605. forduló, 607. forduló, Spirit O'Forest összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. aug. 2. 9h:14'
EZ A 607. JÁTÉKHETED, 606. FORDULÓD
608. játékheted kezdete: aug. 9.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3316
SZÁMLA : XXXX

SPIRIT O'FOREST KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [270,30] koordinátán.
Egy fürjtollkalapos, zöldruhás elf keres fel az egyik napon. Az alanori íjásztelepről érkezett, feladata a legutóbbi, vagyis 29. íjász- és dobóverseny eredményeinek kihirdetése a résztvevők számára. Lássuk hát, kik végeztek a dobogón: 1. Ramirez Crashed (197 pont), 2. Yamamoto (196), 3. Lopez de Francon (189). A verseny vigaszdíját Enwor Etdran nyeri. 12. legjobb eredményt érted el, 162 ponttal. Most nem jár ugyan díj, de a küldönc kifejezi abbéli reményét, hogy az eredmény nem szegi kedved, és hamarosan újra felkeresed az íjásztelepet.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átveszed a sikeresen eladott 1 ytterium kőzet (eladási ár: 2002 arany, ebből a kezelési költség: 160 arany), 1 drakolder gyűrű (eladási ár: 888 arany, ebből a kezelési költség: 71 arany) ellenértékét.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+3 tvp ). A kinemfogyó tegez termelt 1 tünde nyilat. Zu'lit tarsolya termel 2 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (183,31)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] A teremtés zsákja létrehozott 1 fokhagymát. A teremtés zsákja létrehozott 1 kaját.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+306 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+2108 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+151 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) A plusz TU-kat 30 TVP-re váltod. Famulusod táplálkozik (-1 varázspont).
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy kísértetvándor nyomára bukkanj. Megérte kutatni - találsz egy kifejlett példányt.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 473 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő III. Semmi hatás! Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 8 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a kísértetvándor testét. (6 támadással 91 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Marokra fogva a Démonölőt a másikra rohansz. Démonölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kísértetvándor fejét. (8 támadással 688 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+138 életerő). Wakizashival megvagdalod a kísértetvándor testét. Kritikus ütés! (5 támadással 460 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+93 életerő). A seb azonnal beforr! Sajnos nem sikerült a kísértetvándor minden csapását hárítanod. (2 támadástól 253 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 65 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámsújtás varázslat. 43 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Démonölővel néhányszor megcsapod a kísértetvándor fejét. (8 támadással 658 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+132 életerő). Wakizashival megvagdalod a kísértetvándor testét. (5 támadással 354 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). A seb azonnal beforr! A kísértetvándor fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 231 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 46 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 49 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1912, sebződés: 687, gyógyulás: 442, összesen: -245 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 1019. Kapsz 5 VP-t.]

* 1. KP: makró 1

* 2. KP: használod az 1602. tárgyat
Mivel még nem ismersz elég sok varázslatot, kevesebb tárggyal próbálkozol, mint eredetileg tervezted. Előveszed az ezüstszelencét és készenlétbe helyezed. Képességeit 39 víz beledobásával teszteled. Meg is történik a transzformáció, jussod 13 ilkin érc. [ilkin érc ládikóba-> (183,31)-> 39 arany, -2 ÉP] [3 pontot használtál fel, van még 1016. Kapsz 2 VP-t.]

mak 1 makró 1

vv 71 165 224 elmormolod a 71. varázslatot a 165. varázslatot a 224. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 1014. Kapsz 1 VP-t.]
Beizzik a turbómágia. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 1012. Kapsz 1 VP-t.]
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 1012.]

vv 138 26 28 elmormolod a 138. varázslatot a 26. varázslatot a 28. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 1010. Kapsz 1 VP-t.]
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 1008. Kapsz 1 VP-t.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+24 erő). [-26 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 1006. Kapsz 1 VP-t.]

vv 164 78 157 elmormolod a 164. varázslatot a 78. varázslatot a 157. varázslatot
Beizzik a turbómágia. [-25 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 1004. Kapsz 1 VP-t.]
Gyorsvarázsolsz! [-9 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 1002. Kapsz 1 VP-t.]
Szupersebesen mormolsz. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 1000. Kapsz 1 VP-t.]

vv 188 53 211 elmormolod a 188. varázslatot az 53. varázslatot a 211. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 998. Kapsz 1 VP-t.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Csapásaid erősebbek lesznek! (+20 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 996. Kapsz 1 VP-t.]
Beizzik a turbómágia. Ragyogó fényaura öleli körbe a tested. [-40 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 994. Kapsz 1 VP-t.]

kb 211 3 kiveszel a bankból a 211. tárgyat (3 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 3 sáfrányport. [0 pontot használtál fel, van még 994.]

vv 147 161 59 elmormolod a 147. varázslatot a 161. varázslatot az 59. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Csillogó energiafelhő jelzi, hogy képes vagy a mágikus teremtmények megsebzésére. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [0 pontot használtál fel, van még 994.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 992. Kapsz 1 VP-t.]
Beizzik a turbómágia. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 990. Kapsz 1 VP-t.]

vv 209 64 86 elmormolod a 209. varázslatot a 64. varázslatot a 86. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 988. Kapsz 1 VP-t.]
Gyorsvarázsolsz! [-6 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 986. Kapsz 1 VP-t.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 986.]

vv 120 363 384 elmormolod a 120. varázslatot a 363. varázslatot a 384. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Iszonyatosan erős mentális pajzs feszül védelmezőn az elméd köré. [-15 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 984. Kapsz 1 VP-t.]
Szupersebesen mormolsz. Mostantól nem lesz szükséged anyagi komponensre a védekező varázslataidhoz. A rúna felhúzása fájdalommal is jár. (-33 max. életerő következő táborozásod végéig.) [-33 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [16 pontot használtál fel, van még 968. Kapsz 12 VP-t.]
Fürgén varázsolsz! Megidéztél egy légelementált, most egy darabig téged fog szolgálni. [-80 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 958. Kapsz 8 VP-t.]

v 14 1 elmormolod a 14. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmondtad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-26 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 953. Kapsz 4 VP-t.]

kf 992 kézbeveszed/felveszed a 992. tárgyat
Leveszed a Zu'lit koronáját, majd a fejedre teszed az ezüsttölgy sapkát. [0 pontot használtál fel, van még 953.]

hu 732 hulladék: 732
Hulladék, ezért nem gyűjtesz gyöngyberakásos övet. [0 pontot használtál fel, van még 953.]

vv 85 elmormolod a 85. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Visszanyerted az elveszett tapasztalati pontjaidat! 20155337 tapasztalati pontot kaptál.
Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +73 max. varázspont, +16 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 4 tulajdonság-pontot, és 4 képesség-pontot.
[-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 951. Kapsz 1 VP-t.]

t 992 1 támadod Dornodon híveit
FT 992 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 951.]

vik 5 merészség kalandozókra: 5
Mostantól normális mennyiségű rizikót vállalsz, legfeljebb a veled egyforma erős kalandozókkal küzdesz meg. Kalandozókkal szembeni merészséged mostantól 5. [0 pontot használtál fel, van még 951.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[271,30] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. A feléd közeledő kóbor mortag mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {védettsége: 90 szúró, 90 vágó, 90 ütő ellen.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Gyorsan felraksz egy életpajzs varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 533 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Alaposan megsorozod a kóbor mortag testét. (8 támadással 521 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (43 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (61 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a biethlan lándzsát a másikra ugrasz. Biethlan lándzsával tökéletesen perforálod a kóbor mortag bal vállát. (10 támadással 1262 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+253 életerő). Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (66 életpontot sebezve.) Wakizashival kicsit megvágod a kóbor mortag testét. Kritikus ütés! (1 támadással 116 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (67 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (13 ép-t sebezve). Sajnos nem sikerült a kóbor mortag minden csapását hárítanod. (3 támadástól 355 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 raskhiir talizmán [raskhiir talizmán ládikóba-> 50 arany, -2 ÉP]. 26302 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2621, sebződés: 418, gyógyulás: 289, összesen: -129 ÉP}

Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északnyugatra egy Fairlight oltárt. Északra nézve látsz egy kristálypalotát. Elrakod a távcsövet. Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Még egész friss elf nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [272,30] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy kísértetvándor. {max. életpontja: 2150.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy elektromos pajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 551 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő III varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a kísértetvándor kopott ruháját. Kritikus ütés! (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (55 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Démonölőt. Elszántan a másikra rontasz. Démonölővel kegyetlenül összevagdalod a kísértetvándor kopott ruháját. (8 támadással 916 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+184 életerő). Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (28 életpontot sebezve.) Wakizashival néhányszor megcsapod a kísértetvándor testét. (5 támadással 474 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+95 életerő). Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (36 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). Pengéjét vadul forgatva, a kísértetvándor újra meg újra lecsap. (2 támadástól 184 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 57 életpontot vesztettél. Távolról villámsújtás varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (elektromos pajzs védett meg.) Ellenfeled regenerálódik! Démonölővel néhányszor megcsapod a kísértetvándor ködös testét. (3 támadással 330 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (37 életpontot sebezve.) Wakizashival épp hogy megvágod a kísértetvándor ködös testét. (1 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (24 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (6 ép-t sebezve). Pengéjét vadul forgatva, a kísértetvándor újra meg újra lecsap. (2 támadástól 246 életpontot vesztesz.) Ellenfeled villámsújtás varázslatot lő rád. Semmi eredménye! (elektromos pajzs védelmez.) A kísértetvándor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 25800 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2604, sebződés: 487, gyógyulás: 376, összesen: -111 ÉP}

Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Messze keletre látsz egy Raia oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy kristálypalotát. Elteszed a látcsövet. Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [273,30] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Virágzó orchidea illatát hozza a szél.
(Feltételes támadás:) Egy eszement trappoló! Ezt kerested. {védettsége: 85 szúró, 170 vágó, 85 ütő ellen.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Gyorsan felraksz egy varázsvédelem II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 552 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az eszement trappoló testét. (8 támadással 519 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (21 életpontot sebezve.) Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Megmarkolva a biethlan lándzsát a másikra rohansz. Biethlan lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az eszement trappoló bordás testét. (10 támadással 1255 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+252 életerő). Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (23 életpontot sebezve.) Egy őselemi savcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 205 életpontot sebeztél. Fényaurád 8 sebzést okoz. Patájával az eszement trappoló többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 300 életpontot vesztesz.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 95 életpontot vesztettél. Az eszement trappoló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 24368 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2583, sebződés: 395, gyógyulás: 264, összesen: -131 ÉP}

Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Raia hívei emelték. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy kristálypalotát. Elteszed a látcsövet. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Még egész friss törpe nyomok vezetnek északra.
Találkozol Gáldorral. Raia első számú avatárja. Egy csodálatos nyakláncot, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy Eldaran karkötőjét, egy Eldereth kristályt, egy értépő sarkantyút, egy inváziós amulettet, egy játékmesteri palástot, egy kisebb napkorongot, egy kreiton palástot, egy lidérckoronát, egy mágusgyűrűt, egy mahagóni kesztyűt, egy mahagóni lábvédőt, egy mahagóni vállvédőt, egy nap szimbólumot, egy napmedált, egy óriások övét, egy örökkéval. topázát, egy ősmágus fülbevalóját, egy regeneráló övet, egy Rettegés Köpenyét, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy Teremtő koronáját, egy törpe bakancsot, egy trix amulettet, egy tűzhaj diadémet, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy Xanathal karkötőjét visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy tleikan rémeb trófea és egy Nap bírája trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Fehéren izzó tűzgömb. Jobb kezében egy Daramoula pálcáját, bal kezében egy mahagóni pajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasállata egy pikkelyes ptog! Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. {ereje: 127.} Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: jó jellemű, ahogy Te is az vagy. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Összeakadsz Annakkal. Sheran isteni megnyilvánulása. Egy bársony övsálat, egy bozontfonatot, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy draklen csizmát, egy drakolder gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy értépő sarkantyút, egy háború gyűrűjét, egy inváziós amulettet, egy Istenek Talizmánját, egy játékmesteri palástot, egy Khór maszkját, egy kisebb napkorongot, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy mihlanil övet, egy moa csiptetőt, egy moa karkötőt, egy moa nadrágot, egy moa sisakot, egy moa vállapot, egy moa védőkesztyűt, egy Notermanthi amulettet, egy nt'lagod karkötőt, egy óriás fülbevalót, egy örökkéval. topázát, egy ősi nyakláncot, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku vadászinget, egy Teremtő koronáját, egy tűzhaj diadémet és egy virág szimbólumot visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy élőholt drakolder trófea, egy triklem drakolder trófea és egy Zt'tuzzarxn trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Jobb kezében egy Durghal pörölyét, bal kezében egy fagyott kalapácsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Holmiját egy eszement trappoló cipeli. {támadása: 92.} Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semlegesnek tűnik. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
[18 pontot használtál fel, van még 933. Kapsz 14 VP-t.]

be 194 bemész a 194. titkos labirintusba
Kutatni kezdesz a bejárat után. Sikerrel! Bepillantasz: teljes a sötétség. Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-17 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ahogy belépsz, látod, hogy a padlót vastag porréteg borítja. [5 pontot használtál fel, van még 928. Kapsz 4 VP-t.]

kf 475 972 kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat a 972. tárggyal
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 928.]
Leveszed az ezüsttölgy kesztyűt, majd felhúzod a kezedre a drakolder kesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 928.]

vv 222 elmormolod a 222. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. (+6 csapdaészlelés) [-28 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 926. Kapsz 1 VP-t.]

ek 7 16 15 t. energia kisütése: 7 16 15
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+15 zárnyitás.) [-15 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 926.]

lm 905 2 901 mozogsz 905 2 901
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [2. PONT.] Upsz, hirtelen beszakad alattad a föld. Egy kétségbeesett pillantással fel tudod mérni a veszély valódi mivoltát, miután le se látni a verem aljáig. Aztán egy emberfeletti mozdulattal elkapod a verem szélét. Percekig ott lógsz teljesen kiszolgáltatva, amíg a fogást keresed, és kiötlöd a felmászás módját. Egyszer csak a hátizsákodból kiesik valami, és hangos csörömpölés kíséretében lezuhan a mélységbe. Fokozatosan halkulnak el a hangok, nem hallod, a tárgy mikor érte el a verem alját. Ha elérte egyáltalán. Mivel minden egyes mozdulat a lezuhanás kockázatával jár, nem tudtál hátrapillantani, hogy megtudd: mi lehetett az. Hosszú percekig lógsz így, aztán minden erődet és tudásodat összeszedve felrugaszkodsz. Csak amikor már újra teljes talppal érinted a talajt, nyugodsz meg kicsit.
Felületesen megpróbálsz odafigyelni a csapdákra. [9 pontot használtál fel, van még 917. Kapsz 7 VP-t.]

lm 4 905 6 mozogsz 4 905 6
Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy masszív kvazár ajtót látsz. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [4. PONT.] Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Hangtalan léptekkel osonsz előre. Megtorpansz: kanyarodik az út! [5. PONT.] A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [6. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy mutáns kopó. {max. életpontja: 2400.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem II varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 133 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a mutáns kopó fénylő bőrét. (8 támadással 468 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (17 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-50 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Marokra fogva a biethlan lándzsát a másikra rohansz. Biethlan lándzsával több döféssel felnyársalod a mutáns kopó testét. (10 támadással 1242 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+249 életerő). Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (35 életpontot sebezve.) Wakizashival néhányszor megcsapod a mutáns kopó fénylő bőrét. (5 támadással 454 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+91 életerő). Légelementálod támad. (38 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (11 ép-t sebezve). A mutáns kopó iszonyatos harapásai nyomán bal térdedből dőlni kezd a vér. (2 támadástól 545 életpontot vesztesz.) Csontjaidba hideg kúszik (-5 erő forduló végéig). A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Biethlan lándzsával épp hogy megszúrod a mutáns kopó jobb hátsó lábát. (1 támadással 118 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Légelementálod támad. (38 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy őselemi savcsapás varázslat. 111 életpontot sebeztél. Wakizashival megkarcolod a mutáns kopó bal hátsó lábát. (1 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (44 életpontot sebezve.) Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. Borzalmas harapásokat kapsz a szörnytől a karodba. (2 támadástól 577 életpontot vesztesz.) Csontjaidba hideg kúszik (-5 erő forduló végéig). A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-19 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A mutáns kopó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 27913 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2802, sebződés: 1198, gyógyulás: 393, összesen: -805 ÉP}

Halk, zümmögő hangot hallasz, amint rálépsz az előtted levő kőlapra, majd a következő pillanatban valami borzasztó szívóerő tapad rád! Dermedten tapasztalod, hogy mágikus energiaforrásaid kimerültek (-3689 varázspont).
A falból egy kar áll ki. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik? Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+1719 életerő). [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [28 pontot használtál fel, van még 889. Kapsz 22 VP-t.]

kpcs 3 6 kapcsoló 3
Egy kart látsz a falon. [már meghúztad] Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről. [0 pontot használtál fel, van még 889.]

lm 7 12 mozogsz 7 12
Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [5. PONT.] Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [7. PONT.] Az egyik sarokban találsz egy fémládikót. A ládán csapda van: óvatosan hatástalanítod. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő márványkulcs nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 dizen kulcs. Gyorsan kiüríted a ládát. Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtó! Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő dizen kulcs nyitja az ajtót. A törékeny mágikus kulcs összeroppan! Folytatod az utat. A folyosó kanyarodik. [13. PONT.] Elszántan mész előre. Egy gyémántkemény adamantit ajtóban végződik az út. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kulcskarika nyitja az ajtót. Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [12. PONT.] Egy kart látsz a falon. Próba szerencse, meghúzod! Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik? [36 pontot használtál fel, van még 853. Kapsz 28 VP-t.]

kpcs 3 12 kapcsoló 3
A falból egy kar áll ki. [már meghúztad] Próba szerencse, meghúzod! Nyekergő hang szűrődik el a füledhez a labirintus mélyéről. [0 pontot használtál fel, van még 853.]

lm 901 9 11 mozogsz 901 9 11
Felületesen megpróbálsz odafigyelni a csapdákra. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [13. PONT.] A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [9. PONT.] Klikk! Döbbenten nézel a lábad alá, a kőlapra, amire elővigyázatlanul ráléptél. A következő pillanatban már nyílvesszők repülnek feléd. Uhh, ilyen szerencsét! Egy sem talált!
Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Szégyenletes kudarcot vallottál. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Percekig feszülsz az ajtónak, de mindhiába. Talán még nem vagy elég erős. Erre nem tudsz továbbjutni: visszafordulsz. Ismét a térkép szerinti 9. pontnál vagy.
[15 pontot használtál fel, van még 838. Kapsz 12 VP-t.]

lm 17 905 18 mozogsz 17 905 18
Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [13. PONT.] Egy nagyobb terembe érkezel. [12. PONT.] A falból egy kar áll ki. [már meghúztad] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Az egyenes folyosó közepén vagy. [15. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy kreált kopó van előtted! {max. életpontja: 2300.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy életpajzs varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 265 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a kreált kopó testét. (8 támadással 467 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (21 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Megmarkolva a biethlan lándzsát a másikra támadsz. Biethlan lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kreált kopó testét. (10 támadással 1194 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+239 életerő). Légelementálod támad. (43 életpontot sebezve.) Wakizashival mély sebeket nyitva megvagdosod a kreált kopó bal első lábát. (4 támadással 344 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Légelementálod támad. (70 életpontot sebezve.) Fényaurád 12 sebzést okoz. Borzalmas harapásokat kapsz a szörnytől a karodba. (2 támadástól 546 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 26548 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2416, sebződés: 546, gyógyulás: 320, összesen: -226 ÉP}

Haladsz előre. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [16. PONT.] Egy kattanást hallasz, és a következő pillanatban egy hatalmas dárdahegy siklik elő a falból. Gyors reflexeidnek köszönhető, hogy félre tudtál ugrani.
Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [17. PONT.] Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Bah! Egy zsákutcába jutottál! [18. PONT.] Egy mutáns kopót pillantasz meg. {védettsége: 90 szúró, 90 vágó, 90 ütő ellen.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem II vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 266 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a mutáns kopó jobb első lábát. (8 támadással 483 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (61 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-29 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Megmarkolva a biethlan lándzsát a másikra rohansz. Biethlan lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a mutáns kopó fénylő bőrét. (10 támadással 1201 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+241 életerő). Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (62 életpontot sebezve.) Ellenfeledre őselemi savcsapás varázslatot lősz. 221 életpontot sebeztél. Wakizashival épp hogy eltalálod a mutáns kopó testét. Kritikus ütés! (1 támadással 109 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Légelementálod támad. (55 életpontot sebezve.) Fényaurád 9 sebzést okoz. Fogaival a mutáns kopó felszakítja mellkasodat. (2 támadástól 563 életpontot vesztesz.) Csontjaidba hideg kúszik (-5 erő forduló végéig). A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-35 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 27913 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 2467, sebződés: 627, gyógyulás: 271, összesen: -356 ÉP}

Majdnem elkerülte a figyelmedet egy apró gomb a falon. Ezt nem szabad kihagyni! Óvatosan megnyomod. Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről. [34 pontot használtál fel, van még 804. Kapsz 27 VP-t.]

kpcs 3 18 kapcsoló 3
Majdnem elkerülte a figyelmedet egy apró gomb a falon. [már megnyomtad] Ezt nem szabad kihagyni! Óvatosan megnyomod. Tompa dübörgést hallasz a távolból. [0 pontot használtál fel, van még 804.]

lm 19 21 26 mozogsz 19 21 26
A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [17. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. Egy pillanatra megállsz fülelni. [20. PONT.] Dübörgést hallasz fentről, és látod, hogy a plafon egy része zuhanni kezd! Szerencsédnek köszönhetően csak 24 életpontot vesztettél. Iszonyatos ütést érzel, ahogy a lecsapó kőfal-csapda telibe talál.
Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [19. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. [21. PONT.] Hangos morajlás kíséretében földrengésszerűen megmozdul alattad a padló. Aztán azt veszed észre, a mennyezet közeledik. Össze akar préselni! Már nincs időd menekülni, beszorulsz a falak közé. Csontjaid ropognak, nyöszörögnek, lábad és kezed fájdalmas pozícióba görbül. Szerencsére még mielőtt elpatkolnál, a mennyezet újra emelkedni kezd, lélegzetvételhez juttatva téged. Szerencsédnek köszönhetően csak 338 életpontot vesztettél.
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdaészlelés). Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [23. PONT.] Egy kreált kopó lakik itt. {támadása: 85.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy életpajzs varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+4 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a kreált kopó jobb első lábát. (8 támadással 479 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (32 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Megmarkolva a biethlan lándzsát ellenfeledre támadsz. Biethlan lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a kreált kopó fejét. (10 támadással 1197 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (68 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy őselemi savcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 248 életpontot sebeztél. Wakizashival mély sebeket nyitva megvagdosod a kreált kopó testét. (4 támadással 351 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (49 életpontot sebezve.) Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 502 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a kreált kopó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 26548 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2434, sebződés: 502, gyógyulás: 4, összesen: -498 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +84 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +92 életerő.) Haladsz az ellenséges labirintusban. [24. PONT.] Egy kreált kopót pillantasz meg. {védettsége: 89 szúró, 89 vágó, 89 ütő ellen.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a kreált kopó jobb vállát. (8 támadással 485 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (28 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Biethlan lándzsával több döféssel felnyársalod a kreált kopó jobb hátsó lábát. (10 támadással 1156 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (59 életpontot sebezve.) Wakizashival néhányszor megcsapod a kreált kopó testét. Kritikus ütés! (5 támadással 545 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (69 életpontot sebezve.) Ellenfeled 7 pontot sebződik a fényaurától. Fogaival a kreált kopó felszakítja mellkasodat. (2 támadástól 589 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 26548 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2349, sebződés: 589, gyógyulás: 0, összesen: -589 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +83 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +86 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +113 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +102 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +100 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +89 életerő.) Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [25. PONT.] Egyszercsak eltűnik a lábad alatti kőlap, és egy hegyes karókkal teli verembe esel! Szerencsédnek köszönhetően csak 153 életpontot vesztettél. Megkapaszkodsz a verem szélében, és felhúzód magad.
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +108 életerő.) Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [26. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy kyorg őrgólem! {egyik sebzési módja: 2x 20d6+175.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tompítás varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról Tharr haragja varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! (tompítás védett meg.) Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Pár lövedéked átjárja a kyorg őrgólem acélkemény testét. Kritikus ütés! (8 támadással 376 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (24 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Biethlan lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kyorg őrgólem bal lábát. (10 támadással 789 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (55 életpontot sebezve.) Wakizashival néhányszor megcsapod a kyorg őrgólem bal vállát. (5 támadással 288 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (32 életpontot sebezve.) Fényaurád 6 sebzést okoz. A kyorg őrgólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 366 életpontot vesztesz.) Nem akarsz kinyúlni. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad.
{Csatastatisztika; sebzés: 1570, sebződés: 366, gyógyulás: 4, összesen: -362 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 25. pontnál vagy. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +95 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +104 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +103 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +80 életerő.) [72 pontot használtál fel, van még 732. Kapsz 57 VP-t.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+1303 életerő). [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 727. Kapsz 4 VP-t.]

lm 26 26 26 mozogsz 26 26 26
A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [26. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy kyorg őrgólem. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tompítás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy Tharr haragja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (tompítás védett meg.) Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 8 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a kyorg őrgólem bal oldalát. (8 támadással 323 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (66 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biethlan lándzsát a másikra rohansz. Biethlan lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a kyorg őrgólem fejét. (10 támadással 797 életpontot sebezve.) Légelementálod letaszítja a lábáról ellenfeledet. (36 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy őselemi savcsapás. 445 életpontot sebeztél. Wakizashival végigvagdosod a kyorg őrgólem testét. (5 támadással 284 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (45 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). A kyorg őrgólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 401 életpontot vesztesz.) Biethlan lándzsával jól megszurkálod a kyorg őrgólem acélkemény testét. (6 támadással 477 életpontot sebezve.) Légelementálod ellenfeled tüdejéből is kiszívja a levegőt. (72 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre őselemi savcsapás varázslatot lősz. 523 életpontot sebeztél. Wakizashival kissé megkarcolod a kyorg őrgólem testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Légelementálod támad. (41 életpontot sebezve.) Ellenfeled 4 pontot sebződik a fényaurától. Mielőtt észbe kapnál, a kyorg őrgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 388 életpontot vesztesz.) A kyorg őrgólem szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 27747 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 3177, sebződés: 789, gyógyulás: 4, összesen: -785 ÉP}

Legyőzted a labirintus mélyén rejtőző ocsmány szörnyet, nyilván ez lehetett a feladat, amelyet a toborzáshoz kértek. Mostmár elégedetten térhetsz vissza. Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[9 pontot használtál fel, van még 718. Kapsz 7 VP-t.]

vv 205 109 elmormolod a 205. varázslatot a 109. varázslatot
11 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 30 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 718.]
11 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 25 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 718.]

v 84 330 elmormolod a 84. varázslatot
Ez a varázslat csak szabadban alkalmazható. [0 pontot használtál fel, van még 718.]

m 8 8 8 mozogsz a 8. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 718.]

be 765 bemész a 765. épületbe
Ezt a parancsot épületben nem használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 718.]

v 198 288 18 elmormolod a 198. varázslatot
Ez a varázslat csak szabadban alkalmazható. [0 pontot használtál fel, van még 718.]

m 3 3 3 mozogsz a 3. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 718.]

v 84 290 elmormolod a 84. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 varázskő). [0 pontot használtál fel, van még 718.]

m 4 mozogsz a 4. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 718.]

v 84 290 elmormolod a 84. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 varázskő). [0 pontot használtál fel, van még 718.]

szk 571 keresed az 571. szörnyet
Szörnyet keresni csak a szabadban lehet. [0 pontot használtál fel, van még 718.]

* 1. BP: elmormolod a 83. varázslatot
11 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 14 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 718.]

* 2. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [4 pontot használtál fel, van még 714. Kapsz 3 VP-t.]

* 3. BP: elmormolod a 75. varázslatot
Mivel a paraméterként megadott varázslat nem volt rajtad, nem is volt sok értelme a mágiafeloldásnak. [0 pontot használtál fel, van még 714.]

* 4. BP: elmormolod a 75. varázslatot
Mivel a paraméterként megadott varázslat nem volt rajtad, nem is volt sok értelme a mágiafeloldásnak. [0 pontot használtál fel, van még 714.]

* 5. BP: beraksz a bankba a 328. tárgyat (211 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Beraksz a bank széfjébe 2 sáfrányport. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 714.]

* 6. BP: leveszed/lerakod a 836. tárgyat
Ez a tárgy már nem is volt a kezedben, ezért eleve nincs szükség erre a parancsra. [0 pontot használtál fel, van még 714.]

* 7. BP: kézbeveszed/felveszed a 823. tárgyat a 821. tárggyal
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 714.]
Leveszed az ezüsttölgy sapkát, majd a fejedre teszed a Zu'lit koronáját. [0 pontot használtál fel, van még 714.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gólyalábakat építesz, és azokkal egyensúlyozva gyakorolsz. Sajnos a lábak túl gyengére sikerültek, hogy használni lehessen őket hosszabb távon, de legalább az egyensúlyérzékedet fejlesztetted. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 674. Kapsz 32 VP-t.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elől való félreugrást. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 634. Kapsz 32 VP-t.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A hárítást, a támadások elkerülését gyakorlod. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 594. Kapsz 32 VP-t.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gólyalábakat építesz, és azokkal egyensúlyozva gyakorolsz. Sajnos a lábak túl gyengére sikerültek, hogy használni lehessen őket hosszabb távon, de legalább az egyensúlyérzékedet fejlesztetted. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 554. Kapsz 32 VP-t.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elől való félreugrást. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 514. Kapsz 32 VP-t.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan gyakorolsz: kézen állsz, zsonglőrködsz, ugrándozol, az ügyességedet fejlesztve. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 474. Kapsz 32 VP-t.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elől való félreugrást. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 411 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 434. Kapsz 32 VP-t.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Fél lábon ugrálva, felszerelésed több tagját egyensúlyozva próbálsz minél lehetetlenebb feladatokat állítani magad elé, az ügyességed fejlesztése céljából. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 371 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 394. Kapsz 32 VP-t.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elől való félreugrást. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 331 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 354. Kapsz 32 VP-t.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Néhány kaviccsal zsonglőrködsz, a kézügyességedet fejlesztve. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 291 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 314. Kapsz 32 VP-t.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A levegőben szállingó rovarokat próbálod kézzel elkapni, ezáltal fejlesztve a kézügyességedet. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 251 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 274. Kapsz 32 VP-t.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gólyalábakat építesz, és azokkal egyensúlyozva gyakorolsz. Sajnos a lábak túl gyengére sikerültek, hogy használni lehessen őket hosszabb távon, de legalább az egyensúlyérzékedet fejlesztetted. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 211 TVP-t kell elköltened.] Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 234. Kapsz 32 VP-t.]

tf 3 34 fejleszted a 3. tulajdonságodat 34 pontért
Gólyalábakat építesz, és azokkal egyensúlyozva gyakorolsz. Sajnos a lábak túl gyengére sikerültek, hogy használni lehessen őket hosszabb távon, de legalább az egyensúlyérzékedet fejlesztetted. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 177 TVP-t kell elköltened.] [34 pontot használtál fel, van még 200. Kapsz 27 VP-t.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+0 gonoszság.) Lassan visszatér az erő bénult tagjaidba. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 20, 18, 16.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. Egy kaját nyel le a smaragd őrsárkány. Egy röpke ideig emelgeted a malomkövet, hadd dagadjanak az izmaid. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Légelementálod elhagy. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a vadászat hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 784 pontot. A következő körben tehát 984 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Spirit O'Forest, egy hosszú ezüsthajú, kék szemű elf férfi vagy. Bőröd színe zöld. Raia esszenciájának örököse vagy. Papi hited: 1399. Az Aranysárkány (#9126) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 606. fordulód.

Erő: 81 (109) Szint: 54 Merészség: 10/5 Magasság: 188 cm
IQ: 82 (90) Támadás: 85 (89) Agresszió: 3 Testsúly: 57 kg
Ügyesség: 88 (98) Védekezés: 131 (139) Menekülés: 30 % Életkor: 174/671 év
Egészség: 83 (90) Életpont: 1877/1176 Jellem: jó (777) Tul. pont: 0
Szerencse: 91 (114) Varázspont: 4660/425 Pénz: 14925 arany Kép. pont: 76
Tudatpont: 28/13 Pszi pont: 432/193 Halhatatlanság: 28 % EFejl: 35
Eddig összesen 7299 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 239687 TP-t kaptál. Jelenleg 61942655 TP-d van. A következő szinthez még 3057345 TP szükséges. Trófeáid: triklem drakolder, élőholt drakolder, teriád varázsló. A 595. fordulódban 5932 arany került a bankszámládra. 6228 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 7 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/70 ökölvívás: 2/15 szúrófegyverek: 53/90 (+4%)
vágófegyverek: 45/92 (+5%) ütőfegyverek: 13/34 lőfegyverek: 46/13 (+4%)
dobófegyverek: 7/91

Feltételes fegyverváltás: Démonölő (#625) (160%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -36.); vashegyű nyíl (#176) (37 -997.); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); tünde nyíl (#554) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
A negatív esszencia épp vámpírölő fegyverre kenve.
A páncélfényező ezüsttölgy mellény felületére kenve.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 27/24 2. nyomkövetés: 193/69 (+18%) 3. mászás: 37/53
4. csapdakészítés: 39/89 (+6%) 5. csapdaészlelés: 34/11 (+1148%) 6. gyógyítás: 65/96
7. titkosírás: 6/28 8. felderítés: 26/25 (+18%) 9. szörnyidomítás: 22/13
10. teológia: 302/30 (+49%) 11. taumaturgia: 184/58 (+18%) 12. versengés: 20/91
13. zene: 15/45 14. szörnyismeret: 77/27 (+30%) 15. pszi: 42/13 (+5%)
16. zárnyitás: 28/34 (+1813%) 17. vadászat: 9/18 18. vitalitás: 8/61
19. bányászat: 41/36 20. úszás: 8/11 21. csapatmunka: 5/35

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 808
1. sebzés bónusz: 3 2. támadás bónusz: 1 3. védekezés: 4 5. varázslat sebzés: 3
6. regeneráció: 3(4) 9. gyors fejlődés: 3 10. vp regeneráció: 3(4) 11. kincskeresés: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 0 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 400 TVP-ért
ásol max. 64 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat
készítesz kreommat szirmot (#925) (max. 10 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 20 darabot, csak egyszer), nothar bogyót (#923) (max. 15 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 15 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 24 darabot ), dramoan főzetet (#981) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 100 darabot )
mászol max. 300 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 16)
armageddont lövő lények (#9099), halált okozó lények (#9098), öregedést okozó lények (#9095), bosszúálló (#562), rubin sárkány (#330), purifikátor császár (#393), ködmágus (#597), szintszívó lények (#9097), eszement trappoló (#549), fertőzött dr.lárva (#630), ködmedúza (#449), élőholt drakolder (#628), bűbájlidérc (#761), harcos hárpia (#485), manaelementál (#290)
Barátságosság (aktív: 3, max: 16)
Sheran hívők (#995), őrjáratozó katona (#274), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
jégoszlop (#231, 24 VP) minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP)
légelem-idézés (#384, 80 VP, 20 TVP) földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP)
tisztítótűz (#44, 13 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP)
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) életpajzs (#142, 16 VP)
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) becsületjel (#158, 14 VP)
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP)
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) tűzvihar (#175, 24 VP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
méregfelhő II (#193, 18 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP)
menekülés (#212, 12 VP) aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP)
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP)
mágia megértése (#226, 0 VP) Solisar aurája (#240, 18 VP) fénypajzs (#241, 18 VP)
meditáció (#250, 0 VP) avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) bo'adhun csapás (#266, 60 VP)
ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) kiszáradás (#268, 70 VP) árnyak segítsége (#270, 24 VP)
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) kyorg tudás (#273, 0 VP) istenítélet (#284, 50 VP)
kézrátétel (#381, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP) az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP)
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP) ragály (#191, 5 PP, 5 TVP)
gyors pihenés (#194, 0 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +16 vp 13 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 20 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 270 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás III (#217) méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) esszenciavédelem (#165)
tulajdonságpajzs (#26) csupasz izom (#28) égető tekintet (#164) láth. észlelése (#78)
tűzmágia (#157) esszenciavédelem 2 (#188) óriáserő (#53) fényaura (#211)
mágikus ütés (#147) varázsenergia (#161) hadiszerencse III (#59) pszi-ernyő (#64)
nagyobb agypajzs (#120) Morgan rúnája (#363) csapdaészlelés (#222)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
37. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
tűzgolyó (#155)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
életpajzs (#142), varázsvédelem II (#108)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 47, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
puha ütés (#60) >> rubin sárkány (#330) izomernyesztés (#33) >> dübörgő bahrot (#479)
villámcsapás (#50) >> 37. szintű lényekre bo'adhun csapás (#266) >> pszionikus entitás (#553)
bo'adhun csapás (#266) >> kémsárkány (#545) istenítélet (#284) >> fertőzött dr.lárva (#630)
istenítélet (#284) >> tleikan áruló (#606) istenítélet (#284) >> rothadó borzalom (#633)
istenítélet (#284) >> sötét kaszás (#591) istenítélet (#284) >> nők (#999)
istenítélet (#284) >> férfiak (#998) istenítélet (#284) >> kristálynyálka (#632)
halálos érintés (#271) >> végzetes szójer (#631) istenítélet (#284) >> P. Vlagyimir (#570)
háló (#186) >> tleikan főbíra (#512) kiszáradás (#268) >> ősi matéria (#600)
háló (#186) >> 25. szintű lényekre puha ütés (#60) >> ro'galhal kísértet (#463)
kiszáradás (#268) >> hártyás dermesztő (#585) kiszáradás (#268) >> nekromanta kóborló (#596)
háló (#186) >> sötét ülnök (#508) méregfelhő (#37) >> fényhozó (#602)
kiszáradás (#268) >> kocsonyakígyó (#598) kiszáradás (#268) >> Ssszissszenő (#617)
izomernyesztés (#33) >> magnetikus praglonc (#200) istenítélet (#284) >> élőholt drakolder (#628)
halálos érintés (#271) >> ryuku orgyilkos (#942)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 47, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> pikkelyes ptog (#470) tükörpajzs (#101) >> dübörgő bahrot (#479)
fehér glóbusz (#47) >> patás tanough (#611) fürgülés (#92) >> fertőzött ent (#403)
elektromos pajzs (#51) >> végzetes szójer (#631) fehér glóbusz (#47) >> árnytündér csontváz (#629)
fehér glóbusz (#47) >> karmos behemót (#559) védelem tűz ellen (#38) >> kyorg szolgasárkány (#493)
védelem tűz ellen (#38) >> kémsárkány (#545) elektromos pajzs (#51) >> vérszomjas karvaly (#555)
tompítás (#40) >> kyorg őrgólem (#567) elektromos pajzs (#51) >> kísértetvándor (#568)
védelem tűz ellen (#38) >> Raia hívők (#993) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)
életpajzs (#142) >> gonoszok (#988) védelem tűz ellen (#38) >> armageddont lövő lények (#9099)
életpajzs (#142) >> őrült varázsló (#255) életpajzs (#142) >> halált okozó lények (#9098)
ongóliant tombolás (#146) >> férfiak (#998) ongóliant tombolás (#146) >> nők (#999)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK
Famulusod egy aranysárkány.

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A világot nekünk kell megóvnunk a végső pusztulástól. Kezdd meg a harcot, végezz egy kr'uagon pusztítóval!
2.) Papjaim egyben legyőzhetetlen katonák is! Legpompázatosabb páncéljaidban, legdélcegebb testtartásodban jelenj meg előttem, hogy lássam, te vagy-e a csapat legjobb képességekkel rendelkező tagja! (Imádkozz, amint minden tulajdonságod elérte a 100-as értéket!)
3.) Abban a korban, amikor a káoszszellemek még a bo'adhunoknak engedelmeskedtek, létezett egy legendás relikvia. Most jött el az ideje, hogy újra napvilágot lásson! Áldozd fel nekem Uthan Teriadan egyik karkötőjét!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 felderítő, 6 szabotőr, 1 harcos, 3 élőholt.
Olimpiai helyezéseid: első hely a 6. kategóriában a XXVI. olimpián.
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 8. Legjobb pontszámod: 169.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
264 arany (#50) 2 borkonyó bibe (#312) 13 gyógykenőcs (#313)
1 kaja (#2) 1 kaktuszbogyó (#429) 13 madártoll (#112)
1 nyílvessző (#108) 1 purifikátor háj (#269) 1 rókafarok (#124)
15 sallank karom (#128) 1 szvó-ektoplazma (#151) 2 tüske (#22)
1 varázskő (#305) 10 vashegyű nyíl (#176) 42 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 fokhagyma (#403) 1 tünde nyíl (#554)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(270,30) kísértetvándor (#568)
(271,30) kóbor mortagok (#558)
(272,30) kísértetvándor (#568), 28. jellempróba
(273,30) eszement trappoló (#549), a 194. labirintus bejárata, 29. jellempróba, Raia oltár, Gáldor (3849. kalandozó), Annak (5604. kalandozó), mutáns kopó (#582), kreált kopó (#581), kyorg őrgólem (#567)

Üzenet küldése a karakternek