61. forduló, 63. forduló, Botanica összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2024. okt. 21. 4h:23'
EZ A 1001. JÁTÉKHETED, 62. FORDULÓD
1002. játékheted kezdete: okt. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 11 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2946
SZÁMLA : XXXX

BOTANICA KALANDJAI


Bónuszvásárlás: +1 TNO.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [7,1] koordinátán.
A játékvezető átadott Neked 1 Fairlight érméjét. A játékvezető átadott Neked 1 Fairlight érméjét.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+25 tvp ). Az üldözés a végéhez közeledik, érzed, hamarosan megtaláljátok a bestia fészkét - a labirintus rendszer szívét, melyben már sokan otthagyták a fogukat. A lény okozott már néhány meglepetést, csapdák sorain csalogatva keresztül a vadászokat; de ti - a legjobbak - mindenre felkészültetek. A terembe lépve érzitek a túlvilági energiák erősödését, de nem törődtök vele (az életpajzs úgyis megvéd). Aztán kinyílik a kapu - a vámpír búcsút int és eltűnik... - Utána - kiáltja a vezetőtök. Bíbor ragyogás vesz körül, mikor belépsz a kapuba; és fájdalom, mintha ezernyi penge tépné testedről a húst. Kezedre nézel - zavarodottság kavargó színei, majd a félelem narancsa ömlik végig rajtad - aztán vissza a kapun túlra: még látod összecsuklani a testeket... - Az élők nem léphetik át az árnyvilág határát - hallod a kárhozott kacaját mielőtt a pecsét kényszerítő erejének engedelmeskedve sikoltozva beköltöznél új otthonodba; egy talizmánba.
A kinemfogyó tegez termelt 1 nyílpuska lövedéket.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+2 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). A monolitok nyomasztó módon csökkentik VP regenerációdat. Varázserőd regenerálódik. (+112 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+49 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A monolitok nyomasztó módon csökkentik TU regenerációdat. A lottó 1621. hetének nyerőszámai: 20, 18, 4. 13 db 0 találatos szelvényed volt. 2 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 22 arany nyereményt kapsz. 1 db 2 találatos szelvényed volt. Erre összesen 104 arany nyereményt kapsz. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy sötét gnóm nyomára bukkansz. A keresgélés eredménytelen volt. [7 pontot használtál fel, van még 254. Kapsz 7 VP-t.]

kpb kezd. parancs berakása:

ef 5 505 energia fejlesztése 5
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 219. Kapsz 35 VP-t.]
[A parancs tárolásra került.]

mak 1 makró 1

p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 214. Kapsz 5 VP-t.]

v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-27 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 214.]

v 28 0 0 elmormolod a 28. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy végső mozdulattal előhívod a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+4 erő). [-18 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 209. Kapsz 5 VP-t.]

v 53 0 0 elmormolod az 53. varázslatot
Mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+3 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 204. Kapsz 5 VP-t.]

v 138 0 0 elmormolod a 138. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A forró energia testedbe áramlik. Sikerült elmondanod a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-18 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 199. Kapsz 5 VP-t.]

h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [0 pontot használtál fel, van még 199.]

h 745 0 0 használod a 745. tárgyat
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [0 pontot használtál fel, van még 199.]

h 211 0 0 használod a 211. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 199.]

flh 11 108 felt. lőfegyver haszn. 11 a 108. tárggyal
FLH 11 108 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 199.]

flh 13 108 felt. lőfegyver haszn. 13 a 108. tárggyal
Ok, FLH 13 108 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 199.]

hu 212 232 239 hulladék: 212 232 239
Hulladék, ezért nem gyűjtesz dorony tüdőt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz ilkin ércet. Hulladék, ezért nem gyűjtesz pular kristályt. [0 pontot használtál fel, van még 199.]

bb 529 37 310 beraksz a bankba az 529. tárgyat (37 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 27 angyalok gyűrűjét. Beraksz a bank széfjébe 87 drótszőrt. Beraksz a bank széfjébe 6 galachmitot. [0 pontot használtál fel, van még 199.]

bb 1559 651 627 beraksz a bankba az 1559. tárgyat (651 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 2 mentát koronát. Beraksz a bank széfjébe 1 rinóbőrt. Beraksz a bank széfjébe 3 adamantitot. [0 pontot használtál fel, van még 199.]

bb 179 264 124 beraksz a bankba a 179. tárgyat (264 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 12 grifftojást. Beraksz a bank széfjébe 4 remák szivet. Beraksz a bank széfjébe 3 rókafarkat. [0 pontot használtál fel, van még 199.]

bb 326 199 352 beraksz a bankba a 326. tárgyat (199 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 18 ezüstdarabot. Beraksz a bank széfjébe 12 karbin plazmát. Beraksz a bank széfjébe 7 mithrilt. [0 pontot használtál fel, van még 199.]

m 1 mozogsz északkeletre
[8,0] Síkság, továbbra is csak síkság. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy mély kutat. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délre egy tavacska van. Nyugatra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy proteinfecske. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Meglengetve a mágusölőt a másikra támadsz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a proteinfecske testét. (2 támadással 87 életpontot sebezve.) Nitmák pengével alaposan megvágod a proteinfecske tollas testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A proteinfecske csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A proteinfecske karma a fejed mellett suhan el! A proteinfecske még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a mágusölőt, szereztél 4 madártollat. 403 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Lábánál kapsz el két tízcentis remetepókot. Zamatos, ízletes csemegék. (+2 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. [5 pontot használtál fel, van még 194. Kapsz 5 VP-t.]

e 16 élelemszerzés 16 pontért
Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy kaffogó hebrencs közeledik. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Megmarkolva a mágusölőt a másikra támadsz. Mágusölővel egy irtózatos ütéssel felvágod a kaffogó hebrencs bal oldalát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigmetszed a kaffogó hebrencs csíkos hátát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs feléd harap, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 248 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Lekapsz két hamuludat. A Te reflexeid voltak a jobbak. (+3 kaja.) Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy szürke rinocérosz. {egyik sebzési módja: 1x 2d6+9.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem II varázst. Egy energiatüskék varázslatot dobsz ellenfeledre. 35 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mágusölővel párszor kilyukasztod a szürke rinocérosz testét. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigvágod a szürke rinocérosz vastag bőrét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 127 életpontot sebeztél. A szürke rinocérosz szarvai apró sebet okoznak a jobb lábadon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Kisebb rúgást kapsz a bal bokádba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szürke rinocérosz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 264, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

[16 pontot használtál fel, van még 178. Kapsz 16 VP-t.]

e 16 élelemszerzés 16 pontért
A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy nukleáris cickány nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {támadása: 20.} Itt csata lesz.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem II varázslatot. Távolról energiatüskék varázslatot lősz a másikra. 33 életpontot sebeztél. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-8 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a nukleáris cickány testét. (2 támadással 101 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigmetszed a nukleáris cickány bal oldalát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány feléd harap, de sikertelenül. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Véres nyál csordul ki a nukleáris cickány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 2 pirkitet. 941 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Levadászol két vaddisznókölyköt. Aztán iszkiri, mert jön az anyjuk! (+3 kaja.) Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A feléd közeledő arató csattanat mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem II varázst. Távolról energiatüskék varázslatot lősz a másikra. 34 életpontot sebeztél. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mágusölővel párszor kilyukasztod az arató csattanat bal oldalát. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megcsapod az arató csattanat jobb oldalát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 137 életpontot sebeztél. Az arató csattanat állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
1 056 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 301, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[16 pontot használtál fel, van még 162. Kapsz 16 VP-t.]

e 16 élelemszerzés 16 pontért
Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy proteinfecske. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Meglengetve a mágusölőt a másikra ugrasz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a proteinfecske testét. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigmetszed a proteinfecske testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A proteinfecske csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Karmait felemelve, a proteinfecske meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 3 madártollat. 403 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Levadászol két vaddisznókölyköt. Aztán iszkiri, mert jön az anyjuk! (+3 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy quwarg királynő. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {max. életpontja: 151-166.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem II. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+7 max. varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 55 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a rövid íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő jobb vállát. (4 támadással 31 életpontot sebezve.) Megmarkolva a mágusölőt a másikra rohansz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg királynő testét. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megcsapod a quwarg királynő testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg királynő csáprágójával. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1 526 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

[16 pontot használtál fel, van még 146. Kapsz 16 VP-t.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Hmm! Már nem is vagy éhes! [3 pontot használtál fel, van még 143. Kapsz 3 VP-t.]

m 4 mozogsz délre
[8,1] Egy kisebb településhez érkeztél. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Úgy gondolod, hogy a közeledő orgyilkos nem jelenthet komoly veszélyt. {max. életpontja: 59-64.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt a másikra támadsz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az orgyilkos bal lábát. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) Nitmák pengével egy hatalmas csapással felmetszed az orgyilkos jobb karját. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Az orgyilkos gyenge döfése nem tudott megsebezni. Az orgyilkos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 420 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz egy amniosz-fát. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy házat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 1850 TVP épült bele.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy edzőcentrumot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy főutcát.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 amnioszt. Erőd TF-elődött. [9 pontot használtál fel, van még 134. Kapsz 9 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Óriási súlyzóddal fekve- és ülvenyomást végzel. Szinte érzed, ahogy izmaid hatalmasra duzzadnak. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 140 TVP-t kell elköltened.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 testépítés). Elmerülve az edzésben hirtelen valami zajra leszel figyelmes. Egy szörny lép ki az éppen megnyílt káoszportálból. Még hallasz egy nevet, mielőtt a portál bezárul: Prrankkh. Nincs időd ezen gondolkozni, mert el kell bánnod a rád támadó ellenféllel. Ellenfeled: egy varkaudar behemót! {max. életpontja: 136-160.}

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem II varázslatot. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 58 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a gnóm nyílpuskával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod a varkaudar behemót izmos testét. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt a másikra rohansz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a varkaudar behemót testét. (2 támadással 100 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megcsapod a varkaudar behemót izmos testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A varkaudar behemót összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 506 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 294, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

Természetes, hogy a szörny magával hozta a kincseket a fészkébe, találtál 4 szárnyas hernyót. Még nincs vége! Máris újabb ellenfél érkezik: egy fagyelementál! {egyik sebzési módja: 2x 3d7+10.}
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.)

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy fehér glóbusz. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 118 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a moa stukival. Elrepül 4 stukilövedék. Többször meglövöd a fagyelementál egyik csápját. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mágusölővel felnyitod a fagyelementál jéghideg testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megvágod a fagyelementál testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 stukilövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 983 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 293, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}

Nohát, megszerezted a ritka kincset, ami egy gyakorlómedál! A káosz portál ontja magából a szörnyeket. Máris egy újabb áll előtted: egy velociraptor!
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 55 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a gnóm nyílpuskával célba találj. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod a velociraptor vastag bőrét. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) Megmarkolva a mágusölőt a másikra támadsz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a velociraptor jobb oldalát. (3 támadással 137 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigvágod a velociraptor nyakát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 123 életpontot sebeztél. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a velociraptor, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a velociraptor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A velociraptor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 raptor karmot. 3 498 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 413, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}

Természetes, hogy a szörny magával hozta a kincseket a fészkébe, találtál 1 purifikátor hájat. Éppen kifújod magad, amikor újabb ellenfél érkezik: egy velociraptor!

Gyorsan felraksz egy varázsvédelem II varázslatot. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 63 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a gnóm nyílpuskával. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a velociraptor jobb karját. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) Marokra fogva a mágusölőt a másikra ugrasz. Mágusölővel párszor kilyukasztod a velociraptor bal lábát. (3 támadással 149 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megcsapod a velociraptor farkát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A velociraptor beleharap a kezedbe. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A velociraptor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) A velociraptor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 raptor karmot. 3 796 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 302, sebződés: 69, gyógyulás: 0, összesen: -69 ÉP}

Tudod, hogy nem ez volt az utolsó szörny, ezért gyorsan magadhoz veszed, amit tudsz: 6 angyalok gyűrűjét. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +94 életerő.) Még nincs vége! Máris újabb ellenfél érkezik: egy varkaudar behemót! {max. életpontja: 136-160.}
Felhasználod egy manakristály varázserejét. (+688 varázspont.)

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 55 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a gnóm nyílpuskával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja a varkaudar behemót testét. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a varkaudar behemót bikafejét. (2 támadással 104 életpontot sebezve.) Nitmák pengével felnyitod a varkaudar behemót izmos testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A varkaudar behemót összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 458 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 283, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Természetes, hogy a szörny magával hozta a kincseket a fészkébe, találtál 1 esszenciakristályt. Körbe nézel, hogy másokkal mi a helyzet, de úgy látszik, csak téged támadnak. Máris új ellenfél érkezik: egy bazaltelementál!

Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 49 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a bazaltelementál bazalttestét. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Marokra fogva a mágusölőt ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel párszor kilyukasztod a bazaltelementál bal oldalát. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) Nitmák pengével felnyitod a bazaltelementál testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A bazaltelementál Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 83 életpontot vesztesz.) A bazaltelementál szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 588 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 296, sebződés: 83, gyógyulás: 0, összesen: -83 ÉP}

A következő csata előtt magadhoz veszed a kincset, 1 aenouth ködkürtöt. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +110 életerő.) Alig győzted le az előzőt, máris újabb jelentkező akad, hogy a trófeád legyen: egy varkaudar behemót! {támadása: 30.}

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 49 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar behemót bikafejét. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar behemót jobb lábát. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) Nitmák pengével felnyitod a varkaudar behemót jobb karját. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót leken néhány pofont. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 533 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 275, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Természetes, hogy a szörny magával hozta a kincseket a fészkébe, találtál 2 varányszemet. A káoszportál kifogyhatatlan. Újabb ellenfél érkezik: egy fagyelementál! {max. életpontja: 141-150.}

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy fehér glóbusz varázst. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 130 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a moa stukival célba találj. Elrepül 4 stukilövedék. Megsoroztad a fagyelementál jéghideg testét. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) A fagyelementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 stukilövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 911 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A következő csata előtt magadhoz veszed a kincset, 1 megsemmisítőt. Éppen kifújod magad, amikor újabb ellenfél érkezik: egy halálosztó kain! {támadása: 40.}

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: gázpajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 58 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzeső varázslatot. 86 életpontot vesztettél. A moa stukival célzol és lősz. Elrepül 4 stukilövedék. Néhány helyen eltalálod a halálosztó kain fekete testét. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) A lény mereven rádnéz. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Megmarkolva a mágusölőt a másikra rohansz. Mágusölővel párszor kilyukasztod a halálosztó kain tüskés bőrét. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megkarcolod a halálosztó kain farkát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A halálosztó kain többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A halálosztó kain farkával megérint. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 kőszemet. 3 946 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 246, sebződés: 145, gyógyulás: 0, összesen: -145 ÉP}

Természetes, hogy a szörny magával hozta a kincseket a fészkébe, találtál 2 ragasztót. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +91 életerő.) Éppen kifújod magad, amikor újabb ellenfél érkezik: egy ryuku futárbérenc!

Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 57 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a gnóm nyílpuskával. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a ryuku futárbérenc fejét. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Megmarkolva a mágusölőt a másikra rohansz. Mágusölővel párszor kilyukasztod a ryuku futárbérenc fejét. (2 támadással 97 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megvágod a ryuku futárbérenc bal lábát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Nem sikerült a ryuku futárbérenc ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a ryuku futárbérenc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst nyaklánc. 3 086 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 288, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}

Természetes, hogy a szörny magával hozta a kincseket a fészkébe, találtál 1 tapasztalatkövet. [40 pontot használtál fel, van még 94. Kapsz 40 VP-t.]

tf 1 20 fejleszted az 1. tulajdonságodat 20 pontért
Óriási súlyzóddal fekve- és ülvenyomást végzel. Szinte érzed, ahogy izmaid hatalmasra duzzadnak. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 108 TVP-t kell elköltened.] Elmerülve az edzésben hirtelen valami zajra leszel figyelmes. Egy szörny lép ki az éppen megnyílt káoszportálból. Még hallasz egy nevet, mielőtt a portál bezárul: Prrankkh. Nincs időd ezen gondolkozni, mert el kell bánnod a rád támadó ellenféllel. Ellenfeled: egy velociraptor! {max. életpontja: 151-170.}

Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 58 életpontot sebeztél. A gnóm nyílpuskával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod a velociraptor nyakát. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) Megmarkolva a mágusölőt ellenfeledre rontasz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a velociraptor fejét. (3 támadással 146 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigvágod a velociraptor bal lábát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a velociraptor, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A velociraptor néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 raptor karmot. 3 608 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 293, sebződés: 56, gyógyulás: 0, összesen: -56 ÉP}

Tudod, hogy nem ez volt az utolsó szörny, ezért gyorsan magadhoz veszed, amit tudsz: 1 megsemmisítőt. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +100 életerő.) Kezdesz fáradni, de nincs idő pihenni. Előtted az újabb ellenfél: egy fagyelementál!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy fehér glóbusz varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 92 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a moa stukival ellenfeledre lősz. Elrepül 4 stukilövedék. Megsoroztad a fagyelementál testét. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Fürdesz a hópelyhek özönében. Marokra fogva a mágusölőt a másikra rohansz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a fagyelementál jéghideg testét. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) Nitmák pengével felnyitod a fagyelementál jobb oldalát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 137 életpontot sebeztél. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 4 036 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 437, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}

Nohát, megszerezted a ritka kincset, ami egy gyakorlómedál! Nincs időd pihenni, máris újabb ellenfél támad rád: egy bazaltelementál! {támadása: 22.}

Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 55 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a bazaltelementál bal karját. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Meglengetve a mágusölőt a másikra rontasz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a bazaltelementál bazalttestét. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) Nitmák pengével felnyitod a bazaltelementál bazalttestét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a bazaltelementál megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 71 életpontot vesztesz.) A bazaltelementál szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 372 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 310, sebződés: 71, gyógyulás: 0, összesen: -71 ÉP}

Tudod, hogy nem ez volt az utolsó szörny, ezért gyorsan magadhoz veszed, amit tudsz: 17 aranyat. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +114 életerő.) A káoszportál kifogyhatatlan. Újabb ellenfél érkezik: egy ryuku futárbérenc! {védettsége: 29 szúró, 29 vágó, 29 ütő ellen.}

Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 53 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a gnóm nyílpuskával néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja a ryuku futárbérenc testét. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt a másikra rontasz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a ryuku futárbérenc bal lábát. (2 támadással 107 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megcsapod a ryuku futárbérenc testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Nem sikerült a ryuku futárbérenc ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) A ryuku futárbérenc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 arany és egy borostyán függő. 2 962 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 289, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}

Tudod, hogy nem ez volt az utolsó szörny, ezért gyorsan magadhoz veszed, amit tudsz: 1 hősiesítő medált. Ennek sosem lesz vége? Újabb szörny érkezik a káposzportállal: egy varkaudar behemót! {max. életpontja: 136-160.}

Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 57 életpontot sebeztél. A gnóm nyílpuskával célzol és lősz. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod a varkaudar behemót izmos testét. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a varkaudar behemót testét. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megvágod a varkaudar behemót testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A varkaudar behemót összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 533 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 297, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

A következő csata előtt magadhoz veszed a kincset, 2 ezüsttollú nyilat. [20 pontot használtál fel, van még 74. Kapsz 20 VP-t.]

m 6 mozogsz nyugatra
[7,1] Még mindig a városban vagy. Ez Hrók erdejének a széle. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy útonálló. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mágusölővel végigmetszed az útonálló fejét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigmetszed az útonálló bal oldalát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Véres nyál csordul ki az útonálló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Maitreya, Beren, Elendil, Authoricus! Táborozásainkra emlékezve állította Álomutas Alex " Felfedeztél egy főutcát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy házat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 1950 TVP épült bele.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.)
Összefutsz Lex Hunterrel. Egy Arsa potrohgyűrűjét, egy beholderfej medált, egy boszorkánykendőt, egy dalb.kristálycsizmát, egy dentor vértet, egy grifftoll kesztyűt, egy hatalom fülbevalóját, egy hősiesítő medált, egy kráken gyűrűt, egy mágusköpenyt, egy mentát koronát, egy nekrofun medált, egy örökkévaló holdkövét, egy saválló fülbevalót, egy smaragd karkötőt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy Dögvész trófea, egy Notermanthi trófea és egy taalru trófea díszíti. Jobb kezében egy Fókuszpengét, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Málhásállata egy hegyi szamár.
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
[5 pontot használtál fel, van még 69. Kapsz 5 VP-t.]

szk 781 keresed a 781. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy ork bérgyilászt. [0 pontot használtál fel, van még 69.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 64. Kapsz 5 VP-t.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 34 fejleszted az 1. tulajdonságodat 34 pontért
Két kézzel megfogod a súlyzód, és különböző körzéseket végzel. Huh, de fárasztó! Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 60 TVP-t kell elköltened.] Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Felismered a közeledőt. Csak egy útonálló. Nem jelenthet különösebb problémát. {védettsége: 8 szúró, 8 vágó, 8 ütő ellen.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Megmarkolva a mágusölőt a másikra támadsz. Mágusölővel kilukasztod az útonálló jobb lábát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kilukasztod az útonálló jobb lábát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[34 pontot használtál fel, van még 30. Kapsz 34 VP-t.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 9, 30, 28.
Tested megpihen fárasztó kalandjaid után, lelked szomját oltod az Élet Forrásával... (+1 max. ép.) Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját nyel le a goldugar. 2 kaját nyel le a hegyi szamár. Egy kaját habzsol be a kardfogú fülemüle. Lestrapálva a nap eseményeitől, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 203 pontot. A következő körben tehát 233 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Botanica, egy fekete, göndör hajú, kék szemű gnóm nő vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Tharr elsőáldozója vagy. Papi hited: 51. A Ősi Hajnal Lovagjai (#9167) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 62. fordulód.

Erő: 29 (48) Szint: 23 Merészség: 8/5 Magasság: 106 cm
IQ: 29 (37) Támadás: 45 Agresszió: 3 Testsúly: 50 kg
Ügyesség: 17 (26) Védekezés: 32 Menekülés: 30 % Életkor: 83/83 év
Egészség: 17 (22) Életpont: 366/363 Jellem: semleges Tul. pont: 3
Szerencse: 18 (26) Varázspont: 816/401 Pénz: 661 arany Kép. pont: 12
Tudatpont: 44/0 Pszi pont: 107/34
Eddig összesen 798 szörnyet (25 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 59 835 TP-t kaptál. Jelenleg 1 197 003 TP-d van. A következő szinthez még 2 997 TP szükséges. Trófeáid: fagyelementál, Ayagira Tanaka, jégtroll. A 52. fordulódban 8015 arany került a bankszámládra. 8015 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 2/100 vágófegyverek: 25/93 (+35%) ütőfegyverek: 6/18
lőfegyverek: 21/87 (+32%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -12.); nyílvessző (#108) (13 -17.); nyílpuska lövedék (#547) (18 -23.); stukilövedék (#414) (24 -); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .);
73,57 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 79
Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 947 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2/50 2. nyomkövetés: 11/7 (+35%) 3. mászás: 1/49
4. csapdakészítés: 21/16 (+16%) 5. gyógyítás: 24/3 6. felderítés: 1/5
7. szörnyidomítás: 5/78 8. teológia: 23/63 (+30%) 9. taumaturgia: 44/96 (+128%)
10. szörnyismeret: 13/43 (+22%) 11. pszi: 13/14 (+7%) 12. vadászat: 6/15 (+60%)
13. bányászat: 10/82 14. testépítés: 13/94 (+117%) 15. főzés: 4/55 (+22%)

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0
10. vp regeneráció: 5 11. kincskeresés: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz stukilövedéket (#414) (max. 30 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 30 darabot ), amnioszt (#203) (max. 10 darabot ), nyílpuska lövedéket (#547) (max. 30 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 30 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 20 darabot )
vásárolsz nyílvesszőt (#108) (max. 50 darabot ), sallank karmot (#128) (max. 20 darabot ), rézdarabot (#70) (max. 30 darabot ), madártollat (#112) (max. 20 darabot ), deus ex machinát (#1) (max. 5 darabot ), ramit követ (#226) (max. 10 darabot ), drótszőrt (#37) (max. 50 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 5 darabot ), fűszertartót (#210) (max. 10 darabot ), zöld üveget (#82) (max. 2 darabot ), óndarabot (#85) (max. 30 darabot ), gyenge mérget (#26) (max. 30 darabot ), lajhár csontot (#236) (max. 10 darabot ), pirkitet (#153) (max. 30 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 20 darabot ), vasércet (#152) (max. 30 darabot )
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
kardfogú fülemüle (#146), Pikoló (#7010), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP) gázpajzs (#467, 20 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: 18 vp; taumaturgia: 27 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) áldomás (#6) (967,24) szürkeáll. aktiv (#71) csupasz izom (#28)
óriáserő (#53) hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
9. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
energiatüskék (#29)
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 20)
pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem II (#108), gázpajzs (#467), oldás (#372), elektromos pajzs (#51), fehér glóbusz (#47), tompítás (#40)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) lángcsóva (#31) >> 13. szintű lényekre
lángcsóva (#31) >> harci mágus (#265)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 299 - támadó varázslatokkal együtt)
gázpajzs (#467) >> harci mágus (#265) varázsvédelem II (#108) >> orgoró (#170)
varázsvédelem II (#108) >> Poomr Ko (#957)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +12 lopás ellen) státusz: OK
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör; +6 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 0)
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)
3.) Fontos feladatunk az ocsmány varázskomponensek pusztítása. Áldozz fel három dorony tüdőt.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (685): új.

HŐSTETTEID
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény: Yaurri testépítő verseny (október 22., kedd, délelőtt 10 óráig tart)
Megölt szörnyek: 383. Szerzett pont: 55370. Beállított erő: 50 Összpont: 55370

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: p 71, v 224, v 28, v 53, v 138, h 1100, h 745, h 211.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
profizmus (200)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
fegyvermester (302)
harci mágia (334)
az élet forrása (337)
illúziópáncél (354)
az ősök hite (362)
az ügyess. jutalma (377)
időfolyamok (394)
testvéri segítség (411)
csillagapród idézés (412)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 5 TU. szükséges még: 45 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati segítség II (567) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
korlátlan tudat (574) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
turbó turbó (581) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
tudatunk hatalma II (588) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
fülbevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 2214 TU szükséges.)
korlátlan táborhely (595) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 adamantit (#627) 2 amniosz (#203) 21 angyalok gyűrűje (#529)
87 drótszőr (#37) 18 ezüstdarab (#326) 6 galachmit (#310)
12 grifftojás (#179) 1 gyenge méreg (#26) 5 gyógykenőcs (#313)
3 kaktusztüske (#114) 12 karbin plazma (#199) 1 manakristály (#500)
2 mentát korona (#1559) 7 mithril (#352) 3 nyílpuska lövedék (#547)
3 nyílvessző (#108) 8 óndarab (#85) 4 remák szív (#264)
1 rinóbőr (#651) 3 rókafarok (#124) 1 sallank karom (#128)
13 stukilövedék (#414) 2 varázskő (#305)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
145 arany (#50) 1 aenouth ködkürt (#1554) 1 borostyán függő (#162)
1 esszenciakristály (#350) 1 ezüst nyaklánc (#117) 2 ezüsttollú nyíl (#363)
2 gyakorlómedál (#2729) 1 hebrencs állkapocs (#130) 1 hősiesítő medál (#1558)
7 kaja (#2) 1 kőszem (#304) 6 madártoll (#112)
2 megsemmisítő (#1540) 1 orgyilkos tőr (#225) 2 pirkit (#153)
1 purifikátor háj (#269) 2 ragasztó (#83) 3 raptor karom (#281)
4 szárnyas hernyó (#69) 1 tapasztalatkő (#975) 5 ugh méreg (#166)
2 varányszem (#30) 4 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

6 7 8 9
-1
0
1
2
(7,1) útonálló (#130), főutca (#399), ház (#400), szent tölgyfa (#393), Lex Hunter (5631. kalandozó)
(8,0) Chara-din monolitja (#534), 32. jellempróba, proteinfecske (#139), kaffogó hebrencs (#88), szürke rinocérosz (#346), nukleáris cickány (#155), arató csattanat (#144), quwarg királynő (#153)
(8,1) orgyilkos (#131), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), tavacska, ház (#400), edzőcentrum (#2728), főutca (#399), varkaudar behemót (#189), fagyelementál (#644), velociraptor (#161), bazaltelementál (#204), halálosztó kain (#168), ryuku futárbérenc (#765)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2024.10.20 14:23 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Kisebb kív#ns#g TNO)
2024.10.21 04:23 Változások a számládon! Zseton levonás: 30 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Banki széfhely -> 1)
2024.10.21 04:23 Változások a számládon! Zseton levonás: 30 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Banki széfhely -> 2)
˙

Üzenet küldése a karakternek