nyúlánk szívókáját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a pókvadász bal hátsó lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Nyelvét a pókvadász feléd löki, de eredménytelenül. A pókvadász szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 94 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Az első ellenfél egy sírlidérc.

Elszántan a másikra rontasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a sírlidérc rothadó húsát. (3 támadással 127 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a sírlidérc bal vállát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a sírlidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 580 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy zombi.

Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Meglengetve a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a zombi rotható húsát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a zombi foszladozó testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A zombi karma a fejed mellett suhan el! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 28 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Találsz nála 2 varázskövet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 145 (limit: 1050), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 10039.
A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy szőrlajhár. (ld. enc.) Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szőrlajhár testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a szőrlajhár jobb oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A szőrlajhár mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 lajhár csontot. 143 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
Összefutsz egy fekete hajú, csillogó szemű, körszakállas kobudera férfival. Fekete a bőre. Sheran tanítványa. Egy aranygyűrűt, egy boszorkánykendőt, egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy nekrofun medált, egy örökkéval.kristályát, egy regeneráló gyűrűt, egy sárga erőövet, egy tankány karmot, egy vassisakot, egy virág szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Fegyverzetét egy tüskés harci gromak trófea, egy Thargodan csontváz trófea és egy élőholt sullár trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Lant, mit angyal s ördög tart. Bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Holmiját egy hegyi szamár cipeli.
Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Ubik. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.

(Továbbmész...) [71,-25] Még mindig az erdőben vagy. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy gyilkos tetű. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a gyilkos tetű jobb hátsó lábát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a gyilkos tetű kitinpáncélját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű feléd sújt csáprágóival, de mellé! Szöges bunkóval megütöd a gyilkos tetű nyakát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a gyilkos tetű testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A gyilkos tetű még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 252 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Egy zombi áll veled szemben.

Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Megmarkolva a szöges bunkót a másikra támadsz. Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a zombi testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a zombi rotható húsát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Karmaival a zombi megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy élőholt mirg.

Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt mirg jobb oldalát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod az élőholt mirg bal lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Megcsipkedi az élőholt mirg a bal válladat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az élőholt mirg bal oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az élőholt mirg pikkelyes lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Többször megcsíp az élőholt mirg. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 179 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 manifeszt.nyúlványt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 147 (limit: 1050), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 10143.
Felfedeztél egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Dornodon rúnaköve.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 155.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[72,-25] Épületek tűnnek fel. Találsz egy xantusz-kaktuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy főutcát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy útonálló. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Elszántan ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az útonálló testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd az útonálló jobb lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az útonálló csapása csak a levegőt találja. Véres nyál csordul ki az útonálló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [73,-25] Folytatod sétádat a házak közt. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Utad során felfedezel egy xantusz-kaktuszt. Észreveszel egy főutcát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy útonálló közeledik. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Marokra fogva a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az útonálló testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod az útonálló bal vállát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az útonálló vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az útonálló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Van itt egy vadaspark (769. épület.). Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. " [20 pontot használtál fel, van még 135.]

be 769 bemész a 769. épületbe
Belépsz az árnyas tölgyek alkotta kapun, és mintha egy, a város zajától távol álló erdőbe tévedtél volna. Hatalmas fák alatt lépdelsz, madárdal ölel körül, amit csak néha tör meg egy-egy nagyobb lény távoli hangja. Vajon hogy lehetséges ez egy ilyen fiatal város falai között? Mágia, erőteljes mágia alkothatta csak ezt a csodás ligetet! Egy aranyszőke hajú, zöld köntös viselő elf lép eléd eg fa törzse mögül, és udvariasan köszönt, majd felajánlja, hogy körbe vezet a vadasparkban. Megilletődve bólintasz, és miközben a fák között sétáltok, nagy szemeket meresztve bámulod a tágas kifutókban látható gyönyörű, különös vagy épp félelmetes lényeket. Az elf dallamos hangjára figyelsz, aki elmondja, hogy azért éült ez a vadaspark, hogy otthont adjon a befogott, de megunt állatoknak, szörnyeknek, bár egy részüket visszajuttatják eredeti élőhelyükre, valamint hogy a vadaspark fenntartásához anyagi támogatást nyújtó kalandozók akár örökbe is fogadhatnak az épp itt található lények közül. [Megjegyzés: a mennyiség paraméter az EA/VE esetén mindig 1, ezért nem is kell megadnod. A szörnyelfogásnál szokásos megkötések az örökbefogadásra is vonatkoznak.]
A következő lények várnak gazdára (zárójelben a szörny sorszáma):
woor-antilop (#31) 6 ap /db, kaffogó hebrencs (#88) 31 ap /db, sörényes ubuk (#89) 48 ap /db, karmos tankány (#137) 113 ap /db, kardfogú fülemüle (#146) 115 ap /db, ezoterikus mardel (#184) 216 ap /db, nektoraf (#355) 95 ap /db, hegyi szamár (#7168) 58 ap /db.
A következő szörnyeidet hagyhatod itt a vadasparkban:
Nincs ilyen szörny. [5 pontot használtál fel, van még 130.]

ve 99 megveszed a 99. tárgyat
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 130.]

id 99 70 idomítod a 99. szörnyet 70 pontért
Sajnálom, de nincs ilyen sorszámú szörny a fogságodban. [0 pontot használtál fel, van még 130.]

ea 99 eladod a 99. tárgyat
Sajnálom, de nincs ilyen szörnyed. [0 pontot használtál fel, van még 130.]

ve 99 megveszed a 99. tárgyat
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 130.]

id 99 70 idomítod a 99. szörnyet 70 pontért
Sajnálom, de nincs ilyen sorszámú szörny a fogságodban. [0 pontot használtál fel, van még 130.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[72,-24] Folytatod sétádat a házak közt. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy xantusz-kaktuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mákrózsa bokrot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy főutcát. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy útonálló közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod az útonálló bal vállát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd az útonálló bal vállát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az útonálló csapása csak a levegőt találja. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Van itt egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.). Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. " [10 pontot használtál fel, van még 120.]

ee 162 1545 231 eladod a 162. tárgyat az 1545. tárgyat a 231. tárgyat
Eladtál 3 borostyán függőt. 18 aranyat kaptál.
Sajnálom, de azt a tárgyat még boltban sem adhatod el. [0 pontot használtál fel, van még 120.]
Eladtál 2 acélpengőkét. 6 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 120.]

ee 95 212 130 eladod a 95. tárgyat a 212. tárgyat a 130. tárgyat
Eladtál 1 bakkura bőrt. 2 aranyat kaptál.
Eladtál 2 dorony tüdőt. 16 aranyat kaptál.
Eladtál 3 hebrencs állkapcsot. 12 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 120.]

ee 33 103 85 eladod a 33. tárgyat a 103. tárgyat a 85. tárgyat
Eladtál 3 lapockacsontot. 12 aranyat kaptál.
Eladtál 1 magszim belet. 5 aranyat kaptál.
Eladtál 6 óndarabot. 12 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 120.]

ee 207 70 151 eladod a 207. tárgyat a 70. tárgyat a 151. tárgyat
Egyetlen bolt sincs itt, amely azt a tárgyat megvenné.
Eladtál 11 rézdarabot. 11 aranyat kaptál.
Eladtál 12 szvó-ektoplazmát. 120 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 120.]

ee 69 15 eladod a 69. tárgyat a 15. tárgyat
Eladtál 2 szárnyas hernyót. 4 aranyat kaptál.
Eladtál 1 vadász tatu bőrt. 1 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 120.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még 119.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Elméd csiszolása érdekében két ismeretlenes egyenleteket oldasz meg, fejben. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 79.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Magad elé képzelsz egy négyzetrácsot, és köröket, kereszteket kezdesz belerajzolni. A fejben amőbázás egy kemény dolog, de jó módja az IQ-d fejlesztésének. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Ráismersz a lényre. Egy orgyilkos. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd az orgyilkos testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az orgyilkos testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az orgyilkos megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval megcsapod az orgyilkos testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az orgyilkos testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, az orgyilkos sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 39.]

tf 2 9 fejleszted a 2. tulajdonságodat 9 pontért
Teljes kényelembe helyezkedsz (már amennyire itt lehet), és töprengeni kezdesz a világ dolgain. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [9 pontot használtál fel, van még 30.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 203 pontot. A következő körben tehát 233 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SZŐRLAJHÁR (141. SZÖRNY)
A szőrlajhár, ha nem állandóan félkarikába görnyedve csimpaszkodva a fákról, akár másfél méter is lehetne. Mélyen ülő, mohón csillogó szemei állandóan az alatta húzódó erdei utat lesik. Ha valaki elhalad az úton, gyorsan le/ráugrik, és elkezdi mancsaival a csontjait ropogtatni. A szőrlajhárok nagy pechje, hogy manapság elég sok olyan kalandozó van, aki pillanatok alatt darabokra tudja őket szedni.

KARAKTERLAP

Shuran Tranzikan, egy kopasz, barna szemű kobudera férfi vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Sheran hűséges követője vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 62. fordulód.

Erő: 16 (23) Szint: 15 Merészség: 4/3 Magasság: 150 cm
IQ: 18 (25) Támadás: 32 Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 17 (24) Védekezés: 19 Menekülés: 30 % Életkor: 30/40 év
Egészség: 15 (24) Életpont: 355/345 Jellem: semleges (-7) Tul. pont: 0
Szerencse: 20 (27) Varázspont: 235/14 Pénz: 4810 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 20/2 EFejl: 10
Eddig összesen 458 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2 722 TP-t kaptál. Jelenleg 88 684 TP-d van. A következő szinthez még 31 316 TP szükséges. Trófeáid: élőholt mágus, óriás csontváz, láplidérc.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 18/47 (+6%) szúrófegyverek: 7/19 (+13%) vágófegyverek: 6/40
ütőfegyverek: 4/66 (+91%) lőfegyverek: 7/49 dobófegyverek: 6/94

Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) << bronzhegyű lándzsa (#87) << mandibulakasza (#127)
Óvatosság (labirintusokban): 5
72,59 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 100

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 429 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 35/92 (+15%) 2. nyomkövetés: 11/5 (+13%) 3. mászás: 5/9
4. csapdakészítés: 5/24 (+8%) 5. csapdaészlelés: 1/9 6. gyógyítás: 8/7
7. titkosírás: 1/83 8. felderítés: 2/49 9. szörnyidomítás: 1/70
10. teológia: 2/90 (+9%) 11. taumaturgia: 2/76 12. harcművészetek: 20/0
13. zene: 1/13 14. szörnyismeret: 1/74 15. zárnyitás: 1/5
16. vadászat: 2/63 17. bányászat: 5/30

FELTÉTELES PARANCSOK (még 50 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
Elenios hívők (#994)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
méregsemlegesítés (#14)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
energiatüskék (#29)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet.
2.) Fogj el élve egy pókvadászt, és áldozd fel oltáromnál!
3.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerűbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.]

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. kobudera lak (533): kész. városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. helytartói hivatal (563): új. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 17, 18.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 1, 6.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 147 (limit: 1050), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 10143.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 felderítő, 1 harcos.

MAKRÓID (jelenleg 0 lehet)
1. makró parancsai: vv 71 112 377, p 69 15, vv 88 165 147, vv 188 28 53, vv 363 220 26, vv 224 161 209, vv 300, le 823, kf 836 1041, h 1602 27 50.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
időfolyamok (394)
megvilágosodás (421)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 21 TU. szükséges még: 29 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1 TU szükséges.)
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 63.49 kg Megterheltség: 73%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 52 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 acélpengőke (#231) 1 bakkura bőr (#95) 3 borostyán függő (#162)
2 dorony tüdő (#212) 3 hebrencs állkapocs (#130) 2 kaja (#2)
2 lapockacsont (#33) 1 magszim bél (#103) 6 óndarab (#85)
11 rézdarab (#70) 2 szárnyas hernyó (#69) 11 szvó-ektoplazma (#151)
1 vadász tatu bőr (#15) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
219 arany (#50) 5 bomló esszencia (#2367) 1 lajhár csont (#236)
2 madártoll (#112) 1 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 orgyilkos tőr (#225)
2 varázskő (#305)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

67 68 69 70 71 72 73 74
-26
-25
-24
-23
(69,-25) gorombillák (#38), láplidérc (#352)
(70,-25) egy ismeretlen isten rúnaköve, művészi porolit (#720), pókvadászok (#59), sírlidérc (#172), zombi (#49), szőrlajhár (#141), Ubik (2580. kalandozó)
(71,-25) gyilkos tetű (#116), zombi (#49), élőholt mirg (#135), Dornodon rúnaköve
(72,-25) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), főutca (#399), útonálló (#130)
(72,-24) Fehér Bérc Plaza (#669), bank (#697), kvazár kohó (#755), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), főutca (#399), oltár, nekrofun (#173), útonálló (#130), orgyilkos (#131)
(73,-25) vadaspark (#769), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), főutca (#399), oltár, útonálló (#130)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2018.08.14 12:04 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Leviatán hólyag -> 3.)
˙

Üzenet küldése a karakternek