602. forduló, 604. forduló, Blanga Dor Blazeer összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. nov. 2. 9h:08'
EZ A 779. JÁTÉKHETED, 603. FORDULÓD
780. játékheted kezdete: nov. 4.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1131

BLANGA DOR BLAZEER KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [293,26] koordinátán.
Nem bírod tovább, remegő kézzel nyúlsz a vérvörös rózsa után. Ahogy megszorítod, tövisei tenyeredbe marnak, s elmerülsz a Csók élvezetében. A kinemfogyó tegez termelt 1 nyílpuska lövedéket. Zu'lit tarsolya termel 2 sáfrányport. A teremtés zsákja létrehozott 1 gyöngymangót.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+230 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+1698 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+98 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 840. hetének nyerőszámai: 14, 11, 6. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy ro'galhal kísértet fészket vagy búvóhelyet. Hiába az elszántság, a szorgalom - ilyen lény nem él a környéken. [7 pontot használtál fel, van még 936. Kapsz 7 VP-t.]

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 72. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 934. Kapsz 2 VP-t.]
Gyorsvarázsolsz! Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 932. Kapsz 2 VP-t.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot a 165. varázslatot a 213. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 930. Kapsz 2 VP-t.]
Szupersebesen mormolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% teo] [2 pontot használtál fel, van még 928. Kapsz 2 VP-t.]
Szupersebesen mormolsz. Sokkal alaposabb leszel, ha kutatni kell. [-25 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+3% teo] [0 pontot használtál fel, van még 928.]

* 3. KP: elmormolod a 157. varázslatot a 26. varázslatot az 53. varázslatot
Beizzik a turbómágia. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% tau] [2 pontot használtál fel, van még 926. Kapsz 2 VP-t.]
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+2% teo] [2 pontot használtál fel, van még 924. Kapsz 2 VP-t.]
Fürgén varázsolsz! Csapásaid erősebbek lesznek! (+19 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+3% teo] [2 pontot használtál fel, van még 922. Kapsz 2 VP-t.]

* 4. KP: elmormolod a 90. varázslatot a 86. varázslatot az 57. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Agyburok feszül a tudatod köré. [-11 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+2% teo] [0 pontot használtál fel, van még 922.]
Gyorsvarázsolsz! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-22 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo] [0 pontot használtál fel, van még 922.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 mocsári penke). [0 pontot használtál fel, van még 922.]

* 5. KP: elmormolod a 88. varázslatot a 178. varázslatot a 224. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 922.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (5 víz). [0 pontot használtál fel, van még 922.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-160 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+6% tau] [0 pontot használtál fel, van még 922.]

* 6. KP: elmormolod a 19. varázslatot a 28. varázslatot a 112. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 920. Kapsz 2 VP-t.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+22 erő). [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 918. Kapsz 2 VP-t.]
Sajnos nincs meg a kellő tapasztalatod még a pszi-gyűjtés használatához. [0 pontot használtál fel, van még 918.]

* 7. KP: kreálsz a 239. tárggyal az 1221. tárgyat (6 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 918.]

* 8. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 908. Kapsz 10 VP-t.]

* 9. KP: kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat az 560. tárggyal
Leveszed a lidérckoronát, majd a fejedre teszed a Morgan sipkáját. [0 pontot használtál fel, van még 908.]
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd az őselemek köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 908.]

* 10. KP: használod az 522. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 908.]

vv 11 73 73 elmormolod a 11. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Váratlanul csepegni, majd zuhogni kezd az eső. Végre! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-22 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 906. Kapsz 2 VP-t.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 901. Kapsz 5 VP-t.]
Szupersebesen mormolsz. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 896. Kapsz 5 VP-t.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Hmm! Már nem is vagy éhes! 1431 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 894. Kapsz 2 VP-t.]

a 108 1952 20 átadod a 108. tárgyat az 1952. kalandozónak (20 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 20 nyílvesszőt Glanga Dor Blazeer részére. [5 pontot használtál fel, van még 889. Kapsz 5 VP-t.]

tno 6 1 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 889.]

bb 909 5 beraksz a bankba a 909. tárgyat (5 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 parduanhályogot. [0 pontot használtál fel, van még 889.]

v 96 143 61 elmormolod a 96. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[143,61] Egy kisebb településhez érkeztél.

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Találsz egy főutcát. Felfedeztél egy fekete lótuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy sárkánytanyát. Találsz egy borkonyó cserjét. Találsz egy gyöngymangó bokrot. Észreveszel egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Találsz néhány eldobott tárgyat: 1 kőkés[*], 4 púderkő[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Van itt egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.).
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 borkonyó bibét. Ügyességed TF-elődött.
[-50 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% tau] [40 pontot használtál fel, van még 849. Kapsz 40 VP-t.]

be 702 6 bemész a 702. épületbe
Beljebb merészkedsz az ajtón. A háttérben egy brutális troll emeli Thór pörölyét egy megszeppent árnymanóra. A teremben még néhány páros gyakorol, ki tyrex bunkóval, ki Raia pallosával harcol, de észreveszel egy Daramoula pálcáját szorongató hölgyet is. Odasétál hozzád egy fegyvermester. Az övére pillantva láthatod, hogy a Vérvörös Légió KT tagja. Megkérdezi, miben segíthet. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni dobófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 dobófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 140 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 799. Kapsz 50 VP-t.]

m 1 3 4 mozogsz északkeletre, délkeletre, délre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[293,26] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy ősi rúnatornyot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba).
(Feltételes mászás:) A mászó-karperecet a csuklódra csatolva mászni kezdesz felfelé. Az ősi rúnatorony meredek falain alig találsz fogódzkodót. Alaposan leizzadsz, mire eléred az építmény tetejét. Lihegve nézel körül. Az ősi rúnatorony tetejéről messzire ellátni, Ghalla alant elterülő tájaira. Biztosnak tűnik, hogy réges-régen őrhelyként használták ezt a helyet. Teljesen váratlanul megmozdul alattad a föld, és alázuhansz egy lentebb fekvő terembe. Megrettensz, amikor egy szörny ront neked, úgy látszik már várt rád. Egy púpos zsokarg!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem sav ellen varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). [+6% tau] A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 599 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). [+2% tau] Távolról izomernyesztés varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a púpos zsokarg szőrös púpját. (5 támadással 303 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Marokra fogva a Pusztítás Botját ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Pusztítás Botjával többször eltalálod a púpos zsokarg bamba pofáját. (2 támadással 219 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Transzformálsz! (+21 varázspont.) Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 99 életpontot sebeztél. Kyorgölő pengével épp hogy eltalálod a púpos zsokarg bal vállát. (1 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) A púpos zsokarg mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 95 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +19 ÉP.) Néhány döfést ejt rajtad a púpos zsokarg agyarával. (2 támadástól 71 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +15 ÉP.) Véres nyál csordul ki a púpos zsokarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8207 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1299, sebződés: 166, gyógyulás: 100, összesen: -66 ÉP}

Mielőtt még kifújhatnád magad, máris előtted terem a következő ellenfél. Egy kreiton bűvölő!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem sav ellen varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). [+6% tau] Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 601 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). [+3% tau] Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy szerencsétlenség. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kreiton bűvölő jobb vállát. (5 támadással 305 életpontot sebezve.) A lény elbűvölően rád mosolyog! Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát ellenfeledre rohansz. Shengoroth karmával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kreiton bűvölő egyik csápját. (8 támadással 900 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+181 életerő). Transzformálsz! (+90 varázspont.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 89 életpontot sebeztél. 89 életpontot gyógyultál. Kyorgölő pengével kicsit megvágod a kreiton bűvölő testét. (1 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 163 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +33 ÉP.) A lény idődet lopja (-12 TVP). A kreiton bűvölő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14503 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1973, sebződés: 163, gyógyulás: 325, összesen: +162 ÉP}

Morgást hallasz magad mögül, rosszat sejtve fordulsz meg. Egy tleikan behemót!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+6% tau] Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 608 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% tau] Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a tleikan behemót egyik csápját. (5 támadással 245 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (50 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Shengoroth karmával kegyetlenül összevagdalod a tleikan behemót testét. (8 támadással 732 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+147 életerő). Transzformálsz! (+73 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 93 életpontot sebeztél. 47 életpontot gyógyultál. Kyorgölő pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a tleikan behemót egyik csápját. (6 támadással 363 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). Transzformálsz! (+36 varázspont.) Mielőtt észbe kapnál, a tleikan behemót megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 322 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +65 ÉP.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. {KCC:} Shengoroth karmával végigvagdosod a tleikan behemót testét. (3 támadással 276 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Transzformálsz! (+27 varázspont.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 88 életpontot sebeztél. 88 életpontot gyógyultál. Kyorgölő pengével súrolod a tleikan behemót jobb hátsó lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) A tleikan behemót leken néhány pofont. (2 támadástól 318 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +64 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15056 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+3% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 2473, sebződés: 690, gyógyulás: 560, összesen: -130 ÉP}

Módszeresen végigkutatod a termet ősi relikviák utáni vágyakozással, és úgy néz ki, nagy szerencse ért. Rövid idő elteltével kincsre lelsz. Találtál 1 tleikan karkötőt. Óvatosan leereszkedsz a visszafelé még veszélyesebbnek tűnő falon, és pár perc múlva újra szilárd talajt érzel a lábad alatt. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy eszement trappoló. Amikor elhal a zaj, előmászol.


(Továbbmész...) [294,27] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívei emelték.

Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [294,28] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Látsz egy ősi rúnatornyot. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Észreveszel egy oltárt. Raia hívői építették.
(Feltételes mászás:) Hunyorogva nézed a föléd magasodó rúnatorony falait, míg meg nem pillantod az apró mélyedéseket, melyekbe kapaszkodva elkezdhetsz mászni. Többször az élet-halál küszöbén csüngsz alá a homorú falakról. Hálát adsz az isteneknek, amikor sikeresen felérsz a tetőre. A rúnatorony teteje teljesen sima és üres. Hát ezért törted magad ennyire, mérgelődsz magad elé. Teljesen váratlanul megmozdul alattad a föld, és alázuhansz egy lentebb fekvő terembe. Megrettensz, amikor egy szörny ront neked, úgy látszik már várt rád. Egy elemi pulzátor!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem sav ellen varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+6% tau] Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi hatás! (úgy látszik védelem tűz ellen védte a csupasz testét.) Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% tau] Üdvözlésképpen egy gigaököl varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 4 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az elemi pulzátor furcsa alakját. (5 támadással 311 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {KCC:} Shengoroth karmával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az elemi pulzátor bal lábát. Kritikus ütés! (8 támadással 1104 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+221 életerő). Transzformálsz! (+110 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 94 életpontot sebeztél. 57 életpontot gyógyultál. {KCC:} Kyorgölő pengével kicsit megvágod az elemi pulzátor nyakát. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 148 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +30 ÉP.) Egy mikronnyit öregedtél (-7 TVP). Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +11 ÉP.) Purifikálódsz. (+2 gonoszság.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kyorgölő pengét, szereztél 2 madártollat. 10483 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1586, sebződés: 203, gyógyulás: 341, összesen: +138 ÉP}

Dübörgő lépteket hallasz. Rémülten észleled, hogy a faltörmelékek közül egy újabb alak nyomul feléd. Egy sötét ülnök!

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). [+6% tau] Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 496 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% tau] Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a sötét ülnök nyakát. (5 támadással 309 életpontot sebezve.) A lény felemeli kezét, hogy döntést hozzon. BŰNÖS! Korbácsként sújt rajtad végig a fájdalom (-462 életerő). Az ítéletet lehajtott fejjel fogadod, távozol. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 805, sebződés: 462, gyógyulás: 4, összesen: -458 ÉP}

Még szerencse, hogy a mászó-karperec még a kezed ügyében van, hangos jajveszékeléssel kapaszkodsz fel a romokon. Visszafelé könnyebben megy a mászás, hiszen valamennyire már sikerült kiismerni a rúnatorony homorú oldalának buktatóit. Pár percen belül sikeresen földet érsz. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Messze keletre látsz egy gránátkaktuszt. Délre nézve látsz egy Leah oltárt. Délnyugatra egy olvasztókemence van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének.

Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [120 pontot használtál fel, van még 660. Kapsz 120 VP-t.]

m 4 4 5 mozogsz délre, délre, délnyugatra
[294,29] Szűnni nem akar a zöld síkság. Találsz egy oltárt. Leah hívei emelték. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy gránátkaktuszt. Délre nézve látsz egy Leah oltárt. Délnyugatra egy gyöngymangó bokor van. Nyugatra egy olvasztókemence van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod.

Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [294,30] Szűnni nem akar a zöld síkság.

Utad során felfedezel egy oltárt. Leah hívei emelték. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy Dornodon oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra egy gyöngymangó bokor van. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Jól kivehetőek a távolban. Oppsz, itt járt már valaki! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [293,31] Továbbra is síkságon vagy.

Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Látsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Dornodon oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Raia oltárt. Északra egy gyöngymangó bokor van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Aránylag régi (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek délnyugatra. [30 pontot használtál fel, van még 630. Kapsz 30 VP-t.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[292,32] A sík vidék bozótos terepbe vált át.

Felfedeztél egy tükörtornyot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Leah hívői építették. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy tűzfőnix hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Találsz egy pézsmatököt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy csillagbozótost.
(Feltételes mászás:) A pókkarmokkal a kezeden és a lábaidon mászni kezdesz a tükörtorony falán. Felveszed az építmény forgásának ritmusát. Hosszú órákig izzadsz a falon, és sok-sok kört megteszel, míg felérsz a bejáratig. Bekukkantasz. Egy sötét folyosó vezet egy tágas, kivilágított terembe. Közelebbről is szemügyre veszed: de az ismeretlen fényforrást nem sikerül felfedezned. Nézelődsz egy darabig a különös helyiségben, míg meg nem érzed, hogy veszély leselkedik rád. Ez egy tüskés totemblarg!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+6% tau] Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 607 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% tau] Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a tüskés totemblarg testét. (5 támadással 312 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 13 aranyad is. A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Elszántan ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {KCC:} Pusztítás Botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tüskés totemblarg kitinpáncélját. (5 támadással 549 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+110 életerő). Transzformálsz! (+54 varázspont.) Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 204 életpontot sebeztél. {KCC:} Kyorgölő pengével súrolod a tüskés totemblarg kitinpáncélját. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 290 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +58 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő mithril felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-31 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 9 aranyad. A tüskés totemblarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kyorgölő pengét, szereztél 1 kitintüskét. [kitintüske ládikóba-> (183,31)-> 4 arany, -2 ÉP] 11976 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1748, sebződés: 326, gyógyulás: 190, összesen: -136 ÉP}

Pár pillanat telik csak el, és újabb ellenfél bukkan fel előtted. Ez egy tleikan amazon!

Gyorsan felraksz egy varázsvédelem II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). [+6% tau] Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 564 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% tau] Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a tleikan amazon testét. (5 támadással 282 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Meglengetve a Shengoroth karmát a másikra rontasz. Shengoroth karmával többször mélyen végigmetszed a tleikan amazon bal lábát. Kritikus ütés! (8 támadással 1093 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+219 életerő). Transzformálsz! (+54 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 81 életpontot sebeztél. 81 életpontot gyógyultál. Kyorgölő pengével párszor súrolva eltalálod a tleikan amazon nyakát. Kritikus ütés! (2 támadással 170 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 144 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +29 ÉP.) A tleikan amazon csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 151 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +31 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15312 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+3% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 2190, sebződés: 295, gyógyulás: 401, összesen: +106 ÉP}

Már épp kincsek után kutatnál, amikor újabb vendéglátó vereget vállon. Ez egy kreiton lich!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem sav ellen vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+6% tau] A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeledre őstűz varázslatot lősz. 46 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 602 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+3% tau] Egy szerencsétlenség varázslattal köszönt csatapartnered. (-40 szerencse a harc időtartamára.) A gnóm nyílpuskával célzol és lősz. Elrepül 2 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja a kreiton lich jobb lábát. (2 támadással 150 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Megmarkolva a Shengoroth karmát a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Shengoroth karmával többször mélyen végigmetszed a kreiton lich jobb lábát. (8 támadással 882 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+177 életerő). Transzformálsz! (+44 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 89 életpontot sebeztél. 89 életpontot gyógyultál. {KCC:} Kyorgölő pengével megvagdalod a kreiton lich testét. (6 támadással 464 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+93 életerő). Transzformálsz! (+23 varázspont.) Csápjával megérint a kreiton lich. (1 támadástól 117 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +24 ÉP.) Öregedtél 2 évet. Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 60 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled sötét halál varázslatot lő rád. 225 életpontot vesztettél. Shengoroth karmával kicsit megvagdalod a kreiton lich testét. (2 támadással 228 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 85 életpontot sebeztél. 85 életpontot gyógyultál. Kyorgölő pengével megkarcolod a kreiton lich groteszk fejét. (1 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A kreiton lich meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 88 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +18 ÉP.) Öregedtél 4 évet. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy nekromanta csókja varázslatot. 58 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét halál varázslatot lő rád. 183 életpontot vesztettél.
Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 19534 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 2476, sebződés: 731, gyógyulás: 556, összesen: -175 ÉP}

Jobban szemügyre veszed az idegen létesítmény idegen belsejét. Ez igen, kincsre bukkansz, találsz 1 mihlanil érmét. A pókkarmokat újra felcsatolva, lefelé mászol. Mintha csillapodott volna a torony forgási sebessége, hamar leérsz.
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az isteni gyógyítás varázslatot! [-4 TVP] Sebeid gyógyulnak (+750 életerő). [-60 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [69 pontot használtál fel, van még 561. Kapsz 69 VP-t.]

v 84 290 elmormolod a 84. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy végső mozdulattal előhívod a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy manaelementált! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy manaelementál! Ezt kerested. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Shengoroth karmával végigvagdosod a manaelementál lebernyegét. (8 támadással 913 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+183 életerő). Transzformálsz! (+45 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 92 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorgölő pengével néhányszor súrolod a manaelementál testét. (6 támadással 462 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+93 életerő). Transzformálsz! (+23 varázspont.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Energia áramlik beléd (+7 vp). Shengoroth karmával mély sebeket nyitva megvagdosod a manaelementál testét. Kritikus ütés! (8 támadással 1104 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+221 életerő). Transzformálsz! (+55 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 105 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorgölő pengével néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (6 támadással 459 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+92 életerő). Transzformálsz! (+22 varázspont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Energia áramlik beléd (+9 vp). Shengoroth karmával megvagdalod a manaelementál hullámzó masszáját. (8 támadással 885 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+178 életerő). Transzformálsz! (+44 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 84 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorgölő pengével párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (6 támadással 468 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Transzformálsz! (+23 varázspont.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Energia áramlik beléd (+8 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 4572, sebződés: 12, gyógyulás: 823, összesen: +811 ÉP}

[-72 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+2% teo] [10 pontot használtál fel, van még 551. Kapsz 10 VP-t.]

h 697 9999 használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+1137 varázspont, -2274 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 551.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az isteni gyógyítás varázslatot! [-4 TVP] Sebeid gyógyulnak (+750 életerő). [-60 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod az isteni gyógyítás varázslatot! [-4 TVP] Sebeid gyógyulnak (+750 életerő). [-60 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [8 pontot használtál fel, van még 543. Kapsz 8 VP-t.]

h 1607 használod az 1607. tárgyat
Használod a lélekharangot. Kezedet dörzsölve, izgatottan várod a hatást. A kincsek utáni sóvárgásod, versenyre kell a hatalomvágyaddal. Ez az, a tükörtornyot újra birtokba vették a szörnyek! [20 pontot használtál fel, van még 523. Kapsz 20 VP-t.]

h 886 használod a 886. tárgyat
A pókkarmok megtapadnak a felületen, így próbálsz egyre feljebb jutni a gyorsan pörgő építmény tükörsima falán. Hosszú órákig izzadsz a falon, és sok-sok kört megteszel, míg felérsz a bejáratig. Bekukkantasz. Egy sötét folyosó vezet egy tágas, kivilágított terembe. Közelebbről is szemügyre veszed: de az ismeretlen fényforrást nem sikerül felfedezned. A terem belsejében szinte nem is érezni a tükörtorony forgását, merengsz el a fizika tudományában, amíg meg nem hallod az előtted álló lény fújtatását. Ez egy shokara bogár!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem II vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). [+6% tau] Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 410 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% tau] A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Pusztítás Botját a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Pusztítás Botjával párszor keményen megütöd a shokara bogár jobb hátsó lábát. (5 támadással 489 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+98 életerő). Transzformálsz! (+24 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 147 életpontot sebeztél. Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 313 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +63 ÉP.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! {KCC:} Pusztítás Botjával többször eltalálod a shokara bogár fejét. (5 támadással 496 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+100 életerő). Transzformálsz! (+24 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 143 életpontot sebeztél. Több marást ejt rajtad a shokara bogár csáprágójával. (2 támadástól 306 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +62 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Pusztítás Botjával meghorzsolod a shokara bogár jobb középső lábát. (1 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 143 életpontot sebeztél. Hiába próbálsz hátrálni, a shokara bogár többször is megmar! (2 támadástól 312 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +63 ÉP.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
12941 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1924, sebződés: 931, gyógyulás: 412, összesen: -519 ÉP}

Hjaj, pihenni sincs időd. Egy újabb szörny jelenik meg előtted. Ez egy tleikan ölőművész!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem II vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+6% tau] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+7 max. varázspont.) Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 623 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). [+1% tau] Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tleikan ölőművész jobb lábát. Kritikus ütés! (5 támadással 318 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (61 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Shengoroth karmával hatalmas csapásokat adva felmetszed a tleikan ölőművész testét. (8 támadással 865 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 107 életpontot sebeztél. Kyorgölő pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a tleikan ölőművész testét. (4 támadással 298 életpontot sebezve.) A tleikan ölőművész csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 332 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +67 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15694 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 2211, sebződés: 393, gyógyulás: 71, összesen: -322 ÉP}

Morgást hallasz magad mögül, rosszat sejtve fordulsz meg. Ez egy kreiton átokmester!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem sav ellen varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). [+6% tau] Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy őstűz varázslatot. 75 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 529 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). [+2% tau] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Asylux átka varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kreiton átokmester testét. (5 támadással 303 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Shengoroth karmával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kreiton átokmester ráncos csápját. (8 támadással 924 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+185 életerő). Transzformálsz! (+18 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 82 életpontot sebeztél. 82 életpontot gyógyultál. Kyorgölő pengével néhányszor súrolod a kreiton átokmester jobb oldalát. (2 támadással 158 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Csápjaival a kreiton átokmester lecsap a bal karodra. (2 támadástól 137 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +28 ÉP.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-5 minden tulajdonságodra kör végéig.) Egy Asylux átka varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. A kreiton átokmester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 kreiton agy. 18577 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 2071, sebződés: 137, gyógyulás: 335, összesen: +198 ÉP}

Módszeresen végigtapogatod a fénylő falakat. Az egyik kő mintha kapcsoló lenne, megnyomása feltárja előtted egy titkos rekesz tartalmát. Találsz 3 sötét italt. Lefelé könnyebben megy. Fél óra alatt újra szilárd talajra érsz. [55 pontot használtál fel, van még 468. Kapsz 55 VP-t.]

kb 882 1 kiveszel a bankból a 882. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 regeneráló övet. [0 pontot használtál fel, van még 468.]

kf 531 453 882 kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat a 453. tárggyal a 882. tárgyat
Leveszed a Morgan sipkáját, majd a fejedre teszed a lidérckoronát. [0 pontot használtál fel, van még 468.]
Leveszed az őselemek köpenyét, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 468.]
Felcsatolod a regeneráló övet. [0 pontot használtál fel, van még 468.]

v 198 146 4 elmormolod a 198. varázslatot
Túl nagy távolságot adtál meg. [0 pontot használtál fel, van még 468.]

szk 463 780 274 keresed a 463. szörnyet a 780. szörnyet a 274. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy ro'galhal kísértetet. [0 pontot használtál fel, van még 468.]

tk 8 1952 többszemélyes kaland 8 1952
Ezt a többszemélyes kalandot nem itt teljesítheted! [0 pontot használtál fel, van még 468.]

ef 25 503 energia fejlesztése 25
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-2 TU.] [14 pontot használtál fel, van még 454. Kapsz 14 VP-t.]

* 1. BP: elmormolod a 208. varázslatot
Még nem telt el fél év a legutóbbi kisebb kívánság óta. (Legutóbb 2009. év 10. havában használtad a varázslatot!) [0 pontot használtál fel, van még 454.]

* 2. BP: használod a 336. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 449. Kapsz 5 VP-t.]

* 3. BP: elmormolod a 172. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 Thargodan esszencia). [0 pontot használtál fel, van még 449.]

* 4. BP: elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] Öregedtél 1 évet. [5 pontot használtál fel, van még 444. Kapsz 5 VP-t.]
Beizzik a turbómágia. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 439. Kapsz 5 VP-t.]
Beizzik a turbómágia. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 434. Kapsz 5 VP-t.]

* 5. BP: kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat a 453. tárggyal
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 434.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 434.]

* 6. BP: használod a 305. tárgyat
Porrá zúzol 2 varázskövet. (+200 varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 434.]

* 7. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo] [0 pontot használtál fel, van még 434.]
Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [0 pontot használtál fel, van még 434.]
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+2% teo] [0 pontot használtál fel, van még 434.]

* 8. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 434.]
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo] [0 pontot használtál fel, van még 434.]
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+3% teo] [0 pontot használtál fel, van még 434.]

* 9. BP: t. energia kisütése: 273 9 214
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 9 VP-nél kevesebb, plusz 14 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 434.]

* 10. BP: használod a 892. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 434.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Egy mini-akadálypályát építesz (az ember mit meg nem tesz merő egoizmusból...), és többször megpróbálsz minél rövidebb idő alatt, minél kevesebb hibával végigjutni rajta. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy eszement trappoló. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

[40 pontot használtál fel, van még 394. Kapsz 40 VP-t.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A levegőben szállingó rovarokat próbálod kézzel elkapni, ezáltal fejlesztve a kézügyességedet. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 354. Kapsz 40 VP-t.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A levegőben szállingó rovarokat próbálod kézzel elkapni, ezáltal fejlesztve a kézügyességedet. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 314. Kapsz 40 VP-t.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 274. Kapsz 40 VP-t.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gólyalábakat építesz, és azokkal egyensúlyozva gyakorolsz. Sajnos a lábak túl gyengére sikerültek, hogy használni lehessen őket hosszabb távon, de legalább az egyensúlyérzékedet fejlesztetted. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 234. Kapsz 40 VP-t.]

tf 3 34 fejleszted a 3. tulajdonságodat 34 pontért
A levegőben szállingó rovarokat próbálod kézzel elkapni, ezáltal fejlesztve a kézügyességedet. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [34 pontot használtál fel, van még 200. Kapsz 34 VP-t.]
A szervezetedet méreg pusztítja (-54 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 22, 20, 28.
Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 744 pontot. A következő körben tehát 944 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Blanga Dor Blazeer, egy barna, kontyos hajú, zöld szemű gnóm férfi vagy. Bőröd a sírok márvány fehérjét idézi. Fairlight kisebb avatárja vagy. A Mágia Örökösei (#9135) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 603. fordulód.

Erő: 74 (99) Szint: 53 Merészség: 10/5 Magasság: 118 cm
IQ: 74 (78) Támadás: 81 Agresszió: 3 Testsúly: 54 kg
Ügyesség: 80 (88) Védekezés: 115 Menekülés: 30 % Életkor: 121/554 év
Egészség: 74 (86) Életpont: 1523/830 Jellem: semleges (+2) Tul. pont: 0
Szerencse: 88 (95) Varázspont: 5084/3173 Pénz: 2189 arany Kép. pont: 47
Tudatpont: 26/0 Pszi pont: 673/740 Halhatatlanság: 12 %
Eddig összesen 7876 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 143714 TP-t kaptál. Jelenleg 45374543 TP-d van. A következő szinthez még 6625457 TP szükséges. Trófeáid: káoszdémon, triklem drakolder, Morghatal A'ton. A 601. fordulódban 11693 arany került a bankszámládra. 11809 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 5 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 13/3 ökölvívás: 23/32 szúrófegyverek: 27/4
vágófegyverek: 56/53 (+4%) ütőfegyverek: 32/29 (+5%) lőfegyverek: 42/95 (+1%)
dobófegyverek: 28/7 (+7%)

Feltételes fegyverváltás: Pusztítás Botja (#316) (140%) << Shengoroth karma (#1520) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -13.); bronzhegyű nyíl (#94) (14 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); szent nyílp.lövedék (#549) (998 .); tüske (#22) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 39/41 (+22%) 2. nyomkövetés: 170/4 (+29%) 3. lopás: 7/98
4. mászás: 47/91 (+17%) 5. csapdakészítés: 39/97 (+6%) 6. csapdaészlelés: 24/17
7. gyógyítás: 93/46 8. titkosírás: 17/6 9. felderítés: 35/41
10. szörnyidomítás: 13/42 11. teológia: 329/6 (+44%) 12. taumaturgia: 302/14 (+94%)
13. szerencsejáték: 6/51 14. versengés: 20/90 15. harcművészetek: 19/72
16. zene: 8/56 17. szörnyismeret: 69/78 (+20%) 18. pszi: 60/88 (+7%)
19. zárnyitás: 32/6 20. vadászat: 12/71 21. vitalitás: 8/87 (+12%)
22. bányászat: 49/97 23. úszás: 17/48 24. főzés: 13/82 (+10%)
25. ősteológia: 24/79 (+9%) 26. őstaumaturgia: 21/19 (+6%) 27. csapatmunka: 3/82

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 237
5. varázslat sebzés: 3 10. vp regeneráció: 5 11. kincskeresés: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 0 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (isteni gyógyítás (#324))
gyógyítasz 40% életerő alatt 36 TVP-ért
kutatsz max. 500 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 6 darabot ), tüskét (#22) (max. 12 darabot ), nyílpuska lövedéket (#547) (max. 30 darabot ), szent nyílp.lövedéket (#549) (max. 30 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 999 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 6 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 100 darabot )
mászol max. 300 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 16)
kputtyintó csalán (#247), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), bolyongó lidérc (#388), talriai behemót (#312), 9955. szövetség (#9955), purifikátor császár (#393), manaelementál (#290), animált korall (#445), aranyfecske (#283), zafír sárkány (#329), kyorg őrgólem (#567)
Barátságosság (aktív: 9, max: 16)
átokmurgattyú (#225), Vashegyek Nemzete (#9122), Acél Öklök (#9123), Erdők Vándorai (#9139), semlegesek (#989), jók (#990), vércápa sámán (#281), bűbájlidérc (#761), éjfattyak (#9096)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
gigaököl (#49, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) var.tárgy készítés (#153, 300 VP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) jégoszlop (#231, 24 VP)
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) éjfattyak végzete (#260, 100 VP)
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
jégvihar (#353, 45 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP)
alku (#139, 20 VP, 5 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) gömbvillám (#176, 20 VP)
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP)
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP)
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP) fürkésző szemek (#213, 25 VP)
aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP)
lidércidézés (#219, 30 VP) hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP)
mágia megértése (#226, 0 VP) ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) energiaburok (#239, 15 VP)
Solisar aurája (#240, 18 VP) pajzszúzás (#251, 24 VP) avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP)
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP)
kyorg tudás (#273, 0 VP) istenítélet (#284, 50 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP)
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP)
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) agybénítás II (#246, 15 PP) elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP)
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) spirituális ext. (#249, 0 PP)
Ősteológia varázslataid
isteni gyógyítás (#324, 60 VP, 4 TVP)
Őstaumaturgia varázslataid
őstűz (#310, 50 VP) őskreáció (#320, 30 VP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +14 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +150 vp 19 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 190 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) Pörhemór köre (#205) (106,3,3) vámpirizáció (#1) szürkeáll. aktiv (#71)
hadiszerencse II (#24) esszenciavédelem (#165) fürkésző szemek (#213) tűzmágia (#157)
tulajdonságpajzs (#26) óriáserő (#53) agyburok (#90) csupasz izom (#28)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
18. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
tűzgolyó (#155)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), tükörpajzs (#101), varázsvédelem II (#108), elektromos pajzs (#51)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 27, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> smaragdgólem (#417) háló (#186) >> magnetikus praglonc (#200)
jégoszlop (#231) >> tűzelementál (#276) jégoszlop (#231) >> ezerszemű bestia (#288)
jégoszlop (#231) >> Thargodan mágus (#318) jégoszlop (#231) >> tollaskígyó (#635)
méregfelhő (#37) >> rothadó lián (#427) jégoszlop (#231) >> Folrang (#331)
jégvihar (#353) >> talriai behemót (#312) őstűz (#310) >> 40. szintű lényekre
éjfattyak végzete (#260) >> éjfattyak (#9096) jégoszlop (#231) >> őshonos sziklozug (#447)
tűzgolyó (#155) >> homogén artikula (#434) direkt kontaktus I (#121) >> aranyfecske (#283)
pajzszúzás (#251) >> lidérctűz (#457) pajzszúzás (#251) >> greén örvény (#443)
direkt kontaktus I (#121) >> zafír sárkány (#329) tűzgolyó (#155) >> 38. szintű lényekre
istenítélet (#284) >> manaelementál (#290) jégoszlop (#231) >> tengeri parduan (#565)
pajzszúzás (#251) >> pszionikus entitás (#553) istenítélet (#284) >> bársony gyilkos (#546)
istenítélet (#284) >> shokara bogár (#436)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 27, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418) varázsvédelem II (#108) >> magnetikus praglonc (#200)
tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255) tompítás (#40) >> éjkornis (#228)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Fel kell készülnöd az végső csatára az éjfatty seregek ellenében. Készíttess magadnak valamilyen páncélt Zarknod piramisában!
2.) Nem tetszik, hogy egyesek teljes védelmet élveznek villámaimmal szemben... Hozz 3 kék immunitáskövet, és áldozd fel oltáromnál!
3.) Az ősi birodalmak vagy a ryuku szigetek legjobb kincseket a pusztában kóborló, legendás szörnyektől szerezheted meg. Végezz tízzel! (számláló: 7)

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
villámrúna (124)
kasztropl. trafó (145)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
a halál csókja (303)
magiometer (314)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 42 TU. szükséges még: 8 TU.
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség parancsal.
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2635.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
158 arany (#50) 2 isteni könnycsepp (#260) 1 kaktuszbogyó (#429)
20 nyílvessző (#108) 1 parduanhályog (#909) 11 pirkit (#153)
1 sallank karom (#128) 3 varázskő (#305) 7 vas dobónyíl (#189)
1 vízionár szem (#102)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 borkonyó bibe (#312) 1 gyöngymangó (#135) 3 kaja (#2)
1 kreiton agy (#1142) 2 madártoll (#112) 1 mihlanil érme (#764)
1 nyílpuska lövedék (#547) 1 regeneráló öv (#882) 2 sáfránypor (#211)
3 sötét ital (#284) 1 tleikan karkötő (#895) 115 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(292,32) tükörtorony (#885), Leah oltár, 42. jellempróba, művészi porolit (#720), pézsmatök (#933, belőle készíthető: #934), csillagbozótos (#928, belőle készíthető: #929), tüskés totemblarg (#482), tleikan amazon (#534), kreiton lich (#536), manaelementál (#290), shokara bogár (#436), tleikan ölőművész (#535), kreiton átokmester (#537), eszement trappoló (#549)
(293,26) ősi rúnatorony (#852), Raia oltár, 33. jellempróba, púpos zsokarg (#451), kreiton bűvölő (#506), tleikan behemót (#511), eszement trappoló (#549)
(293,31) 47. jellempróba, Tharr oltár, Chara-din monolitja (#534)
(294,27) 34. jellempróba, Tharr oltár
(294,28) ősi rúnatorony (#852), 47. jellempróba, Raia oltár, elemi pulzátor (#440), sötét ülnök (#508)
(294,29) Leah oltár, 25. jellempróba
(294,30) Leah oltár, Chara-din monolitja (#534), 39. jellempróba

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2009.11.02 09:04 Változások a számládon! 300 zsetont átutaltak a(z) 2242. számláról!
˙

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* A császárvárosba bekerült egy új küldetésadó épület, a ryuku mágustorony.

Üzenet küldése a karakternek