61. forduló, 63. forduló, Glod Glodsson összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. ápr. 25. 15h:02'
EZ A 111. JÁTÉKHETED, 62. FORDULÓD
112. játékheted kezdete: ápr. 30.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2367
SZÁMLA : XXXX

GLOD GLODSSON KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [132,24] koordinátán.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+25 tvp ). Halk zeneszó furakszik bele az álmodba, majd hamarosan követik az illatok, a ruha simogatása testeden... Egy bál forgataga vesz körül, ahol majd' mindenki a terem közepén forgolódó párt nézi. Magas, fess fiatalember táncol egy karcsú, éjkék ruhákat viselő leánnyal. A lány tényleg gyönyörű, érthető partnere odaadása. A füledben mégis csak az a pár szó visszhangzik, amit suttognak: Szegény, hát nem tudja? A Herceg leánya...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+181 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+18 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)

* 1. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Sikerült elmondanod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 217.]

kno 10 3 képesség-növelés 10
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.)
[0 pontot használtál fel, van még 217.]

h 305 használod a 305. tárgyat
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 217.]

h 305 használod a 305. tárgyat
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 217.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Belélegzel némi sáfrányport. Rögtön jobban érzed magad! (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 222.]

v 96 99 19 elmormolod a 96. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Sikerült elmondanod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

131 132 133
23
24
25

[99,19] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " A legjobb KT-k: Acél Öklök, Sziklaöklök, Haláltánc, Álomőrzők. Yoro (2826) " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy halálbokort. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Van itt egy fegyverbolt (567. épület.) és egy vegyesbolt (568. épület.).
Összeakadsz Selymes Salinával. Elenios misszionáriusa. Egy aranygyűrűt, egy ezüst gyűrűt, egy ezüst nyakláncot, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy szem szimbólumot, egy umbatari karkötőt és egy vassisakot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy részeg kalandozó trófea, egy vadász quwarg trófea és egy quwarg nagymester trófea színesíti. Jobb kezében egy raptor szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Hátasa egy idomított mutáns pók. Tisztán érzed auráját: tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben!
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Találkozol Süppeddel. Sheran fanatikusa. Egy arany papi karkötőt, egy gólem talizmánt, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.kristályát, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku kesztyűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy Ayagira Tanaka trófea és egy óriásféreg trófea színesíti. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Teherhordója is van: egy hegyi szamár! Szegény állat majd megszakad. Tisztán érzed auráját: semleges, mint a Tiéd.
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Összeakadsz Felefellel. Fairlight apostola. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy örökkéval.gyémántját, egy sötét kámzsát, egy varkaudar csizmát, egy vas fejpántot, egy villám szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy áeratikus hasnyák trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy varkaudar íjász trófea díszíti. Jobb kezében egy Mallon botját, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Tárgyainak egy részét egy törpemammut viszi.
Köszöntitek egymást, aztán tovább.
[-50 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 212.]

ve 213 1 megveszed a 213. tárgyat 1
Vásároltál 1 xirnox szivet. 20 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 212.]

ve 39 5 megveszed a 39. tárgyat 5
Vásároltál 5 zárnyitó készletet. 160 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 212.]

v 22 39 5 elmormolod a 22. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Sikerült elmondanod az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő 5 zárnyitó készletet. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 50 drótszőr. [-50 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 207.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[98,18] Folytatod sétádat a házak közt. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy útonálló közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzpengét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Bronzpengével alaposan megvágod az útonálló testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az útonálló testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. A következő épületeket látod: egy fegyvermester háza (562. épület.) és egy fekete mágustorony (596. épület.). [10 pontot használtál fel, van még 197.]

vtn 29 varázslat tanulás: a 29. varázslatot
Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és megjelenik egy sebekkel borított testű alak! Őt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: energiatüskék. (ld. enc.) A húsgólem kikísér a bejárathoz. [35 pontot használtál fel, van még 162.]

vtn 50 varázslat tanulás: az 50. varázslatot
Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és megjelenik egy sebekkel borított testű alak! Őt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: villámcsapás. (ld. enc.) A húsgólem kikísér a bejárathoz. [35 pontot használtál fel, van még 127.]

ftv 50 251 felt. tám/véd. varázslat az 50. varázslatot a 251. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 127.]

ftv 50 760 felt. tám/véd. varázslat az 50. varázslatot a 760. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 127.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Belélegzel némi sáfrányport. Rögtön jobban érzed magad! (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 132.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Huh, huh! Micsoda fűszer ez a sáfránypor! Érzed a jótékony hatást. (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 137.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Inhalálsz egy adag sáfrányport. A hatás azonnal érvényesül (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 142.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Inhalálsz egy adag sáfrányport. A hatás azonnal érvényesül (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 147.]

m 1 3 3 mozogsz északkeletre, délkeletre, délkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[132,24] Síkság, továbbra is csak síkság. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gumifát. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. A távcsővel lassan körülnézel. Messze délkeletre látsz egy Chara-din monolitját. Északnyugatra nézve látsz egy patakot. Északra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy quwarg királynő. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 24 életpontot sebeztél. Megmarkolva a Brod buzogányát ellenfeledre ugrasz. Brod buzogányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg királynő testét. (4 támadással 147 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a quwarg királynő testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg királynő többször is megmar! (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1 526 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Ellenfeled ezúttal egy drakolich.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 49 életpontot sebeztél. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Nincs időd félrehajolni. (56 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid váltak hasznavehetetlenné a szörnyű fagytól: tinta. Megmarkolva a Brod buzogányát a másikra ugrasz. Brod buzogányával halálos csapásokat osztva péppé vered a drakolich testét. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor megpöccinted a drakolich testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) Brod buzogányával néhányszor megcsapod a drakolich nyakát. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a drakolich testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 61 életpontot vesztesz.) A következő pillanatban a lény köddé válik. Csak nem DEM-je volt az átkozottnak?
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 168, gyógyulás: 0, összesen: -168 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Ó! Hiszen ez egy szubreális vámpír. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Körbevizsgálódsz. Friss törpe nyomok vezetnek északnyugatra. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [133,25] Síkság, továbbra is csak síkság. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Ráismersz a lényre. Egy ryuku légiós. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Meglengetve a Brod buzogányát ellenfeledre támadsz. Brod buzogányával többször kegyetlenül megütöd a ryuku légiós páncélos testét. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a ryuku légiós jobb lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A ryuku légiós pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A ryuku légiós összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 1 010 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Felismered. Ez egy noth szellem. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Találsz egy Chara-din monolitját. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy phua-kúpot. Délre nézve látsz egy művészi porolitot. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Nocsak, itt van valami érdekes! Friss törpe nyomok vezetnek északnyugatra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [134,26] Továbbra is síkságon vagy. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra egy művészi porolit van. Északra egy phua-kúp van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy szürke rinocérosz. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Brod buzogányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szürke rinocérosz bal első lábát. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a szürke rinocérosz testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szürke rinocérosz patája súrolja a combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szürke rinocérosz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy noth szellem. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Észreveszel valamit a földön. Friss törpe nyomok vezetnek északnyugatra. [30 pontot használtál fel, van még 117.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[135,27] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy tűzbokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy phua-kúpot. Délre nézve látsz egy patakot. Délnyugatra egy friss csatamező van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy élőholt quwarg közeledik. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 26 életpontot sebeztél. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Meglengetve a Brod buzogányát a másikra rontasz. Brod buzogányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt quwarg torát. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor épp csak megérinted az élőholt quwarg potrohát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 21 életpontot vesztettél. Brod buzogányával párszor keményen megütöd az élőholt quwarg jobb első lábát. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd az élőholt quwarg testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 20 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 1 713 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 91, gyógyulás: 0, összesen: -91 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy darab bőrrel elkötöd a kezedet, majd egy óvatos mozdulattal eret vágsz magadon. Örömmel figyeled, hogyan távozik belőled a rossz, beteg vér. Bekötözöd a sebet, s máris sokkal jobban vagy. (+29 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás).
(Feltételes gyógyítás:) A varponizáció nem az a tudomány, amit bármelyik bunkó falusi troll el tudna sajátítani. Te mint a varponizáció egyik mestere azonban az összes trükköt ismered. Keresel egy kis csanadiumot, szétporlasztod, majd öt percig intenzíven varponizálsz. Aztán egy hatalmas üvöltéssel hirtelen hanyatt veted magad, ezzel biztosítva a gyógyítás tartósságát. (+29 életerő.) Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy szubreális vámpír. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) törpe nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [136,28] Továbbra is síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy quwarg királynő közeledik. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 36 életpontot sebeztél. Meglengetve a Brod buzogányát ellenfeledre rontasz. Brod buzogányával halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg királynő torát. (4 támadással 149 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a quwarg királynő torát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1 526 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gumifát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy phua-kúpot. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Feltöltöd a vizestömlőt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Anna Bella előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy halálbokort. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy oltár van. Nyugatra egy patak van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) törpe nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [137,29] Szűnni nem akar a zöld síkság. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Alaron orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délre egy rúnakő van. Nyugatra egy oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy manaelementál került az utadba. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Marokra fogva a Brod buzogányát a másikra ugrasz. Brod buzogányával néhányszor súrolod a manaelementál testét. (4 támadással 150 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütögeted a manaelementál testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+6 vp). Brod buzogányával néhányszor súrolod a manaelementál testét. (4 támadással 141 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+6 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 353, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy élőholt tigris. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy arató csattanat közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Meglengetve a Brod buzogányát ellenfeledre rohansz. Brod buzogányával halálos csapásokat osztva péppé vered az arató csattanat testét. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod az arató csattanat bal vállát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Az arató csattanat összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 1 056 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Még egész friss törpe nyomok vezetnek keletre. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [70 pontot használtál fel, van még 47.]

m 3 mozogsz délkeletre
[138,30] Szűnni nem akar a zöld síkság. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rát-fát. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Nyugatra egy rúnakő van. Északra egy olvasztókemence van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Egy dermesztő lidérc áll veled szemben.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 39 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Brod buzogányával többször kegyetlenül megütöd a dermesztő lidérc fejét. (3 támadással 110 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a dermesztő lidérc testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A dermesztő lidérc többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Tagjaid ledermednek (-5 védettség). Véres nyál csordul ki a dermesztő lidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 1 760 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy zombi mester.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 60 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a Brod buzogányát ellenfeledre rontasz. Brod buzogányával többször eltalálod a zombi mester jobb karját. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor súrolod a zombi mester rotható húsát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) A zombi mester többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-31 varázspont.) Ellenfeled regenerálódik! Brod buzogányával többször kegyetlenül megütöd a zombi mester rotható húsát. (4 támadással 125 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor megpöccinted a zombi mester jobb lábát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 309, sebződés: 106, gyógyulás: 0, összesen: -106 ÉP}

Alaposabban felmérve a lény képességeit, rájössz, egyértelműen öngyilkos vállalkozás lenne most csatázni. Inkább nyakadba szeded lábad, és meg sem állsz, míg magad mögött nem hagyod a helyet.
(Feltételes gyógyítás:) Hosszas kutatómunkával sikerült felfedezned egy langusz fát. Begyűjtesz róla néhány levelet. Óriási szerencsédre találsz pár fekete szőrhernyót is. A hernyókat egyenként becsavarod egy-egy levélbe, majd határozott mozdulatokkal belakmározod a finom falatokat. Az éhségedet ugyan ez a koszt nem csillapítja, valami másra azonban nagyon alkalmas. (+27 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 17.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 12.]
Iszol a vizestömlőből. Végtagjaid felengednek, ahogy a dermedtség elmúlik. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 11, 27, 7.
Egy pillanatra a "testen kívüliség" érzete fut át tudatodon, ahogy kapcsolatba lépsz az Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 12 pontod maradt, ebből a következő körre 12 pontot vihetsz át. Kapsz még 203 pontot. A következő körben tehát 215 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


XIRNOX SZÍV (213. TÁRGY)
Előveszed kőkésed, és kimetszed a xirnox csillogó szívét! Majd két csepp spirituszt csöpögtetsz rá, és tartósítod. Ez a tárgy különösen erős mágikus erővel bír, számos varázstárgyhoz és varázslathoz anyagi komponens.

ENERGIATÜSKÉK (29. TÁMADÓ VARÁZSLAT)
Ez az egyik legalapvetőbb támadó varázslat. Elmondásakor apró, vakítóan fehér tüskék repülnek ki az ujjadból, pontosan belecsapódva az ellenfeled sebezhető pontjaiba. Bár megidézése mindössze csak 5 varázspontba kerül, magas taumaturgia szakértelemmel már igencsak veszélyes varázslat lehet. Sebzése természetesen nem növekszik a végtelenségig, kb. 10-es taumaturgiánál tetőzik. Sok védekező varázslat, mint például a tüskepajzs, tökéletes védelmet nyújt eme egyszerű támadás ellen (de, mivel a tüskepajzs láthatatlan, ezt csak a varázslat ellövésével tudod eldönteni). A varázslat elmondásakor szükséges, hogy legyen nálad egy kaktusztüske, amely a tüskék becsapódásakor füstté válik.

VILLÁMCSAPÁS (50. TÁMADÓ VARÁZSLAT)
Az igazán tapasztalt mágusok képesek segítségül hívni egy varázspárviadalhoz a természet őselemeit. Ilyen, a természettől ellesett varázslat a villámcsapás. A varázsló ujjaiból 18 VP elhasználása után kirepülő villám borzalmas sebeket képes okozni, kiváltképp, ha az illető taumaturgia szakértelme elég magas. A komponens egy drótszőr, amellyel a mágus leföldeli az ő számára káros energiákat, és amely szétég a varázslat befejeztével.

KARAKTERLAP

Glod Glodsson, egy kopasz, szemüveget viselő törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Fairlight elsőáldozója vagy. Papi hited: 49. A Vashegyek Nemzete (#9122) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 62. fordulód.

Erő: 24 (33) Szint: 18 Merészség: 7/5 Magasság: 122 cm
IQ: 15 (22) Támadás: 32 Agresszió: 4 Testsúly: 76 kg
Ügyesség: 15 (24) Védekezés: 26 Menekülés: 30 % Életkor: 64/64 év
Egészség: 27 (34) Életpont: 513/156 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 17 (24) Varázspont: 438/0 Pénz: 642 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 21/13 EFejl: 30
Eddig összesen 471 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 9 502 TP-t kaptál. Jelenleg 285 357 TP-d van. A következő szinthez még 54 643 TP szükséges. Trófeáid: dermesztő lidérc, élőholt quwarg, jégtroll. A 30. fordulódban 7000 arany került a bankszámládra. 7315 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/4 vágófegyverek: 3/45 (+9%) ütőfegyverek: 22/44 (+26%)
lőfegyverek: 5/43 dobófegyverek: 2/56

Feltételes fegyverváltás: bronzpenge (#126) << Brod buzogánya (#1735) << Trákin csákánya (#367)
Óvatosság (labirintusokban): 0
138,30 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 718 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 12/37 (+55%) 2. nyomkövetés: 10/25 (+34%) 3. mászás: 5/70
4. csapdakészítés: 18/46 (+21%) 5. csapdaészlelés: 1/53 6. gyógyítás: 23/51 (+66%)
7. titkosírás: 1/10 8. felderítés: 8/5 9. teológia: 4/31 (+13%)
10. taumaturgia: 22/73 (+323%) 11. zene: 1/66 12. szörnyismeret: 3/53
13. zárnyitás: 1/25 14. vadászat: 1/23 15. bányászat: 13/10
16. testépítés: 3/39

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot )
elfogod goldugart (#65) háló-csapdával (#220)
mászol max. 24 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
hegymélyi lidérc (#7084)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
erőpajzs I (#12)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> zombi mester (#251) villámcsapás (#50) >> drakolich (#760)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Látványos áldozat lenne, ha be tudnál mutatni nekem egy xirnox szivet.
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Fontos feladatunk a konkurrencia ritkítása. Végezz két varkaudar mágussal. (számláló: 0)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): többek közt 310. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 5, 6, 19, 46, 47, 48, 49.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 16.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
törpszellem áldása (134)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
törpe ősök segíts. (316)
földmágia (357)
tábori kiképzés (380)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
testvéri segítség (411)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 17 TU. szükséges még: 13 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 950 TU szükséges.)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 orgyilkos tőr (#225)
Vágófegyverek
1 bronzpenge (#126) 1 + csatabárd (#555) 1 kőkés (#6)
1 + törpe szekerce (#1105)
Ütőfegyverek
1 * Brod buzogánya (#1735) 1 csontpálca (#329) 1 * harci kalapács (#174)
1 kőkalapács (#13) 1 Trákin csákánya (#367)
Lőfegyverek
1 parittya (#18)
Lövedékek
13 ubuk tüske (#131)
Páncélok
1 * vasvért (#164)
Sisakok
1 * Krough fejdísze (#1570) 1 vassisak (#160)
Köpenyek
2 * Fairlight köpenye (#303)
Kesztyűk
1 * lánckesztyű (#230) 1 mászókarom (#78) 1 tankány karom (#237)
Övek
1 * bíbor erőöv (#291)
Csizmák
1 * varkaudar csizma (#317)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
1 borostyán függő (#162) 1 igazgy. fülbevaló (#197)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 0+1)
1 ametiszt medál (#275) 1 ezüst nyaklánc (#117) 1 trófea nyaklánc (#196)
1 * villám szimbólum (#145)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
1 ezüst karkötő (#158)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
2 aranygyűrű (#193)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1)
1 * mind. kristálya (#2264)
Löttyök és porok, tartóstul
2 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 17 csepp tinta (#101), fér még: 3]
2 éjurna (#2368) [bennük 20 csepp bomló esszencia (#2367), fér még: 0]
11 fűszertartó (#210) [bennük 2 csepp sáfránypor (#211), fér még: 53]
2 huhogó bibe (#332) [bennük 4 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 20]
3 kavadu iszák (#25) [bennük 7 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 23]
6 sullár hólyag (#168) [bennük 26 csepp spiritusz (#170), fér még: 94]
5 uzbány csőr (#169) [bennük 40 csepp ugh méreg (#166), fér még: 20]
3 vizestömlő (#3) [bennük 56 korty víz (#27), fér még: 4]
1 zöld üveg (#82) [benne 15 csepp ragasztó (#83), fér még: 5]
Eszközök, használati tárgyak
4 aranypikkely (#415) 1 ásó (#34) 1 + Beholder csapda (#2107)
1 bronzkulcs (#76) 1 csontkulcs (#74) 1 + deus ex machina (#1)
1 dobóháló (#221) 1 éjkő (#2369) 10 Fairlight szütyője (#2108)
8 fáklya (#36) 1 furulya (#233) 76 kaja (#2)
5 kötél (#92) 25 krónika (#1725) 10 leviatán hólyag (#2182)
2 megsemmisítő (#1540) 1 moa varázsdoboz (#1133) 1 nagy bronzkulcs (#185)
1 ork csodaszer (#1228) 1 rézkulcs (#75) 1 súlyzó (#347)
1 szeksztáns (#32) 1 tatu dob (#234) 1 távcső (#42)
2 tüskecsapda (#242) 93 varázskő (#305) 1 vaskulcs (#183)
2 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
6 álompor (#396) 6 amniosz (#203) 2 antilopbőr (#48)
6 aurach fog (#657) 1 berzerker tüske (#713) 3 bordacsont (#16)
1 csuklyavirág (#133) 2 darázsszárny (#652) 2 dorony tüdő (#212)
1 dözmöng szív (#122) 54 drótszőr (#37) 4 elkarog szőr (#665)
1 etra hályog (#712) 3 ezüstdarab (#326) 4 fekete gyöngy (#99)
6 főnixtoll (#563) 3 galachmit (#310) 1 gromak bőr (#268)
3 gyíkfű (#201) 10 gyöngymangó (#135) 2 hebrencs állkapocs (#130)
1 jégszív (#282) 19 kaktusztüske (#114) 1 karbin plazma (#199)
1 királygyík bőr (#44) 2 lajhár csont (#236) 3 lapkorong (#80)
4 lidércesszencia (#1074) 39 madártoll (#112) 7 magszim bél (#103)
16 mákrózsa virág (#56) 4 mandibulapenge (#125) 1 manifeszt.nyúlvány (#214)
15 óndarab (#85) 2 ormánygőte csont (#21) 24 pirkit (#153)
1 pular kristály (#239) 1 ramit kő (#226) 13 rézdarab (#70)
1 rinóbőr (#651) 1 rókafarok (#124) 6 sallank karom (#128)
1 smirglilevél (#29) 12 sünmedve tüske (#14) 16 szulfagor agyar (#677)
4 szvó-ektoplazma (#151) 1 téfea-agy (#172) 1 tükör (#43)
3 vadász tatu bőr (#15) 12 varányszem (#30) 2 varkaudar csont (#1113)
24 vasérc (#152) 1 xirnox szív (#213)

Összsúly: 169.28 kg Megterheltség: 96%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 121 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 250 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
298 arany (#50) 1 kaja (#2) 5 sáfránypor (#211)
1 tinta (#101) 2 varázskő (#305)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
48 drótszőr (#37) 9 ugh méreg (#166) 1 xirnox szív (#213)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

131 132 133 134 135 136 137 138 139
23
24
25
26
27
28
29
30
31
(132,24) gumifa (#38), 25. jellempróba, Chara-din rúnaköve, quwarg királynő (#153), drakolich (#760)
(133,25) ryuku légiós (#361), Chara-din monolitja (#534), 41. jellempróba
(134,26) oltár, szürke rinocérosz (#346)
(135,27) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), oltár, élőholt quwarg (#202)
(136,28) quwarg királynő (#153), gumifa (#38), phua-kúp (#372), tavacska, Tharr oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), 31. jellempróba, halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371)
(137,29) művészi porolit (#720), oltár, 48. jellempróba, manaelementál (#290), arató csattanat (#144)
(138,30) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), dermesztő lidérc (#645), zombi mester (#251)

Üzenet küldése a karakternek