60. forduló, 62. forduló, Botanica összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2024. okt. 20. 14h:19'
EZ A 1000. JÁTÉKHETED, 61. FORDULÓD
1001. játékheted kezdete: okt. 21.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 11 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2946
SZÁMLA : XXXX

BOTANICA KALANDJAI


Bónuszvásárlás: +1 TNO.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [7,1] koordinátán.
Táborozásod 1. napján calen Randir átadott neked 34 gyógykenőcsöt.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+25 tvp ). A kinemfogyó tegez termelt 1 nyílpuska lövedéket.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+79 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). A monolitok nyomasztó módon csökkentik VP regenerációdat. Varázserőd regenerálódik. (+96 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+41 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A monolitok nyomasztó módon csökkentik TU regenerációdat.
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy sötét gnóm nyomára bukkansz. Sajnos nem jártál sikerrel - talán majd legközelebb. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 232. Kapsz 7 VP-t.]

* 1. KP: ef 5 504 0 energia fejlesztése 5
24 varázspont felhasználásával előállítasz 2 TU-t. Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-5 TU.] Befejlesztetted a képességbe a szükséges mennyiséget, mostantól használhatod! Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) [35 pontot használtál fel, van még 197. Kapsz 35 VP-t.]

tps 20 TVP spórolása: 20 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 20 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [20 pontot használtál fel, van még 177.]

h 1133 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [20 pontot használtál fel, van még 157. Kapsz 20 VP-t.]

h 1894 2 használod az 1894. tárgyat
Felhasználsz 2 gernim balzsamot: kaptál ugyanennyit TU-t! [2 pontot használtál fel, van még 155. Kapsz 2 VP-t.]

kpk 1 kezd. parancs kivétele: 1
EF 5 504 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 155.]

ek 116 70 313 t. energia kisütése: 116 70 313
Gyógykenőcs gyógyító tárgyat fogsz használni, ha életerőd 70 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 155.]

bb 2331 727 1615 beraksz a bankba a 2331. tárgyat (727 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 2 vortexvesszőt. Beraksz a bank széfjébe 1 Zu'lit fülkarikáját. Beraksz a bank széfjébe 3 keg gombát. [0 pontot használtál fel, van még 155.]

mak 1 makró 1

p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Lemész alfába. Megtelsz pszi energiával! Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 150. Kapsz 5 VP-t.]

v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-27 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 150.]

v 28 0 0 elmormolod a 28. varázslatot
Kántálni kezdesz. Energia árad testedbe. Létrehoztad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+4 erő). [-18 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 145. Kapsz 5 VP-t.]

v 53 0 0 elmormolod az 53. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A földből energia áramlik testedbe. Sikerült elmondanod az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+3 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [5 pontot használtál fel, van még 140. Kapsz 5 VP-t.]

v 138 0 0 elmormolod a 138. varázslatot
Kántálni kezdesz. Energia árad testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-18 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 135. Kapsz 5 VP-t.]

h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [0 pontot használtál fel, van még 135.]

h 745 0 0 használod a 745. tárgyat
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [0 pontot használtál fel, van még 135.]

h 211 0 0 használod a 211. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 135.]

m 1 mozogsz északkeletre
[8,0] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Nini, egy quwarg! Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy mély kutat. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délre egy tavacska van. Nyugatra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Úgy gondolod, hogy a közeledő ryuku légiós nem jelenthet komoly veszélyt. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem II varázslattal készülsz a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 29 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a ryuku légiós jobb karját. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) Megmarkolva a mágusölőt ellenfeledre rontasz. Mágusölővel kilukasztod a ryuku légiós testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Nitmák pengével felnyitod a ryuku légiós nyakát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 135 életpontot sebeztél. A ryuku légiós nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 010 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 273, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Nini, mi van a földön! Több tőnyi ízletes szamóca! (+2 kaja.) Körbevizsgálódsz. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [5 pontot használtál fel, van még 130. Kapsz 5 VP-t.]

e 40 élelemszerzés 40 pontért
Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy arató csattanat. {egyik sebzési módja: 1x 6d8+3.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem II varázst. Ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 31 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a rövid íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja az arató csattanat testét. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Az arató csattanat még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 056 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Morcona megjelenésed és fegyverzeted elegendő, hogy elijesszed a kanálfarkast zsákmánya mellől. Harc nélkül jutottál egy jól megtermett növényevő janóla húsához! (+6 kaja.) Micsoda szerencséd van! Tucatnyi húsos imádkozósáskát kapsz el a déli imádság közben. (+2 kaja.) Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy ork sámán. {támadása: 0.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 13 életpontot vesztettél. Megmarkolva a mágusölőt a másikra támadsz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ork sámán jobb oldalát. (2 támadással 103 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigmetszed az ork sámán jobb karját. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy lángcsóva varázslatot. 10 életpontot vesztettél. Az ork sámán összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 531 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 90. Kapsz 40 VP-t.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Hmm! Már nem is vagy éhes! [3 pontot használtál fel, van még 87. Kapsz 3 VP-t.]

m 4 mozogsz délre
[8,1] Egy kisebb településhez érkeztél. Találsz egy amniosz-fát. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy házat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 1850 TVP épült bele.) Felfedeztél egy edzőcentrumot. Találsz egy főutcát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Egy sötét gnóm nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {max. életpontja: 69-76.} Itt csata lesz.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem II varázslatot. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiatüskék. 42 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét halál. Semmi hatás! Meglengetve a mágusölőt a másikra támadsz. Mágusölővel kilukasztod a sötét gnóm bal lábát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigmetszed a sötét gnóm bal oldalát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A sötét gnóm feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 6 életpontot vesztettél. A sötét gnóm összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 577 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) [5 pontot használtál fel, van még 82. Kapsz 5 VP-t.]

tf 1 12 fejleszted az 1. tulajdonságodat 12 pontért
Két kézzel megfogod a súlyzód, és különböző körzéseket végzel. Huh, de fárasztó! A gyakorlásnak megvan az eredménye! (+1 erő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 testépítés). Elmerülve az edzésben hirtelen valami zajra leszel figyelmes. Egy szörny lép ki az éppen megnyílt káoszportálból. Még hallasz egy nevet, mielőtt a portál bezárul: Prrankkh. Nincs időd ezen gondolkozni, mert el kell bánnod a rád támadó ellenféllel. Ellenfeled: egy bazaltelementál! {védettsége: 16 szúró, 16 vágó, 16 ütő ellen.}

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem II varázslatot. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 49 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a bazaltelementál testét. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a bazaltelementál testét. (2 támadással 97 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megvágod a bazaltelementál testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) A bazaltelementál mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 69 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a bazaltelementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 500 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 302, sebződés: 69, gyógyulás: 0, összesen: -69 ÉP}

A leölt szörny kincsét nem felejted el kinyerni, szereztél 3 rumot. (ld. enc.) Éppen kifújod magad, amikor újabb ellenfél érkezik: egy bazaltelementál! {támadása: 22.}
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem II vibrál körülötted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 51 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a bazaltelementál fejét. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt a másikra támadsz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a bazaltelementál bazalttestét. (2 támadással 96 életpontot sebezve.) Nitmák pengével felnyitod a bazaltelementál testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 151 életpontot sebeztél. A bazaltelementál Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 70 életpontot vesztesz.) A bazaltelementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 202 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 453, sebződés: 70, gyógyulás: 0, összesen: -70 ÉP}

A leölt szörny kincsét nem felejted el kinyerni, szereztél 4 rézgolyót. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +93 életerő.) Alig győzted le az előzőt, máris újabb jelentkező akad, hogy a trófeád legyen: egy quwarg királynő!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem II varázst. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 54 életpontot sebeztél. A gnóm nyílpuskával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő fejét. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt a másikra ugrasz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg királynő torát. (4 támadással 139 életpontot sebezve.) Nitmák pengével épp hogy eltalálod a quwarg királynő torát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 3 281 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 275, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

A következő csata előtt magadhoz veszed a kincset, 1 pszi követ. [12 pontot használtál fel, van még 70. Kapsz 12 VP-t.]

tf 1 12 fejleszted az 1. tulajdonságodat 12 pontért
Előveszed a súlyzódat, és hosszasan pumpálod magad. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. Elmerülve az edzésben hirtelen valami zajra leszel figyelmes. Egy szörny lép ki az éppen megnyílt káoszportálból. Még hallasz egy nevet, mielőtt a portál bezárul: Prrankkh. Nincs időd ezen gondolkozni, mert el kell bánnod a rád támadó ellenféllel. Ellenfeled: egy áeratikus hasnyák!

A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve tudatkutatás. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+10 max. pszi pont.) Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 57 életpontot sebeztél. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agykorbács pszi támadást. Semmi eredménye! (Kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a gnóm nyílpuskával. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod az áeratikus hasnyák bal csápját. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Meglengetve a mágusölőt ellenfeledre rontasz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az áeratikus hasnyák fejét. (2 támadással 89 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigvágod az áeratikus hasnyák farkát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Az áeratikus hasnyák nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Az áeratikus hasnyák farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Letéped magadról. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az áeratikus hasnyák, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 16 életpontot vesztettél. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az áeratikus hasnyák száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 3 840 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 283, sebződés: 61, gyógyulás: 0, összesen: -61 ÉP}

Tudod, hogy nem ez volt az utolsó szörny, ezért gyorsan magadhoz veszed, amit tudsz: 7 púderkövet. Alig győzted le az előzőt, máris újabb jelentkező akad, hogy a trófeád legyen: egy velociraptor! {egyik sebzési módja: 1x 3d10+10.}
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem II varázslatot. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 60 életpontot sebeztél. A gnóm nyílpuskával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja a velociraptor testét. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) Marokra fogva a mágusölőt ellenfeledre rohansz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a velociraptor bal oldalát. (3 támadással 142 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigvágod a velociraptor testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a velociraptor, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A velociraptor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 raptor karmot. 3 638 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 295, sebződés: 59, gyógyulás: 0, összesen: -59 ÉP}

Természetes, hogy a szörny magával hozta a kincseket a fészkébe, találtál 1 karbin plazmát. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +81 életerő.) Kezdesz fáradni, de nincs idő pihenni. Előtted az újabb ellenfél: egy ryuku futárbérenc!

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 61 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod a ryuku futárbérenc testét. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Meglengetve a mágusölőt a másikra ugrasz. Mágusölővel egy hatalmas csapással felmetszed a ryuku futárbérenc jobb lábát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigvágod a ryuku futárbérenc testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 3 arany és egy obszidián függő. 2 587 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 246, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}

A leölt szörny kincsét nem felejted el kinyerni, szereztél 1 sámán gyógykenőcsöt. [12 pontot használtál fel, van még 58. Kapsz 12 VP-t.]

tf 1 12 fejleszted az 1. tulajdonságodat 12 pontért
Két kézzel megfogod a súlyzód, és különböző körzéseket végzel. Huh, de fárasztó! Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. Az edzés közben váratlanul egy káoszportál jelenik meg, és kilép belőle egy ellenfél. Hangos kacagást hallasz: Chara-din üdvözöl, HALANDÓ! Nincs menekvés, meg kell küzdened a szörnnyel! Ellenfeled: egy áeratikus hasnyák! {védettsége: 14 szúró, 25 vágó, 25 ütő ellen.}
Felhasználod egy manakristály varázserejét. (+683 varázspont.)

Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 56 életpontot sebeztél. Egy a halál szava varázslattal köszönt csatapartnered. Felfénylik az állatvédelem! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a gnóm nyílpuskával. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod az áeratikus hasnyák egyik karját. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Marokra fogva a mágusölőt ellenfeledre rohansz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az áeratikus hasnyák jobb vállát. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) Nitmák pengével épp hogy eltalálod az áeratikus hasnyák jobb csápját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. (elektromos pajzs védelmezte.) Az áeratikus hasnyák nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Siralmas támadást intéz farkával az áeratikus hasnyák, épp csak megsuhint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Gyorsan félrelököd. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 17 életpontot vesztettél. Csápjaival az áeratikus hasnyák csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-4 támadás.) Az áeratikus hasnyák szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 3 552 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 262, sebződés: 53, gyógyulás: 0, összesen: -53 ÉP}

A leölt szörny kincsét nem felejted el kinyerni, szereztél 1 eknozolt. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +116 életerő.) Éppen kifújod magad, amikor újabb ellenfél érkezik: egy halálosztó kain! {egyik sebzési módja: 1x 2d10+5.}

Gyorsan felraksz egy varázsvédelem II varázslatot. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+7 max. varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 55 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy puha ütés varázslatot, majd rád küldi. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a moa stukival. Elrepül 4 stukilövedék. Többször meglövöd a halálosztó kain jobb lábát. (4 támadással 32 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Megmarkolva a mágusölőt a másikra támadsz. Mágusölővel végigvagdosod a halálosztó kain tüskés bőrét. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kicsit megvagdalod a halálosztó kain fekete testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A halálosztó kain fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A halálosztó kain farkával a kezedre csap. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Mágusölővel megvagdalod a halálosztó kain farkát. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a halálosztó kain farkát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a halálosztó kain, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A halálosztó kain farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 stukilövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 kőszemet. 3 803 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-18 varázspont.] (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 96, gyógyulás: 0, összesen: -96 ÉP}

A következő csata előtt magadhoz veszed a kincset, 2 sámán gyógykenőcsöt. Kezdesz fáradni, de nincs idő pihenni. Előtted az újabb ellenfél: egy dermesztő lidérc!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem II. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 59 életpontot sebeztél. A gnóm nyílpuskával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod a dermesztő lidérc testét. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Marokra fogva a mágusölőt ellenfeledre támadsz. Mágusölővel megvágod a dermesztő lidérc testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megcsapod a dermesztő lidérc testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Végtagjaid lefagynak (-6 védettség). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 lidércesszencia. 3 611 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}

Nohát, megszerezted a ritka kincset, ami egy gyakorlómedál! Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +96 életerő.) [12 pontot használtál fel, van még 46. Kapsz 12 VP-t.]

tf 1 12 fejleszted az 1. tulajdonságodat 12 pontért
Két kézzel megfogod a súlyzód, és különböző körzéseket végzel. Huh, de fárasztó! Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. Az edzés közben váratlanul egy káoszportál jelenik meg, és kilép belőle egy ellenfél. Hangos kacagást hallasz: Chara-din üdvözöl, HALANDÓ! Nincs menekvés, meg kell küzdened a szörnnyel! Ellenfeled: egy quwarg királynő! {támadása: 22.}

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem II. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 46 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a gnóm nyílpuskával. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő testét. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) Marokra fogva a mágusölőt ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a quwarg királynő testét. (4 támadással 145 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megcsapod a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a quwarg királynő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 3 281 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 271, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}

Tudod, hogy nem ez volt az utolsó szörny, ezért gyorsan magadhoz veszed, amit tudsz: 3 vámpírfogat. Kezdesz fáradni, de nincs idő pihenni. Előtted az újabb ellenfél: egy ryuku futárbérenc! {védettsége: 29 szúró, 29 vágó, 29 ütő ellen.}

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem II. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 57 életpontot sebeztél. A gnóm nyílpuskával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod a ryuku futárbérenc jobb karját. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Marokra fogva a mágusölőt a másikra ugrasz. Mágusölővel megvágod a ryuku futárbérenc bal oldalát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigvágod a ryuku futárbérenc fejét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy fekete gyöngy. 2 656 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 245, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}

A következő csata előtt magadhoz veszed a kincset, 1 ork csodaszert. Kezdesz fáradni, de nincs idő pihenni. Előtted az újabb ellenfél: egy jégtroll! {támadása: 34.}

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy fehér glóbusz. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 56 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a moa stukival beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 stukilövedék. Párszor kipécézted a jégtroll jobb lábát. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Fürdesz a hópelyhek özönében. Meglengetve a mágusölőt ellenfeledre támadsz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a jégtroll jobb karját. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) Nitmák pengével épp hogy eltalálod a jégtroll jeges testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 136 életpontot sebeztél. A jégtroll mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-11 életpont). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 stukilövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 jégszivet. 3 987 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 413, sebződés: 56, gyógyulás: 0, összesen: -56 ÉP}

Természetes, hogy a szörny magával hozta a kincseket a fészkébe, találtál 1 galachmitot. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +113 életerő.) [12 pontot használtál fel, van még 34. Kapsz 12 VP-t.]

tf 1 12 fejleszted az 1. tulajdonságodat 12 pontért
Előveszed a súlyzódat, és hosszasan pumpálod magad. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. Annyira belemerülsz abba, amit csinálsz, hogy majdnem meglep az a szörny, ami egy káoszportálból lép ki, majd rád támad. Még hallasz egy elhaló kacajt, és egy nevet: Prrankkh. Aztán a kapu bezárul, te meg ott maradsz kettesben a szörnnyel. Ellenfeled: egy áeratikus hasnyák!

Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 46 életpontot sebeztél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agykorbács pszit. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (Kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Megveted a lábad, és a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja az áeratikus hasnyák farkát. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Megmarkolva a mágusölőt a másikra ugrasz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az áeratikus hasnyák testét. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megcsapod az áeratikus hasnyák fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Az áeratikus hasnyák farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Letéped magadról. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 13 életpontot vesztettél. Csápjaival az áeratikus hasnyák lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-4 támadás.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 5 csepp spirituszt. 3 498 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 244, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}

Tudod, hogy nem ez volt az utolsó szörny, ezért gyorsan magadhoz veszed, amit tudsz: 2 dorony tüdőt. Nincs időd pihenni, máris újabb ellenfél támad rád: egy áeratikus hasnyák!

Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 60 életpontot sebeztél. Egy a halál szava varázslatot dob rád a másik. Felfénylik az állatvédelem! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a gnóm nyílpuskával. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod az áeratikus hasnyák egyik lábát. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mágusölővel megvágod az áeratikus hasnyák testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigvágod az áeratikus hasnyák testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Nyelvével az áeratikus hasnyák eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Az áeratikus hasnyák farkával megérint. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Letéped magadról. Az áeratikus hasnyák fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 13 életpontot vesztettél. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az áeratikus hasnyák száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 4 spirituszt.) 3 661 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 250, sebződés: 72, gyógyulás: 0, összesen: -72 ÉP}

A leölt szörny kincsét nem felejted el kinyerni, szereztél 2 vashegyű nyilat. A káoszportál kifogyhatatlan. Újabb ellenfél érkezik: egy dermesztő lidérc! {támadása: 40.}

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem II varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 61 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a gnóm nyílpuskával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja a dermesztő lidérc áttetsző testét. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt ellenfeledre rohansz. Mágusölővel végigvágod a dermesztő lidérc nyakát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigvágod a dermesztő lidérc áttetsző testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 140 életpontot sebeztél. Karmával néhányszor a dermesztő lidérc megcsapja a fejedet. (4 támadástól 38 életpontot vesztesz.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-6 védettség). A dermesztő lidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 556 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 386, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}

Tudod, hogy nem ez volt az utolsó szörny, ezért gyorsan magadhoz veszed, amit tudsz: 5 drótszőrt. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +82 életerő.) [12 pontot használtál fel, van még 22. Kapsz 12 VP-t.]

tf 1 8 fejleszted az 1. tulajdonságodat 8 pontért
Óriási súlyzóddal fekve- és ülvenyomást végzel. Szinte érzed, ahogy izmaid hatalmasra duzzadnak. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. Elmerülve az edzésben hirtelen valami zajra leszel figyelmes. Egy szörny lép ki az éppen megnyílt káoszportálból. Még hallasz egy nevet, mielőtt a portál bezárul: Prrankkh. Nincs időd ezen gondolkozni, mert el kell bánnod a rád támadó ellenféllel. Ellenfeled: egy csontváz lord!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem II varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 55 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sorvasztás varázslatot. A gnóm nyílpuskával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja a csontváz lord bal oldalát. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a csontváz lord zörgő csontját. (3 támadással 121 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megcsapod a csontváz lord testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (3 támadástól 54 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A csontváz lord még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 Trákin csákánya. 3 848 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 238, sebződés: 54, gyógyulás: 0, összesen: -54 ÉP}

A következő csata előtt magadhoz veszed a kincset, 3 dorony tüdőt. Nincs időd pihenni, máris újabb ellenfél támad rád: egy halálosztó kain! {védettsége: 50 szúró, 50 vágó, 24 ütő ellen.}

Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem II varázslattal készülsz a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 61 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a moa stukival beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 stukilövedék. Megsoroztad a halálosztó kain fejét. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) A szörny szemeivel rád bámul. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt a másikra rontasz. Mágusölővel párszor kilyukasztod a halálosztó kain jobb karját. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Nitmák pengével épp hogy eltalálod a halálosztó kain tüskés bőrét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A halálosztó kain néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A halálosztó kain belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A halálosztó kain farkával a kezedre csap. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A halálosztó kain szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 kőszemet. 3 963 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-18 varázspont.] (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-18 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 244, sebződés: 64, gyógyulás: 0, összesen: -64 ÉP}

Tudod, hogy nem ez volt az utolsó szörny, ezért gyorsan magadhoz veszed, amit tudsz: 3 varázskövet. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +119 életerő.) [8 pontot használtál fel, van még 14. Kapsz 8 VP-t.]

tpf 20 TVP elővétele: 20 pontért
Felszabadítottunk neked 20 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 34.]

m 6 mozogsz nyugatra
[7,1] Továbbmész a város utcáján. Ez Hrók erdejének a széle. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Maitreya, Beren, Elendil, Authoricus! Táborozásainkra emlékezve állította Álomutas Alex " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy főutcát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy házat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 1950 TVP épült bele.) Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Felismered a közeledőt. Csak egy útonálló. Nem jelenthet különösebb problémát. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt ellenfeledre támadsz. Mágusölővel végigmetszed az útonálló jobb lábát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Nitmák pengével alaposan megvágod az útonálló testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. Az útonálló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Összefutsz Lex Hunterrel. Egy Arsa potrohgyűrűjét, egy beholderfej medált, egy boszorkánykendőt, egy dalb.kristálycsizmát, egy dentor vértet, egy grifftoll kesztyűt, egy hatalom fülbevalóját, egy hősiesítő medált, egy kráken gyűrűt, egy mágusköpenyt, egy mentát koronát, egy nekrofun medált, egy örökkévaló holdkövét, egy saválló fülbevalót, egy smaragd karkötőt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy Dögvész trófea, egy Notermanthi trófea és egy taalru trófea ékesíti. Jobb kezében egy Fókuszpengét, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Teherhordója is van: egy hegyi szamár! Szegény állat majd megszakad. Elég egy mentális pillantás aurájára: az ő jelleme is semleges.
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő). [5 pontot használtál fel, van még 29. Kapsz 5 VP-t.]

szk 132 keresed a 132. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy sötét gnómot. [0 pontot használtál fel, van még 29.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 24. Kapsz 5 VP-t.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Iszol a vizestömlőből. Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! Végtagjaid felengednek, ahogy a dermedtség elmúlik. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 27, 3, 20.
Tested megpihen fárasztó kalandjaid után, lelked szomját oltod az Élet Forrásával... (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját nyel le a goldugar. 2 kaját nyel le a hegyi szamár. Egy kaját habzsol be a kardfogú fülemüle. Lestrapálva a nap eseményeitől, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Új KT tápot fejlesztett ki néhány agyas KT vezér! (ld. enc.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a sorvasztás hatása.
Ebben a körben 24 pontod maradt, ebből a következő körre 24 pontot vihetsz át. Kapsz még 202 pontot. A következő körben tehát 226 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ELMETÁGÍTÁS (504. TUDATI KÉPESSÉG)
Közismert tény, hogy a tudati energiák sok mindenben hasonlítanak az elmédben termelődő pszi-hez. Hasonló alapelveket követve működik, és hasonlóan irányítható mindkettő. Számos pszi-technika ki is használja ezt a hasonlóságot, talán nem kell ezekre külön kitérnem. A tudati entitással kapcsolatos erőfeszítésetek még inkább megmutatta, hogy ez az alaptézis mennyire helytálló! A siker, és ahogy a lehetőségek megnyíltak előttetek, felnyitotta a szemeteket. Te és tudattársaid rájöttetek, hogy amit eddig tudtatok a pszi-ről az csak a jéghegy csúcsa. Olyan perspektíva tárult fel előttetek, amiről eddig még csak álmodni sem mertetek! Elmétek mindeddig nem volt képes tökéletesen befogadni a végtelent, hiszen félő volt, hogy ebbe beleőrülnétek! Most azonban, mintha egy láthatatlan gát szakadt volna át, az elmétek kitágult, felszabadult, és ezzel együtt a pszi-energia befogadására szolgáló kapacitása is megnövekedett. (Ha már birtokában vagy a pszi-gyűjtés metódusának, akkor a maximális pszi pontjaid ötszörösét (de minimum 500 pszi pontot) leszel képes elmédben egyszerre befogadni, és amíg a maximális pszi pontod háromszorosánál kevesebb z aktuális pszi pontjaid száma, addig maximális lesz a kör eleji regenerációd.)

RUM (1419. TÁRGY)
Az öblös flaskában barna folyadék lötyög. Ha kihúzod a dugót, és beleszagolsz, még a hátad is beleborsódzik. Hallottál már a matrózok kedvenc italáról, de még sohasem kóstoltad, hisz a Királyság kocsmáiban ilyesmit nem mérnek. Ennek oka talán összefügg a mendemondával, miszerint aki megiszik egy adag rumot, az egy álló napig alszik öntudatlanul. Ha próbát akarsz tenni, a H 1419 parancsot add ki 1 TVP-ért. Megsúgom, hogy már az első nyelet ki fog ütni, így egyszerre sosem iszol meg belőle ennél többet. Hogy mennyi ideig alszol majd tőle, nehéz megjósolni, de biztos, hogy kipihenten fogsz ébredni. Óvatosan kortyolgasd, mert igen-igen könnyű rászokni! [Ha megiszod, a következő fordulód elején a Tapasztalati Szinted függvényében sokkal több ÉP-t és VP-t regenerálsz majd, mint egyébként.]

TUDATKUTATÁS (99. PSZI KÉPESSÉG)
Ezzel a pszi képességgel felkutathatod a környéket táborozó kalandozókat, tudatuk jelenlétének észlelésével. Pszi szakértelmedtől függően 2-4 mező sugarú körben megkapod az összes kalandozó relatív koordinátáját, nevét, faját, vallását és Közös Tudatát (de sorszámát, igazi nevét és címét nem). A tudatkutatással nem fogod azokat észrevenni, akiket Agyburok vagy Mentális pajzs véd. A tudatkutatás használata szerény 20 pszi pontot és 10 TVP-t igényel.

TUDATI HÍREK
Mostantól lehetőség van tudati hírek közlésére a kasztroplanáris csatornákon. Ehhez a HIR <hírszám> <1. paraméter> <2. paraméter> parancsot kell kiadnod. Ennek hatására a KT vezetők által összeállított üzenet listáról a <hírszám> sorszámú hírt elküldöd tudati úton összes tudattársadnak. Ezek formaszövegek, pl. "#. hónap #. napján lesz legközelebb KT találkozó, a szokott helyen", a # jelek helyére a <1. paraméter> és <2. paraméter> behelyettesítésre kerül. Mivel ez az 1. hír, a 6. hó 15-én tartott KT találkozóról való kiértesítéshez a HIR 1 6 15 parancsot kell kiadnod. További információkat (hogy milyen üzenetek is vannak ezen a listán), a KT-d vezetőjétől kérhetsz. A parancsot mindenki használhatja, de a vezetőn kívül mindenkinek 1 TU-ba kerül.

KARAKTERLAP

Botanica, egy fekete, göndör hajú, kék szemű gnóm nő vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Tharr elsőáldozója vagy. Papi hited: 51. A Ősi Hajnal Lovagjai (#9167) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 61. fordulód.

Erő: 29 (48) Szint: 23 Merészség: 8/5 Magasság: 106 cm
IQ: 29 (52) Támadás: 45 Agresszió: 3 Testsúly: 50 kg
Ügyesség: 17 (26) Védekezés: 32 Menekülés: 30 % Életkor: 83/83 év
Egészség: 17 (22) Életpont: 364/362 Jellem: semleges Tul. pont: 2
Szerencse: 18 (26) Varázspont: 809/164 Pénz: 516 arany Kép. pont: 12
Tudatpont: 44/2 Pszi pont: 107/5
Eddig összesen 773 szörnyet (22 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 62 750 TP-t kaptál. Jelenleg 1 137 168 TP-d van. A következő szinthez még 62 832 TP szükséges. Trófeáid: fagyelementál, Ayagira Tanaka, jégtroll. A 52. fordulódban 8015 arany került a bankszámládra. 8015 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 2/100 vágófegyverek: 25/58 (+38%) ütőfegyverek: 6/18
lőfegyverek: 21/55 (+38%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -10.); nyílvessző (#108) (11 -17.); nyílpuska lövedék (#547) (18 -23.); stukilövedék (#414) (24 -); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .);
73,57 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 79
Feltételes varázskő használat: 10 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 947 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2/50 2. nyomkövetés: 10/72 (+30%) 3. mászás: 1/49
4. csapdakészítés: 21/0 (+19%) 5. gyógyítás: 24/3 6. felderítés: 1/5
7. szörnyidomítás: 5/78 8. teológia: 23/33 (+42%) 9. taumaturgia: 43/68 (+148%)
10. szörnyismeret: 13/21 (+22%) 11. pszi: 13/7 (+15%) 12. vadászat: 5/55 (+50%)
13. bányászat: 10/82 14. testépítés: 12/77 (+85%) 15. főzés: 4/33 (+22%)

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0
10. vp regeneráció: 5 11. kincskeresés: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz stukilövedéket (#414) (max. 30 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 30 darabot ), amnioszt (#203) (max. 10 darabot ), nyílpuska lövedéket (#547) (max. 30 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 30 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 20 darabot )
vásárolsz nyílvesszőt (#108) (max. 50 darabot ), sallank karmot (#128) (max. 20 darabot ), rézdarabot (#70) (max. 30 darabot ), madártollat (#112) (max. 20 darabot ), deus ex machinát (#1) (max. 5 darabot ), ramit követ (#226) (max. 10 darabot ), drótszőrt (#37) (max. 50 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 5 darabot ), fűszertartót (#210) (max. 10 darabot ), zöld üveget (#82) (max. 2 darabot ), óndarabot (#85) (max. 30 darabot ), gyenge mérget (#26) (max. 30 darabot ), lajhár csontot (#236) (max. 10 darabot ), pirkitet (#153) (max. 30 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 20 darabot ), vasércet (#152) (max. 30 darabot )
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
kardfogú fülemüle (#146), Pikoló (#7010), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP) gázpajzs (#467, 20 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: 18 vp; taumaturgia: 27 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) áldomás (#6) (971,24) szürkeáll. aktiv (#71) csupasz izom (#28)
óriáserő (#53) hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
9. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
energiatüskék (#29)
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 20)
pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem II (#108), gázpajzs (#467), oldás (#372), elektromos pajzs (#51), fehér glóbusz (#47), tompítás (#40)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) lángcsóva (#31) >> 13. szintű lényekre
lángcsóva (#31) >> harci mágus (#265)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 299 - támadó varázslatokkal együtt)
gázpajzs (#467) >> harci mágus (#265) varázsvédelem II (#108) >> orgoró (#170)
varázsvédelem II (#108) >> Poomr Ko (#957)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +12 lopás ellen) státusz: éhes
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: éhes
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör; +6 védettség;) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 0)
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)
3.) Fontos feladatunk az ocsmány varázskomponensek pusztítása. Áldozz fel három dorony tüdőt.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (685): új.

HŐSTETTEID
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény: Yaurri testépítő verseny (október 22., kedd, délelőtt 10 óráig tart)
Megölt szörnyek: 368. Szerzett pont: 53120. Beállított erő: 50 Összpont: 53120

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: p 71, v 224, v 28, v 53, v 138, h 1100, h 745, h 211.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
profizmus (200)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
fegyvermester (302)
harci mágia (334)
az élet forrása (337)
illúziópáncél (354)
az ősök hite (362)
az ügyess. jutalma (377)
időfolyamok (394)
testvéri segítség (411)
csillagapród idézés (412)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati segítség II (567) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
korlátlan tudat (574) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
turbó turbó (581) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
tudatunk hatalma II (588) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
fülbevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 2219 TU szükséges.)
korlátlan táborhely (595) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 amniosz (#203) 2 gernim balzsam (#1894) 7 gyógykenőcs (#313)
3 kaktusztüske (#114) 3 keg gomba (#1615) 1 madártoll (#112)
1 manakristály (#500) 10 nyílpuska lövedék (#547) 4 nyílvessző (#108)
15 óndarab (#85) 1 sallank karom (#128) 9 stukilövedék (#414)
3 víz (#27) 2 vortexvessző (#2331) 1 Zu'lit fülkarikája (#727)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 arany (#50) 1 aranypikkely (#415) 5 dorony tüdő (#212)
5 drótszőr (#37) 1 eknozol (#540) 1 fekete gyöngy (#99)
1 galachmit (#310) 1 gyakorlómedál (#2729) 1 jégszív (#282)
4 kaja (#2) 1 karbin plazma (#199) 2 kőszem (#304)
1 lidércesszencia (#1074) 1 obszidián függő (#195) 1 ork csodaszer (#1228)
1 pszi kő (#248) 7 púderkő (#119) 1 raptor karom (#281)
4 rézgolyó (#343) 3 rum (#1419) 3 sámán gyógykenőcs (#1139)
16 spiritusz (#170) 1 Trákin csákánya (#367) 9 ugh méreg (#166)
3 vámpírfog (#1221) 1 varázskő (#305) 2 vashegyű nyíl (#176)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

6 7 8 9
-1
0
1
2
(7,1) főutca (#399), ház (#400), szent tölgyfa (#393), útonálló (#130), Lex Hunter (5631. kalandozó)
(8,0) Chara-din monolitja (#534), 32. jellempróba, ryuku légiós (#361), arató csattanat (#144), ork sámán (#345)
(8,1) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), tavacska, ház (#400), edzőcentrum (#2728), főutca (#399), sötét gnóm (#132), bazaltelementál (#204), quwarg királynő (#153), áeratikus hasnyák (#243), velociraptor (#161), ryuku futárbérenc (#765), halálosztó kain (#168), dermesztő lidérc (#645), jégtroll (#164), csontváz lord (#177)

Üzenet küldése a karakternek