Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. jan. 18. 15h:52' EZ A 72. JÁTÉKHETED, 60. FORDULÓD 73. játékheted kezdete: jan. 19. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! Számládra a legutóbbi forduló óta 500 zseton érkezett. Köszönjük. |
KALANDOZÓ: #5098 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 0 |
* 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
m 3 | mozogsz délkeletre |
im | imádkozol |
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [43,99] Szűnni nem akar a zöld síkság.
ep 146 40 | építed a 146. tárgyat 40 pontért |
ep 146 40 | építed a 146. tárgyat 40 pontért |
ep 146 30 | építed a 146. tárgyat 30 pontért |
h 145 | használod a 145. tárgyat |
im | imádkozol |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az útonálló nyakát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Megmarkolva a göcsörtös bunkót a másikra rontasz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod az útonálló testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az útonálló csapása csak a levegőt találja. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
ve 179 1 | megveszed a 179. tárgyat 1 |
be 609 30 3 | bemész a 609. épületbe |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
VARÁZSFESTÉK (9. VARÁZSLAT) Bármilyen ügyes is egy tolvaj, néha-néha lebukik, és lassan elterjed a személyleírása. Ezért néha szükség lehet arra, hogy megváltoztassa külső megjelenését. Ezzel a varázslattal a hajad, szemed és bőröd színét változtathatod meg. Ha a hajad színét változtatod, második paraméternek 1-et írj, harmadiknak pedig a hajszín kódját (1: szőke, 2: barna, 3: fekete, 4: vörös, 5: ezüst, 6: arany, 7: ősz). Ha a szemed színét, 2 legyen a 2. paraméter, a 3. a szemszín kódja (1: barna, 2: szürke, 3: zöld, 4: kék, 5: piros, 6: csillogó, 7: félszemű is lehetsz, ennek a játék szempontjából nincs külön jelentősége). Ha 3 a 2. paraméter, a bőrszínt állítod. 3. paraméter lehetséges értékei: 1: normál, 2: sötét, 3: fekete, 4: világos, 5: kreol, 6: rózsaszín, 7: bronz, 8: fehér, 9: sárga, 10: zöld. Példa: V 9 2 3 hatására a szemed színe zöldre változik. A varázslat elmondása 4 VP-be kerül, és feltétlenül szükséges hozzá, hogy legyen nálad egy tükör. Azok, akik már amúgy is ismerik a karaktered számát, sajnos nem fogják az új személyleírást megkapni, csak a nevedet - a színek mássága ellenére is fel tudnak ismerni. |
ESŐIDÉZÉS (11. VARÁZSLAT) Ezt a varázslatot elmormolva, kisebb záport tudsz megidézni - elegendő ahhoz, hogy a szomjadat oltsd és megtöltsd a kulacsodat. A varázslat elmondása 8 VP-be kerül, és csak olyan helyeken használhatod, ahol nincs túl hideg és van a levegőben kicsapható nedvesség (tehát sivatagban és magashegységben nem). Egy-egy ilyen zivatar után az összes addigi lábnyom törlődik az aktuális mezőről. Az idézés 5 TVP-be kerül. |
HULLADÉK(NEM)GYŰJTÉS Kicsit kezd fárasztó lenni, hogy ahogy kalandozol, lépten-nyomon minden szemetet összeszedsz. Aztán ott van az a tömérdek EA parancs, amit a városban ki kell adni, hogy a felesleges tárgyaktól megszabadulj. Most azonban végre itt van a Hulladékgyűjtést szabályozó parancs, a HU <tárgy> <tárgy> <tárgy>. Paraméterül egyszerre max. három tárgyat adhatsz meg, ezeket használhatatlan, felesleges tárgyaknak ítéled meg mostantól. Ha arany értéke a GYJ parancsban megadott alatt van, fel sem veszed őket, ha ugyanannyi, vagy nagyobb, akkor ugyan felveszed őket, de az első adandó alkalommal (vagyis ha boltra lépsz) automatikusan eladod az összeset (kivéve, ha be van KF-elve: akkor egyet meghagysz). Ja, és persze bárhány HU parancsot kiadhatsz, azaz minden egyes általad ismert tárgyra szabályozhatod ezt a dolgot. Sőt, ha olyan tárgyra adsz ki HU-t, amire korábban már kiadtál, akkor az törlődik. Mi a különbség a GYJ parancshoz képest? A GYJ csak egészen finom, felületi hulladékmanagementet biztosított, szörnyből való komponens kinyerésekor, labirintus ill. csatamező kincsnél nem működött. A HU-val megjelölt tárgyhoz viszont bármilyen módon jutsz hozzá, (átadják, olmipiai nyereményként kapod stb) azonnal eldobod, ill. ha értéke a GYJ-vel egyenlő vagy az fölött van, eladod. Az átkozott tárgyaktól sajnos még a HU paranccsal sem tudsz megszabadulni. Ha egy olyan tárgyra adsz ki HU parancsot, ami a birtokodban van, rögtön eldobod ha értéke kisebb a GYJ 3. paraméterénél, de ha bolton állsz, nem adod el, csak akkor, ha a boltra lépéskor már érvényben volt az adott tárgyra a HU. A HU-val eldobált tárgyak semmiképp sem maradnak meg az adott mezőn. A HU-val megjelölt tárgyakat a referencialistán és a karakterlapon a $ jelöli. Ha betelt hátizsák mellett próbálsz egy tárgyat felvenni, a HU-val kijelölt tárgyakból elhajítasz párat, hogy legyen helyed a műveletre (csakis a HU-val kijelölt tárgyak közül!). |
Erő: | 19 | Szint: | 12 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 166 cm |
IQ: | 21 | Támadás: | 11 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 81 kg |
Ügyesség: | 15 (17) | Védekezés: | 23 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 38/38 év |
Egészség: | 12 | Életpont: | 169/147 | Jellem: | semleges (+4) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 13 | Varázspont: | 58/51 | Pénz: | 620 arany | Kép. pont: | 2 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ütőfegyverek: | 13 | dobófegyverek: | 13 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); bumeráng (#249) (2 -4.); ubuk dobónyíl (#138) (5 -6.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (7 .); vas dobónyíl (#189) (8 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 2 | 2. nyomkövetés: | 13 | 3. mászás: | 3 |
4. csapdakészítés: | 6 | 5. csapdaészlelés: | 2 | 6. gyógyítás: | 21 |
7. titkosírás: | 1 | 8. felderítés: | 5 | 9. teológia: | 1 |
10. szerencsejáték: | 1 | 11. szörnyismeret: | 1 | 12. vadászat: | 8 |
13. bányászat: | 15 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 16 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), botot (#4) (max. 2 darabot ), dárdát (#10) (max. 2 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot ) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 12) |
mérges pók (#20), drótszőrű pincsi (#22), bo-skorpió (#54), gyilkos sallank (#85), móleon (#68) (csak egyszer), technokolin (#50), fabontó szójer (#71), acéldarázs (#140), szőrlajhár (#141) |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Végezz egy varkaudarral. |
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat. |
3.) Áldozz fel számomra két grifftojást. |
Összsúly: 51.70 kg | Megterheltség: 89% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 82 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
10 | arany (#50) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bot (#4) |
vadász tatu (#10) | lila brekk (#11) | szárnyas gömböc (#12) | gonyolék (#13) | rambó bogár (#14) |
démontetű (#15) | homokvarány (#16) | bolhakutya (#17) | ormánygőte (#18) | kavadu (#19) |
mérges pók (#20) | goblin (#21) | drótszőrű pincsi (#22) | grákó denevér (#25) | királygyík (#26) |
óriás sáska (#27) | sakál (#28) | gyilkos mókus (#29) | surranó kígyó (#30) | woor-antilop (#31) |
sünmedve (#33) | manó (#36) | gorombilla (#38) | lebegő gomba (#39) | hamupók (#40) |
görgőte (#41) | óriás patkány (#42) | tigroszlán (#43) | Baar-ork (#44) | Duer-ork (#45) |
Tugt-ork (#46) | zombi (#49) | technokolin (#50) | gyíkember (#51) | bakkura (#52) |
százfogú (#53) | bo-skorpió (#54) | rőtmanó (#55) | félelem-járó (#56) | gátvakond (#57) |
rájanyék (#58) | pókvadász (#59) | drasmólyom (#60) | kőevő (#62) | vízionár (#66) |
húsevő magszim (#67) | móleon (#68) | evaporőr (#69) | vadtroll (#70) | fabontó szójer (#71) |
garokk (#73) | tintacsiga (#74) | mirg (#75) | gitonga (#76) | színes dözmöng (#78) |
tazunkaróka (#81) | spagulár (#82) | kaszabolósáska (#83) | bíborgörény (#84) | gyilkos sallank (#85) |
topránypolip (#86) | kaffogó hebrencs (#88) | sörényes ubuk (#89) | alpesi tehén (#91) | púpos burástya (#92) |
mérges nyukmár (#95) | piromenyét (#99) | sullár (#101) | uzbány (#102) | mélységi grittang (#103) |
sóhajtó dorony (#112) | süvítő rája (#113) | vérszomjas csüldő (#114) | törpemammut (#115) | gyilkos tetű (#116) |
mutáns pók (#117) | trappoló dinymák (#118) | emberevő (#119) | tetemember (#123) | manifesztátor (#124) |
útonálló (#130) | agglomerátor (#138) | proteinfecske (#139) | acéldarázs (#140) | szőrlajhár (#141) |
massza (#217) | manaelementál (#290) | ork sámán (#345) | északi aurach (#350) | nektoraf (#355) |
yeti poronty (#638) | veszett rozmár (#639) | fagyféreg (#640) | csontlepke (#746) | csodabogár (#755) |
Pszinapszis (#974) |
deus ex machina (#1) | kaja (#2) | vizestömlő (#3) | bot (#4) | bunkó (#5) | ||||
kőkés (#6) | kőhegyű lándzsa (#7) | szöges bunkó (#8) | bunkósbot (#9) | dárda (#10) | ||||
csontkés (#11) | kőkalapács (#13) | sünmedve tüske (#14) | vadász tatu bőr (#15) | bordacsont (#16) | ||||
szögletes kő (#17) | parittya (#18) | kerek kő (#19) | fúvócső (#20) | ormánygőte csont (#21) | ||||
tüske (#22) | kavadu lebeny (#24) | kavadu iszák (#25) | gyenge méreg (#26) | víz (#27) | ||||
ököl (#28) | smirglilevél (#29) | varányszem (#30) | smirglibokor (#31) | szeksztáns (#32) | ||||
lapockacsont (#33) | ásó (#34) | tűzbokor (#35) | fáklya (#36) | drótszőr (#37) | ||||
gumifa (#38) | zárnyitó készlet (#39) | kis vaskulcs (#40) | grákóbőr (#41) | távcső (#42) | ||||
tükör (#43) | királygyík bőr (#44) | kis bőrpajzs (#45) | krómkaktusz (#46) | surranó kígyó bőr (#47) | ||||
antilopbőr (#48) | kígyóbőr kesztyű (#49) | arany (#50) | bőrpáncél (#51) | mákrózsa bokor (#55) | ||||
mákrózsa virág (#56) | bőrsisak (#57) | tigroszlán fog (#63) | csontszablya (#64) | szöges bőrpajzs (#66) | ||||
szárnyas hernyó (#69) | rézdarab (#70) | rézpáncél (#71) | rézsisak (#72) | rézpajzs (#73) | ||||
csontkulcs (#74) | rézkulcs (#75) | rát-fa (#77) | mászókarom (#78) | korongfa (#79) | ||||
lapkorong (#80) | mérleg (#81) | zöld üveg (#82) | ragasztó (#83) | óndarab (#85) | ||||
olvasztókemence (#86) | bronzhegyű lándzsa (#87) | bronzsisak (#88) | bronzpajzs (#89) | bronzpáncél (#90) | ||||
manilla-fa (#91) | kötél (#92) | mély kút (#93) | bronzhegyű nyíl (#94) | bakkura bőr (#95) | ||||
bakkura csizma (#96) | fekete gyöngy (#99) | vízionár szem (#102) | magszim bél (#103) | fémrúd (#104) | ||||
evaporőr háj (#105) | fabontó (#106) | madártoll (#112) | xantusz-kaktusz (#113) | kaktusztüske (#114) | ||||
móricserje (#115) | móri gyümölcs (#116) | ezüst nyaklánc (#117) | púderszikla (#118) | púderkő (#119) | ||||
dözmöng szív (#122) | göcsörtös bunkó (#123) | rókafarok (#124) | mandibulapenge (#125) | bronzpenge (#126) | ||||
mandibulakasza (#127) | sallank karom (#128) | hebrencs állkapocs (#130) | ubuk tüske (#131) | hóhérbimbó (#132) | ||||
csuklyavirág (#133) | gyöngymangó bokor (#134) | gyöngymangó (#135) | rúnakő (#136) | ubuk dobónyíl (#138) | ||||
villám szimbólum (#145) | oltár (#146) | hebrencs csapda (#147) | vasérc (#152) | pirkit (#153) | ||||
vaskohó (#155) | világítótorony (#156) | ezüst karkötő (#158) | kis vaspajzs (#159) | vassisak (#160) | ||||
nagy vaspajzs (#161) | vasvért (#164) | ugh méreg (#166) | sullár hólyag (#168) | uzbány csőr (#169) | ||||
spiritusz (#170) | vashegyű nyíl (#176) | mínosz-kúp (#178) | vaskulcs (#183) | ezüst kulcs (#184) | ||||
nagy bronzkulcs (#185) | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | vas dobónyíl (#189) | mérg. vas dobónyíl (#190) | aranygyűrű (#193) | ||||
kazmár (#204) | kazmár gyökér (#205) | manifeszt.nyúlvány (#214) | ramit kő (#226) | acélpengőke (#231) | ||||
lajhár csont (#236) | tüskecsapda (#242) | nagy aranykulcs (#246) | fekete bőrcsizma (#247) | bumeráng (#249) | ||||
szürke bőrkesztyű (#271) | gyógykenőcs (#313) | ezüstshuriken (#327) | huhogó bibe (#332) | rézgolyó (#343) | ||||
súlyzó (#347) | phua-kúp (#372) | réz fejpánt (#406) | bronz fejpánt (#407) | sörsátor (#486) | ||||
erődítmény (#488) | sámán erszény (#650) | rőtmanó kacagány (#714) | művészi porolit (#720) | Rodger kezdő üstje (#1167) | ||||
tűzrakó hely (#1169) | malom (#1204) | szekérkaraván (#1215) | megbűvölt utazóláda (#1218) | Kalmárok Kémgömbje (#1589) |
A tárgy kalandozó darab - tárgy átadása ÁL tárgy1 tárgy2 tárgy3 20 áldozat bemutatása AV forma ? alakváltás BA élőlény [élőlény] [élőlény] - barátságosság BE [épület] 5 belépés épületbe/lab.-ba BPB [sorszám] - befejező parancs berakása BPK sorszám - befejező parancs kivétele D tárgy - tárgy eldobása D tárgy darab hova 6 tárgy elrejtése DX 1-20 - D.E.M. beállítása É TVP 1-40 élelemszerzés EA mit darab - eladás boltban ÉP épület TVP TVP építkezés ESK kaland. [kaland.] 30 esküvő EXT - játékhét visszadátumozási kérelem F tárgy 10 kísérletezés, feltalálás FÁS TVP TVP felt. ásás, max. TVPért FF 1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver - feltételes fegyverváltás FFK % [%] [%] - felt. fegyverv. kockázata FGY életerő% TVP [hányszor] TVP feltételes gyógyítás FKT tárgy darab [1] ? feltételes készítés FKU TVP TVP feltételes kutatás FLH szint fegyver - felt. lőfegyver használat FM TVP - feltételes mászás FU kalandozó (5) feltételes udvarlás FV tárgy darab honnan 4 felvesz elrejtett tárgyat GO próbaszám 10 jellempróba-gonoszság GY TVP 1-40 gyógyítás GYJ [tárgy] [megterh] [érték] - gyűjtés szelekció GYK fegyver TVP 1-50 gyakorlás fegyverrel H tárgy ? használja a tárgyat HU [tárgy] [tárgy] [tárgy] - hulladékgyűjtés IM 30 imádkozás oltárnál IN kalandozó élőlény tárgy - információ átadás JLK kód 5 jelszó kimondása K,FK faj lépésszám irány 10 követi a megadott fajt KF tárgy [1-2] - felvesz/felölt/kézbevesz KF tárgy 3 - őriz a tolvajok ellen KF lőfegyver [lövedék] - bekészíti a lőfegyvert KNO képesség [hányszor] - képesség növelése KÖTB K.Tudat - Közös Tudatba belépés KÖTL létszám vezető - Közös Tudat létrehozása KPB [sorszám] - kezdeti parancs berakása KPK sorszám - kezdeti parancs kivétele KT tárgy [darab] ? készít/begyűjt KUT TVP 1-50 átkutatja a terepet L,FL kalandozó [tárgy] 5 lopás kalandozótól LE tárgy - letesz/elrak LM pont [pont] [pont] 5+OV labirintusban való mozgás LOT 1.tipp 2.tipp 3.tipp - lottózás (10 arany) M irány [irány] [irány] 10 adott irányba mozgás OV 0-5 - óvatosság labirintusban SE próbaszám ? jellempróba-segítség SZK szörny 10 szörnykeresés T,FT élőlény [élőlény] [élőlény] - élőlény megtámadása TF tulajd. TVP TVP tulajdonság fejlesztése TIM TVP TVP titkosírás megfejtése TNO tulajdonság [hányszor] - tulajdonság növelése TPF TVP - spórolt TVP felszabadítás TPS TVP - TVP letiltása, spórolása V varázslat [param1] [param2] 5(?) varázslás VE mit darab - vásárlás boltban VI merészség agresszió menekülés% - viselkedés VIK merészség - merészség kalandozókra VPF VP - spórolt VP felszabadítás VPS VP - VP letiltása, spórolása |