606. forduló, 608. forduló, Quek Der-Gar összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. jún. 15. 12h:05'
EZ A 695. JÁTÉKHETED, 607. FORDULÓD
696. játékheted kezdete: jún. 19.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3056
SZÁMLA : XXXX

QUEK DER-GAR KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [364,67] koordinátán. [Két fordulód között sor került az olimpiai játékokra. Az ezzel kapcsolatos információkat ld. a soronkívüli fordulódban, amit már postáztunk.]
A táborozás 1. napján találkozol McSivaattal. Dornodon személyes testőrként szolgáló avatárja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy árnygyűrűt, egy bársony övsálat, egy bozontfonatot, egy csodálatos nyakláncot, egy denevér szimbólumot, egy díszes fegyvertokot, egy Doemon kőkarkötőjét, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy éjsötét rémcsizmát, egy Élet gyűrűjét, egy Erdauin gyűrűt, egy Fagyor övsálját, egy gárdista övcsatot, egy hűbéresi gyűrűt, egy Istenek Talizmánját, egy jáde ékszert, egy játékmesteri palástot, egy kamikáze fejfedőt, egy Khór maszkját, egy kisebb napkorongot, egy kreiton palástot, egy Kyeli maszkját, egy lajstrom medált, egy lényegformázó gyűrűt, egy Luthius karkötőjét, egy mahagóni kesztyűt, egy mahagóni köpenyt, egy mahagóni vállvédőt, egy nemesi ruhadíszt, egy Notermanthi amulettet, egy og'lhobn fülbevalót, egy örökkév. igazgyöngét, egy quwarg nyakpántot, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy Sárkány Amulettjét, egy Szakamó fülgyűrűjét, egy Teremtő koronáját, egy troglodita gyűrűt, egy tűzhaj diadémet, egy vívónadrágot és egy Zarknod fülbevalóját visel. Ruházatát egy Wrigh trófea, egy Genyuku trófea és egy agyrém trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Táguló téridő kontinuum. Jobb kezében egy pusztító lándzsát, bal kezében egy T'vadar tőrét tart. Lőfegyvere egy mérg. vas dobónyíl. Egy hoarián sárkánybébi a hátasa. Málhásállata egy mutáns hegyitroll. {legmagasabb fegyver szakértelme: 76.} Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: sötét, mert gonosz. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Sajnos nem tudtál átadni neki 1 pszi követ, 1 pszi követ. A büntetés tételenként 15 arany. Átveszed a sikeresen eladott 1 teriádbőr karkötő (eladási ár: 2000 arany, ebből a kezelési költség: 200 arany), 1 Hatalom Karkötője (eladási ár: 5300 arany, ebből a kezelési költség: 530 arany) ellenértékét.
A 2. napon találkozol Qwardlosszal. Mozgása könnyed, szinte már légies. Mosolya szomorú, a vértelen ajkak ívelése az időtlen szépség maga... Angyal ő; a halál angyala... {ereje: 57.} Köszöntitek egymást, aztán tovább. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
A 2. napon összefutsz Qwardlosszal. Mozgása könnyed, szinte már légies. Mosolya szomorú, a vértelen ajkak ívelése az időtlen szépség maga... Angyal ő; a halál angyala... {ereje: 57.} Mentális auráját felismered, színtelen semleges, mint Neked.
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket. Az Olimpián kaptál 2 tudatpontot, és 13000 tapasztalati pontot.
A 6. napon összeakadsz Spunkmeyerrel. Sheran félisten hatalmú szolgája. Egy Blounther gyűrűjét, egy csillogó fülbevalót, egy drakolder gyűrűt, egy fejvadász medált, egy fűzött kagylósort, egy gólemgyűrűt, egy hakamát, egy Hatalom Karkötőjét, egy hósárkánybőr csizmát, egy játékmesteri palástot, egy kabutót, egy Khór maszkját, egy kiképzői érdemérmet, egy kisebb napkorongot, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy örökkéval.tűzopálját, egy őselemek köpenyét, egy ősi kígyóbőr övet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy sodét, egy tleikan kesztyűt, egy tolvaj klánjelvényt, egy torz fülkarikát, egy tűzhaj diadémet és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy trakuun lidérc trófea, egy entitás manifesztum trófea és egy fertőzött dr.lárva trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Árnymanó feje felett tündöklő glória. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy árnyszablyát, bal kezében egy wakizashit tart. Lőfegyvere egy teriád íj. Egy pikkelyes ptog a hátasa. {egészsége: 108.} Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Nyakadon két apró pont van. Vért szívtak tőled! (-338 életerő.) Már éppen indulnál, amikor egy vérvörös rózsát veszel észre a hátizsákodra fektetve. Vajon hogyan kerülhetett oda? Nem tudsz ellenállni élénk színének és illatának, így óvatosan elteszed. Nocsak, kaptál egy aranypikkelyt! A táborozás alatt valamilyen számodra érthetetlen módon szopókő(vek) került(ek) hozzád. Zúgás, tompa dübörgés kél füledben - eljött a dagály ideje. A vér tengere kiemelkedik medréből, erővel töltve fel az üres kelyheket. Magadhoz térsz álomtalan álmodból, és utadra indulsz. Tudod, ha harcot hoz is az éj, végén mindig megtelik a kehely (a tested) a tenger erejével. Aztán mielőtt eljő a hajnal, s az apállyal visszahúzódik magába, összegyűjti a kelyhek gyümölcsét; téged pedig újra magával ragad a halálos álom...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+169 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+1665 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+199 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a chaktra vadászeb. (+6 kaja.) A lottó 820. hetének nyerőszámai: 15, 6, 28. 1 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 947. Kapsz 5 VP-t.]

* 2. KP: elmormolod a 71. varázslatot az 53. varázslatot a 28. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 945.]
Szupersebesen mormolsz. Csapásaid erősebbek lesznek! (+18 sebzés támadásonként.) [-39 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 943. Kapsz 2 VP-t.]
Szupersebesen mormolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+22 erő). [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 941. Kapsz 2 VP-t.]

* 3. KP: elmormolod a 182. varázslatot a 165. varázslatot az 57. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-42 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 939. Kapsz 2 VP-t.]
Gyorsvarázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 937. Kapsz 2 VP-t.]
Szupersebesen mormolsz. Lelked megacélosodik. [-32 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 937.]

* 4. KP: elmormolod a 209. varázslatot a 127. varázslatot a 88. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Öregedtél 1 évet. [2 pontot használtál fel, van még 935. Kapsz 2 VP-t.]
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 933. Kapsz 2 VP-t.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Szétrobbantottál 1 szopókövet! [-36 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 931. Kapsz 2 VP-t.]

* 5. KP: elmormolod a 220. varázslatot a 90. varázslatot a 224. varázslatot
Fürgén varázsolsz! (+2 minden tulajdonságodra.) [-40 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 929. Kapsz 2 VP-t.]
Gyorsvarázsolsz! Agyburok feszül a tudatod köré. [-26 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 929.]
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-40 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 929.]

* 6. KP: elmormolod a 14. varázslatot a 178. varázslatot a 247. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 927. Kapsz 2 VP-t.]
Fürgén varázsolsz! Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [-29 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [2 pontot használtál fel, van még 925. Kapsz 2 VP-t.]
Szupersebesen mormolsz. Érzed, ahogy egyre erősebben buzog az Elméd Dominanciája. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 923. Kapsz 2 VP-t.]

* 7. KP: használod a 745. tárgyat a 841. tárgyat a 916. tárgyat
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [1 pontot használtál fel, van még 922. Kapsz 1 VP-t.]
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 921. Kapsz 1 VP-t.]
Használod a drachmor kristályt. Kékes fény vonja be bőröd. [1 pontot használtál fel, van még 920. Kapsz 1 VP-t.]

* 8. KP: leveszed/lerakod a 309. tárgyat a 956. tárgyat a 453. tárgyat
Leveszed az arany papi karkötőt.
Leveszed a Xanathal karkötőjét.
Leveszed a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 920.]

* 9. KP: kézbeveszed/felveszed az 1373. tárgyat
Leveszed a lidérckoronát, majd a fejedre teszed a kabutót. [0 pontot használtál fel, van még 920.]

* 10. KP: kézbeveszed/felveszed a 842. tárgyat az 527. tárggyal az 1210. tárgyat
Felöltöd a hótarantula köpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 920.]
A csuklódra húzod a Luthius karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 920.]
A csuklódra húzod a Hatalom Karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 920.]

vv 73 73 64 elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 64. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 915. Kapsz 5 VP-t.]
Beizzik a turbómágia. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 910. Kapsz 5 VP-t.]
Fürgén varázsolsz! [-6 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 908. Kapsz 2 VP-t.]

vv 309 309 309 elmormolod a 309. varázslatot a 309. varázslatot a 309. varázslatot
Fürgén varázsolsz! 1 évet fiatalodtál! [-200 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 903. Kapsz 5 VP-t.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. 1 évet fiatalodtál! [-200 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 898. Kapsz 5 VP-t.]
Fürgén varázsolsz! 1 évet fiatalodtál! [-200 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 893. Kapsz 5 VP-t.]

vv 309 309 326 elmormolod a 309. varázslatot a 309. varázslatot a 326. varázslatot
Fürgén varázsolsz! 1 évet fiatalodtál! [-200 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 888. Kapsz 5 VP-t.]
Fürgén varázsolsz! 1 évet fiatalodtál! [-200 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 883. Kapsz 5 VP-t.]
Gyorsvarázsolsz! Gyomrod a varázslat hatására azonnal megtelik. Láthatóan szörnyeidnek is tele lett a pocija, jobbkedvűek is lettek tőle! [-70 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [3 pontot használtál fel, van még 880. Kapsz 3 VP-t.]

v 169 30 25 elmormolod a 169. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az áldomás II varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni (+6 támadás). [-25 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 875. Kapsz 5 VP-t.]

v 163 191 105 elmormolod a 163. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmondtad a dimenzióugrás varázslatot! A táj képe lassan elmosódik, és halványan villódzva egy másik vidék képe tárul szemed elé, ahogy a térkapu megnyílik akaratod parancsára. Egy darabig izgatottan figyeled a jelenséget, de mikor lassan kezd összehúzódni, gyorsan átlépsz rajta.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[191,105] Fák jelennek meg. Ritka erdőben vagy. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Hmm, csak egy éjkornis. Ettől nincs semmi félnivalód. {max. életpontja: 191-210.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Egy pusztító végzet varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az éjkornis jobb oldalát. (4 támadással 251 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP], egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (187,107)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és 2 aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (187,107)-> 24 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 trikornis szarvat. [trikornis szarv ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP] 2728 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 251, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy ovimon-bokrot. Találsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mákrózsa virág ->eldobod] Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy térkaput. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy álomvirágot. Felfedeztél egy gyilkos csalánt. Látsz egy borkonyó cserjét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gránátkaktuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rát-fát. Találsz egy gyöngymangó bokrot. Észreveszel egy tűzrakó helyet. A tűzrakó gnóm grákó krokettet dug az orrod alá, a finom étel csábításának nem is tudsz ellenállni. Két kézzel habzsolod a nyalánkságot, amíg megteheted.
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
[-55 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [15 pontot használtál fel, van még 860. Kapsz 15 VP-t.]

v 198 276 117 elmormolod a 198. varázslatot
Túl nagy távolságot adtál meg. [0 pontot használtál fel, van még 860.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[192,105] Fák, mindenütt csak fák. Látsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Fairlight rúnaköve. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Skinhead. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rát-fát. Észreveszel egy gyilkos csalánt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy borkonyó cserjét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fekete lótuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fekete kaktuszt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Gyanús mozgást látsz a fák között. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy kentaurusz. {max. életpontja: 736-795.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Máris repül feléd néhány sallank nyíl. 100 életpontot sebződsz. Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Marokra fogva a Fókuszpengét a másikra ugrasz. Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a kentaurusz fejét. (5 támadással 602 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+121 életerő). Transzformálsz! (+60 varázspont.) Gonemutlan tőrével megdöfködöd a kentaurusz testét. (2 támadással 193 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Transzformálsz! (+19 varázspont.) A kentaurusz feléd rúg, de nem talál el. A kentaurusz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 íjászkence. Szereztél 3 sallank nyilat. 4555 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-25 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 795, sebződés: 100, gyógyulás: 164, összesen: +64 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [193,105] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy quwarg bolyt. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Elena formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyilkos csalánt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Elenios híveié. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy raaba-fát. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Ráismersz a lényre. Egy kputtyintó csalán. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {max. életpontja: 341-390.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a kputtyintó csalán húsos levelét. (5 támadással 247 életpontot sebezve.) Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Fegyvert váltasz: előkapod a Thór pörölyét. Meglengetve a Thór pörölyét ellenfeledre rontasz. Thór pörölyével megcsapod a kputtyintó csalán bal oldalát. (1 támadással 105 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 82 életpontot sebeztél. Gonemutlan tőrével jól megszúrod a kputtyintó csalán egyik csápját. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) A kputtyintó csalán csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A kputtyintó csalán csápol, de mindhiába. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 7 csepp ragasztót. 2736 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 510, sebződés: 0, gyógyulás: 40, összesen: +40 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nagyon régi (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
Összeakadsz Pterois volitansszal. Mintha nem is a nap fénylene ennyire! A délceg lovag fényes páncélján jelképet látsz: Sötét fellegek közül előtörő hajnali fénysugár. Raia félisten hatalmú uralkodó papja. Egy angyali medált, egy Batharak vállemezét, egy Blounther gyűrűjét, egy drakolder gyűrűt, egy hatalom fülbevalóját, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy nap szimbólumot, egy natharion gömböt, egy örökkévaló holdkőjét, egy őselemek köpenyét, egy ősmágus fülbevalóját, egy Raia csataszoknyáját, egy ryuku derékszíjat, egy ryuku hüvelykgyűrűt és egy Xanathal karkötőjét visel. Fegyverzetét egy rubin sárkány trófea, egy bosszantó apróság trófea és egy triklem drakolder trófea díszíti. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy naginatát tart. Lőfegyvere egy gnóm nyílpuska. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. {max. életpontja: 1086.} Mentális auráját felismered, jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.

(Továbbmész...) [194,105] A bozótost sűrű erdő váltja fel. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Csak egy trikornis herceg. Megvető mosollyal várod a találkozást. {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 30 ütő ellen.} Alaposan megfigyeled a másikat, csakúgy ő is Téged. Aztán a lény otthagy.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nagyon régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [21 pontot használtál fel, van még 839. Kapsz 21 VP-t.]

m 3 1 7 mozogsz délkeletre, északkeletre, északnyugatra
[195,106] A terep továbbra is sűrű erdő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Úgy gondolod, hogy a közeledő trikornis herceg nem jelenthet komoly veszélyt. {max. életpontja: 321-360.} Közelről egész szimpatikus. Valószínűleg ő is ezt gondolja Rólad, mert ahelyett, hogy szétszaggatna Téged, csöndben továbbáll.

Észreveszel egy fekete lótuszt. Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [196,105] A terep továbbra is sűrű erdő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy erdei rém nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy agytaposás mágia... Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 37 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 47 életpontot vesztettél. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Elszántan a másikra ugrasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod az erdei rém tekergő csápját. (8 támadással 1096 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+220 életerő). Transzformálsz! (+109 varázspont.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 78 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Gonemutlan tőrével megdöfködöd az erdei rém testét. (4 támadással 366 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Transzformálsz! (+36 varázspont.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 47 életpontot vesztettél. Egy jégoszlop varázslatot dob rád a másik. 61 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
6189 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1540, sebződés: 203, gyógyulás: 299, összesen: +96 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy óriás liánt. Észreveszel egy félig kész tutajt. Moa találmány? Vagy mi a szösszenet ez? Most még nem tudhatod. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [195,104] Tovább barangolsz a fák között. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vapár cserjét. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Syrac Hold egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Felismered a közeledőt. Csak egy noth szellem. Nem jelenthet különösebb problémát. {védettsége: 25 szúró, 25 vágó, 25 ütő ellen.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Fegyvert váltasz: előkapod a Thór pörölyét. Meglengetve a Thór pörölyét a másikra támadsz. Thór pörölyével gyilkos csapásokat szórva összezúzod a noth szellem szellemtestét. (2 támadással 246 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Transzformálsz! (+24 varázspont.) Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 99 életpontot sebeztél. Gonemutlan tőrével teljesen átszúrod a noth szellem szellemtestét. (1 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) A noth szellem inkább csak védekezik: egyetlen támadást sem visz be. A noth szellem most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
1865 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 435, sebződés: 0, gyógyulás: 71, összesen: +71 ÉP}

Gyanús mozgást látsz a fák között. Csak egy sérült smaragd sárkány. Megvető mosollyal várod a találkozást. {max. életpontja: 1191-1290.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem tűz ellen varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 500 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy Asylux csapdája varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Távolról káosz szava varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy méregfelhő III varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. A smaragd sárkány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (187,107)-> 30 arany, -2 ÉP], egy pszi kő, egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (187,107)-> 12 arany, -2 ÉP], egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (187,107)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 500, sebződés: 8, gyógyulás: 4, összesen: -4 ÉP}

[21 pontot használtál fel, van még 818. Kapsz 21 VP-t.]

m 1 4 mozogsz északkeletre, délre
[196,103] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy adamantit gólem nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) {támadása: 80.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Üdvözlésképpen egy pajzszúzás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 273 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az adamantit gólem jobb lábát. (6 támadással 415 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Thór pörölyét. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Thór pörölyével borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az adamantit gólem testét. (5 támadással 610 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+123 életerő). Transzformálsz! (+30 varázspont.) Gonemutlan tőrével kicsit megsebzed az adamantit gólem bal lábát. (1 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Az adamantit gólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 83 életpontot vesztesz.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 74 életpontot vesztettél. Az adamantit gólem összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Törpregenerálsz! (+38 életerő.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6477 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1117, sebződés: 430, gyógyulás: 184, összesen: -246 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Csak egy ősdentor. Megvető mosollyal várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 hajító csillag. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Pár lövedéked átjárja az ősdentor tüskés hátát. (6 támadással 451 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Thór pörölyét. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Thór pörölyével eltalálod az ősdentor bal karját. (1 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Gonemutlan tőrével jól megszúrod az ősdentor tüskés hátát. (1 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Az ősdentor karma a fejed mellett suhan el! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 dentor bőrt. 3944 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 670, sebződés: 0, gyógyulás: 47, összesen: +47 ÉP}


(Továbbmész...) [196,104] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy trikornis herceg lehet. {max. életpontja: 321-360.} Alaposan megfigyeled a másikat, csakúgy ő is Téged. Aztán a lény otthagy.

Oldalt pillantva, meglátsz egy fekete lótuszt. Észreveszel egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. [14 pontot használtál fel, van még 804. Kapsz 14 VP-t.]

v 21 30 elmormolod a 21. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmondtad a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 30 kaja. [-90 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 799. Kapsz 5 VP-t.]

h 341 920 1 használod a 341. tárgyat
A tárgyad lassan átváltozik - egy marék homokká! A fenébe! Hallottál már valami olyasmit, hogy az alkímia nagy ritkán kudarcot vall, de hogy ez pont veled forduljon elő... [0 pontot használtál fel, van még 799.]

vv 73 73 73 elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 794. Kapsz 5 VP-t.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 789. Kapsz 5 VP-t.]
Beizzik a turbómágia. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 784. Kapsz 5 VP-t.]

vv 309 309 309 elmormolod a 309. varázslatot a 309. varázslatot a 309. varázslatot
Beizzik a turbómágia. 1 évet fiatalodtál! [-200 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 779. Kapsz 5 VP-t.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. 1 évet fiatalodtál! [-200 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 774. Kapsz 5 VP-t.]
Szupersebesen mormolsz. 1 évet fiatalodtál! [-200 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 769. Kapsz 5 VP-t.]

bpk 3 bef. parancs kivétele: 3
KF 531 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 769.]

bpk 2 bef. parancs kivétele: 2
KF 309 453 956 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 769.]

kpk 8 kezd. parancs kivétele: 8
LE 309 956 453 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 769.]

kpk 8 kezd. parancs kivétele: 8
KF 1373 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 769.]

kpk 8 kezd. parancs kivétele: 8
KF 842 527 1210 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 769.]

vv 73 73 73 elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 764. Kapsz 5 VP-t.]
Gyorsvarázsolsz! Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 759. Kapsz 5 VP-t.]
Fürgén varázsolsz! Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 754. Kapsz 5 VP-t.]

vv 73 309 309 elmormolod a 73. varázslatot a 309. varázslatot a 309. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 749. Kapsz 5 VP-t.]
Fürgén varázsolsz! 1 évet fiatalodtál! [-200 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 ősteológia). [5 pontot használtál fel, van még 744. Kapsz 5 VP-t.]
Beizzik a turbómágia. 2 évet fiatalodtál! [-200 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 739. Kapsz 5 VP-t.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 734. Kapsz 5 VP-t.]

* 2. BP: elmormolod a 172. varázslatot
Kántálni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmormoltad a planetáris őrdémon varázslatot! Kékesen vibrálni kezd a levegő, és a villódzásból kibontakozik egy planetáris őrdémon. Micsoda fenséges látvány! Teljesen békésnek látszik, remélhetőleg tökéletesen fogja feladatát ellátni. [-33 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 734.]

* 3. BP: használod a 473. tárgyat a 473. tárgyat a 473. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 734.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 734.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 734.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvőtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 694. Kapsz 40 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 654. Kapsz 40 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Keresel egy nagyobb követ, és kitartóan súlyzózni kezdesz. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 614. Kapsz 40 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvőtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 574. Kapsz 40 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Keresel egy nagyobb követ, és kitartóan súlyzózni kezdesz. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 444 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 534. Kapsz 40 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 404 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 494. Kapsz 40 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 364 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 454. Kapsz 40 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 324 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 414. Kapsz 40 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvőtámaszokat kezdesz nyomni. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 284 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 374. Kapsz 40 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 244 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 334. Kapsz 40 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Keresel egy nagyobb követ, és kitartóan súlyzózni kezdesz. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 204 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 294. Kapsz 40 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 164 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 254. Kapsz 40 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvőtámaszokat kezdesz nyomni. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 124 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 214. Kapsz 40 VP-t.]

tf 1 14 fejleszted az 1. tulajdonságodat 14 pontért
Keresel egy nagyobb követ, és kitartóan súlyzózni kezdesz. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 110 TVP-t kell elköltened.] [14 pontot használtál fel, van még 200. Kapsz 14 VP-t.]
1 aranypikkely és 1 sötét tekercs megsemmisítette egymást. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 29, 21, 9.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját bezabál az eszement trappoló. 2 kaját nyel le a pikkelyes ptog. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a vadászat hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 748 pontot. A következő körben tehát 948 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ADAMANTIT GÓLEM (750. SZÖRNY)
Köztudott, hogy az óriások a hegyek lakói, s ezzel tisztában vagy te is. Épp ezért jelentkezik az elképedés az arcodon, amikor megpillantod ezt a robosztus adamantit gólemet, amint itt a pusztában feléd robog. Lépései hangosan dörrennek, a föld berepedezik alatta. Pedig nincs ezen mit csodálkozni: az adamantit gólem nem óriás, csupán egy gólemformázás varázslattal készített bestia. Valahol itt kell lennie alkotójának is, bár az adamantit gólem halálvágyó tekintetét elnézve lehet, hogy már a föld alatt nyugszik.

KARAKTERLAP

Quek Der-Gar, egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és harcsabajuszod van. Bőröd a sírok márvány fehérjét idézi. Tharr félisten hatalmú felszentelt főpapja vagy. Papi hited: 736. A Vashegyek Nemzete (#9122) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 607. fordulód.

Erő: 93 (122) Szint: 53 Merészség: 10/5 Magasság: 122 cm
IQ: 92 (103) Támadás: 115 (120) Agresszió: 3 Testsúly: 80 kg
Ügyesség: 96 (106) Védekezés: 172 Menekülés: 40 % Életkor: 82/148 év
Egészség: 91 (116) Életpont: 1873/1791 Jellem: semleges Tul. pont: 5
Szerencse: 89 (128) Varázspont: 4647/2603 Pénz: 12824 arany Kép. pont: 17
Tudatpont: 27/4 Pszi pont: 929/294 Halhatatlanság: 15 % EFejl: 27
Eddig összesen 8626 szörnyet (8 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 28494 TP-t kaptál. Jelenleg 50701702 TP-d van. A következő szinthez még 1298298 TP szükséges. Trófeáid: triklem drakolder, Bropxat, trakuun lidérc. A 461. fordulódban 6078 arany került a bankszámládra. 10514 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 12/4 ökölvívás: 19/62 szúrófegyverek: 53/66 (+1%)
vágófegyverek: 33/85 (+1%) ütőfegyverek: 34/34 (+6%) lőfegyverek: 29/26 (+1%)
dobófegyverek: 42/69 (+1%)

Feltételes fegyverváltás: Thór pörölye (#640) (190%) << Fókuszpenge (#639) (170%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -13.); vashegyű nyíl (#176) (14 -25.); vas dobónyíl (#189) (26 -35.); hajító csillag (#939) (36 -997.); mérg. teriád tőr (#1381) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 29/86 2. nyomkövetés: 193/89 (+27%) 3. lopás: 6/79
4. mászás: 40/16 5. csapdakészítés: 44/24 (+6%) 6. csapdaészlelés: 27/80
7. gyógyítás: 70/93 8. titkosírás: 4/66 9. felderítés: 34/26
10. szörnyidomítás: 21/44 11. teológia: 274/24 (-958%) 12. taumaturgia: 164/54 (-995%)
13. szerencsejáték: 7/88 14. versengés: 21/41 15. harcművészetek: 3/77
16. zene: 7/15 17. szörnyismeret: 32/59 18. pszi: 56/96 (+25%)
19. zárnyitás: 3/61 20. vadászat: 11/17 21. vitalitás: 8/58
22. bányászat: 65/61 23. úszás: 24/64 24. főzés: 9/96
25. ősteológia: 2/12 (+77%)

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 26
1. sebzés bónusz: 5 2. támadás bónusz: 5 6. regeneráció: 2(3) 9. gyors fejlődés: 4
10. vp regeneráció: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267))
gyógyítasz 60% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 6 alkalommal)
kutatsz max. 250 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz csillagbotot (#929) (max. 15 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 15 darabot ), ében dobónyilat (#849) (max. 7 darabot ), mihlanil dobótőrt (#599) (max. 8 darabot ), hajító csillagot (#939) (max. 15 darabot ), nothar bogyót (#923) (max. 10 darabot )
mászol max. 250 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 16)
szintszívó (#96), élőholt ősmágus (#179), öregedést okozó lények (#9095), halált okozó lények (#9098), ében sárkány (#327), rubin sárkány (#330), tleikan főbíra (#512) (csak egyszer), őrjáratozó katona (#274), eszement trappoló (#549), éjfattyak (#9096), Folrang (#331), ezerszemű bestia (#288)
Barátságosság (aktív: 4, max: 16)
törpe (#3), Vashegyek Nemzete (#9122), bűbájlidérc (#761), elmeszonda (#487)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) jégoszlop (#231, 24 VP) minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP)
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) éjfattyak végzete (#260, 100 VP) tl'urlang formázás (#262, 500 VP)
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) jégvihar (#353, 45 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyburok (#90, 11 VP)
fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 16 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) becsületjel (#158, 14 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP)
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP)
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP)
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) mágia megértése (#226, 0 VP) pajzszúzás (#251, 24 VP)
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) bo'adhun csapás (#266, 60 VP) ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP)
kiszáradás (#268, 70 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP)
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP)
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) agybénítás II (#246, 15 PP) elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP)
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP)
Ősteológia varázslataid
megifjodás (#309, 200 VP, 10 TVP) isteni gyógyítás (#324, 60 VP, 4 TVP) isteni eledel (#326, 70 VP, 6 TVP)
isteni kegy (#376, 90 VP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +15 vp 26 költség alatt; taumaturgia: +30 vp 24 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 140 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
Pörhemór köre (#205) (109,10,2) feltámadás (#168) vámpirizáció (#1) méregsemlegesítés (#14)
szürkeáll. aktiv (#71) óriáserő (#53) csupasz izom (#28) Symulf rúnája (#182)
esszenciavédelem (#165) a lélek védelme (#57) erőpajzs III (#127) hatalomvarázs (#220)
agyburok (#90) tárgyvédelem (#178) elme dominanciája (#247) tulajdonságpajzs (#26)
hadiszerencse III (#59) esszenciavédelem 2 (#188) pszi-ernyő (#64) áldomás II (#169)
planetáris őrdémon (#172)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
30. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 10)
villámcsapás (#50), élőholt pozdorja (#134), tűzgolyó (#155), bo'adhun csapás (#266), jégoszlop (#231), éjfattyak végzete (#260), kiszáradás (#268)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 44, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> szintszívó (#96) villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154)
tűzgolyó (#155) >> pszi elementál lord (#272) jégoszlop (#231) >> Techiulan (#400)
jégoszlop (#231) >> elemi pulzátor (#440) háló (#186) >> sötét ülnök (#508)
háló (#186) >> tleikan főbíra (#512) pajzszúzás (#251) >> greén örvény (#443)
villámcsapás (#50) >> púpos zsokarg (#451) tűzgolyó (#155) >> hájas okerón (#462)
tűzgolyó (#155) >> harci mugrath (#491) tűzgolyó (#155) >> fekélyes hernyó (#489)
tűzgolyó (#155) >> tüskés totemblarg (#482) tűzgolyó (#155) >> ében tigris (#488)
tűzgolyó (#155) >> pikkelyes ptog (#470) ryuku átokvarázs (#280) >> kísértetvándor (#568)
ryuku átokvarázs (#280) >> quwarg széltáncos (#540) éjfattyak végzete (#260) >> ml'othag szürcsölő (#415)
éjfattyak végzete (#260) >> rd'alv lélektipró (#413) éjfattyak végzete (#260) >> gh'raiton ölész (#412)
éjfattyak végzete (#260) >> kr'uagon pusztító (#414) éjfattyak végzete (#260) >> vg'axtol torzító (#416)
tűzgolyó (#155) >> zafír sárkány (#329) tűzgolyó (#155) >> Nateilena úrnő (#404)
éjfattyak végzete (#260) >> Dl'orkhaugruk (#425) ryuku átokvarázs (#280) >> Alkotó (#578)
ryuku átokvarázs (#280) >> Teremtő (#579) ryuku átokvarázs (#280) >> árnytündér csontváz (#629)
tűzgolyó (#155) >> Thargodan főmágus (#580) tűzgolyó (#155) >> baljós árny (#588)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 44, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
agytaposás (#180) >> Dl'orkhaugruk (#425) agytaposás (#180) >> vg'axtol torzító (#416)
agytaposás (#180) >> kr'uagon pusztító (#414) agytaposás (#180) >> gh'raiton ölész (#412)
agytaposás (#180) >> rd'alv lélektipró (#413) agytaposás (#180) >> ml'othag szürcsölő (#415)
agytaposás (#180) >> greén örvény (#443) védelem tűz ellen (#38) >> tleikan főbíra (#512)
pszi-acéltorony (#98) >> Nateilena úrnő (#404) védelem tűz ellen (#38) >> Eruol (#378)
agytaposás (#180) >> rubin sárkány (#330) pszi-acéltorony (#98) >> drótszőrű mópat (#426)
pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál lord (#272) agytaposás (#180) >> őrjáratozó katona (#274)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +10 védettség; +4 támadás;) státusz: OK
chaktra vadászeb (#459) (vadászik) státusz: OK
eszement trappoló (#549) (málhás: +60 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A béke megöli vallásunkat. Inkább te öld meg Sheran avatárját!
2.) Az éjfattyak a legiszonyatosabb fenyegetést jelentik világunkra. Kezdd az irtásukat egy rd'alv lélektipróval!
3.) Engem Fairlight ne leckéztessen. Inkább én leckéztetem meg őt - végezz avatárjával!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 14 harcos, 14 királynő, 29 élőholt, 19 vadász, 10 nagymester, 17 parafenomén, 17 rohamosztagos.
Olimpiai helyezéseid: második hely az 5. kategóriában a XIX. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
törpszellem áldása (134)
kasztropl. trafó (145)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
törpegészség (198)
önismeret (236)
tolvajfelismerés (243)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
az őrzők ébersége (312)
földmágia (357)
kedvenc táborhely (395)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 245 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 3727.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 Bropxat vállvédője (#920) 4 isteni könnycsepp (#260) 1 nyílvessző (#108)
1 quwarg tojás (#360) 1 sallank karom (#128) 1 sötét tekercs (#535)
1 spiritusz (#170) 1 tükör (#43) 1 vas dobónyíl (#189)
5 víz (#27) 1 aranypikkely (#415) 1 szopókő (#259)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
108 arany (#50) 1 dentor bőr (#551) 1 íjászkence (#1225)
31 kaja (#2) 1 pszi kő (#248) 7 ragasztó (#83)
3 sallank nyíl (#129) 6 sárkánypikkely (#292) 1 vérvörös rózsa (#1622)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(191,105) éjkornis (#228), ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), tündöklő szobor (#1587), térkapu (#452), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), tűzrakó hely (#1169)
(192,105) Fairlight rúnaköve, oltár, szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), 255. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), kentaurusz (#762)
(193,105) quwarg boly (#359), művészi porolit (#720), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 42. jellempróba, Elenios oltár, raaba-fa (#935, belőle készíthető: #936), kputtyintó csalán (#247), Pterois volitans (1050. kalandozó)
(194,105) trikornis herceg (#261)
(195,104) vapár cserje (#109, belőle készíthető: #110), művészi porolit (#720), noth szellem (#250), smaragd sárkány (#326)
(195,106) trikornis herceg (#261), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447)
(196,103) adamantit gólem (#750), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), ősdentor (#282)
(196,104) trikornis herceg (#261), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), egy ismeretlen isten rúnaköve
(196,105) erdei rém (#399), óriás lián (#208, belőle készíthető: #209), tutaj (#1242)

Üzenet küldése a karakternek