Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2021. nov. 5. 13h:34' EZ A 1236. JÁTÉKHETED, 602. FORDULÓD 1237. játékheted kezdete: nov. 6. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 32 zsetonba került. SZL E-mail! |
KALANDOZÓ: #1276 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: h 235 30 0 | használod a 235. tárgyat |
* 2. KP: vv 224 209 70 | elmormolod a 224. varázslatot a 209. varázslatot a 70. varázslatot |
* 3. KP: vv 127 443 157 | elmormolod a 127. varázslatot a 443. varázslatot a 157. varázslatot |
* 4. KP: vv 71 182 120 | elmormolod a 71. varázslatot a 182. varázslatot a 120. varázslatot |
* 5. KP: ef 2 0 0 | energia fejlesztése 2 |
* 6. KP: mak 1 0 0 | makró 1 |
ef 13 535 0 | energia fejlesztése 13 |
tps 100 0 0 | TVP spórolása: 100 pontért |
hh 745 841 0 | használod a 745. tárgyat a 841. tárgyat |
le 511 0 0 | leveszed/lerakod az 511. tárgyat |
im 0 2 0 | imádkozol |
h 1271 936 0 | használod az 1271. tárgyat |
vv 210 247 267 | elmormolod a 210. varázslatot a 247. varázslatot a 267. varázslatot |
v 1 30 0 | elmormolod az 1. varázslatot |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
vv 177 28 188 | elmormolod a 177. varázslatot a 28. varázslatot a 188. varázslatot |
* 7. KP: v 6 40 0 | elmormolod a 6. varázslatot |
* 8. KP: e 30 0 0 | élelemszerzés 30 pontért |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 580 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Megmarkolva a kígyópengét a másikra rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. {HD:} Kígyópengével megvagdalod az ősféreg ocsmány fejét. Kritikus ütés! (7 támadással 1001 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+251 életerő). Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. 123 életpontot sebeztél. {HD:} Kyorgölő pengével kissé megkarcolgatod az ősféreg farkát. (7 támadással 342 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+86 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 55 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Az ősféreg kegyetlenül beleharap a fenekedbe! (1 támadástól 524 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +105 ÉP.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. (-5 minden tulajdonságodra kör végéig.) {HD:} Kígyópengével néhányszor megcsapod az ősféreg ocsmány fejét. Kritikus ütés! (7 támadással 966 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+242 életerő). Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 110 életpontot sebeztél. {HD:} Kyorgölő pengével néhányszor meglegyinted az ősféreg testét. (7 támadással 319 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 67 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Az ősféreg átharapja a bal válladat! (1 támadástól 509 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +102 ÉP.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. (-5 minden tulajdonságodra kör végéig.) {HD:} Kígyópengével végigvagdosod az ősféreg bal vállát. Kritikus ütés! (5 támadással 680 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+171 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 102 életpontot sebeztél. {HD:} Kyorgölő pengével kicsit megvágod az ősféreg testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 80 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Az ősféreg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az ősféreg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
28 259 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 4472, sebződés: 1033, gyógyulás: 1062, összesen: +29 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 580 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Megmarkolva a kígyópengét ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {HD:} Kígyópengével megvagdalod az ősféreg testét. (7 támadással 789 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+197 életerő). Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 114 életpontot sebeztél. {GYD:} Kyorgölő pengével néhányszor meglegyinted az ősféreg testét. (7 támadással 312 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 59 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Az ősféreg tűhegyes fogait a jobb lábadba mélyeszti. (1 támadástól 512 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +103 ÉP.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-5 minden tulajdonságodra kör végéig.) {HD:} Kígyópengével néhányszor megcsapod az ősféreg ocsmány fejét. (7 támadással 735 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+184 életerő). Egy méregfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. 105 életpontot sebeztél. {HD:} Kyorgölő pengével néhányszor megkarcolod az ősféreg ocsmány fejét. (7 támadással 305 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 59 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Az ősféreg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. {HD:} Kígyópengével végigvagdosod az ősféreg fejét. (7 támadással 752 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+188 életerő). Egy méregfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 109 életpontot sebeztél. {HD:} Kyorgölő pengével párszor súrolva eltalálod az ősféreg gennyes testét. (7 támadással 298 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 63 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Az ősféreg feléd harap, de sikertelenül. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 4280, sebződés: 512, gyógyulás: 915, összesen: +403 ÉP}
* 9. KP: kf 842 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 842. tárgyat |
* 10. KP: tf 1 40 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
hu 780 775 | hulladék: 780 775 |
ek 531 | t. energia kisütése: 531 |
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy direkt kontaktus I. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. Elszántan ellenfeledre támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az aranyfecske testét. (7 támadással 756 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+189 életerő). {HD:} Kyorgölő pengével épp hogy megvágod az aranyfecske farkát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 30 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 56 sebzést okoz. Csőrével az aranyfecske nem tudott megsebezni. Csőrével az aranyfecske nem tudott megsebezni. Az aranyfecske feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az aranyfecske még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 99 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 887, sebződés: 0, gyógyulás: 207, összesen: +207 ÉP}
flh | felt. lőfegyver haszn. |
flh 35 189 | felt. lőfegyver haszn. 35 a 189. tárggyal |
flh 40 939 | felt. lőfegyver haszn. 40 a 939. tárggyal |
flh 47 2138 | felt. lőfegyver haszn. 47 a 2138. tárggyal |
f 761 776 782 | kísérletezel a 761. tárggyal a 776. tárggyal a 782. tárggyal |
f 760 771 783 | kísérletezel a 760. tárggyal a 771. tárggyal a 783. tárggyal |
m 8 | mozogsz északra |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 580 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a fekélyes hernyó testét. (6 támadással 226 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-45 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 7 aranyad. Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a fekélyes hernyó testét. (9 támadással 969 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+242 életerő). {HD:} Kyorgölő pengével néhányszor megcsapod a fekélyes hernyó testét. Kritikus ütés! (6 támadással 300 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 81 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (37 ép-t sebezve). A fekélyes hernyó feléd harap, de sikertelenül. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-19 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 7 aranyad is. A fekélyes hernyó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 hernyópete. 13 246 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2193, sebződés: 64, gyógyulás: 305, összesen: +241 ÉP}
A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-26 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 14 aranyad. A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tüskés totemblarg tüskéjét. (11 támadással 1177 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-147 életpont.) Vámpirizálsz (+186 életerő). {HD:} Kyorgölő pengével megvagdalod a tüskés totemblarg testét. (7 támadással 323 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 63 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (45 ép-t sebezve). A tüskés totemblarg csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-41 életerő.) A dolgot még 6 aranyad bánja. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kitintüskét. [kitintüske ládikóba-> (186,106)-> 4 arany, -2 ÉP] 12 346 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1608, sebződés: 216, gyógyulás: 193, összesen: -23 ÉP}
h 1387 143 61 | használod az 1387. tárgyat |
257 | 258 | 259 | |
88 | |
|
|
89 | |
|
|
90 | |
|
|
[143,61] Épületek tűnnek fel. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy főutcát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy sárkánytanyát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy pusztulás sírjait. Észreveszel egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 18 aranyat.
ve 151 50 | megveszed a 151. tárgyat 50 |
vv 210 185 | elmormolod a 210. varázslatot a 185. varázslatot |
be 702 6 | bemész a 702. épületbe |
m 8 | mozogsz északra |
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
kf 1707 | kézbeveszed/felveszed az 1707. tárgyat |
v 198 265 89 | elmormolod a 198. varázslatot |
kf 1456 | kézbeveszed/felveszed az 1456. tárgyat |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
A lény speciális képességét alkalmazza, de sikeresen elkerülöd. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a hájas okerón jobb első lábát. (11 támadással 1161 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). {HD:} Kyorgölő pengével néhányszor megcsapod a hájas okerón testét. (7 támadással 317 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 72 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Pestisaurád 7 sebzést okoz. A mentális roncsolás 42 ép-t sebez. A hájas okerón mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel többször eltalálod a hájas okerón hájas derekát. (3 támadással 328 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). {HD:} Kyorgölő pengével megkarcolod a hájas okerón testét. Kritikus ütés! (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 57 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Pestisaurád működik (11 ép-t sebezve). Ellenfeled 34 pontot sebződik a mentális roncsolástól. A hájas okerón mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A hájas okerón összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
13 022 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2077, sebződés: 0, gyógyulás: 45, összesen: +45 ÉP}
(Továbbmész...) [256,89] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Úgy gondolod, hogy a közeledő rikácsoló kolibri nem jelenthet komoly veszélyt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. Szépen zenélsz, és a lény végül abbahagyja a sivítást. Elszántan a másikra támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a rikácsoló kolibri testét. Kritikus ütés! (11 támadással 1320 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). {HD:} Kyorgölő pengével kicsit megvágod a rikácsoló kolibri nyakát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Pestisaurád 11 sebzést okoz. A mentális roncsolás 40 ép-t sebez. A rikácsoló kolibri néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (3 támadástól 71 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A rikácsoló kolibri most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 madártollat. 9 796 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1419, sebződés: 71, gyógyulás: 19, összesen: -52 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 230 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy tűzvihar varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 155 életpontot vesztettél. A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Telibe kapod a lángcsóvát. (148 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid elégtek az iszonyatos tűzben: 4 rókafarok, 3 cápazsír, sziklozug comb, smirglilevél, toxyl. Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Vad csatakiáltással, felemelve a kígyópengét ellenfeledre ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. {HD:} Kígyópengével mély sebeket nyitva megvagdosod a Fürge Maidena testét. (7 támadással 759 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő II. 119 életpontot sebeztél. {HD:} Kyorgölő pengével néhányszor megkarcolod a Fürge Maidena jobb oldalát. (7 támadással 340 életpontot sebezve.) Pestisaurád 8 sebzést okoz. Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 44 sebzést okoz. Karmok szántják végig jobb lábadat. (4 támadástól 555 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +111 ÉP.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 168 életpontot vesztettél. {HD:} Kígyópengével mély sebeket nyitva megvagdosod a Fürge Maidena testét. Kritikus ütés! (7 támadással 938 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 223 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. {HD:} Kyorgölő pengével néhányszor meglegyinted a Fürge Maidena muris pocakját. (7 támadással 333 életpontot sebezve.) A pestisaura 4 ép-t sebez. Ellenfeled 43 pontot sebződik a mentális roncsolástól. Többször beletép húsodba a Fürge Maidena. (4 támadástól 599 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +120 ÉP.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 167 életpontot vesztettél. {HD:} Kígyópengével néhányszor megcsapod a Fürge Maidena testét. Kritikus ütés! (7 támadással 938 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 234 életpontot sebeztél. {HD:} Kyorgölő pengével kissé megkarcolgatod a Fürge Maidena testét. (7 támadással 327 életpontot sebezve.) Pestisaurád működik (10 ép-t sebezve). Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (23 ép-t sebezve). Kegyetlen ütéseket mér rád karmával a Fürge Maidena. (4 támadástól 565 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +113 ÉP.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 164 életpontot vesztettél.
A Fürge Maidena most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +146 életerőt. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 kyorg köpeny (ld. enc.). 65 645 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 4573, sebződés: 2521, gyógyulás: 344, összesen: -2177 ÉP}
(Továbbmész...) [255,89] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy hájas okerón nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.
Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a hájas okerón testét. Kritikus ütés! (11 támadással 1320 életpontot sebezve.) {HD:} Kyorgölő pengével néhányszor megcsapod a hájas okerón bal hátsó lábát. (7 támadással 322 életpontot sebezve.) A pestisaura 9 ép-t sebez. Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 55 sebzést okoz. A hájas okerón mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel párszor keményen megütöd a hájas okerón testét. Kritikus ütés! (3 támadással 348 életpontot sebezve.) {HD:} Kyorgölő pengével kissé megkarcolod a hájas okerón hájas derekát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Ellenfeled 18 pontot sebződik a pestisaurától. Ellenfeled 47 pontot sebződik a mentális roncsolástól. A hájas okerón mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A hájas okerón még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +146 életerőt. 13 022 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2161, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
m 6 6 7 | mozogsz nyugatra, nyugatra, északnyugatra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat energiapajzs varázst lök magára. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 346 életpontot sebeztél. Egy sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a bo'adhun lidérc bal karját. (7 támadással 262 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a bo'adhun lidérc nyakát. Kritikus ütés! (9 támadással 1431 életpontot sebezve.) {HD:} Kyorgölő pengével néhányszor meglegyinted a bo'adhun lidérc testét. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 51 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Pestisaurád 16 sebzést okoz. Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 36 sebzést okoz. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 28 életpontot vesztettél. Egy sorvasztás varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. A bo'adhun lidérc csapása csak a levegőt találja. A lény irtózatos robbanással semmisül meg (-80 életerő). Véres nyál csordul ki a bo'adhun lidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +104 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15 378 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2237, sebződés: 108, gyógyulás: 4, összesen: -104 ÉP}
(Továbbmész...) [253,89] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. Utad során felfedezel egy xantusz-kaktuszt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
A szellemkastély olyan, mint mindig, magányos és lenyűgöző. A bejárat előtt nem vár rád kísértet, az egyetlen "élő" dolog a környéken a szél cibálta sátorponyva. Sietve lépsz be a falak közé. Minden bátorságodat összegyűjtve elindulsz a sötét és kietlen járatban. A tizenkettedik lépésed után egy kísértetiesen lebegő alak jelenik meg előtted, kezében egy hatalmas méretű karddal hadonászik feléd. A szörny némiképp meglepődöttnek tűnik, hogy nem ijedtél meg tőle, mégis arra készül, hogy fegyverével kettéhasítson. Kilesve a megfelelő pillanatot, átbújsz szellemteste alatt, és továbbszaladsz a folyosón. Pár perc múlva, amikor zilálva hátrapillantasz, a kísértetet már sehol sem látod. Fellélegezni sincs időd, idegölő, agyat repesztő sikoltás hallatszik. A falak visszaverik a hangot, a visszhang elviselhetetlenné erősíti a hatást. (170 életpontot vesztettél.) Rendületlenül haladsz előre a folyosókon, mígnem valami utadat állja az egyik szakaszon. Gyorsan kiderül, hogy a csontváz hadúr agresszív magatartása semmi jóval nem kecsegtet. Le kell győznöd, ha folytatni akarod utad.
Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 254 életpontot sebeztél. A kentaurusz íjjal célzol és lősz. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 7 kentaurvessző. Több lövedéked átfúrja a csontváz hadúr sárga koponyáját. (6 támadással 98 életpontot sebezve.) A kentaurvessző láthatón hatott ellenfeledre. (-24 támadás, -24 védekezés.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan a másikra rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a csontváz hadúr testét. Kritikus ütés! (1 támadással 122 életpontot sebezve.) {HD:} Kyorgölő pengével végigvágod a csontváz hadúr fejét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Pestisaurád 9 sebzést okoz. A mentális roncsolás 53 ép-t sebez. A csontváz hadúr fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (3 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A csontváz hadúr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +146 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 kentaurvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 674 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 580, sebződés: 43, gyógyulás: 9, összesen: -34 ÉP}
Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 437 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a harcos hárpia jobb vállát. (7 támadással 230 életpontot sebezve.) Szikrázó energialény suhan feléd veszett gyorsasággal. Félreugrani próbálsz, de mozgásod szánalmas lassított felvételnek tűnik az élő villámcsapással szemben. Akaratodat összpontosítva mondogatod magadban: - nem hiszem el, nem hiszem el! - És sikerült! Az illúzió szertefoszlik. Mögötte megpillantod az illuzió keltőjét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a harcos hárpia szélfútta haját. (11 támadással 1041 életpontot sebezve.) {HD:} Kyorgölő pengével megvagdalod a harcos hárpia szélfútta haját. (6 támadással 241 életpontot sebezve.) Pestisaurád működik (8 ép-t sebezve). Ellenfeled 41 pontot sebződik a mentális roncsolástól. A harcos hárpia csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 118 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 84 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +146 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 16 madártollat. 13 732 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1998, sebződés: 202, gyógyulás: 24, összesen: -178 ÉP}
(Továbbmész...) [252,88] A síkságot sűrű erdő váltja fel. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy szellemdarázs nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a szellemdarázs fejét. (11 támadással 1172 életpontot sebezve.) {HD:} Kyorgölő pengével néhányszor megcsapod a szellemdarázs testét. (7 támadással 323 életpontot sebezve.) Pestisaurád 10 sebzést okoz. Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 51 sebzést okoz. Több csapást kapsz a szellemdarázs farkától. (2 támadástól 125 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +134 életerőt. 10 879 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1556, sebződés: 125, gyógyulás: 25, összesen: -100 ÉP}
m 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 564 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 7 vas dobónyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! A teremtmény képességét használja, de te számítasz rá, és félreugrasz. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a harcos hárpia bal karját. (11 támadással 1043 életpontot sebezve.) {HD:} Kyorgölő pengével végigvagdosod a harcos hárpia bal lábát. (7 támadással 280 életpontot sebezve.) Pestisaurád 6 sebzést okoz. Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (46 ép-t sebezve). A harcos hárpia karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 95 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) A lény huhog! 84 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +146 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 18 madártollat. 13 732 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1939, sebződés: 179, gyógyulás: 21, összesen: -158 ÉP}
(Továbbmész...) [250,86] Szűnni nem akar a zöld síkság. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor délre nézel, észreveszel egy Dornodon oltárt. Elteszed a látcsövet. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy harcos hárpia közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 440 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 7 vas dobónyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! A föld hirtelen megelevenedik alattad, és borzalmas testű kő-föld elementállá válik. Oszlopnyi karjai felemelkednek, hogy összezúzzák parányi testedet! Tudatodat megacélozva, legyőzöd az illúzióvarázst! A következő pillanatban már a valódi ellenfeled áll előtted. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a harcos hárpia testét. (11 támadással 1045 életpontot sebezve.) {HD:} Kyorgölő pengével megvagdalod a harcos hárpia szélfútta haját. Kritikus ütés! (7 támadással 315 életpontot sebezve.) A pestisaura 8 ép-t sebez. Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 33 sebzést okoz. A harcos hárpia karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 69 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 85 életpontot vesztettél. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyengén megütöd a harcos hárpia jobb lábát. (1 támadással 91 életpontot sebezve.) {HD:} Kyorgölő pengével épp hogy megvágod a harcos hárpia testét. Kritikus ütés! (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Ellenfeled 11 pontot sebződik a pestisaurától. Ellenfeled 33 pontot sebződik a mentális roncsolástól. A harcos hárpia karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 67 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 85 életpontot vesztettél. A harcos hárpia még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +146 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 18 madártollat. 13 732 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2019, sebződés: 306, gyógyulás: 28, összesen: -278 ÉP}
be 692 | bemész a 692. épületbe |
szk 611 584 546 | keresed a 611. szörnyet az 584. szörnyet az 546. szörnyet |
* 1. BP: tpf 100 0 0 | TVP elővétele: 100 pontért |
* 2. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 3. BP: h 235 30 0 | használod a 235. tárgyat |
* 4. BP: vv 128 189 0 | elmormolod a 128. varázslatot a 189. varázslatot |
* 5. BP: ek 503 270 83 | t. energia kisütése: 503 270 83 |
249 | 250 | 251 | 252 | 253 | 254 | 255 | 256 | 257 | 258 | 259 | |
85 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
86 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
87 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
88 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
89 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
90 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
[270,83] Félig kiégett területen vagy. Fekete, élettelen foltok tűnnek fel a zöld növényzetben. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. Látsz egy oltárt. Leah hívei emelték. Oldalt pillantva, meglátsz egy kreommat-liliomot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Látsz egy borkonyó cserjét. Utad során felfedezel egy csillagbozótost. Oldalt pillantva, meglátsz egy krómkaktuszt. Utad során felfedezel egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nothar cserjét. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy művészi porolitot. Délnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Északnyugatra egy púderszikla van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +32 életerőt.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 365 életpontot sebeztél. A kentaurusz íjjal célzol és lősz. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 7 kentaurvessző. Alaposan megsorozod a ginzerg élősködő bal lábát. (7 támadással 307 életpontot sebezve.) Ellenfeled mozgása lelassul a kentaurvessző hatására. (-28 támadás, -28 védekezés.) Elszántan a másikra rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször eltalálod a ginzerg élősködő jobb lábát. (11 támadással 1157 életpontot sebezve.) {HD:} Kyorgölő pengével néhányszor meglegyinted a ginzerg élősködő testét. Kritikus ütés! (7 támadással 350 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 78 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Pestisaurád 9 sebzést okoz. Ellenfeled 41 pontot sebződik a mentális roncsolástól. A ginzerg élősködő masszív offenzívát indít csőrével. (3 támadástól 680 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +136 ÉP.) Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel párszor keményen megütöd a ginzerg élősködő jobb oldalát. (11 támadással 1110 életpontot sebezve.) Kyorgölő pengével párszor súrolva eltalálod a ginzerg élősködő fejét. (7 támadással 281 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 55 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A pestisaura 10 ép-t sebez. A mentális roncsolás 38 ép-t sebez. A ginzerg élősködő csípései nyomán dől a vér a sebeidből. (3 támadástól 628 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +126 ÉP.) Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel párszor keményen megütöd a ginzerg élősködő testét. Kritikus ütés! (10 támadással 1160 életpontot sebezve.) Kyorgölő pengével kicsit megvágod a ginzerg élősködő farkát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 56 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A pestisaura 8 ép-t sebez. Ellenfeled 33 pontot sebződik a mentális roncsolástól. Fájdalmas szúrásokat kapsz a a ginzerg élősködő csőrétől. (3 támadástól 605 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +121 ÉP.)
A lény irtózatos robbanással semmisül meg (-586 életerő).
{Csatastatisztika; sebzés: 5100, sebződés: 2499, gyógyulás: 391, összesen: -2108 ÉP}
269 | 270 | 271 | |
82 | |
|
|
83 | |
|
|
84 | |
|
|
Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[250,86] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz.
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+300 életerő). [-30 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) A könnyek gyógyító erejében kevesen hisznek, TE azonban ezzel is kiemelkedsz a tudatlan csőcselékből. Eleinte kicsit nehezen indulnak meg könnyeid, de amikor egy fej szétpréselt hagymára gondolsz, már nincs probléma. Ahogy szétkened arcodon a könnypatakokat, érzed jótékony erejét. (+365 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás).
* 6. BP: gy 30 0 0 | gyógyítás 30 pontért |
* 7. BP: tf 1 40 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 470 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 7 vas dobónyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Alaposan megsorozod a harcos hárpia jobb lábát. (7 támadással 234 életpontot sebezve.) Izzó tűzlény nő ki előtted a földből. Lángoló karmait feléd lendíti, meggyújtva a ruhádat! Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a harcos hárpia fejét. (11 támadással 1044 életpontot sebezve.) {HD:} Kyorgölő pengével néhányszor megkarcolod a harcos hárpia testét. Kritikus ütés! (3 támadással 135 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 66 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Pestisaurád 7 sebzést okoz. Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 46 sebzést okoz. A harcos hárpia karmai majdnem eltalálnak! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 19 madártollat. 13 732 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2002, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
* 8. BP: kf 511 1158 0 | kézbeveszed/felveszed az 511. tárgyat az 1158. tárggyal |
FÜRGE MAIDENA (573. SZÖRNY) Maidena a kyorg hatalmasok szolgasárkánya volt. Korábban hosszú ideig Nateilena úrnő közvetlen testőreként szolgált, de hogy milyen szerződés keretében került át új helyére a kyorg mágusok közé, azt semmilyen dokumentum nem örökítette meg, csak találgatni lehet. Csakúgy, mint azt, hogy hogyan sikerült túlélnie a triklem drakolderek bosszúálló támadását. Talán ha méteres karmait védtelen arcodba vájta, rá fogsz ébredni. |
KYORG KÖPENY (741. TÁRGY) A rejtélyes kyorgok számos varázstárgyat készítettek, amelyet az esthariak sosem voltak képesek utánozni. Ez az ezüstösen csillogó, vörös és kék szálakból szőtt köpeny védettségedet 6-tal, egészségedet, ügyességedet és MXTU-dat 3-mal, max. ÉP-det 20-szal növeli meg. Amikor magadra öltöd (HA magadra öltöd, mert 30.-nál alacsonyabb szintű kalandozónak ez nem fog sikerülni), lelki szemeid előtt életre kel a sötét labirintusrendszer, amelyet az egykor nagyhatalmú kyorgok népesítettek be. Csuklyás alakok sietnek mindenfelé, elővillan egy-egy zöld szemű, hosszú agyarú pofa. A zöld szemek mélyén különös intelligencia csillog... |
THARGODAN KARKÖTŐ (1249. TÁRGY) Ez az ébenfekete, ismeretlen anyagból készült varázstárgy egyértelműen a Sötét Földről származik, méghozzá valószínűsíthetően valamelyik Thargodan herceg viselte. Max. ÉP-d és max. VP-d 50-nel, védettségedet 7-tel, támadásodat és sebzésedet 3-mal növeli meg ez a fantasztikus varázstárgy. Viseletéhez azonban legalább 28. szintűnek kell lenned! |
Erő: | 85 (125) | Szint: | 54 | Merészség: | 10/7 | Magasság: | 149 cm |
IQ: | 81 (99) | Támadás: | 139 (146) | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 84 (102) | Védekezés: | 161 (171) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 41/1053 év |
Egészség: | 80 (114) | Életpont: | 1751/1743 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 79 (108) | Varázspont: | 3527/10 | Pénz: | 21870 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 78/54 | Pszi pont: | 698/1484 | Halhatatlanság: | 13 % | EFejl: | 38 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 16/85 | ökölvívás: | 52/53 (+7%) | szúrófegyverek: | 9/73 |
vágófegyverek: | 38/29 (+9%) | ütőfegyverek: | 5/71 | lőfegyverek: | 30/47 (+1%) |
dobófegyverek: | 36/1 (+1%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (250%) << kígyópenge (#955) (120%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -34.); vas dobónyíl (#189) (35 -39.); hajító csillag (#939) (40 -46.); kentaurvessző (#2138) (47 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
250,86 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 425 |
Kedvenc táborhely: 270,83 |
Legfeljebb 110 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 64, 60, 63, 93, 91 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Tapasztalatkő 20/3 | Földanya nektárja 10/1 | Max életkor 1440 év |
Átcsoportosítási és instabil keret: 396 900 TVP | Csodák kútjából max. védekezés: 1 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 89/46 | 2. nyomkövetés: | 99/49 (+24%) | 3. lopás: | 2/42 |
4. mászás: | 32/98 | 5. csapdakészítés: | 54/73 (+22%) | 6. csapdaészlelés: | 28/48 |
7. gyógyítás: | 186/37 (+76%) | 8. titkosírás: | 15/13 | 9. felderítés: | 35/70 |
10. szörnyidomítás: | 24/62 | 11. teológia: | 129/52 (+26%) | 12. taumaturgia: | 112/38 (+19%) |
13. szerencsejáték: | 9/61 | 14. versengés: | 24/69 (+5%) | 15. harcművészetek: | 56/28 |
16. zene: | 321/5 (+70%) | 17. szörnyismeret: | 63/24 (+22%) | 18. pszi: | 61/83 (+12%) |
19. zárnyitás: | 15/97 | 20. vadászat: | 83/59 (+37%) | 21. vitalitás: | 9/95 |
22. bányászat: | 44/72 | 23. testépítés: | 102/91 (+32%) | 24. úszás: | 21/89 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 65 | |||
1. sebzés bónusz: 2 | 2. támadás bónusz: 2 | 3. védekezés: 2 | 4. max. életpont: 2 |
5. varázslat sebzés: 2 | 6. regeneráció: 2 | 9. gyors fejlődés: 1 | 10. vp regeneráció: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267)) |
gyógyítasz 80% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 140 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért csak 85. fémet, vagy jobbat |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 25 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 2 darabot ), szuper dobóhálót (#273) (max. 1 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 20 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 10 darabot ), gyíkfüvet (#201) (max. 40 darabot ), mákrózsa virágot (#56) (max. 5 darabot ), púderkövet (#119) (max. 5 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 30 darabot, csak egyszer), raaba-gumót (#936) (max. 6 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 15 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 15 darabot ), raaba-főzetet (#937) (max. 3 darabot ), tükröt (#43) (max. 15 darabot ), mihlanil nyilat (#597) (max. 15 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 5 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 5 darabot ), kátrányt (#580) (max. 20 darabot ), mihlanil dobótőrt (#599) (max. 8 darabot ), tátika bibét (#1905) (max. 5 darabot ), holdfüvet (#1907) (max. 5 darabot ), árvalányhajat (#1909) (max. 5 darabot ), kreommat szirmot (#925) (max. 10 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 12 darabot ), kreommat varázsitalt (#926) (max. 5 darabot ), hajító csillagot (#939) (max. 20 darabot ) |
elfogod élőholt sullárt (#216) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 200 TVP-ért de nem mászol le gyengébb helyekre, mint a kristálypalota (401) |
cirkusz: szellemkastély (32) |
úszol max. Feltételes úszás max. 150 TVP-ért. |
vásárolsz pirkitet (#153) (max. 40 darabot ), varányszemet (#30) (max. 50 darabot ) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 22, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), noth szellem (#250), lidércúr (#252), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), bűbájlidérc (#761), öregedést okozó lények (#9095), óriás csontváz (#176), csontváz lord (#177), halálelementál (#279), zombi mágus (#389), talriai behemót (#312), ében sárkány (#327), rubin sárkány (#330), sötét ölész (#314), Rém (#315), Ylgoroth (#332), Eruol (#378) (csak egyszer), aranyfecske (#283), kreiton idéző (#510), halált okozó lények (#9098) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 50) |
Camel a Calandor (#3025), bűbájlidérc (#761), éjfattyak (#9096), trix vízmágus (#7093), kráken ősanya (#7095) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | savhurrikán (#107, 40 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
jégvihar (#353, 45 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) |
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) |
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | sorvasztás (#102, 20 VP) | energiapajzs (#103, 20 VP) |
pusztító végzet (#106, 30 VP) | halálvarázslat (#124, 50 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) |
halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
infralátás (#171, 8 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
a halál csókja (#187, 10 VP, 2 TVP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 20 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | lidércidézés (#219, 30 VP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | nekromanta csókja (#230, 22 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | enyészet (#256, 21 VP, 5 TVP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) |
ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | |
A varázslatok tanulására elkölthető: 50 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
erőpajzs III (#127) | harci induló (#443) | tűzmágia (#157) | szürkeáll. aktiv (#71) |
Symulf rúnája (#182) | nagyobb agypajzs (#120) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse III (#59) |
elme dominanciája (#247) | túlvilág lehelete (#177) | csupasz izom (#28) | esszenciavédelem 2 (#188) |
pestisaura (#210) | vízlélegzés (#185) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
35. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 20, max: 20) | ||||||
lángcsóva (#31), mágiatörés (#35), vérbeli borzongás (#46), banshee-sikoly (#373), villámcsapás (#50), jégcsóva (#41), sötét halál (#45), sorvasztás (#102), savhurrikán (#107), puha ütés (#60), méregfelhő II (#193), jégoszlop (#231), direkt kontaktus I (#121), direkt kontakt. II (#122), nekromanta csókja (#230), az agy kifacsarása (#197), agybénítás II (#246), fehérál.roncsolása (#248), pusztító végzet (#106), bo'adhun csapás (#266) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 8, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), tompítás (#40), örvénykerítés (#42), védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51), varázsvédelem II (#108), fehér glóbusz (#47), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) | direkt kontaktus I (#121) | >> | mösze uralkodó (#789) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | direkt kontaktus I (#121) | >> | pszi elementál lord (#272) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
lidércidézés (#219) | >> | 45. szintű lényekre | fehér glóbusz (#47) | >> | részeg kalandozó (#187) | |
varázsvédelem II (#108) | >> | nők (#999) | varázsvédelem II (#108) | >> | férfiak (#998) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +12 védettség; +4 támadás;) státusz: OK |
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK |
dalos szilmill (#7457) (+8 támadás közelharcban) státusz: OK |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +51 kg teher) státusz: OK |
chaktra vadászeb (#459) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Az életet jelentő áldott okerónok, semmisíts meg ötöt ezekből a szent kérődzőkből, ne mentsék meg senkinek az irháját áldásukkal! (számláló: 0) |
2.) Nézzük, milyen közel tudsz kerülni hozzám! Imádkozz úgy, hogy ÉP-d 10-nél kevesebb! |
3.) Növeld hitedben való eltökéltségedet egy áldozati oltárnál! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): új. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): kész. kőtorony (664): új. erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): kész. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. történelemkutató intézet (691): kész. barbár barlang (692): többek közt 878. tárgyat kell leadnod. tolvajcéh (699): új. Toborzóiroda (762): új. sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod. Thargodan könyvtár (768): új. bányászház (839): új. fejvadász központ (847): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
33, 34, 35, 36, 60, 63, 64, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 91, 93, 94, 95, 97, 98, 99, 100, 101, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 171. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 4, 5, 7, 10, 15, 16, 18, 21, 24, 26, 34, 35, 36, 43, 44, 46, 47, 49, 50, 52. |
HŐSTETTEID | ||
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 175, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 20125. | ||
A morf invázióban megölt morfok száma: 286, az összesen kapott pontszám: 29455. | ||
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 324, az összesen kapott pontszám: 29911. | ||
Miniesemény statisztikák | ||
Jelenlegi miniesemény: | ||
Megölt szörnyek: 98. Szerzett pont: 12152. Beállított erő: 0 Összpont: 39839 |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: ef 13 535, tps 100, hh 745 841, le 511, im 2, h 1271 936, vv 210 247 267, v 1 30, h 211, vv 177 28 188. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
konc. könnyítés (132) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
sárkánybölcsesség (230) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
tanítványok (284) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
időfolyamok (394) |
megvilágosodás (421) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) OK |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) OK |
manaszívás (515) OK |
a hit ereje (516) OK |
tudati kontaktus I (517) OK |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) OK |
taumaturgia mentor (522) OK |
hitbéli mentor (523) OK |
pszi regeneráció II (524) OK |
tudati ostrom (525) OK |
vakmerőség (526) OK |
tudati erősítés (527) OK |
regeneráció (528) OK |
manaretesz (529) OK |
isteni védelem (530) OK |
mentális roncsolás (531) OK |
tudati segítség (532) OK |
gyűjtögető életmód (533) OK |
tudati erősítés II (534) OK |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 104 TU. szükséges még: 46 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudati segítség II (567) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
korlátlan tudat (574) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
turbó turbó (581) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 5106 TU szükséges.) |
Összsúly: 322.55 kg | Megterheltség: 81% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 21 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 325 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | áldott kő (#642) | 1 | cápafog (#833) | 3 | cápazsír (#932) | |||
1 | deus ex machina (#1) | 9 | gránátlövedék (#526) | 1 | halcsont (#390) | |||
5 | kaja (#2) | 1 | kaktuszbogyó (#429) | 7 | kentaurvessző (#2138) | |||
1 | kyorg tőr (#902) | 1 | quwarg tojás (#360) | 4 | rókafarok (#124) | |||
1 | sáfránypor (#211) | 1 | smirglilevél (#29) | 1 | sziklozug comb (#858) | |||
1 | toxyl (#591) | 1 | vas dobónyíl (#189) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
736 | arany (#50) | 1 | főnixtoll (#563) | 3 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | hernyópete (#878) | 1 | kyorg köpeny (#741) | 71 | madártoll (#112) | |||
1 | raaba-gumó (#936) | 49 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | Thargodan karkötő (#1249) | |||
1 | tükör (#43) | 27 | víz (#27) |