60. forduló, 62. forduló, Torgeist összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. okt. 16. 12h:08'
EZ A 182. JÁTÉKHETED, 61. FORDULÓD
183. játékheted kezdete: okt. 23.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 15 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4523
SZÁMLA : XXXX

TORGEIST KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [63,-61] koordinátán.
Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is a sötét motyogó (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) trófea nyakláncot (ld. enc.). Varázserőd regenerálódik. (+7 varázspont.)

* 1. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A földből energia áramlik testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 224.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 óndarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). [8 pontot használtál fel, van még 216.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[62,-60] Amerre csak a szem ellát, dombok. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy rőtmanó lehet. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 2 mérgezett tüske. Lövedékeiddel perforálod a rőtmanó jobb karját. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 80 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy olvasztókemencét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor délre nézel, észreveszel egy Raia oltárt. Nyugatra nézve látsz egy oltárt. Elteszed a látcsövet. Körbevizsgálódsz. Aránylag régi (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [8 pontot használtál fel, van még 208.]

be 41 bemész a 41. titkos labirintusba
A kapott instrukciók alapján megkeresed a bejáratot. Semmi fényt nem látsz odabent. Fáklyát gyújtasz. Istenedhez imádkozva, szemedet a sötétséghez szoktatva lépsz be. [5 pontot használtál fel, van még 203.]

lm 3 5 7 mozogsz 3 5 7
Úgy suhansz, mint az árnyék. Az út itt elkanyarodik. [2. PONT.] Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [3. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy vadász tatu. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a vadász tatu fejét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A vadász tatu karmai majdnem eltalálnak! A vadász tatu összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 vadász tatu bőrt. 6 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [4. PONT.] Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [5. PONT.] Hirtelen eltűnik alólad a talaj, és zuhanni kezdesz! Egy csapóajtós csapdába pottyantál. Szerencsédnek köszönhetően csak 3 életpontot vesztettél. Nagy nehezen kikecmeregsz.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Úgy suhansz, mint az árnyék. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [6. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Az út véget ér - egy zsákutca! [7. PONT.] Az egyik sarokban találsz egy kisebb faládikót. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő kis vaskulcs nyitja a ládát. Fura, kék tűznyelvek csapnak fel, amikor a ládát felnyitod. Bár aprók, de nagyon forróak. Vízkészleted egy része gőzzé válva párolog el. (-3 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdaészlelés). Megnézed, hogy mi a zsákmány: 8 arany, 1 csontkulcs és 1 móri gyümölcs. Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. [30 pontot használtál fel, van még 173.]

lm 10 11 12 mozogsz 10 11 12
Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Egy kanyarhoz érkeztél. [8. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Egy kereszteződéshez érkeztél. [9. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A fenébe! Egy zsákutca. [10. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Kétségbeesetten tapasztalod, hogy a tájékozódást tovább bonyolítandó, egy kereszteződéshez értél. [9. PONT.] Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [11. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy bundás csirmáz. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Elszántan a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a bundás csirmáz testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) A bundás csirmáz mancsával oldalba lök. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A bundás csirmáz feléd harap, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 105 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Halvány szellő simítja végig az arcodat egy oldaljáratból: egy kereszteződésnél vagy. [9. PONT.] Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [12. PONT.] Hirtelen egy bundás csirmázt veszel észre magad előtt. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Elszántan a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a bundás csirmáz szőrös testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) A bundás csirmáz mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A bundás csirmáz feléd harap, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
105 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 2 kaja és 1 bordacsont. Felpakolsz. Itt van Lady Olivia apjának képe is. Egy markáns, kackiás bajuszú harcos arca néz vissza rád a poros képről. [35 pontot használtál fel, van még 138.]

lm 1 mozogsz 1
Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Kétségbeesetten tapasztalod, hogy a tájékozódást tovább bonyolítandó, egy kereszteződéshez értél. [9. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. A folyosó kanyarodik. [8. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [6. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Egy kanyarhoz érkeztél. [4. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Egy újabb kanyarnál vagy. [2. PONT.] Visszatérve a bejárathoz, magad mögött hagyod a labirintusrendszert. [30 pontot használtál fel, van még 108.]

m 3 2 2 mozogsz délkeletre, keletre, keletre
[63,-59] Vált a terep: dombság után sűrű erdő. Ez Hrók erdejének a széle. Gyanús mozgást látsz a fák között. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy pókvadász. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a pókvadász nyúlánk szívókáját. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) A pókvadász nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 94 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Csak egy szőrös pók. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szőrös pók puha testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) A szőrös pók feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szőrös pók összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 198 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek nyugatra.
Összefutsz egy fekete, hosszú hajú, kék szemű ember nővel. A bőre világosabb az átlagosnál. Sheran ministránsa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bronzpáncélt, egy bronzsisakot, egy fekete bőrcsizmát, egy kígyóbőr kesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy varkaudarölő éremet és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy szeppent rákfatty trófea, egy ragyás burástya trófea és egy sötét gnóm trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Lelkekben élő Igaz Barátság. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj.
Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Éjfátyol Kiara. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.

(Továbbmész...) [64,-59] Egyre több fényt engednek át a lombok, sűrűbb az aljnövényzet: ritka erdőben vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy kardfogú fülemüle. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Ez iszonyatos, borzalmas, bele fogsz süketülni! Túl erős az ellenfeled. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál.

Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [65,-59] A terep továbbra is ritka erdő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy khór darázs nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a khór darázs testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A khór darázs farkával a kezedre csap. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a khór darázs csíkos potrohát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A khór darázs melléd csap a farkával! A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 84.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[66,-59] Még mindig az erdőben vagy. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. A feléd közeledő kardfogú fülemüle mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Ez iszonytató! Belesüketülsz, ha még egy percig maradsz. Elmegy a kedved a harctól. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra.

Találsz egy korongfát. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [67,-59] Az erdőt síkság váltja fel. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Csak egy kérődző etra. Megvető mosollyal várod a találkozást. (ld. enc.) Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-3 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 6 aranyad. Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Nem tudod leküzdeni a hányingert: kábán könnyítesz magadon. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a kérődző etra testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Lábával meglök a kérődző etra. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerő.) A dolgot még 11 aranyad bánja. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a kérődző etra bal vállát. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) A dolgot még 8 aranyad bánja. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 etra hályog (ld. enc.). Magad mögé lököd a pitiáner halálmadár trófeát, és kiszedsz egy kérődző etra trófeát. 735 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy Raia oltárt. Délre nézve látsz egy oltárt. Északnyugatra egy oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Végre, egy kis kaja! Befalatozol. (-3 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [68,-59] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy kardfogú fülemüle közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Ez iszonyatos, borzalmas, bele fogsz süketülni! Nem akarsz kinyúlni. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Sheran rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Teleeszed magad. (-3 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Még egész friss emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 60.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[69,-59] Az erdőt síkság váltja fel. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rát-fát. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy mély kutat. Délnyugatra nézve látsz egy Raia oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.

Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Már majdnem éhen haltál! Az ételre veted magad. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [70,-59] Vált a terep: ritka erdőben vagy.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy kék orchideacserjét. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Még egész friss emberi nyomok vezetnek nyugatra.
Találkozol egy fekete, rövid hajú, zöld szemű, körszakállas alakváltó férfival. Raia ministránsa. Egy bakkura csizmát, egy Eldaran karkötőjét, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy sárga erőövet, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Fegyverzetét egy szürke rinocérosz trófea, egy fémbontó szójer trófea és egy bibircsók-óriás trófea ékesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy kis vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy parittya. Mentális auráját felismered, jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat.
Barátságosnak néz ki, de Te nem vagy túl barátkozós kedvedben. Otthagyod a másik kalandozót.

(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [16 pontot használtál fel, van még 44.]

e 30 élelemszerzés 30 pontért

Rajzanak a repülőhalak (no de itt?). Nem sokat töprengesz a természet csodáin, lerugdosol néhány alacsonyan szállót. Ebből villásreggeli lesz! (+4 kaja.) Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 14.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 11.]

* 2. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2016. évben 10. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 11.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját töm magába a spagulár. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, táborhelyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Új KT tápot fejlesztett ki néhány agyas KT vezér! (ld. enc.)
Ebben a körben 11 pontod maradt, ebből a következő körre 11 pontot vihetsz át. Kapsz még 200 pontot. A következő körben tehát 211 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SÖTÉT MOTYOGÓ (37. SZÖRNY)
A sötét motyogók az árnyékvilág legalacsonyabb rendű, agy nélküli, csak tudattalan gonoszkodásra képes teremtményei. A valós világ lakói nem láthatják őket, rájuk nézve nem is jelentenek veszélyt. A holt lelkeket azonban gyakran megtámadják, hideg karmaikkal megpróbálva szétszaggatni a szellemek ektoplazmáját. Egy kemény öklű szellem könnyedén agyoncsaphatja.

TRÓFEA NYAKLÁNC (196. TÁRGY)
Ha trófeáidat akarod mutogatni, mi sem alkalmasabb erre, mint a trófea nyaklánc. Fűzz fel egy arany nyakláncra két sünmedve és két ubuk tüskét, két sallank karmot és egy fekete gyöngyöt, és már készen is vagy. Mindehhez a KT 196 parancsot kell kiadnod, 8 pontért.

KÉRŐDZŐ ETRA (368. SZÖRNY)
A kérődző etrák eredetileg békés növényevők voltak. Nagytestű, szarv nélküli bivalyok, akik a légynek sem ártottak. Azonban a csordákat kísérő nukleáris cickányok megfertőzték az etrákat - csillogó, fehér szőrük helyett mostanra már fakó, beteges szürke, cafatokban lemálló bőr borítja testüket, véreres szemükkel révetegen merednek a semmibe, és gyakran ok nélkül támadnak mindenre, ami mozog. Rothadó leheletük miatt manapság már csak a cickányok mennek a közelükbe, még a ragadozók sem vadásznak az etrákra, hiszen tudják, az állatok olyan betegséget hordoznak, ami rájuk is veszélyes lehet.

ETRA HÁLYOG (712. TÁRGY)
Miután megszabadítottál egy kérődző etrát a világi élet kínjaitól, érdemes átvizsgálni a tetemet - hátha rátalálsz az oly ritka etra hályogra. Ez a vékony, ámde rettenetesen ellenálló lebernyeg régen minden etrán megtalálható volt, az állkapocs és a nyak között feszült, de az etrák betegsége óta a legtöbb példányon szétrohadt, csak a legegészségesebbeken maradt meg.

TUDATI HÍREK
Mostantól lehetőség van tudati hírek közlésére a kasztroplanáris csatornákon. Ehhez a HIR <hírszám> <1. paraméter> <2. paraméter> parancsot kell kiadnod. Ennek hatására a KT vezetők által összeállított üzenet listáról a <hírszám> sorszámú hírt elküldöd tudati úton összes tudattársadnak. Ezek formaszövegek, pl. "#. hónap #. napján lesz legközelebb KT találkozó, a szokott helyen", a # jelek helyére a <1. paraméter> és <2. paraméter> behelyettesítésre kerül. Mivel ez az 1. hír, a 6. hó 15-én tartott KT találkozóról való kiértesítéshez a HIR 1 6 15 parancsot kell kiadnod. További információkat (hogy milyen üzenetek is vannak ezen a listán), a KT-d vezetőjétől kérhetsz. A parancsot mindenki használhatja, de a vezetőn kívül mindenkinek 1 TU-ba kerül.

KARAKTERLAP

Torgeist, egy szőke, hosszú hajú, szürke szemű ember férfi vagy. Körszakállad és rövid bajuszod van. A bőröd világosabb az átlagosnál. Tharr ministránsa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 61. fordulód.

Erő: 22 (24) Szint: 13 Merészség: 5/5 Magasság: 169 cm
IQ: 18 Támadás: 12 Agresszió: 5 Testsúly: 90 kg
Ügyesség: 21 Védekezés: 23 Menekülés: 30 % Életkor: 21/21 év
Egészség: 20 Életpont: 190/190 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 0
Szerencse: 16 Varázspont: 67/17 Pénz: 357 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 15/15
Eddig összesen 387 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 323 TP-t kaptál. Jelenleg 46 122 TP-d van. A következő szinthez még 1 878 TP szükséges. Trófeáid: kérődző etra, törpemammut, vérszomjas csüldő.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 15/40 (+18%) vágófegyverek: 3/60 ütőfegyverek: 10/90 (+4%)
lőfegyverek: 10/13 (+5%) dobófegyverek: 2/12

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) << szöges bunkó (#8) << csontszablya (#64)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); nyílvessző (#108) (4 -5.); ubuk tüske (#131) (6 .); mérgezett tüske (#23) (7 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
70,56 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 104 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4/88 2. nyomkövetés: 12/43 (+52%) 3. mászás: 3/80
4. csapdakészítés: 7/11 (+14%) 5. csapdaészlelés: 4/5 (+11%) 6. gyógyítás: 11/85
7. titkosírás: 1/88 8. felderítés: 3/49 9. szörnyidomítás: 1/54
10. teológia: 3/17 (+4%) 11. szörnyismeret: 4/97 12. zárnyitás: 1/6
13. vadászat: 4/36 (+33%) 14. bányászat: 8/27 (+28%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
mászol max. 40 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
sörényes ubuk (#89), orgyilkos (#131) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
vízionár (#66)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
erőpajzs I (#12)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Hozz egy grifftojást.
2.) Egy igazi erőpróba: ejts el egy fordulón belül két szörnyet ütő, két szörnyet vágó és kettőt szúrófegyverrel.
3.) Szeretnék valamit látni eddigi eredményeidből: áldozz fel oltáromnál két trófea nyakláncot.

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 felderítő, 4 szabotőr, 7 harcos, 7 királynő, 3 élőholt.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
elnyomók gyűlölete (190)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 449 TU szükséges.)
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bakkura csizma (#96) 1 * bronzpajzs (#89) 1 * bronzpáncél (#90)
1 * kígyóbőr kesztyű (#49) 1 mászókarom (#78) 1 * rézsisak (#72)
Fegyverek és lövedékek
1 bronzhegyű lándzsa (#87) 1 csontszablya (#64) 1 ezüsthegyű nyíl (#323)
1 * fúvócső (#20) 1 göcsörtös bunkó (#123) 1 kőkalapács (#13)
1 kőkés (#6) 1 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 1 mérgezett vasnyíl (#187)
3 nyu-shuriken (#157) 1 orgyilkos tőr (#225) 1 rövid íj (#107)
1 szöges bunkó (#8) 2 ubuk dobónyíl (#138) 1 * vashegyű lándzsa (#182)
1 vashegyű nyíl (#176)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
5 ezüst nyaklánc (#117) 1 * két kard szimbólum (#144) 1 villám szimbólum (#145)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 2 bronzkulcs (#76) 3 csontkulcs (#74)
2 + deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221) 1 fáklya (#36)
1 + hebrencs csapda (#147) 1 kaja (#2) 1 kis vaskulcs (#40)
1 kötél (#92) 3 rézkulcs (#75) 1 távcső (#42)
Löttyök és porok, tartóstul
3 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 20 csepp tinta (#101), fér még: 10]
1 huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 12]
2 kavadu iszák (#25) [bennük 20 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0]
1 sullár hólyag (#168) [üres, kapacitás: 20]
2 uzbány csőr (#169) [bennük 16 csepp ugh méreg (#166), fér még: 8]
2 vizestömlő (#3) [bennük 14 korty víz (#27), fér még: 26]
1 zöld üveg (#82) [benne 9 csepp ragasztó (#83), fér még: 11]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
3 acélpengőke (#231) 2 álompor (#396) 1 bordacsont (#16)
5 drótszőr (#37) 1 etra hályog (#712) 1 fekete gyöngy (#99)
1 grákóbőr (#41) 5 gyöngymangó (#135) 1 lajhár csont (#236)
1 lapockacsont (#33) 6 madártoll (#112) 2 móri gyümölcs (#116)
5 óndarab (#85) 4 pirkit (#153) 1 púderkő (#119)
2 rézdarab (#70) 7 smirglilevél (#29) 3 vadász tatu bőr (#15)
2 varányszem (#30)

Összsúly: 48.84 kg Megterheltség: 84%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 82 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
17 arany (#50) 1 fáklya (#36) 2 kaja (#2)
2 mérgezett tüske (#23) 13 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bordacsont (#16) 1 csontkulcs (#74) 1 etra hályog (#712)
1 móri gyümölcs (#116) 1 óndarab (#85) 3 ugh méreg (#166)
1 vadász tatu bőr (#15)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71
-62
-61
-60
-59
-58
(62,-60) rőtmanó (#55), a 41. labirintus bejárata, oltár, olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), érclelőhely, vadász tatu (#10), bundás csirmáz (#93)
(63,-59) pókvadász (#59), szent tölgyfa (#393), szőrös pók (#100), Éjfátyol Kiara (3869. kalandozó)
(64,-59) egy ismeretlen isten rúnaköve, kardfogú fülemüle (#146)
(65,-59) khór darázs (#348)
(66,-59) kardfogú fülemüle (#146), korongfa (#79, belőle készíthető: #80)
(67,-59) kérődző etra (#368)
(68,-59) kardfogú fülemüle (#146), Sheran rúnaköve
(69,-59) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), 42. jellempróba, Tharr oltár
(70,-59) kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), egy alakváltó férfi

Üzenet küldése a karakternek