601. forduló, 603. forduló, Smylie-tt összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. febr. 16. 9h:09'
EZ A 618. JÁTÉKHETED, 602. FORDULÓD
619. játékheted kezdete: febr. 19.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2785
SZÁMLA : XXXX

SMYLIE-TT KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [360,64] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol Jázminnal. Tharr félisten hatalmú személyes tanácsadója. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy agori szegecscsizmát, egy angyalok gyűrűjét, egy Eldereth kristályt, egy életköves gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy féregíz nyakpántot, egy gólemgyűrűt, egy haramakit, egy két kard szimbólumot, egy Khór kesztyűjét, egy kisebb napkorongot, egy koponya gyűrűt, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy lánghordozó gyűrűt, egy Luthius karkötőjét, egy mentát koronát, egy natharion talizmánt, egy óriás fülbevalót, egy óriások övét, egy örökkéval.gyémántját, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku vadászinget, egy smaragd karkötőt, egy szerencsetalizmánt és egy varkaudar szimbólumot visel. Fegyverzetét egy tleikan főbíra trófea, egy triklem drakolder trófea és egy kreiton jótündér trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy ent pásztorbotot, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Egy tüskés gigaféreg a hátasa. Tisztán érzed auráját: színtelen, jelezve semleges mivoltát a féregnek. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Az 1. napon találkozol egy szőke, hosszú hajú, zöld szemű gnóm nővel. A bőre kreolszínű. Raia teljhatalmú megbízottja és jobbkeze. Egy bársony övsálat, egy bozontfonatot, egy Doemon kőkarkötőjét, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy Elenios fülbevalóját, egy Erdauin gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy Fagyor övsálját, egy hűbéresi gyűrűt, egy Istenek Talizmánját, egy jáde ékszert, egy kamikáze fejfedőt, egy Khór maszkját, egy kreiton palástot, egy Kyeli maszkját, egy lajstrom medált, egy lényegformázó gyűrűt, egy Luthius karkötőjét, egy Mamajaga kőcipőjét, egy Manó örvény csatját, egy moa nadrágot, egy moa nyakláncot, egy moa vállapot, egy moa védőkesztyűt, egy nap szimbólumot, egy nemesi ruhadíszt, egy nemesi vívópalástot, egy Notermanthi amulettet, egy og'lhobn fülbevalót, egy örökkéval.smaragdját, egy quwarg nyakpántot, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy szamurájvértet, egy teknős mágiapáncélt, egy Teremtő koronáját, egy troglodita gyűrűt, egy tűzhaj diadémet, egy varkaudar szimbólumot, egy védőtalizmánt, egy Vlagyimir gyűrűjét, egy Vlagyimir-díjat és egy Zarknod fülbevalóját visel. Felszerelését egy agyrém trófea, egy Genyuku trófea és egy Wrigh trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Táguló téridő kontinuum. Jobb kezében egy Durghal pörölyét, bal kezében egy fagyott kalapácsot tart. Lőfegyvere egy wuhgee dárda. Egy hoarián sárkánybébi a hátasa. Málhásállata egy mutáns hegyitroll. Érzékeled auráját: ocsmány fehér a nyomorult jónak. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Manó Qpica Kedvese. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
Az 1. napon összefutsz egy fekete, rövid hajú, kék szemű gnóm férfival. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Leah lényének egy jelentős része. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy árnyékpáncélt, egy árnygyűrűt, egy árnykarkötőt, egy árnyszőttest, egy Blounther gyűrűjét, egy bozontfonatot, egy drag'kór fülkarikát, egy draklen csizmát, egy drakolder gyűrűt, egy hősi övcsatot, egy inváziós amulettet, egy játékmesteri palástot, egy kamikáze fejfedőt, egy kisebb napkorongot, egy koponya szimbólumot, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy moa csiptetőt, egy moa karkötőt, egy moa köntöst, egy moa nadrágot, egy moa sisakot, egy moa vállapot, egy moa védőkesztyűt, egy natharion talizmánt, egy Notermanthi amulettet, egy óriások övét, egy ősmágus fülbevalóját, egy ősplazmát, egy regeneráló övet, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy Teremtő koronáját, egy Toyaki csuklópántját, egy troglodita gyűrűt, egy tűzhaj diadémet és egy Xhe-Po-Khai gyűrűjét visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy élőholt drakolder trófea és egy quwarg ölész trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy kasza. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Durghal pörölyét, bal kezében egy nunchakut tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy élőholt sullár a hátasa. Teherhordója is van: egy Thargodan csontváz! Szegény állat majd megszakad. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: éjfekete, akárcsak a Tiéd. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Albertus Magnus. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
Az 1. napon találkozol L escargottal. Mozgása könnyed, szinte már légies. Jeges borzongás fut végig gerinced mentén, ahogy ajkai mosolyra húzódnak... Auráját érzékelve máris tudod, semleges a nyomorult. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
Az 1. napon összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, barna szemű ember férfival. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Dornodon kisebb avatárja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy Arsa potrohgyűrűjét, egy bársony övsálat, egy bozontfonatot, egy denevér szimbólumot, egy díszes fegyvertokot, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy draklen csizmát, egy drakolder gyűrűt, egy Erdauin gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy Fagyor övsálját, egy hűbéresi gyűrűt, egy Istenek Talizmánját, egy jáde ékszert, egy kamikáze fejfedőt, egy kisebb napkorongot, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy lényegformázó gyűrűt, egy Luthius karkötőjét, egy mahagóni kesztyűt, egy mahagóni köpenyt, egy mahagóni koronát, egy mahagóni vállvédőt, egy moa nyakláncot, egy nemesi ruhadíszt, egy Notermanthi amulettet, egy og'lhobn fülbevalót, egy örökkév. igazgyöngét, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy szamurájvértet, egy teknős mágiapáncélt, egy Teremtő koronáját, egy troglodita gyűrűt, egy tűzhaj diadémet, egy védőtalizmánt, egy vívónadrágot, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy Zarknod fülbevalóját visel. Ruházatát egy ódon vízköpő trófea, egy Genyuku trófea és egy Moi Ro Fa trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: Táguló téridő kontinuum. Jobb kezében egy Aurgir lándzsáját, bal kezében egy T'vadar tőrét tart. Lőfegyvere egy teriád tőr. Hátasállata egy élőholt sullár! Holmiját egy eszement trappoló cipeli. Tisztán érzed auráját: éjfekete, akárcsak a Tiéd. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve McSivaat. Telepatikus kapcsolatot létesíttek.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 1 Shengoroth karmát (100 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Kifizetted a megvett 4 szvó-ektoplazmát (350 arany).
Az 1. napon találkozol egy fekete hajú, szürke szemű kobudera férfival. Fekete a bőre. Tharr leghatalmasabb, halhatatlan főpapja. Egy árnyékpáncélt, egy bozontfonatot, egy díszes fegyvertokot, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy Erdauin gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy Fagyor övsálját, egy Félisteni érmet, egy ganüid masszapáncélt, egy hűbéresi gyűrűt, egy Istenek Talizmánját, egy jáde ékszert, egy kamikáze fejfedőt, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kisebb napkorongot, egy kreiton palástot, egy kristály vállvédőt, egy kristálypáncélt, egy Kyeli maszkját, egy lajstrom medált, egy lényegformázó gyűrűt, egy Lordac kesztyűjét, egy lordok övét, egy lovagi sisakforgót, egy Luthius karkötőjét, egy Mamajaga kőcipőjét, egy nemesi ruhadíszt, egy Notermanthi amulettet, egy og'lhobn fülbevalót, egy olimpiai smaragdot, egy örökkévaló holdkőjét, egy quwarg nyakpántot, egy rizspapír-vértet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy Sárkány Amulettjét, egy Szakamó fülgyűrűjét, egy teknős mágiapáncélt, egy Teremtő koronáját, egy Thargodan agyfókuszt, egy Toyaki csuklópántját, egy troglodita gyűrűt, egy tűzhaj diadémet, egy vámpír talizmánt, egy varkaudar szimbólumot, egy Vlagyimir gyűrűjét, egy Vlagyimir-díjat, egy yiang csuklópántot, egy yiang nadrágot, egy Zarknod fülbevalóját és egy Zekhartax köpenyét visel. Ruházatát egy magmaköpő trófea, egy kaptárparancsnok trófea és egy Zekhartax trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: Táguló téridő kontinuum. Jobb kezében egy Romboló kalapácsát, bal kezében egy mágikus hentesbárdot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy hoarián sárkánybébi! Holmiját egy mutáns hegyitroll cipeli. Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen, jelezve a pártatlan semlegest. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Rizi-Bizi. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot.
Az 1. napon összeakadsz egy fekete, rövid hajú, szürke szemű kobudera férfival. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Tharr istenné kikiáltott személyes barátja. Egy árnyszőttest, egy Arutac mithrilövét, egy csillogó fülbevalót, egy díszes fegyvertokot, egy Doemon kőkarkötőjét, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy draklen csizmát, egy drakolder gyűrűt, egy Erdauin gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy Fagyor övsálját, egy Fairlight nyakláncát, egy fekete karvédőt, egy gárdista övcsatot, egy Ghudd'zilla kesztyűt, egy hűbéresi gyűrűt, egy Istenek Talizmánját, egy jáde ékszert, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kisebb napkorongot, egy kreiton palástot, egy Kyeli maszkját, egy lajstrom medált, egy lényegformázó gyűrűt, egy Notermanthi amulettet, egy örökkév. igazgyöngét, egy őselemi gyűrűt, egy quwarg nyakpántot, egy rizspapír-vértet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy szamurájvértet, egy teknős mágiapáncélt, egy Teremtő koronáját, egy Thargodan agyfókuszt, egy Toyaki csuklópántját, egy tűzhaj diadémet, egy tűzopál érmét, egy varkaudar szimbólumot, egy védőtalizmánt, egy Vlagyimir-díjat, egy yiang köpenyt, egy yiang nadrágot, egy yiang vállvédőt, egy Yuin gyöngysorát és egy Zarknod fülbevalóját visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Ruházatát egy agyrém trófea, egy zg'vzung zsarnokúr trófea és egy Wrigh trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy eltaposott quwarg. Övén 4 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy Ting Ro Ce pajzsát tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd hoarián sárkánybébi. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Csicskása egy élőholt quwarg. Éppen a gazdája talpát nyalja. Érzékeled auráját: semleges jellemű a hitvány! Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Kasul Herolf. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Azt mondja: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+8 varázspont).
Az 1. napon találkozol Kóbor Hollóval. Tharr esszenciájának örököse. Egy bozontfonatot, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy draklen csizmát, egy drakolder gyűrűt, egy Élet gyűrűjét, egy Erdauin gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy Fagyor övsálját, egy ganüid masszapáncélt, egy halálfejes köpenyt, egy hűbéresi gyűrűt, egy Istenek Talizmánját, egy jáde ékszert, egy kamikáze fejfedőt, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kisebb napkorongot, egy kreiton palástot, egy kristály vállvédőt, egy kristálypáncélt, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy lényegformázó gyűrűt, egy lordok övét, egy Lucius szerencsep.ét, egy Luthius karkötőjét, egy mahagóni karvédőt, egy mahagóni koronát, egy mahagóni lábvédőt, egy moa nyakláncot, egy Notermanthi amulettet, egy og'lhobn fülbevalót, egy örökkéval.smaragdját, egy quwarg nyakpántot, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy Sárkány Amulettjét, egy Szakamó fülgyűrűjét, egy Teremtő koronáját, egy Thargodan agyfókuszt, egy Toyaki csuklópántját, egy troglodita gyűrűt, egy tűzhaj diadémet, egy tűzopál érmét, egy vámpír talizmánt, egy varkaudar szimbólumot, egy Vlagyimir-díjat, egy Yuin gyöngysorát és egy Zarknod fülbevalóját visel. Fegyverzetét egy kaptárparancsnok trófea, egy magmaköpő trófea és egy Zekhartax trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Jobb kezében egy pusztító lándzsát, bal kezében egy T'vadar tőrét tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Egy hoarián sárkánybébi a hátasa. Holmiját egy bazaltelementál cipeli. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges jellemű az alávaló. Elismerően fejet hajtasz jelezvén számára, hogy értékeled a tiédet meghaladó hatalmát. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Az 1. napon ismét összefutsz Manó Qpica Kedvesével. Mentális auráját felismered, fehér, mint minden jónak. Pfuj! Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Az 1. napon összefutsz Ryushival. Leah félisten hatalmú uralkodó papja. Egy agori szegecscsizmát, egy che-vállszalagot, egy csodálatos nyakláncot, egy díszes tunikát, egy drakolder gyűrűt, egy Élet gyűrűjét, egy értépő sarkantyút, egy gárdista övcsatot, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens kesztyűjét, egy koponya szimbólumot, egy Krough fejdíszét, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy örökkéval. zafírját, egy őselemek köpenyét, egy ősmágus fülbevalóját, egy rizspapír-vértet, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy Snafall jeges övét, egy teriádbőr karkötőt, egy troglodita gyűrűt és egy Sshreakza amulettjét visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy Folrang trófea és egy rubin sárkány trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egy kasza. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Teherhordója is van: egy Thargodan csontváz! Szegény állat majd megszakad. Mentális auráját felismered, gonosz, mint Te.
Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 50 toxylt (351 arany), 5 szvó-ektoplazmát (375 arany).
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átveszed a sikeresen eladott 1 Shengoroth karma (eladási ár: 100 arany, ebből a kezelési költség: 8 arany) ellenértékét.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+10 tvp ). Nyakadon két apró pont van. Vért szívtak tőled! (-155 életerő.) Már éppen indulnál, amikor egy vérvörös rózsát veszel észre a hátizsákodra fektetve. Vajon hogyan kerülhetett oda? Nem tudsz ellenállni élénk színének és illatának, így óvatosan elteszed. Zúgás, tompa dübörgés kél füledben - eljött a dagály ideje. A vér tengere kiemelkedik medréből, erővel töltve fel az üres kelyheket. Magadhoz térsz álomtalan álmodból, és utadra indulsz. Tudod, ha harcot hoz is az éj, végén mindig megtelik a kehely (a tested) a tenger erejével. Aztán mielőtt eljő a hajnal, s az apállyal visszahúzódik magába, összegyűjti a kelyhek gyümölcsét; téged pedig újra magával ragad a halálos álom...
Az aranytermő erszény 68 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+141 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+1715 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+221 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+11 tudatpont.) A lottó 803. hetének nyerőszámai: 23, 10, 22. 1 db 0 találatos szelvényed volt. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: elmormolod az 1. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 10 életpontot tudsz így gyógyulni. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 770.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 24. varázslatot a 137. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 768.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-14 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [2 pontot használtál fel, van még 766.]
Beizzik a turbómágia. Felkészülsz a szemmelverésre. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 764.]

* 3. KP: elmormolod a 157. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 762.]

* 4. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 760.]

* 5. KP: elmormolod a 6. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A forró energia testedbe áramlik. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 755.]

* 6. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 4. varázslatot a 127. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 755.]
Szupersebesen mormolsz. Felkészültél az aurák kilesésére. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 753.]
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 751.]

* 7. KP: elmormolod a 220. varázslatot a 227. varázslatot a 28. varázslatot
Fürgén varázsolsz! (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 749.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 ezüstdarab). [0 pontot használtál fel, van még 749.]
Szupersebesen mormolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+21 erő). [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 747.]

* 8. KP: használod az 1253. tárgyat
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Nem volt maradandó hatása.) [5 pontot használtál fel, van még 742.]

* 9. KP: elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot a 210. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Kékes fény vonja be bőröd. [-23 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 740.]
Szupersebesen mormolsz. Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 738.]
Fürgén varázsolsz! [-40 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 736.]

* 10. KP: elmormolod a 23. varázslatot a 182. varázslatot az 53. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Működni kezd a jellemtükör. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 734.]
Gyorsvarázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 732.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Csapásaid erősebbek lesznek! (+18 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 730.]

be 747 213 138 bemész a 747. épületbe
Mindig megborzongsz, ha az Ördögi Kör közelébe kerülsz. Erőt véve magadon, határozottan indulsz előre. Lehunyod a szemed, ahogy a fekete gyertyák hideg füstje bekúszik a ruhád alá, de aztán az érzés lassan elmúlik. Bejutottál...
Elindulsz az egyik csuhás alak felé és elmondod, mire lenne szükséged. Ez 125 arany lesz. Szó nélkül kinyújtja a tenyerét, melybe leszámolod a csengő érméket. Az alak felemeli karjait és mély, torokhangú mormogásba kezd. Érzed a mágia lüktetését, mely egyetlen mozdulattal csapódik testedbe, ahogy a varázslat befejeződik! Aktivizálódik rajtad egy fürkésző szemek [Sokkal alaposabb leszel, ha kutatni kell.] és egy széljárás [Lépteid könnyűvé, légiessé válnak.] varázslat! [5 pontot használtál fel, van még 725.]

at 3345 10 TU-t adsz át a 3345. kalandozónak 10
Koncentrálsz, akaratotok összekapcsolódik. 10 TU árán átcsúsztatsz 10 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 725.]

at 4974 10 TU-t adsz át a 4974. kalandozónak 10
Koncentrálsz, akaratotok összekapcsolódik. 10 TU árán átcsúsztatsz 10 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 725.]

bb 473 500 610 beraksz a bankba a 473. tárgyat (500 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 14 fiatalság italát. Beraksz a bank széfjébe 3 manakristályt. Beraksz a bank széfjébe 1 pszi katalizátort. [0 pontot használtál fel, van még 725.]

hu 232 932 70 hulladék: 232 932 70
Hulladék, ezért nem gyűjtesz ilkin ércet. Hulladék, ezért nem gyűjtesz cápazsírt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz rézdarabot. [0 pontot használtál fel, van még 725.]

v 15 936 6 elmormolod a 15. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Létrehoztad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új raaba-gumó. [-42 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [30 pontot használtál fel, van még 695.]

kt 937 3 elkészíted a 937. tárgyat (3 darabot)
Nagyon sajnálom, de még nem tudod, hogyan kell azt a tárgyat elkészíteni. [0 pontot használtál fel, van még 695.]

kno 17 1 képesség-növelés 17
Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) [0 pontot használtál fel, van még 695.]

vv 112 147 247 elmormolod a 112. varázslatot a 147. varázslatot a 247. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-21 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+12 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] [15 pontot használtál fel, van még 680.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Csillogó energiafelhő jelzi, hogy képes vagy a mágikus teremtmények megsebzésére. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 680.]
Szupersebesen mormolsz. Érzed, ahogy egyre erősebben buzog az Elméd Dominanciája. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 678.]

hh 937 504 522 használod a 937. tárgyat az 504. tárgyat az 522. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 678.]
Nekilátsz, hogy minden szemetet beledobálj az aranytermő ládikóba: cápazsír (310,64)-> (12 ap), ilkin érc (310,64)-> (21 ap), rézdarab (310,64)-> (55 ap), összesen 88 arany, 6 ÉP veszteség, 0 VP veszteség. [6 pontot használtál fel, van még 672.]
Hamm, benyeled a tudás gyöngyét, majd lesed a hatást. Tested egészségtől fénylik! (+1 egészség.) [1 pontot használtál fel, van még 671.]

hh 1269 841 1133 használod az 1269. tárgyat a 841. tárgyat az 1133. tárgyat
A szemedhez emeled a kaleidoszkópot, és elmerülsz az üvegszilánkokról visszaverődő fények játékában. Hamarosan eléred a tökéletes transzállapotot. Az idő dimenziói teljesen összekuszálódnak körülötted. (+14 TVP.) Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [4 pontot használtál fel, van még 681.]
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 680.]
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Élesen, logikusabban látod az összefüggéseket olyan dolgok között, amire eddig semmi időt nem fecséreltél. Például gyerekjátéknak tűnik egy manakút elkészítése. (ld. enc.) [21 pontot használtál fel, van még 659.]

vv 70 71 120 elmormolod a 70. varázslatot a 71. varázslatot a 120. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 658.]
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 656.]
Beizzik a turbómágia. Iszonyatosan erős mentális pajzs feszül védelmezőn az elméd köré. [-15 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 654.]

h 1271 1253 használod az 1271. tárgyat
Itt az ideje egy kis kertészkedésnek! Sheran cserepébe egy csillezsályalevelet ültetsz, alaposan meglocsolod (vízzel és isteni könnycseppel), majd vársz. Némi hajtás azonnal sarjadzani kezd, de még sok idő, míg leszüretelheted. [5 pontot használtál fel, van még 649.]

h 1602 99 18 használod az 1602. tárgyat
Használod az ezüstszelencét. A belsejébe 18 fekete gyöngyöt dobsz. Tudod, mikor kell kinyitni - tárgyaid eltűntek, helyükön 108 tintát találsz. (Nincs mibe rakni 84 tintát.) [3 pontot használtál fel, van még 646.]

m 3 1 8 mozogsz délkeletre, északkeletre, északra
[361,65] Lápvidékre érkeztél. Itt több veszély les rád, mint a Sötét Föld összes többi tereptípusán összesen. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. A nádas megfelelő búvóhelynek tűnik számodra. Na, ide sem bújok többet, kiáltod, mikor észreveszed, hogy nem voltál elég ügyes. A szörny észrevett. Egy vg'axtol torzító közeledik feléd! A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült!

A távcsővel lassan körülnézel. Messze keletre látsz egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délnyugatra egy viharóriás barlang van. Nyugatra egy gejzír van. Északra egy Fairlight oltár van. Elrakod a távcsövet.

(Továbbmész...) [362,64] Elcsigázottan, igyekezve a szádon át venni a levegőt mész előre a halott mocsárban. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Hmm, csak egy sebesült lélekelementál. Ettől nincs semmi félnivalód. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. 560 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pusztító végzet varázslatot. Semmi eredménye! A lélekelementál szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva az angyalok kesztyűjét, szereztél 1 lélekesszenciát. 9777 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 560, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}

Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy ősvortexet. Délre egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy Thargodan tábor van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Egy talriai behemót nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 560 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Megmarkolva az ent pásztorbotot ellenfeledre rohansz. Ent pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a talriai behemót mérhetetlen testét. (7 támadással 915 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+184 életerő). Egy rovarfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. 180 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével súrolod a talriai behemót mérhetetlen testét. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káoszcsapás. 65 életpontot sebeztél. Ellenfeled 14 pontot sebződik a pestisaurától. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a talriai behemót, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 65 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 48 kaját. 19061 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1803, sebződés: 65, gyógyulás: 210, összesen: +145 ÉP}


(Továbbmész...) [362,63] Az élettelen mocsár minden irányból a halál leheletét árasztja feléd. Egy kalandozó csontvázára bukkansz. A rengeteg sérülésből látszik, hogy alaposan megkínozták, és lelke valószínűleg most is itt raboskodik valamelyik Thargodan szolgálatában. Hirtelen mozogni kezd a föld! Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy talriai behemót került az utadba. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 560 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a talriai behemót mérhetetlen testét. (7 támadással 911 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+183 életerő). Távolról rovarfelhő II varázslatot lősz a másikra. 193 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével megpöccinted a talriai behemót mérhetetlen testét. (1 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káoszcsapás. 61 életpontot sebeztél. Pestisaurád működik (13 ép-t sebezve). A talriai behemót fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 60 életpontot vesztesz.) A talriai behemót összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 48 kaját. 19061 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1816, sebződés: 60, gyógyulás: 211, összesen: +151 ÉP}

Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy tündöklő szobrot. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre egy ősvortex van. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Nyugatra egy Thargodan tábor van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy Leah oltár van. Elteszed a látcsövet. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [15 pontot használtál fel, van még 631.]

m 4 3 5 mozogsz délre, délkeletre, délnyugatra
[362,64] Tovább haladsz a mindennél ocsmányabb Sötét Földi mocsárban. A távolból robbanások hangját hallod. Hirtelen mozogni kezd a föld! Egy talriai behemót nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.

Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. 560 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vad csatakiáltással, felemelve az ent pásztorbotot a másikra rontasz. Ent pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a talriai behemót mérhetetlen testét. (7 támadással 947 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+190 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy rovarfelhő II varázslat. 187 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével meghorzsolod a talriai behemót testét. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Egy káoszcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 67 életpontot sebeztél. Pestisaurád 12 sebzést okoz. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 73 életpontot vesztesz.) A talriai behemót most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 48 kaját. 19061 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1848, sebződés: 73, gyógyulás: 218, összesen: +145 ÉP}

Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy ősvortexet. Délre egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy Thargodan tábor van. Elteszed a látcsövet.

(Továbbmész...) [363,65] Kipróbálva minden lépést, mielőtt tovább mész, még beljebb nyomulsz a gyilkos ingoványban. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mocsári penkét. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy térkaput. Délkeletre nézve látsz egy ősvortexet. Délre egy Fairlight oltár van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy ősvortex van. Elteszed a látcsövet. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy tollaskígyó nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. A szilánk működik (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. Semmi hatás! (elektromos pajzs védelmezte.) Gyógyulsz (+4 életpont). Egy szerencsétlenség varázslatot dob rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a tollaskígyó nyakát. (6 támadással 363 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Visszafojtod lélegzetedet. Megmarkolva az ent pásztorbotot a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a tollaskígyó jobb vállát. (5 támadással 656 életpontot sebezve.) Ellenfeledre rovarfelhő II varázslatot lősz. 177 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével meghorzsolod a tollaskígyó testét. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy káoszcsapás varázslat. 71 életpontot sebeztél. Pestisaurád 7 sebzést okoz. A tollaskígyó feléd harap, de sikertelenül. A tollaskígyó farkával melletted a levegőbe suhint. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzeső. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A tollaskígyó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 9 madártollat. 13503 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1346, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}


(Továbbmész...) [362,66] Kipróbálva minden lépést, mielőtt tovább mész, még beljebb nyomulsz a gyilkos ingoványban. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Fairlight oltárt. Délkeletre nézve látsz egy mópat bolyt. Délre egy életszikla van. Délnyugatra egy törpe bánya van. Nyugatra egy Elenios oltár van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Egy tollaskígyó nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. (elektromos pajzs van rajta.) A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: szerencsétlenség varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a tollaskígyó lapos fejét. (6 támadással 375 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Vad csatakiáltással, felemelve az ent pásztorbotot ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ent pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tollaskígyó fejét. (5 támadással 678 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy rovarfelhő II. 170 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével gyengén megütöd a tollaskígyó pikkelyes testét. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Egy káoszcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 60 életpontot sebeztél. Ellenfeled 11 pontot sebződik a pestisaurától. A tollaskígyó feléd harap, de sikertelenül. Feléd sújt a tollaskígyó a farkával, de elhibázta! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzeső. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A tollaskígyó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 10 madártollat. 13503 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1359, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}

Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Egy talriai behemót közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 560 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Meglengetve az ent pásztorbotot ellenfeledre támadsz. Ent pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a talriai behemót jobb oldalát. (7 támadással 908 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+182 életerő). Ellenfeledre rovarfelhő II varázslatot lősz. 183 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével párszor súrolva eltalálod a talriai behemót mérhetetlen testét. (2 támadással 145 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy káoszcsapás varázslat. 71 életpontot sebeztél. Ellenfeled 14 pontot sebződik a pestisaurától. A talriai behemót belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 44 életpontot vesztesz.) A talriai behemót még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 44 kaját. 19061 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1881, sebződés: 44, gyógyulás: 224, összesen: +180 ÉP}

[15 pontot használtál fel, van még 616.]

m 4 5 3 mozogsz délre, délnyugatra, délkeletre
[362,67] Az élettelen mocsár minden irányból a halál leheletét árasztja feléd. Hegynyi Thargodan behemótok csordája húz el a távolban, te csak leesett állal bámulsz. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Hmm, csak egy talriai behemót. Ettől nincs semmi félnivalód. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 560 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Vad csatakiáltással, felemelve az ent pásztorbotot ellenfeledre rohansz. Ent pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a talriai behemót testét. (7 támadással 909 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+182 életerő). Ellenfeledre rovarfelhő II varázslatot lősz. 191 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével csak érinted a talriai behemót mérhetetlen testét. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Egy káoszcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 61 életpontot sebeztél. Ellenfeled 13 pontot sebződik a pestisaurától. A talriai behemót megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Véres nyál csordul ki a talriai behemót száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 44 kaját. 19061 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1807, sebződés: 0, gyógyulás: 209, összesen: +209 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy életsziklát. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy mópat bolyt. Délkeletre egy művészi porolit van. Nyugatra egy törpe bánya van. Északnyugatra egy Elenios oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

(Továbbmész...) [361,68] Tovább haladsz a mindennél ocsmányabb Sötét Földi mocsárban. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Néhány zsombék között megpróbálsz láthatatlanná válni. Nem nyert, kiáltja elmédben egy mosolygó krupié. A szörny észrevett. Egy kr'uagon pusztító közeledik feléd! Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te.

A távcsővel lassan körülnézel. Amikor délre nézel, észreveszel egy gejzírt. Északnyugatra nézve látsz egy kátránygödröt. Északra egy törpe bánya van. Elteszed a látcsövet. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [362,69] Magadban imádkozva, hogy ne nyeljen el az ingovány, tovább vánszorogsz a mocsárban. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy kátránygödröt. Nyugatra egy gejzír van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy Shengoroth. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. 560 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled a hatalom szava varázslatot lő rád. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy nekromanta csókja. 102 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy savhurrikán varázslatot, majd rád küldi. 74 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 hajító csillag. Alaposan megsorozod a Shengoroth bal oldalát. (6 támadással 373 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (116 életpontot vesztettél.) Meglengetve az ent pásztorbotot a másikra rontasz. Ent pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a Shengoroth óriási karmát. (5 támadással 651 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+131 életerő). Ellenfeledre rovarfelhő II varázslatot lősz. 170 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével gyengén megütöd a Shengoroth óriási karmát. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy káoszcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 72 életpontot sebeztél. Pestisaurád működik (14 ép-t sebezve). A Shengoroth fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 69 életpontot vesztesz.) A Shengoroth farkával a kezedre csap. (1 támadástól 59 életpontot vesztesz.) A Shengoroth néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 115 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (310,64)-> 24 arany, -2 ÉP], 4 vas dobónyíl, 5 gyöngymangó, 33 arany, 2 vasérc [vasérc ládikóba-> (310,64)-> 4 arany, -2 ÉP] és egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (310,64)-> 16 arany, -2 ÉP], ezenkívül 1 Shengoroth karma. 24451 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1908, sebződés: 541, gyógyulás: 161, összesen: -380 ÉP}

Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [17 pontot használtál fel, van még 599.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[363,69] Az élettelen mocsár minden irányból a halál leheletét árasztja feléd. Egy Thargodan koponyát pillantasz meg a földön. Rád vigyorodik! Ijedten hátraugrasz, de többet nem mozdul. Talán csak a képzeleted játszott veled. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. A nádas megfelelő búvóhelynek tűnik számodra. Már megint nem voltál elég gyors. A szörny észrevett. Egy gh'raiton ölész közeledik feléd! A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt.

A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy lávatavat. Délnyugatra nézve látsz egy kátránygödröt. Északra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet.

(Továbbmész...) [364,69] Még mindig a dögletes szagú ingoványban gázolsz. Egy mély nyögést hallasz, amely mintha elképzelhetetlenül távolról jönne. A hideg futkos a hátadon a hang hallatán. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mocsári penkét. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy viharóriás barlangot. Északnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Északra egy lávató van. Elteszed a látcsövet. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy talriai behemót. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. 560 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megmarkolva az ent pásztorbotot ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ent pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a talriai behemót mérhetetlen testét. (7 támadással 911 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+183 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy rovarfelhő II varázslat. 162 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével súrolod a talriai behemót mérhetetlen testét. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy káoszcsapás varázslat. 64 életpontot sebeztél. A pestisaura 12 ép-t sebez. A talriai behemót belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 70 életpontot vesztesz.) A talriai behemót összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 50 kaját. 19061 tapasztalati pontot kaptál. Végrehajtottad az egyik feladatot, amit istenedtől kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1777, sebződés: 70, gyógyulás: 209, összesen: +139 ÉP}

[12 pontot használtál fel, van még 587.]

ek 180 10 t. energia kisütése: 180 10
A Bugyorból merítesz tudati erőt (+10 TU). [70 pontot használtál fel, van még 517.]

ek 109 1 t. energia kisütése: 109 1
Tudati energiát sűrítve, tudati jelet helyezel el a földön. Kellemesen vibrál! Tudattársaid is használni tudják majd. [-4 TU.] [20 pontot használtál fel, van még 497.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 494.]

* 2. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Kántálni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Megidézted az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 494.]

* 3. BP: építed az 534. tárgyat 100 pontért
Ehhez sajnos nem megfelelő terepen vagy. [0 pontot használtál fel, van még 494.]

* 4. BP: elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 494.]
Szupersebesen mormolsz. Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 494.]
Beizzik a turbómágia. Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 494.]

* 5. BP: elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-16 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 494.]
Szupersebesen mormolsz. Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 494.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 494.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 313 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 454.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 273 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 414.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 233 TVP-t kell elköltened.] Eszel valamit. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 374.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 193 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 334.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 153 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 294.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 113 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 254.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 73 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 214.]

tf 4 14 fejleszted a 4. tulajdonságodat 14 pontért
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 59 TVP-t kell elköltened.] Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Ráismersz a lényre. Egy talriai behemót. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. 560 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Megmarkolva az ent pásztorbotot ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ent pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a talriai behemót mérhetetlen testét. (7 támadással 916 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+184 életerő). Távolról rovarfelhő II varázslatot lősz a másikra. 182 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Zarknod szemével gyengén megütögeted a talriai behemót mérhetetlen testét. (2 támadással 153 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy káoszcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 71 életpontot sebeztél. Pestisaurád 17 sebzést okoz. A talriai behemót fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) A talriai behemót összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a pengepajzsot, szereztél 45 kaját. 19061 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1899, sebződés: 38, gyógyulás: 227, összesen: +189 ÉP}

[14 pontot használtál fel, van még 200.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+2 gonoszság.) Sheran cserepében jókora, szüretelhető növény nőtt. Szereztél 3 csillezsályalevelet. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 9, 10, 13.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját töm magába a smaragd őrsárkány. Alaposan elfáradva, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az auralátás hatása. Elmúlt a vadászat hatása. Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 743 pontot. A következő körben tehát 943 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MANAKÚT (1774. TEREPTÁRGY)
Sokat töprengtél rajta, hogy miként lehetne bezárni, végleg megsemmisíteni a Sötét Földre nyílt dimenzióréseket, hogy a belőlük áradó fenyegetés megszűnjön végre. Nos, van rá mód, de nem egyszerű, és bizony áldozatot kíván mindenkitől, aki a szívén viseli az ilyen "nagy" ügyeket. A manakút egy rég elfeledett mágiafókusz, amit már évezredek óta nem használt senki, hiszen sosem volt rá szükség. A működését felesleges volna elmagyaráznom, valószínűleg nem értenéd. Lássuk hát inkább a gyakorlati teendőket! A manakút valójában nem hasonlít egy közönséges kúthoz, hiszen nem lefelé való ásással készül, sokkal inkább tartálynak, vagy kádnak lehetne nevezni, ha épp találóbb kifejezést keresnénk a kinézetére. Ezt a tárolót azon mezőkön tudod felépíteni, ahol van dimenziórés. A kutat közvetlenül a rés alatt, az EP 1774 <TVP> paranccsal éptítheted és 1000 TVP árán készül el teljesen. (Nem szükséges egyedül, egyetlen nekifutásból feléptítened, mások is segíthetnek, és a korábban félbehagyott munkát bármikor folytathatod. Fontos azonban megjegyezni, hogy egyszerre legalább 20 TVP-t költs el, mert ennél kevesebbért az éptítés egyáltalán nem halad.) A manakutat csakis a kisebb dimenziórések közelében lehet, és érdemes feléptíteni, másutt ezzel kár próbálkoznod. (Sajnos vannak olyan dimenziórések is, amelyeket méretük okán ezzel a módszerrel sem lehet bezárni.) A kút alapszerkezetét a mindenütt megtalálható anyagokból, kőből és földből készítheted el, ezért kőkalapácsra, és ásóra is szükséged lesz a művelethez.
Ha elkészült a nagy mű, akkor megkezdheted a kút feltöltését. Ehhez a H 1774 <varázspont> parancsot add ki. A kút feltöltésére is ugyanaz a szabály érvényes, mint a megépítésére: bárki besegíthet neked, és te is folytathatod később, a korábban elkezdett munkát. A kút 20000 VP-vel tölthető fel teljesen. Ha befejeződött a feltöltés, az utolsó cseppnyi mana bekerülésekor a kútban tárolt mágikus energia felszabadul, és bezárja a dimenziórést, az (remélhetőleg örökre) megszűnik.
Aki hozzájárul a kutak feltöltéséhez, az a rés bezáródásakor hősként ünnepelheti magát és tettét a világ sosem fogja elfelejteni.

KARAKTERLAP

Smylie-tt, egy szőke, rövid hajú, zöld szemű ember férfi vagy. Bőröd a sírok márvány fehérjét idézi. Chara-din esszenciájának örököse vagy. A Sötét Inkvizíció Apostolai (#9148) K.T. tagjai közé tartozol. Rangod: legfőbb inkvizítor. Ez a 602. fordulód.

Erő: 74 (115) Szint: 51 Merészség: 7/7 Magasság: 174 cm
IQ: 72 (99) Támadás: 124 (127) Agresszió: 7 Testsúly: 90 kg
Ügyesség: 73 (80) Védekezés: 186 Menekülés: 30 % Életkor: 35/36 év
Egészség: 75 (113) Életpont: 1556/2278 Jellem: gonosz (666) Tul. pont: 0
Szerencse: 72 (84) Varázspont: 3722/1407 Pénz: 20528 arany Kép. pont: 8
Tudatpont: 82/6 Pszi pont: 738/227 Halhatatlanság: 13 % EFejl: 30
Eddig összesen 6091 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 194661 TP-t kaptál. Jelenleg 28270887 TP-d van. A következő szinthez még 3729113 TP szükséges. Trófeáid: triklem drakolder, entitás manifesztum, quwarg b.háborító. A 601. fordulódban 48767 arany került a bankszámládra. 49010 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 15 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/5 ökölvívás: 1/91 szúrófegyverek: 27/32
vágófegyverek: 2/9 ütőfegyverek: 50/45 (+12%) lőfegyverek: 26/87
dobófegyverek: 38/12 (+1%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) (1 -29.); hajító csillag (#939) (30 -47.); bogyógránát (#430) (48 -); hajító csillag (#939) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
A negatív esszencia épp Daramoula pálcája fegyverre kenve.
A páncélfényező Batharak vértje felületére kenve.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 34/69 2. nyomkövetés: 147/68 3. lopás: 8/61
4. mászás: 25/18 5. csapdakészítés: 34/20 (+6%) 6. csapdaészlelés: 23/20
7. gyógyítás: 80/23 8. titkosírás: 6/69 9. felderítés: 32/64
10. szörnyidomítás: 7/89 11. teológia: 212/67 (+73%) 12. taumaturgia: 132/57 (+3%)
13. szerencsejáték: 5/62 14. versengés: 13/54 15. zene: 3/97
16. szörnyismeret: 29/70 17. pszi: 64/6 (+95%) 18. zárnyitás: 22/40
19. vadászat: 15/5 20. vitalitás: 5/49 21. bányászat: 43/63
22. úszás: 6/6 23. főzés: 3/25 24. csapatmunka: 9/62

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 111
5. varázslat sebzés: 4 11. kincskeresés: 3

FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet)
totem 30% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
kutatsz max. 190 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 3 darabot, csak egyszer), csalánvirágot (#582) (max. 100 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 3 darabot ), raaba-fát (#935) (max. 1 darabot ), kreommat-liliomot (#924) (max. 1 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 100 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 100 darabot )
mászol max. 160 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 16)
kputtyintó csalán (#247), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), lidércúr (#252), óriás csontváz (#176) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098), bolyongó lidérc (#388), ragadozó (#292) (csak egyszer), Eruol (#378), Techiulan (#400)
Barátságosság (aktív: 5, max: 16)
bűbájlidérc (#761), átokmurgattyú (#225), férfiak (#998), nők (#999), éjfattyak (#9096)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) gigaököl (#49, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) var.tárgy készítés (#153, 300 VP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) jégoszlop (#231, 24 VP)
Asylux csapdája (#233, 20 VP) minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP)
éjfattyak végzete (#260, 100 VP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) jégvihar (#353, 45 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
szárazság (#48, 6 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
fürgülés (#92, 22 VP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) sorvasztás (#102, 20 VP) szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
infralátás (#171, 8 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
méregfelhő II (#193, 18 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) káoszcsapás (#200, 8 VP)
rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) káosz szava (#207, 25 VP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP)
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP)
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP) hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP)
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) Chara-din lesújt (#223, 18 VP) mágia megértése (#226, 0 VP)
méregfelhő III (#229, 25 VP) nekromanta csókja (#230, 22 VP) meditáció (#250, 0 VP)
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) vámpírvér (#257, 0 VP) bo'adhun csapás (#266, 60 VP)
ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) kyorg tudás (#273, 0 VP)
istenítélet (#284, 50 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP) az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP)
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP) ragály (#191, 5 PP, 5 TVP)
gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) az agy kifacsarása (#197, 14 PP)
agybénítás II (#246, 15 PP) elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) fehérál.roncsolása (#248, 22 PP)
spirituális ext. (#249, 0 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +8 vp 18 költség alatt; taumaturgia: +8 vp 18 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 60 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) áldomás (#6) Pörhemór köre (#205) (106,27,3) tulajdonságpajzs (#26)
szemmelverés (#137) tűzmágia (#157) erőpajzs III (#127) hatalomvarázs (#220)
csupasz izom (#28) esszenciavédelem 2 (#188) pestisaura (#210) jellemrejtés (#23)
Symulf rúnája (#182) óriáserő (#53) fürkésző szemek (#213) mágikus ütés (#147)
elme dominanciája (#247) hadiszerencse III (#59) szürkeáll. aktiv (#71) nagyobb agypajzs (#120)
éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
28. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
méregfelhő III (#229), bo'adhun csapás (#266)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
agytaposás (#180), varázsvédelem II (#108)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 37, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
káoszcsapás (#200) >> kardfogú fülemüle (#146) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180) Chara-din lesújt (#223) >> Orkhan Thai (#238)
Chara-din lesújt (#223) >> taalru (#249) Chara-din lesújt (#223) >> Notermanthi (#257)
tűzgolyó (#155) >> Chara-din fattya (#236) tűzgolyó (#155) >> ongóliant (#159)
tűzgolyó (#155) >> qwarg rohamosztagos (#242) Chara-din lesújt (#223) >> vezérfarkas (#748)
háló (#186) >> noth szellem (#250) jégoszlop (#231) >> férfiak (#998)
jégoszlop (#231) >> nők (#999) háló (#186) >> molgan (#284)
tűzgolyó (#155) >> Thargodan berzerker (#377) káosz szava (#207) >> Eruol (#378)
armageddon (#218) >> Techiulan (#400) direkt kontaktus I (#121) >> mösze uralkodó (#789)
direkt kontaktus I (#121) >> borzalmas varkaudar (#166) direkt kontaktus I (#121) >> varkaudar katona (#691)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 37, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> elmeszonda (#487) pszi-acéltorony (#98) >> mösze uralkodó (#789)
fürgülés (#92) >> Thargodan berzerker (#377) agytaposás (#180) >> Eruol (#378)
védelem sav ellen (#36) >> ében sárkány (#327) örvénykerítés (#42) >> smaragd drakón (#321)
elektromos pajzs (#51) >> zafír drakón (#320) védelem tűz ellen (#38) >> rubin sárkány (#330)
elektromos pajzs (#51) >> zafír sárkány (#329) védelem tűz ellen (#38) >> Ekhnagorhu (#291)
fehér glóbusz (#47) >> márvány drakón (#322) védelem tűz ellen (#38) >> tűzelementál (#276)
fehér glóbusz (#47) >> jégelementál (#277) védelem tűz ellen (#38) >> Orkhan Thai (#238)
tompítás (#40) >> taalru (#249) tompítás (#40) >> Zinthurg (#180)
tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +8 védettség; +5 támadás;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Az új mágikus tárgyakat a káosz szolgálatába kell állítanunk - hozz nekem két csavart smaragdot!
2.) A Sötét Föld a Káosz igazi mészárszéke. Apríts fel tizenhat talriai behemótot, hadd szennyezze roható tetemük tovább a levegőt! (teljesítve)
3.) Kreálj tíz szopógödröt! (számláló: 0)

HŐSTETTEID
Ennyi varkaudarral harcoltál a második varkaudar invázióban a királyság védelmében: 1
A varkaudarokat támogatva ennyiszer csaptál össze Borax király katonáival a második varkaudar invázió alatt: 30
Olimpiai helyezéseid: második hely a 6. kategóriában a XXX. olimpián.

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: fgy, ek 116, h 697 9999, h 1760, ek 116 30 284, fgy 30 40 2.

A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 52 pontnyi fejlesztés szükséges A kt által fejlesztett képesség száma: 502 Ebbe eddig 159 TU-t fejlesztettél be..

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 cápazsír (#932) 18 fekete gyöngy (#99) 14 fiatalság itala (#473)
1 hajító csillag (#939) 7 ilkin érc (#232) 7 isteni könnycsepp (#260)
1 kaktuszbogyó (#429) 4 kerek kő (#19) 3 manakristály (#500)
1 nyílvessző (#108) 1 pszi katalizátor (#610) 1 purifikátor háj (#269)
1 quwarg tojás (#360) 55 rézdarab (#70) 1 sallank karom (#128)
1 szvó-ektoplazma (#151) 1 tudás gyöngye (#522) 1 tükör (#43)
14 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
108 arany (#50) 1 csillezsályalevél (#1253) 5 gyöngymangó (#135)
290 kaja (#2) 1 lélekesszencia (#619) 19 madártoll (#112)
6 raaba-gumó (#936) 1 Shengoroth karma (#1520) 24 tinta (#101)
4 vas dobónyíl (#189) 1 vérvörös rózsa (#1622)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(360,64) fegyvermester háza (#686), Trikornis Futárszolgálat (#746), Ördögi Kör (#747), maffia bank (#748)
(361,65) vg'axtol torzító (#416)
(361,68) kr'uagon pusztító (#414)
(362,63) talriai behemót (#312)
(362,64) lélekelementál (#319), talriai behemót (#312)
(362,66) tollaskígyó (#635), talriai behemót (#312)
(362,67) talriai behemót (#312), életszikla (#621)
(362,69) Shengoroth (#967)
(363,65) mocsári penke (#148), tollaskígyó (#635)
(363,69) gh'raiton ölész (#412)
(364,69) mocsári penke (#148), talriai behemót (#312)

Üzenet küldése a karakternek