60. forduló, 62. forduló, Mokesz összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. nov. 4. 12h:05'
EZ A 165. JÁTÉKHETED, 61. FORDULÓD
166. játékheted kezdete: nov. 7.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 29 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2254
SZÁMLA : XXXX

MOKESZ KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [97,107] koordinátán. A fény szentélyében pihented ki magad.
Városi pihenésed alatt nem tudtál ellenállni a csábításnak, így meglátogattál egy szerencsejátékbarlangot. Vagy te vagy a világ legszerencsésebb embere, vagy csak nagyon értesz a kockához (esetleg mindkettő), mert ismét 2 arannyal gazdagabban távoztál.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+30 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+56 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+31 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) Elhagyod a szentélyt.
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy sötét gnóm nyomára vezet. Sajnos sikertelenül. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [8 pontot használtál fel, van még 205.]

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 200.]

ba 163 nem támadod a 163. szörnyet
BA 163 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 200.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Megidézted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 200.]

ee 9 199 172 eladod a 9. tárgyat a 199. tárgyat a 172. tárgyat
Eladtál 1 bunkósbotot. 1 aranyat kaptál.
Eladtál 2 karbin plazmát. 20 aranyat kaptál.
Eladtál 2 téfea-agyat. 16 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 200.]

ea 123 1 eladod a 123. tárgyat 1
Eladtál 1 göcsörtös bunkót. 8 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 200.]

ve 160 3 megveszed a 160. tárgyat 3
Vásároltál 3 vassisakot. 132 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 200.]

ve 82 4 megveszed a 82. tárgyat 4
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 200.]

p 66 használod a 66. pszi képességet
Lemész alfába. Hamarosan érzed az erő áramlását. Kisütöd a pszi-regeneráció pszi képességet. Elszívod a környéken tartózkodók életenergiáját. (+58 életerő.) [-12 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 195.]

m 2 mozogsz keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[112,101] Síkság, továbbra is csak síkság. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy uzbány közeledik. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod az uzbány testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót a másikra rohansz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az uzbány testét. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod az uzbány testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a bal lábadat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Utad során felfedezel egy elpusztított rát-fát. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy phua-kúpot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Dornodon templomot. Délnyugatra nézve látsz egy púdersziklát. Nyugatra egy púderszikla van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy kérődző etra nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad a kérődző etra bal első lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 8 aranyad is. A lény bűzfelhőt lő rád! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Marokra fogva a göcsörtös bunkót ellenfeledre rohansz. Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd a kérődző etra testét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal néhányszor megcsapod a kérődző etra jobb hátsó lábát. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) A kérődző etra szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 8 aranyad. Göcsörtös bunkóval megütöd a kérődző etra testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a kérődző etra testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A kérődző etra rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-4 életerő.) A dolgot még 13 aranyad bánja. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 735 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre.
[9 pontot használtál fel, van még 186.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 főzés). [3 pontot használtál fel, van még 183.]

jlk 3011 jelszó kimondása 3011
Hangosan, érthetően kimondod a találós kérdés megfejtését. Rövid várakozás, majd kitárul a gigantikus tojás ajtaja. Kicsit furcsa szag leng körül, ahogy belépsz a phua-kúpba. A falakból halvány fény világít, fáklyára nincs szükség. Oppálá, le kell küzdeni először is a masszát, ami idebent lapít.

Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad a massza testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Eltrafált a lövedék. (14 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a göcsörtös bunkót a másikra támadsz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a massza förtelmes hasát. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal párszor keményen megütöd a massza fejét. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) A massza farkával megérint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Göcsörtös bunkóval megütöd a massza lebernyegét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a massza förtelmes hasát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A massza farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. 759 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}

Keresgélni kezdesz, hátha képes vagy valamiféle táp detektálására. ... Ez az! Megtaláltad! Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy nagy vaskulcs és egy umbatari karkötő. Hát, nem volt nagy szám ez a phua-kúp. Kitotyogsz. [15 pontot használtál fel, van még 168.]

v 96 95 106 elmormolod a 96. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

111 112 113
100
101
102
(112,101) uzbányok (#102), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), 45. jellempróba, phua-kúp (#372), oltár, kérődző etra (#368), massza (#217)

[95,106] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 1 aranyat. délkeletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A főúttól jobbra egy fenyegetően sötét, gonosz lényeket ábrázoló szobrokkal dekorált épületet látsz. Egy kastély és egy templom keresztezésére emlékeztet leginkább - aha, egy kastplom! A függönyök mind be vannak húzva annak ellenére, hogy fényes nappal van. A falhoz közel rossz szag terjeng. A főkapu fölött egy rézlemezt látsz, rajta a felirattal: "NODONROD BARÁTI KÖR, A SZEGÉNYEK TÁMOGATÁSA". (571. épület.)
[-50 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 158.]

be 571 bemész az 571. épületbe
Odamész az ajtóhoz, és bekopogtatsz. Egy sötét csuhás alak nyit ajtót, arcát innét nem látni. Ahogy végigmér téged, megpróbálsz a csuklya alá belesni, de sikertelenül. Halk, reszelős hangon szólal meg: - Ocsmány, fehér jellemű! Hordd el magad innét, amíg még élőnek mondhatod magad! - Kihasználod az alkalmat, és ellenfelednek ugrasz. Ahogy hátracsúszik a köpenye, előbukkan egy csupasz koponya, vörösen izzó szemekkel! Az élőhalott hatalmasat ugrik hátra, és már suttogni is kezd a mágia különös nyelvén.

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Egy méregfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. 9 életpontot vesztettél. A parittyával célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad a sötét főgnóm bal oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Marokra fogva a göcsörtös bunkót a másikra ugrasz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a sötét főgnóm bal lábát. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a sötét főgnóm bal karját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A sötét főgnóm csapása csak a levegőt találja. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 10 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

[5 pontot használtál fel, van még 153.]

m 7 3 3 mozogsz északnyugatra, délkeletre, délkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[112,101] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Felfedeztél egy elpusztított rát-fát. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Látsz egy phua-kúpot. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Dornodon templomot. Délnyugatra nézve látsz egy púdersziklát. Nyugatra egy púderszikla van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Észreveszel valamit a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [113,102] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy nektoraf volt. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Észreveszel valamit a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [114,103] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra egy Raia templom van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy rőtmanó berzerker. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Megmarkolva a göcsörtös bunkót ellenfeledre ugrasz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A rőtmanó berzerker többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 661 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. [27 pontot használtál fel, van még 126.]

m 3 2 3 mozogsz délkeletre, keletre, délkeletre
[115,104] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Vad szamóca illatát hozza a szél. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy nukleáris cickány közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

A parittyával célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad a nukleáris cickány testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-6 életerő.) A dolgot még 10 aranyad bánja. Megmarkolva a göcsörtös bunkót a másikra rohansz. {CSTT:} Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a nukleáris cickány testét. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal néhányszor megcsapod a nukleáris cickány rothadó testét. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-3 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 6 aranyad is. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. Eldobod az értéktelenné vált karmos tankány trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes nukleáris cickány trófeát. 753 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Utad során felfedezel egy elpusztított tűzbokrot. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy rúnakő van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Oppsz, itt járt már valaki! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [116,104] A sík vidéket bozótos váltja fel. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy garokk. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a garokk testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsttőrt. Elszántan a másikra rontasz. Ezüsttőrrel megdöföd a garokk varacskos hátát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a garokk testét. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) A garokk sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A garokk még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 166 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Sheran híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy ragyás burástya. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

A parittyával célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad a ragyás burástya fejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (8 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a ragyás burástya bal karját. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal többször eltalálod a ragyás burástya bal karját. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) A ragyás burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A ragyás burástya farkával megérint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Gyorsan félrelököd. Csápjaival a ragyás burástya lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ragyás burástya bal karját. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A ragyás burástya csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Feléd sújt a ragyás burástya a farkával, de elhibázta! A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 672 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}


(Továbbmész...) [117,105] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy ovimon-bokrot. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tűzrakó helyet. Az illatok megfognak. A tűz körül sertepertélő gnóm megkínál az épp most elkészült étekkel. Rendkívül finomnak találod a aranylille egytálételt, miközben a gyomrodba tuszkolod. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy malmot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Sheran híveié. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Qulli Brann, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. [27 pontot használtál fel, van még 99.]

be 1204 bemész az 1204. épületbe
A malom falai közé lépsz. Fülledt munkásszag fogad. De ezen nincs mit csodálkozni, a malom épülete pont azt a célt szolgálja, hogy Ghalla dolgos emberei előteremtsék mindennapi betevő falatjukat. A hely gazdája, a molnár, pár szökkenő lépés kíséretében melletted terem. Jó ember, világít a viselkedéséből, ezért megnyugtatod pár kellemes szóval, hogy nem akarod bántani. Megtudod tőle, hogy mostanában gonosz alakok fenyegetik: környékbeli rablók, haramiák, illetve messziről jött rossz küllemű kalandozók.
- Jó uram, ha segítesz elűzni őket, busás jutalomban részesülhetsz. Itt is vannak, ezt mind odaadom! - mondja, és már tömködi is a zsebedbe. Bár erre semmi szükség nem volna, nem akarod megbántani azzal, hogy visszautasítod, inkább megígéred, hogy ha a környéken haramiába botlasz, majd jól számon kéred rajta, hogy mit tett a molnárral. Ez neki látszólag elég, kedves szavak közepette búcsúztok el. Csak kint mered szemügyre venni, mit is kaptál: 1 fémrudat, 1 obszidián függőt, 3 rézdarabot, 2 lapkorongot, 1 drótszőrt, 1 gyöngymangót. (+1 jóság.) [5 pontot használtál fel, van még 94.]

m 2 3 mozogsz keletre, délkeletre
[118,105] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Sheran híveié. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy púpos burástya került az utadba. Itt csata lesz.

A parittyával célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad a púpos burástya jobb lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Marokra fogva a göcsörtös bunkót a másikra ugrasz. Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd a púpos burástya fejét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal többször eltalálod a púpos burástya testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A púpos burástya farkával megérint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Gyorsan félrelököd. A púpos burástya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 246 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy Métely. (ld. enc.) Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod a Métely ragyás testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Nincs időd félrehajolni. (32 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a göcsörtös bunkót ellenfeledre támadsz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a Métely jobb oldalát. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal néhányszor épp csak megérinted a Métely farkát. (3 támadással 8 életpontot sebezve.) A Métely csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A Métely farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Letéped magadról. A Métely csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd a Métely ragyás testét. (4 támadással 35 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod a Métely ragyás testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A Métely farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Letéped magadról. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 saválló fülbevaló. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 7 csepp ugh mérget. Mosolyogva kidobod a nevetséges kérődző etra trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes Métely trófeát. 766 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 68, gyógyulás: 0, összesen: -68 ÉP}

Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot!

(Továbbmész...) [119,106] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy phua-kúpot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Elenios híveié. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy Sheran oltárt. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. [18 pontot használtál fel, van még 76.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Odaóvakodsz a misztikus Moa építményhez. Megtalálod az oldalán a találós kérdést, és kibetűzöd:
Falon van ey kis házikó,
Bolond benne ám a lakó:
Szájából egyforma a szó.
[5 pontot használtál fel, van még 71.]

szk 345 keresed a 345. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy ork sámánt. [0 pontot használtál fel, van még 71.]

kt 1269 elkészíted az 1269. tárgyat
Nincs elegendő alapanyagod ahhoz, hogy akár egyetlen kaleidoszkópot is készíthess/gyűjthess. [0 pontot használtál fel, van még 71.]

ef 10 501 energia fejlesztése 10
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-10 TU.] [70 pontot használtál fel, van még 1.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még -2.]
Iszol a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a hegyi szamár. Egy kaját töm magába a kőszáli disznó. Lestrapálva a nap eseményeitől, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -2 pontod maradt, ebből a következő körre -2 pontot vihetsz át. Kapsz még 202 pontot. A következő körben tehát 200 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MÉTELY (7000. SZÖRNY)
Ha a púpos burástyák királynője a ragyás burástya, akkor Métely a ragyás burástyák királynője. Magassága a trollokéval vetekszik. Három tojócsöve félelmetesen cuppogva keresi legújabb áldozatát. Reménykedj, hogy nem te leszel az. Mételynek még az ereiben is sav kering, fogai kicsattannak a méregtől. Reggelire vasvérteket fogyaszt. Láttán azonnal az jut eszedbe: szégyen a futás, de hasznos.

KARAKTERLAP

Mokesz, egy tüsi aranyhajú, zöld szemű troll férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Raia ministránsa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 61. fordulód.

Erő: 19 (21) Szint: 15 Merészség: 6/2 Magasság: 246 cm
IQ: 21 Támadás: 14 Agresszió: 3 Testsúly: 370 kg
Ügyesség: 20 Védekezés: 20 Menekülés: 30 % Életkor: 2/2 év
Egészség: 18 Életpont: 231/138 Jellem: jó (55) Tul. pont: 0
Szerencse: 28 (30) Varázspont: 126/15 Pénz: 195 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 18/1 Pszi pont: 58/7
Eddig összesen 470 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5 723 TP-t kaptál. Jelenleg 93 451 TP-d van. A következő szinthez még 26 549 TP szükséges. Trófeáid: nukleáris cickány, Métely, pattanóböde.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1/0 ökölvívás: 1/14 szúrófegyverek: 3/58 (+10%)
vágófegyverek: 1/0 ütőfegyverek: 22/27 (+18%) lőfegyverek: 20/73 (+27%)
dobófegyverek: 1/0

Feltételes fegyverváltás: ezüsttőr (#322)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) max. 1 db (1 -6.); kerek kő (#19) max. 1 db (7 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
119,106 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 75 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8/85 (+12%) 2. nyomkövetés: 12/40 (+30%) 3. mászás: 5/5
4. csapdakészítés: 8/76 (+11%) 5. csapdaészlelés: 1/69 6. gyógyítás: 6/16
7. titkosírás: 3/66 (+12%) 8. felderítés: 2/94 (+7%) 9. szörnyidomítás: 3/83
10. teológia: 1/31 11. taumaturgia: 10/89 (+14%) 12. szerencsejáték: 1/0
13. versengés: 1/0 14. zene: 1/0 15. szörnyismeret: 10/11 (+22%)
16. pszi: 10/82 (+13%) 17. zárnyitás: 3/65 18. vadászat: 1/0
19. vitalitás: 1/0 20. bányászat: 7/93 (+20%) 21. testépítés: 1/0
22. főzés: 4/2 (+25%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
segítesz max. 1 TVP-ért
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), csontlepkét (#746) szuper hálócsapdával (#274), északi aurachot (#350) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 80 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), trikornis (#104)
Barátságosság (aktív: 7, max: 50)
fabontó szójer (#71), kardfogú fülemüle (#146), manifesztátor (#124), nektoraf (#355), semlegesek (#989), jók (#990), kétfejű troll (#163)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: 6 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
kőszáli disznó (#34) (hátas: 9 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya. (teljesítve)
2.) Ölj meg egy félelem-járót: a gonosz küldönce!
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
elnyomók gyűlölete (190)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 23 TU. szükséges még: 7 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 784 TU szükséges.)
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 ezüsttőr (#322) 1 méregfog (#1553)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6)
Ütőfegyverek
1 * göcsörtös bunkó (#123) 1 * kőkalapács (#13)
Lőfegyverek
1 fúvócső (#20) 1 hosszú íj (#111) 1 * parittya (#18)
Lövedékek
2 bronzhegyű nyíl (#94) 8 * kerek kő (#19) 5 sallank nyíl (#129)
4 ubuk tüske (#131)
Páncélok
1 * láncing (#222) 1 rőtmanó kacagány (#714)
Sisakok
4 * vassisak (#160)
Vállvédők
1 * monstrum vállvédő (#1577)
Kesztyűk
1 * kígyóbőr kesztyű (#49) 1 mászókarom (#78)
Övek
1 * bíbor erőöv (#291)
Csizmák
1 * bakkura csizma (#96)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
1 obszidián függő (#195) 1 saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
1 ametiszt medál (#275) 1 ezüst nyaklánc (#117)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
2 ezüst karkötő (#158) 1 umbatari karkötő (#278)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
2 ezüst gyűrű (#180) 1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Löttyök és porok, tartóstul
6 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 46 csepp tinta (#101), fér még: 14]
4 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 20]
4 huhogó bibe (#332) [bennük 6 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 42]
2 kavadu iszák (#25) [bennük 8 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 12]
6 sullár hólyag (#168) [bennük 11 csepp spiritusz (#170), fér még: 109]
7 uzbány csőr (#169) [bennük 11 csepp ugh méreg (#166), fér még: 73]
2 vizestömlő (#3) [bennük 26 korty víz (#27), fér még: 14]
1 zöld üveg (#82) [üres, kapacitás: 20]
Eszközök, használati tárgyak
4 + aranypikkely (#415) 1 ásó (#34) 1 deus ex machina (#1)
3 fáklya (#36) 2 furulya (#233) 1 + hebrencs csapda (#147)
8 kaja (#2) 2 kötél (#92) 1 mászókampó (#165)
1 mérleg (#81) 1 moa katalizátor (#386) 1 nagy bronzkulcs (#185)
2 nagy vaskulcs (#186) 1 Rodger kezdő üstje (#1167) 1 szeksztáns (#32)
2 szent jogar (#150) 1 szuper dobóháló (#273) 1 tatu dob (#234)
1 távcső (#42) 1 tüskecsapda (#242) 2 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
8 acélpengőke (#231) 33 álompor (#396) 6 aurach fog (#657)
1 darázsszárny (#652) 1 dorony tüdő (#212) 1 dözmöng szív (#122)
28 drótszőr (#37) 3 evaporőr háj (#105) 1 fémrúd (#104)
1 grifftojás (#179) 2 gyöngymangó (#135) 14 kaktusztüske (#114)
1 kék orchidea (#68) 1 kőszem (#304) 10 lapkorong (#80)
61 madártoll (#112) 2 magszim bél (#103) 2 mandibulapenge (#125)
2 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 moa burát (#384) 2 moa üveggömb (#383)
4 mocsári penke (#148) 1 móri gyümölcs (#116) 22 pirkit (#153)
1 púderkő (#119) 6 rézdarab (#70) 2 rókafarok (#124)
6 smirglilevél (#29) 20 sünmedve tüske (#14) 1 surranó kígyó bőr (#47)
5 szárnyas hernyó (#69) 25 tigroszlán fog (#63) 3 trikornis szarv (#198)
2 tükör (#43) 8 vadász tatu bőr (#15) 12 varányszem (#30)
1 varkaudar csont (#1113) 6 vasérc (#152) 2 vízionár szem (#102)

Összsúly: 70.51 kg Megterheltség: 85%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van.
Még 48 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
129 arany (#50) 1 bunkósbot (#9) 1 göcsörtös bunkó (#123)
1 kaja (#2) 2 karbin plazma (#199) 8 kerek kő (#19)
2 téfea-agy (#172) 11 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 drótszőr (#37) 1 fémrúd (#104) 1 gyöngymangó (#135)
2 lapkorong (#80) 1 nagy vaskulcs (#186) 1 obszidián függő (#195)
2 pirkit (#153) 3 rézdarab (#70) 1 saválló fülbevaló (#1552)
3 spiritusz (#170) 11 ugh méreg (#166) 1 umbatari karkötő (#278)
1 uzbány csőr (#169) 3 vassisak (#160)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

111 112 113 114 115 116 117 118 119 120
100
101
102
103
104
105
106
107
(112,101) uzbányok (#102), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), 45. jellempróba, phua-kúp (#372), oltár, kérődző etra (#368), massza (#217)
(113,102) oltár, 31. jellempróba, nektoraf (#355)
(114,103) 33. jellempróba, érclelőhely, rőtmanó berzerker (#369)
(115,104) nukleáris cickány (#155), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36)
(116,104) garokkok (#73), Sheran oltár, ragyás burástya (#111)
(117,105) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), 43. jellempróba, tűzrakó hely (#1169), Chara-din monolitja (#534), malom (#1204), Sheran oltár, művészi porolit (#720)
(118,105) Sheran oltár, 28. jellempróba, púpos burástyák (#92), Métely (#7000)
(119,106) phua-kúp (#372), szent tölgyfa (#393), Elenios oltár

Üzenet küldése a karakternek