Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. dec. 28. 11h:40' EZ A 609. JÁTÉKHETED, 606. FORDULÓD 610. játékheted kezdete: dec. 31. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #2131 |
Első támadásod első ében vágtázó ellen intézed. Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Gyógyulsz (+4 életpont).
Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+4 életpont).
Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 hajító csillag. Nem vagy elég gyors. Ellenfeled a levegőben kapja el az egyik hajító csillagot, és dühödten szétroppantja. Pár lövedéked átjárja az ében vágtázó jobb karját. (5 támadással 294 életpontot sebezve.) [első ében vágtázó:] A lény gyors egymásutánban néhány ében nyílvesszőt lő ki rád. A becsapódástól 153 életpontot vesztettél. [kentaurusz:] A lény néhány sallank nyilat lő feléd. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 104 életpontot vesztettél. [második ében vágtázó:] Máris repül feléd néhány ében nyílvessző. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 167 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Felkészülsz a spirituális extenzióra.
Teriád karddal többször mélyen végigmetszed az ében vágtázó testét. (6 támadással 637 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+128 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd az ében vágtázó bal első lábát. (4 támadással 243 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). [első ében vágtázó:] Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (3 támadástól 104 életpontot vesztesz.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 75 életpontot vesztettél. [kentaurusz:] A kentaurusz szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Összetipor lábával. 65 életpontot vesztettél. [második ében vágtázó:] A második ében vágtázó rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (4 támadástól 148 életpontot vesztesz.) Összetipor lábával. 75 életpontot vesztettél.
Teriád karddal épp hogy megvágod az ében vágtázó szügyét. (1 támadással 108 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Sárkánytőrrel megbököd az ében vágtázó testét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). [első ében vágtázó:] Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (3 támadástól 100 életpontot vesztesz.) A szörny megtipor. 86 életpontot vesztettél. [kentaurusz:] A kentaurusz rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (4 támadástól 53 életpontot vesztesz.) A szörny megtipor. 71 életpontot vesztettél. [második ében vágtázó:] Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 133 életpontot vesztesz.) Összetipor lábával. 82 életpontot vesztettél.
[első ében vágtázó:] Az első ében vágtázó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Következő ellenfeled kentaurusz lesz. Fegyvert váltasz: előkapod a Thór pörölyét.
Thór pörölyével halálos csapásokat osztva péppé vered a kentaurusz szügyét. (5 támadással 466 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+94 életerő). Sárkánytőrrel néhányszor teljesen átdöföd a kentaurusz testét. (4 támadással 248 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). [kentaurusz:] Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (4 támadástól 47 életpontot vesztesz.) A lény összetapos! 60 életpontot vesztettél. [második ében vágtázó:] Patájával a második ében vágtázó többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 124 életpontot vesztesz.) A lény összetapos! 73 életpontot vesztettél.
Thór pörölyével megcsapod a kentaurusz bal karját. (1 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Sárkánytőrrel megkarcolod a kentaurusz testét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). [kentaurusz:] Patájával a kentaurusz többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 54 életpontot vesztettél. [második ében vágtázó:] Patájával a második ében vágtázó többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 123 életpontot vesztesz.) A teremtmény rád tapos. 70 életpontot vesztettél. [kentaurusz:] A kentaurusz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Következő ellenfeled második ében vágtázó lesz. Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Itt már nem terem babér neked, menekülőre fogod. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). {Csatastatisztika; sebzés: 2206, sebződés: 2057, gyógyulás: 403, összesen: -1654 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 303. varázslatot a 71. varázslatot a 70. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 377. varázslatot a 161. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 209. varázslatot a 165. varázslatot a 188. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 224. varázslatot az 57. varázslatot |
* 6. KP: | energia fejlesztése 10 |
* 7. KP: | kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat az 1088. tárggyal |
* 8. KP: | leveszed/lerakod az 511. tárgyat a 611. tárgyat |
* 9. KP: | kézbeveszed/felveszed a 614. tárgyat a 466. tárggyal a 822. tárgyat |
* 10. KP: | használod az 1534. tárgyat az 1269. tárgyat |
h 473 10 | használod a 473. tárgyat |
vv 133 67 73 | elmormolod a 133. varázslatot a 67. varázslatot a 73. varázslatot |
a 312 4304 40 | átadod a 312. tárgyat a 4304. kalandozónak (40 darabot) |
a 2 4304 50 | átadod a 2. tárgyat a 4304. kalandozónak (50 darabot) |
aa 1271 150 642 | átadod az 1271. tárgyat a 150. tárgyat a 642. tárgyat |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
d 2 140 | eldobod a 2. tárgyat (140 darabot) |
v 84 330 | elmormolod a 84. varázslatot |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem tűz ellen varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy armageddon varázslatot, majd rád küldi. 167 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy háló varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a rubin sárkány testét. (6 támadással 299 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (92 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Megmarkolva a teriád kardot a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Teriád karddal párszor kilyukasztod a rubin sárkány bal hátsó lábát. (6 támadással 628 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+126 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod a rubin sárkány testét. (4 támadással 261 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). A rubin sárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 82 életpontot vesztesz.) A rubin sárkány farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Teriád karddal végigvagdosod a rubin sárkány testét. (3 támadással 308 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a rubin sárkány testét. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). A rubin sárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 88 életpontot vesztesz.) A rubin sárkány farkával megérint. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A rubin sárkány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 4 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (187,107)-> 40 arany, -2 ÉP], egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (187,107)-> 20 arany, -2 ÉP], egy fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP], 2 umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (187,107)-> 80 arany, -2 ÉP] és 11 arany. Felhasználva a kőkést, szereztél 7 sárkánypikkelyt. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) (Önanalízis: +1% szúrófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1562, sebződés: 496, gyógyulás: 271, összesen: -225 ÉP}
v 198 196 119 | elmormolod a 198. varázslatot |
[196,119] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Megpihensz egy kettéroppantott tábla előtt. Kíváncsiságból összeilleszted a darabokat, és kiböngészed a feliratot: "Ragrion". Nem mond semmit e név. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy quwarg bolyt. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Mocskos tetű kis quwargok! Csak meg ne csípjenek! Vigyázva kapaszkodsz fel a boly meredek, göröngyös oldalán. (Önanalízis: +3% mászás.) Folyamatosan söpörgeted magadról az apró rovarokat, és már majdnem visszafordulsz, amikor végre eléred a boly tetejét. Hopp, egy mély üreg! Óvatosan leereszkedsz. Döbbenetes élmény ebbe a mesterséges létesítménybe behatolni. Mindenhol kisebb-nagyobb quwargok nyüzsögnek! Valami hatalmasat csíp beléd hátulról (-10 életerő). Hirtelen ráébredsz, hogy miért van itt ekkora hely: egy óriási test mozdul el a fal mellől. Egy quwarg nagymester!
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+4 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 4 ubuk tüske. Lövedékeiddel perforálod a quwarg nagymester testét. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a Thór pörölyét. Vad csatakiáltással, felemelve a Thór pörölyét a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Thór pörölyével gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg nagymester jobb oldalát. (2 támadással 190 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 105 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel jól megszúrod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Csáprágó csattan csípőd közelében. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP] 2497 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ütőfegyverek.) (Önanalízis: +1% lőfegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 407, sebződés: 2, gyógyulás: 65, összesen: +63 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 4 ubuk tüske. Lövedékeiddel perforálod a quwarg parafenomén potrohát. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. És igen, sikerült neki! Egy mérg. ubuk dobónyíl tökéletesen átstruktúrálódott molekulárisan! Na, ennek sem veszed már hasznát: eldobod. Fegyvert váltasz: előkapod a Thór pörölyét. Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Thór pörölyével gyilkos csapást mérve bezúzod a quwarg parafenomén potrohát. (1 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Sárkánytőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a quwarg parafenomén potrohát. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A quwarg parafenomén feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg parafenomén összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2607 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ütőfegyverek.) (Önanalízis: +1% lőfegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 273, sebződés: 0, gyógyulás: 49, összesen: +49 ÉP}
v 84 330 | elmormolod a 84. varázslatot |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem tűz ellen vibrál körülötted. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy armageddon varázslatot, majd rád küldi. 181 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy háló. Semmi eredménye! Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 hajító csillag. Alaposan megsorozod a rubin sárkány bal szárnyát. (6 támadással 297 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (98 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Teriád karddal többször mélyen végigmetszed a rubin sárkány bal hátsó lábát. (6 támadással 598 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+120 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod a rubin sárkány gigászi testét. (4 támadással 256 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). A rubin sárkány belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 73 életpontot vesztesz.) A rubin sárkány farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Teriád karddal megvagdalod a rubin sárkány gigászi testét. (3 támadással 310 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a rubin sárkány bal szárnyát. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). A rubin sárkány fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 80 életpontot vesztesz.) A rubin sárkány farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a rubin sárkány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy zafír erőöv [zafír erőöv ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (186,106)-> 14 arany, -2 ÉP], egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP], egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (187,107)-> 30 arany, -2 ÉP] és 3 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> 18 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 7 sárkánypikkelyt. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) (Önanalízis: +1% vágófegyverek.) (Önanalízis: +1% szúrófegyverek.) (Önanalízis: +1% dobófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1526, sebződés: 513, gyógyulás: 265, összesen: -248 ÉP}
m 1 2 3 | mozogsz északkeletre, keletre, délkeletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+4 életpont). Fegyvert váltasz: előkapod a Thór pörölyét. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Thór pörölyével egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a drasmólyom bal lábát. (1 támadással 94 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel felnyársalod a drasmólyom bal lábát. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) A drasmólyom csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 6 madártollat. 189 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+4 életpont). A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 ubuk tüske. Alaposan megsorozod a quwarg nagymester jobb oldalát. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a Thór pörölyét. Marokra fogva a Thór pörölyét a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Thór pörölyével gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg nagymester testét. (2 támadással 185 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 127 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel megdöföd a quwarg nagymester jobb oldalát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP] 2497 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% lőfegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 421, sebződés: 2, gyógyulás: 64, összesen: +62 ÉP}
(Továbbmész...) [198,118] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy csataremák. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 hajító csillag. Alaposan megsorozod a csataremák testét. (6 támadással 292 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Marokra fogva a teriád kardot a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Teriád karddal többször mélyen végigmetszed a csataremák testét. (6 támadással 628 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+126 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a csataremák testét. (4 támadással 254 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Csápjaival a csataremák lecsap a jobb karodra. (12 támadástól 95 életpontot vesztesz.) Teriád karddal néhányszor megcsapod a csataremák nyakát. (3 támadással 312 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a csataremák feléd kúszó csápját. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (12 támadástól 90 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 remák szivet. 10717 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% vágófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1545, sebződés: 185, gyógyulás: 268, összesen: +83 ÉP}
(Továbbmész...) [199,119] A síkságot sűrű erdő váltja fel. Néhány gyökerestől kitépett smirglibokor, tövéig letaposott aljnövényzet... árulkodó jelek ezek arról, hogy nem Sheran hívei élnek a környéken. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy manilla-fát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elégedett vigyorral arcodon megrohamozod a varkaudar falut. Nagy rohantadban elsuhansz egy kardját éppen felcsatoló behemót, és egy ijedten a talizmánja után kapó kuruzsló mellett is. Meg sem állsz, míg a főtérre nem érsz, ahol már nyüzsögnek a kinyuvasztásodra vágyó varkaudarok. Egy borzalmas varkaudar készül a lemészárlásodra.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy direkt kontaktus I pszi támadást. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) (Önanalízis: +1% pszi.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy agyroppantás varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Izzó tűzlény nő ki előtted a földből. Lángoló karmait feléd lendíti, meggyújtva a ruhádat! Tudatodat megacélozva, legyőzöd az illúzióvarázst! A következő pillanatban már a valódi ellenfeled áll előtted. Fegyvert váltasz: előkapod a Thór pörölyét. Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Thór pörölyével többször kegyetlenül megütöd a borzalmas varkaudar testét. (2 támadással 179 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 98 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a borzalmas varkaudar bal oldalát. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). A borzalmas varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. A borzalmas varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 9 arany és egy aranytű [aranytű ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 2339 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +2% ütőfegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 343, sebződés: 2, gyógyulás: 62, összesen: +60 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Koncentrálsz, majd megindítasz egy direkt kontaktus I pszi támadást. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) (Önanalízis: +2% pszi.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy mágiatörés varázslat. Semmi hatás! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a Thór pörölyét. Vad csatakiáltással, felemelve a Thór pörölyét ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Thór pörölyével gyilkos csapásokat szórva összezúzod a borzalmas varkaudar testét. (2 támadással 185 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Sárkánytőrrel teljesen átszúrod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy gyöngymangó és egy aranytű [aranytű ládikóba-> (186,106)-> 4 arany, -2 ÉP]. 2339 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ütőfegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 248, sebződés: 2, gyógyulás: 63, összesen: +61 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+4 életpont). Fegyvert váltasz: előkapod a Thór pörölyét. Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Thór pörölyével borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar hírnök jobb oldalát. (2 támadással 187 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Sárkánytőrrel teljesen átdöföd a varkaudar hírnök bal oldalát. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A varkaudar hírnök melléd csap a farkával! A varkaudar hírnök még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
2128 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 248, sebződés: 0, gyógyulás: 67, összesen: +67 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+4 életpont). Fegyvert váltasz: előkapod a Thór pörölyét. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Thór pörölyével borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar hírnök bal lábát. (2 támadással 195 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 112 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A varkaudar hírnök farkával melletted a levegőbe suhint. Véres nyál csordul ki a varkaudar hírnök száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
2128 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 371, sebződés: 0, gyógyulás: 69, összesen: +69 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy direkt kontaktus I. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) (Önanalízis: +1% pszi.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: mágiatörés varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Félelmetes, démoni lény jelenik meg előtted. Majdnem négy méter magas, ébenfekete karmai fél méter hosszúak. Rád emeli vörösen izzó szemeit, kitátja savas nyáltól csöpögő pofáját, és rád ront. Mentális energiáidat összegyűjtve, az agykérgedet védetté teszed a külső beavatkozással szemben. A következő pillanatban a kép kitisztul, az illúzió eltűnik! Fegyvert váltasz: előkapod a Thór pörölyét. Megmarkolva a Thór pörölyét a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Thór pörölyével borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a borzalmas varkaudar testét. (2 támadással 180 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 110 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel teljesen átszúrod a borzalmas varkaudar fejét. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A borzalmas varkaudar megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 3 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> 18 arany, -2 ÉP]. 2339 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% szúrófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 352, sebződés: 9, gyógyulás: 62, összesen: +53 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tompítás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy gigaököl varázslatot. Semmi eredménye! (kiválóan működik felrakott tompítás védelmed.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a Thór pörölyét. Megmarkolva a Thór pörölyét ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Thór pörölyével többször kegyetlenül megütöd a varkaudar hadúr testét. (3 támadással 269 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrod a varkaudar hadúr testét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A varkaudar hadúr fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy aranytű [aranytű ládikóba-> (186,106)-> 4 arany, -2 ÉP], egy fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és 2 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (187,107)-> 20 arany, -2 ÉP]. 3731 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ütőfegyverek.) (Önanalízis: +1% szúrófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 327, sebződés: 24, gyógyulás: 82, összesen: +58 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy örvénykerítés rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+4 életpont). Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Teriád karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vark. kardtáncos jobb lábát. (6 támadással 618 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+124 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a vark. kardtáncos jobb lábát. (4 támadással 235 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Pengéjét vadul forgatva, a vark. kardtáncos újra meg újra lecsap. (3 támadástól 96 életpontot vesztesz.) Teriád karddal párszor kilyukasztod a vark. kardtáncos testét. (4 támadással 430 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). Sárkánytőrrel megkarcolod a vark. kardtáncos szélsebes jobbkezét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (3 támadástól 80 életpontot vesztesz.) A vark. kardtáncos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
10429 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1342, sebződés: 176, gyógyulás: 287, összesen: +111 ÉP}
v 84 330 | elmormolod a 84. varázslatot |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem tűz ellen varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+4 életpont). Távolról armageddon varázslatot lő rád a másik. 173 életpontot vesztettél. Egy háló varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A szörny tüzet lehel! A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (87 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád kardot. Meglengetve a teriád kardot a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Teriád karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a rubin sárkány gigászi testét. (6 támadással 612 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+123 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a rubin sárkány gigászi testét. (4 támadással 255 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 73 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a rubin sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Teriád karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a rubin sárkány óriási karmát. (5 támadással 538 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+108 életerő). Sárkánytőrrel megbököd a rubin sárkány jobb szárnyát. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 88 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a rubin sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 4 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (187,107)-> 40 arany, -2 ÉP], egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP], 3 aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (187,107)-> 36 arany, -2 ÉP], egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP], egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (187,107)-> 28 arany, -2 ÉP], 5 gyöngymangó és egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (187,107)-> 20 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1471, sebződés: 512, gyógyulás: 313, összesen: -199 ÉP}
h 697 6000 | használod a 697. tárgyat |
vv 113 73 73 | elmormolod a 113. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
m 1 1 2 | mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre |
(Továbbmész...) [201,117] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. (Önanalízis: +11% rejtőzködés.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy csataremák volt. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
(Továbbmész...) [202,117] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Nem messze egy kisebb varkaudar csoportosulást pillantasz meg. Vajon miről sustoroghatnak? Amikor közelebb lopakodnál, megszólal egy kürt a távolban, és a varkaudarok egy szempillantás alatt eltűnnek az ellenkező irányban. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Találsz egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elszántan rontasz a varkaudarok sátrai közé, készen arra, hogy mindenkit lekaszabolsz, aki az utadba áll. Amint észrevesznek a helybeliek, zűrzavar támad, van, aki menekülni próbál, a többség azonban vicsorogva feléd indul. Egy borzalmas varkaudar intéz feléd kihívást. Ebben a helyzetben a menekülés a legbölcsebb lépés. Szerencsére ellenfeled nem követett. (Önanalízis: +4% felderítés.)
Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rát-fát. Felfedeztél egy fekete kaktuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy krómkaktuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy borkonyó cserjét. Felfedeztél egy smirglibokrot. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gyilkos csalánt. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr híveié. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Rowena vigyorog kajánul. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. (Önanalízis: +11% rejtőzködés.) Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Felismered. Ez egy varkaudar hírnök. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
m 7 8 7 | mozogsz északnyugatra, északra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [201,115] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy quwarg bolyt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Ellenőrzöd, hogy a ruházatod tökéletesen zárt-e, majd mászni kezdesz fölfelé a boly oldalán. (Önanalízis: +4% mászás.) Folyamatosan söpörgeted magadról az apró rovarokat, és már majdnem visszafordulsz, amikor végre eléred a boly tetejét. Hopp, egy mély üreg! Óvatosan leereszkedsz. Nyögve körbepillantasz. Száraz, tág helyen vagy, de minden zsizseg a rovaroktól. És a sok csípés, iszonyú fájdalmas! (-7 életerő). Hirtelen ráébredsz, hogy miért van itt ekkora hely: egy óriási test mozdul el a fal mellől. Egy kisebb quwarg isten! Magadban kegyelemért könyörögve, villámgyorsan ugrasz ki az üregből. Szerencsésen lemászol, és elhagyod a fosztogatás színhelyét.
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
Megállsz a céllövölde előtt. Épp egy kalandor lép ki a sátorból, egyik kezében kardot szorongat, a másikban pedig egy felismerhetetlenül véres szörnytrófeát. Az ismeretlen hős sikerén felbuzdulva neked is kedved támad próbára tenni tudásod. Az ajtónálló óriás kérdések nélkül a sátorba enged. Némi mocorgásra kapod fel fejed, majd a sátor távolabbi sarkában egy árnyék bontakozik ki a sötétből. Egy kék rothasztó. Már látod magad előtt szétmarcangolt tested, úgyhogy inkább amellett döntesz, nem bocsátkozol harcba ezzel a lénnyel. Kirohansz a céllövöldéből. (Önanalízis: +5% versengés.)
(Feltételes támadás:) Egy kputtyintó csalán! Ezt kerested. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne. Túl sok sebet kaptál. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ.
(Továbbmész...) [200,114] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy grok-képződményt. Felfedeztél egy oltárt. Raia híveié. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Óvatosan, minden repedést kihasználva kezdesz felfelé mászni a grok-képződmény oldalán. (Önanalízis: +1% mászás.) Amikor eléred a képződmény tetejét, harcra készen beugrasz a felső, fedett rész belsejébe. A burok belseje puha, kellemetlen tapintású. Körbenézel. Azonnal látod, hogy a burok nem lakatlan, és a főbérlő azonnal meg is indul feléd. Egy drasmólyom! A rettegés megsokszorozza az erődet: pillanatok alatt megteszed azt az utat lefelé, amely oly körülményes volt felfelé... Elhagyod a furcsa képződményt. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. (Önanalízis: +11% rejtőzködés.) Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy varkaudar hírnök. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
m 7 8 | mozogsz északnyugatra, északra |
(Továbbmész...) Az utad folytatása előtt - mielőtt még elfelejtenéd, miket is láttál korábban - térképet rajzolsz a közelmúltban bejárt helyekről.
[199,112] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Elhasznált varkaudar cuccokra bukkansz: egy több helyen lyukas páncélra, egy belül szutykos csizmára és három szétharapott csuklópántra bukkansz. Hát sem használni, sem eladni nem tudnád őket, úgyhogy inkább itt hagyod a táj díszeként. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Gyorsan magad mögött hagyod kezdeti tétovázásodat, és üvöltve rontasz a varkaudarok sátrai közé. Rohantadban fellöksz három kölyköt, akik a varkaudarok kitartásának jelképeiként hamar felpattannak a földről és utánad erednek. Egy tágasabb téren megállsz végre, és szusszansz egyet, amíg a varkaudarok körbevesznek. Végignézel az összegyűlt varkaudarokon, szinte árad feléd belőlük a gyűlölet. Ha érzésekkel ölni lehetne, valószínűleg már nem dobogna a szíved. Egy varkaudar íjász készül a lemészárlásodra. Rettegve, sikoltozva menekülsz. (Önanalízis: +5% felderítés.)
A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Syrac Hold irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Találsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Észreveszel egy szent tölgyfát. Találsz egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Amikor északra nézel, észreveszel egy Fairlight oltárt. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. (Önanalízis: +11% rejtőzködés.) Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Ó! Hiszen ez egy varkaudar katona. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
szk 762 | keresed a 762. szörnyet |
vv 73 73 73 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
vv 73 73 73 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
* 1. BP: | használod a 163. tárgyat |
* 2. BP: | kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat a 969. tárggyal az 533. tárgyat |
* 3. BP: | leveszed/lerakod a 614. tárgyat |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat az 511. tárggyal |
* 5. BP: | elmormolod a 21. varázslatot |
* 6. BP: | elmormolod a 21. varázslatot |
* 7. BP: | elmormolod a 21. varázslatot |
* 8. BP: | elmormolod a 21. varázslatot |
TRIX AMULETT (1707. TÁRGY) A most talált kis amulett igen nagy segítségedre lehet, ha a feneketlen tavakat járod. Halványan világít, ha az övedre csatolod (KF paranccsal), persze csak a víz alatt. Így amellett, hogy nem tévedsz el odalent, a tó legmélyére is lemerészkedhetsz, ahova korábban még nem. A trix amulett emellett +2 IQ-t is ad, védettséged viszont - mivel kivilágított célpont vagy ellenfeleidnek - 5-tel csökken. |
ÉBEN VÁGTÁZÓ (7067. ELLENFÉL) Mint minden intelligens életformának, így a kentauruszok titokzatos népének is vannak elit harcosai, akik erejükkel, tanult képességeikkel, vagy velük született adottságaikkal kiemelkednek a többiek közül. Nos, ők az ében vágtázók. Az emberéhez hasonlatos felsőtestüket korommal festik ébenfeketére, innen kapták az elnevezésüket. Mit is mondhatnék róluk? Nagyobbak és veszedelmesebbek társaiknál, és sokkal, de sokkal gyorsabbak azoknál! Ha egy egész osztag ében vágtázó indul rohamra, ott kő kövön nem marad! Nincs, aki megállíthatná őket! Állítólag néhány harcművész képesség ösztönös alkalmazására is képesek, de ezt a feltételezést tudományos alapossággal eddig még senki sem bizonyította. |
TELERÓTT RÚNALAP (1661. TÁRGY) Ezen a korong formájú pergamenlapon mithril-rúnák sorakoznak, melyek nyilvánvalóan fontos tudást, talán épp egy varázslat igéit tartalmazzák. Nem tudni, hogy miféle mágus véste azt oda, vagy hogy mi is áll rajta konkrétan, hacsak az általad elsőre ismeretlennek tűnő rúnák jelentését meg nem fejted valahogy. A telerótt rúnalap mágikusan ragaszkodik ahhoz, aki megtalálta, így nem adhatod át másik karakternek azt. |
KENTAURUSZ KÜRT (1643. TÁRGY) Egy hatalmas, kifúrt belsejű, csavart tülök, aminek hegyes végébe belefújva öblös, mérföldekre elhallatszó hangot adhatsz ki. Hangszernek ugyan túlságosan egyszerű, ám ha alaposabban megvizsgálod, kiderül, hogy valamiféle ismeretlen eredetű mágiát is hordoz magában! Megfúvásakor a használó képes lélek-kapcsolatot teremteni a vele együtt harcoló társaival. Ehhez persze némi, a zene szakértelem terén tett jártasság is szükséges (egész pontosan 10-es szint). Vajon hogyan tudnád ezt a páratlan tulajdonságát a magad javára fordítani? - tűnődsz. A kürtöt sosem kell a H paranccsal használnod, hiszen hangjával maximum a vikócmajmokat ijesztgethetnéd. Ha azonban többszemélyes kalandban veszel részt, és többedmagaddal állsz egyetlen szörnnyel szemben, ha az ellenfél nem téged támad, közelharc helyett automatikusan megfújod majd ezt, ezzel segítve a bajban lévő társaidat. Ha ilyenkor másnál is van egy kentaurusz kürt, egy harci körön belül csak egyikőtök használja azt. A kürt rajtad kívül mindenkin a maximális életerejének 8-10%-át gyógyítja (ez max. fölé nem mehet). |
FÖLDELEM-IDÉZÉS (385. VARÁZSLAT) Bizonyára már te is hallottál arról, hogyan állítanak más varázslók bazalt- és gránitelementálok a szolgálatukba, és hitted, hogy a földelementálok megidézésével sokkal többet is el lehet érni, mint csupán ennyit. Nos, a most megtanult varázslattal egy sokkal hatalmasabb földelementál megidézésére van lehetőséged, egyenesen az egyik őselemi létsíkról. Ehhez el kell végezned egy bonyolult szertartást, ami 20 TVP-nyi időt, 80 varázspontot, 1 mágikus gyertyát és 6 szögletes követ igényel. (A gyertya az idézés végén megmarad.) Ha ezt megteszed, a fordulód végéig egy sziklaszilárd földelementál fog követni, és besegít neked a harcban. (Ha van olyan szörnyed, ami szintén segítene harcolni, most nem fogja ezt megtenni, ösztönei nem engedik a tomboló elementál közelébe.) És hogy még szebb legyen a dolog, az elementálból leföldeli az elektromosságot, ezért a villámvarázslatok 10%-kal kevesebbet fognak rajtad sebezni. Egyszerre csak egy elementál lehet a szolgálatodban, és a víziharcban nem harcol az oldaladon. |
Erő: | 83 (121) | Szint: | 50 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 154 cm |
IQ: | 83 (106) | Támadás: | 60 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 64 kg |
Ügyesség: | 83 (93) | Védekezés: | 111 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 16/22 év |
Egészség: | 95 (105) | Életpont: | 1219/17 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 14 |
Szerencse: | 72 (96) | Varázspont: | 3526/2001 | Pénz: | 13647 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 22/0 | Pszi pont: | 1322/989 | Halhatatlanság: | 16 % | EFejl: | 86 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 27 | ökölvívás: | 7 | szúrófegyverek: | 36 |
vágófegyverek: | 38 | ütőfegyverek: | 33 | lőfegyverek: | 23 |
dobófegyverek: | 40 |
Feltételes fegyverváltás: Thór pörölye (#640) (140%) << teriád kard (#1284) (120%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); ubuk tüske (#131) (10 -22.); hajító csillag (#939) (23 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia épp teriád kard fegyverre kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 60 (+1) | 2. nyomkövetés: | 157 | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 25 | 5. csapdakészítés: | 34 | 6. csapdaészlelés: | 15 |
7. gyógyítás: | 24 | 8. titkosírás: | 8 | 9. felderítés: | 45 |
10. szörnyidomítás: | 11 | 11. teológia: | 170 | 12. taumaturgia: | 155 |
13. szerencsejáték: | 6 | 14. versengés: | 26 | 15. harcművészetek: | 3 |
16. szörnyismeret: | 64 (+1) | 17. pszi: | 140 | 18. zárnyitás: | 1 |
19. vadászat: | 11 | 20. vitalitás: | 2 | 21. bányászat: | 35 |
22. úszás: | 62 | 23. főzés: | 6 (+1) | 24. csapatmunka: | 7 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 21 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
kutatsz max. 400 TVP-ért |
ásol max. 104 TVP-ért |
készítesz lótuszvirágot (#447) (max. 50 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 50 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 50 darabot ), azúrharmatot (#1161) (max. 100 darabot ), vaspántot (#1241) (max. 20 darabot ), hűségérmét (#1141) (max. 10 darabot ) |
elfogod dombi yetit (#366) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 300 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 16) |
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), kputtyintó csalán (#247), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), bávatag golombár (#165), halálelementál (#279), Rém (#315), rubin sárkány (#330), purifikátor császár (#393), Sötétség Hercege (#296), ezerszemű bestia (#288), manaelementál (#290), aranyfecske (#283) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 16) |
bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
gigaököl (#49, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Asylux csapdája (#233, 20 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | ryuku teremtőerő (#281, 200 VP, 50 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP) |
önanalízis (#296, 15 PP, 5 TVP) | pszi-ernyő III (#297, 20 PP, 5 TVP) | gyilkos ösztönök (#298, 50 PP) |
pszi meditáció (#299, 100 PP) | önanalízis II (#300, 20 PP, 10 TVP) | elmehártya (#301, 30 PP) |
agybénítás III (#302, 25 PP) | önanalízis III (#303, 25 PP, 15 TVP) | |
A varázslatok tanulására elkölthető: 130 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | méregsemlegesítés (#14) | vámpirizáció (#1) | halálkapu (#126) |
áldomás (#6) | önanalízis III (#303) | szürkeáll. aktiv (#71) | papi aura (#377) |
tulajdonságpajzs (#26) | csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) | esszenciavédelem (#165) |
esszenciavédelem 2 (#188) | a lélek védelme (#57) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
5. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10) | ||||||
Asylux csapdája (#233), háló (#186), izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 40, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
Tharr haragja (#145) | >> | pszi elementál lord (#272) | direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | kronoelementál (#287) | Tharr haragja (#145) | >> | csápos otagi (#395) | |
direkt kontakt. II (#122) | >> | nőstény varkaudar (#689) | direkt kontakt. II (#122) | >> | varkaudar iszákos (#688) | |
direkt kontakt. II (#122) | >> | varkaudar vajákos (#690) | direkt kontakt. II (#122) | >> | varkaudar hadúr (#270) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | bolyongó lidérc (#388) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | ezerszemű bestia (#288) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | smaragdgólem (#417) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | vortexmágus (#418) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | halálhozó (#419) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | korinthai amőba (#420) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | kék rothasztó (#421) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | ősi szellem (#422) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | csontváz hadúr (#423) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | kísértetvarázsló (#424) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | Quwaxotix (#961) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 40, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | varkaudar katona (#691) | tompítás (#40) | >> | varkaudar hadúr (#270) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | Sötétség Hercege (#296) | védelem tűz ellen (#38) | >> | pikkelyes ptog (#470) | |
tompítás (#40) | >> | zoloboo sámán (#230) | tompítás (#40) | >> | varkaudar vajákos (#690) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | Eruol (#378) | fehér glóbusz (#47) | >> | Ylgoroth (#332) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | rubin sárkány (#330) | pszi-acéltorony (#98) | >> | zafír sárkány (#329) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | márvány sárkány (#328) | fehér glóbusz (#47) | >> | Notermanthi báró (#323) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | kronoelementál (#287) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál lord (#272) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír drakón (#320) | elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | őrjáratozó katona (#274) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | Mnebolath (#237) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Az éjfattyak a legiszonyatosabb fenyegetést jelentik világunkra. Kezdd az irtásukat egy rd'alv lélektipróval! |
2.) Fejlesztési pontjaidat használva, növeld gyors fejlődés képességedet legalább 4-es szintre! |
3.) Lássuk, meg tudsz-e felelni a Sötét Föld kihívásainak - végezz öt Rémmel! (számláló: 1) |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a VIII. olimpián, első hely az 5. kategóriában a XXV. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
23 | áldott kő (#642) | 32 | borkonyó bibe (#312) | 4 | isteni könnycsepp (#260) | |||
36 | kaja (#2) | 1 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
2 | pirkit (#153) | 1 | sallank karom (#128) | 1 | Sheran cserepe (#1271) | |||
1 | szent jogar (#150) | 8 | ubuk tüske (#131) | 3 | vasérc (#152) | |||
41 | víz (#27) | 1 | telerótt rúnalap (#1661) | 6 | fiatalság itala (#473) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
560 | arany (#50) | 3 | álompor (#396) | 6 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | lótuszvirág (#447) | 6 | madártoll (#112) | 1 | mérg. vas dobónyíl (#190) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 1 | remák szív (#264) | 1 | sámán gyógykenőcs (#1139) | |||
17 | sárkánypikkely (#292) | 1 | vaspánt (#1241) |