607. forduló, 609. forduló, Mitheithel összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. máj. 3. 9h:12'
EZ A 608. JÁTÉKHETED, 608. FORDULÓD
609. játékheted kezdete: máj. 10.
A következő fordulódat legkorábbana 609. játékhéten tudjuk betáplálni.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4479
SZÁMLA : XXXX

MITHEITHEL KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [423,12] koordinátán.
Pihenésed egyik éjszakáján lódobogásra riadsz fel, de megnyugodva látod, hogy csak a Trikornis Futárposta egy újabb küldeménye érkezett meg. Ez egy csomag Vörös Heringné tárgykészletéből és a következőt tartalmazza: 1 moa gyöngyöt. Még egy küldemény érkezik ugyanonnan, ami tartalmaz 1 moa rubint, 1 moa burátot, 1 sárkányfogat.
Zu'lit tarsolya termel 1 karbin plazmát. Az aranytermő erszény 85 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 kristályfolyadékot. Varázserőd regenerálódik. (+1310 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+156 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A lottó 657. hetének nyerőszámai: 28, 1, 2. 1 db 0 találatos szelvényed volt. A jóságos tündér mohón elszívja életenergiádat (-3 életpont).
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy zafír sárkány nyomára bukkansz. Sikerrel jártál! Azonosítasz egyet a keresett fajból.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem tűz ellen varázst. A szilánk működik (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy pusztító végzet varázslatot. 662 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy ősvillám varázslattal köszönt csatapartnered. 101 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: gömbvillám varázslatot lő rád. 65 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a zafír sárkány óriási karmát. Kritikus ütés! (6 támadással 186 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (93 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zafír sárkány jobb szárnyát. (5 támadással 467 életpontot sebezve.) {KCC:} Nitmák pengével épp hogy eltalálod a zafír sárkány bal oldalát. Kritikus ütés! (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. Sajnos nem hatott ellenfeledre. (elektromos pajzs tette ezt számára lehetővé.) A zafír sárkány a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 85 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a zafír sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 80 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy Eldaran karkötője [Eldaran karkötője ládikóba-> (312,11)-> 50 arany, -2 ÉP], 2 aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (312,11)-> 24 arany, -2 ÉP], egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP], egy arany és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (312,11)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (312,11)-> 100 arany, -2 ÉP] 17643 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1374, sebződés: 475, gyógyulás: 6, összesen: -469 ÉP}

A sikeres vadászaton felbuzdulva, tovább kerested a lény nyomait, és szerencsédre rábukkantál egy újabb példányra a környéken.

Gyorsan felraksz egy védelem tűz ellen varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy pusztító végzet varázslat. 649 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. Szerencsére nem hatott rád. Egy ősvillám varázslatot dob rád a másik. 109 életpontot vesztettél. Távolról gömbvillám varázslatot lő rád a másik. 76 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a zafír sárkány pikkelyes testét. Kritikus ütés! (6 támadással 186 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (100 életpontot vesztettél.) Túl erős az ellenfeled. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 835, sebződés: 285, gyógyulás: 6, összesen: -279 ÉP}

(Önanalízis: +45% szörnyismeret.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 758.]

* 1. KP: elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 758.]

* 2. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 182. varázslatot a 62. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 756.]
Szupersebesen mormolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 754.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szárnyas hernyó). [0 pontot használtál fel, van még 754.]

* 3. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 14. varázslatot a 28. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 754.]
Fürgén varázsolsz! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 752.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+14 erő). [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 750.]

* 4. KP: elmormolod a 178. varázslatot a 165. varázslatot a 26. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 748.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 746.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 744.]

* 5. KP: elmormolod a 12. varázslatot az 59. varázslatot a 19. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 742.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse forduló végéig.) [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 740.]
Beizzik a turbómágia. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 738.]

* 6. KP: elmormolod a 169. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmondtad az áldomás II varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni (+6 támadás). [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 733.]

* 7. KP: elmormolod a 27. varázslatot a 86. varázslatot a 64. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 731.]
Gyorsvarázsolsz! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 731.]
Beizzik a turbómágia. [-6 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 729.]

* 8. KP: elmormolod a 69. varázslatot a 70. varázslatot a 220. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 727.]
Gyorsvarázsolsz! Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 726.]
Gyorsvarázsolsz! (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 724.]

* 9. KP: elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 722.]
Beizzik a turbómágia. Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 720.]

bb 378 379 384 beraksz a bankba a 378. tárgyat (379 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 moa gyöngyöt. Beraksz a bank széfjébe 1 moa rubint. Beraksz a bank széfjébe 1 moa burátot. [0 pontot használtál fel, van még 720.]
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+126 életerő). [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+130 életerő). [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+134 életerő). [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+121 életerő). [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+128 életerő). [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [25 pontot használtál fel, van még 695.]

dd 43 eldobod a 43. tárgyat
Elhajítasz 2 tükröt. [0 pontot használtál fel, van még 695.]

bb 148 352 829 beraksz a bankba a 148. tárgyat (352 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 2 mocsári penkét. Beraksz a bank széfjébe 6 mithrilt. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 695.]

kf 610 kézbeveszed/felveszed a 610. tárgyat
Leveszed a lidérckoronát, majd a fejedre teszed a pszi katalizátort. [0 pontot használtál fel, van még 695.]

h 248 használod a 248. tárgyat
Behunyod a szemed, és lenyeled a rücskös követ. Érzed, ahogy az energia szétárad a testedben. Jaj de perzsel! (-65 életpont.) Hosszú ideig fetrengsz, amíg a fájdalom lassan enyhül. Pszi képességed fejlődött! A pszi katalizátor felfénylik (+4 max. pszi pont.) Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) [5 pontot használtál fel, van még 690.]
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+129 életerő). [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 685.]

kf 531 kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat
Leveszed a pszi katalizátort, majd a fejedre teszed a lidérckoronát. [0 pontot használtál fel, van még 685.]

v 22 338 elmormolod a 22. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő királyi koronát. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 125 arany, 12 fekete gyöngy. [-60 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 680.]

vv 140 140 140 elmormolod a 140. varázslatot a 140. varázslatot a 140. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. 2 évet fiatalodtál! [-40 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 675.]
Beizzik a turbómágia. 1 évet fiatalodtál! [-40 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 670.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. 3 évet fiatalodtál! [-40 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 665.]

vv 140 140 140 elmormolod a 140. varázslatot a 140. varázslatot a 140. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! 2 évet fiatalodtál! [-40 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 660.]
Gyorsvarázsolsz! 2 évet fiatalodtál! [-40 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 655.]
Beizzik a turbómágia. 3 évet fiatalodtál! [-40 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 650.]

vv 140 140 140 elmormolod a 140. varázslatot a 140. varázslatot a 140. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. 3 évet fiatalodtál! [-40 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 645.]
Fürgén varázsolsz! 3 évet fiatalodtál! [-40 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 640.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. 1 évet fiatalodtál! [-40 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 635.]

im imádkozol
Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. [30 pontot használtál fel, van még 605.]

h 238 30 használod a 238. tárgyat
Játszani kezdesz a lanton. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. (Önanalízis: +34% zene.) Ez jól esett! (+28 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 575.]

h 238 30 használod a 238. tárgyat
Elkezded pengetni a lantot. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. (Önanalízis: +34% zene.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+28 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 545.]

h 238 30 használod a 238. tárgyat
Játszani kezdesz a lanton. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. (Önanalízis: +34% zene.) Ez jól esett! (+28 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 515.]

v 1 999 elmormolod az 1. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A földből energia áramlik testedbe. Elmondtad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 510.]

m 5 6 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra, nyugatra
[422,13] Tovább kapaszkodsz a hegyormok között. Hoppsz, egy quwarg! Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Csak egy zafír sárkány. Megvető mosollyal várod a találkozást. {támadása: 70.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem tűz ellen vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy pusztító végzet varázslatot. 647 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi eredménye! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősvillám varázslatot. 95 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: gömbvillám varázslatot lő rád. 58 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a zafír sárkány farkát. Kritikus ütés! (6 támadással 186 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (100 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel néhányszor megcsapod a zafír sárkány pikkelyes testét. Kritikus ütés! (5 támadással 347 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). {GYD:} Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a zafír sárkány testét. Kritikus ütés! (2 támadással 120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a zafír sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 58 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 101 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy aranytű, 2 igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (312,11)-> 40 arany, -2 ÉP], 28 arany, 2 arany karperec [arany karperec ládikóba-> (312,11)-> 52 arany, -2 ÉP], egy vas dobónyíl és egy vasérc. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (312,11)-> 120 arany, -2 ÉP] 17643 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1300, sebződés: 458, gyógyulás: 103, összesen: -355 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+123 életerő). [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+127 életerő). [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. (Önanalízis: +6% nyomkövetés.) Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [421,13] Magad mögött hagyod a lankásabb vidéket, és felmászol az igazi hegyek közé. A messzeségben füstoszlopot látsz. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy márvány sárkány került az utadba. {egyik sebzési módja: 2x 10d8+20.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy fehér glóbusz varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy pusztító végzet varázslattal köszöntöd a másikat. 559 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled Asylux átka varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégoszlop varázslatot. 101 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pszi ragyogás varázslat. Semmi eredménye! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a márvány sárkány pikkelyes testét. Kritikus ütés! (6 támadással 186 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (94 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a márvány sárkány jobb első lábát. (7 támadással 430 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). {KCC:} Nitmák pengével épp hogy eltalálod a márvány sárkány testét. Kritikus ütés! (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 42 életpontot sebeztél. Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 86 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 57 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 89 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 29 arany, 3 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (312,11)-> 30 arany, -2 ÉP], egy shinai gömb [shinai gömb ládikóba-> (312,11)-> 40 arany, -2 ÉP] és egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (312,11)-> 30 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (312,11)-> 120 arany, -2 ÉP] 17643 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1277, sebződés: 435, gyógyulás: 108, összesen: -327 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+120 életerő). [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+131 életerő). [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+118 életerő). [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (mithril) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. (Önanalízis: +1% bányászat.) Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. (Önanalízis: +6% nyomkövetés.)

(Továbbmész...) [420,13] Magad mögött hagyod a félelmetes hegygerincet, és leereszkedsz az alacsonyabb, de nem kevésbé fenyegető hegyek közé. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (arkog kő) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 arkog követ! (Önanalízis: +2% bányászat.) (Önanalízis: +1% bányászat.) A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy zafír sárkány nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {támadása: 70.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem tűz ellen varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról pusztító végzet varázslatot lősz a másikra. 650 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled ősvillám varázslatot lő rád. 107 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy gömbvillám. 70 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a zafír sárkány óriási karmát. Kritikus ütés! (6 támadással 186 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (93 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zafír sárkány fejét. Kritikus ütés! (5 támadással 501 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+101 életerő). {GYD:} Nitmák pengével kissé megkarcolod a zafír sárkány óriási karmát. Kritikus ütés! (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. (elektromos pajzs tette ezt számára lehetővé.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a zafír sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 73 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a zafír sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 90 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (312,11)-> 25 arany, -2 ÉP], 3 vasérc, 2 gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (312,11)-> 96 arany, -2 ÉP] és egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (312,11)-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (312,11)-> 100 arany, -2 ÉP] 17643 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1397, sebződés: 478, gyógyulás: 122, összesen: -356 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+132 életerő). [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+129 életerő). [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+124 életerő). [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. (Önanalízis: +6% nyomkövetés.) [78 pontot használtál fel, van még 432.]

m 7 7 6 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, nyugatra
[419,12] Tovább kapaszkodsz a hegyormok között. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Raia híveié. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (ramit kő) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 ramit követ! (Önanalízis: +2% bányászat.) [ramit kő ládikóba-> (312,11)-> 3 arany, -2 ÉP] (Önanalízis: +1% bányászat.) Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy zafír sárkány. {max. életpontja: 1281-1360.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem tűz ellen varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy pusztító végzet. 650 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. Semmi hatás! Egy ősvillám varázslatot dob rád a másik. 108 életpontot vesztettél. Egy gömbvillám varázslatot dob rád a másik. 70 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a zafír sárkány fejét. Kritikus ütés! (6 támadással 186 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (95 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel párszor keményen megütöd a zafír sárkány fejét. Kritikus ütés! (6 támadással 400 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). {GYD:} Nitmák pengével párszor súrolva eltalálod a zafír sárkány pikkelyes testét. Kritikus ütés! (2 támadással 120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). A zafír sárkány a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 79 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 49 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a zafír sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 68 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 2 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP], 3 gyöngymangó, egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (312,11)-> 14 arany, -2 ÉP], egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (312,11)-> 10 arany, -2 ÉP], egy vasérc, 3 vas dobónyíl, egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP] és egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (312,11)-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (312,11)-> 100 arany, -2 ÉP] 17643 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1356, sebződés: 481, gyógyulás: 114, összesen: -367 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+126 életerő). [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+117 életerő). [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+120 életerő). [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. (Önanalízis: +6% nyomkövetés.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [418,11] A vidék innentől kietlen, fekete pusztaság, amelyet itt-ott pettyeznek üszkösödő csontok és megfeketedett sziklák. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Jobb az óvatosság - megpróbálsz elrejtőzni egy félig kiégett bozótos mögött. (Önanalízis: +11% rejtőzködés.) Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy fattylord volt. {max. életpontja: 1001-1100.} Amikor elhal a zaj, előmászol.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. (Önanalízis: +6% nyomkövetés.)

(Továbbmész...) [417,11] Tovább kóborolsz a pusztán. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy Tyriel került az utadba. Alaposan megfigyeled a másikat, csakúgy ő is Téged. Aztán a lény otthagy.

Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Hmm, csak egy smaragd sárkány. Ettől nincs semmi félnivalód. {védettsége: 65 szúró, 65 vágó, 65 ütő ellen.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem tűz ellen vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeledre pusztító végzet varázslatot lősz. 623 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux csapdája varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Üdvözlésképpen egy káosz szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő III. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a smaragd sárkány óriási karmát. Kritikus ütés! (6 támadással 186 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (86 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel párszor keményen megütöd a smaragd sárkány pikkelyes testét. (5 támadással 315 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Nitmák pengével néhányszor megcsapod a smaragd sárkány bal hátsó lábát. Kritikus ütés! (3 támadással 180 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 61 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 50 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a smaragd sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 89 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy arany papi karkötő, 2 aranytű, egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (312,11)-> 14 arany, -2 ÉP], egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP], egy arany, 2 vas dobónyíl, egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP] és egy fekete gyöngy. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (312,11)-> 120 arany, -2 ÉP] 17643 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1304, sebződés: 294, gyógyulás: 109, összesen: -185 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+132 életerő). [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. (Önanalízis: +6% nyomkövetés.) [58 pontot használtál fel, van még 374.]

m 6 7 7 mozogsz nyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[416,11] Fáradtan folytatod az utadat a végeláthatatlan, kiégett pusztaságban. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gyilkos csalánt. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Elbújsz egy kisebb domb mögött. (Önanalízis: +11% rejtőzködés.) Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy fattylord. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. (Önanalízis: +6% nyomkövetés.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 csalánvirágot. IQ-d TF-elődött.

(Továbbmész...) [415,10] Változik a terep: magashegységben vagy. Jó órányi mászás után lihegve pillantasz vissza a megtett útra. Megreped a föld, és láva ömlik elő. Igyekszel minél távolabb kerülni. A földön meglátsz egy quwargot. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Bányászat képességeddel fémet (arkog kő) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 arkog követ! (Önanalízis: +3% bányászat.) (Önanalízis: +2% bányászat.) A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy Thargodan mágus közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {max. életpontja: 801-880.} Itt csata lesz.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem tűz ellen vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy ősvillám varázslattal köszöntöd a másikat. 106 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy szárazság varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy energiaspirál varázslatot dob rád a másik. 138 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: nekromanta csókja varázslatot lő rád. 102 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Thargodan mágus jobb karját. Kritikus ütés! (6 támadással 186 életpontot sebezve.) Meglengetve a Fókuszpengét a másikra rohansz. Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a Thargodan mágus bal vállát. (6 támadással 445 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+90 életerő). {GYD:} Nitmák pengével végigvagdosod a Thargodan mágus bal lábát. (4 támadással 185 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Asylux átka varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Asylux átka varázslatot lő rád. Semmi hatás! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy Asylux csapdája varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. A Thargodan mágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: egy manifeszt.nyúlvány és 2 sallank karom [sallank karom ládikóba-> (312,11)-> 4 arany, -2 ÉP]. 9168 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás II hatása. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 922, sebződés: 242, gyógyulás: 132, összesen: -110 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. (Önanalízis: +6% nyomkövetés.)

(Továbbmész...) [414,9] A Sötét Föld egyik legveszélyesebb területére, a mocsárba tévedtél be. Távoli mennydörgések hangja hatol el hozzád: valószínűleg Thargodan hercegek és ősmágusok vívnak csatát egymással. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Úgy gondolod, hogy a közeledő vámpírféreg nem jelenthet komoly veszélyt. {max. életpontja: 1000-1089.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 93 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a vámpírféreg testét. Kritikus ütés! (6 támadással 186 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Fókuszpengét ellenfeledre ugrasz. {KCC:} Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a vámpírféreg nyakát. Kritikus ütés! (6 támadással 594 életpontot sebezve.) Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a vámpírféreg testét. Kritikus ütés! (4 támadással 240 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 66 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 42 életpontot vesztettél. A vámpírféreg harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 62 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Ellenfeled nekromanta csókja varázslatot lő rád. 99 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled regenerálódik! {GYD:} Fókuszpengével megvagdalod a vámpírféreg testét. Kritikus ütés! (2 támadással 200 életpontot sebezve.) Nitmák pengével kissé megkarcolod a vámpírféreg bal oldalát. Kritikus ütés! (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 46 életpontot sebeztél. A vámpírféreg kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 63 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 41 életpontot vesztettél. A vámpírféreg kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 79 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 101 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A vámpírféreg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 2 vámpírfogat. 13697 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1326, sebződés: 646, gyógyulás: 0, összesen: -646 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) A könnyek gyógyító erejében kevesen hisznek, TE azonban ezzel is kiemelkedsz a tudatlan csőcselékből. Eleinte kicsit nehezen indulnak meg könnyeid, de amikor egy fej szétpréselt hagymára gondolsz, már nincs probléma. Ahogy szétkened arcodon a könnypatakokat, érzed jótékony erejét. (+805 életerő.) (Önanalízis: +23% gyógyítás.) [88 pontot használtál fel, van még 286.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[413,8] Félig kiégett területen vagy. Fekete, élettelen foltok tűnnek fel a zöld növényzetben. Csak nem akarsz visszatérni a halott pusztaságba? Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Thargodan tábort.
(Feltételes kutatás:) Elmúlt a vadászat hatása. Üvöltve, megrohamozod a tábort. Nem törődsz a tábort körüllengő sötét aurával. A démoni lények röhögve fogadnak, tudván, hogy ez még jobb móka lesz a mópatkínzásnál. Egy taalru készül a lemészárlásodra. {támadása: 47.}

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy háló varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a taalru tigristestét. Kritikus ütés! (6 támadással 186 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a taalru egyik lábát. Kritikus ütés! (6 támadással 381 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigvágod a taalru testét. Kritikus ütés! (1 támadással 60 életpontot sebezve.) A taalru Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A taalru leken néhány pofont. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A taalru fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy shinai gömb [shinai gömb ládikóba-> (312,11)-> 40 arany, -2 ÉP], egy ezüstshuriken, egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (312,11)-> 14 arany, -2 ÉP] és 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (312,11)-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 4089 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 442, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}

A győzelmed téged felbátorít, a Thargodanok óvatosak lesznek. Egy zsák hever a földön. Pillanatnyi tétovázás után fölveszed. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy purifikátor háj és 10 arany. Egy Thargodan zsoldos intéz feléd kihívást. {védettsége: 42 szúró, 42 vágó, 42 ütő ellen.}

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Thargodan zsoldos testét. Kritikus ütés! (6 támadással 186 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan a másikra rohansz. Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a Thargodan zsoldos izmos testét. Kritikus ütés! (6 támadással 594 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. {GYD:} Nitmák pengével épp hogy megvágod a Thargodan zsoldos testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) A Thargodan zsoldos csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A Thargodan zsoldos fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A Thargodan zsoldos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 6551 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 643, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}

Az ocsmány lények egymással vitatkoznak, melyikük tépjen szét. Most már biztos vagy benne, hogy győzni fogsz! Egy Thargodan mágus jön feléd. {támadása: 33.}

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról energiaspirál varázslatot lő rád a másik. 141 életpontot vesztettél. Egy Asylux átka varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Távolról Asylux átka varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Thargodan mágus testét. Kritikus ütés! (6 támadással 186 életpontot sebezve.) Meglengetve a Fókuszpengét ellenfeledre ugrasz. Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Thargodan mágus bal vállát. Kritikus ütés! (6 támadással 594 életpontot sebezve.) {KCC:} Nitmák pengével épp hogy megvágod a Thargodan mágus testét. Kritikus ütés! (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Asylux átka. Semmi hatás! Egy Asylux csapdája varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy szárazság varázslatot. Semmi hatás! A Thargodan mágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 sáfránypor és egy fokhagyma. 9168 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 840, sebződés: 141, gyógyulás: 0, összesen: -141 ÉP}

A kisebb Thargodanok menekülnek. Itt az idő, hogy szembenézz a táborparancsnokkal. Egy ezerszemű bestia támad rád.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 52 életpontot vesztettél. Egy energiatüskék varázslatot dob rád a másik. 23 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ezerszemű bestia hártyás orrnyergét. Kritikus ütés! (6 támadással 186 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-20 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 12 aranyad is. A lény savat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (73 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét ellenfeledre rohansz. Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed az ezerszemű bestia fejét. Kritikus ütés! (6 támadással 578 életpontot sebezve.) Nitmák pengével végigvagdosod az ezerszemű bestia ragyogó észlelőjét. Kritikus ütés! (4 támadással 240 életpontot sebezve.) Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 59 életpontot vesztettél. Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 42 életpontot vesztettél. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Öregedtél 5 évet. (Önanalízis: +6% vitalitás.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Az ezerszemű bestia nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő aranytű felszínére. Folyadékká válik a maró sav hatására! A teremtmény gyorsan felhabzsolja. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-28 életerő.) A dolgot még 11 aranyad bánja. Fókuszpengével megvagdalod az ezerszemű bestia hártyás orrnyergét. (3 támadással 216 életpontot sebezve.) {KCC:} Nitmák pengével megkarcolod az ezerszemű bestia hártyás orrnyergét. Kritikus ütés! (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 42 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 63 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 50 életpontot vesztettél. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Öregedtél 3 évet. (Önanalízis: +6% vitalitás.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Nyelvével az ezerszemű bestia eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő ezüstdarab felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-11 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 9 aranyad is.
A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 4 pular kristály [pular kristály ládikóba-> (312,11)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 2 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP], 3 vas dobónyíl, egy aranytű és egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (312,11)-> 6 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 galachmitot. 15080 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1137, sebződés: 589, gyógyulás: 0, összesen: -589 ÉP}

Benézel a csontokból összeeszkábált kalyibákba, kincs után kutatva. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (312,11)-> 96 arany, -2 ÉP], egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (312,11)-> 12 arany, -2 ÉP], egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (312,11)-> 30 arany, -2 ÉP] és egy dlathog kőzet. Jól megadtad nekik! Elégedetten távozol, mielőtt még néhány Rém megjelenne.
(Feltételes gyógyítás:) Észreveszed, hogy melletted egy totyogó bogár éppen a petéit rakja egy fa leveleire. Megvárod, amíg befejezi a műveletet, és továbbáll. Begyűjtöd a leveleket, egy pár csepp vizet csöppentesz rá, majd befalod. Rögtön érzed, hogy megérte a fáradságot. (+806 életerő.) (Önanalízis: +23% gyógyítás.) (Önanalízis: +7% felderítés.)
Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Ymmor-Thal lábát masszírozza. Találsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. (Önanalízis: +6% nyomkövetés.) [110 pontot használtál fel, van még 176.]

szk 314 keresed a 314. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy sötét ölészt. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 176.]

* 1. BP: használod a 336. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [10 pontot használtál fel, van még 166.]

* 2. BP: elmormolod a 75. varázslatot
1 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 5 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 166.]

* 3. BP: elmormolod a 161. varázslatot a 11. varázslatot a 83. varázslatot
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 166.]
1 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 8 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 166.]
1 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 14 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 166.]

* 4. BP: kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 166.]

* 5. BP: elmormolod a 238. varázslatot
1 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 25 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 166.]

* 6. BP: eldobod a 258. tárgyat az 584. tárgyat a 632. tárgyat
Sajnos nincs nálad nehezék. Sajnos nincs nálad mópat tetem. Elhajítasz 6 arkog követ. [0 pontot használtál fel, van még 166.]

* 7. BP: visszadátumozás kérelem
Még nem telt el három hónap (legutóbb 2006. évben 4. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 166.]

* 8. BP: elmormolod a 15. varázslatot
1 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 7 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 166.]

* 9. BP: beraksz a bankba a 152. tárgyat (310 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 5 vasércet. Beraksz a bank széfjébe 1 galachmitot. Beraksz a bank széfjébe 1 dlathog kőzetet. [0 pontot használtál fel, van még 166.]
(Önanalízis: +6% csapdakészítés.) Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 19, 10, 21.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 3 kaját nyel le a sivatagi doareg. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, táborhelyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a Symulf rúnája hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a tárgyvédelem hatása. Elmúlt az esszenciavédelem hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt a hadiszerencse III hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a pszi-ernyő hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása. Elmúlt a hatalomvarázs hatása. Elmúlt az esszenciavédelem 2 hatása.
Ebben a körben 166 pontod maradt, ebből a következő körre 166 pontot vihetsz át. Kapsz még 749 pontot. A következő körben tehát 915 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Mitheithel, egy fekete, hosszú hajú, szürke szemű elf férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Sheran félisten hatalmú személyes tanácsadója vagy. Az Erdők Vándorai (#9139) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 608. fordulód.

Erő: 78 (100) Szint: 48 Merészség: 5/5 Magasság: 163 cm
IQ: 89 (95) Támadás: 69 Agresszió: 3 Testsúly: 47 kg
Ügyesség: 77 (80) Védekezés: 96 Menekülés: 30 % Életkor: 184/282 év
Egészség: 70 (75) Életpont: 983/983 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 78 (92) Varázspont: 3164/1 Pénz: 4640 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 14/10 Pszi pont: 545/469 Halhatatlanság: 10 % EFejl: 30
Eddig összesen 5147 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 163613 TP-t kaptál. Jelenleg 16955551 TP-d van. A következő szinthez még 1044449 TP szükséges. Trófeáid: triklem drakolder, drótszőrű mópat, Shear'niz'il. A 600. fordulódban 10250 arany került a bankszámládra. 10660 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 12/16 ökölvívás: 32/39 (+7%) szúrófegyverek: 34/35
vágófegyverek: 36/18 (+5%) ütőfegyverek: 32/27 lőfegyverek: 34/3
dobófegyverek: 36/15 (+7%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << biami kvazárlándzsa (#568) << Mjölborg kalapácsa (#523)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) (1 -19.); vashegyű nyíl (#176) (20 -29.); vas dobónyíl (#189) (30 -996.); bűvös shuriken (#562) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 .); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 56/58 (+22%) 2. nyomkövetés: 163/34 (+54%) 3. mászás: 31/16
4. csapdakészítés: 41/25 (+6%) 5. csapdaészlelés: 21/94 6. gyógyítás: 208/83 (+46%)
7. titkosírás: 39/6 8. felderítés: 31/68 (+7%) 9. szörnyidomítás: 20/92
10. teológia: 143/29 (+107%) 11. taumaturgia: 84/51 (+4%) 12. szerencsejáték: 8/80
13. versengés: 16/85 14. harcművészetek: 29/7 15. zene: 99/40 (+102%)
16. szörnyismeret: 231/9 (+45%) 17. pszi: *44/100 (+12%) 18. zárnyitás: 17/91
19. vadászat: 36/17 20. vitalitás: 6/81 (+12%) 21. bányászat: 44/47 (+12%)
22. úszás: 18/6

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 90% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 80% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 500 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz amnioszt (#203) (max. 20 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ), bűvös shurikent (#562) (max. 100 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 100 darabot ), ezüstshurikent (#327) (max. 100 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 100 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 100 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 16)
szintszívó (#96), szubreális vámpír (#223), autentikus vámpír (#154), magnetikus praglonc (#200), ősi szellem (#422) (csak egyszer), noth szellem (#250), lidércúr (#252), halálelementál (#279), Rém (#315), sötét ölész (#314), Notermanthi báró (#323) (csak egyszer), halálmadár (#351), ezerszemű bestia (#288), Ovgun (#325) (csak egyszer), Ylgoroth (#332) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 7, max: 16)
elf (#2), bávatag golombár (#165), átokmurgattyú (#225), quwarg parafenomén (#248), átokosztó (#372), fattylord (#791), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) jégoszlop (#231, 24 VP) ősvillám (#235, 45 VP)
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP)
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
pusztító végzet (#106, 30 VP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
természet haragja (#141, 25 VP) életpajzs (#142, 16 VP) növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
gömbvillám (#176, 20 VP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP)
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP)
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP) fürkésző szemek (#213, 25 VP)
öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP)
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) mágia megértése (#226, 0 VP)
méregfelhő III (#229, 25 VP) ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP)
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP)
A varázslatok tanulására elkölthető: 130 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
Pörhemór köre (#205) (98,24,3) méregsemlegesítés (#14) csupasz izom (#28) kí koncentráció (#69)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
háló (#186), jégoszlop (#231), ősvillám (#235)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
elektromos pajzs (#51), védelem tűz ellen (#38), életpajzs (#142), tükörpajzs (#101), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 37, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
gömbvillám (#176) >> kultúrmasztodon (#227) izomernyesztés (#33) >> quwarg parafenomén (#248)
izomernyesztés (#33) >> kisebb quwarg isten (#213) élőholt pozdorja (#134) >> élőholt ősmágus (#179)
armageddon (#218) >> ongóliant hadúr (#178) armageddon (#218) >> férfiak (#998)
armageddon (#218) >> nők (#999) armageddon (#218) >> tollaskígyó (#635)
direkt kontaktus I (#121) >> áeratikus hasnyák (#243) direkt kontaktus I (#121) >> aranyfecske (#283)
direkt kontaktus I (#121) >> borzalmas varkaudar (#166) puha ütés (#60) >> Arsa (#964)
puha ütés (#60) >> méregféreg (#784) puha ütés (#60) >> sziklaskorpió (#339)
puha ütés (#60) >> méregelementál (#306) pusztító végzet (#106) >> zafír sárkány (#329)
pusztító végzet (#106) >> márvány sárkány (#328) pusztító végzet (#106) >> smaragd sárkány (#326)
pusztító végzet (#106) >> Shear'niz'il (#7005) puha ütés (#60) >> mösze uralkodó (#789)
pusztító végzet (#106) >> drótszőrű mópat (#426) tűzgolyó (#155) >> Friedurgonoma (#7009)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 37, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> Eruol (#378) pszi-acéltorony (#98) >> drótszőrű mópat (#426)
pszi-acéltorony (#98) >> csápos otagi (#395) védelem tűz ellen (#38) >> nők (#999)
védelem tűz ellen (#38) >> férfiak (#998) védelem tűz ellen (#38) >> ezerszemű bestia (#288)
fürgülés (#92) >> kisebb quwarg isten (#213) tompítás (#40) >> zoloboo sámán (#230)
tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255) fehér glóbusz (#47) >> rozmár sámán (#655)
fehér glóbusz (#47) >> fagymágus (#650) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)
elektromos pajzs (#51) >> kultúrmasztodon (#227) tükörpajzs (#101) >> halálosztó kain (#168)
tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
Famulusod egy erdei tündér.

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Semmisíts meg 16 sötét ölészt, minden élő megátalkodott ellenségét! (számláló: 0)
2.) Az élet védelmében néha ölni kell. Tharr avatárjának megsemmisítésével tucatnyi háborút kerülhetünk el!
3.) Az élet mindenek felett, még Leah avatárja sem állhat utadba, ha kell, pusztítsd el!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 4. kategóriában a XIV. olimpián, első hely a hercegnő megmentésében a XXI. olimpián.
2005 II. félévének Vlagyimir díjas vadásza vagy.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 amniosz (#203) 9 grifftojás (#179) 15 gyöngymangó (#135)
5 kaja (#2) 6 karbin plazma (#199) 1 királyi korona (#338)
6 mithril (#352) 2 mocsári penke (#148) 1 nyílvessző (#108)
1 pszi kő (#248) 1 quwarg tojás (#360) 1 rókafarok (#124)
1 sárkányfog (#617) 15 spiritusz (#170) 2 tükör (#43)
9 víz (#27) 1 moa burát (#384) 1 moa rubin (#379)
1 moa gyöngy (#378)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1703 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 arany papi karkötő (#309)
3 aranytű (#272) 1 csalánvirág (#582) 1 ezüstshuriken (#327)
13 fekete gyöngy (#99) 1 fokhagyma (#403) 1 kristályfolyadék (#449)
1 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 purifikátor háj (#269) 2 sáfránypor (#211)
2 Thargodan esszencia (#328) 2 vámpírfog (#1221) 2 vas dobónyíl (#189)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(413,8) taalru (#249), Thargodan zsoldos (#310), Thargodan mágus (#318), ezerszemű bestia (#288), Thargodan tábor (#588), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár
(414,9) vámpírféreg (#782)
(415,10) érclelőhely, Thargodan mágusok (#318)
(416,11) gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), fattylord (#791)
(417,11) Tyriel (#777), smaragd sárkány (#326)
(418,11) fattylord (#791)
(419,12) nekrofun (#173), Raia oltár, érclelőhely, zafír sárkány (#329)
(420,13) érclelőhely, zafír sárkány (#329)
(421,13) márvány sárkány (#328), érclelőhely
(422,13) zafír sárkány (#329)

Üzenet küldése a karakternek