60. forduló, 62. forduló, Darrow összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. márc. 27. 0h:22'
EZ A 65. JÁTÉKHETED, 61. FORDULÓD
66. játékheted kezdete: márc. 29.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
KALANDOZÓ: #4625
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 0

DARROW KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [46,-38] koordinátán.
A játékvezető átadott Neked 1 sáfránykövet. A játékvezető átadott Neked 1 sáfránykövet. A játékvezető átadott Neked 1 sáfránykövet.
A táborozás 1. napján összeakadsz Gweny Yarell-lal. Tharr hűséges követője. Egy fekete bőrcsizmát, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbőr kesztyűt, egy rézsisakot és egy rőtmanó kacagányt visel. Fegyverzetét egy sóhajtó dorony trófea, egy ork sámán trófea és egy sullár trófea díszíti. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Mentális auráját felismered, jellegtelen, mint minden semlegesé. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Az 1. napon megintcsak összefutsz Gweny Yarell-lal. Auráját érzékelve máris tudod, semleges jellemű. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Az 1. napon összeakadsz Chi Shu N#val. Raia követője. Egy fekete bőrcsizmát, egy mászókarmot, egy nap szimbólumot, egy rézpáncélt és egy rézsisakot visel. Fegyverzetét egy alpesi tehén trófea, egy varkaudar kölyök trófea és egy orgyilkos trófea színesíti. Bal kezében egy kis vaspajzsot tart. Érzékeled auráját: jó jellemű, ahogy Te is az vagy. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Az 1. napon megintcsak találkozol Chi Shu N#val. Mentális auráját felismered, az ő jelleme is tiszta fehér, akárcsak a Tiéd. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Az 1. napon újból összefutsz Chi Shu N#val. Auráját érzékelve máris tudod, ártatlan fehér, mint a Tied is. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Az 1. napon megintcsak összefutsz Chi Shu N#val. Tisztán érzed auráját: ő is jó. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az éhezéstől, azért visszanyerted erőd egy részét. (+2 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+7 varázspont.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy sörényes ubuk nyomára bukkansz. Keresgélésedet, hála szakértelmednek, siker koronázza.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a sörényes ubuk tüskés hátát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a sörényes ubuk jobb oldalát. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-7 életpont.) A sörényes ubuk megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 ubuk tüskét. 290 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). Döbbenetes, hogy micsoda világosság gyúl hirtelen az agyadban: mostantól képes vagy élve elfogni szörnyeket! (ld. enc.) [10 pontot használtál fel, van még 187.]

hu 308 hulladék: 308
Hulladék, ezért nem gyűjtesz ezüst papi karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 187.]

v 6 12 5 elmormolod a 6. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 182.]

kut 45 kutatsz 45 pontért
Gyorsan magad mögött hagyod kezdeti tétovázásodat, és üvöltve rontasz a varkaudarok sátrai közé. Csak első pillanatra tűnik kihaltnak a hely, aztán már lebbennek is fel a sátornyílást elfedő ponyvák, és mire újra feleszmélhetsz, torzonborz alakok vesznek körbe. Egy varkaudar kölyök intéz feléd kihívást.

Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar kölyök testét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával megérint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 336 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Az imént bemutatott tökéletes harctudásod nem elég a varkaudaroknak, ennyitől nem rohannak el a különböző égtájak felé. A földön megpillantasz valamit. Lehet, hogy a te hátizsákodból esett ki? Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy bronzhegyű lándzsa, 3 sallank nyíl, egy kígyóbőr kesztyű, egy ubuk dobónyíl és egy bronzsisak. Egy varkaudar intéz feléd kihívást.

Elszántan ellenfeledre rohansz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 122 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A vicsorgó varkaudarok röhögve löknek eléd egy újabb ellenfelet. Nincs cécó, itt harc lesz. Egy élőholt mirg intéz feléd kihívást.

Elszántan ellenfeledre rontasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az élőholt mirg nyakát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 164 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

A varkaudarok menekülőre fogják. Csak egy marad közülük, hogy végezzen veled. Egy szutykos remák támad rád. Rettegve, sikoltozva menekülsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [45 pontot használtál fel, van még 137.]

m 1 7 mozogsz északkeletre, északnyugatra
[47,-39] Vált a terep: alacsonyhegységben vagy. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. A feléd közeledő királygyík mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel iszonyatosan megcsapod a királygyík fejét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) A királygyík nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 királygyík bőrt. 17 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " A Sötét Elf KT tagokat vár! Feltétel: ELF LÉGY, DE NE JÓ! Tanthalas " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Fairlight hívői építették. Észreveszel egy teljesen lerombolt világítótornyot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy olvasztókemencét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy művészi porolitot. Nyugatra nézve látsz egy épületet. Északnyugatra egy varkaudar falu van. Elrakod a távcsövet. Szörnyen éhezel. (-1 életerő.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Még egész friss elf nyomok vezetnek északra. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek délre, friss gnóm nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek nyugatra, friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [46,-40] A sziklák elmaradoznak, ismét füves síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Csak egy sakál. Megvető mosollyal várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Elszántan ellenfeledre ugrasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a sakál jobb oldalát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A sakál feléd harap, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " "Távoli hegyek, rétek, erdők, vizek így sürgetnek: indulj!" " Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy varkaudar falut. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Authoricus lábát masszírozza. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy oltárt. Délre nézve látsz egy épületet. Délnyugatra egy szökőkút van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-5 életerő.) Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Fegyvermesteri gyakorlópálya épül itt a szent seregek számára [összesen 9000 TVP-nyi segítséget várunk.] " Megvizsgálod a talajt. Még egész friss elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss gnóm nyomokat, amelyek keletre, friss gnóm nyomokat, amelyek délkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
Összefutsz Chi Shu N#val. Raia követője. Egy fekete bőrcsizmát, egy mászókarmot, egy nap szimbólumot, egy rézpáncélt és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy proteinfecske trófea, egy varkaudar kölyök trófea és egy orgyilkos trófea teszi egyedivé. Bal kezében egy kis vaspajzsot tart. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: az ő jelleme is tiszta fehér, akárcsak a Tiéd.
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
[24 pontot használtál fel, van még 113.]

kut 45 kutatsz 45 pontért
Elszántan az öldöklésre, a varkaudarok sátrai közé rontasz. Csak első pillanatra tűnik kihaltnak a hely, aztán már lebbennek is fel a sátornyílást elfedő ponyvák, és mire újra feleszmélhetsz, torzonborz alakok vesznek körbe. Egy élőholt mirg jön feléd.

Elszántan ellenfeledre rohansz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt mirg jobb vállát. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad az élőholt mirg csőrével. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 164 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Az imént bemutatott tökéletes harctudásod nem elég a varkaudaroknak, ennyitől nem rohannak el a különböző égtájak felé. Egy élőholt mirg védelmezi a vadászterületét.

Elszántan ellenfeledre rontasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt mirg bal vállát. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Csőrével az élőholt mirg belemar kézfejedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 164 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Egyszercsak szétnyílik a tömeg, hogy utat engedjen egy nagyobb teremtésnek. Nincs cécó, itt harc lesz. Egy varkaudar védelmezi a vadászterületét.

Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar bal lábát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) A varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. A varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A legerősebb, legtermetesebb falulakó előrelép az egyik sátor tövéből, ahonnan eddig ráérősen a harcstílusodat figyelte, hogy végre véget vessen életednek. Egy varkaudar bajnok védelmezi a vadászterületét.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 37 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 ubuk tüske. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar bajnok nyakát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Nincs időd félrehajolni. (16 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar bajnok fejét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A varkaudar bajnok feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 12 életpontot vesztettél. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar bajnok testét. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a varkaudar bajnok gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 13 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 005 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 122, gyógyulás: 0, összesen: -122 ÉP}

Most, hogy egyedül maradtál, van időd végigkutatni a sátrakat. Néhány holmit felpakolsz. Szerzeményed: Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy csontpálca, egy bronzpáncél, egy bumeráng, egy nyu-shuriken és egy sámán gyógykenőcs (ld. enc.). Búcsút intesz a varkaudar falunak, ideje továbbindulni.
(Feltételes gyógyítás:) Azt már régen megtanultad, hogy a napba nézés esetenként milyen hasznos lehet. Arra azonban csak most jöttél rá, milyen jó hatással lehet rád, ha nem nézel bele. És valóban, az eredmény fantasztikus! (+38 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [85 pontot használtál fel, van még 28.]

m 7 5 mozogsz északnyugatra, délnyugatra
[45,-41] Síkság, továbbra is csak síkság. Ananászvirág illatát hozza a szél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy evaporőr nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az evaporőr jobb oldalát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Csápjaival az evaporőr csapásokat mér a hasadra. (3 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 112 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Felfedeztél egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy rúnakövet. Északra nézve látsz egy Leah oltárt. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Borzalmasan éhes vagy. (-4 életerő.) Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [44,-40] A síkságot ritka erdő váltja fel. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Azért várom a jövőt, mert akkor a jelen már múlt. Don Juan " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy kék orchideacserjét. Találsz egy varkaudar falut. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Felismered a közeledőt. Csak egy csodabogár. Nem jelenthet különösebb problémát. Itt csata lesz.

Elszántan ellenfeledre rohansz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a csodabogár bal vállát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 24 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Friss emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Szörnyen éhezel. (-5 életerő.) [24 pontot használtál fel, van még 4.]

kut 45 kutatsz 4 pontért
Részletes és aprólékos kutatásba kezdesz. Végül kimerülten feladod: semmi eredmény. [4 pontot használtál fel, van még 0.]

kotb 9161 belépés K.T.-be: 9161
Belépésedet fogod kérni a Szabad Kompánia K.T.-ba. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

v 3 elmormolod a 3. varázslatot
4 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

h 147 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még -3.]

szk 89 keresed a 89. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy sörényes ubukot. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. A szervezetedet méreg pusztítja (-8 életerő.) Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól veterán kalandozó helyett öreg róka a szakmában. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +6 max. varázspont, +4 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 2 képesség-pontot.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 202 pontot. A következő körben tehát 199 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SÁFRÁNYKŐ (979. TÁRGY)
Az ősi időkben tudták a módját, hogyan használják fel és koncentrálják a sáfrányporban rejtőző potenciált. A koncentrált sáfrányporból összeállt tömör sáfránykő túlélte a háborút és időt, és most itt hever előtted, a kezedben. Ha tenyeredbe fogod, lassan melegedni kezd, és a gyémántkemény kő egyszeriben összeroppanthatóvá válik. Ekkor kinyerheted energiáját, a H 979 paranccsal, és kapsz 100 tevékenységpontot. A sáfránykő nem átadható.

SZÖRNYEK ÉLVE ELFOGÁSA
Bizonyára már hosszú ideje izgatja a fantáziádat, hogy mi lenne, ha képes lennél élve elfogni valamilyen szörnyet. Most, hogy már elég járatos vagy a csapdakészítés tudományában, és a szörnyismeretek szakértelmed sem elhanyagolható, erre lehetőséged nyílik! Ahhoz, hogy egy szörnyet el tudjál fogni, legtöbbször szükséged van valamilyen ravasz csapdákra. Nem árt tehát, ha elkezdez Feltalál parancsokat kiadni olyan tárgyakra, amelyeknek ilyetén jellegű felhasználására eddig nem gondolhattál. Adtál már ki például sikertelen F parancsot kötélre? Igen? Talán most érdemes újból megpróbálni...
Persze többféle csapda létezik, van, amelyet úgy használsz, hogy odaszaladsz a szörnyhöz, és megpróbálod vele elfogni, de a legtöbbet fel kell állítani, és türelmesen kell várakozni - ez pedig sok időbe kerül... A csapdahasználatban egy új feltételes parancs segít: a szörny FOGlyul ejtés: FOG <szörny> <csapda>. Az első paraméter a szörny, amelyet el akarsz fogni, a második paraméter a szörnycsapda, amelyet használni akarsz erre. Mindig olvasd el figyelmesen a csapdák leírásait, és döntsd el, hogy egy adott szörny elfogására melyik a legalkalmasabb. Ha a paraméterként megadott szörnnyel találkozol, és elég TVP-d van még, automatikusan megpróbálod elfogni. Ennek sikere függ attól, hogy milyen csapdát használsz, mekkora a csapdakészítés szakértelmed, és hogy mekkora a szörny csapdaészlelése. Egy trikornis nehezebben sétál bele egy csapdába, mint egy rambó bogár. Egy adott FOG parancs törlődik, ha SIKERES végrehajtásra kerül, ill. kiderül, hogy teljesen értelmetlen. Te ugyanúgy tudsz törölni összes/egy bizonyos FOG parancsot, ahogy az FT esetén.
A legtöbb csapdát, bár van sorszáma, nem kell külön KT paranccsal elkészíteni: automatikusan összerakod/elkészíted a FOG parancs végrehajtásakor.
Hogy mi a teendő, ha sikeresen elfogtál egy szörnyet? Nos, ez már más lapra tartozik...

SÁMÁN GYÓGYKENŐCS (1139. TÁRGY)
A varkaudar sámánok által készített gyógykenőcs jóval gyanúsabb és büdösebb kotyvalék, mint amit a gyakorló kalandozók készítenek. De valljuk be, jóval hatékonyabb is! A sámán gyógykenőcsöt a H 1139 paranccsal használhatod, ez TVP-be nem kerül. Maximum 300 ÉP-t fogsz visszanyerni, de így nem gyógyulhatsz max. ÉP fölé. A sámán gyógykenőcs megadható paraméterként a totemes gyógyításnál is. Labirintusban automatikusan gyógyítani fogsz vele, ha más módon már nem megy.

KARAKTERLAP

Darrow, egy rövid ezüsthajú, szürke szemű kobudera férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Raia követője vagy. Ez a 61. fordulód.

Erő: 26 Szint: 14 Merészség: 6/1 Magasság: 151 cm
IQ: 16 Támadás: 15 Agresszió: 3 Testsúly: 54 kg
Ügyesség: 14 Védekezés: 17 Menekülés: 30 % Életkor: 26/26 év
Egészség: 15 Életpont: 183/121 Jellem: jó (47) Tul. pont: 2
Szerencse: 15 Varázspont: 44/10 Pénz: 606 arany Kép. pont: 2
Eddig összesen 394 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2 535 TP-t kaptál. Jelenleg 49 358 TP-d van. A következő szinthez még 25 642 TP szükséges. Trófeáid: bíbor szulfagor, varkaudar bajnok, szürke rinocérosz. Jelenleg 11 árnyékmxtu-d van.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 18 lőfegyverek: 14 dobófegyverek: 1

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -11.); ubuk tüske (#131) (12 -); mérg. ubuk tüske (#137) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0
44,61 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 53

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 126 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 2. nyomkövetés: 16 (+1) 3. mászás: 5
4. csapdakészítés: 4 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 18 (+1)
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 6 (+1) 9. teológia: 2
10. harcművészetek: 13 11. zene: 1 12. szörnyismeret: 3 (+1)
13. zárnyitás: 1 14. vadászat: 1 15. bányászat: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
deus ex machinád 4 mezőre repítsen
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 3 alkalommal)
segítesz max. 25 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 30 darabot )
mászol max. 56 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
massza (#217)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
Ludovic (#2842), manifesztátor (#124)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Építs fel egy világítótornyot! [Ha még nem tudod, hogyan kell, adj ki F parancsot dözmöng szívre.]
2.) Irtsd a sötétség követőit - mutass be oltáromnál két szvó-ektoplazmát, és semmisítsd meg!
3.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): új. fekete gránittorony (530): kész. városháza (Gatin) (540): 9. labirintus (39,112). fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 9, 11, 12, 20, 26, 53.

Összsúly: 85.18 kg Megterheltség: 137%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 55 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)
Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két E 40 parancsot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 tüske (#22) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bronzhegyű lándzsa (#87) 1 bronzpáncél (#90) 1 bronzsisak (#88)
1 bumeráng (#249) 1 csontpálca (#329) 1 evaporőr háj (#105)
1 kígyóbőr kesztyű (#49) 1 királygyík bőr (#44) 6 madártoll (#112)
1 nyu-shuriken (#157) 3 sallank nyíl (#129) 1 sámán gyógykenőcs (#1139)
1 ubuk dobónyíl (#138) 3 ubuk tüske (#131) 2 varkaudar csont (#1113)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

43 44 45 46 47 48
-42
-41
-40
-39
-38
-37
(44,-40) kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), varkaudar falu (#1109), csodabogár (#755)
(45,-41) evaporőr (#69), oltár
(46,-40) sakál (#28), 28. jellempróba, varkaudar falu (#1109), művészi porolit (#720), Chi Shu Na (2545. kalandozó), élőholt mirg (#135), varkaudar (#64), varkaudar bajnok (#190)
(46,-38) az 53. labirintus bejárata, sörényes ubuk (#89), varkaudar kölyök (#685), varkaudar (#64), élőholt mirg (#135)
(47,-39) királygyík (#26), Fairlight oltár, világítótorony (#156), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155)

Üzenet küldése a karakternek